مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

طراحان Ui و Ux، برای کامل شدن طرح های خویش معمولا از سه پلتفرم Omnigraffle ، Photoshop و Illustrator به کار گیری می نمایند. از Omnigraffle به خواسته پیاده سازی وایر فریمینگ، فتوشاپ برای پیاده سازی های بصری و از ایلستریتور برای پیاده سازی لوگو و آیکن ها استعمال می نمایند که طراحی اپلیکیشن در مشهد اسکچ همگی این ابزارها را به صورت یکجا توده نموده، کل کاربردهای این سه پلتفرم را در پوسته یک پلتفرم پوشش داده و برای به کار گیری شل و سریع طراحان در دسترس آنها قرار داده میباشد.

مطرح ترین ایرادی که با این پلتفرم توانمند وارد می‌شود، گله مندی یوزرها ویندوز و دیگر سیستم کارداران از اسکچ میباشد، چرا‌که این برنامه صرفا برای دستگاه های اپل و سیستم ادله مک Operating System X 10.11 و فراتر قابل به کار گیری میباشد!

قابلیت و امکان های کلیدی Sketch

رنگ بندی اختصاصی

هینه سازی گردیده برای صفحه ها اکران رتینا و غیر رتینا

متغیرهای بولین برای ادغام کردن صورت های معمولی به صورت های غامض

خروجی خودکار برای رزولوشن های متفاوت در یک فرصت

امکان ذخیره و دستکاری پوشه های PDF, EPS و SVG

دارنده ابزارهای منحصر طراحان قابل انعطاف افزاری ios

دارنده ابزارهای اختصاصی طراحان وب سایت

دارنده ابزارهای پیاده سازی آیکون و وکتور

رابط کاربری بسیار خوشگل با امکان تغییر تحول منوها

امان از گونه های فرمت های تصاویر ، آیکون ها و وکتورها

ابزارهای بی نقص و ماهر

اشکال خودکار ها و فیلترهای رنگی تصویر

گوشه و کنار کاربری حرفه‌ای

2. (Adobe Experience Design (Adobe XD

Adobe XD |ابزار پیاده سازی تجربیات کاربری

ابر کمپانی Adobe را به صورت جدا مجموع طراحان به خیر و خوبی می‌شناسند. ابزار AdobeXD نیز یکی‌از دیگر از مخلوقات شگفت انگیز این شرکت چیره است. AdobeXD مخفف Adobe Experience Design CC میباشد و به صورت منحصر برای طراحان گرافیک سایت ها و نرم افزار ها پیاده سازی و ساخت و ساز گردیده تا طراحان به راحتی بتوانند یک تجربیات کاربری فوق العاده را برای یوزرها خویش پیاده سازی نمایند. در واقع این نرم افزار را می‌اقتدار، او‌لین اپلیکیشن کمپانی Adobe درزمینه توسعه و گسترش و پیاده سازی نرم افزار­ ها و اینترنت‌وب سایت‌ها دانست.

نکته دیدنی دقت این میباشد که کمپانی آفریننده این اپ به کارگیری از آن را برای مردم بدون‌پول اعلام نموده است و تنها برای به اشتراک گذاری طرح ها با دیگرافراد بایستی هزینه ای جزئی پرداخت خواهد شد.

AdobeXD با اسم­های Project Comet و Adobe XD نیز دربین یوزرها شناخته میگردد. این اپلیکیشن برای نخستین دفعه برای سیستم‌استدلال‌های Macintosh عرضه شد، البته چندی آن گاه به‌شکل ورژن بتا برای ویندوز هم ارائه شد. باگذشت مجال، Adobe XD هرروز بیشتر از گذشته پرورش کرده و به یک ابزار توانا برای طراحان تبدیل شد‌ه‌است هچنین قابل انعطاف­ افزار AdobeXD جایگزینی مطلوب برای فتوشاپ درزمینه پیاده سازی ورژن پروتوتایپ و موکاپ میباشد.

adobe XD حریف اسکچ میباشد و دارنده رابطی پر‌نور می باشد که به شما این قابلیت را می دهد که به‌آسانی بتوانید معنی و یا این که مثال‌ای را پیاده‌سازی نمائید.

بعضی از امکان های نرم‌افزار Adobe XD

تشکیل داد پروتوتایپ (مثال اول) تعاملی

می‌توانید برنامه ای را بکشید،مجددا به کارگیری نمائید و با Vector ها میکس نمائید و یک وایرفریم خوشگل و یا این که لایه های شیت تولید نمائید

تولید افکت‌های بلور به آسانی

امکان پیش اکران طرح هم پا با پیاده سازی‌های تعامل ایفا گردیده

رابط کاربری بی آلایش، کاربرپسند و کاربردی

پناه از سیستم دلیل ویندوز و مک

ایجاد کرد رابط­ های کاربری غامض سوای تایپ کردن حتی یک خط کد

این نرم‌افزار نیز، می‌تواند پروژه شما‌را با مشتری و دیگر طراحان به اشتراک بگذارد و همینطور مشتری قادر است به زمانی که پروژه شمارا می بیند،بر روی پروتوتایپ شما حیث دهد.

شما میتوانید به راحتی برای فتوشاپ و After Effects خروجی بگیرید که‌این موضوع در نوع خویش بی سابقه میباشد.
 

  • ۰۳/۰۵/۲۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی