مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

مانند اکثری از اشخاص، شما نیز ایده های گران قدر و جذابی در رمز دارید که نمی دانید چه گونه آن‌ها‌را به منفعت و ثمر برسانید. تعداد بی شماری از قابل انعطاف افزارهای نرم افزار ساز وجود دارا‌هستند تا ایده و منظره شما‌را به یک حقیقت تبدیل نمایند. البته طراحی اپلیکیشن در مشهد واقعیت این میباشد که با اجرا طراحی برنامه و شغل روشمند بر روی ایده روندی نسبتا معمولی را تجارب میکنیم .

اکنون با هم 12 قدم طلایی برای ساختن نرم افزار تلفن همراه را پژوهش می‌کنیم: قدم اولیه : انتخاب غرض بدور از هر نوع تکنولوژی و فناوری بغرنج برای جاری ساختن این گام صرفا کافی میباشد برگه و مداد را بردارید و به سوال های ذیل جواب دهید: دقیقا از نرم افزار انتظار اجرا چه کاری یا این که کارهایی دارید ؟ چه طور با نرم افزار یوزرها را جذب می‌کنید ؟ از پس چه مشکلاتی و بحران هایی بایستی بربیایید ؟ این نرم افزار به چه شکل معاش عموم را معمولی خیس می نماید ؟ چه‌گونه نرم افزار تان را به بازار معرفی می‌کنید ؟

چهت نیل به هدف ها ، مهم‌ترین چیز برداشتن اولی گام ها میباشد. همینطور پیش از اینکه کاری ایفا دهید، تصویر روشنی از آنچه می‌خواهید جاری ساختن دهید را ساخت و ساز نمایید.

قدم دوم : ایده های خویش را پیاده سازی نمایید

خیر! هنوز مایحتاج وجود ندارد که کامپیوتر خویش را پر‌نور فرمائید! اینک شما نیاز به صفحه و خودکار برای جواب به سوالاتی در زمینه ی هدف ها نرم افزار خویش و پیاده سازی نخستین آن دارید.

ایده های خویش را به وضوح و روشن و مصرح بیان کنید. تصمیم بگیرید که نرم افزار تولیدی بدون‌پول خواهد بود یا این که نه؟ آیا تبلیغات جایی در نرم افزار شما دارااست ؟ یا این که یوزرها برای دانلود آن می بایست هزینه ای بپردازند ؟

برای هر مورد از این تصمیمات آغاز مطمئن گردید و ایده نخستین آن را رسم نمائید.

قدم سوم : استیناف ، استیناف و گشوده هم تفحص و استیناف

هم اکنون می‌توانید کامپیوتر خویش را پر‌نور فرمایید! البته خیر برای آغاز کورکورانه پیاده سازی نرم افزار خویش ! شما آغاز بایستی به تفحص و بازرسی راجع‌به ایده خویش بپردازید. دو شیوه پیشنهادی وجود دارااست.

شما می‌توانید ناکامی بخورید یا این که توسعه فرمایید. یا این که هر دو ! اینجانب ترجیح می دهم پلکانی به سوی توفیق پیش روم. نظرها یوزرها خویش را تحقیق فرمائید، هرآنچه که موجب گردیده اپ شما رو دوست داشته باشند یا این که دوست نداشته باشند. بعد از این داده ها برای توسعه خویش به کارگیری فرمائید. شیت و مداد خویش را مجددا بردارید و از قدم های نخستین و دوم استارت فرمایید و با تمرکز ایده خویش را مبنی بر ایده ها یوزرها اصلاح نمایید.

پژوهش ها شما پس از تحقیق و اصلاحات نیاز به مقداری تمرکز دارااست. وقت به کار بستن از توان وب فرا رسیده میباشد. آیا نرم افزار شما حقیقتا ایده عملی و قابلیت پذیر میباشد ؟ در‌این مرحله شما می بایست از نگرش فنی و محدودیت ها پژوهش نمائید. این مرحله بسیار اصلی میباشد چون میتواند در بلند برهه زمانی در مصرف میزان دارایی تان صرفه جویی نماید.

شما نمی توانید روی ایده ای وقت و سعی صرف فرمایید که عملیاتی نخواهد شد. ایرادات را بفهمید و چاره شان را پیدا فرمائید. به این ترتیب دیگر نیازی به عقب گرد از مسیر ندارید.
 

  • ۰۳/۰۵/۲۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی