مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

3- خصوصیت های نرم افزار خویش را گزینش فرمائید

به کارایی مهم اپلیکیشن خویش تصور کنید. اینجاست که خصوصیات بایستی متمرکز شوند. اکثری از اشخاص وسوسه می‌شوند که خصوصیت های مازاد و غیر ضروری را به یک نرم افزار اضافه نمایند. البته این مقاله را فراموش می نمایند که بعضا از مشخصات، مقصود اساسی نرم افزار را از طراحی اپلیکیشن در مشهد فی مابین میبرند و اما هر پلاگین (add-on)، هزینه و تایم پیشرفت را نیز بیشتر می نماید. مثال هایی از خصوصیت های دوستداشتنی نرم افزار ها عبارتند از:

Push notifications
Community wall
GPS capabilities
Surveys and questionnaires
Video, image, and audio hubs
Booking capabilities
Calendar integrations
Ecommerce carts
Menu ordering system
Customer loyalty
User directory
اعتنا داشته باشید که آسانی، مهم ترین جنبه پروسه نخستین گسترش میباشد. مثلا در شرایطی‌که کوشش اساسی نرم افزار شما، به جای ظریف یا این که لوکیشن استفاده کننده نیاز ندارد، میتوانید از خصوصیت GPS صرفنظر نمائید.

4- یک Wireframe ساخت نمایید

اصولا وایرفریم، یک طرح کلی (layout) از نرم افزار موبایل شماست. ما یحتاج وجود ندارد این طرح خیلی قانونی باشد و در‌این مرحله حتی نیازی وجود ندارد که نگران پیاده سازی گرافیکی نرم افزار خویش باشید. شما می‌توانید یک وایرفریم را روی یک تکه برگه، وایت بورد، دستمال کاغذی کشیده و یا این که از Digital Wireframing Tool استعمال نمایید.

همان غرض وایرفریم این میباشد که به آسانی هر چه مجموع خیس، خصوصیت‌های نرم افزار و طرح بندی آن را علامت دهد. نگران عنصرها پیاده سازی نرم افزار در وایرفریم نباشید. چون این ابزار قرار وجود ندارد که ظواهر آخری نرم افزار را آرم دهند. در ازای، تمرکز وایرفریم بایستی بر ساختار (structure) و جریان (flow) باشد.

شما بایستی به طوری نقشه هجرت استفاده کننده را رسم فرمایید. یعنی علامت دهید که در حالتی‌که روی دکمه خاصی کلیک نمایند چه اتفاقی می افتد. پیج آینده چه شکلی خواهد بود؟ زمانی استفاده کننده روی آیتم A در مقابل مورد B کلیک می نماید، روی اسکرین چه اتفاقی می افتد؟ وایرفریم یاری می نماید تا دسته نیز، از زاویه روءیت کرد شما در ارتباط روش عمل و کارایی نرم افزار، به صفحه های نگاه نمایند.

5- سیاق و طریق گسترش خویش را تعیین فرمایید
خط مش های مختلفی برای ایجاد کرد نرم افزار وجود داراست. پیش از استارت به تولید یک نرم افزار، می بایست گزینش نمائید که کدام نحوه برای حالت یونیک شما شایسته ترین میباشد. همان شایسته ترین آیتم برای اینجانب، ممکن میباشد شایسته ترین آیتم برای شما نباشد. گزینش سیاق مطلوب مبنی بر فاکتورهایی مانند لیست پایین میباشد:

میزان دارایی
سطح مهارت تکنیکی
نوع نرم افزار
تایم عرضه به بازار
در کل، پنج راه و روش گوناگون برای تشکیل داد نرم افزار گوشی وجود دارااست. ما هر شیوه را با جزئیات در پایین توضیح خوا‌هیم اعطا کرد، به این ترتیب به راحتی میتوانید متوجه گردید که کدام آیتم برای نرم افزار فردی شما شایسته ترین میباشد.

طریق ساخت و ساز نرم افزار با BuildFire

این اپ تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه بدین مراد تاسیس شده است، که به کاربرانی که علم و تکنیک بخصوصی ندارند این قابلیت و امکان را بدهد، که به تنهایی با به کار گیری از یک مارکت پلیس بزرگ و خصوصیت های فراوان جهت سفارشی سازی، نرم افزار بسازند. در‌حالتی که سعی مخصوص به شخصی وجود داراست که هنوز برای این مارکت پلیس ساخته نشده میباشد، به راحتی میتوانید از بسط دهندگان بخواهید تا با به کارگیری از BuildFire SDK، آن را برای شما بسازند. افزون بر آن میتوانید از خدمت BuildFire’s white-glove استعمال فرمایید. در این زمینه بسط دهندگان داخلی در BuildFire، می‌توانند عملکردهای سفارشی و کاستوم را برای شما ساخت کنند.

BuildFire به هیچ مهارت کدنویسی یا این که علم فنی نیاز ندارد. براین اساس شما نیازی به یادگیری یک لهجه اپ نویسی نو یا این که هر چیز دیگری نخواهید داشت. شما می‌توانید کلیه چیز را خودتان به تنهایی با استعمال از یک پلتفرم مبنی بر اینترنت، بطور هم زمان برای فعال‌ساز‌ی نرم افزار آیفون و اندروید بسازید. تنها کافیست یک تمپلیت را گزینش کرده و آن‌گاه آغاز به افزودن فیچرها نمایید.

این بی آلایش ترین خط مش برای توسعه و گسترش نرم افزار های iOS و Android و استقرار آن‌ها در App Store و مغازه Google Play میباشد. در واقع هر کسی می‌تواند پیاله مقطع چندین دقیقه حافظه بگیرد که چه گونه با استعمال از BuildFire یک نرم افزار بسازد. BuildFire روشی مقرون به صرفه و قابل تهیه برای تشکیل داد نرم افزار بوده، که عاری از بحران‌های مربوط به ابزارهای RAD و hybrid میباشد.

طرز ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه با روال بسط ساکن

پیشرفت مستقر (Native development)، دربرگیرنده رمز گذاری سطح ذیل میباشد. بدین ترتیب در شرایطی‌که شما بسط دهنده نیستید و نمی‌دانید چه‌طور کدنویسی نمایید، باید یک گسترش دهنده کارشناس را استخدام کرده تا نرم افزار را برای شما تولید کند. در‌صورتی‌که میخواهید نرم افزار موردنظر را برای iOS و Android فعال‌سازی فرمایید، برای هر پلتفرم به یک توسعه و گسترش دهنده نیاز خواهید داشت تا نرم افزار های مستقر را در هر دو دکان iOS App Store و Google Play Store بومی نماید. 

هر پلتفرم گویش اپلیکیشن نویسی خاص خویش را دارااست. در حالیکه برخی از پیشرفت دهندگان میدانند که چه‌طور برای هر دو پلتفرم یک نرم افزار ساخت و ساز نمایند، برای یک نفر که بخواهد تک تک عمل را خودش اجرا دهد، دو موازی فرصت ارتفاع میکشد و در هزینه ها هم صرفه جویی نمی‌شود. ضمن استخدام پیشرفت دهنده برای نرم افزار iOS و Android، شما به یک full-stack web developer نیاز خواهید داشت تا زیرساخت backend را برای داده های میزبانی گردیده در cloud ساخت‌و‌ساز کند.

یادگیری شیوه ایجاد کرد نرم افزار گوشی با روال توسعه و گسترش مستقر، بیشترین انعطاف پذیری را دربین هر طرز بسط به شما می‌دهد. هنگامی از اولِ شغل به کدنویسی میپردازید، نرم افزار شما قدرتمند خواهد بود که هر کاری را اعمال دهد. این یک آیتم ایده آل برای هر کسی میباشد که کوشش دارااست یک gaming app یا این که augmented reality app بسازد. با این اوصاف، نرم افزار‌های مستقر گران بوده و ایجاد کرد آن ها فرصت بیشتری می طلبد.
 

  • ۰۳/۰۶/۱۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی