مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

مقصود مهم مثال‌سازی رضایت مشتری و اجرای آحاد نیازهای وی در سیستم پایانی میباشد. نکته اینجا میباشد که مشتری به‌طور معمول نمی‌تواند مجموع نیازمندی‌های خویش را به‌یک‌باره و به‌سیرتکامل‌ای بدیهی ذکر نماید. مثال‌سازی روشی کارآمد برای فهم نیازهای معلوم و نامشخص مشتری میباشد. پروتوتایپینگ طراحی اپلیکیشن در مشهد برای پیاده سازی نرم افزار شایسته ترین رابط به‌اکانت می­آید و موجب ارتقا تعامل با مشتری گردیده و به پیشرفت دهنده امداد می‌نماید تا بداند که مخاطب از سیستم چه انتظاراتی داراست.

در عمل پروتوتایپینگ برای پیاده سازی نرم افزار روش خاصی وجود داراست که فرآیند آن در ذیل آمده میباشد:

پیوندها
درین مرحله موردنیاز میباشد که بسط‌دهندگان برای عده داده ها با مشتری رابطه برقرار نمایند. در بالا ممکن میباشد، غرض برنامه و حوزه تعاریف پاره ای غیر قابل درک باشند و درعین‌حالا ممکن میباشد لازمات تماماً شناخته گردیده باشد. درنهایت، بعد از تجزیه و نیازسنجی مشتری، بسط دهندگان استارت به ایجاد کرد مثال نخستین می‌کنند.

ایجاد کرد مثال نخستین
بعد از استارت مرحله ایجاد کرد، مقصود از کاربرد مثال اول و خصوصیت‌های سیستم پایانی مشخص می شود. شایان بیان میباشد که‌این مرحله به حیث هزینه معدود در تشکیل داد اول و بالا بردن سرعت ساخت و ساز مثال اول دارای اهمیت میباشد. می‌قدرت برای بهبود سرعت عمل، از الزاماتی که متناسب با عشق و علاقه‌مندی مشتری نیستند، صرف ‌حیث نمود.

آنالیز مشتری
بعداز مرحله ایجاد کرد، مثال اول در پوسته یک اپلیکیشن پایانی به مشتریان آرم داده می‌گردد. مشتری آن را به حیث ملزومات مدنظر خویش، چک خواهد کرد و در شکل پذیرش، گسترش دهندگان ساخت و ساز ورژن بی نقص را آغاز می‌نمایند.

تکرار مثال نخستین
در صورتی‌که که لازمات متبوع مشتری در ایجاد کرد مثال نخستین برآورده نشده باشد، توسعه و گسترش دهنده آن را اصلاح یا این که در شکل نیاز تکرار خواهد کرد. براین اساس، مثال نخستین تا‌هنگامیکه رضایت مشتری به دست آید، تکرار گردد.

به کاراندازی نرم‌افزار
وقتی که غرض از ایجاد کرد مثال نخستین جانبداری شد، اپ با به کارگیری از سبک‌های فرآیندی دیگر پیشرفته و به مشتری تحویل داده می‌گردد.

مزایای سبک پروتوتایپینگ
ازجمله مزایای سبک مثال اول می‌اقتدار به مورد ها پایین اشاره نمود:

اخذ سریع برخورد مشتری، موجب تسریع و تسهیل فرآیند پیشرفت و همینطور ادراک خوب از ملزومات و نیازهای مشتریان گردد.
مثال‌های تشکیل شده را می‌قدرت برای پروژه‌های دیگر هم بهره مند شد.
هرگونه ناکارآمدی و نادرست را با‌گاز می‌اقتدار تشخیص بخشید.
معایب سبک پروتوتایپینگ برای پیاده سازی نرم افزار
قبلی از مزایای دیدنی سبک مثال نخستین، این روند معایبی هم داراست که در پی به آن اشاره می کنیم:

این پروسه بسیار فرصت‌بر میباشد و تا فرصت هواخواهی نیازهای مشتری، ممکن میباشد چند توشه تکرار خواهد شد.
مشتری ممکن میباشد تصویر واضحی از لازمات خویش نداشته باشد و به جهت تعامل زیاد با مشتری، اعمال آن تنها با مشتریان با مسئولیت قابلیت‌پذیر میباشد.
سرعت ساخت‌و‌ساز مثال نخستین به‌سیرتکامل‌ای میباشد که ممکن میباشد موجب اتخاذ تصمیمات ضعیف گسترش دهندگان در طول فرایند توسعه و گسترش و درنهایت تاثیرگذاری بر جنس پایانی خواهد شد.
سود گیری
سبک مثال اول درواقع طرز امتحان و نادرست به حساب میآید و بیشتر هنگامی به فعالیت می­رود که مشتری در خصوص خصوصیت‌های کالا، فهم و شعور شفافی نداشته باشد. گاهی نیز مشتری ایده کلی راجع‌به محصولی که میخواهد ایجاد نماید را دارااست، البته از خصوصیت‌های ظریف یا این که ملزومات جزئی آن با خبر وجود ندارد. به همین خیال و خاطر به گزینش مثال اول جنس اقدام می‌ورزد.

  • ۰۳/۰۵/۱۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی