مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

4- یک Wireframe تولید نمائید

اصولا وایرفریم، یک طرح کلی (layout) از نرم افزار موبایل شماست. موردنیاز وجود ندارد این طرح خیلی قانونی باشد و در‌این مرحله حتی نیازی وجود ندارد که نگران پیاده سازی گرافیکی نرم افزار خویش باشید. شما میتوانید یک وایرفریم را روی یک تکه ورقه، وایت بورد، دستمال کاغذی طراحی اپلیکیشن در مشهد کشیده و یا این که از Digital Wireframing Tool به کارگیری فرمائید.

همان مقصود وایرفریم این میباشد که به آسانی هر چه کل خیس، خصوصیت‌های نرم افزار و طرح بندی آن را نشانه دهد. نگران موادسازنده پیاده سازی نرم افزار در وایرفریم نباشید. چون این ابزار قرار وجود ندارد که ظواهر پایانی نرم افزار را نشانه دهند. در قبال، تمرکز وایرفریم بایستی بر ساختار (structure) و جریان (flow) باشد.

شما بایستی به طوری نقشه هجرت مخاطب را رسم نمایید. یعنی نشانه دهید که در حالتی که روی دکمه خاصی کلیک نمایند چه اتفاقی می افتد. پیج آینده چه شکلی خواهد بود؟ هنگامی استفاده کننده روی آیتم A در مقابل آیتم B کلیک می نماید، روی اسکرین چه اتفاقی می افتد؟ وایرفریم امداد می نماید تا مجموعه نیز، از زاویه مشاهده کرد شما در باب روش شغل و همت نرم افزار، به صفحه های نگاه نمایند.

5- اسلوب و طرز توسعه و گسترش خویش را گزینش فرمائید
رویکرد های مختلفی برای تشکیل داد نرم افزار وجود داراست. پیش از آغاز به ساخت یک نرم افزار، می بایست انتخاب نمایید که کدام طرز برای وضعیت یونیک شما شایسته ترین میباشد. همان شایسته ترین مورد برای اینجانب، ممکن میباشد شایسته ترین مورد برای شما نباشد. گزینش روال مطلوب مبنی بر فاکتورهایی مانند لیست پایین میباشد:

دارایی
سطح مهارت تکنیکی
نوع نرم افزار
تایم عرضه به بازار
در مجموع، پنج منش متعدد برای ایجاد کرد نرم افزار گوشی وجود داراست. ما هر شیوه را با جزئیات در تحت توضیح خوا‌هیم بخشید، بدین ترتیب به راحتی میتوانید متوجه گردید که کدام آیتم برای نرم افزار فردی شما شایسته ترین میباشد.

روش ساخت‌و‌ساز نرم افزار با BuildFire

این اپ تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه به‌این مراد ساخته شده است، که به کاربرانی که علم و تکنیک بخصوصی ندارند این قابلیت را بدهد، که به تنهایی با به کار گیری از یک مارکت پلیس کلان و خصوصیت های فراوان جهت سفارشی سازی، نرم افزار بسازند. در صورتی همت منحصر به فرد به شخصی وجود دارااست که هنوز برای این مارکت پلیس ساخته نشده میباشد، به راحتی می‌توانید از بسط دهندگان بخواهید تا با به کارگیری از BuildFire SDK، آن را برای شما بسازند. افزون بر آن میتوانید از خدمت BuildFire’s white-glove استعمال فرمائید. در این زمینه پیشرفت دهندگان داخلی در BuildFire، می‌توانند عملکردهای سفارشی و کاستوم را برای شما ساخت‌و‌ساز کنند.

BuildFire به هیچ مهارت کدنویسی یا این که علم فنی نیاز ندارد. به این ترتیب شما نیازی به یادگیری یک لهجه نرم‌افزار نویسی تازه یا این که هر چیز دیگری نخواهید داشت. شما می‌توانید کلیه چیز را خودتان به تنهایی با به کار گیری از یک پلتفرم مبنی بر اینترنت، بطور هم زمان برای فعال سازی نرم افزار آیفون و اندروید بسازید. تنها کافیست یک تمپلیت را گزینش کرده و آنگاه استارت به افزودن فیچرها فرمایید.

این معمولی ترین رویه برای بسط نرم افزار های iOS و Android و استقرار آن‌ها در App Store و دکان Google Play میباشد. در واقع هر کسی میتواند پیاله بازه زمانی یک‌سری دقیقه خاطر بگیرد که چه‌طور با به کارگیری از BuildFire یک نرم افزار بسازد. BuildFire روشی مقرون به صرفه و قابل تهیه و تنظیم برای ایجاد کرد نرم افزار بوده، که عاری از معضل‌های مربوط به ابزارهای RAD و hybrid میباشد.
 

  • ۰۳/۰۵/۳۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی