مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

به لهجه معمولی کاتلین یک گویش اپ نویسی نو میباشد که بیشترین به کارگیری ی آن برای توسعه و گسترش نرم افزار های اندرویدی است . مشخصات و مزیت های لهجه کاتلین و همینطور سازش بهتر آن با گویش پیشین گسترش ی اپلیکیشن های اندرویدی یعنی جاوا ، سبب گردیده‌است طراحی اپلیکیشن در مشهد که کاتلین جایگاهی نیکی در بسط ی نرم افزار های اندرویدی پیدا نماید. اما گویش kotlin تنها برای نرم افزار نویسی تلفن همراه وجود ندارد بلکه در جاهای دیگری همانند نرم‌افزار نویسی سمت سرور با کاتلین ، فرانت اند ، کاتلین نیتیو ، کاتلین مولتی پلتفرم برای اپلیکیشن های گوشی و. ... کاربرد دارااست.

از آنجایی که کاتلین یک لهجه بسیار شل برای یادگیری و در عین درحال حاضر کار کشته ، سریع و تندرست میباشد پیشنهاد می شود در صورتی به گفت و گو اپ نویسی گوشی عشق و علاقه دارید آنرا بصورت بی نقص حافظه بگیرید.همینطور با کاتلین مولتی پلتفرم می‌توانید نرم‌افزار تلفن همراه کراس پلتفرم بسازید یعنی یکبار کد بزنید و دوبار خروجی بگیرید هم برای Android و هم برای ios .

شرکت ها بزرگی همانند  Pinterest, Netflix, Lyft, و Capital One در فناوری های توسعه و گسترش ی خویش از گویش کاتلین به کارگیری میکنند و از هنگامی که کمپانی گوگل ( حمایت کننده قانونی اندروید ) گویش نرم افزار نویسی کاتلین را بصورت قانونی امان کرد عشق و علاقه ی شرکت های و اشخاص اپ نویس به‌این لهجه شدیدتر شد. البته حقیقتا چه دلایلی وجود داراست که یک اپلیکیشن نویس ، گویش کاتلین را بیاموزد ؟ در پایین شش عامل آورده ام که شما‌را موعظه میکند . 

در صورتی شکیبایی ی قرائت این نوشته‌علمی ی آموزشی بصورت بدون نقص را ندارید ما توصیه می کنیم از پادکست صوتی پایین استعمال نمایید تا متوجه گردید عنایت یادگیری گویش کاتلین در سال ۲۰۲۱ چقدر میباشد و آنگاه می‌توانید مباحث نوشته‌ی‌علمی را سرفرصت پژوهش فرمائید. اما هم پادکست و هم نوشته‌ی‌علمی دارنده نکات طلاق برای یادگرفتن کاتلین میباشند :‌

دلایل استعمال از گویش کاتلین ( Kotlin )  
شاید شما با سرچ گوگل یا این که سایر موتورهای کاوش به‌این مقاله آموزشی رسیده اید و دلایل خاص خویش را هم دارید که لهجه کاتلین را همین امروز آغاز نمائید به حافظه تصاحب کردن ! به دنبال ی نوشته ی علمی ما به ۵ عامل اساسی برای یادگیری کاتلین می‌پردازیم که با تلاوت آن ۵ ادله ممکن میباشد از استارت نرم افزار نویسی کاتلین پشیمان گردید یا این که ممکن میباشد عشق و علاقه ی شما به یادگیری کاتلین چند موازی گردد. 

در حالتی که نوشته ی علمی ی آموزشی تحت را خواندید و مطمئن شدید که کاتلین یک کدام از گویش های نرم‌افزار نویسی میباشد که می بایست خاطر بگیرید پس تا دیر نشده استارت نمایید و از زمان ی یادگرفتن کاتلین پروژه شالوده که هم ویدیویی می باشد و هم به لهجه فارسی به کارگیری نمایید.

کاتلین با تجهیزات و ابزارهای جدیدی که اتفاقا یادگیری آن خیلی معمولی میباشد یک کدام از لهجه هایی گردیده که ممکن میباشد در آتی به جاهای بهتری رسد و چیزی میباشد که با یادگیری آن بعدی ی نیکی در حوزه ی نرم‌افزار نویسی رقم خواهید زد.

یک بروزرسانی خوب برای کاتلین :‌ Jetpack Compose 
شاید یکی‌از مطرح ترین اپدیت های اخیر در اپلیکیشن نویسی اندروید گفت و گو جت پک کامپوز بوده که طریق ی پیاده سازی سنتی را منسوخ و روش ی جدیدی را ارائه داده میباشد.

دیگر در ورژن های نو android studio شما نمیتوانید پوسته های ظاهری XML بسازید و کدنویسی نرم افزار تغییر و تحول پیدا کرده.

کاتلین عملکرد کرده در یک کدام از تجهیزات اصلی که فلاتر از وی جلوتر بود گام برداشته و با فلاتر در این زمینه رقابت سنگینی داشته باشه. امروزه شاید یکی‌از مهمترین دلایل که بایستی کاتلین را گزینش فرمائید همین گفت و گو جت پک کامپوز است که تنها و صرفا در گویش نرم افزار نویسی کاتلین جان دار میباشد.

1 - نیاز بازار عمل به کاتلین ( kotlin )
طبق داده های عددی وب سایت realm  که مبنی بر برنامه نویس ها گوشی و گویش های نرم افزار نویسی مستعمل بوسیله انان می باشد ، سال 2018 بعنوان سال گویش نرم افزار نویسی کاتلین معرفی شد‌ه‌است . طبق مطالعات انجام یافته بعداز مراسمGoogle I/O 2017 مقدار 20% از برنامه نویس ها که از جاوا به کار گیری میکردند فعلا از لهجه کاتلین استعمال میکنند . این نوسان آماری فیض ی به کار گیری ی برنامه نویس ها و شرکت های از گویش کاتلین میباشد . 

در صورتی‌که نگاهی به تارنما جهانی شغل یابی Glassdoor بیاندازید مشاهده می کنید که اکثری از شرکت های و دسته های نرم‌افزار نویسی اندروید در سطح دنیا در‌پی اپلیکیشن نویس اندرویدی میباشند که به کاتلین مسلط باشد . 

وبسایت realm حدس کرده که تا نقطه پایان سال 2018 کاتلین توسعه و گسترش متعددی خواهد کرد تا جایی که لهجه موردنیاز برای یک اپلیکیشن نویس اندرویدی خواهد بود . این توسعه و گسترش ها با ارتقاء تقاضای بازار شغل نیز می‌باشد . 

بهتر بودن یادگیری کاتلین صرفا به پیشرفت ی اندروید ختم نمی شود ، وب سایت  ITJobsWatch را نگاهی بیاندازید . می‌بینید که چقدر تقاضای گویش کاتلین زیاد است که صرفا مرتبط با توسعه و گسترش ی اندروید وجود ندارد بلکه اپلیکیشن نویس سمت سرور و ... مسلط به کاتلین ما یحتاج بازار فعالیت میباشد .
 

  • ۰۳/۰۶/۱۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی