امان و بهروزرسانی نرم افزارها جزو مهمترین جنبههای محافظت و ارتقاء پایداری یوزرها در اپلیکیشن میباشد. بیتوجهی بهاین مورد ها میتواند سبب ساز به کاهش رضایت یوزرها و در فیض کاهش به کارگیری از نرم افزار شما گردد. در پایین به نکات مهمی در باب مدد و بهروزرسانی نرم افزار اشاره گردیدهاست: طراحی اپلیکیشن در مشهد Ξ برخورد به بازخوردها: بازخوردهای یوزرها در دکانهای نرم افزار یا این که از روش دیگر شبکهها ممکن میباشد نکات مهمی را نماد دهند. بدین بازخوردها با دقت و سرعت عکس العمل دهید.
Ξ رفع خطاها: درصورتیکه که باگ یا این که خطاهایی در نرم افزار شما گزارش گردیده باشد، تختگاز بهدنبال رفع آنها باشید و ورژن بهروز گردیده را منتشر نمائید.
Ξ افزودن خصوصیتهای نو: مبنی بر نیازها و تقاضای یوزرها، خصوصیتهای نو به نرم افزار خویش اضافه فرمایید تا جذابیت آن برای یوزرها ارتقا یابد.
Ξ همگام با تغییرات سیستمدلیل: سیستمادلههای تلفن همراه مانند Android یا این که iOS به صورت مداوم بهروز می گردند. مطمئن گردید که نرم افزار شما با واپسین ورژنهای سیستمادله سازگار میباشد.
Ξ حمایت فنی: در مشت داشتن یک دسته یا این که منبع برای جواب به سوال ها فنی و خطاها یوزرها امداد مینماید به ارتقا اتکا یوزرها.
Ξ یادگرفتن یوزرها: ارائه راهنماها، ویدئوها و مقالهها آموزشی میتواند یاری دهد یوزرها عالی با نرم افزار شما فعالیت نمایند.
Ξ برخورد بی واسطه: امکاناتی مانند چت زنده یا این که پناه ایمیلی می تواند رابطه بدون واسطه با یوزرها را تسهیل نماید و باگاز به اشتباهات آنان جواب دهید.
Ξ محافظت سرور و بکاند: در صورتیکه نرم افزار شما به یک سرور نیاز دارااست، مطمئن گردید که به صورت مداوم آن را تحقیق، بهروز و امن نگه میدارید.
مدد و بهروزرسانی نرم افزار خیر فقط به پیشرفت در عملکرد و امنیت آن امداد مینماید، بلکه آرمدهنده مسئولیتپذیری و تعهد شما به کاربرانتان میباشد. یوزرها وقتی که میبینند توسعه و گسترشدهنده به بازخوردها و نیازهای آن ها دقت داراست، احتمالاً با وفاداری بیشتری به به کار گیری از نرم افزار ادامه میدهند.
محاسبه و بهبود عملکرد
چک و بهبود تلاش از فرآیند حیاتی در چرخه پیاده سازی و بسط یک نرم افزار میباشد. اعتنا بدین مفاد می تواند سبب ساز به ارائه یک جنس باکیفیت فراتر، جذابیت بیشتر برای یوزرها و در غایت توفیق بیشتر در بازار گردد.
Ξ تجزیه و چک دادههای به کارگیری: به کار گیری از ابزارهای آنالیزی مانند Google Analytics یا این که Firebase Analytics به شما یاری مینماید تا فهم بهتری از اخلاق یوزرها داشته باشید.
Ξ امتحان کاربری: برگزاری جلسات امتحان با یوزرها حقیقی وواقعی به شما این قابلیت و امکان را میدهد که خطاها ویژهای را که آن ها با نرم افزار شما داراهستند شناسایی نمایید.
Ξ تست A/B: این نوع تستها به شما این قابلیت و امکان را میدهد که دو یا این که چندین خصوصیت یا این که پیاده سازی گوناگون را مقایسه نمائید و شایسته ترین آنانرا برای نرم افزار خویش گزینش نمایید.
Ξ با صرفهسازی مجال لود: سعی و سرعت نرم افزار بسیار اساسی میباشد. به کارگیری از ابزارهایی مانند Profilers می تواند به شما در شناسایی و حل ایرادات یاری دهد.
Ξ بهروزرسانی فناوریها و کتابخانهها: مطمئن گردید که از واپسین ورژنهای SDK، کتابخانهها و ابزارها به کارگیری میکنید.
Ξ اخذ برخورد: نقد ها و پیشنهادات یوزرها میتواند منبع با ارزشی برای افزایش عملکرد و ارائه خصوصیتهای نو باشد.
Ξ ارتقا تجارب کاربری (UX): با بهروز کردن پیاده سازی، اضافه کردن کارتونها و جریانهای کاربری بهبود یافته، تجربیات استفاده کننده را بهبود بخشیده و تلاش نرم افزار را ارتقاء دهید.
Ξ فراگیری داخلی: فراگیری مجموعه پیشرفت به روزرسانی و فناوریهای تازه قادر است یاری متعددی به بهبود همت کلی سیستم نماید.
تحلیل و بهبود مداوم سعی نرم افزار به توسعه و گسترشدهنده یاری مینماید تا از مسیر صحیح پیش برود و با رقبا در بازار رقابت نماید. بهخصوص در بازار نرم افزارهای تلفن همراه که رقابت بسیار متعددی وجود دارااست، تمرکز بر عملکرد و تجارب کاربری قادر است فاکتور توفیق باشد.