مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در مقایسه هر دو چیز با یکدیگر می بایست همانندی‌هایی در آن دو وجود داشته باشد که قابلیت و امکان مقایسه به خویش بگیرد؛ بدین ترتیب مقایسه گویش سوئیفت با زبانی همانند جاوا که زبانی دیرین‌خیس میباشد و جامعه آماری بالایی داراست، چندان منطقی به حیث نمیرسد؛ طراحی اپلیکیشن در مشهد بدین ترتیب مقایسه سوئیفت با Objective-C که ورژن پیشین سوئیفت میباشد، مقایسه درست‌تری خواهد بود. البته در شکل نیاز میتوانید بیشتر بخوانید که جاوا چیست و چه کاربردی در پیاده سازی نرم افزار‌های اندرویدی دارااست.

Swift و  Objective-Cدو زبانی میباشند که با یکدیگر سازش بالایی دارا‌هستند و این مزیت در حین جاری ساختن پروژه‌های گرانقدر بیشتر معین می‌گردد. گویش سوئیفت جایگزین Objective-C گردیده‌است و در تست‌ها و آزمایش‌های متفاوت نشانه داده گردیده است که سعی سوئیفت ۴۰% عالی از گویش Objective-C بوده میباشد. خلال این، خطایابی لهجه Swift نیز از اقتدار بالاتری برخوردار‌است و به تبع آن ارورها و اشتباهات حین کدنویسی بسیار کاهش یافته میباشد و امنیت داده‌ها در سطح بالاتری نسبت به لهجه Objective-C قراردارد.

ممکن میباشد مقایسه سوئیفت و فلاتر هم به گوشتان خورده باشد. البته در حالتی‌که بدانید فلاتر چیست، به‌این فیض میرسید که مقایسه این دو اصولا نادرست میباشد، چون فلاتر برخلاف سوئیفت که یک لهجه اپ نویسی میباشد، یک فریمورک زیر لهجه دارت میباشد.

چرا بایستی از سوئیفت بهره مند شد؟
سوئیفت زبانی برای امنیت و کوشش بیشتر در وسایل الکترونیکی اپل پیاده سازی گردیده‌است و برای وسایلی همانند ساعت، موبایل و لپ‌تاپ اپل تلاش داراست. زبانی که هم یادگیری و هم اجرای آن سهل و آسان میباشد و با اعتنا به ارتقا به کارگیری عموم از این مارک، شغل با این لهجه، ضمانت‌کننده آجل تجارت شما میباشد؛ چراکه گفته میگردد سوئیفت زبانی برای تغییر‌و تحول بعدی در لحاظ گرفته گردیده‌است. خلال این، مواقعی میباشند که نرم افزار‌نویسان یا این که کارفرمایان را مجاب به به کار گیری از این لهجه می‌نمایند. پیرو همت داریم علامت دهیم که چرا می بایست میان لهجه‌های متفاوت، گویش سوئیفت را تعیین کنیم.

متن گشوده بودن سوئیفت
امکان پیشرفت و تطبیق و متن گشوده بودن یک گویش، محبوبیت آن لهجه را به صورت دیده‌گیری ارتقا میدهد. در سال ۲۰۱۷ لهجه سوئیفت نیز به جهت دارا بودن این سه خصوصیت در بین ده لهجه رفیعتر جهان بوده میباشد.

سرعت بالا
در دنیای امروز، سرعت بالا در گویش نرم افزار‌نویسی خصوصیت مهمی به حساب می‌آید که سوئیفت آن را دارد. برخی معتقد میباشند که سرعت گویش سوئیفت با سرعت لهجه C برابری می‌نماید.

حرف اخر
لهجه نرم افزار‌نویسی سوئیفت، زبانی منحصربه‌فرد برای نرم افزار‌های کمپانی اپل میباشد که به‌واسطه اقتدار این مجموعه در سال‌های آینده، سخن برای اعلام کردن بسیار داراست.

  • ۰۳/۰۵/۲۴
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی