مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

حصول و امور مدام در پی شیوه هایی برای ساخت‌و‌ساز بیشتر با هزینه کمتر میباشند. و هوش تصنعی ابزار خوب برای یاری بدین دستور میباشد. صرفا کاری که ما می بایست ایفا دهیم این میباشد که فرصتی را پیدا کنیم و یک اپلیکیشن هوش تصنعی پیشرفت دهیم که به ما در خریداری نمودن ایده هایمان یاری دهد. طراحی اپلیکیشن در مشهد
کاهش هزینه معمولاً به‌این عامل رخداد می افتد که ما با جایگزین کردن شغل های دستی، امور را سریعتر ایفا می‌دهیم. به صورت خلاصه، هوش تصنعی و مصنوعی و دانش داده به استحصال و امور در مفاد ذیل امداد می نماید:

✔️ نظارت سریعتر وسعت عظیمی از اطلاعات
✔️ تصمیم گیری عالی
✔️ تعامل بیشتر مشتری
✔️ ارتقا رضایت مشتری
✔️ فعالیت دستی کمتر
✔️ کاهش مخارج عملیاتی
✔️ پاسخگویی به مشتریان

۸ مرحله برای بسط نرم‌افزار های کاربردی هوش تصنعی
برای ساخت و ساز نرم‌افزار های کاربردی هوش تصنعی و مصنوعی چه اقدامات خاصی می بایست اجرا دهیم؟ پروسه تشکیل داد نرم افزار های هوش تصنعی و مصنوعی یه خرده با متد بی آلایش پیشرفت اپ گوناگون میباشد، وقتی که ما راجع به استفاده کننده غرض، مثال نخستین، تشکیل داد، تست، استقرار و حفظ استیناف می‌کنیم.

این به‌این عامل میباشد که در اپ هوش تصنعی و مصنوعی (گوشی یا این که غیر گوشی)، می بایست یک مرحله مازاد برای گسترش هوش تصنعی اضافه کنیم. همانگونه که احتمالا می‌دانید، تعداد متعددی از نرم‌افزار های تلفن همراه هوش تصنعی صرفا رابط های کاربری گوشی با هوش تصنعی مطابق ابر می‌باشند که روی آن‌ها قرار گرفته اند. به این ترتیب، هنگام تشکیل داد یک اپ تلفن همراه هوش تصنعی، ما به عبارتی متد بی آلایش ایجاد کرد یک اپلیکیشن گوشی را دنبال میکنیم در حالی که مقداری ادویه اضافه میکنیم، گسترش موتور هوش تصنعی و مصنوعی. در اینجا شیوه ایجاد کرد نرم‌افزار های کاربردی هوش تصنعی آمده میباشد:

مرحله ۱: کشف - تعریف آنچه می‌خواهیم بسازیم
کشف احتمالا فقط چیزی میباشد که هیچ زمان تغییر تحول نمی نماید، صرف حیث از نوع قابل انعطاف افزاری که میسازیم. ما می بایست مشتریان و نیازهای آن‌ها را بشناسیم. همسو کردن این نیازها با هدف ها تجاری ما، طرز دستیابی توفیق میباشد. در شرایط ایده آل، حاصل این مرحله مشمول مفاد ذیل خواهد بود:

هدف ها تجاری قانونی
خصوصیت کلیدی برای MVP (دست‌کم مال قابل قبول)
نقشه راهبردی متاع
گروه فناوری (تقریبی، تعیین های متعددی وجود داراست)

در بیشتر مفاد به آسانی قادر خواهیم بود استفاده کننده غرض و نیازهای آن را تعریف کنیم و هدف ها خویش را ذکر کنیم. بیایید بگوییم میخواهیم با به کار گیری از یک چت بات، بیماران با علائم خفیف را دو موازی سریع‌خیس غربالگری کنیم تا پرستاران و بقیه نیروی کار بتوانند در مکان دیگری امداد نمایند.

این برای پروژه‌های هوش تصنعی و مصنوعی اشکالی ندارد که با اینگونه هدف ها کلی استارت خواهد شد. یک کمپانی نرم‌افزار نویسی دارای شرایط که سرویس ها توسعه و گسترش یادگیری ماشین را ارائه می دهد، این را برای شما به چیزی ملموس‌خیس، مثلا معماری، گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی و غیره تبدیل می‌نماید.

مرحله ۲: ثابت مضمون‌ - اعتبارسنجی سبک های هوش تصنعی
این مرحله مازاد در پیشرفت اپلیکیشن مبنی بر هوش تصنعی و مصنوعی رایج میباشد، تولید ثابت معنا (PoC) . به صورت معمول، ما مستقیماً به مثال سازی میپردازیم، ولی با اپ‌های کاربردی گوشی هوش تصنعی و مصنوعی، آغاز یک PoC می سازیم.

این ثابت معنا رابط کاربری  (UI) و تجارب کاربری (UX) صفر یا این که بسیار ابتدایی خواهد داشت. ما می بایست سبک های هوش تصنعی را اعتبارسنجی کنیم: اطلاعات را به آن‌ها بدهیم و خروجی را ببینیم. این هسته توسعه و گسترش اپلیکیشن های کاربردی گوشی یادگیری ماشین میباشد.

به عنوان مثال گذشته بگذارید بگوییم ۵-۶ سناریوی ساده برای غربالگری بیماران داریم و میخواهیم ربات آنان را تا حد قابلیت و امکان سریع در مسیر درست پند نماید. درصورتی که نتوانیم الگوریتم های یادگیری ماشین مطلوب را برای این شغل گزینش، سفارشی و تهیه و تنظیم کنیم یا این که آنان‌را از آغاز بسازیم، دلیلی برای ادامه عمل نیست: اپ فعالیت نخواهد کرد.

چرخش به یک اپلیکیشن بر پایه ی هوش تصنعی که نتیجه ها رضایت قسمت به دست نمی دهد، به نحوه غیرقابل تصوری گران میباشد.
 

  • ۰۳/۰۶/۱۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی