مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


تعداد تبلیغات را محصور فرمایید اعلان های هرز کابوس حقیقی برای یوزرها نرم‌افزار های گوشی طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد. نوتیفکیشن نباید همچون یک تبلیغ باشد و این به زیان فرایند جذب مخاطب برای نرم افزار خواهد بود. نوتیفکیشن های هدفمند تولید نمائید به‌این نکته توجه داشته باشید که نوتیفکیشن را به طور عمده ارسال نکنید. مطابق تعامل آن‌ها با اپ شما، یوزرها خویش را برای اخذ اعلانات تقسیم فرمائید.

کارایی فرمائید پیام خویش را برای یوزرها فردی سازی فرمایید.

مرحله ٣: از یوزرها نرم افزار خویش برای برخورد بخواهید.

نحوه های متعددی وجود دارااست که میتوانید در باب نرم افزار‌تان برای اخذ برخورد یوزرها خویش اخذ فرمایید.

مارکت های اندرویدی و آی وی اس

چه Google Play یا این که دکان App Apple باشد، مطمئن گردید که بررسیهای یوزرها را تحقیق کرده و با مجموعه خویش، یک به یک به سوالهای و برخورد آن‌ها جواب دهید.

به پژوهش هایی دقت فرمایید که دربرگیرنده مشکلاتی میباشد که یوزرها هنگام به کارگیری از اپ در آن تجربیات می نمایند. در‌حالتی که وجود داشت، به طبعً سود منفی را آزمون و کاهش دهید. عملکرد نمائید فرآیند بررسیهای یوزرها را معلوم نمایید و خط مش حلهای سریع برای یوزرها خویش ارائه دهید.

تحقیق های استفاده کننده را مدیر فرمائید

شیوه دیگر برای گردآوری برخورد، اعمال پژوهش های یوزرها از نرم افزار شما میباشد.

برای این عمل میتوانید از ابزارهای ویژه نظارت باطن طرحی استعمال نمائید و یا این که می‌توانید یک نظرسنجی را در شبکه های رسانه های اجتماعی خویش نظیر تلگرام و اینستاگرام ارائه دهید.

به طبعً آنچه را که عموم درباره نرم افزار یا این که اسم تجاری شما می‌گویند را در اختیار گرفتن فرمائید تا جذب استفاده کننده برای نرم افزار به نیکی پیش رود.

مشاهده کنید که یوزرها شما درباره نرم افزار شما چه می‌گویند و آیا از همت برنامه ایجاد گردیده به وسیله شما، راضی میباشند یا این که نه.

از تمامی مهمتر، اعتقادوباور نتایج نمائید که در باب برخورد یوزرها به خیر و خوبی کار نمایید.

مطمئن باشید که همگی برخورد ها را در یک جای جمع کرده و عملکرد فرمائید بفهمید کدام یک از خصوصیات و به روزرسانی ها قانع کننده ترین و نفیس ترین برای یوزرها میباشد و به‌این شکل میتوانید جذب مخاطب برای نرم افزار متعددی داشته باشید.

این برای حق تقدم بندی و آپ دیت کردن باقی نرم افزار و تولیدها شما بسیار اساسی میباشد.

مرحله ۴: UI نرم افزار را ارتقاء دهید

شما به احتمال زیاد به طور فصلی UX و UI را بروزرسنی میکنید.

شایسته ترین راه‌حل برای جذب مخاطب برای نرم افزار را از گروه هم وب سایت بخواهید
نرم افزار شما چه هنوز MVP (دست‌کم کالا قابل دوام) باشد و چه از قبلی تکامل یافته باشد، می بایست تکامل بیشتری نسبت به گذشته به خویش ببیند.

با استعمال از برخورد گردآوری گردیده، UX / UI را مبنی بر نیاز یوزرها خویش افزایش دهید. این فعالیت منجر جذب مخاطب برای نرم افزار می گردد و به ساخت مقر استفاده کننده وفادارتر یاری می نماید.

مرحله ۵: آزمایش، پیگیری و بهبود

در پایان اینکه، شما بایستی خوی مخاطب نرم‌افزار را بهبود ببخشید تا نرخ تعامل نرم افزار موبایل و جذب مخاطب برای نرم افزار را بهبود دهید.

بعضی از رنگ ها، الگوهای و متن‌ها ممکن میباشد بیشتر یوزرها شما‌را جذب نمایند، در حالی که دیگر افراد فارغ از دقت جذب استفاده کننده برای نرم افزار می‌شوند.

براین اساس، ممکن میباشد بخواهید آن عناصری را که در واقع برای شما عمل می نمایند، پذیرفته و به یوزرها نرم‌افزار خویش متوسل گردید.

همانگونه که پیش خیس بیان شد، برای جذب و یا این که ارتقا استفاده کننده برای نرم افزار از یوزرها خویش بخواهید تا در نظرسنجی ها برای بهبود نرم افزار کمپانی نمایند و ملاحظه کنید که اکثر یوزرها شما چه رنگ هایی دوست دارا هستند و دست اندرکاران دیگر را نیز مطلقا در حیث بگیرید.
 

  • ۰۳/۰۵/۱۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی