مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

سیستم دلیل اندروید امروزه یکی‌از سیتستم دلیل های بسیار مطرح و قوی بوده و به جهت تعداد بالای استعمال کنندگان از این سیستم استدلال تعداد بسیار متعددی از برنامه نویس ها در کلیه مکان جهان ازاین سیستم استدلال تحت عنوان بستری مطلوب برای ارائه نرم‌افزار های طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش به کار گیری میکنند. همین بازار دیدنی اندروید منجر گردیده است که خیلی از اشخاص نیز به اپلیکیشن نویسی اندروید عشق مند گردیده و استارت به عمل به نرم افزار نویسی برای اندروید نمایند. از همین رو در‌این نوشته‌علمی قصد داریم تا شمارا با طریق تشکیل داد منو در اندروید استودیو آشنا کنیم و یک منو را برای مثال با هم بسازیم البته قبل از هرچیزی آغاز بایستی با اشکال منو ها در اندروید آشنا شویم و ببینیم که اصولاً چندین نوع گوناگون منو در اندروید وجود دارااست و شیوه شغل هر مورد از آنها چه طور میباشد.

گونه های منوها در اندروید استودیو
به صورت کلی در اندروید سه نوع منوی مهم داریم این منوها عبارتند از

منو Option
منو Context
منو Pop-up
هریک از این منوها دارنده روش تولید مختلف و همینطور شیوه عمل متفاوتی میباشند که بایستی درباره روش عمل آن‌ها توضیح مختصری را بدهیم.

منو Option
منو Context

این منو دومی نوع از منو های اندروید میباشد که در صورتیکه با اندروید عمل کرده باشید مطمئناً این منو رو زیاد مشاهده نموده اید. Context Menu در واقعیت منویی میباشد که بعداز یک کلیک زمانبر برروی ورقه ظواهر می‌گردد. در حالتی‌که بخواهیم این منو را با مثالی برای شما تفصیل دهیم می‌توانیم به مرورگر اشاره کنیم. وقتی که در مرورگر خویش دست خویش را برروی تصویری نگه می داریم و منویی برای ما ظواهر می‌شود. این منو در واقعیت به عبارتی منوی Context میباشد.

منو Pop-up

Pop-up menu در واقعیت منویی میباشد که مفاد را به طور یک لیست عمودی آرم داده و مدام مواقعی مازاد برای یک محتوا را اکران می‌دهد. شاید برای شما نیز این پرسش به وجود بیاید که‌این مفاد مازاد به چه مضمون‌ میباشند؟ در جواب به‌این پرسش بایستی اعلام کرد که موردها مازاد مواقعی میباشد که برروی خویش اپ اثر بدون واسطه ندارند و در واقعیت برای مورد ها overflow ( ویکی پدیا ) یک دستور که مرتبط با یک محتوا در اپلیکیشن ما میباشد به کار گیری می‌شود.
 

  • ۰۳/۰۶/۱۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی