مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

پیاده سازی نرم افزار اندروید چیست؟
سیستم دلیل، یک اپ سیستمی میباشد که شیوه تعامل استفاده کننده با سیستم را گزینش می‌نماید؛ سیستم کارداران اشکال مختلفی دارا‌هستند البته مرسوم ترینِ آن‌ها، سیستم ادله اندروید (Android) و IOS میباشد. امروزه، اکثر دستگاه های دیجیتال اعم از گوشی ها و تبلت ها، طراحی اپلیکیشن در مشهد از سیستم دلیل اندروید استعمال می‌نمایند که مهم‌ترین عامل آن، مجانی بودن اکثر سرویس ها و رابط کاربری راحتِ این سیستم دلیل میباشد. از طرفی مورد نیاز میباشد بدین نکته دقت گردد که هر نرم افزار بایستی متناسب با وضعیت و قانون ها هر سیستم برهان پیاده سازی خواهد شد؛ یک کدام از این حالت، تطابق با گویش اپلیکیشن نویسیِ منحصر به فرد به هر سیستم دلیل میباشد. به عنوان مثال، سیستم برهان اندروید از لهجه های نرم‌افزار نویسی JAVA ،KOTLIN، C و …. به کار گیری می‌نماید. بنابراین پیاده سازی نرم افزار اندروید به‌این معناست که یک نرم افزار برای سیستم دلیل اندروید پیاده سازی و گسترش یابد و برای به کارگیری در دسترس یوزرها قرار بگیرد.

 

پیشرفت نرم افزار اندروید، مراحلِ توسعه و گسترش‌ی اپلیکیشن هایی میباشد که به صورت خاص بر روی سیستم برهان اندروید و دستگاه های بر پایه ی اندروید انجام میشوند. این راه و روش دربرگیرنده تایپ کردن کد، عمدتا با به کارگیری از گویش های نرم افزار نویسی مانند جاوا یا این که کاتلین میباشد. برای seo سعی و یکدست سازی کد های مستقر در توسعه و گسترش اپلیکیشن اندروید، پیشرفت دهندگان اکثر اوقات به لهجه های C و C# روی می آورند و از قابلیت و امکان های کیتِ پیشرفت‌ی مستقر اندروید (NDK) استعمال می‌نمایند. مجموع این پروسه گسترش با به کارگیری از Android Studio، دور و اطراف گسترش یک دست قانونی (IDE) برای گسترش نرم‌افزار اندروید جاری ساختن میشود.

 

تاریخچه پیاده سازی نرم افزار اندروید از کجا استارت شد؟
تاریخچه ورژن های نخستین اندروید به سال 2003 بر میگردد. هنگامی که اندی رابین، ریچ ماینر، نیک سیرز و کریس وایت شروع آپ اندروید را در پالو آلتو، کالیفرنیا احداث کردند. اما این مجموعه ابعاد با کمبود میزان دارایی مواجه شد و از گوگل امداد خواست؛ گوگل که پتانسیل این مال را در بازار لبریز تقاضای دیجیتال فهم و شعور کرده بود، در سال 2005، قراردادی به قیمت 50 میلیون دلار انعقاد کرد. هر چهار نهاد گذار این موسسه به Googleplex نقل جای کردند تا این سیستم استدلال را ذیل حیث مالکان تازه گسترش دهند. اولی ورژن‌ی همگانی بتای اندروید 1.0 در 5 نوامبر 2007 منتشر شد. امروزه از این سیستم برهان برای پیاده سازی اکثری از نرم افزار ها استعمال می‌گردد و از آن جایی که بستر دیجیتال همیشه در اکنون توسعه میباشد، نیاز به نرم افزار برای تسهیل عمل های روزانه بیشتر می‌گردد و به گونه ای که تک تک صاحبان بیزنس عالی میباشد برای بیزنس خویش نرم افزار یا این که وبسایت منحصر به فرد خویش را پیاده سازی نمایند.

 

دوستداشتنی ترین نرم افزار های اندروید کدام‌اند؟
در اینجا تعدادی مثال از دوست داستنی ترین نرم افزار های اندرویدی که عالی میباشد در تجارت های خویش از آنها به کارگیری نمائید، نقل شده:

 

جیمیل (Gmail)
یکی‌از معمول ترین اپ های گزینه دسترسی یوزرها که پایین دسته گوگل میباشد، آدرس اینترنتی است. این خدمت شل ترین و در عین درحال حاضر، جامع ترین همت را برای یوزرها آماده می‌نماید تا خلال رابطه، از این فرآیند لذت نیز ببرند. بقیه خصوصیت های این نرم افزار که سبب برتری آن نسبت به بقیه اپ ها می گردد دربرگیرنده:

لهجه و ابزار: به دلیل آنکه با به کار گیری از گویش های نرم افزار نویسیِ جاوا و کاتلین پیشرفته، برای خصوصیت های کلیدی پلتفرم اندروید seo گردیده است.

سعی و یکدست سازی: رئیس سریع و کارآمد آدرس اینترنتی ها را با مخلوط عمیق در اکوسیستم اندروید، برای مثال اعلان ها ارائه میدهد.

رابط کاربری: از دستور کار‌ های پیاده سازی متریال تاسی می‌نماید و یک رابط بصری دیدنی و مخاطب پسند برای یوزرها اندروید ارائه می دهد.

امنیت: خصوصیت های امنیتی قویی ارائه می دهد که امنیت پیام ها و داده های نشانی اینترنتی یوزرها را ضمانت می‌نماید.

 

اسپاتیفای (Spotify)
نرم افزار اسپاتیفای، یکی کبیر ترین نرم افزار های پخش موسیقی برای دستگاه های بر پایه ی اندروید میباشد؛ این نرم افزار به قدری تبارک میباشد که میلیون ها نوا، لیست پخش و پادکست در خویش مکان داده و گنجایش گوش دادن آنلاین را نیز دارا میباشد. بقیه امکان های این اپلیکیشن که موجب تمایز آن نسبت به بقیه نرم افزار ها میگردد عبارتند از:

گویش و ابزار: با به کار گیری از ابزار های منحصربه‌فرد اندروید، تجربیات پخش موسیقی به طور سرازیر و یک دست را برای استفاده کننده مهیا می‌نماید.

کوشش و یک پارچه سازی: به صورت یک دست با دستگاه های Android همگام سازی می گردد. از دیگر مشخصات، مانند دانلود های آفلاین، در دست گرفتن پخش از نوار اعلان و ارسال به دستگاه های دیگر نیز جانبداری می‌نماید.

فردی سازی: از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تهیه و تنظیم لیست های پخش فردی برای یوزرها شامل است.

گوش دادن آفلاین: برای کاربرانی که اتصالات داده محدودی دارا‌هستند، امکان ذخیره موسیقی در خاطر ابری را  که آماده کرده تا مخاطب بتواند پوشه ها را به طور آفلاین نیز پخش نماید.
 

  • ۰۳/۰۵/۳۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی