مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

فریمورک اندروید مشتمل بر یک فریورک تستینگ جامع می‌شود طراحی اپلیکیشن که به شما یاری می نماید تا نرم افزار خویش و ابزار SDK را از تمامی ی جوانب ، (به عنوان مثال برای تهیه و تنظیم و اجرای نرم افزار های آزمایش) آزمون نمائید.
هنگامی ما  در Eclipse  با ADT عمل میکنیم رایاپارس  یا این که در درحال حاضر فعالیت با command line هستیم ، SDK در یک امولاتور یا این که دستگاه غرض ، به ما امداد می نماید تا آزمایش های خویش را تهیه و جاری ساختن کنیم .

ساختار آزمایش (Test Structure) :
ساختمان اندروید و ابزار آزمایش ، در یک پروژه آزمایش و در یک ساختار استاندارد از آزمایش ها (standard structure of test)، کلاس های گزینه آزمایش (test case classes) ، پروژه های آزمایش (test projects)  و پکیج های آزمایش  (test packages) سازماندهی گردیده اند.

 

ابزار تستینگ (Testing Tools) در اندروید :
ابزارهای اکثری میتوانند برای تستینگ نرم افزار های اندروید استعمال شوند.
درین نوشته‌علمی قصد داریم دو ابزار را برای آزمایش نرم افزار های اندروید توضیح دهیم :

JUnit
Monkey
JUnit :
شما میتوانید از JUnit TestCase برای جاری ساختن تستینگ های واحد روی کلاسی  که Android APIs را فرا نمی خواند، استعمال فرمائید.
TestCase نیز کلاس شالوده برای AndroidTestCase میباشد که میتوانید برای آزمایش آبجکت های متعلق ی اندروید از آن به کار گیری نمائید. خلال ارائه ی کادر ورک JUnit، TestCase اندروید مورد ها دیگری همانند پیکربندی خاص اندروید، teardown و روال های کمکی نیز  ارائه میدهد.

 

برای به کار گیری از TestCase، کلاس خویش را با کلاس TestCase بسط دهید  و متدی را به اسم setUp() ایفا نمایید که سینتکس آن به صورت پایین است :

public class MathTest extends TestCase {
protected double fValue1;
protected double fValue2;

protected void setUp() {
fValue1= 2.0;
fValue2= 3.0;
}
}
 

برای هر آزمایش ، متدی را ایفا نمایید که با عضو اثبات به صورت متقابل شغل می نماید.

  • ۰۱/۰۸/۱۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی