مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۲۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فلاتر یک کادر‌ورک متن‌گشوده برای گسترش نرم افزار‌های گوشی میباشد که بوسیله کمپانی گوگل در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و بر گویش اپلیکیشن‌نویسی دارت درج شده میباشد. دارت یک گویش اپلیکیشن‌نویسی چندمنظوره و شی‌گرا میباشد. در واقع با به کارگیری از این ویجت طراحی اپلیکیشن در مشهد هاست که می‌توانیم نرم افزار متبوع را پیاده سازی کنیم و به استفاده کننده اکران دهیم. ویجت در فلاتر همچون اجزای UI در دیگر فریمورک‌ها (مانند View در اندروید) فعالیت می‌نماید. ویجت‌ها از تیم‌ای از اجزا درست شده‌اند که برای اکران داده ها و تعامل با مخاطب در صفحه ها UI بکار می روند. از روش ویجت‌ها، می توانید تمامی چیز را از متن، دکمه‌ها، تصاویر، لیست‌ها و حتی صفحه ها را ساخت فرمایید.

ویجت فلاتر چیست؟
ویجت واحد مهم رابط کاربری در Flutter میباشد. ویجت‌ها موادسازنده ساختاری می‌باشند که برای ساخت و ساز صفحه ها و نرم‌افزار‌های گوشی به کار گیری می شوند. فلاتر به برنامه نویس ها این قابلیت و امکان را می‌دهد تا با یکبار کدنویسی نرم افزار های اندروید و iOS را به صورت به طور کامل Native یا این که مستقر بسط دهند. برای تشکیل داد هر اپلیکیشنی آغاز از ویجت ها استارت میکنیم که حکم بلوک های خالق برنامه را دارا هستند.

تصویر متحرک بالا نماد دهنده رابط کاربری تشکیل شده با استعمال از ویجت ها میباشد.

همینطور بخوانید» بازار شغل اپلیکیشن نویسی اندروید چه گونه میباشد؟

گروه بندی اشکال ویجت در فلاتر:
مجموعاَ هر عنصری که در رابط کاربری نرم افزار های نوشته با لهجه فلاتر را مشاهده می‌کنید یک widget می باشد. متن, تصویر, دکمه ها و… همگی یک نوع ویجت می باشند.

ویجت ها به صورت پیش فرض قابلیت تغییر تحول داده ها را به برنامه نویس ها نمیدهند و تک تک اعضای آن از نوع final میباشد. البته درین در بین نوعی از ویجت ها وجود دارا‌هستند که مشمول یک State می شوند و می‌توانند در حین اجرای اپ داده ها ذخیره گردیده در خویش را تغییر‌و تحول دهند. بدین نوع از widget ها که قابلیت و امکان تغییر تحول داده ها را دارا هستند Stateful Widget و به نوع دیگر آن Stateless Widget میگویند.

گونه های ویجت های فلاتر مبنی بر کاربرد آن ها:
widgetها براساس کاربرد آن ها به گروه بندی های گوناگون تقسیم می گردند.

Accessibility: این ویجت ها قابلیت دسترس پذیری نرم‌افزار را ارتقاء می دهند. اندازه فونت, کنتراست کاغذ و خیلی از مسائل در دسترس پذیر بودن یک نرم افزار اثر دارااست.
Animation: این نوع از ویجت ها برای ایجاد کرد و اکران برنامه کودکان و حرکات متفاوت در نرم افزار استعمال می‌گردد. ویجت های Hero, Fade, Scale از پر استفاده ترین ویجت های این نصیب می‌باشند.
ویجت های منحصر به فرد اکران متن, تصویر, آیکون
Cupertino: ویجت مختص پیاده سازی های مربوط به رابط کاربری iOS
Widgetهای لایه ای
Widget های منحصر تعامل با مخاطب مثل دکمه ها: این ویجت ها در فلاتر برای رئیس رویدادهای لمسی و هدایت یوزرها به سمت اکران‌های متعدد در نرم‌افزار ساخت‌و‌ساز می گردند.
همینطور بخوانید » فراگیری نصب فلاتر | تفاوت فلاتر و ری اکت | معرفی کتابهای فلاتر | نقشه روش فلاتر | کارتون ها در فلاتر | معماری BLoC در فلاتر

گونه های ویجت ها در فلاتر
اکنون که میدانیم ویجت چیست و چه کاری ایفا میدهد وقت آن رسیده که بدانیم یک‌سری نوع ابزارک یا این که ویجت (Widget) داریم پیش خیس راجع‌به کیفیت گروه‌بندی آن ها کلام کردیم. این نصیب راجع‌به اشکال آن ها حرف خوا‌هیم ذکر کرد.

Flutter تیم‌ای عظیم از ابزارک‌های داخلی مانند متن، buttons، slider، لیست‌ها، چینش‌ها، ردیاب حرکات، کارتون‌ها و … را دارااست و طراحان فلاتر به صورت مداوم ابزارک‌های بیشتری را تحت عنوان نیاز گسترش‌دهندگان به آن اضافه می‌نمایند.

البته مستقل از ابزارک‌های داخلی، میتوانید ابزارک‌های خویش را با اعتنا به نیاز خویش ساخت و ساز فرمایید. در اموزش اپ نویسی فلاتر (Flutter) ابزارک‌ها به دو مجموعه تقسیم شوند:
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

قدرت تشکیل داد یک نرم افزار حرفه ای در معنای این وجود ندارد که به طبع شما یک بسط‌دهنده‌ی نرم افزار برنده می‌باشید. اینکار با دقت به وجود بیش تر از یک میلیون نرم افزار در نرم‌افزار‌استور و پلی‌استور، فعالیت دشواری میباشد ولی نگران نباشید! ما در‌پی‌ی این نوشته‌علمی به شما طراحی اپلیکیشن در مشهد میاموزیم که چه طور در‌این حوزه به توفیق برسید. امروزه اکثری از اشخاص می‌خواهند وب سایت آن ها در تلفن همراه هم اکران داده خواهد شد. درصورتی که این قصد را دارید سفارش می کنم ار ایده تبدیل وبسایت به نرم افزار استعمال فرمائید و تارنما متبوع خویش را به برنامه کاربردی تجارت خویش تبدیل نمایید.

آغاز تشکیل داد نرم افزار برای Android
برای نرم افزار نویسی و ساخت نرم افزار های Android شما بایستی گویش های Java یا این که Kotlin را بلد باشید. برای اشخاصی که هیچ تجربیات ای دراین باره ندارند سفارش میشود آغاز یک زمان نرم‌افزار نویسی جاوا برای اندروید آغاز نمایند. ولی مستندات توسعه و گسترش دهندگان گوگل هم مطلوب یادگیری است البته برای عده ای که به انگلیسی اشراف دارا‌هستند و دستکم تا قبل از این تجارب ی اپلیکیشن نویسی داشته اند .

پیش از اینکه آغاز فرایند ایجاد کرد نرم افزار اندروید، بایستی این نکته را در لحاظ داشته باشید که در بازار گوشی ها و دستگاه های بسیار متعددی برای این سیستم استدلال وجود دارااست زیرا Android برخلاف iOS اوپن سورس میباشد و موسسات گوناگون روی دستگاه های خویش آنرا سازگار کرده اند برای مثال تلفن همراه های هوشمند اشکال مارک ها، تبلت های متفاوت و در غایت دستگاه ها و اندروید جعبه های متعددی می‌باشند که از اندروید فایده می گیرند. طوری گردیده است که حتی تلویزیون های خانگی با سیستم دلیل اندرویدی عرضه می‌شوند. ولی مکان نگرانی وجود ندارد پس از فهم و شعور مفاهیم گستردگی اندروید و سازش نرم افزار خویش با دستگاه های متعدد شما بازار بزرگی از تلفن همراه ها را در چنگ خواهید گرفت .

برای آغاز تشکیل داد نرم افزار اندروید نخستین این سوالها را از خودتان بپرسید:
چرا می‌خواهید یک نرم افزار بسازید؟
آیا با ساختن این نرم افزار مشکلی از جامعه ای خرد یا این که تعالی حل می گردد؟
جواب دادن بدین سوالات گزینش می نماید که آیا نرم‌افزار شما غالب خواهد بود یا این که نه.


آغاز ایجاد کرد نرم افزار برای iOS
شما می بایست لهجه های اپلیکیشن نویسی Objective-C  و Swift را حافظه بگیرید. البته دقیقا کدام یک را بایستی گزینش فرمائید؟ در شرایطی که قصد شما از یادگیری نرم افزار نویسی iOS این میباشد که مال فردی خویش را ساخت‌و‌ساز نمائید swift مورد ی بهتری خواهد بود.swift   در سال 2014 معرفی شد و از آن فرصت تا کنون برخورد های مثبتی اخذ نموده است . اما در شرایطی‌که قصد دارید نرم‌افزار نویسی iOS را با غرض استخدام شدن در شرکت ها اپلیکیشن نویسی خاطر بگیرید مورد ی Objective-C آیتم ی بهتری خواهد بود.

هزاران نرم‌افزار iOS وجود دارااست که با Objective-C ایجاد شده است برای بروزرسانی و رئیس آنان نیاز به اپلیکیشن نویس Objective-C میباشد. کمپانی اپل کتابخانه ی پیشرفت دهندگان iOS را مهیا نموده است که مستندات بسیار خیر و خوبی برای برنامه نویس ها گوشی میباشد . شما می‌توانید یادگرفتن ها و ویدیوهای بخش اعظمی را پیدا نمایید که به شما در اپلیکیشن نویسی iOS یاری خواهند کرد. با به کارگیری از این مستندات ابهام یادگیری بسط ی نرم‌افزار های iOS به قسمت های خرد تقسیم می‌گردد و شما به راحتی می‌توانید انها را حافظه بگیرید . در واقعیت قسمت توسعه و گسترش دهندگان iOS وب لاگ های آموزشی متعددی میباشد .

تفاوت ایجاد کرد نرم افزار در اندروید و ios:
همانگونه که گفته شد، اندروید و ios دو غول در دنیای سیستم‌ادله‌های گوشی میباشند که نسبتاً باقی سیستم‌ادله‌ها را از منزلت بیرون کرده‌اند. رقابت دربین این دو بسیار تنگاتنگ میباشد و چنانچه چه که اندروید توانسته اعتنا اکثری از کمپانی‌های آفریننده گوشی را جلب کند و سهم بیشتری از بازار جهانی را در مشت بگیرد، ولی شرکت اپل نیز با معرفی تولیدها فوق‌ماهر و کیفیت خوب خویش هواداران بخش اعظمی را به سوی خویش کشانده میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

ترکر نصب نرم افزار چیست؟
همان گونه که گفتیم، هر کمپین تبلیغاتی نیاز به رهگیری داراست. تبلیغات در نرم افزار نیز از این مسثتنی وجود ندارد. ترکر چیست؟ ترکر نصب نرم افزار تحت عنوان یک فرد ثالث ولی در پوسته پیوند، وارد کمپین میگردد و آن را ردیابی می نماید. ترکرها هم از طرف ناشران تبلیغ و هم از طراحی اپلیکیشن در مشهد طرف تبلیغ کنندگان آیتم پذیرش میباشند. التفات ترکر در تبلیغات باطن طرحی چیست؟ تبلیغاتی که باطن نرم افزار ها اجرا می‌شوند اکثر زمان ها با مقصود نصب نرم افزار میباشد و تبلیغ دهندگان آنها، رغبت متعددی به رهگیری نصب ها دارا هستند.

 گزارشی که ترکرها ارائه می‌دهند مشتمل بر اطلاعاتی مانند نرخ کلیک، بازه فرصت حضور مخاطب در نرم افزار، تعداد نصب ها و … میباشد که به یاری خدمت آنالیتیکس و اتریبیوشن تصویب می‌گردد. شاید بپرسید لامپ داده ها فوق را از همین دو خدمت استحصال نکنیم؟ البته بایستی بگوییم که اکثر وقت ها زمان ها داده ها تصویب گردیده برای ناشران و تبلیغ کننندگان باهم هم خوانی ندارد و از همین رو نمی اقتدار تصمیم گرفت که گزارش کدام یک درست میباشد.

در واقع ترکر نصب نرم افزار فقط رویکرد دسترسی به داده ها آماری از کمپین های تبلیغاتی میباشد که در اکنون انجام میباشند. با استعمال از ترکرها می اقتدار شبهه هایی که در گزارش ناشران و تبلیغ کنندگان پیش میاید را کمرنگ کرد.

التفات ترکر برای دیجیتال مارکترها چیست؟
برای استعمال از ترکر نصب نرم افزار، تبلیغ دهنده بایستی پیوند ترکر را در نرم افزار قرار دهد تا بتواند خلال داده ها آماری مانند تعداد نصب ها، تعداد یوزرها و … اطلاعاتی از خلق مخاطب در نرم افزار نیز گردآوری نماید. در دست داشتن اینگونه اطلاعاتی برای دیجیتال مارکترها، به آنها در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین یاری می نماید.

دیجیتال مارکترها با نظارت خوی مخاطب در حین یک کمپین تبلیغاتی، می‌توانند مسیر مشتری را آنالیز نمایند و از این نحوه قیف فروش و بازاریابی خویش را سئو کنند. همینطور ناشران تبلیغ با به کار گیری از ترکر نصب نرم افزار میتوانند کمپین جاری ساختن گردیده در نرم افزار خویش و واحد سنجش توفیق آن را آیتم نظارت قرار دهند.

طرز سعی شمارش گر نصب نرم افزار

گفتیم که ترکرها همه اطلاعاتی که برای نظارت یک کمپین تبلیغاتی مایحتاج میباشد را گردآوری می نمایند. سوالی که پیش می‌آید این میباشد که چه‌گونه؟

ترکرها برای گردآوری اینگونه اطلاعاتی از یک کیت پیشرفت نرم‌افزار (Software Development Kit – SDK) جاری ساختن می‌دهند. کیت پیشرفت نرم‌افزار مشتمل بر کدها، توابع و ابزارهایی میباشد که هر گسترش دهنده برای ایجاد کرد نرم افزار متبوع خویش در بستری خاص از آن به کار گیری می نماید.

در واقع این SDK میباشد که مسیر مخاطب را، از اولِ کلیک روی تبلیغ تا نصب نرم افزار، دنبال می نماید و داده ها استحصال کرده را به ترکر جابجایی میدهد. ترکر هم این داده ها را گزینه محاسبه و تجزیه و نظارت قرار می‌دهد. اطلاعاتی که SDK به ترکر ارسال می نماید دربرگیرنده چه مواقعی میباشد؟ ترازو دانلود اپ، تعداد نصب های غالب و ناموفق، تعداد دانلود نرم افزار و … که هر کدام به طور نموداری مشخص و معلوم، اکران داده میشوند.

آنالیتیکس چه نقشی در ترکر نصب نرم افزار دارااست؟
می‌دانیم که آنالیتیکس ابزاری میباشد برای رسیدگی خوی یوزرها. ولی نقش آنالیتیکس در ترکر چیست؟ در اینجا آنالیتیکس گوشی، وظیفه بازاریابی نرم افزار بعداز نصب را بر ذمه دارااست. به‌این شکل که داده ها مرتبط با خلق مخاطب را بعداز ورود به نرم افزار گردآوری می نماید.

آنالیتیکس تلفن همراه که بوسیله ترکر تلفن همراه نیز ارائه می گردد، اطلاعاتی از قبیل اتفاقات داخل نرم افزار، نرخ برگشت به نرم افزار، شیوه نصب نرم افزار به وسیله یوزرها (از تبلیغ یا این که نرم‌افزار استورها)، داده ها دموگرافیکی یوزرها، دوران فرصت حضور استفاده کننده در نرم افزار و مواقعی از این دست را گردآوری می نماید.

براین اساس می قدرت اعلام کرد آنالیتیکس گوشی خیر صرفا برای پژوهش کاربرد نرم افزار بلکه برای اجرا پژوهش ها بازار و پژوهش اخلاق مخاطب در نرم افزار کاربرد دارااست. از همین رو برای نرم افزار مارکترها و دارندگان نرم افزار به کار گیری از آن موردنیاز میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

در جواب به پرسش تبلیغات موبایلی چیست؟ می بایست بگوییم: تبلیغات موبایلی به تمامی شغل‌های تبلیغاتی گفته میگردد که در بستر تلفن همراه‌های هوشمند، تبلت‌ها و بقیه دستگاه‌های یار و همدم ایفا می‌گردد. طراحی اپلیکیشن در مشهد این نوع تبلیغات از روش شبکه‌های مختلفی مانند نرم افزار‌ها، اینترنت‌وبسایت‌های گوشی، پیامک، کانال‌های اجتماعی و بازی‌های موبایلی به یوزرها اکران داده می گردد.

غرض اساسی تبلیغات موبایلی، تولید تعامل با یوزرها و هدایت آن ها به سمت جاری ساختن اقدامات متبوع مانند کلیک روی تبلیغ، دانلود نرم افزار، خرید مال یا این که سرویس میباشد.تبلیغات موبایلی قادر است مشتمل بر پیشنهادات پیامکی، تبلیغات بنری در اینترنت‌تارنما‌ها، تبلیغات در اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های‌مردمی متعدد و بازی‌های دانلود گردیده و مفاد دیگر باشد. مقصود بازاریاب در اینجا اعتقادوباور از تعامل مداوم با مصرف کنندگان از خط مش های متفاوت ارتباطی میباشد. پس همانگونه که در ابتدا هم گفته شد با ابزارهای ارزیابی سوشال مدیا به خیر و خوبی می اقتدار در موضوع تبلیغات موبایلی به توفیق دست یافت.

تبلیغات موبایلی از روش دو طرز اساسی کار می‌نماید:
تبلیغات داخل اپلیکیشنی (In-App Advertising)
تبلیغات موبایلی در نرم افزار به صورت بی واسطه در درون نرم افزار‌های تلفن همراه اکران داده میشود و میتواند دربرگیرنده اشکال مختلفی از تبلیغات باشد:

تبلیغات بنری: بنرهای تصویری یا این که متنی که در بخش‌های متفاوت یک نرم افزار اکران داده میشوند.
تبلیغات ویدیویی: ویدئوهای کوتاه تبلیغاتی که پیشین، حین یا این که بعداز محتوای اساسی نرم افزار پخش میشوند.
تبلیغات در میان‌نرم افزار‌ای (Interstitial Ads): تبلیغاتی که به طور کل کاغذ و پیش از ورود مخاطب به نصیب آینده نرم افزار اکران داده میشوند.
تبلیغات جایزه دار (Rewarded Video Ads): تبلیغاتی که استفاده کننده با ایفا برخی اقدامات، قادر است مشوق‌هایی مانند سکه یا این که جان مازاد در بازی اخذ نماید.
تبلیغات ساکن (Native Ads): تبلیغاتی که به صورت یک دست با پیاده سازی و ظواهر نرم افزار هماهنگ گردیده و تحت عنوان بخشی از محتوای مهم نرم افزار به حیث می‌رسند.
یوزرها در هنگام به کارگیری از نرم افزار‌ها معمولاً تمرکز بیشتری دارا‌هستند و در سود احتمال تعامل آنها با تبلیغات بیشتر میباشد. همینطور می‌اقتدار تبلیغات را برای مخاطبان خاصی که از یک نرم افزار خاص به کار گیری می‌نمایند، مقصود‌گیری کرد. با استعمال از تبلیغات مستقر نیز می‌قدرت تجارب کاربری را بهبود اعطا کرد و از مزاحمت برای مخاطب پرهیز کرد.

تبلیغات اینترنت تلفن همراه (Mobile Web Advertising)
این نوع تبلیغات در اینترنت‌وب سایت‌هایی که برای اکران در دستگاه‌های تلفن همراه باصرفه‌سازی گردیده‌اند، اکران داده میشود. این تبلیغات تشابه متعددی به تبلیغات اکران داده گردیده در دسکتاپ داراست، البته برای اکران در کاغذ‌های خرد‌خیس و با دقت به خوی یوزرها تلفن همراه پیاده سازی شد‌ه‌است. اشکال تبلیغات اینترنت گوشی عبارت‌اند از:

تبلیغات بنری: بنرهای تصویری یا این که متنی که در بالای، تحت یا این که گوشه‌های شیت اینترنت اکران داده میگردند.
تبلیغات بین‌اپلیکیشن‌ای: تبلیغاتی که به طور کل ورقه و پیش از ورود مخاطب به ورقه متبوع اکران داده میگردند.
تبلیغات ویدئویی: تبلیغات ویدیویی کوتاه که پیش از استارت محتوا یا این که در طول آن پخش میشوند.
با استعمال از این نوع تبلیغات می‌قدرت به یوزرها بخش اعظمی که از روش مرورگرهای گوشی از اینترنت‌وبسایت‌ها به کارگیری می‌نمایند، دسترسی داشت. همینطور می‌اقتدار از اشکال گوناگون تبلیغات در اینترنت تلفن همراه به کار گرفت و آنان‌را با اعتنا به نیازهای کمپین تبلیغاتی تهیه کرد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

پوش نوتیفیکیشن، پیغام یا این که اعلانی میباشد که در دسکتاپ و موبایل همپا شما اکران داده میشود. پوش نوتیفیکیشن در دسکتاپ از روش مرورگر و در تلفن همراه همپا هم از روش نرم افزار‌های نصب گردیده و هم از روش مرورگر ارسال می گردد. طراحی اپلیکیشن در مشهد پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن ممکن میباشد بسته به هدفی که دنبال می‌نماید با شیوه‌های مختلفی آیتم استعمال قرار گیرد. روشی که درین مقاله گزینه رسیدگی قرار میگیرد، پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی میباشد که برای کمپین‌های تبلیغات نصب نرم افزار (نرم افزار) گوشی کاربرد داراست. درین طریق، استحصال‌وکارهایی که قصد دارا هستند برنامه خویش را معرفی کرده و استفاده کننده را به نصب نرم افزار یا این که برنامه متبوع ترغیب نمایند؛ باطن محتوای پوش نوتیفیکیشن که دربرگیرنده عکس، متن و تیتر میباشد، محتوایی می‌نویسند که متناسب با حوزه کاری‌شان بوده (به‌طور نمونه، در حالتی‌که نرم افزار مسیریاب دارا‌هستند،  در مورد امکان‌های نرم افزار متبوع حرف می‌نمایند). در‌حالتی که محتوای متبوع بتواند دقت استفاده کننده را جلب نماید، وی روی اعلان کلیک کرده و وارد خدمت‌های نصب نرم افزار (کافه بازار، گوگل پلی، اپلیکیشن استور، سیب نرم‌افزار و غیره) می شود و  در شکل میل، نرم افزار متبوع را نصب می‌نماید. (فعلا، به جهت خطاها سیستم‌دلیل iOS، قابلیت و امکان ارسال نوتیفیکیشن در دستگاه‌های آیفون نیست و این خدمت تنها در سیستم‌دلیل اندروید قابل استعمال میباشد.)

یک کدام از هدف ها مهمی که استحصال‌وکارهای دارنده نرم افزار برای به کار گیری از خدمت پوش نوتیفیکیشن دارا هستند این میباشد که اشخاص بیشتری نرم افزار آنها‌را نصب کرده و از آن به کارگیری نمایند.

کیفیت امداد کمپین پوش نوتیفیکیشن برای نصب نرم افزار
پوش نوتیفیکیشن برای نصب نرم افزار، فقط روی موبایل همپا ارسال می گردد. استفاده کننده در‌این خدمت بعد از کلیک روی اعلان به‌طور بی واسطه به برگهٔ نصب نرم افزار هدایت میگردد. به همین خیال و خاطر، استحصال‌و‌امور خیلی سریع‌خیس میتوانند به کاربر گزینه نظرشان دست پیدا نمایند و نرم افزار خویش را به راحتی پروموت نمایند.

استحصال‌وکارهایی که کمپین تبلیغات نصب نرم افزار خویش را با پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی یکتانت اعمال داده‌اند، از خدمت‌های دیگر نیز سود کرده‌اند تا درصد توفیق خویش را فراتر ببرند.

تجربیات‌ای که در کمپین‌های قبل برای اکثر استخراج‌وکارها نتیجه ها گردیده، نشانه داده میباشد که محتوای مستعمل، اثر متعددی در توفیق یا این که عدم توفیق کمپین متبوع داشته میباشد. به این ترتیب این نکته بسیار اساسی میباشد که محتوای کمپین به صحت و متناسب باشد، در غیر این شکل استفاده کننده ناامید گردیده و حتی نسبت به مارک بدبین می‌گردد.

در تبلیغات نصب نرم افزار، برخلاف دیگر تبلیغات اینترنتی، کاغذ لندینگی از آن استخراج‌وکار نیست و او‌لین چیزهایی که استفاده کننده در خدمت‌های نصب اپ با آن روبرو می‌گردد مشتمل بر اسم اپ، آیکون اپلیکیشن، توضیحات اپلیکیشن و تصاویر مصرف شده در شیت نصب نرم افزار میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

چطور از ارسال پوش نوتیفیکیشن فیض بگیریم؟ طراحی اپلیکیشن در مشهد در حالتی‌که اذن دهید، این قسمت را به ۲ نصیب تقسیم کنم: پوش نوتیفیکیشنی که برای ارتقاء نصب می‌فرستید و پوشی که برای رابطه با استفاده کننده ارسال میکنید. نکات اساسی برای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی از ۴ عنصر تشکیل‌شده میباشد: تصویر لوگو متن تیتر
خوب میباشد از ۴ عنصر به شایسته ترین صورت استعمال فرمایید. به عنوان مثالً میتوانید روی تصویر، کال‌تواکشن بگذارید تا مخاطب را به نصب نرم افزار تشویق فرمائید.

طبق داده های عددی یکتانت، نرخ کلیک پوش نوتیفیکیشن‌ تبلیغاتی عکس‌دار ۵۶ درصد بیشتر از پوش بی‌عکس میباشد. اما می بایست از تصاویر نادر‌وسعت (حداکثر وسعت ۱ مگابایت) استفاد و کیفیت عالی را به عمل ببرید؛ تصویری مربوط به پیشنهادتان هم که باشد، شانستان بیشتر میگردد.

متن شما هم می بایست کوتاه باشد و با کمترین معیار ممکن، منظورتان را برسانید؛ فراموش نکنید در حالتی که استفاده کننده تک تک پیام را در یک نگاه ببیند، شانس بیشتری خواهید داشت. این هم واپسین داده های عددی نرخ کلیک مبنی بر تعداد کلمه ها:

در پایان اینکه پوش نوتیفیکیشن در دستگاه‌های متفاوت، ممکن میباشد متعدد اکران داده خواهد شد. مسلماً آزمایش فرمایید تا مطمئن گردید متن شما خوانده میشود.

نکته: استفاده کننده بعداز کلیک‌کردن روی تبلیغ به ورقهٔ نرم افزار در مغازه‌ میرسد؛ پس حتمآً صاحبخانه خیر و خوبی باشید. مواقعی مثل اضافه‌کردن کلیپ به برگهٔ نرم افزار، تایپ کردن متن دیسکریپشن عالی برای نرم افزار، اشاره به رکوردها و جوایز، ایده ها یوزرها و امتیاز نقش بی واسطه در تبدیل مخاطب دارا‌هستند.

 مهم ترین نکات برای نگهداری مخاطب با پوش نوتیفیکیشن چیست؟

در شرایطی که می خواهید فیض بگیرید، تعدادی نکتهٔ اصلی را در لحاظ بگیرید:

از ارسال زیاد پوش نوتیفیکیشن پرهیز کنید؛ این فعالیت صرفا منجر میگردد استفاده کننده خسته خواهد شد
مطابق هدفی که دارید، ارسال را فردی‌سازی فرمایید یا این که به سراغ ارسال انبوه بروید
مراقب ساعت ارسال پوش نوتیفیکیشن باشید؛ صدای آن نباید منجر گردد استفاده کننده آزار ببیند
داده‌های خودتان را همیشه تجزیه‌وتحلیل نمائید تا سود را خوب و خوب نمایید
در صورتیکه مبنی بر جنسیت، خوی استفاده کننده در نرم افزار و… فردی‌سازی نمایید، عالی میباشد
مطلقاً کال‌تواکشن داشته باشید و از کاربر بخواهید کاری را اجرا دهد؛ حتی «به مسیرت ادامه بده!» در پوش‌های تشویق‌کننده هم کال‌تواکشن میباشد
پیامتان بایستی بدیهی باشد و خیلی سریع، استفاده کننده آن را بفهمد؛ از اصطلاحات تخصصی و نا مفهوم خودداری کنید
در صورتی پیشنهادی ویژه دارید، به طبعً آن را پررنگ فرمایید؛ از جملهً تخفیف را به عدد بنویسید
توصیه خیر و خوبی به استفاده کننده دهید که به شما اذنٔ ارسال پوش دهد
یک‌سری مثال تا اینجای فعالیت دیدیم که در قسمت انتها، آن‌ها‌را کامل شدن میکنیم و پروندهٔ نوشته ی علمیٔ «پوش نوتیفیکیشن چیست» را با هم می‌بندیم.

۴ مثال پوش نوتیفیکیشن نرم افزار‌های تلفن همراه
در بخشی که گفتم سود پوش نوتیفیکیشن چیست، به گونه های پوش نوتیفیکیشن هم اشاره کردم که در اینجا یکسری مثال را با هم پژوهش می کنیم.

 ۱. خوشامدگویی

ولی برخی نرم افزار‌ها مثل نرم افزار‌های فروشگاهی یا این که نرم افزار‌های رژیم غذایی زمان دیگری هم برای خوشامدگویی دارا‌هستند.

از جملهً پس از اینکه مخاطب رژیم غذایی یا این که نرم افزارٔ تمرینی خویش را خرید، می توانید به وی خوشامد بگویید. در اینجا، این زمان را دارید که حالت رجوع و برگشت و خریدهای آتی را هم آماده نمائید؛ برای مثال، به مخاطب کد تخفیفی دهید یا این که بگویید کمی از خرید به اکانت وی برگشته میباشد.

برویم سراغ ۳ مثالٔ دیگر از پوش نوتیفیکیشن نرم افزار‌های تلفن همراه!

۲. اگاهی‌رسانی مسابقه
مسابقه‌ای برگزار کردید و میخواهید یوزرها موقعیت آن را بخوانند؟ از پوش استعمال نمایید! بلو خزانه برای اینکه یوزرها از قابلیت و امکان‌های گوناگون نرم افزار بیشتر به کارگیری نمایند و همینطور کاری نماید واریزی بیشتری به‌سمت اکانت بلو بیاید، مسابقه‌های متفاوت خویش را به آن ها گره می زند.

برای استحضار‌رسانی هم از شبکه‌های گوناگون مثل پوش نرم افزار استعمال می‌نماید. مثالٔ آن و همینطور پیام بدیهی، کوتاه و ترغیب‌کنندهٔ آن ها را مشاهده کنید:

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

ایده‌ای به ذهنیت شما رسیده میباشد که از نظرتان زمان خیر برای کسب درآمد میباشد؛ البته چه مسیری را بایستی از ایده تا لانچ نرم افزار در نوردید؟ فرایند لانچ نرم افزار با نگاه‌کردن بدین داده های عددی اصلی‌خیس هم می شوند: ۲۵ درصد عموم پس از او‌لین نصب نرم افزار، آن را منزه می‌نمایند! طراحی اپلیکیشن در مشهد در ماه هزاران نرم افزار در دکان‌های نرم افزار منتشر می‌گردد و عموم هم با با کمبود مورد مواجه نیستند؛ پس عالی میباشد کل فرآیند تشکیل داد و عرضهٔ نرم افزار را به‌خیر و خوبی و با تمرکز طی فرمائید تا مکان خیر و خوبی در‌این بازار اشغال فرمایید.

قدم اولیه: جاری ساختن‌دادن پژوهش ها پهناور با غرض آشنایی حوزه و رقبا
ایدهٔ شما هرقدر هم دیدنی و وسوسه‌انگیز باشد، سوای پژوهش نپخته میباشد. شاید همین ایده به ذهن اشخاص دیگری هم رسیده باشد و اپلیکیشنی را به بازار عرضه کرده باشند.

خیر، نگران نباشید؛ این به‌معنای تسلیم‌شدن وجود ندارد! اتفاقاً‌ استیناف به شما امداد می‌نماید مشاهده کنید چطور می توانید به عبارتی ایده را عالی و متعدد پیاده نمایید که عموم به‌سمت شما بیایند و خیر دیگر نرم افزار‌های شبیه.

از طرفی، بازرسی در صنعت و نظارت نرم افزار‌های چیره و ناکامی‌خورده به شما یاری می‌نماید از تکرار خطا‌ها در پناه باشید. درحال حاضر در‌این پژوهش، قرار میباشد چه چیزهایی را پژوهش نمائید؟ به‌طور کلی، شما بایستی داده‌ها و اطلاعاتی دربارهٔ نقاط قوت، ضعف، زمان‌ها، تهدیدات و همینطور نیازهای بازار بالقوهٔ نرم افزار گردآوری‌آوری فرمائید.

اطلاعاتی مثل مال‌هایی که حریف شما به اکانت می آیند، ترازو تقاضای بازار، مقر مشتری و همینطور استراتژی‌های ارزش‌گذاری میباشد.

به‌طور کلی، شما بایستی ملاحظه کنید آیا اپلیکیشنی که می خواهید پیاده سازی فرمایید، نقص‌ مهمی را حل می‌نماید یا این که یک عمل تکراری و خسته‌کننده‌ را معمولی می‌نماید؟ در‌حالتی که جواب آری میباشد، چطور و چه مشکلی را؟

از طرفی، بایستی مشاهده کنید آیا شکافی را قرار میباشد لبریز فرمایید؟ آری؟ آن‌گاه بایستی مشاهده کنید به هیچ عنوانً چه لزومی دارااست این سوراخ مالامال خواهد شد و به چه مشکلاتی این گپ باعث گردیده است؟

با آشنایی بازار و رقبا متوجه خواهید شد چه جایی رقبا کوتاهی کردند و چه راه و روش‌هایی برای متمایزکردن خویش دارید.

دربارهٔ رقبا هم می بایست ۴ گزینه مهم را در حیث بگیرید:

خصوصیت‌ها و امکاناتی که دارا‌هستند
واحد سنجش رضایت یوزرها و اینکه چه چیزی از نرم افزار را بیشتر دوست دارا‌هستند
چه کارهایی را جاری ساختن نمی‌دهند یا این که بد اعمال میدهند
چه جایگاهی را در بازار اشغال کرده‌اند (به چه چیزی شناخته می شوند)
نکته: پژوهش ها بازار و تحقیق رقبا شایسته ترین طریق برای نظارت و اعتبارسنجی ایدهٔ شماست؛ یعنی آیا به هیچ عنوانً قیمت دارااست روی آن وقت گذاشت یا این که خیر.

 

قدم دوم: استفاده کننده نرم افزار شما کیست؟
کاربر غرض نرم افزار به عبارتی کسی میباشد که قرار میباشد به وی سرویس فرمائید؛ یعنی وی هم برای شما سودآور میباشد و هم نرم افزار‌ شما نیاز او‌را برطرف می‌نماید. برای شعور بدون نقص استفاده کننده غرض نرم افزار خلال داده ها جمعیت‌شناختی (سن، جنسیت، محل معاش و درآمد) می بایست موردها دیگری هم در حیث بگیرید:

آشنایی استفاده کننده غرض نرم افزار به شما اذن می دهد اپلیکیشنی پیاده سازی فرمائید که وی نیاز و دوست داراست. یادتان باشد قرار میباشد با استراتژی‌های بازاریابی مبلغی نرم افزار اشخاص بیشتری را جذب نمایید؛ هنگامی بدانید چه کسی کاربر شماست، میدانید کجا چه چیزی را تبلیغ نمایید تا پیروز گردید.

در نوشته‌ی‌علمیٔ «۵ روش آشنایی استفاده کننده مقصود نرم افزار» دربارهٔ شیوه‌های متفاوت گردآوری‌آوری داده ها سخن کردیم که سفارش میکنم آن را بخوانید.

پیش از اینکه به سراغ قدم سوم برویم، اذن دهید به‌این زمینه اشاره کنم: روزگار اعلام کردن عبارت‌هایی مثل «این نرم افزار برای جوان‌هاست» قبل میباشد و درحال حاضر راهی به‌غیر از آشنایی و فهم و شعور صحیح کاربر احتمالی ندارید.

نکته: از داده ها قدم نخستین برای بدون نقص‌کردن و تجزیه‌وتحلیل داده ها قدم دوم به کار گیری فرمایید؛ هنگامی رخنه‌‌های بازار را شناسایی نمایید و استفاده کننده خویش را هم بشناسید، آن گاه می بینید نرم افزار می بایست چه خصوصیت‌هایی داشته باشد که به وسیله بازار پذیرفته خواهد شد. یک سفارش هم اینجانب به شما کنم؟ کوشش نکنید همگی‌چیز برای همگی‌کس باشید!

قدم سوم: قرار میباشد با چه مدلی درآمد استخراج نمائید و چقدر میزان دارایی دارید؟
چه دلیلی داراست پروسه لانچ نرم افزار را به‌ترتیب پشت راز بگذارید و به درآمد نرسید؟ آحاد غرض شما این میباشد که ایدهٔ خودتان را به راهی برای کسب درآمد تبدیل نمایید. غیر از این میباشد؟

پیش از لانچ نرم افزار بایستی بدین موضوع حسابی تصور کنید؛ از جملهً‌ قرار میباشد با اکران تبلیغات در نرم افزار درآمد داشته باشید یا این که قرار میباشد چیزی را در آن بفروشید؟ حتی شاید بخواهید نرم افزار مبلغی بسازید و بابت هر دانلود درآمد دستیابی فرمایید.

چه مدلی منفعت بیشتری دارااست؟ این مورد به پارامترهای مختلفی مثل معیار رقابت در بازار، گنجایش حوزه، خوی استفاده کننده و… بستگی دارااست. به‌طور کلی، می‌اقتدار مجموع طرق درآمدزایی از نرم افزار را در ۳ گروه قرار اعطا کرد:

بدون پول: خویش نرم افزار بدون‌پول عرضه می‌گردد و به‌دنبال با امداد طریق‌هایی مثل اکران تبلیغات و پرداخت باطن‌نرم‌افزار‌ای درآمد استخراج میکنید
مبلغی: مخاطب برای دانلود و نصب نرم افزار پول پرداخت می‌نماید و به کل تجهیزات آن بعداز پرداخت پول دسترسی داراست
فری‌میوم: استفاده کننده میتواند نرم افزار را مجانی دانلود نماید و به بعضی خصوصیت‌ها دسترسی داشته باشد؛ البته برای دسترسی به آحاد تجهیزات آن می بایست پول پرداخت نماید (هزینهٔ هر ساله یا این که ماهانه)

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

اثر نظرها در با صرفه‌سازی نرم افزار استور زیاد میباشد و به آن نیاز دارید؛ اما نمی‌توانید فارغ از اپ جلو بروید. حتی‌د‌ر یکی ایده‌ها هم به‌این زمینه اشاره کردم: به نظرها وزن دهید. خب، برای اینکه بتوانید مثل حرفه ای‌ها شغل نمایید، خوب میباشد استراتژی مشخصی برای اخذ نظرها و ارتقا امتیاز داشته باشید. طراحی اپلیکیشن در مشهد چطور؟ بدین مورد ها جواب دهید:

۱. چطور به نظرها منفی جواب دهیم؟

لحن جواب اساسی میباشد و از طرفی، نوع پیام هم مداقه داراست. به عنوان مثالً قرار میباشد از یک الگوی یکسان برای جواب‌دادن به ایده ها منفی استعمال نمائید یا این که خیر، برای هر نقص‌، یک جواب مخصوص بنویسید؟

۲. درخواست خویش را چه هنگامی و کجا مطرح کنم؟

اینکه در چه وقتی و کدام شیت درخواست تصویب امتیاز و لحاظ را اکران دهید، می بایست از گذشته معلوم گردد. حتی ممکن میباشد متوجه گردید یوزرها فعال دارای مسئولیت متعددی دارید و اکران درخواست تنها به یک وقفه سبب می‌گردد.

پس تصمیم میگیرید نوع درخواست را تغییر و تحول دهید؛ برای مثالً دکمهٔ برخورد اضافه میکنید تا خویش آنها در شکل رغبت لحاظ دهند.

۳. آیا می خواهیم محرک دهیم؟

دادن مشوق به‌ازای امتیاز بالا یکی ترفندهایی میباشد که بایستی خودتان برای آن تصمیم بگیرید. چرا؟ زیرا برای مثالً در صورتی‌که به گوش دیگر یوزرها رسد که شما به‌ازای امتیاز ۵ از جملهً ۵۰۰ هزار تومان کادو می‌دهید، اعتبارتان خیلی معدود می‌گردد.

دیگر امتیاز شما آن اثر مثبت را نخواهد داشت. آری، فراتر گفتم تشویقی در حیث بگیرید؛ البته تشویقی را به امتیاز گره نزنید. از طرفی، ابداً نیاز میباشد جایزه دهیم؟ مجموع این موردها را بایستی در استراتژی بیاورید.

۴. لحن و متن درخواست چه باشد؟

این قضیه را با تجزیه‌وتحلیل یوزرها نرم افزار و همینطور بازار معلوم فرمائید که میخواهید با چه متن و لحنی از یوزرها بخواهید به شما امتیاز دهند.

۵. هر یک‌سری وقت یک توشه درخواست کنیم؟

قضیه انتها هم این میباشد که معین فرمائید چنددفعه در یک برهه زمانیٔ وقتی از یوزرها درخواست نمایید.

در‌این نوشته‌ی علمی، ۷ ایده برای اخذ ایده ها و امتیاز را ضمن نظارت اثر ایده ها در باصرفه‌سازی برنامه استور نظارت کردم. شادمان می شوم لحاظ شمارا دربارهٔ نوشته‌ی‌علمی بشنوم؛ همینطور میتوانید گرفتاری‌های خودتان را درین قسمت با ما دربین بگذارید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


با دقت به اینکه بیش از ۸۰ درصد تلفن همراه های اشخاص با سیستم استدلال اندروید عمل میکند و به جهت محدودیتهای ساخت و ساز گردیده از طرف کمپانی اپل برای سرزمین ما تشکیل داد نرم افزار اندروید درخواست کننده بیشتری داراست، با این وجود شاید باورتان نشود که بها ایجاد کرد نرم افزار اندروید زیر خیس از هزینه تشکیل داد نرم افزار آی وی اس میباشد. هزینه ایجاد کرد نرم افزار اندروید رابطه بدون واسطه با درخواست های مشتری و اینکه بخواهند طراحی اپلیکیشن در مشهد سرویس ها خویش را در چه سطحی ارائه دهند داراست. بایستی به‌این نکته دقت داشت که اخذ مبالغ بالا از طرف شرکت ها قابل انعطاف افزاری لزوما به معنای ارائه عمل عالی نیست. نرم افزار‌های اندروید اشکال مختلفی داشته و روش نرم افزار نویسی آنان با یکدیگر متعدد میباشد. یکی مهم ترین عواملی که در هزینه پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه اثر می گذارد نوع نرم افزار و طرز نرم‌افزار نویسی آن میباشد.  در نوشته ی علمی گونه های پیاده سازی نرم افزار می‌توانید با اشکال نرم افزار های اندروید آشنا گردید.

از جمله این مورد ها میتوانند بر روی هزینه تشکیل داد اپ اندروید اثر متعددی داشته باشند:

نیاز داشتن به نقشه
نیاز به مسیریابی
تقریب فاصله
یافتن لوکیشن
مجموع این مفاد در ارزش پیاده سازی نرم افزار اندروید مراد شود. پس موردنیاز میباشد پیش از درخواست سرویس نسبت به ارائه پروپزالی ظریف که تک تک آرزوها و نیازهای شمارا در بر داشته باشد مبادرت فرمائید. این چنین میتوانید تعرفه پیاده سازی نرم افزار را به صورت دقیقتر تقریب زده و با صرف پولی مطلوب شغل خویش را پیش ببرید.

هزینه تشکیل داد نرم افزار ios
هزینه ایجاد کرد نرم افزار ios مجموعاَ نسبت به اندروید بیشتر میباشد. با دقت به مستلزم بودن امکانات خاص برای برنامه نویس ها جهت پیاده سازی نرم افزار ios هزینه بالاتری را مستلزم میباشد. کمپانی Apple بصورت انحصاری برای تولیدات کمپانی خویش سیستم ادله منحصربه‌فرد پیاده سازی کرده است. نرم افزار های ios خصوصیت سرعت بالا و پایداری عالی جهت ایفا را دارا هستند که بخشی از عامل این مسئله به دشوار افزارهای قوی موبایل های آیفون برمیگردد.

هزینه تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی
امروزه پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی شبیه دیجی مال از درخواست کنندگان متعددی برخوردار‌است و با اعتنا به سرایت بیماری کرونا و میل اشخاص به خرید اینترنتی، چنانچه تجارت فروشگاهی دارید عالی میباشد با صرف پولی بر پایه ی هزینه تشکیل داد نرم افزار اندروید فروش محصول ها، تجارت خویش را به طور دیده گیری ارتفا دهید. هزینه ایجاد کرد نرم افزار دیجی مال در اولِ شغل شاید به صرفه نباشد ولی بعد از اینکه مقداری شغل شما رونق گرفت و اشخاص از سرویس ها شما راضی بودند به اندیشه اجرا آن باشید.

در واقع هزینه ایجاد کرد نرم افزار اندروید فروش محصول ها بستگی به نیاز شما داراست و اینکه بخواهید سرویس ها خویش را در چه سطحی ارائه دهید. در حالتی‌که به داده های عددی و ارقام و واحد سنجش درامد نتایج از فروشگاه آنلاین نگاهی بیندازید ، هزینه پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی مبلغ متعددی نخواهد بود . با این درحال حاضر خوب میباشد پیش از مبادرت به بازار شغل و رقبای خویش نگاهی بیندازید و در حالتی‌که می‌خواهید گام بزرگی در این مورد بردارید تلاش فرمایید کمبودهای مو جود در پیاده سازی نرم افزار رقبا را با صرف پولی برای هزینه ایجاد کرد نرم افزار حرفه‌ای جبران فرمایید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

3- خصوصیت های نرم افزار خویش را گزینش فرمائید

به کارایی مهم اپلیکیشن خویش تصور کنید. اینجاست که خصوصیات بایستی متمرکز شوند. اکثری از اشخاص وسوسه می‌شوند که خصوصیت های مازاد و غیر ضروری را به یک نرم افزار اضافه نمایند. البته این مقاله را فراموش می نمایند که بعضا از مشخصات، مقصود اساسی نرم افزار را از طراحی اپلیکیشن در مشهد فی مابین میبرند و اما هر پلاگین (add-on)، هزینه و تایم پیشرفت را نیز بیشتر می نماید. مثال هایی از خصوصیت های دوستداشتنی نرم افزار ها عبارتند از:

Push notifications
Community wall
GPS capabilities
Surveys and questionnaires
Video, image, and audio hubs
Booking capabilities
Calendar integrations
Ecommerce carts
Menu ordering system
Customer loyalty
User directory
اعتنا داشته باشید که آسانی، مهم ترین جنبه پروسه نخستین گسترش میباشد. مثلا در شرایطی‌که کوشش اساسی نرم افزار شما، به جای ظریف یا این که لوکیشن استفاده کننده نیاز ندارد، میتوانید از خصوصیت GPS صرفنظر نمائید.

4- یک Wireframe ساخت نمایید

اصولا وایرفریم، یک طرح کلی (layout) از نرم افزار موبایل شماست. ما یحتاج وجود ندارد این طرح خیلی قانونی باشد و در‌این مرحله حتی نیازی وجود ندارد که نگران پیاده سازی گرافیکی نرم افزار خویش باشید. شما می‌توانید یک وایرفریم را روی یک تکه برگه، وایت بورد، دستمال کاغذی کشیده و یا این که از Digital Wireframing Tool استعمال نمایید.

همان غرض وایرفریم این میباشد که به آسانی هر چه مجموع خیس، خصوصیت‌های نرم افزار و طرح بندی آن را علامت دهد. نگران عنصرها پیاده سازی نرم افزار در وایرفریم نباشید. چون این ابزار قرار وجود ندارد که ظواهر آخری نرم افزار را آرم دهند. در ازای، تمرکز وایرفریم بایستی بر ساختار (structure) و جریان (flow) باشد.

شما بایستی به طوری نقشه هجرت استفاده کننده را رسم فرمایید. یعنی علامت دهید که در حالتی‌که روی دکمه خاصی کلیک نمایند چه اتفاقی می افتد. پیج آینده چه شکلی خواهد بود؟ زمانی استفاده کننده روی آیتم A در مقابل مورد B کلیک می نماید، روی اسکرین چه اتفاقی می افتد؟ وایرفریم یاری می نماید تا دسته نیز، از زاویه روءیت کرد شما در ارتباط روش عمل و کارایی نرم افزار، به صفحه های نگاه نمایند.

5- سیاق و طریق گسترش خویش را تعیین فرمایید
خط مش های مختلفی برای ایجاد کرد نرم افزار وجود داراست. پیش از استارت به تولید یک نرم افزار، می بایست گزینش نمائید که کدام نحوه برای حالت یونیک شما شایسته ترین میباشد. همان شایسته ترین آیتم برای اینجانب، ممکن میباشد شایسته ترین آیتم برای شما نباشد. گزینش سیاق مطلوب مبنی بر فاکتورهایی مانند لیست پایین میباشد:

میزان دارایی
سطح مهارت تکنیکی
نوع نرم افزار
تایم عرضه به بازار
در کل، پنج راه و روش گوناگون برای تشکیل داد نرم افزار گوشی وجود دارااست. ما هر شیوه را با جزئیات در پایین توضیح خوا‌هیم اعطا کرد، به این ترتیب به راحتی میتوانید متوجه گردید که کدام آیتم برای نرم افزار فردی شما شایسته ترین میباشد.

طریق ساخت و ساز نرم افزار با BuildFire

این اپ تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه بدین مراد تاسیس شده است، که به کاربرانی که علم و تکنیک بخصوصی ندارند این قابلیت و امکان را بدهد، که به تنهایی با به کار گیری از یک مارکت پلیس بزرگ و خصوصیت های فراوان جهت سفارشی سازی، نرم افزار بسازند. در‌حالتی که سعی مخصوص به شخصی وجود داراست که هنوز برای این مارکت پلیس ساخته نشده میباشد، به راحتی میتوانید از بسط دهندگان بخواهید تا با به کارگیری از BuildFire SDK، آن را برای شما بسازند. افزون بر آن میتوانید از خدمت BuildFire’s white-glove استعمال فرمایید. در این زمینه بسط دهندگان داخلی در BuildFire، می‌توانند عملکردهای سفارشی و کاستوم را برای شما ساخت کنند.

BuildFire به هیچ مهارت کدنویسی یا این که علم فنی نیاز ندارد. براین اساس شما نیازی به یادگیری یک لهجه اپ نویسی نو یا این که هر چیز دیگری نخواهید داشت. شما می‌توانید کلیه چیز را خودتان به تنهایی با استعمال از یک پلتفرم مبنی بر اینترنت، بطور هم زمان برای فعال‌ساز‌ی نرم افزار آیفون و اندروید بسازید. تنها کافیست یک تمپلیت را گزینش کرده و آن‌گاه آغاز به افزودن فیچرها نمایید.

این بی آلایش ترین خط مش برای توسعه و گسترش نرم افزار های iOS و Android و استقرار آن‌ها در App Store و مغازه Google Play میباشد. در واقع هر کسی می‌تواند پیاله مقطع چندین دقیقه حافظه بگیرد که چه گونه با استعمال از BuildFire یک نرم افزار بسازد. BuildFire روشی مقرون به صرفه و قابل تهیه برای تشکیل داد نرم افزار بوده، که عاری از بحران‌های مربوط به ابزارهای RAD و hybrid میباشد.

طرز ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه با روال بسط ساکن

پیشرفت مستقر (Native development)، دربرگیرنده رمز گذاری سطح ذیل میباشد. بدین ترتیب در شرایطی‌که شما بسط دهنده نیستید و نمی‌دانید چه‌طور کدنویسی نمایید، باید یک گسترش دهنده کارشناس را استخدام کرده تا نرم افزار را برای شما تولید کند. در‌صورتی‌که میخواهید نرم افزار موردنظر را برای iOS و Android فعال‌سازی فرمایید، برای هر پلتفرم به یک توسعه و گسترش دهنده نیاز خواهید داشت تا نرم افزار های مستقر را در هر دو دکان iOS App Store و Google Play Store بومی نماید. 

هر پلتفرم گویش اپلیکیشن نویسی خاص خویش را دارااست. در حالیکه برخی از پیشرفت دهندگان میدانند که چه‌طور برای هر دو پلتفرم یک نرم افزار ساخت و ساز نمایند، برای یک نفر که بخواهد تک تک عمل را خودش اجرا دهد، دو موازی فرصت ارتفاع میکشد و در هزینه ها هم صرفه جویی نمی‌شود. ضمن استخدام پیشرفت دهنده برای نرم افزار iOS و Android، شما به یک full-stack web developer نیاز خواهید داشت تا زیرساخت backend را برای داده های میزبانی گردیده در cloud ساخت‌و‌ساز کند.

یادگیری شیوه ایجاد کرد نرم افزار گوشی با روال توسعه و گسترش مستقر، بیشترین انعطاف پذیری را دربین هر طرز بسط به شما می‌دهد. هنگامی از اولِ شغل به کدنویسی میپردازید، نرم افزار شما قدرتمند خواهد بود که هر کاری را اعمال دهد. این یک آیتم ایده آل برای هر کسی میباشد که کوشش دارااست یک gaming app یا این که augmented reality app بسازد. با این اوصاف، نرم افزار‌های مستقر گران بوده و ایجاد کرد آن ها فرصت بیشتری می طلبد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن