مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اپل مقررات سختگیرانه‌ای در زمینه‌ی طریق اخذ محتوا از درون نرم افزار‌ها داراست. تا همین اواخر، نرم افزار‌هایی که طراحی اپلیکیشن در مشهد از نرم افزار استور خریداری می شد، هر خرید داخل اپ‌ای و اشتراک‌هایی که در یک اپلیکیشن ساخت‌و‌ساز می شد، تمامی بایستی 30 درصد به اپل پرداخت می‌کردند.

این فرمان سبب به کوشش اکثری از اپ‌ها برای به دور زدن سبک خرید باطن نرم‌افزار‌ای شد. به صورت نمونه نتفلیکس و بقیه اپ‌های سرگرمی به شما اذن نمی‌دادند تا از درون نرم افزار اشتراک خریداری فرمائید. از سوی دیگر برخی از نرم افزار‌ها به ارتقا 30 درصدی بها اشتراک‌ها متوسل شدند.

اشتراک‌های App Store در سال 2016 به‌تیتر یک سبک استخراج‌وکار جایگزین معرفی شدند که به یوزرها قابلیت و امکان می دهد به صورت منظم برای خصوصیت‌های تازه با قابلیت و امکان کنسل در هر فرصت اشتراک خریداری نمایند. این خصوصیت با کاهش 15 درصدی هزینه پیشرفت دهندگان یار بود، ولی تا‌زمانی‌که یوزرها بیش تر از یک‌سال مشترک باشند.

اپل در آوریل 2020 تکان بزرگی ایفا اعطا کرد تا به نرم‌افزار‌های سرگرمی خاصی اذن دهد تا سوای پرداخت هزینه 30 درصدی، فروش خویش را در باطن اپ‌های خویش اعمال دهند. این مشابه به طریق کارایی نرم افزار‌های خرید متاع مانند Best Buy و Amazon میباشد، ولی در زمینه‌ی کالاهای دیجیتال نیز صحت می‌نماید.

در نوامبر 2020، اپل ذکر کرد که بسط دهندگان با درآمد پایین یک میلیون دلار در سال فقط 15 درصد از درآمد خویش را به اپل پرداخت خواهند کرد. این قصد به عایدی اکثری از بسط دهندگان میباشد.

به چه شکل توسعه و گسترش دهندگان میتوانند یک اپلیکیشن را در نرم افزار استور منتشر نمایند؟
بسط دهندگان می بایست هر ساله 99 دلار هزینه برای دسترسی به اپ بسط دهندگان اپل بپردازند. این هزینه برای سازمان‌های غیرانتفاعی و دولت‌ها برای توسعه و گسترش نرم افزار نیست. ناشران اپلیکیشن‌ها می بایست اپلیکیشن خویش را به طوری ارسال نمایند که به ضوابط و دستور کار‌های اپل پایبند باشند و تنی چند از پیش‌نیازها را رعایت نمایند.

مقایسه اپل برنامه استور و گوگل پلی
اپل اپلیکیشن استور و گوگل پلی هر دو پلتفرم‌های متفاوتی می‌باشند که بسط دهندگان از روش آن اپ‌ها را بازاریابی کرده و به فروش میرسانند. گوگل پلی که پیش از اینً Android Market اسم داشت، برای دانلود اپ‌های تلفن همراه اندرویدی ایجاد شده است، این در حالی میباشد که برای دانلود اپلیکیشن‌های iOS مایحتاج میباشد تا به سراغ App Store اپل بروید. نکته مهمی که می بایست بدانید این میباشد که برای توسعه و گسترش دهندگان، مراحل تأیید نرم افزار در مغازه Google Play نسبت به مراحل تأیید در برنامه استور راحت‌خیس میباشد.

در واقع ورود یک نرم افزار به App Store شغل سادگی وجود ندارد و اپل استانداردها و ضوابط فراوانی دارااست. در حالی که اکثر اپ‌ها در اولی باری که برای دکان اپلیکیشن استور ارسال میگردند، رد گردیده و به وسیله این مغازه پذیرش نمی شود. اپل از یک دسته بازبینی نرم افزار به کارگیری می‌نماید که میتواند برخورد کاملی را راجع به این که چرا اپلیکیشن‌شان حذف نشده میباشد، به توسعه و گسترش دهندگان ارائه دهد.

مغازه Google Play استانداردهای سنجیده‌تری برای اپلیکیشن‌ها دارااست. ولی این به آن شکل میباشد که یوزرها پایانی Google Play ممکن میباشد با نرم افزار‌های خلل‌ساز بیشتری مواجه شوند. قابل ذکر میباشد که برنامه استور هر ساله 99 دلار از توسعه و گسترش دهندگان برای تصویب‌اسم به‌تیتر پیشرفت‌دهنده اخذ می‌نماید. برای تبدیل شدن به یک نرم‌افزار نویس Google Play، صرفا یک توشه مورد نیاز میباشد تا هزینه 25 دلاری پرداخت فرمایید.
 

  • ۰۳/۰۶/۰۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی