مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۲۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

4- یک Wireframe تولید نمائید

اصولا وایرفریم، یک طرح کلی (layout) از نرم افزار موبایل شماست. موردنیاز وجود ندارد این طرح خیلی قانونی باشد و در‌این مرحله حتی نیازی وجود ندارد که نگران پیاده سازی گرافیکی نرم افزار خویش باشید. شما میتوانید یک وایرفریم را روی یک تکه ورقه، وایت بورد، دستمال کاغذی طراحی اپلیکیشن در مشهد کشیده و یا این که از Digital Wireframing Tool به کارگیری فرمائید.

همان مقصود وایرفریم این میباشد که به آسانی هر چه کل خیس، خصوصیت‌های نرم افزار و طرح بندی آن را نشانه دهد. نگران موادسازنده پیاده سازی نرم افزار در وایرفریم نباشید. چون این ابزار قرار وجود ندارد که ظواهر پایانی نرم افزار را نشانه دهند. در قبال، تمرکز وایرفریم بایستی بر ساختار (structure) و جریان (flow) باشد.

شما بایستی به طوری نقشه هجرت مخاطب را رسم نمایید. یعنی نشانه دهید که در حالتی که روی دکمه خاصی کلیک نمایند چه اتفاقی می افتد. پیج آینده چه شکلی خواهد بود؟ هنگامی استفاده کننده روی آیتم A در مقابل آیتم B کلیک می نماید، روی اسکرین چه اتفاقی می افتد؟ وایرفریم امداد می نماید تا مجموعه نیز، از زاویه مشاهده کرد شما در باب روش شغل و همت نرم افزار، به صفحه های نگاه نمایند.

5- اسلوب و طرز توسعه و گسترش خویش را گزینش فرمائید
رویکرد های مختلفی برای تشکیل داد نرم افزار وجود داراست. پیش از آغاز به ساخت یک نرم افزار، می بایست انتخاب نمایید که کدام طرز برای وضعیت یونیک شما شایسته ترین میباشد. همان شایسته ترین مورد برای اینجانب، ممکن میباشد شایسته ترین مورد برای شما نباشد. گزینش روال مطلوب مبنی بر فاکتورهایی مانند لیست پایین میباشد:

دارایی
سطح مهارت تکنیکی
نوع نرم افزار
تایم عرضه به بازار
در مجموع، پنج منش متعدد برای ایجاد کرد نرم افزار گوشی وجود داراست. ما هر شیوه را با جزئیات در تحت توضیح خوا‌هیم بخشید، بدین ترتیب به راحتی میتوانید متوجه گردید که کدام آیتم برای نرم افزار فردی شما شایسته ترین میباشد.

روش ساخت‌و‌ساز نرم افزار با BuildFire

این اپ تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه به‌این مراد ساخته شده است، که به کاربرانی که علم و تکنیک بخصوصی ندارند این قابلیت را بدهد، که به تنهایی با به کار گیری از یک مارکت پلیس کلان و خصوصیت های فراوان جهت سفارشی سازی، نرم افزار بسازند. در صورتی همت منحصر به فرد به شخصی وجود دارااست که هنوز برای این مارکت پلیس ساخته نشده میباشد، به راحتی می‌توانید از بسط دهندگان بخواهید تا با به کارگیری از BuildFire SDK، آن را برای شما بسازند. افزون بر آن میتوانید از خدمت BuildFire’s white-glove استعمال فرمائید. در این زمینه پیشرفت دهندگان داخلی در BuildFire، می‌توانند عملکردهای سفارشی و کاستوم را برای شما ساخت‌و‌ساز کنند.

BuildFire به هیچ مهارت کدنویسی یا این که علم فنی نیاز ندارد. به این ترتیب شما نیازی به یادگیری یک لهجه نرم‌افزار نویسی تازه یا این که هر چیز دیگری نخواهید داشت. شما می‌توانید کلیه چیز را خودتان به تنهایی با به کار گیری از یک پلتفرم مبنی بر اینترنت، بطور هم زمان برای فعال سازی نرم افزار آیفون و اندروید بسازید. تنها کافیست یک تمپلیت را گزینش کرده و آنگاه استارت به افزودن فیچرها فرمایید.

این معمولی ترین رویه برای بسط نرم افزار های iOS و Android و استقرار آن‌ها در App Store و دکان Google Play میباشد. در واقع هر کسی میتواند پیاله بازه زمانی یک‌سری دقیقه خاطر بگیرد که چه‌طور با به کارگیری از BuildFire یک نرم افزار بسازد. BuildFire روشی مقرون به صرفه و قابل تهیه و تنظیم برای ایجاد کرد نرم افزار بوده، که عاری از معضل‌های مربوط به ابزارهای RAD و hybrid میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

پیاده سازی نرم افزار اندروید چیست؟
سیستم دلیل، یک اپ سیستمی میباشد که شیوه تعامل استفاده کننده با سیستم را گزینش می‌نماید؛ سیستم کارداران اشکال مختلفی دارا‌هستند البته مرسوم ترینِ آن‌ها، سیستم ادله اندروید (Android) و IOS میباشد. امروزه، اکثر دستگاه های دیجیتال اعم از گوشی ها و تبلت ها، طراحی اپلیکیشن در مشهد از سیستم دلیل اندروید استعمال می‌نمایند که مهم‌ترین عامل آن، مجانی بودن اکثر سرویس ها و رابط کاربری راحتِ این سیستم دلیل میباشد. از طرفی مورد نیاز میباشد بدین نکته دقت گردد که هر نرم افزار بایستی متناسب با وضعیت و قانون ها هر سیستم برهان پیاده سازی خواهد شد؛ یک کدام از این حالت، تطابق با گویش اپلیکیشن نویسیِ منحصر به فرد به هر سیستم دلیل میباشد. به عنوان مثال، سیستم برهان اندروید از لهجه های نرم‌افزار نویسی JAVA ،KOTLIN، C و …. به کار گیری می‌نماید. بنابراین پیاده سازی نرم افزار اندروید به‌این معناست که یک نرم افزار برای سیستم دلیل اندروید پیاده سازی و گسترش یابد و برای به کارگیری در دسترس یوزرها قرار بگیرد.

 

پیشرفت نرم افزار اندروید، مراحلِ توسعه و گسترش‌ی اپلیکیشن هایی میباشد که به صورت خاص بر روی سیستم برهان اندروید و دستگاه های بر پایه ی اندروید انجام میشوند. این راه و روش دربرگیرنده تایپ کردن کد، عمدتا با به کارگیری از گویش های نرم افزار نویسی مانند جاوا یا این که کاتلین میباشد. برای seo سعی و یکدست سازی کد های مستقر در توسعه و گسترش اپلیکیشن اندروید، پیشرفت دهندگان اکثر اوقات به لهجه های C و C# روی می آورند و از قابلیت و امکان های کیتِ پیشرفت‌ی مستقر اندروید (NDK) استعمال می‌نمایند. مجموع این پروسه گسترش با به کارگیری از Android Studio، دور و اطراف گسترش یک دست قانونی (IDE) برای گسترش نرم‌افزار اندروید جاری ساختن میشود.

 

تاریخچه پیاده سازی نرم افزار اندروید از کجا استارت شد؟
تاریخچه ورژن های نخستین اندروید به سال 2003 بر میگردد. هنگامی که اندی رابین، ریچ ماینر، نیک سیرز و کریس وایت شروع آپ اندروید را در پالو آلتو، کالیفرنیا احداث کردند. اما این مجموعه ابعاد با کمبود میزان دارایی مواجه شد و از گوگل امداد خواست؛ گوگل که پتانسیل این مال را در بازار لبریز تقاضای دیجیتال فهم و شعور کرده بود، در سال 2005، قراردادی به قیمت 50 میلیون دلار انعقاد کرد. هر چهار نهاد گذار این موسسه به Googleplex نقل جای کردند تا این سیستم استدلال را ذیل حیث مالکان تازه گسترش دهند. اولی ورژن‌ی همگانی بتای اندروید 1.0 در 5 نوامبر 2007 منتشر شد. امروزه از این سیستم برهان برای پیاده سازی اکثری از نرم افزار ها استعمال می‌گردد و از آن جایی که بستر دیجیتال همیشه در اکنون توسعه میباشد، نیاز به نرم افزار برای تسهیل عمل های روزانه بیشتر می‌گردد و به گونه ای که تک تک صاحبان بیزنس عالی میباشد برای بیزنس خویش نرم افزار یا این که وبسایت منحصر به فرد خویش را پیاده سازی نمایند.

 

دوستداشتنی ترین نرم افزار های اندروید کدام‌اند؟
در اینجا تعدادی مثال از دوست داستنی ترین نرم افزار های اندرویدی که عالی میباشد در تجارت های خویش از آنها به کارگیری نمائید، نقل شده:

 

جیمیل (Gmail)
یکی‌از معمول ترین اپ های گزینه دسترسی یوزرها که پایین دسته گوگل میباشد، آدرس اینترنتی است. این خدمت شل ترین و در عین درحال حاضر، جامع ترین همت را برای یوزرها آماده می‌نماید تا خلال رابطه، از این فرآیند لذت نیز ببرند. بقیه خصوصیت های این نرم افزار که سبب برتری آن نسبت به بقیه اپ ها می گردد دربرگیرنده:

لهجه و ابزار: به دلیل آنکه با به کار گیری از گویش های نرم افزار نویسیِ جاوا و کاتلین پیشرفته، برای خصوصیت های کلیدی پلتفرم اندروید seo گردیده است.

سعی و یکدست سازی: رئیس سریع و کارآمد آدرس اینترنتی ها را با مخلوط عمیق در اکوسیستم اندروید، برای مثال اعلان ها ارائه میدهد.

رابط کاربری: از دستور کار‌ های پیاده سازی متریال تاسی می‌نماید و یک رابط بصری دیدنی و مخاطب پسند برای یوزرها اندروید ارائه می دهد.

امنیت: خصوصیت های امنیتی قویی ارائه می دهد که امنیت پیام ها و داده های نشانی اینترنتی یوزرها را ضمانت می‌نماید.

 

اسپاتیفای (Spotify)
نرم افزار اسپاتیفای، یکی کبیر ترین نرم افزار های پخش موسیقی برای دستگاه های بر پایه ی اندروید میباشد؛ این نرم افزار به قدری تبارک میباشد که میلیون ها نوا، لیست پخش و پادکست در خویش مکان داده و گنجایش گوش دادن آنلاین را نیز دارا میباشد. بقیه امکان های این اپلیکیشن که موجب تمایز آن نسبت به بقیه نرم افزار ها میگردد عبارتند از:

گویش و ابزار: با به کار گیری از ابزار های منحصربه‌فرد اندروید، تجربیات پخش موسیقی به طور سرازیر و یک دست را برای استفاده کننده مهیا می‌نماید.

کوشش و یک پارچه سازی: به صورت یک دست با دستگاه های Android همگام سازی می گردد. از دیگر مشخصات، مانند دانلود های آفلاین، در دست گرفتن پخش از نوار اعلان و ارسال به دستگاه های دیگر نیز جانبداری می‌نماید.

فردی سازی: از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تهیه و تنظیم لیست های پخش فردی برای یوزرها شامل است.

گوش دادن آفلاین: برای کاربرانی که اتصالات داده محدودی دارا‌هستند، امکان ذخیره موسیقی در خاطر ابری را  که آماده کرده تا مخاطب بتواند پوشه ها را به طور آفلاین نیز پخش نماید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

امان و به‌روزرسانی نرم افزار‌ها جزو مهمترین جنبه‌های محافظت و ارتقاء پایداری یوزرها در اپلیکیشن میباشد. بی‌توجهی به‌این مورد ها میتواند سبب ساز به کاهش رضایت یوزرها و در فیض کاهش به کارگیری از نرم افزار شما گردد. در پایین به نکات مهمی در باب مدد و به‌روزرسانی نرم افزار اشاره گردیده‌است: طراحی اپلیکیشن در مشهد Ξ برخورد به بازخوردها: بازخوردهای یوزرها در دکان‌های نرم افزار یا این که از روش دیگر شبکه‌ها ممکن میباشد نکات مهمی را نماد دهند. بدین بازخوردها با دقت و سرعت عکس العمل دهید.
Ξ رفع خطاها: در‌صورتی‌که که باگ یا این که خطاهایی در نرم افزار شما گزارش گردیده باشد، تخت‌گاز به‌دنبال رفع آنها باشید و ورژن به‌روز گردیده را منتشر نمائید.
Ξ افزودن خصوصیت‌های نو: مبنی بر نیازها و تقاضای یوزرها، خصوصیت‌های نو به نرم افزار خویش اضافه فرمایید تا جذابیت آن برای یوزرها ارتقا یابد.
Ξ همگام با تغییرات سیستم‌دلیل: سیستم‌ادله‌های تلفن همراه مانند Android یا این که iOS به صورت مداوم به‌روز می گردند. مطمئن گردید که نرم افزار شما با واپسین ورژن‌های سیستم‌ادله سازگار میباشد.
Ξ حمایت فنی: در مشت داشتن یک دسته یا این که منبع برای جواب به سوال ها فنی و خطاها یوزرها امداد می‌نماید به ارتقا اتکا یوزرها.
Ξ یادگرفتن یوزرها: ارائه راهنماها، ویدئوها و مقاله‌ها آموزشی میتواند یاری دهد یوزرها عالی با نرم افزار شما فعالیت نمایند.
Ξ برخورد بی واسطه: امکاناتی مانند چت زنده یا این که پناه ایمیلی می تواند رابطه بدون واسطه با یوزرها را تسهیل نماید و با‌گاز به اشتباهات آنان جواب دهید.
Ξ محافظت سرور و بک‌اند: در صورتی‌که نرم افزار شما به یک سرور نیاز دارااست، مطمئن گردید که به صورت مداوم آن را تحقیق، به‌روز و امن نگه میدارید.

مدد و به‌روزرسانی نرم افزار خیر فقط به پیشرفت در عملکرد و امنیت آن امداد می‌نماید، بلکه آرم‌دهنده مسئولیت‌پذیری و تعهد شما به کاربرانتان میباشد. یوزرها وقتی که میبینند توسعه و گسترش‌دهنده به بازخوردها و نیازهای آن ها دقت داراست، احتمالاً با وفاداری بیشتری به به کار گیری از نرم افزار ادامه میدهند.

محاسبه و بهبود عملکرد
چک و بهبود تلاش از فرآیند حیاتی در چرخه پیاده سازی و بسط یک نرم افزار میباشد. اعتنا بدین مفاد می تواند سبب ساز به ارائه یک جنس باکیفیت فراتر، جذابیت بیشتر برای یوزرها و در غایت توفیق بیشتر در بازار گردد.

Ξ تجزیه و چک داده‌های به کارگیری: به کار گیری از ابزارهای آنالیزی مانند Google Analytics یا این که Firebase Analytics به شما یاری می‌نماید تا فهم بهتری از اخلاق یوزرها داشته باشید.
Ξ امتحان کاربری: برگزاری جلسات امتحان با یوزرها حقیقی وواقعی به شما این قابلیت و امکان را میدهد که خطاها ویژه‌ای را که آن ها با نرم افزار شما دارا‌هستند شناسایی نمایید.
Ξ تست A/B: این نوع تست‌ها به شما این قابلیت و امکان را میدهد که دو یا این که چندین خصوصیت یا این که پیاده سازی گوناگون را مقایسه نمائید و شایسته ترین آنان‌را برای نرم افزار خویش گزینش نمایید.
Ξ با صرفه‌سازی مجال لود: سعی و سرعت نرم افزار بسیار اساسی میباشد. به کارگیری از ابزارهایی مانند Profilers می تواند به شما در شناسایی و حل ایرادات یاری دهد.
Ξ به‌روزرسانی فناوری‌ها و کتابخانه‌ها: مطمئن گردید که از واپسین ورژن‌های SDK، کتابخانه‌ها و ابزارها به کارگیری میکنید.
Ξ اخذ برخورد: نقد ها و پیشنهادات یوزرها میتواند منبع با ارزشی برای افزایش عملکرد و ارائه خصوصیت‌های نو باشد.
Ξ ارتقا تجارب کاربری (UX): با به‌روز کردن پیاده سازی، اضافه کردن کارتون‌ها و جریان‌های کاربری بهبود یافته، تجربیات استفاده کننده را بهبود بخشیده و تلاش نرم افزار را ارتقاء دهید.
Ξ فراگیری داخلی: فراگیری مجموعه پیشرفت به روزرسانی و فناوری‌های تازه قادر است یاری متعددی به بهبود همت کلی سیستم نماید.

تحلیل و بهبود مداوم سعی نرم افزار به توسعه و گسترش‌دهنده یاری می‌نماید تا از مسیر صحیح پیش برود و با رقبا در بازار رقابت نماید. به‌خصوص در بازار نرم افزار‌های تلفن همراه که رقابت بسیار متعددی وجود دارااست، تمرکز بر عملکرد و تجارب کاربری قادر است فاکتور توفیق باشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

فلاتر تحت عنوان فریمورکی برای توسعه و گسترش اپلیکشن‌های کراس پلتفرم (cross-platform) گزینه استعمال طراحی اپلیکیشن در مشهد قرار می گیرد و روز آپ دیت نیز دوست داستنی‌خیس میشود. ولی نرم افزار‌نویس‌ها برای ایجاد کرد چه نرم‌افزار‌هایی از فلاتر به کار گیری می‌نمایند؟ آیا هر اپلیکیشن‌ای را می‌اقتدار با فلاتر توسعه و گسترش بخشید؟

مطمئنا به کارگیری از فلاتر ضمن مزایای فراوانش، محدودیت‌هایی نیز داراست. ولی به صورت مجموع نرم افزار‌های فراوانی را می‌اقتدار با فلاتر پیاده سازی کرد. فلاتر حدودا از سال 2018 رسما وارد بازار شد و در همین فرصت کوتاه توانسته استخراج‌وکارهای دارای شهرت جهانی را متقاعد نماید، برای پیاده سازی نرم افزار خویش از این فریمورک به کار گیری نمایند. فلاتر برای پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار، آپشن‌های خیر و خوبی را در دست توسعه و گسترش‌دهندگان قرار می دهد. درین مقاله توضیح میدهیم که چه نرم افزار‌هایی را می‌قدرت با flutter پیاده سازی کرد و همین‌طور دارای شهرت‌ترین نرم افزار‌هایی که از روش فلاتر درست شده‌اند را نیز به شما معرفی خوا‌هیم کرد.

چرا از فلاتر برای پیاده سازی نرم افزار استعمال کنیم؟

دلایل متعددی وجود دارااست که شمارا متقاعد نمایند از فلاتر برای پیاده سازی نرم افزار به کار گیری نمائید. دلایلی مانند:

به کارگیری از فلاتر هزینه‌های تشکیل داد نرم افزار را به صورت قابل توجهی کاهش میدهد.
نرم افزار‌هایی که با فلاتر پیاده سازی میشوند به نرم افزار‌های نیتیو مشابه می باشند.
خلال نرم افزار‌های گوشی برای ایجاد کرد نرم افزار‌های اینترنت و دسکتاپ نیز کاربرد داراست.
فریمورک فلاتر از موتور خودش برای تولید ویجت‌ها به کار گیری می‌نماید.
فلاتر دارنده افزونه‌های فراهم میباشد که بوسیله گوگل نگهبانی میشوند.
فلاتر پیاده سازی جذابی داراست و همین دستور منجر محبوبیتش گردیده‌است.
فلاتر برای بک‌اند از Firebase به کار گیری می‌نماید.
دسته‌ای از ویجت‌های قابل تهیه دارااست.
فقط با پی بردن لهجه اپ‌نویسی دارت می‌قدرت از فلاتر استفاده نمود.


درخواست مشورت


درخواست مشورت کردن
چه نرم‌افزار هایی با فلاتر (flutter) می‌توانیم پیاده سازی کنیم؟
از فلاتر می‌اقتدار برای پیاده سازی نرم افزار‌های دو آجل بهره برد. این نرم افزار‌ها هم در اندروید و هم در IOS قابل انجام میباشند.
ایجاد کرد نرم افزار با فلاتر این قابلیت و امکان را برای پیشرفت‌دهندگان مهیا می‌نماید تا نرم افزار‌های تعاملی پیاده سازی نمایند. این اپ‌ها در صفحه های اینترنت و در دسکتاپ نیز جاری ساختن می شوند.
استخراج‌وکارهایی که اخیرا آغاز به عمل کرده‌اند و می خواهند کمینه متاع پذیرفتنی (MVP) ساخت‌و‌ساز نمایند، می توانند از فلاتر به کار گیری نمایند.
از فلاتر می‌اقتدار برای ساخت نرم‌افزار‌های با کیفیت در کوتاه‌ترین مجال ممکن نیز به کار گرفت. پس حصول‌وکارهایی که می خواهند در طی مقداری به بازار ورود پیدا نمایند میتوانند از این فناوری برای پیشرفت اپ‌ خویش منفعت ببرند.
با به کار گیری فلاتر این زمان برای اشخاص مهیا میشود که نرم‌افزار‌هایی با خصوصیت‌های بدون نقص ساخت و ساز نمایند. خصوصیت‌هایی برای مثال دوربین، وضعیت جغرافیایی، کانال، فضای ذخیره‌سازی، SDK فرد ثالث و …
همینطور برای تشکیل داد اپ‌هایی با وسعت نادر، رابط کاربری خوشگل که سریع و قابل متکی بودن نیز باشند، فلاتر گزینه به کار گیری قرار می گیرد.
 دارای اسم و رسم‌ترین اپلیکیشن‌هایی که با فلاتر درست شده‌اند.


– نرم افزار Google Ads
این نرم افزار به یوزرها یاری می‌نماید تا کمپین‌های تبلیغاتی خویش را به راحتی مدیر نمایند. امکاناتی که‌این نرم افزار در مشت یوزرها میگذارد دربرگیرنده پژوهش موقعیت کمپین‌ها، بازنویسی عبارات کلیدی، مورد‌هایی برای آپ دیت کردن دارایی، نوتیفیکیشن‌های فوری و … میباشد. استعمال از فلاتر منجر گردیده Google Ads به طور اپلیکیشنی قشنگ، دیدنی و مبتکرانه پیاده سازی خواهد شد.

– اپ Alibaba
Alibaba یکی تعالی‌ترین و دارای اسم و رسم‌ترین کمپانی‌های دنیا در حوزه بیزنس آنلاین میباشد. نصیب‌های مهم این نرم افزار به وسیله فلاتر تشکیل‌شده‌اند. به همین خیال و خاطر توانسته تجربیات کاربری بسیار خیر و خوبی را برای مخاطبانش رقم بزند. مخاطبان Alibaba  به راحتی می توانند محصول ها و مواد آیتم نظرشان را از امان کنندگان در سراسر دنیا خریداری نمایند.

– نرم افزار Hamilton
این نرم افزار برای اشخاصی پیاده سازی گردیده که به موسیقی عشق و علاقه متعددی دارا‌هستند و می خواهند هر لحظه در جریان جدیدترین خبرهای این حوزه قرار بگیرند. همینطور به کارگیری از Hamilton این قابلیت و امکان را برای یوزرها آماده کرده تا بتوانند در نوا گزینه عشق خویش آواز بخوانند، در قرعه‌کشی‌های Hamilton کمپانی نمایند و … این نرم افزار توسط فلاتر پیشرفته میباشد و همین سبب ساز گردیده یوزرها هنگام شغل با آن تجربیات لذت‌بخشی داشته باشند.

– نرم افزار Reflectly
Reflectly اپلیکیشنی با محتوای روانشناسی میباشد و به یوزرها یاری می‌نماید تا استرس‌شان را در دست گرفتن نمایند، ذهن ها منفی را از خویش به دور نمایند و حس مثبت و لذت‌بخشی در معاش خویش به جریان درآورند. یوزرها می توانند در‌این نرم افزار احساسات خویش را در هر لحظه یادداشت نمایند و براین اساس از تندرست سرازیر خویش محافظت نمایند. این خصوصیت‌های اثرگذار و کاربردی از روش استعمال فلاتر به‌این اپلیکیشن اضافه گردیده است.

تا کنون نرم افزار‌های متعددی در حیطههای متفاوت برای مثال کانال‌های اجتماعی، عکاسی و ادیت فیلم، تندستی و تناسب اندام، سرگرمی و … از روش فلاتر درست شده‌اند. در صورتیکه شما نیز دوست دارید از فلاتر برای ایجاد کرد نرم افزار به کار گیری فرمایید و از مزایای فراوارن آن سود ببرید، میتوانید از سرویس ها باشگاه نرم افزار به کارگیری فرمایید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

لهجه کاتلین (Kotlin) از لهجه‌های اوپن سورس میباشد که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. این گویش بر روی ماشین مجازی جاوا (Java Virtual Machine) انجام می گردد و حریف اساسی جاوا به حساب میآید. گویش کاتلین در اپلیکیشن نویسی سمت سرور و سمت استفاده کننده، نرم‌افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد نویسی اینترنت و نرم افزار نویسی اندروید کاربردهای فراوانی داراست. این لهجه همینطور میتواند به منبع کد جاوا اسکریپت یا این که کد ماشین، کامپایل خواهد شد. کاتلین یک گویش امروزی و به‌روز میباشد که به وسیله مجموعه برنامه نویس ها جت برینز پیشرفت یافت و بسط‌دهندگان اینترنت، استقبال متعددی از آن کرده‌اند. لهجه کاتلین خصوصیت‌های نرم‌افزار نویسی کاربردی و شی‌گرا را با یکدیگر مخلوط می‌نماید و بر قابلیت و امکان ایمنی، همیاری، امان و وضوح تمرکز داراست. اثبات شد‌ه‌است که از این گویش می‌اقتدار برای تایپ کردن نرم‌افزار‌های IOS و امان از سیستم ادله‌هایی مانند macOS و embedded system نیز استفاده نمود. لهجه کاتلین برای بسط JVM نیز بهتر فعالیت می‌نماید و ساخت اپلیکیشن‌های متعدد را با چارچوب‌هایی مثل Spark، Vaadin و Spring Hadoop به جاری ساختن میرساند.

 

خصوصیت‌های گویش نرم افزار نویسی کاتلین
امکان Lazy-Loading
این امکان، به گویش بی آلایش سبب ساز کاهش بازه فرصت فعال سازی اپ می‌گردد. هر نرم افزار نویسی که قصد صرفه‌جویی در حین را داشته باشد، قادر است از قابلیت و امکان لود تنبل در گویش کاتلین به کارگیری نماید. این خصوصیت خاص، از روش دانلود منابع مایحتاج در یاد مهم، بازدارنده هدر رفتن مجال هنگام فعال‌سازی هر نرم افزار گردد.

امکان Collection Filter
امروزه اکثر زمان ها نرم‌افزار‌ها برای اجرای نصیب‌های گوناگون نیاز به رابطه با رابط اپ نویسی نرم افزار دارا هستند. در پیاده‌سازی این رابطه با API ممکن میباشد برنامه نویس ها بارها با تیم‌های متفاوت روبه‌رو شوند. لهجه کاتلین مشتمل بر خصوصیت غربال گروه میباشد؛ یعنی این اذن را به نرم افزار نویس می دهد تا با انتخاب الگویی معلوم، خروجی فعالیت را بر حسب نیازمندی اپ اخذ کند.

امکان تعامل با گویش جاوا
پیشرفت‌دهندگان اینترنت می توانند خیلی بی آلایش و فارغ از نقص‌، از لهجه کاتلین در کنار جاوا به کار گیری نمایند و دلیلی آن، شالوده‌گذاری کاتلین بر روی ماشین مجازی جاوا می باشد. این امکان، سبب دسترسی به تجهیزات، ابزارها و کتابخانه‌های کلان جاوا و به کار گیری سهل از آنها شود.

کلاس‌های Data
در گویش کاتلین، بعضا کلاس‌ها تنها عملکردهای استاندارد را مراقبت کرده و تعدادی امکان کاربردی را جاری ساختن می‌نمایند. جهت دسترسی به داده‌های کلاس به طور دستی با ساختاری مشخص و معلوم می بایست این شغل را اعمال بخشید. البته برخی کلاس‌های دیگر می باشند که در قدم اولیه، داده‌های جان دار را نگه‌می‌دارا هستند و به آنها کلاس دیتا گفته میگردد. استعمال از این کلاس، با واژه و کلمه کلیدی Data در نرم‌افزار رقم خورده و قابل پیاده‌سازی خواهد بود.

لهجه کاتلین چه کاربردهایی داراست؟

اپ نویسی اندروید
یوزرها کاتلین با به کارگیری از JVM به بستر کامپیوتر یا این که گوشی اذن میدهند تا قابل انعطاف‌افزارهایی که با لهجه جاوا درج شده‌اند را جاری ساختن نماید. به این ترتیب با لهجه کاتلین می‌اقتدار به آسانی برای اندروید نرم افزار‌های تازه پیاده سازی کرد یا این که ورژن‌های دیرین را توسعه و گسترش بخشید.

گسترش چندپلتفرمی تلفن همراه
یکی‌از کاربردهای کاتلین، قابلیت بسط چندپلتفرمی یا این که به عبارتی cross platform میباشد؛ به این معنی که از این گویش ضمن گسترش اپ‌های گوشی و اندروید، می‌قدرت در موضوع جاوا اسکریپت و نرم‌افزار نویسی سمت سرور نیز استفاده کرد. برنامه نویس ها با پیاده‌سازی قسمت‌های مشترک در کاتلین و گویش‌های دیگر، خواهند توانست نرم افزار‌هایی بسازند که برای اندروید و IOS قابل انجام باشند.

نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت
گویش کاتلین امکان همیاری بی واسطه با جاوا اسکریپت را داراست؛ به صورت نمونه گسترش‌دهنده میتواند مستقیما یک تابع را با فولدر‌های کاتلین فراخوانی نماید یا این که از کتابخانه‌های آن به کار گیری کند. این کاربرد، مجال صرف‌گردیده برای تایپ کردن یک کد یکسان در پلتفرم‌های متعدد را کاهش داده و سرعت اجام پروژه را بالا میبرد.

اپ نویسی سمت سرور
از کاربردهای دیگر گویش کاتلین، توسعه و گسترش بک‌اند و طراحی وب سایت یا این که به عبارتی بسط نرم افزار‌های سمت سرور میباشد. به این‌وسیله می‌اقتدار از ابزارهای کارآمد کاتلین و جاوا در اپلیکیشن نویسی اشکال اینترنت‌وبسایت‌ها نیز به کار گرفت.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


Java یک گویش اپلیکیشن‌نویسی شی‌گرا میباشد که برای توسعه و گسترش اپلیکیشن‌های متعدد در صنعت IT به فعالیت می‌رود. طراحی اپلیکیشن در مشهد با استعمال از این گویش می‌اقتدار اپلیکیشن‌های اینترنت، نرم افزار‌های گوشی، بازی‌های کامپیوتری و اکثری دیگر از اپلیکیشن‌های قابل انعطاف‌افزاری را پیشرفت اعطا کرد. یوزرها Java عموما نرم‌افزار‌نویسان و توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشن می‌باشند.

یکی‌از خصوصیت‌هایی که جاوا را از سایر گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی متمایز می‌نماید، امنیت بالا و سازش بالای آن میباشد. همینطور، جاوا با دارا بودن یک کتابخانه پهناور، بخش اعظمی از مسائل و اشتباهات نرم‌افزار‌نویسی را حل کرده و به شما یاری می‌نماید که تخت‌گاز قابل انعطاف‌افزارهای خویش را پیاده‌سازی فرمائید.

یوزرها جاوا از همگی ناحیههایی که از قابل انعطاف‌افزارهای گوناگون به کارگیری می‌نمایند، می توانند با این لهجه عمل نمایند. نرم افزار‌نویسان جاوا می توانند در بسط قابل انعطاف‌افزارهای گوشی، اینترنت، سرور، وب اشیاء و اکثری از ناحیههای دیگر شغل نمایند. همینطور، کمپانی‌های بزرگی مانند اوراکل، گوگل، آمازون، IBM و بخش اعظمی دیگر از جاوا تحت عنوان یک کدام از گویش‌های اساسی نرم افزار‌نویسی خویش به کار گیری می‌نمایند. این یک معرفی مختصر از جاوا بود؛ در‌پی کامل خیس به پرسش گویش اپ نویسی جاوا چیست؟ چه افرادی با Java شغل می نمایند جواب خوا‌هیم اعطا کرد.

در شرایطی که نرم‌افزار نویس می باشید و برای آزمایش نرم‌افزار هایتان نیاز به سیستم قادر دارید، می‌توانید خرید سرور مجازی (Buy VPS) را از وبسایت آسام سرور اعمال دهید.

جاوا چیست؟
جاوا (Java) یک لهجه نرم افزار‌نویسی همگانی، ساختاری، شیءگرا و مبنی بر کلاس میباشد که به وسیله جیمز گاسلینگ (James Gosling) و تیمش در کمپانی Sun Microsystems در دهه 1990 میلادی پیشرفت داده شد. این گویش با غرض آسانی، قابلیت و امکان استعمال در فضا‌های متفاوت، ایمنی و قابلیت و امکان توسعه و گسترش‌پذیری پیاده سازی گردیده است و تحت عنوان یکی‌از گویش‌های دوستداشتنی و پر کاربرد در عالم شناخته می گردد.

جاوا در ناحیههای مختلفی مانند ساخت و ساز برنامه، گسترش اینترنت، رابطه با مقر‌داده، ایجاد کرد بازی‌های رایانه‌ای، گسترش نرم افزار‌های موبایل و … به کار گیری می‌گردد. به جهت وجود کتابخانه‌های بخش اعظمی برای جاوا، نرم‌افزار‌نویسان به آسانی می توانند نرم‌افزار‌های غامض را با استعمال از این گویش پیشرفت دهند. درپی روایت سیر پرورش و دگرگونی جاوا برایتان داستان می‌گوییم. مسلما برایتان دیدنی و خواندنی خواهد بود.

در سال ۱۹۹۶، ورژن اول جاوا با شماره ورژن ۱.۰ و ۱.۱ برای سیستم ادله های ویندوز، سولاریس، مک و ویندوز منتشر شد. این لهجه به جهت قابلیت و امکان های جدیدی که ارائه می اعطا کرد، گزینه اعتنا قرار گرفت و بعداز مدتی ورژن ۱.۲ از این گویش در سال ۱۹۹۸ منتشر شد. در سال ۲۰۰۰ نیز ورژن ۱.۳ به اسم kerstel با تیم قابلیت و امکان های نو منتشر شد.

در سال ۲۰۰۲، ورژن ۱.۴ با اسم مرلین ارائه شد. در سال ۲۰۰۴، ورژن ۱.۵ از پلت هیبت استاندارد جاوا که با اسم Tiger یا این که ببر شناخته گردیده است، منتشر شد و به جهت ارائه قابلیت و امکان های جدیدی که داشت، گزینه دقت بیشتری قرار گرفت. در سال ۲۰۰۶، ورژن ۱.۶ از پلت هیبت استاندارد جاوا با اسم Mustang منتشر شد. آن گاه در سال ۲۰۱۱، ورژن ۱.۷ از پلت هیبت استاندارد جاوا با اسم دلفین، منتشر شد. در سال ۲۰۱۵ نیز، ورژن ۱.۸ از پلت هیبت استاندارد جاوا به بازار عرضه شد. جدیدترین ورژن این گویش که با شماره ورژن ۱.۹ منتشر گردیده است، در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و دارنده تجهیزات و قابلیت و امکان های جدیدی میباشد.

لهجه جاوا چه مشخصات و مزایایی دارااست؟
گویش نرم‌افزار نویسی جاوا یک گویش شی گرا، سازگار و پر کاربرد میباشد که برای گسترش قابل انعطاف‌افزارهای متعدد گزینه استعمال قرار میگیرد. برخی از خصوصیت‌ها و امکان‌های این لهجه عبارتند از:

سازش: به جهت اینکه کد جاوا به طور بایت کد (Bytecode) ترجمه گردیده و بر روی ماشین مجازی جاوا (JVM) اعمال می‌گردد، اپ‌های درج شده با این گویش بر روی همگی سیستم‌های ادله اعمال می شوند.

ایمنی و امنیت: جاوا دارنده قابلیت و امکان‌هایی میباشد که اذن میدهد از خاطر بازیابی امن استفاده نمود و سبب کاهش مخاطرات امنیتی میگردد. همینطور، با به کارگیری از کتابخانه‌هایی مانند Java Cryptography و Java Security، می‌قدرت نرم افزار‌های امنی نوشت.

پردازش برابر: ازآنجاکه JVM رئیس همگی نیازهای پردازشی را به ذمه دارااست، اجرای نرم افزار‌های جاوا سبب می‌گردد تا نرم‌افزار به طور برابر و در چندین نخ جاری ساختن خواهد شد.

متدولوژی شی‌گرایی: جاوا زبانی شی‌گرا میباشد که تمرکز آن روی شی‌ها (Objects) و ارتباط ها فی مابین آن ها میباشد.

کتابخانه‌های فراوان: جاوا به انگیزه محبوبیت بالایی که داراست، دارنده کتابخانه‌های فراوانی میباشد که به اپ‌نویسان یاری می‌نماید تا اپ‌های غامض را بسازند.

قابلیت و امکان چندسکویی: جاوا از چندسکویی حفاظت می‌نماید که‌این قابلیت و امکان را برای اپلیکیشن‌نویسان آماده می‌نماید تا چند وظیفه را به طور به طور همزمان و همپوشانی‌ناپذیر اجرا دهند.

سهولت استعمال: جاوا برای نرم‌افزار‌نویسانی که از گویش‌های دیگر همانند C و C++ استعمال می‌نمایند، به راحتی قابل یادگیری میباشد.

سرعت: اپ‌های جاوا به جهت به کار گیری از ترجمه به لهجه دستگاه برای اعمال، بسیار سریع می باشند.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


در مقایسه هر دو چیز با یکدیگر می بایست همانندی‌هایی در آن دو وجود داشته باشد که قابلیت و امکان مقایسه به خویش بگیرد؛ بدین ترتیب مقایسه گویش سوئیفت با زبانی همانند جاوا که زبانی دیرین‌خیس میباشد و جامعه آماری بالایی داراست، چندان منطقی به حیث نمیرسد؛ طراحی اپلیکیشن در مشهد بدین ترتیب مقایسه سوئیفت با Objective-C که ورژن پیشین سوئیفت میباشد، مقایسه درست‌تری خواهد بود. البته در شکل نیاز میتوانید بیشتر بخوانید که جاوا چیست و چه کاربردی در پیاده سازی نرم افزار‌های اندرویدی دارااست.

Swift و  Objective-Cدو زبانی میباشند که با یکدیگر سازش بالایی دارا‌هستند و این مزیت در حین جاری ساختن پروژه‌های گرانقدر بیشتر معین می‌گردد. گویش سوئیفت جایگزین Objective-C گردیده‌است و در تست‌ها و آزمایش‌های متفاوت نشانه داده گردیده است که سعی سوئیفت ۴۰% عالی از گویش Objective-C بوده میباشد. خلال این، خطایابی لهجه Swift نیز از اقتدار بالاتری برخوردار‌است و به تبع آن ارورها و اشتباهات حین کدنویسی بسیار کاهش یافته میباشد و امنیت داده‌ها در سطح بالاتری نسبت به لهجه Objective-C قراردارد.

ممکن میباشد مقایسه سوئیفت و فلاتر هم به گوشتان خورده باشد. البته در حالتی‌که بدانید فلاتر چیست، به‌این فیض میرسید که مقایسه این دو اصولا نادرست میباشد، چون فلاتر برخلاف سوئیفت که یک لهجه اپ نویسی میباشد، یک فریمورک زیر لهجه دارت میباشد.

چرا بایستی از سوئیفت بهره مند شد؟
سوئیفت زبانی برای امنیت و کوشش بیشتر در وسایل الکترونیکی اپل پیاده سازی گردیده‌است و برای وسایلی همانند ساعت، موبایل و لپ‌تاپ اپل تلاش داراست. زبانی که هم یادگیری و هم اجرای آن سهل و آسان میباشد و با اعتنا به ارتقا به کارگیری عموم از این مارک، شغل با این لهجه، ضمانت‌کننده آجل تجارت شما میباشد؛ چراکه گفته میگردد سوئیفت زبانی برای تغییر‌و تحول بعدی در لحاظ گرفته گردیده‌است. خلال این، مواقعی میباشند که نرم افزار‌نویسان یا این که کارفرمایان را مجاب به به کار گیری از این لهجه می‌نمایند. پیرو همت داریم علامت دهیم که چرا می بایست میان لهجه‌های متفاوت، گویش سوئیفت را تعیین کنیم.

متن گشوده بودن سوئیفت
امکان پیشرفت و تطبیق و متن گشوده بودن یک گویش، محبوبیت آن لهجه را به صورت دیده‌گیری ارتقا میدهد. در سال ۲۰۱۷ لهجه سوئیفت نیز به جهت دارا بودن این سه خصوصیت در بین ده لهجه رفیعتر جهان بوده میباشد.

سرعت بالا
در دنیای امروز، سرعت بالا در گویش نرم افزار‌نویسی خصوصیت مهمی به حساب می‌آید که سوئیفت آن را دارد. برخی معتقد میباشند که سرعت گویش سوئیفت با سرعت لهجه C برابری می‌نماید.

حرف اخر
لهجه نرم افزار‌نویسی سوئیفت، زبانی منحصربه‌فرد برای نرم افزار‌های کمپانی اپل میباشد که به‌واسطه اقتدار این مجموعه در سال‌های آینده، سخن برای اعلام کردن بسیار داراست.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

با‌یقین یکی مهم ترین و مطرح ترین موضوعاتی که در امر پیاده سازی و ایجاد کرد نرم افزار اندروید ذهن بخش اعظمی از یوزرها را به سوی خویش درگیر نموده است، هزینه مرتبط با آن میباشد. شما میتوانید جهت تحقیق هزینه ی مرتبط با پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار مد نظرتان، طراحی اپلیکیشن در مشهد همین حالادر رابطه بوده و ارشادوراهنمایی های مورد نیاز را به دست آورید. ما در این موسسه در‌پی ارائه شایسته ترین و کیفیت بالا ترین سرویس ها با نادر ترین مخارج ممکن هستیم.

هزینه تشکیل داد یک نرم افزار اندروید ممکن میباشد توسط دست اندرکاران مختلفی پایین اثر قرار گیرد. در پایین، برخی از عامل ها کلیدی که می‌توانند بر هزینه تشکیل داد نرم افزار اندروید تأثیر گذار باشند، نقل شده میباشد: 1. پیاده سازی و بسط: یک کدام از عامل ها مهم گزینش کننده هزینه تشکیل داد نرم افزار اندروید، پیاده سازی و پیشرفت آن میباشد. هزینه‌ های مرتبط با پیاده سازی رابط کاربری، بسط کد، آزمایش و بررسی می‌تواند به صورت قابل توجهی هزینه‌ های پروژه را ارتقا دهد. 2. خصوصیت‌ ها و تلاش ها: تعداد و ابهام خصوصیت‌ ها و سعی های مایحتاج نرم افزار نیز میتواند بر هزینه تأثیر گذار باشد. اضافه کردن خصوصیت‌ های بغرنج و توسعه یافته ممکن میباشد هزینه بسط را ارتقا دهد. 3. جانبداری و به روزرسانی: هزینه‌ های مرتبط با پناه و به روزرسانی نرم افزار نیز می بایست مد حیث قرار گیرد. برای محافظت کوشش خوب و جلب رضایت یوزرها، هواخواهی و به روزرسانی منظم نرم افزار ضروری میباشد. 4. یادگرفتن و مهارت‌ ها: هزینه‌ های مرتبط با یادگرفتن و توسعه و گسترش مهارت‌ های ما یحتاج برای ایجاد کرد نرم افزار اندروید نیز بایستی در لحاظ گرفته خواهد شد. درصورتی که نیاز به استخدام توسعه و گسترش دهندگان ماهر یا این که یادگرفتن‌ های خاصی دارید، این موردها نیز هزینه‌ های مازاد را به یار و همدم خواهند داشت. 5. آزمایش و محاسبه: هزینه آزمایش و آنالیز نرم افزار نیز می بایست مد لحاظ قرار گیرد. آزمایش‌ های کاربری، آزمایش‌ های عملکردی و آزمایش‌ های امنیتی ممکن میباشد مستلزم هزینه‌ های مازاد باشند. 6. رئیس پروژه: هزینه رئیس پروژه و در اختیار گرفتن چگونگی نیز می بایست در حیث گرفته خواهد شد. رئیس منابع، مجال بندی و پیگیری بسط پروژه قادر است به هزینه تک تک پروژه اضافه خواهد شد. با اعتنا به کارداران فوق، می‌توانید به صورت ظریف‌ خیس تخمینی از هزینه تشکیل داد نرم افزار اندروید خویش داشته باشید و طراحی برنامه مطلوب برای رئیس هزینه‌ ها اعمال دهید.

تعرفه تشکیل داد نرم افزار اندروید
تعرفه ی مرتبط با پیاده سازی و ایجاد کرد نرم افزار اندروید در سال های اخیر ارتقاء قابل توجهی را داشته میباشد. اعتنا داشته باشید که امروزه کارفرمایان متعددی پیرو راهنمای به کارگیری از نرم افزار اندرویدی می باشند. براین اساس معیار تقاضا برای پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار های خاطر گردیده ارتقاء یافته و این دستور به صورت بدون واسطه در بها و تعرفه های پیاده سازی نرم افزار ها اثرگذار میباشد. ایجاد کرد نرم افزار اندروید برای تجارت ها و سازمان‌ ها بسیار التفات دارااست و دارنده مزایای متعددی میباشد. برخی از دلایل مهم مرتبط با عنایت تشکیل داد نرم افزار اندروید عبارتند از: 1. دسترسی آسوده خیس به مشتریان: با داشتن یک نرم افزار اندروید، تجارت ها می‌توانند به صورت سهل و آسان خیس و سریع ‌خیس با مشتریان خویش رابطه برقرار نمایند و سرویس ها و تولید ها خویش را به آن‌ ها ارائه دهند. 2. ارتقا تعامل با مشتریان: نرم افزار‌ ها قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز تعامل بیشتر با مشتریان را آماده می نمایند و به یوزرها اذن می‌دهند تا به راحتی با تجارت در تماس باشند و از سرویس ها آن به کار گیری نمایند. 3. ارتقاء آشنایی مارک: نرم افزار‌ ها می‌توانند به امداد پیاده سازی واسط کاربری جالب و داشتن خصوصیت‌ های منحصر، به ارتقا آشنایی مارک و تبلیغات بیزنس یاری نمایند. 4. ارتقا فروش: با داشتن یک نرم افزار اندروید، بیزنس ها می‌توانند به راحتی تولید ها و سرویس ها خویش را به یوزرها معرفی نمایند و فروش خویش را ارتقاء دهند. 5. رقابتی بودن: در دنیای مدرن، داشتن یک نرم افزار اندروید می‌تواند به بیزنس یاری دهد تا با رقبا هم ‌پیشه خویش رقابت نماید و بازاریابی و فروش خویش را بهبود بخشد. در کل، ایجاد کرد نرم افزار اندروید می‌تواند به تجارت ها یاری دهد تا ارتباط ها با مشتریان خویش را بهبود بخشند، فروش خویش را ارتقا دهند و افزایش عملکرد و آشنایی مارک خویش را تقویت نمایند.

کمپانی تشکیل داد نرم افزار اندروید
یک کدام از سابق ترین و معتبرترین شرکتهای در موضوع پیاده سازی و ایجاد کرد نرم افزار اندروید میباشد. این مجموعه با رعایت برخی از مهم ترین و حساس ترین اصول و تکنیک ها، توانسته میباشد شایسته ترین و کاربردی ترین نرم افزار ها را در دست کارفرمایان قرار دهد. شما نیز می‌توانید با تمرکز بالایی خصوصیت های بلندتر مرتبط با نرم افزار های اندرویدی تشکیل شده بوسیله کمپانی ذکر شده را پژوهش فرمائید. تشکیل داد یک نرم افزار اندروید با خصوصیت‌ های بلندتر و جالب قادر است به یوزرها مالیات بر ارزش افزوده و تجربیات کاربری بهتری ارائه دهد. در پایین، بعضی از خصوصیت‌ های رفیعتر مرتبط با تشکیل داد نرم افزار اندروید مذکور میباشد: 1. رابط کاربری استحکام‌ پذیر: یک رابط کاربری معمولی، روشن و قابل به کار گیری میتواند تجربیات کاربری را بهبود داد و یوزرها را به خویش جلب نماید. 2. سرعت و کوشش با صرفه: نرم افزار می بایست با سرعت بالا بار گذاری خواهد شد و کوشش باصرفه ای داشته باشد تا یوزرها از تجربیات به کار گیری لذت ببرند. 3. امان از یکسری دستگاه: نرم افزار بایستی بر روی چند دستگاه اندروید، برای مثال تبلت‌ ها و موبایل‌ های هوشمند، به خیر و خوبی کار نماید. 4. امنیت: نگهداری امنیت داده ها یوزرها و دوری از نفوذ و حمله ها سایبری برای مثال خصوصیت‌ های حیاتی یک نرم افزار چیره میباشد. 5. رابطه با خدمت‌ های فرنگی: قابلیت اتصال نرم افزار به خدمت‌ های فرنگی مانند API ها، پرداخت‌ های آنلاین، کانال‌ های اجتماعی و... قادر است تجربیات کاربری را بهبود بخشد. 6. دفاع از ورژن‌ های دیرین اندروید: باور از اینکه نرم افزار همچنان بر روی ورژن‌ های کهن خیس اندروید نیز به خیر فعالیت می نماید، مداقه دارااست. 7. تجهیزات توسعه یافته اندروید: منفعت‌ برداری از تجهیزات توسعه یافته اندروید مانند پوش نوتیفیکیشن، استعمال از ابزار های گرافیکی، قابلیت به کار گیری از دستورها صوتی و... قادر است نرم افزار را بهبود بخشد. همینطور، تطبیق نرم افزار با نیاز های و ترجیحات یوزرها، ارائه محتوای دیدنی و متنوع، ارائه تجهیزات نوین و متناسب با هدف ها نرم افزار، و... نیز می‌توانند به خصوصیت‌ های بلندتر یک نرم افزار اندروید اضافه شوند.

هزینه تشکیل داد نرم افزار اندروید فروشگاه آنلاین
هزینه ایجاد کرد یک نرم افزار اندروید برای مغازه‌ های اینترنتی ممکن میباشد نسبت به بقیه نرم افزار‌ ها گران ‌خیس باشد. البته با اعتنا به اینکه نرم افزار اندروید برای مغازه‌ های اینترنتی می‌تواند بهبود اعطا کرد به تجارب خرید یوزرها، ارتقا فروش و بهبود رابطه با مشتریان، این هزینه ممکن میباشد پر ارزش باشد. هزینه تشکیل داد نرم افزار اندروید برای مغازه‌ های اینترنتی بستگی به کارداران مختلفی داراست به عنوان مثال تعداد خصوصیت‌ ها و تجهیزات ما یحتاج، پیاده سازی و گرافیک، امنیت، اتصال به سیستم‌ های فرنگی، جانبداری و به روزرسانی و... براین اساس درصورتی که بخواهید یک نرم افزار اندروید با خصوصیت‌ های توسعه یافته برای فروشگاه آنلاین خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید، هزینه قابل قبولی بایستی در لحاظ گرفته گردد. همینطور، برای کاهش هزینه ایجاد کرد نرم افزار اندروید برای دکان‌ های اینترنتی، می قدرت از به کار گیری از پوسته‌ ها یا این که پلتفرم‌ های گسترش نرم افزار استفاده نمود و همینطور با تعیین یک توسعه و گسترش دهنده حرفه ای و حرفه‌ای، میتوانید هزینه را کاهش دهید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

مانند اکثری از اشخاص، شما نیز ایده های گران قدر و جذابی در رمز دارید که نمی دانید چه گونه آن‌ها‌را به منفعت و ثمر برسانید. تعداد بی شماری از قابل انعطاف افزارهای نرم افزار ساز وجود دارا‌هستند تا ایده و منظره شما‌را به یک حقیقت تبدیل نمایند. البته طراحی اپلیکیشن در مشهد واقعیت این میباشد که با اجرا طراحی برنامه و شغل روشمند بر روی ایده روندی نسبتا معمولی را تجارب میکنیم .

اکنون با هم 12 قدم طلایی برای ساختن نرم افزار تلفن همراه را پژوهش می‌کنیم: قدم اولیه : انتخاب غرض بدور از هر نوع تکنولوژی و فناوری بغرنج برای جاری ساختن این گام صرفا کافی میباشد برگه و مداد را بردارید و به سوال های ذیل جواب دهید: دقیقا از نرم افزار انتظار اجرا چه کاری یا این که کارهایی دارید ؟ چه طور با نرم افزار یوزرها را جذب می‌کنید ؟ از پس چه مشکلاتی و بحران هایی بایستی بربیایید ؟ این نرم افزار به چه شکل معاش عموم را معمولی خیس می نماید ؟ چه‌گونه نرم افزار تان را به بازار معرفی می‌کنید ؟

چهت نیل به هدف ها ، مهم‌ترین چیز برداشتن اولی گام ها میباشد. همینطور پیش از اینکه کاری ایفا دهید، تصویر روشنی از آنچه می‌خواهید جاری ساختن دهید را ساخت و ساز نمایید.

قدم دوم : ایده های خویش را پیاده سازی نمایید

خیر! هنوز مایحتاج وجود ندارد که کامپیوتر خویش را پر‌نور فرمائید! اینک شما نیاز به صفحه و خودکار برای جواب به سوالاتی در زمینه ی هدف ها نرم افزار خویش و پیاده سازی نخستین آن دارید.

ایده های خویش را به وضوح و روشن و مصرح بیان کنید. تصمیم بگیرید که نرم افزار تولیدی بدون‌پول خواهد بود یا این که نه؟ آیا تبلیغات جایی در نرم افزار شما دارااست ؟ یا این که یوزرها برای دانلود آن می بایست هزینه ای بپردازند ؟

برای هر مورد از این تصمیمات آغاز مطمئن گردید و ایده نخستین آن را رسم نمائید.

قدم سوم : استیناف ، استیناف و گشوده هم تفحص و استیناف

هم اکنون می‌توانید کامپیوتر خویش را پر‌نور فرمایید! البته خیر برای آغاز کورکورانه پیاده سازی نرم افزار خویش ! شما آغاز بایستی به تفحص و بازرسی راجع‌به ایده خویش بپردازید. دو شیوه پیشنهادی وجود دارااست.

شما می‌توانید ناکامی بخورید یا این که توسعه فرمایید. یا این که هر دو ! اینجانب ترجیح می دهم پلکانی به سوی توفیق پیش روم. نظرها یوزرها خویش را تحقیق فرمائید، هرآنچه که موجب گردیده اپ شما رو دوست داشته باشند یا این که دوست نداشته باشند. بعد از این داده ها برای توسعه خویش به کارگیری فرمائید. شیت و مداد خویش را مجددا بردارید و از قدم های نخستین و دوم استارت فرمایید و با تمرکز ایده خویش را مبنی بر ایده ها یوزرها اصلاح نمایید.

پژوهش ها شما پس از تحقیق و اصلاحات نیاز به مقداری تمرکز دارااست. وقت به کار بستن از توان وب فرا رسیده میباشد. آیا نرم افزار شما حقیقتا ایده عملی و قابلیت پذیر میباشد ؟ در‌این مرحله شما می بایست از نگرش فنی و محدودیت ها پژوهش نمائید. این مرحله بسیار اصلی میباشد چون میتواند در بلند برهه زمانی در مصرف میزان دارایی تان صرفه جویی نماید.

شما نمی توانید روی ایده ای وقت و سعی صرف فرمایید که عملیاتی نخواهد شد. ایرادات را بفهمید و چاره شان را پیدا فرمائید. به این ترتیب دیگر نیازی به عقب گرد از مسیر ندارید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

طراحان Ui و Ux، برای کامل شدن طرح های خویش معمولا از سه پلتفرم Omnigraffle ، Photoshop و Illustrator به کار گیری می نمایند. از Omnigraffle به خواسته پیاده سازی وایر فریمینگ، فتوشاپ برای پیاده سازی های بصری و از ایلستریتور برای پیاده سازی لوگو و آیکن ها استعمال می نمایند که طراحی اپلیکیشن در مشهد اسکچ همگی این ابزارها را به صورت یکجا توده نموده، کل کاربردهای این سه پلتفرم را در پوسته یک پلتفرم پوشش داده و برای به کار گیری شل و سریع طراحان در دسترس آنها قرار داده میباشد.

مطرح ترین ایرادی که با این پلتفرم توانمند وارد می‌شود، گله مندی یوزرها ویندوز و دیگر سیستم کارداران از اسکچ میباشد، چرا‌که این برنامه صرفا برای دستگاه های اپل و سیستم ادله مک Operating System X 10.11 و فراتر قابل به کار گیری میباشد!

قابلیت و امکان های کلیدی Sketch

رنگ بندی اختصاصی

هینه سازی گردیده برای صفحه ها اکران رتینا و غیر رتینا

متغیرهای بولین برای ادغام کردن صورت های معمولی به صورت های غامض

خروجی خودکار برای رزولوشن های متفاوت در یک فرصت

امکان ذخیره و دستکاری پوشه های PDF, EPS و SVG

دارنده ابزارهای منحصر طراحان قابل انعطاف افزاری ios

دارنده ابزارهای اختصاصی طراحان وب سایت

دارنده ابزارهای پیاده سازی آیکون و وکتور

رابط کاربری بسیار خوشگل با امکان تغییر تحول منوها

امان از گونه های فرمت های تصاویر ، آیکون ها و وکتورها

ابزارهای بی نقص و ماهر

اشکال خودکار ها و فیلترهای رنگی تصویر

گوشه و کنار کاربری حرفه‌ای

2. (Adobe Experience Design (Adobe XD

Adobe XD |ابزار پیاده سازی تجربیات کاربری

ابر کمپانی Adobe را به صورت جدا مجموع طراحان به خیر و خوبی می‌شناسند. ابزار AdobeXD نیز یکی‌از دیگر از مخلوقات شگفت انگیز این شرکت چیره است. AdobeXD مخفف Adobe Experience Design CC میباشد و به صورت منحصر برای طراحان گرافیک سایت ها و نرم افزار ها پیاده سازی و ساخت و ساز گردیده تا طراحان به راحتی بتوانند یک تجربیات کاربری فوق العاده را برای یوزرها خویش پیاده سازی نمایند. در واقع این نرم افزار را می‌اقتدار، او‌لین اپلیکیشن کمپانی Adobe درزمینه توسعه و گسترش و پیاده سازی نرم افزار­ ها و اینترنت‌وب سایت‌ها دانست.

نکته دیدنی دقت این میباشد که کمپانی آفریننده این اپ به کارگیری از آن را برای مردم بدون‌پول اعلام نموده است و تنها برای به اشتراک گذاری طرح ها با دیگرافراد بایستی هزینه ای جزئی پرداخت خواهد شد.

AdobeXD با اسم­های Project Comet و Adobe XD نیز دربین یوزرها شناخته میگردد. این اپلیکیشن برای نخستین دفعه برای سیستم‌استدلال‌های Macintosh عرضه شد، البته چندی آن گاه به‌شکل ورژن بتا برای ویندوز هم ارائه شد. باگذشت مجال، Adobe XD هرروز بیشتر از گذشته پرورش کرده و به یک ابزار توانا برای طراحان تبدیل شد‌ه‌است هچنین قابل انعطاف­ افزار AdobeXD جایگزینی مطلوب برای فتوشاپ درزمینه پیاده سازی ورژن پروتوتایپ و موکاپ میباشد.

adobe XD حریف اسکچ میباشد و دارنده رابطی پر‌نور می باشد که به شما این قابلیت را می دهد که به‌آسانی بتوانید معنی و یا این که مثال‌ای را پیاده‌سازی نمائید.

بعضی از امکان های نرم‌افزار Adobe XD

تشکیل داد پروتوتایپ (مثال اول) تعاملی

می‌توانید برنامه ای را بکشید،مجددا به کارگیری نمائید و با Vector ها میکس نمائید و یک وایرفریم خوشگل و یا این که لایه های شیت تولید نمائید

تولید افکت‌های بلور به آسانی

امکان پیش اکران طرح هم پا با پیاده سازی‌های تعامل ایفا گردیده

رابط کاربری بی آلایش، کاربرپسند و کاربردی

پناه از سیستم دلیل ویندوز و مک

ایجاد کرد رابط­ های کاربری غامض سوای تایپ کردن حتی یک خط کد

این نرم‌افزار نیز، می‌تواند پروژه شما‌را با مشتری و دیگر طراحان به اشتراک بگذارد و همینطور مشتری قادر است به زمانی که پروژه شمارا می بیند،بر روی پروتوتایپ شما حیث دهد.

شما میتوانید به راحتی برای فتوشاپ و After Effects خروجی بگیرید که‌این موضوع در نوع خویش بی سابقه میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن