مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

امان و به‌روزرسانی نرم افزار‌ها جزو مهمترین جنبه‌های محافظت و ارتقاء پایداری یوزرها در اپلیکیشن میباشد. بی‌توجهی به‌این مورد ها میتواند سبب ساز به کاهش رضایت یوزرها و در فیض کاهش به کارگیری از نرم افزار شما گردد. در پایین به نکات مهمی در باب مدد و به‌روزرسانی نرم افزار اشاره گردیده‌است: طراحی اپلیکیشن در مشهد Ξ برخورد به بازخوردها: بازخوردهای یوزرها در دکان‌های نرم افزار یا این که از روش دیگر شبکه‌ها ممکن میباشد نکات مهمی را نماد دهند. بدین بازخوردها با دقت و سرعت عکس العمل دهید.
Ξ رفع خطاها: در‌صورتی‌که که باگ یا این که خطاهایی در نرم افزار شما گزارش گردیده باشد، تخت‌گاز به‌دنبال رفع آنها باشید و ورژن به‌روز گردیده را منتشر نمائید.
Ξ افزودن خصوصیت‌های نو: مبنی بر نیازها و تقاضای یوزرها، خصوصیت‌های نو به نرم افزار خویش اضافه فرمایید تا جذابیت آن برای یوزرها ارتقا یابد.
Ξ همگام با تغییرات سیستم‌دلیل: سیستم‌ادله‌های تلفن همراه مانند Android یا این که iOS به صورت مداوم به‌روز می گردند. مطمئن گردید که نرم افزار شما با واپسین ورژن‌های سیستم‌ادله سازگار میباشد.
Ξ حمایت فنی: در مشت داشتن یک دسته یا این که منبع برای جواب به سوال ها فنی و خطاها یوزرها امداد می‌نماید به ارتقا اتکا یوزرها.
Ξ یادگرفتن یوزرها: ارائه راهنماها، ویدئوها و مقاله‌ها آموزشی میتواند یاری دهد یوزرها عالی با نرم افزار شما فعالیت نمایند.
Ξ برخورد بی واسطه: امکاناتی مانند چت زنده یا این که پناه ایمیلی می تواند رابطه بدون واسطه با یوزرها را تسهیل نماید و با‌گاز به اشتباهات آنان جواب دهید.
Ξ محافظت سرور و بک‌اند: در صورتی‌که نرم افزار شما به یک سرور نیاز دارااست، مطمئن گردید که به صورت مداوم آن را تحقیق، به‌روز و امن نگه میدارید.

مدد و به‌روزرسانی نرم افزار خیر فقط به پیشرفت در عملکرد و امنیت آن امداد می‌نماید، بلکه آرم‌دهنده مسئولیت‌پذیری و تعهد شما به کاربرانتان میباشد. یوزرها وقتی که میبینند توسعه و گسترش‌دهنده به بازخوردها و نیازهای آن ها دقت داراست، احتمالاً با وفاداری بیشتری به به کار گیری از نرم افزار ادامه میدهند.

محاسبه و بهبود عملکرد
چک و بهبود تلاش از فرآیند حیاتی در چرخه پیاده سازی و بسط یک نرم افزار میباشد. اعتنا بدین مفاد می تواند سبب ساز به ارائه یک جنس باکیفیت فراتر، جذابیت بیشتر برای یوزرها و در غایت توفیق بیشتر در بازار گردد.

Ξ تجزیه و چک داده‌های به کارگیری: به کار گیری از ابزارهای آنالیزی مانند Google Analytics یا این که Firebase Analytics به شما یاری می‌نماید تا فهم بهتری از اخلاق یوزرها داشته باشید.
Ξ امتحان کاربری: برگزاری جلسات امتحان با یوزرها حقیقی وواقعی به شما این قابلیت و امکان را میدهد که خطاها ویژه‌ای را که آن ها با نرم افزار شما دارا‌هستند شناسایی نمایید.
Ξ تست A/B: این نوع تست‌ها به شما این قابلیت و امکان را میدهد که دو یا این که چندین خصوصیت یا این که پیاده سازی گوناگون را مقایسه نمائید و شایسته ترین آنان‌را برای نرم افزار خویش گزینش نمایید.
Ξ با صرفه‌سازی مجال لود: سعی و سرعت نرم افزار بسیار اساسی میباشد. به کارگیری از ابزارهایی مانند Profilers می تواند به شما در شناسایی و حل ایرادات یاری دهد.
Ξ به‌روزرسانی فناوری‌ها و کتابخانه‌ها: مطمئن گردید که از واپسین ورژن‌های SDK، کتابخانه‌ها و ابزارها به کارگیری میکنید.
Ξ اخذ برخورد: نقد ها و پیشنهادات یوزرها میتواند منبع با ارزشی برای افزایش عملکرد و ارائه خصوصیت‌های نو باشد.
Ξ ارتقا تجارب کاربری (UX): با به‌روز کردن پیاده سازی، اضافه کردن کارتون‌ها و جریان‌های کاربری بهبود یافته، تجربیات استفاده کننده را بهبود بخشیده و تلاش نرم افزار را ارتقاء دهید.
Ξ فراگیری داخلی: فراگیری مجموعه پیشرفت به روزرسانی و فناوری‌های تازه قادر است یاری متعددی به بهبود همت کلی سیستم نماید.

تحلیل و بهبود مداوم سعی نرم افزار به توسعه و گسترش‌دهنده یاری می‌نماید تا از مسیر صحیح پیش برود و با رقبا در بازار رقابت نماید. به‌خصوص در بازار نرم افزار‌های تلفن همراه که رقابت بسیار متعددی وجود دارااست، تمرکز بر عملکرد و تجارب کاربری قادر است فاکتور توفیق باشد.
 

  • ۰۳/۰۵/۲۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی