مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۶ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


گر میخواهید بدانید نرم افزار چیست و با اشکال،مزایا و کاربردهای نرم افزار اندروید و نرم افزار iOS آشنا گردید پس این مقاله را از دست ندهید. طراحی اپلیکیشن در مشهد شاید امروزه کمتر کسی را بتوان یافت که یک تلفن همراه یار داشته باشد البته واژه نرم افزار یا این که اَپ به گوشش نخورده باشد. معمولا در موبایل تلفن همراه هرمورد از ما ده‌ ها نرم افزار وجود دارااست که هرمورد نیازهای خاصی را برای ما رفع می نمایند. ولی آیا حقیقتا میدانید که نرم افزار چیست و گونه های آن کدام میباشد و چه مزایا و کاربردهایی داراست؟ با ما یار باشید تا با جواب این سوالهای پی ببرید.

نرم افزار چیست ؟
نرم افزار (application) یا این که آن طور که به صورت روزانه به عمل میبریم اَپ (app) نوعی اپلیکیشن میباشد که قادر است بر روی رایانه، تبلت، تلفن همراه هوشمند یا این که بقیه دستگاه های الکترونیکی نصب و جاری ساختن خواهد شد. به نرم افزار ها «نرم افزار کاربردی» یا این که «نرم‌افزار کاربردی» هم گفته می گردد.

شاید در واکنش نخستین با این پرسش که نرم افزار چیست به‌این اندیشه کرده باشید که آن هم قابل انعطاف افزاری مثل بقیه قابل انعطاف افزارها میباشد ولی این طور وجود ندارد. نرم افزار با قابل انعطاف افزارهایی مثل نرم‌افزار سیستم برهان کامپیوترها و لهجه های نرم افزار نویسی از قبیل html یا این که php مختلف میباشد.

مراد از نرم افزار به عبارتی اَپ هایی میباشد که معمولا در موبایل یا این که در کامپیوتر به کار گیری می‌گردد. نرم افزار اکثر زمان ها برای عملکردهای خاص و محصور ساخته میشوند.

سوپر نرم افزار چیست
گفتیم که نرم افزار ها کاربرد محدودی دارا هستند. در شرایطی‌که نرم افزار ها کاربردهای چندگانه داشته باشند و توانا به ارائه طیفی از سرویس ها باشند به آنان سوپر نرم افزار یا این که سوپر برنامه گفته میگردد.

مثل اسنپ در صدر تنها یک نرم افزار ساده بود و سرویس ها دسترسی به ماشین کرایه ای برای سفرهای باطن شهری ارائه می بخشید. البته به گذر زمان خدماتش را توسعه بخشید و حال اشکال سرویس ها مشتمل بر درخواست خودرو، موتور، وانت، توصیه خوراک، رزرو هتل و اقامت گاه های ارزان، خرید بلیط هواپیما و اتوبوس را هم ارائه می نماید. پس اسنپ حال یک سوپر نرم افزار به حساب می‌آید.

کاربرد و مزایای نرم افزار چیست
اپلیکیش ها تحت عنوان اپلیکیشن کاربردی کار کشته به اعمال طیف وسیعی از عملیات میباشند. بعضی از این موردها عبارتند از:

مدیر اطلاعات و داده ها
رئیس اوراق (سیستم های تبادل سندها)
پیشرفت تصویری و ویدیویی
پست الکترونیک، پیام رسان ، چت صوتی و تصویری و همیاری
حسابداری، کارها مالی و مدیر حقوق
رئیس منابع سیستم های ERP و CRM
رئیس منابع انسانی مانند استخدام، ترکیب یا این که تفکیک نیروی انسانی
رئیس پروژه
رئیس فرایند تجارت
نرم‌افزار آموزشی و سیستم های فراگیری الکترونیکی (LMS)
اپ کاربردی بهداشت و معالجه
بدین ترتیب نرم افزار ها امور را برای یوزرها تلفن همراه های هوشمند و کامپیوترها ریلکس کرده اند. کاربرد نرم افزار کلان میباشد و به طور تقریب برای آحاد نیازهای شما از خرید اشکال کالاها، اگاهی از حالت آب و هوا، منش ها، گونه های خبرها، تماشای زنده نرم‌افزار ها، تبادل پیام، تشکیل تیم ها و شبکه‌های‌مردمی و … اپلیکیشنی وجود داراست.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


در ماه ژوئیه سال 2005 گوگل کمپانی اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. کمپانی خرد اندروید که به وسیله اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت شالوده‌گذاری گردیده بود، در مسئله ساخت‌و‌ساز نرم افزار و نرم‌افزار‌های کاربردی برای تلفن همراه عمل می کرد. اندی روبین رئیس ارشد طراحی اپلیکیشن در مشهد اجرایی این مجموعه بعداز پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌رده رئیس مهندسی این مجموعه و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.


در واقع می‌اقتدار روبین را شالوده‌گذار اندروید دانست. چرا‌که او خلال اینکه ایده ساخت اندروید را در کمپانی خرد خویش رشد بخشید، در سمت مدیریت این پروژه در کمپانی گوگل توانست ایده خویش را پیاده‌سازی نماید و سیستم ادله اندروید را با اسم کمپانی خرد گذشته خویش روانه بازار کند.

دسته اندروید به رهبری روبین شغل خویش را برای ساخت پلتفرم تلفن همراه بر پایه ی کرنل لینوکس شروع کردند. درز اخباری از شغل‌های این گروه به فارغ گوگل، باعث بروز شایعاتی بر پایه ی گرایش گوگل به ساخت و ساز موبایل در اواخر سال 2006 شوید. این شایعات هنگامی بیشتر قوت گرفت که در سپتامبر 2007 نشریه اینفورمیشن و یک در گزارشی خبر از تصویب یکسری حق امتیاز و ابتکار در حوزه گوشی به وسیله گوگل بخشید.

این سیستم برهان بر طبق هسته سیستم دلیل لینوکس پیشرفته میباشد. در واقع مدیر و سئو یاد، رابطه با hardware و خدمت های سیستم، امنیت، رئیس پردازش ها و رئیس منابع دستگاه تلفن همراه را هسته لینوکس جاری ساختن میدهد و اندروید صرفا لایه ایست که رابطه در میان استفاده کننده و سیستم ادله را برقرار می نماید. این لایه قابل انعطاف افزاری به وسیله جاوا طراحی گردیده‌است و به همین انگیزه توانا به اجرای کدهای Native نخواهد بود. اندروید همچون لینوکس اوپن سورس خواهد بود و بسط دهندگان بیشماری بر روی آن شغل می نمایند.

Android به لهجه معمولی سیستم عاملی میباشد برای دستگاه های گوشی و تلفن همراه های هوشمند که به وسیله بیش تر از 30 شرکت پر اسم و رسم حفاظت می‌شود. اندروید اوپن سورس میباشد و پیشرفت دهندگان می‌توانند با به کار گیری از Android SDK گونه های نرم افزار اندروید را برای این سیستم ادله بنویسند. در واقع اندروید بستری را مهیا می نماید تا برنامه نویس ها نرم افزار اندروید بتوانند هرچه سریعتر و خوب نرم‌افزار هایی بسازند که از آحاد خصوصیت های یک تلفن همراه هوشمند استعمال نماید. اندروید به معنای حقیقی و واقعی “ گشوده” (Open) میباشد، یعنی اپ نویس می‌تواند از کل توان یک گوشی استعمال نماید. اندروید قابلیت و امکان به کار گیری از توابع داخلی موبایل گوشی همانند شماره گیری، پست کردن SMS یا این که به کارگیری از دوربین موبایل را به برنامه نویس ها می‌دهد تا بتوانند نرم افزار اندروید قادر و کاربردی برای یوزرها بسازند.

نرم افزار اندروید چیست؟
نرم افزار اندروید یا این که به عبارتی اپلیکیشن تلفن همراه اندروید ابزاری میباشد که بوسیله آن مخاطب می‌تواند عمل های ما یحتاج خویش را بسته به کاربری این نرم افزار اجرا دهد.


برای دانلود نرم افزار گوشی بسته به بستر آن دکان هایی وجود داراست که شما می‌توانید این ابزارها را از این دکان ها دانلود کنید. برای دانلود نرم افزار اندروید شما می‌توانید از روش دکان نرم افزار اندروید گوگل یا این که اصطلاحا Play Store مبادرت به دانلود این قابل انعطاف افزارهای اندروید کنید. این نرم افزار های اندروید ممکن میباشد بسته به حیث تولید کننده به طور بدون‌پول و یا این که به طور مبلغی ارائه شوند. یکی‌از دیگر از جای هایی که می‌توانید در آن مبادرت به دانلود نرم افزار اندروید فرمایید \"نرم افزار اندروید بازار\" میباشد. این نرم افزار اندروید اهل ایران بوده و از لهجه فارسی دفاع می نماید و از آن‌جا که در Play Store ممکن میباشد تمامی ابزارهای اهل ایران و فارسی جانور نباشند شما می توانید از روش این نرم‌افزار به دانلود نرم افزار های اندروید متعدد و مختلف در هر قضیه ای که نیاز دارید بپردازید. مثلا در بازار، قابلیت و امکان دانلود نرم افزار اندروید به عنوان مثال نرم افزار اندروید خزانه ها، نرم افزار اندروید وقت ها فقهی، نرم افزار اندروید بورس، نرم افزار اندروید پزشکی، نرم افزار اندروید روز‌نگار خورشیدی، نرم افزار اندروید تلگرام و وایبر و واتساپ، نرم افزار اندروید اینستاگرام و غیره وجود داراست. حتی در‌صورتی‌که که شما بخواهید اطلاعاتی را از شهر خودتان در دسترس داشته باشید ممکن میباشد بتوانید در نرم افزار اندروید بازار به دانلود آنان مبادرت فرمائید. از جمله از موردها پیاده سازی نرم افزار گوشی در مشهد قابل انعطاف افزارهایی در بازار وجود داراست که میتوانید از روش این برگه اطلاعاتی در خصوص آنان استخراج فرمایید، البته در صورتیکه بخواهیم در بعضی از پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه مشهد را اسم ببریم می شود به نرم افزار اندروید نقشه هم پا مشهد، نرم افزار تلفن همراه مشهد گردی، نرم افزار اندروید نقشه آفلاین مشهد، نرم افزار تلفن همراه مشهد اتفاق افتاد، نرم افزار اندروید شهرنمای مشهد، نرم افزار اندروید اتوبوس های مشهد، نرم افزار گوشی مشهد آهن و همینطور نرم افزار اندروید مشهد پزشک معالج اشاره نمود.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

لهجه اپ نویسی کاتلین یک لهجه نرم افزار نویسی تماماً کاربردی ، open-source و آزاد میباشد که در بالا برای ماشین مجازی جاوا ( JVM ) و اندروید پیاده سازی گردیده‌است و خصوصیت های نرم‌افزار نویسی شی گرا و کاربردی را با هم مخلوط می نماید. این اپلیکیشن بر امکان همیاری ، ایمنی ، طراحی اپلیکیشن در مشهد وضوح و هواخواهی ابزار متمرکز گردیده است.از کاتلین می قدرت برای هر نوع پیشرفت بهره مند شد ، اعم از اینترنت سرور ، اینترنت سمت مشتری (client) و اندروید.با استعمال از Kotlin / Native ، تامین از سیستم ادله های دیگر مانند سیستم های embedded system ، macOS و iOS در دسترس میباشد.

در 17 مه 2017 ، گوگل دفاع سکو یک خویش از کاتلین را اظهار کرد ، به‌این معنا که کاتلین به گویش قانونی پیشرفت اپلیکیشن اندروید تبدیل شد.از آن مجال ، جت برینرز اثبات کرد که می قدرت از Kotlin برای تایپ کردن اپلیکیشن های iOS نیز با توفیق بهره مند شد ، نرم‌افزار قانونی KotlinConf 2017 تماماً در کاتلین ساخته شد و از iOS ، Android و همینطور بیشتر مرورگرها از روش اپ اینترنت خویش امان میکرد.با جانبداری روزافزون از هر دو سیستم برهان اساسی موبایل ، کاتلین به محبوبیت بیشتری دست پیدا می نماید و به حیث میرسد آتی آن صرفا به اندروید محصور نمی‌شود.

 

مقایسه گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین با جاوا
درمقایسه کاتلین با جاوا در حالی که قواعد گویش با جاوا سازگار وجود ندارد ، که معمولاً برای توسعه و گسترش اپلیکیشن ها برای سیستم ادله اندروید به کار گیری می‌گردد ، کاتلین قادر است با کد جاوا همیاری نماید. به عبارت دیگر ، کدی که در کاتلین مندرج میباشد با جاوا طبیعتا عمل می نماید.

کاتلین از استنباط تهاجمی برای گزینش گونه های مقادیر و کلمه ها استعمال می نماید.لهجه کاتلین علیرغم اینکه در سال 2011 معرفی شد ، فورا بعداز اعلام پشتیبانی قانونی تحت عنوان لهجه پیشرفت رتبه یک آندروید ، آیتم دقت جامعه جهانی قرار گرفت.صادقانه بیان کنم ، موسسات پیشرو فناوری مانند Atlassian ، Uber یا این که Pinterest مدتها پیش از هواخواهی قانونی کاتلین برای گسترش نرم‌افزار های اندروید به کار گیری از آن را استارت کرده بودند.

 

کاتلین یک گویش امروزی و قادر میباشد که دارنده بخش اعظمی از خصوصیت های موثر میباشد. بسیار رسا و خلاصه خیس از جاوا میباشد.در حالی که جاوا آوازه خویش را تحت عنوان یک فناوری کار کشته و قابل پشت گرمی به دست آورده میباشد ، فاقد اکثری از خصوصیات میباشد و به‌تدریج منسوخ میشود و کاتلین را تحت عنوان یک کاندیدای بهتر برای جایگزینی آن معرفی می نماید.

کاتلین از دید نظرها و هدف ها بسیار مشابه به Apple’s Swift میباشد. تشابه های فی مابین این دو لهجه به بسط دهندگان اندروید و iOS یاری می نماید تا به راحتی فی مابین توسعه و گسترش برای هر سیستم استدلال جابجا شوند.

 

هنگامی سخن از مزایای تماماً فنی میگردد ، کاتلین هواخواهی مرتبه یک از اپلیکیشن نویسی کاربردی را ارائه میدهد ، حتی در‌حالتی که عمدتا شی گرا باشد ، از هر دو پارادایم بیشترین سود را میبرد و تجهیزات نو اپ نویسی را  ارائه می‌دهد.به غیر از اندروید واخیراً نیز iOS ، کاتلین برای توسعه و گسترش JVM نیز خوب میباشد که ساخت اپ های دسک تاپ ، اینترنت و دکمه سرور را با به کار گیری از چارچوب های جاوا ساکن مانند Spring ، Vaadin ، Spark ، Hadoop و غیره تسهیل می نماید.ضمن این ، شما میتوانید با به کارگیری از کامپایلر Kotlin to JavaScript ،اپلیکیشن های با هیبت اثبات را تایپ نمایید. در سود می‌توانید اپ های Node.js را با به کار گیری ازکاتلین تولید نمایید. یادگیری کاتلین ابزاری جهانی را در دست شما قرار میدهد که حاذق خواهید بود از آن برای گونه های پیشرفت به کارگیری فرمایید.همینطور قابل ذکر میباشد که کاتلین هنوز زیر توسعه و گسترش بیشتری جای‌دارد ، به این ترتیب می اقتدار انتظار داشت که با سپری شد فرصت بهبود یابد.

 

سازندگان گویش در درحال حاضر تست با Kotlin / Native میباشند که کد کاتلین را در باینریهای مستقر کامپایل می نماید. این به ما قابلیت و امکان می‌دهد اپلیکیشن هایی را برای لینوکس ، ویندوز یا این که macOS بسط دهیم.ولی موردها بیشتری وجود داراست، مجموعه جت برینز(JetBrains) در هم اکنون شغل بر روی Kotlin Multiplatform میباشد. این خبر دارای هیجان میباشد چون به لطف این فناوری میتوانیم تا اپلیکیشن های یک سری پلتفرمی را با مقر کد مشترک برای مثال نرم‌افزار های Android و iOS توسعه و گسترش دهیم.همان طور که مشاهده می‌کنید ، بعدی برای شرکت ها بسط دهنده کاتلین حقیقتاً براق به حیث می‌رسد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


3. Objective-C
در کل، Objective-C یک لهجه اپلیکیشن نویسی کلیه منظوره و شی گرا میباشد که پیام رسانی طراحی اپلیکیشن در مشهد به مدل Smalltalk را به گویش اپلیکیشن نویسی C اضافه می نماید. این لهجه دارنده تایپ پویا، تایپ جزئی، پارامترهای نامگذاری گردیده برای متدها و فراخوانی توابع، و گونه های داده های گوناگون برای مثال اشیا، ساختارها، آرایه ها، فن ها و غیره میباشد.
Objective-C در بالا در دهه 1980 بوسیله Brad Cox و Tom Love در استپ استون (فعلا بخشی از Novell) ساخته شد. این لهجه تحت عنوان گسترش لهجه نرم افزار نویسی C برای مدد از تکنیک های OOP (نرم افزار نویسی شی گرا) ساخت شد.
از هر دو سیستم برهان سیستم عامل X و Windows ora پناه می نماید.

مزایا Objective-C 

Objective-C یک گویش نرم افزار نویسی حاذق میباشد که برای شغل بر روی دستگاه های اپل و اندروید پیشرفته میباشد.
برخلاف Swift، Objective-C یک کتابخانه مجال ایفا ندارد، به‌این مضمون‌ که اپ پیش از انجام بایستی کامپایل خواهد شد. به همین برهان، Objective-C یک لهجه نرم‌افزار نویسی سطح زیر در حیث گرفته میگردد.
Objective-C شی گرا میباشد و از اپلیکیشن نویسی خط مش ای و همینطور نرم‌افزار نویسی تابعی هواخواهی می نماید.
همینطور قابلیت ارث بردن از کلاس‌های والد را مهیا می‌نماید، که سبب ساز می شود فعالیت سایرافراد سوای نیاز به آغاز از آغاز سهل وآسان‌خیس گردد.
معایب Objective-C

Objective-C یک گویش مشقت بار برای یادگیری میباشد. برای اینکه بتوانید یک نرم‌افزار نویس اثرگذار در لهجه گردید، بایستی مفاهیم و امرها مختلفی را بدانید.
با Objective-C نمی توانید به اندازه لهجه های دیگر فعالیت متعددی جاری ساختن دهید. هنگام به کارگیری از این گویش، آیتم های متعددی برای توسعه و گسترش دهندگان نیست، براین اساس در شرایطی‌که می‌خواهید ایده نرم‌افزار شما غالب باشد، می بایست به اندازه کافی برای گویش نرم‌افزار نویسی Objective-C معمولی باشد.
بعضی می‌گویند که به اندازه گویش های دیگر کارآمد وجود ندارد. مثلا، جاوا به جهت طریق مدیر اختصاص خاطر کارآمدتر میباشد.

4. گویش اپ نویسی C++
C++ یکی لهجه اپلیکیشن نویسی پیاده سازی نرم افزار در دنیا میباشد.
این زبانی میباشد که بوسیله اکثری از بسط دهندگان بازی و مهندسان نرم‌افزار به کار گیری می گردد.
همینطور برای مبتدیان نیز خوب میباشد، چون دارنده قابلیت و امکان های شی گرا میباشد که یادگیری آن را آسوده خیس می نماید.

مزایا لهجه نرم‌افزار نویسی C++

C++ یک لهجه نرم‌افزار نویسی همگی منظوره میباشد که بیش تر از 40 سال میباشد که وجود دارااست. هنوز هم به وسیله علم آموزان برای یادگیری اپ نویسی به کارگیری می‌گردد و یک کدام از دوستداشتنی ترین گویش ها در بین بسط دهندگان برنامه ماهر است.
C++ دارنده خصوصیت های قدرتمندی میباشد که به شما قابلیت می‌دهد باگ ها را تخت گاز پیدا نمائید و کدهایی با کوشش بالا ساخت و ساز نمایید. اکثر اوقات در مواقعی که سرعت ضروری میباشد مانند بازی های ویدیویی یا این که سیستم دست اندرکاران به کارگیری میگردد. یک خصوصیت، const، به شما قابلیت و امکان می‌دهد مقادیر تغییرناپذیر را در طی تمجید به مکان وقتی که برای نخسین بار به کار گیری میگردند، تعریف و تمجید نمائید.
مزیت دیگر C++ این میباشد که هم از اپلیکیشن نویسی شی گرا و هم از مدل های اپ نویسی روش ای امان می نماید که منجر می‌گردد بسته به نیاز شما فی مابین آن ها جابجا گردید. C++ همینطور تامین بهتری از اسمبلی داخل خطی نسبت به گویش های دیگر مانند جاوا یا این که Objective-C ارائه می‌دهد.

معایب گویش نرم‌افزار نویسی C++

C++ یک گویش نرم افزار نویسی شی گرا میباشد که در سال 1980 توسعه و گسترش یافت. مزایای متعددی دارااست، البته معایبی نیز داراست.
C++ نکات مثبتی مانند بضاعت و توان ساخت‌و‌ساز کد امن خیس و انواع زدایی سریع مشکلات دارااست. با این هم اکنون، کشف کردن نرم‌افزار نویسانی که‌این لهجه را می‌دانند طاقت فرسا میباشد و نسبت به بقیه گویش ها کاربرپسندتر میباشد.
ضمن این، تمامی مرورگرهای اینترنت از C++ حمایت نمیکنند، که به کارگیری از این لهجه را برای برنامه نویس ها برای نرم افزار های اینترنت طاقت فرسا می نماید.
همینطور شایان بیان میباشد که C++ نمی‌تواند روی دستگاه‌هایی با حافظه موقت سیستم تحت (خاطر دسترسی تصادفی) انجام خواهد شد. فقط مزیت این فعالیت این میباشد که در حالتی‌که نرم افزار روی این دستگاه ها فعالیت نماید بسیار سریعتر خواهد بود!

5. گویش اپلیکیشن نویسی C#
سی شارپ و پایتون دو مورد دوستداشتنی فی مابین گویش اپلیکیشن نویسی پیاده سازی نرم افزار می‌باشند، ولی به اندازه لهجه های دیگر رایج نیستند. در شرایطی‌که میخواهید یک گویش تازه حافظه بگیرید و به پند نیاز دارید، این دو شایسته ترین راندمان سپرده گذاری در حین را به شما میدهند.
در صورتی یک بسط‌دهنده نرم افزار می باشید که در ادامه معضل جدیدی می‌باشید، سی شارپ یک گزینش بهتر میباشد. این یک کدام از مرسوم ترین لهجه های اپ نویسی در عالم میباشد و مایکروسافت از آن به کارگیری می نماید. میتوانید از سی شارپ برای تایپ کردن اپ‌ها برای همگی دستگاه‌های ویندوز و همینطور برای نرم افزار‌های Windows Phone و Xbox One به کار گیری نمائید.
پایتون یکی بخش اعظمی از لهجه های نرم افزار نویسی دوستداشتنی میباشد که بوسیله بسط دهندگان نرم افزار استعمال می گردد. همینطور با پیش بینی امکان استعمال پیاده سازی شد‌ه‌است و بوسیله یک مقر بلندمرتبه استفاده کننده امان می‌شود. میتوانید از آن برای گسترش اپلیکیشن‌ها و بازی‌های چندین پلتفرمی در دستگاه‌های iOS و Android به کارگیری فرمایید. همینطور به اندازه کافی توانمند میباشد که در نرم افزار های کاربردی اینترنت، پروژه های یادگیری ماشین، اشتباهات دانش داده و رابط های طاقت فرسا افزاری آیتم استعمال قرار گیرد – در اصلً هر چیزی که می‌خواهید!

مزایای گویش نرم افزار نویسی c#

درصورتی که به‌دنبال زبانی می باشید که یادگیری آن سهل باشد، نحوی کارآمد داشته باشد و متن گشوده باشد، لهجه نرم‌افزار نویسی سی شارپ می‌تواند گزینش خیر باشد.
سی شارپ یک لهجه نرم افزار نویسی شی گرا همگی منظوره میباشد که به وسیله مایکروسافت ساخت و ساز گردیده و برای ایجاد کرد اشکال نرم افزار های گوناگون پیاده سازی گردیده‌است. این گویش در سال 2000 تحت عنوان جانشین گویش دیگر مایکروسافت به اسم C++ منتشر شد.
خصوصیت های سی شارپ عبارتند از:
قابلیت و امکان های توانا اپ نویسی شی گرا
امان از چند گویش
هواخواهی از کتابخانه های کد مندرج به لهجه های دیگر، مانند C++ و Visual Basic .NET
پناه از یکسری وظیفه ای و یک سری حرفه ای
تیم آشغال

معایب لهجه اپلیکیشن نویسی c#
لهجه سی شارپ یک لهجه نرم‌افزار نویسی شی گرا میباشد که به وسیله مایکروسافت پیشرفته میباشد. فعلا یکی‌از دوستداشتنی ترین گویش هایی میباشد که از گسترش نرم‌افزار برای ویندوز، اندروید، iOS و بخش اعظمی از دستگاه های دیگر مدد می نماید.
سی شارپ همانندی های متعددی به جاوا در نحو و ساختار داراست. با این حالا، جنبه های مخصوص خویش را داراست.
یکی‌از نکات منفی این گویش اپ نویسی این میباشد که فاقد جامعه بزرگی از توسعه و گسترش دهندگان و اپ نویسانی میباشد که می‌توانند به بهبود کد یا این که ارائه جانبداری یاری نمایند. این بدان مضمون‌ میباشد که در شرایطی که پیرو داده ها بیشتر در باب روش به کارگیری از این گویش میباشید، به اندازه یک لهجه دیگر مانند جاوا، داده ها در دسترس را پیدا نخواهید کرد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

مشاهده و تصویب فرآیندها
یکی فرایند اساسی در نظارت نیازمندی‌ها در پیاده سازی نرم افزار، مشاهده و تصویب فرآیندها میباشد. در‌این مرحله، شما می بایست به اعتنا فرآیندها و جریان کاری‌های مو جود در سازمان یا این که بیزنس خویش را نظارت نمایید و آنها را به صحت تصویب فرمائید. این فرآیندها می توانند طراحی اپلیکیشن در مشهد مشتمل بر همه عمل‌ها، روند و قدم‌هایی باشند که در حین سعی سازمان ایفا می شوند.

مشاهده و تصویب فرآیندها به شما یاری می‌نماید تا به وضوح بفهمید چه‌طور سازمان یا این که بیزنس شما شغل می‌نماید و چه نیازمندی‌هایی برای پیاده سازی نرم افزار دارید. با تمرکز در مشاهده این فرآیندها، می توانید نقاط ضعف و نیازمندی‌هایی که در سازمان وجود دارا‌هستند را شناسایی نمائید.

در‌این مرحله، می توانید از طریق‌های مختلفی برای مشاهده و تصویب فرآیندها به کارگیری نمائید. به عنوان مثال، میتوانید با به کارگیری از تکنیک‌های مشاهده بی واسطه، فرآیندها را به صورت بدون واسطه ببینید و در شکل ضرورت آنها‌را ضبط نمائید. همینطور، میتوانید از مذاکره با پرسنل و مدیران سازمان به کار گیری فرمائید تا جزئیات بیشتری درباره فرآیندها دستیابی فرمایید.


- پیاده سازی نمودارهای UML
در پروسه پیاده سازی نرم افزار‌ها، به کارگیری از نمودارهای UML تحت عنوان یک ابزار حاذق برای ارزیابی نیازمندی‌ها و پیاده سازی سیستم به عمل می‌رود. نمودارهای UML، یک گویش استاندارد برای مدلسازی سیستم‌های قابل انعطاف‌افزاری میباشد که بوسیله دسته‌های پیشرفت و پیاده سازی به خواسته رابطه و هماهنگی دربین اعضای دسته به کارگیری می‌گردد.

یکی نمودارهای UML اصلی برای چک نیازمندی‌ها، نمودار Use Case میباشد. این نمودار به طراحان نرم افزار امداد می‌نماید تا به شعور عمیق‌تری از نیازمندی‌های یوزرها برسند و سناریوهای متفاوت به کارگیری را مدلسازی نمایند. این نمودار مشمول اکتورها، کاربردها و رابطه ها دربین آن ها میباشد و به وضوح آرم می دهد که یوزرها در نرم افزار چه شغل‌هایی اجرا می دهند و چه طور با سیستم تعامل دارا‌هستند.

نمودارهای دیگری نیز در UML وجود دارا‌هستند که در نظارت نیازمندی‌ها آیتم به کارگیری قرار میگیرند. مثلا، نمودار کلاس‌ها که نشانه می دهد چه کلاس‌هایی در سیستم وجود دارا‌هستند و هر کلاس چه خصوصیت‌ها و روابطی با بقیه کلاس‌ها دارااست. همینطور، نمودارهای دوالیتی و مشی‌بندی که برای تعریف خوی سیستم استعمال میگردند.

- استعمال از پوسته‌ها و هیبت‌های استاندارد
استعمال از پوسته‌ها و هیبت‌های استاندارد در پیاده سازی نرم افزار‌ها بسیار اصلی میباشد. این پوسته‌ها و هیبت‌ها، الگوهایی میباشند که بوسیله صنعت پیاده سازی نرم افزار‌ها سفارش می شوند و در پیاده سازی و تجربیات کاربری خوب بسیار مؤثر می باشند.

به کارگیری از پوسته‌ها و هیبت‌های استاندارد دارنده یکسری مزیت میباشد. اولاً، آن ها به یوزرها یاری می‌نمایند تا با سرعت بیشتری با نرم افزار آشنا شوند. هنگامی که یوزرها با الگوهایی که تا قبل از اینً در نرم افزار‌های شبیه تجربیات کرده‌اند آشنا باشند، یافت کردن قابلیت و امکان‌ها و اجرا وظایف آیتم نیازشان آسوده‌خیس میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


در‌این نوشته‌علمی قصد داریم تا همت هوش تصنعی در گوشی را تحقیق کنیم. دورانی که از گوشی تنها برای برقراری تماس و ارسال پیام به کار گیری می‌شد، پیشین میباشد. در بعد از ظهر هوش تصنعی و مصنوعی، دستگاه‌های ما به دستیارهای فردی حقیقی تبدیل گردیده‌اند که کار کشته به یادگیری و تطبیق با نیازهای ما می‌باشند. طراحی اپلیکیشن در مشهد البته دقیقاً هوش تصنعی و مصنوعی چیست؟ به گویش بی آلایش قادر خواهیم بود آن را بضاعت یک ماشین برای تبعیت و ایفا کارهایی که نیاز به هوش انسانی دارا‌هستند، تعریف و تمجید کنیم. درباره ی تلفن های هم پا، این بدان معناست که دستگاه های ما میتوانند داده ها را تجزیه و چک نمایند، تصمیم بگیرند و اقدامات را به صورت جداگانه ایفا دهند.

کلید کیفیت همت هوش تصنعی در تلفن همراه در الگوریتم ها و سبک های یادگیری ماشینی میباشد که به کار گیری می‌شود. این الگوریتم‌ها مانند مغز توان دستگاه ما برای فهم و پردازش داده ها می‌باشند. از روش یادگیری ماشینی، الگوریتم‌ها را می‌قدرت بر روی مقادیر متعددی داده فراگیری بخشید تا الگوها را تشخیص دهند، از تجربه پیشین درس بگیرند و کوشش خویش را در طی فرصت بهبود بخشند.

بعد از یادگرفتن الگوریتم‌ها، می‌اقتدار آن ها را بر روی گوشی ما برای جاری ساختن شغل های متعدد پیاده‌سازی کرد. برای مثال، میتوانیم از تشخیص فیس برای گشودن قفل تلفن همراه خویش، از دستیارهای مجازی مانند سیری یا این که دستیار Google برای جواب به سؤالات و ایفا اقدامات یا این که حتی نرم‌افزار‌های ترجمه خود کار که به ما اذن میدهند به لهجه‌های متفاوت رابطه برقرار کنیم، به کارگیری کنیم.

اعتنا به‌این نکته ضروری میباشد که هوش تصنعی و مصنوعی در تلفن های هم پا فقط به وظایف مذکور در صدر محصور نمی‌شود. همینطور در اپ های عکاسی برای بهبود چگونگی تصاویر، در سیستم های پیشنهاد برای ارائه محتوای فردی به ما و حتی‌د‌ر تشخیص تقلب در تراکنش های مالی به کارگیری می گردد.

به صورت خلاصه، هوش تصنعی در تلفن های یار دنیایی از تجهیزات و راحتی هایی را به ما می‌دهد که تا قبل از این غیرقابل تصور بود. دستگاه های ما به ملازمان هوشمندی تبدیل گردیده اند که مارا فهم و شعور می نمایند، به ما امداد می نمایند و ما‌را شگفت زده می نمایند. به این ترتیب نوبت آنگاه که از موبایل خویش به کار گیری می‌کنید، به خاطر داشته باشید که در پس آسانی ظاهری آن، کانال بغرنج ای از الگوریتم ها و سبک های یادگیری ماشینی مخفی میباشد که به صورت خستگی ناپذیر عمل می نمایند تا معاش شما‌را سهل خیس نمایند.

 

شیوه سعی هوش تصنعی و مصنوعی در تلفن همراه


امروزه موبایل های هوشمند به نصیب مهمی از معاش ما تبدیل گردیده اند. این دستگاه ها خیر صرفا به ما قابلیت برقراری تماس و ارسال پیام را میدهند، بلکه به لطف هوش تصنعی و مصنوعی (AI) قدرتمند به جاری ساختن شغل های غامض تری نیز می باشند. در‌این نوشته‌ی‌علمی، طریق کارایی هوش تصنعی و مصنوعی در گوشی و اینکه به چه شکل به بهبود تجارب ما با این دستگاه‌ها یاری می‌نماید را تحقیق خوا هیم کرد.

 

تشخیص صدا: یکی شایان توجه ترین جنبه های هوش تصنعی در موبایل، بضاعت آن در تشخیص و شعور صدای آدم میباشد. این بدان معنا میباشد که ما میتوانیم با استعمال از امرها صوتی با تلفن خویش تعامل داشته باشیم و اقدامات مختلفی مانند ارسال پیام، برقراری تماس یا این که جستجوی داده ها آنلاین ایفا دهیم. هوش تصنعی تلفن همراه از الگوریتم های غامض ای برای تبدیل سیگنال های صوتی به متن و فهم و شعور معنای پشت آن لغات به کارگیری می نماید.
دستیاران مجازی: دستیاران مجازی یکی از دیگر از مثال های دوستداشتنی هوش تصنعی در تلفن های یاور می‌باشند. این اپ ها از تکنیک های یادگیری ماشین برای فهم و شعور نیازهای ما و ارائه جواب های مرتبط استعمال می نمایند. چه در هم اکنون جستجوی داده ها به طور آنلاین، تهیه یاد آوری یا این که در اختیار گرفتن بقیه دستگاه‌های متصل باشیم، دستیارهای مجازی برای سهل وآسان‌خیس کردن معاش روزانه ما پیاده سازی گردیده‌اند.
تشخیص فیس: اکثری از تلفن های یاور نیز از هوش تصنعی و مصنوعی برای تشخیص صورت به کارگیری می نمایند. این فناوری به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که قفل موبایل خویش را به آسانی با نگاه کردن به کاغذ اکران گشوده فرمایید. هوش تصنعی و مصنوعی روی موبایل الگوهای مخصوص شکل را تجزیه و نظارت می نماید و آن‌ها‌را با داده های ذخیره گردیده قبل مقایسه می نماید تا مشخص و معلوم نماید آیا استفاده کننده دسترسی مجاز داراست یا این که نه. خلال این، بعضا از تلفن های یار از تشخیص صورت برای بهبود چگونگی عکس ها و ارائه عملکردهای زیبایی در حین حقیقی وواقعی به کارگیری می نمایند.
ترجمه بلادرنگ: هوش تصنعی و مصنوعی در تلفن های یاروهمدم نیز رابطه در بین عده ای را که به لهجه های گوناگون حرف می نمایند تسهیل نموده است. برخی از سبک‌های گوشی دارنده اپلیکیشن‌های ترجمه بلادرنگ می باشند که از الگوریتم‌های هوش تصنعی برای تبدیل فوری گفتار یا این که متن از یک گویش به گویش دیگر به کار گیری می‌نمایند. این دستور مجال های جدیدی را برای مسافرت، ایفا کسب و کار و رابطه با عموم در سراسر عالم گشوده نموده است.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

زمانی که پنجره‌ای ظواهر میشود و درخواست می‌نماید تا به شرایط مکانی ما دسترسی داشته باشد، و ما بر روی اذن دادن کلیک میکنیم چه واقعه نیکی قادر است بیفتد؟ بعضی نرم افزار‌ها تجارب بهتری را آماده می‌نمایند؛ مانند صورت‌بوک که اشخاص مجاورت طراحی اپلیکیشن در مشهد را به شما توصیه میدهد. بعضی نرم‌افزار‌های دیگر مانند Uber یا این که Google Maps سوای فهمیدن وضعیت مکانی استفاده کننده، نمی‌توانند به صدق فعالیت نمایند.

این نرم‌افزار‌های بر اساس حالت مکانی، از وضعیت مکانی دستگاه استعمال می‌نمایند تا بعضا تجهیزات را فعال کرده، و در اختیار گرفتن نمایند. اپ‌های بر اساس شرایط مکانی مانند Find My iPhone در انجام روزمره ما با فهمیدن این که ما کجا هستیم، یاری می‌نمایند.



حالت مکانی قادر است در اپلیکیشن‌هایی مانند Tinder یک همت نخستین باشد، یا این که می تواند در نرم افزار‌هایی مانند Instagram یک همت کمکی باشد. زمانی که شما در Instagram یک عکس را آپلود می کنید، این اپلیکیشن یک جای را به شما توصیه می دهد تا بتوانید حالت مکانی خویش را نیز بر روی آن قرار دهید. وضعیت‌ها چه یک کارایی مهم باشند یا این که خیر، تجربیات کاربری را گسترش میدهند.

در‌این نوشته‌علمی، درباره کامپوننت‌های فناوری مهم نرم‌افزار‌های بر مبنا حالت مکانی به شما توضیح خواهم بخشید و شما طریق گسترش‌دهی یک نرم‌افزار این چنینی با به کارگیری از React Native را خواهید آموخت. در بالا، اینجانب به طور خلاصه React Native را تعریف خواهم کرد و آن را با گسترش‌دهی اپلیکیشن ساکن مقایسه خواهم کرد. بعد رویکردهایی را برای اخذ و اکران وضعیت مکانی در یک اپ با شما به اشتراک خواهم گذاشت. در انتها، در یک مسیر کوتاه بعضا از معضل‌های پیاده سازی و این که چه گونه React از پس آن ها بر میاید را برای شما تعریف خواهم کرد.

ابزاری برای توسعه و گسترش دهی نرم‌افزار بر اساس وضعیت مکانی: React Native
در‌این قسمت، اینجانب به طور خلاصه کادر‌وورک React Native، نکات مثبت و منفی آن و این که چرا برای تشکیل داد نرم افزار‌های بر محور وضعیت مکانی خوب میباشد را تعریف خواهم کرد.

React Native یک قاب‌وورک JavaScript متن گشوده میباشد که پیشرفت دهندگان را کار کشته می‌سازد تا اپلیکیشن‌های در بین پلتفرمی را به همدم رفتارهای مستقر آنها بسازند.

«خلق» در‌این تعریف چیست؟ بگذارید توضیح دهم. iOS و اندروید مختلف می باشند. (رابط‌های آنها گوناگون می باشند، کارتن‌های آنان گوناگون میباشند، و اکثری چیزهای دیگر هم مختلف می‌باشند.) داشتن اپ شبیه برای iOS و اندروید مستلزم توسعه و گسترش‌دهی دو اپلیکیشن مستقل خواهد بود. این پروسه پیش از این یک پروسه طاقت فرسا بود، البته پیشرفت دهندگان با به کارگیری از React Native یک دسته کد می‌نویسند، و این کد به صحت بر روی هر دو پلتفرم عمل می‌نماید.

این زمینه استخراج و امور را حاذق می‌‌سازد تا اپ‌های خویش را هم برای iOS و هم برای اندروید ارائه دهند، و این یعنی یک بازار تبارک‌خیس. به همین انگیزه میباشد که بخش اعظمی از کمپانی‌ها استعمال از React Native را ترجیح می دهند؛ چون نمی‌توانند هزینه توسعه و گسترش‌دهی دو اپ جدا را بدهند، یا مطمئن نیستند کاربرانشان از اندروید استعمال می‌نمایند یا این که iOS. و با پیش گویی این که بازار دربین پلتفرمی احتمال داراست تا سال ۲۰۲۰ به مقدار ۸۰ میلیارد دلار رویش نماید، این ابزار یک گزینش منطقی برای نو‌کاران به حیث میرسد.

درحال حاضر بیایید نکات مثبت و منفی React Native را در موضوع توسعه و گسترش‌دهی اپ‌های بر محور حالت مکانی توضیح دهیم.

نکات مثبت React Native

فی مابین پلتفرمی بودن. به جای‌اینکه یک کد مستقل برای هر سیستم (iOS و اندروید) بنویسید، میتوانید یک کد بنویسید تا هر دو سیستم ادله را به کار در بیاورد. و شما بدون چاره نیستید رابط کاربری و تجربیات کاربری متفاوتی پیاده سازی فرمائید.
سعی بالا. React Native از در دست گرفتن‌ها و ماژول‌های مستقر استعمال می‌نماید. کد متبوع با کامپوننت‌های iOS و اندروید متناظر تعامل می‌نماید و کد را به APIهای ساکن رندر می‌نماید. تمرکز بر روی API مستقر میباشد. این ابزار با به کار گیری از یک thread رابط کاربری مستقل، عملکرد اپ را افزایش میدهد.
متن گشوده بودن. جامعه React Native، و همینطور تعداد کامپوننت‌های متن گشوده هر روز پرورش می‌نمایند. این قضیه شمارا کارکشته می‌سازد تا تجربیات خویش را دربین اعضای جامعه به اشتراک بگذارید، کادر‌وورک را ارتقاء دهید و چاره‌هایی برای باگ‌های جان دار پیدا نمایید. کل این موردها در ادغام، مراحل توسعه و گسترش‌دهی را تسریع میدهند.
این ابزار از هدر رفتن پول پرهیز می‌نماید. سه نکته گذشته به یک برتری قابل مراعات ختم می شوند: React Native از هدر رفتن پول شما دوری می‌نماید. این ابزار از ایجاد کرد دو اپ غیر وابسته سریع‌خیس میباشد و در سود مجال کمتری برای تست و تکثیر MVP موردنیاز میباشد.
گرچه، بعضی مورد ها هم می‌باشند که شاید نخواهید در آن ها از React Native به کارگیری فرمائید. مانند:

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


پیشگفتار : از در بین گویش‌های زیادی که برای نرم‌افزار نویسی وجود دارا هستند، جاوا یکی‌از همگی منظوره‌ترین گویش‌های اپ نویسی عالم می باشد که برای تشکیل داد اپ‌های موبایلی نظیر پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی از آن به کارگیری میشود. طراحی اپلیکیشن در مشهد با استعمال از لهجه نرم افزار نویسی جاوا می‌اقتدار گونه های اپ‌ها را برای سیستم برهان‌ها و دستگاه‌های گوناگون برای مثال تلفن همراه، تبلت، لپتاپ، سیستم استدلال اندروید و IOS ایجاد کرد. در فیض، به صورت معمول مبنا فعالیت کمپانی‌های اپ نویسی بلندمرتبه، همین لهجه جاوا میباشد. در‌این نوشته‌علمی از تارنما اینترنت نگاه قصد داریم به معرفی این لهجه اپ نویسی، خصوصیت‌ها و کاربردهای آن بپردازیم.

لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا چیست؟
جاوا (JAVA) یک گویش اپلیکیشن نویسی شیء گرا (OOP) میباشد که مشابهت متعددی به گویش اپ نویسی محور C++ داراست، با این تفاوت که شیء گرایی آن از سبک‌های سهل وآسان‌تری تاسی می‌نماید و همینطور از امر فعالیت‌های سطح ذیل گویش C  که امروزه چندان گزینه استعمال قرار نمی‌گیرند – هواخواهی نمی‌نماید. این لهجه نرم افزار نویسی بسیار کاربردی، روی گونه های پلتفرم‌ها قابل انجام میباشد؛ در واقع نرم افزار‌های درج شده به وسیله گویش جاوا به‌ شکل بایت کد می شوند و آنگاه ماشین مجازی جاوا (JVM) آن‌ها‌را به کدهای ماشین تبدیل کرده و به اعمال در می آورد. به جهت وجود JVM میباشد که لهجه جاوا به هیچ سیستم ادله خاصی متعلق وجود ندارد و نرم‌افزار‌های درج شده به گویش جاوا، بر روی هر نوع سیستم ‌عاملی قابل انجام می باشند. قابل ذکر میباشد که شعار لهجه نرم افزار نویسی جاوا این میباشد: “یک ‌توشه بنویس و همگی ‌جا ایفا کن!”
به همین خواسته میباشد که بعد از سپری شد سال‌ها از پیاده سازی آن، هنوز هم میان سه لهجه بلندتر نرم‌افزار نویسی دنیا جای دارد و محبوبیت خویش را تاکنون، مالامال توان نگهداری نموده است.


تاریخچه گویش نرم افزار نویسی جاوا
اوایل دهه ۹۰ میلادی کمپانی اپ نویسی سان ‌مایکرو سیستمز در هم اکنون توسعه و گسترش چندین اپلیکیشن بود، که رهبری آن پروژه را جیمز گاسلینگ بر ذمه داشت. این نرم افزار نویس پیش‌کسوت و عده ای از همکارانش در کمپانی سان مایکرو سیستمز، نسبت به ابهام لهجه C++ گلایه داشتند و بر این یقین بودند که برای سرعت بخشیدن و راحتی پیاده سازی قابل انعطاف افزارهای مختلفی که در کمپانی ایجاد می‌گردد، بایستی زبانی معمولی‌خیس و همینطور زرنگ‌خیس ابتکار نمایند. به همین ترتیب بود که آن تعدادی نفر زبانی تازه را به عنوان JAVA اختراع کرده و به دنیای برنامه نویس ها عرضه کردند.
گفته می‌گردد که اسم Java از جزیره‌ای در اندونزی گرفته شد‌ه‌است که دارنده قهوه‌های مرغوبی بوده و جیمز گالسینگ بدین قهوه عشق متعددی آرم می‌داده. شاید به همین ادله باشد که لوگوی گویش اپ نویسی جاوا به صورت یک فنجان قهوه میباشد!

 خصوصیت‌های لهجه نرم افزار نویسی جاوا
درک کردن خصوصیت‌های متعدد لهجه جاوا به ما این قابلیت و امکان را میدهد تا انگیزه محبوبیت بسیار آن را دربین برنامه نویس ها به خیر شعور کنیم. درپی به پژوهش یک‌سری آیتم از این خصوصیت‌ها می پردازیم.

۱ . آسانی گویش جاوا: لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا یک گویش بسیار معمولی میباشد. به این دلیل که به عبارتی‌طور که پیش‌خیس گفته شد، امرها جاوا بر اساس گویش نرم افزار نویسی ++C درج شده میباشد و در فیض این مسئله، برای برنامه نویس ها – که به صورت عمده به لهجه ++C مسلط می باشند – یادگیری گویش جاوا بسیار بی آلایش می باشد. خلال این‌که یادگیری گویش نرم افزار نویسی جاوا بسیار بی آلایش میباشد، اوامر آن نیز معمولی‌خیس و روشن‌خیس و قابل شعور‌خیس از C++ بوده و بعضا ابهام این لهجه مبنا‌ای را ندارد.

۲ . شیء گرا بودن لهجه جاوا (OOP): جاوا یک گویش نرم‌افزار نویسی شیء گرا میباشد و شیء گرا بودن آن بدین مفهوم میباشد که نرم‌افزار نویس می تواند اپلیکیشن پیاده سازی گردیده خویش را تحت عنوان ترکیبی از اشکال شی ها سازماندهی گردیده که هر مورد دارنده خصوصیت‌ها و رفتارهایی میباشد، بنویسد. OOP ‌های گویش جاوا دارنده یکسری معنا اول میباشند : شی (Object)، کلاس ( Class )، وراثت ( Inheritance )، چندریختی ( Polymorphism )، انتزاع ( Abstraction ) و کپسوله سازی ( Encapsulation ).

۳ . ماشین مجازی جاوا : این خصوصیت جاوا که به JVM ( Java Virtual Machine ) دارای اسم و رسم میباشد، وظیفه دارااست تا کدی که یک توشه به وسیله لهجه جاوا مندرج میباشد را در سیستم‌های گوناگون، قابل انجام سازد. در واقع اپ‌ای که به لهجه جاوا نوشته میگردد ( با فرمت java. ) سیو گردیده و بعداز کامپایل به بایت کد ( با فرمت class. ) تبدیل می شود. بایت‌ کدها میتوانند روی هر سیستمی که اپلیکیشن ماشین مجازی جاوا روی آن نصب گردیده باشد، انجام شوند. پس JVM از لهجه جاوا یک لهجه نرم‌افزار نویسی غیروابسته از پلتفرم می‌سازد. این والا‌ترین خصوصیت جاوا و یکی‌از مهم ترین کارداران محبوبیت آن میباشد. با وجود خصوصیت JVM کمپانی‌های اپ نویسی می توانند با یک کد، پیاده سازی نرم افزار را برای هر سیستم عاملی جاری ساختن دهند.

۴ . امنیت لهجه جاوا: یک کدام از شایسته ترین خصوصیت‌های گویش نرم‌افزار نویسی جاوا امن بودن آن میباشد. با به کارگیری از لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا، می‌قدرت نرم افزار‌های مقاوم در قبال اشکال ویروس‌ها را پیاده سازی کرد و همین دستور موجب حمایت از گونه های سیستم‌ها از حمله ویروس‌ها می‌گردد. اولی انگیزه امن بودن جاوا این میباشد که فاقد اشاره‌گر مصرح میباشد. در دفعه دوم به جهت وجود JVM در لهجه جاوا، نرم افزار‌های این گویش در باطن باکس ماشین مجازی جاری ساختن میشوند و همین دستور آن‌ها‌را از ویروسی شدن و به سرقت رفتن مراقبت می‌نماید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


Quoda یک نرم افزار کدنویسی در تلفن همراه میباشد که جز دوست داستنی‌ترین نرم افزار‌ها در جهان به شمار می آید و امروزه بخش اعظمی از پیشرفت‌دهندگان از آن برای کدنویسی در تلفن همراه به کار گیری می‌نمایند. این نرم افزار همانندی بسیار متعددی به Notepad++ دارااست و قابلیت و امکان‌های متفاوتی را نیز به طراحی اپلیکیشن در مشهد شما ارائه میدهد. یکی‌از مهم ترین خصوصیت‌های این نرم افزار نرم افزار‌نویسی در گوشی این میباشد که از لهجه‌های مختلفی حفاظت می‌نماید که به عنوان مثال آن‌ها می‌اقتدار به گویش‌های نرم افزار‌نویسی پایتون، جاوا، سی، سی پلاس پلاس، پی اچ پی، جاوا اسکریپت و اچ تی ام ال اشاره نمود. این نرم افزار دارنده یک فضای ذخیره‌سازی ابری میباشد که ذخیره کدها را برای شما معمولی‌خیس می‌نماید و دسترسی بهتری را به کدها برای شما مهیا می‌نماید.

تشخیص و رمزگذاری خود کار، قابلیت و امکان کامل شدن اتومات کدهایی که به لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی متعدد مندرج‌اند، تطبیق پرانتزها به‌شکل به طور کامل خود کار و ... برای مثال مهمترین خصوصیت‌های آن به شمار می آیند. در شرایطی‌که قصد دارید در تلفن همراه هوشمند خویش به‌شکل اثر گذار کدنویسی فرمائید بی‌شک این نرم افزار می تواند یکی‌از شایسته ترین مورد‌هایی باشد که در دست شما قراردارد. یکی‌از کاربردهای اساسی این نرم افزار استعمال از آن برای ایجاد کرد و نرم‌افزار‌نویسی نرم افزار‌های اندرویدی به لهجه جاوا میباشد که می توانید از این امکان نیز غایت فایده را ببرید.

برای کارکردن با این نرم افزار کافی میباشد که آن را دانلود و روی تلفن همراه خویش نصب فرمائید. با ورود به شیت مهم این نرم افزار یک ورقه کدنویسی پیش‌فرض را مشاهده می کنید که در مراجعات آینده بدین نرم‌افزار این ورقه در واقع واپسین شیت‌ای میباشد که شما در ویرایشگر می‌بندید. با کلیک روی آیتم new file from template یک برگه برای شما گشوده می گردد که می توانید پوسته و لهجه نرم افزار‌نویسی خویش را گزینش فرمایید. به‌دنبال با کلیک روی آیتم create پروژه و پوشه تازه برای شما ساخته شود. با گزینش آیتم java class یک پوشه جاوا به صورت ذیل برای شما گشوده میشود که میتوانید کدهای جاوای خویش را درون آن نوشته و اعمال نمائید:

package com.company.example;

public class untitled{

            public static void main(String[] args){

}

}
نرم افزار کدنویسی QuickEdit

شناخت با نرم افزار کدنویسی در گوشی QuickEdit
QuickEdit یک نرم افزار کدنویسی در تلفن همراه بسیار سریع و با صرفه میباشد که برای تلفن همراه‌ها و تبلت‌های اندرویدی پیاده سازی گردیده‌است. این نرم افزار دارنده کوشش بسیار خیر میباشد و میتواند در پوشه‌هایی که تعداد خطوط کد بالایی دارا‌هستند (بیشتراز 10000 خط) سعی بهتری را نسبت به بقیه اپلیکیشن‌های جان دار دراین مورد از خویش نشانه دهد. این ویرایشگر به صورت اتومات می‌‌تواند عملیات رمزنگاری روی پوشه‌های شمارا اعمال دهد اما بااین‌اکنون این قابلیت و امکان برای شما وجود داراست که پیکربندی آن را متناسب با نیاز خویش تغییر و تحول دهید. یک کدام از مهمترین خصوصیت‌های نرم افزار کد نویسی در تلفن همراه این میباشد که شما میتوانید پوشه‌های مرتبط با پروژه خویش را از منابع متفاوت برای مثال Google Drive، Dropbox و ... در آن بار گذاری نمائید.

خصوصیت اساسی دیگر این ویرایشگر این میباشد که از اشکال گوناگون گویش‌های اپ‌نویسی هواخواهی می‌نماید که برای مثال این لهجه‌ها نیز می‌اقتدار به مواقعی مانند لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی جاوا اسکریپت، جاوا، سی شارپ، سی پلاس پلاس، سوئیفت، روبی، پرل و ... اشاره نمود. برای به کارگیری از این نرم افزار کافی میباشد که آغاز آن را از روش مغازه‌های منحصر نرم افزار‌های اندرویدی دانلود کرده و روی تلفن همراه خویش نصب فرمایید. در پی با اجرای این نرم افزار شما میتوانید روی آیتم new کلیک کرده و یک پروژه تازه ساخت‌و‌ساز فرمائید یا این که این‌که فولدر‌های دیرین خویش را با استعمال از مورد open انجام کرده و به کدهایی که پیش‌ازاین نوشته‌اید دسترسی پیدا کرده و آن‌ها‌را دستکاری نمایید.

نرم افزار Turbo-Editor

نرم افزار Turbo-Editor برای کدنویسی در گوشی
در‌این نصیب از معرفی نرم افزار کد نویسی قصد داریم درباره نرم افزار Turbo-Editor سخن کنیم که یکی‌از شایسته ترین نرم افزار‌های جانور در این باره میباشد. این نرم افزار به صورت بسیار بی آلایش‌ای پیاده سازی گردیده‌است و امکان‌های متنوعی را به شما ارائه می دهد. یکی مهم ترین خصوصیت‌های این برنامه کد نویسی در موبایل  این میباشد که از گویش‌های گوناگون اپلیکیشن‌نویسی پناه می‌نماید و محدودیتی را در این مورد برای شما به وجود نمی‌آورد. برای مثال گویش‌هایی که درین نرم افزار مدد می شوند می‌قدرت به گویش‌های معروفی مانند پایتون، پی اچ پی، جاوا اسکریپت، جاوا و ... اشاره نمود.

این نرم افزار کدنویسی مطابق جدیدترین استانداردهای سیستم‌برهان اندروید پیاده سازی و ایجاد شده است و به همین انگیزه نیز یوزرها اندروید میتوانند از آن برای کدنویسی به کار گیری نمایند. برای نصب این نرم افزار شما عمل بسیار بی آلایش‌ای را پیش رو خواهید داشت و میتوانید آن را از روش مغازه‌های منحصربه‌فرد نرم افزار‌های اندرویدی دانلود و نصب نمایید. بعداز نصب این نرم افزار روی تلفن همراه خویش کافی میباشد که وارد آن گردیده و روی آیتم new project کلیک نمائید. با این شغل یک پروژه نو برای شما تولید می شود. ولی شما می توانید گویش نرم افزار‌نویسی دلخواه خویش را نیز در طول ایجاد کرد پروژه تعیین کرده و بعد از آن پروژه را تولید فرمایید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


خب، برای اینکه بتوانید خوب تصمیم پایانی‌تان را درخصوص تشکیل داد نرم‌افزار یا این که اینترنت نرم افزار بگیرید، در پی به مزایا و معایب هر دوی اینها اشاره می کنم. با اینجانب همدم باشید. طراحی اپلیکیشن در مشهد مزایا سازش بالا! مغایر نرم افزار که برای یک موبایل با سیستم دلیل خاص ساخته می‌گردد، از جمله تنها تلفن‌های یار اندروید، اینترنت نرم افزار‌ها سازش بالایی داشته و با هر پلتفرمی، از رایانه گرفته تا تلفن همراه اندروید و IOS در دسترس شما میباشند.
هزینه‌های اندک: هزینه فعال سازی و ایجاد کرد یک اینترنت نرم افزار نسبت به هزینه‌های ایجاد کرد نرم افزار کمتر میباشد. چراکه برای ایجاد کرد اینترنت نرم‌افزار، به لهجه‌های اپلیکیشن نویسی کمتر و در سود متخصصان و فرصت کمتری نیاز دارید.
مراقبت ارزان: در‌حالتی که تا الان تجربیات تشکیل داد یک پلتفرم نرم افزار نویسی‌گردیده را داشته باشید، می دانید که در مجموع این سیستم‌ها به صورت مداوم با ایرادات فنی روبرو میگردند. در اینترنت اپلیکیشن‌ها مجموعاَ اشتباهات و نیاز به بروزرسانی تا حدودی کمتر از نرم افزار بوده و در سود هزینه‌های مراقبت‌اش یه خرده کمتر میباشد.
بروزرسانی بی آلایش! مغایر نرم افزار‌ها که دایم می بایست پس از بروزرسانی به یوزرها برای نصب ورژن تازه خبر بدهید، محتوای اینترنت نرم‌افزار‌ها به راحتی بروز میگردند. این یعنی نیاز وجود ندارد دایم در همت باشید تا استفاده کننده را متقاعد به بروز کردن ورژن نرم‌افزار‌اش نمائید. زیرا استفاده کننده با هر ورودش، به ورژن تازه اپ وارداتی.
فارغ از نیاز به دانلود: برای اینکه یوزرها را به ورود به اینترنت اپلیکیشن دعوت فرمائید، کافی میباشد یک لینک و پیوند برای‌شان بفرستید. پس عملا نیاز به دانلود هیچ نرم افزار جدا‌ای ندارند و سریع وارد ورژن اینترنت شما میشوند.
معایب
مستلزم وب: آری، احتمالا می دانید که اکثر زمان ها نرم افزار‌ها فارغ از نیاز به وب هم روی تلفن استفاده کننده شغل می‌نمایند ولی اینترنت نرم‌افزار‌ها الزاما مستلزم وب می باشند. اما چنانچه قصدتان تشکیل داد یک نرم افزار فروشگاه آنلاین یا این که اینگونه چیزی باشد، در هر درحال حاضر می بایست استفاده کننده برای مشاهده محتوای برنامه اینترنتش را فعال نماید. براین اساس خیلی برای شما فرقی نمی‌نماید.
بازاریابی ضعیف! در صورتیکه قصدتان از پیاده سازی نرم افزار این میباشد که آن را در مارکت‌های نرم افزار مثل گوگل پلی، بازار و نرم‌افزار استور آیفون منتشر نمایید، خب این قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد. پس عملا اینترنت برنامه بیشتر برای آن‌مجموعه از عده ای مطلوب میباشد که مقصود‌شان فقط ارتقا دسترسی به وب سایت و تجارت اینترنتی‌شان میباشد. خیر الزاما ساخت و ساز یک مسیر بازاریابی دیگر.
تلاش کمتر: مسلما نمی‌توانید انتظار داشته باشد ورژن اینترنت برای یوزرها گوشی شما به اندازه یک نرم افزار Native قابلیت و امکان داشته باشد.
UX ضعیف‌خیس: با دقت به اینکه دست‌تان برای ساخت و ساز تغییرات به اندازه نرم افزار گشوده وجود ندارد، احتمالا تجارب کاربری (ریلکس بودن استفاده کننده در به کار گیری از نرم‌افزار) آن نسبت به نرم افزار ضعیف‌خیس باشد.
مزایا و معایب نرم افزار
خب، حال بیایید به سراغ نرم افزار رفته و ببینیم که مزایا و معایب پیاده سازی نرم افزار چیست؟ آیا به صرفه میباشد که برای ساختنش هزینه کنیم؟ با اینجانب همدم باشید.

مزایا
کوشش بالا: با اعتنا به وجود گویش‌های اپلیکیشن نویسی مخصوص و متفاوت در ایجاد کرد این نرم‌افزار‌ها، از نگاه همت، سازش و امنیت بسیار توانا میباشند و دست شمارا گشوده می گذارند.
UX عالی: در نرم افزار‌ها می توانید تا حد متعددی امکان‌های آیتم نظرتان را منحصربه‌فرد نمایید و این یعنی تجربیات کاربری خوب.
بازاریابی در مارکت‌ها: شما می توانید با تکثیر نرم افزار‌تان در مارکت‌های دانلود نرم‌افزار تلفن همراه، آنان را بازاریابی کرده مخاطبان بیشتری را به سمت خودتان جذب فرمائید.
معایب
هزینه‌های بالا: مهم ترین مشکلی که در ارتباط نرم افزار‌ها وجود دارااست، این میباشد که هم تشکیل داد‌شان و هم محافظت و حتی بروزرسانی آنان، هزینه‌های متعددی را می‌طلبد. حتی ممکن میباشد بدون چاره گردید یک یا این که چندین اپ نویس را استخدام فرمایید تا به صورت مداوم روی اپ شما عمل نمایند.
راز و کله زدن با مارکت‌ها: درصورتی که حسابی روی بازاریابی در مارکت‌های دانلود اپ اکانت کرده‌اید، بدانید که می بایست کلیه ضوابط آن ها را رعایت نمائید. در غیر اینصورت نمی‌توانید ورژن‌های تازه نرم افزار‌تان را در آن ها منتشر کرده یا این که حتی ورژن قبل نرم افزار‌تان را هم حذف می‌نمایند.
بروزرسانی دستی: یک نرم افزار تلفن همراه بایستی به صورت مداوم بروز خواهد شد. بروزرسانی‌ها هم در اصل با مقصود از فی مابین بردن اشتباهات قبل و ساخت‌و‌ساز قابلیت و امکان‌های تازه میباشد. حال ایراد اینجاست که می بایست هر توشه ارسال نوتیفیکیشن و... مخاطبان را ترغیب به بروزرسانی نرم افزار فرمائید و ولی بخش اعظمی از آنان هم نرم افزار را بروز نمی کنند.
 

  • دیزاین اپلیکیشن