مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

Objective-C


Objective-C یکی شایسته ترین گویش های اپلیکیشن نویسی نرم افزار گوشی میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که برای توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار اپل برای سیستم استدلال های iOS و Operating System X آن پیاده سازی گردیده و آیتم به کارگیری قرار میگیرد. این یک لهجه اپ نویسی شی گرا و تمامی منظوره میباشد که یادگیری آن راحت میباشد.

اگرچه گویش‌ های نرم‌افزار ‌نویسی تازه یه خرده دیرین در حیث گرفته می گردند، ولی Objective-C همچنان میان بسط‌ دهندگان دوست داستنی میباشد.

Objective-C در زمین بازی باقی ماند، حتی در شرایطی که جدید واردان وجود داشته باشند. بدین ادله میباشد که بخش اعظمی از اپلیکیشن ها تا قبل از اینً از حیث امنیت روی لهجه سپرده گذاری کرده اند. بخش اعظمی حتی تاکنون نیز عمدتاً به Objective-C متکی می باشند.

سوئیفت


Swift یکی جدیدترین و شایسته ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی نرم افزار گوشی منبع گشوده میباشد که برای فعالیت با سیستم ادله های iOS، Operating System X و tvOS پیاده سازی گردیده‌است. به حفظ پاره ای نیاز دارااست و از اشکالات Objective-C دوری می نماید.

Swift مقیاس پروژه ها را آسوده خیس می نماید. گویش آن منعطف میباشد و قادر است با تطبیق یک الگوی اپ نویسی، خصوصیت هایی را به هر نرم افزار بیفزاید. این گویش که عمدتاً برای iOS، تامین از iOS و لینوکس منتشر شد‌ه‌است، به لهجه اساسی تبدیل گردیده است که پیشرفت دهندگان برای پیشرفت iOS و Operating System X به آن توکل می نمایند.

چه‌طور شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی را تعیین کنیم؟
با وجود تعداد گویش های نرم‌افزار نویسی جانور، چه طور شایسته ترین گویش را برای پیاده سازی نرم افزار گوشی خویش گزینش می‌کنید؟

برای اینکه تصمیم بگیرید از کدام یک از این لهجه های نرم‌افزار نویسی میتوانید برای پروژه خویش استعمال فرمایید، آغاز نیازهای خویش را شناسایی فرمائید. نوع اپلیکیشن ‌ای را که می بایست بسازید معلوم نمایید و بی آلایش ‌خیس کردن همگی گزینش ‌های ممکن برای شما آسوده‌ خیس خواهد بود.

شما بایستی نرم‌افزار موبایل طرح ریزی گردیده خویش را مقیاس بندی فرمائید تا از ابهام پروژه خویش باخبر گردید چون این یک استدلال گزینش کننده راجع به به کارگیری از لهجه نرم افزار نویسی خواهد بود.

بسته به منابع جان دار خویش، نظارت فرمائید که از کدام یک از شایسته ترین لهجه های اپ نویسی میتوانید به کارگیری فرمائید.

در صورتیکه از پیشین یک سرور بر طبق مایکروسافت دارید، ممکن میباشد بخواهید به گویش نرم افزار نویسی بر اساس مایکروسافت توکل نمائید. شما همینطور می بایست مقیاس پذیری و کوشش یک لهجه اپ نویسی بالقوه را بدانید و این گویش بایستی مقیاس پذیر باشد که مشمول MEAN، Java Spring، LAMP و غیره باشد.

در غایت می بایست از نگاه امنیت دقت ویژه ای داشته باشید. به خصوص در صورتیکه در هم اکنون تشکیل داد اپلیکیشنی برای قسمت های مالی و بانکی میباشید، جانبداری بایستی در غیرقابل گفتمان شما گنجانده گردد. گویش نرم افزار نویسی شما می بایست دارنده یک بولتن بهتر از خصوصیت های امنیتی باشد، که قادر است اپ شمارا در دراز دوران کارکشته خیس نماید.
 

  • ۰۳/۰۶/۰۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی