مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

فلاتر تحت عنوان فریمورکی برای توسعه و گسترش اپلیکشن‌های کراس پلتفرم (cross-platform) گزینه استعمال طراحی اپلیکیشن در مشهد قرار می گیرد و روز آپ دیت نیز دوست داستنی‌خیس میشود. ولی نرم افزار‌نویس‌ها برای ایجاد کرد چه نرم‌افزار‌هایی از فلاتر به کار گیری می‌نمایند؟ آیا هر اپلیکیشن‌ای را می‌اقتدار با فلاتر توسعه و گسترش بخشید؟

مطمئنا به کارگیری از فلاتر ضمن مزایای فراوانش، محدودیت‌هایی نیز داراست. ولی به صورت مجموع نرم افزار‌های فراوانی را می‌اقتدار با فلاتر پیاده سازی کرد. فلاتر حدودا از سال 2018 رسما وارد بازار شد و در همین فرصت کوتاه توانسته استخراج‌وکارهای دارای شهرت جهانی را متقاعد نماید، برای پیاده سازی نرم افزار خویش از این فریمورک به کار گیری نمایند. فلاتر برای پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار، آپشن‌های خیر و خوبی را در دست توسعه و گسترش‌دهندگان قرار می دهد. درین مقاله توضیح میدهیم که چه نرم افزار‌هایی را می‌قدرت با flutter پیاده سازی کرد و همین‌طور دارای شهرت‌ترین نرم افزار‌هایی که از روش فلاتر درست شده‌اند را نیز به شما معرفی خوا‌هیم کرد.

چرا از فلاتر برای پیاده سازی نرم افزار استعمال کنیم؟

دلایل متعددی وجود دارااست که شمارا متقاعد نمایند از فلاتر برای پیاده سازی نرم افزار به کار گیری نمائید. دلایلی مانند:

به کارگیری از فلاتر هزینه‌های تشکیل داد نرم افزار را به صورت قابل توجهی کاهش میدهد.
نرم افزار‌هایی که با فلاتر پیاده سازی میشوند به نرم افزار‌های نیتیو مشابه می باشند.
خلال نرم افزار‌های گوشی برای ایجاد کرد نرم افزار‌های اینترنت و دسکتاپ نیز کاربرد داراست.
فریمورک فلاتر از موتور خودش برای تولید ویجت‌ها به کار گیری می‌نماید.
فلاتر دارنده افزونه‌های فراهم میباشد که بوسیله گوگل نگهبانی میشوند.
فلاتر پیاده سازی جذابی داراست و همین دستور منجر محبوبیتش گردیده‌است.
فلاتر برای بک‌اند از Firebase به کار گیری می‌نماید.
دسته‌ای از ویجت‌های قابل تهیه دارااست.
فقط با پی بردن لهجه اپ‌نویسی دارت می‌قدرت از فلاتر استفاده نمود.


درخواست مشورت


درخواست مشورت کردن
چه نرم‌افزار هایی با فلاتر (flutter) می‌توانیم پیاده سازی کنیم؟
از فلاتر می‌اقتدار برای پیاده سازی نرم افزار‌های دو آجل بهره برد. این نرم افزار‌ها هم در اندروید و هم در IOS قابل انجام میباشند.
ایجاد کرد نرم افزار با فلاتر این قابلیت و امکان را برای پیشرفت‌دهندگان مهیا می‌نماید تا نرم افزار‌های تعاملی پیاده سازی نمایند. این اپ‌ها در صفحه های اینترنت و در دسکتاپ نیز جاری ساختن می شوند.
استخراج‌وکارهایی که اخیرا آغاز به عمل کرده‌اند و می خواهند کمینه متاع پذیرفتنی (MVP) ساخت‌و‌ساز نمایند، می توانند از فلاتر به کار گیری نمایند.
از فلاتر می‌اقتدار برای ساخت نرم‌افزار‌های با کیفیت در کوتاه‌ترین مجال ممکن نیز به کار گرفت. پس حصول‌وکارهایی که می خواهند در طی مقداری به بازار ورود پیدا نمایند میتوانند از این فناوری برای پیشرفت اپ‌ خویش منفعت ببرند.
با به کار گیری فلاتر این زمان برای اشخاص مهیا میشود که نرم‌افزار‌هایی با خصوصیت‌های بدون نقص ساخت و ساز نمایند. خصوصیت‌هایی برای مثال دوربین، وضعیت جغرافیایی، کانال، فضای ذخیره‌سازی، SDK فرد ثالث و …
همینطور برای تشکیل داد اپ‌هایی با وسعت نادر، رابط کاربری خوشگل که سریع و قابل متکی بودن نیز باشند، فلاتر گزینه به کار گیری قرار می گیرد.
 دارای اسم و رسم‌ترین اپلیکیشن‌هایی که با فلاتر درست شده‌اند.


– نرم افزار Google Ads
این نرم افزار به یوزرها یاری می‌نماید تا کمپین‌های تبلیغاتی خویش را به راحتی مدیر نمایند. امکاناتی که‌این نرم افزار در مشت یوزرها میگذارد دربرگیرنده پژوهش موقعیت کمپین‌ها، بازنویسی عبارات کلیدی، مورد‌هایی برای آپ دیت کردن دارایی، نوتیفیکیشن‌های فوری و … میباشد. استعمال از فلاتر منجر گردیده Google Ads به طور اپلیکیشنی قشنگ، دیدنی و مبتکرانه پیاده سازی خواهد شد.

– اپ Alibaba
Alibaba یکی تعالی‌ترین و دارای اسم و رسم‌ترین کمپانی‌های دنیا در حوزه بیزنس آنلاین میباشد. نصیب‌های مهم این نرم افزار به وسیله فلاتر تشکیل‌شده‌اند. به همین خیال و خاطر توانسته تجربیات کاربری بسیار خیر و خوبی را برای مخاطبانش رقم بزند. مخاطبان Alibaba  به راحتی می توانند محصول ها و مواد آیتم نظرشان را از امان کنندگان در سراسر دنیا خریداری نمایند.

– نرم افزار Hamilton
این نرم افزار برای اشخاصی پیاده سازی گردیده که به موسیقی عشق و علاقه متعددی دارا‌هستند و می خواهند هر لحظه در جریان جدیدترین خبرهای این حوزه قرار بگیرند. همینطور به کارگیری از Hamilton این قابلیت و امکان را برای یوزرها آماده کرده تا بتوانند در نوا گزینه عشق خویش آواز بخوانند، در قرعه‌کشی‌های Hamilton کمپانی نمایند و … این نرم افزار توسط فلاتر پیشرفته میباشد و همین سبب ساز گردیده یوزرها هنگام شغل با آن تجربیات لذت‌بخشی داشته باشند.

– نرم افزار Reflectly
Reflectly اپلیکیشنی با محتوای روانشناسی میباشد و به یوزرها یاری می‌نماید تا استرس‌شان را در دست گرفتن نمایند، ذهن ها منفی را از خویش به دور نمایند و حس مثبت و لذت‌بخشی در معاش خویش به جریان درآورند. یوزرها می توانند در‌این نرم افزار احساسات خویش را در هر لحظه یادداشت نمایند و براین اساس از تندرست سرازیر خویش محافظت نمایند. این خصوصیت‌های اثرگذار و کاربردی از روش استعمال فلاتر به‌این اپلیکیشن اضافه گردیده است.

تا کنون نرم افزار‌های متعددی در حیطههای متفاوت برای مثال کانال‌های اجتماعی، عکاسی و ادیت فیلم، تندستی و تناسب اندام، سرگرمی و … از روش فلاتر درست شده‌اند. در صورتیکه شما نیز دوست دارید از فلاتر برای ایجاد کرد نرم افزار به کار گیری فرمایید و از مزایای فراوارن آن سود ببرید، میتوانید از سرویس ها باشگاه نرم افزار به کارگیری فرمایید.
 

  • ۰۳/۰۵/۲۸
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی