مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


Java یک گویش اپلیکیشن‌نویسی شی‌گرا میباشد که برای توسعه و گسترش اپلیکیشن‌های متعدد در صنعت IT به فعالیت می‌رود. طراحی اپلیکیشن در مشهد با استعمال از این گویش می‌اقتدار اپلیکیشن‌های اینترنت، نرم افزار‌های گوشی، بازی‌های کامپیوتری و اکثری دیگر از اپلیکیشن‌های قابل انعطاف‌افزاری را پیشرفت اعطا کرد. یوزرها Java عموما نرم‌افزار‌نویسان و توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشن می‌باشند.

یکی‌از خصوصیت‌هایی که جاوا را از سایر گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی متمایز می‌نماید، امنیت بالا و سازش بالای آن میباشد. همینطور، جاوا با دارا بودن یک کتابخانه پهناور، بخش اعظمی از مسائل و اشتباهات نرم‌افزار‌نویسی را حل کرده و به شما یاری می‌نماید که تخت‌گاز قابل انعطاف‌افزارهای خویش را پیاده‌سازی فرمائید.

یوزرها جاوا از همگی ناحیههایی که از قابل انعطاف‌افزارهای گوناگون به کارگیری می‌نمایند، می توانند با این لهجه عمل نمایند. نرم افزار‌نویسان جاوا می توانند در بسط قابل انعطاف‌افزارهای گوشی، اینترنت، سرور، وب اشیاء و اکثری از ناحیههای دیگر شغل نمایند. همینطور، کمپانی‌های بزرگی مانند اوراکل، گوگل، آمازون، IBM و بخش اعظمی دیگر از جاوا تحت عنوان یک کدام از گویش‌های اساسی نرم افزار‌نویسی خویش به کار گیری می‌نمایند. این یک معرفی مختصر از جاوا بود؛ در‌پی کامل خیس به پرسش گویش اپ نویسی جاوا چیست؟ چه افرادی با Java شغل می نمایند جواب خوا‌هیم اعطا کرد.

در شرایطی که نرم‌افزار نویس می باشید و برای آزمایش نرم‌افزار هایتان نیاز به سیستم قادر دارید، می‌توانید خرید سرور مجازی (Buy VPS) را از وبسایت آسام سرور اعمال دهید.

جاوا چیست؟
جاوا (Java) یک لهجه نرم افزار‌نویسی همگانی، ساختاری، شیءگرا و مبنی بر کلاس میباشد که به وسیله جیمز گاسلینگ (James Gosling) و تیمش در کمپانی Sun Microsystems در دهه 1990 میلادی پیشرفت داده شد. این گویش با غرض آسانی، قابلیت و امکان استعمال در فضا‌های متفاوت، ایمنی و قابلیت و امکان توسعه و گسترش‌پذیری پیاده سازی گردیده است و تحت عنوان یکی‌از گویش‌های دوستداشتنی و پر کاربرد در عالم شناخته می گردد.

جاوا در ناحیههای مختلفی مانند ساخت و ساز برنامه، گسترش اینترنت، رابطه با مقر‌داده، ایجاد کرد بازی‌های رایانه‌ای، گسترش نرم افزار‌های موبایل و … به کار گیری می‌گردد. به جهت وجود کتابخانه‌های بخش اعظمی برای جاوا، نرم‌افزار‌نویسان به آسانی می توانند نرم‌افزار‌های غامض را با استعمال از این گویش پیشرفت دهند. درپی روایت سیر پرورش و دگرگونی جاوا برایتان داستان می‌گوییم. مسلما برایتان دیدنی و خواندنی خواهد بود.

در سال ۱۹۹۶، ورژن اول جاوا با شماره ورژن ۱.۰ و ۱.۱ برای سیستم ادله های ویندوز، سولاریس، مک و ویندوز منتشر شد. این لهجه به جهت قابلیت و امکان های جدیدی که ارائه می اعطا کرد، گزینه اعتنا قرار گرفت و بعداز مدتی ورژن ۱.۲ از این گویش در سال ۱۹۹۸ منتشر شد. در سال ۲۰۰۰ نیز ورژن ۱.۳ به اسم kerstel با تیم قابلیت و امکان های نو منتشر شد.

در سال ۲۰۰۲، ورژن ۱.۴ با اسم مرلین ارائه شد. در سال ۲۰۰۴، ورژن ۱.۵ از پلت هیبت استاندارد جاوا که با اسم Tiger یا این که ببر شناخته گردیده است، منتشر شد و به جهت ارائه قابلیت و امکان های جدیدی که داشت، گزینه دقت بیشتری قرار گرفت. در سال ۲۰۰۶، ورژن ۱.۶ از پلت هیبت استاندارد جاوا با اسم Mustang منتشر شد. آن گاه در سال ۲۰۱۱، ورژن ۱.۷ از پلت هیبت استاندارد جاوا با اسم دلفین، منتشر شد. در سال ۲۰۱۵ نیز، ورژن ۱.۸ از پلت هیبت استاندارد جاوا به بازار عرضه شد. جدیدترین ورژن این گویش که با شماره ورژن ۱.۹ منتشر گردیده است، در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و دارنده تجهیزات و قابلیت و امکان های جدیدی میباشد.

لهجه جاوا چه مشخصات و مزایایی دارااست؟
گویش نرم‌افزار نویسی جاوا یک گویش شی گرا، سازگار و پر کاربرد میباشد که برای گسترش قابل انعطاف‌افزارهای متعدد گزینه استعمال قرار میگیرد. برخی از خصوصیت‌ها و امکان‌های این لهجه عبارتند از:

سازش: به جهت اینکه کد جاوا به طور بایت کد (Bytecode) ترجمه گردیده و بر روی ماشین مجازی جاوا (JVM) اعمال می‌گردد، اپ‌های درج شده با این گویش بر روی همگی سیستم‌های ادله اعمال می شوند.

ایمنی و امنیت: جاوا دارنده قابلیت و امکان‌هایی میباشد که اذن میدهد از خاطر بازیابی امن استفاده نمود و سبب کاهش مخاطرات امنیتی میگردد. همینطور، با به کارگیری از کتابخانه‌هایی مانند Java Cryptography و Java Security، می‌قدرت نرم افزار‌های امنی نوشت.

پردازش برابر: ازآنجاکه JVM رئیس همگی نیازهای پردازشی را به ذمه دارااست، اجرای نرم افزار‌های جاوا سبب می‌گردد تا نرم‌افزار به طور برابر و در چندین نخ جاری ساختن خواهد شد.

متدولوژی شی‌گرایی: جاوا زبانی شی‌گرا میباشد که تمرکز آن روی شی‌ها (Objects) و ارتباط ها فی مابین آن ها میباشد.

کتابخانه‌های فراوان: جاوا به انگیزه محبوبیت بالایی که داراست، دارنده کتابخانه‌های فراوانی میباشد که به اپ‌نویسان یاری می‌نماید تا اپ‌های غامض را بسازند.

قابلیت و امکان چندسکویی: جاوا از چندسکویی حفاظت می‌نماید که‌این قابلیت و امکان را برای اپلیکیشن‌نویسان آماده می‌نماید تا چند وظیفه را به طور به طور همزمان و همپوشانی‌ناپذیر اجرا دهند.

سهولت استعمال: جاوا برای نرم‌افزار‌نویسانی که از گویش‌های دیگر همانند C و C++ استعمال می‌نمایند، به راحتی قابل یادگیری میباشد.

سرعت: اپ‌های جاوا به جهت به کار گیری از ترجمه به لهجه دستگاه برای اعمال، بسیار سریع می باشند.
 

  • ۰۳/۰۵/۲۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی