مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

گاهی در حین عمل با این نرم‌افزار در گیر اختلال می شویم و یا این که گوگل استور ما عمل نمی نماید که درین فرصت چند فعالیت را میتوانید اعمال دهید.

به دنبال به بعضا از این امور برای فعال سازی دوباره گوگل استور اشاره میکنیم: طراحی اپلیکیشن در مشهد 1- در مملکت ما به جهت محدودیت ها و تحریم ها گاهی این نرم‌افزار در گیر خلل می‌گردد. در‌این‌صورت یکی رویه ها یاری تصاحب کردن از ابزارهای تغییر‌و تحول IP میباشد که میتواند بسیار مفید باشد.

2- در بازه زمانی کوتاهی گوگل پلی استور خویش را به صورت موقت فورس استاپ کرده و دوباره فعال‌سازی کنید. این شغل در اکثری از مورد ها موءثر سود خواهد بود.

3- از چگونگی و برقراری وب خویش مطمئن گردید چون در برخی از موردها ضعیف بودن وب شما سبب صحیح عمل نکردن این اپلیکیشن میگردد.

4- در برخی از مواقع با فعال کردن شرایط پرواز و بعد از آن برگشتن به موقعیت معمولی می‌توانید این اپ را خط مش انداخته و فارغ از نقص‌ با آن شغل فرمایید.

5- یکی‌از شغل های اثر گذار ریستارت کردن تلفن همراه میباشد زیرا این فعالیت سبب ساز منزه شدن بعضا پوشه های به درد نخور(Junk file) در موبایل شما میگردد.


6- کش پلی استور خویش را از روش قسمت استوریج کاملا منزه کرده و اضافات این نرم‌افزار را از در بین ببرید و آن را مدل فرمایید.

7- پیرو عمل بالا می‌توانید بخش دیتای آن را هم منزه فرمائید که‌این فعالیت منجر راه اندازی دوباره نرم‌افزار شما میگردد.

8- گاهی فارغ از آنکه متوجه باشیم این نرم افزار را در تلفن همراه خویش غیر فعال کرده ایم که با تحلیل کردن این مسئله میتوانیم مجدد آن را راه‌اندازی نماییم.

9- در بعضی از مواقع نیاز میباشد که تاریخ و ساعت موبایل شما دوباره تهیه و تنظیم خواهد شد. آن را بر روی تهیه و تنظیم خود کار قرار دهید، در صورتی‌که صحیح نشد همین عمل را به طور دستی و دوباره اجرا دهید.

10- در برخی از مواقع به روز کردن این اپ سبب عدم هماهنگی گردیده و صحیح فعالیت نمی نماید. بدین ترتیب به روز ها را حذف کنید و به نسخه پیش از آپ دیت برگردید.

11- در بعضا از مواقع بدون چاره می‌شوید حساب گوگل خویش را حذف کرده و حساب نو را فعال سازی کنید.

12- فکتوری ریست کردن موبایل در بعضا از مواقع ایراد را حل می نماید البته یادتان باشد پیش از جاری ساختن این فعالیت از پوشه های اساسی خویش بکاپ گرفته باشید.

شایسته ترین رویه دانلود نرم افزار ها به کار گیری از گوگل استور
گوگل مدام و در هر حالتی به یوزرها سفارش می نماید که از این تجهیزات برای دانلود نرم افزار های خویش استعمال کنند چون از ورود ویروس ها و بدافزارها به فضای تلفن همراه شما خودداری به کار خواهد آمد.

چون این شرکت از دید چگونگی و بدون نقص بودن و برای قبول نرم افزار های متفاوت بسیار سختگیرانه شغل می نماید که مطلقا به عایدی یوزرها خواهد بود. با وجود اینکه در کشورهای گوناگون برای دانلود نرم افزار ها منابع مختلفی وجود دارااست( برای مثال در کشور‌ایران، بازار) البته با این وجود گوگل استور میتواند امن ترین جای برای دانلود باشد.

حذف نرم افزار های موبایل از روش گوگل پلی استور
آیا شما می دانستید که از روش این نرم افزار در تلفن همراه خویش می‌توانید هر مورد از نرم‌افزار های دیگر را که نمیخواهید، uninstall فرمائید؟ به صورت معمول اشخاص در حالتی‌که طرحی را در موبایل خویش نخواهند به بخش پیکربندی و آنگاه به نصیب نرم افزار ها میروند و از این شیوه آن را غیر فعال و یا این که مجموعاَ از موبایل خویش حذف می کنند.

ولی بایستی بدانید که از روش گوگل پلی استور نیز این فعالیت را به راحتی می‌توانید ایفا دهید. در گوگل پلی استور و در قسمتی که بقیه اپلیکیشن ها را آپ تو دیت رسانی می‌کنید وارداتی و در همین نصیب و در بخش install بر روی open بزنید و آحاد قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه و بخصوص آنهایی که از همین طرز در تلفن همراه خویش فعال سازی نموده اید را ملاحظه کنید و آن گاه هرمورد را نخواستید بر روی آن زده و آن را uninstall نمائید.
 

  • ۰۳/۰۶/۰۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی