مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۲۵ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


جاوا اسکریپت (JavaScript)
جاوا اسکریپت که در صدر بوسیله کمپانی Netscape Navigator 2.0 و بوسیله شخصBrendan Eich در سپتامبر 1995 منتشر شد و با اسم LiveScript نامیده میشد که بعداً به JavaScript تغییر و تحول اسم اعطا کرد. از مجال استارت این گویش نرم افزار‌نویسی، اپلیکیشن ترکیبی JavaScript از لحاظ عدم وضوح و محبوبیت پرورش نموده است. پژوهش اپ‌نویسان به وسیله Stack Overflow نشانه اعطا کرد که جاوا اسکریپت دوست داستنی‌ترین لهجه فی مابین بسط‌دهندگان امروز طراحی اپلیکیشن در مشهد  میباشد.

با این حالا، JavaScript یک گویش اپ‌نویسی وجود ندارد که در صرفا برای پیشرفت اپلیکیشن موبایل پیاده سازی گردیده باشد. بلکه این زبانی میباشد که بوسیله مرورگرها برای تهیه و تنظیم و در اختیار گرفتن صفحه ها اینترنت نیز اعمال میگردد. این گویش نرم افزار‌نویسی برای شما ایجاد کرد نرم افزار ماهر را رقم میزند.

بر اساس رسیدگی انجام یافته از اپ‌نویسان،JavaScript رایج‌ترین لهجه اپلیکیشن‌نویسی روی زمین میباشد. حتی توسعه و گسترش‌دهندگان Back-end نیز بیشتر از هر گویش دیگری از آن استعمال می‌نمایند (بدین مفهوم که در موضوع‌های اینترنت نیز کاربردهای فراوانی دارا میباشد). در عین اکنون این گویش، یک کدام از شایسته ترین لهجه‌ها برای بسط گوشی از روش سیستم‌برهان اندروید میباشد.
بعد از رمزگذاری اپ موبایل بوسیله ابزارهایی که وجود دارا هستند، میتوانید آن را در کل سیستم‌برهان های Android ،iOS و Windows منتشر نمائید و کد تولید گردیده‌ی خویش را در همگی دستگاه‌ها انجام نمائید. جدیدا ساخت نرم‌افزار‌های گوشی ترکیبی از JavaScript با HTML ،CSS و Ajax به لطف چارچوب‌های گوشی مانندPhoneGap ، jQuery Mobile و Ionic قابلیت و امکان پذیر گردیده‌است.

یکی از دیگر از مزایا این گویش این میباشد که جاوا اسکریپت برای یادگیری نسبتاً بی آلایش میباشد و میتواند به سادگی با بقیه لهجه‌ها شغل نماید و در سیستم‌برهان های متنوعی قابل به کار گیری میباشد.

پیاده سازی نرم افزار پی اچ پی (PHP)
Hypertext Preprocessor یا این که PHP یک گویش منبع سرور میباشد که در سال 1995 به وسیله Rasmus Lerdorf PHP برای سایت‌ها تنظیم شد‌ه‌است. البته امروز، این گویش کاربردهای خویش را بیشتر در توسعه و گسترش هدف ها همگانی ارتقا داده میباشد.
PHP برای اسکریپت نویسی از سمت سرور، اسکریپت نویسی خط امر و اپ‌های کد نویسی به کارگیری می‌گردد. در صدر یک لهجه سر نویسی، از PHP برای تولید سایت‌های پویا به کارگیری می شد، ولی در حال حاضر می تواند برای توسعه و گسترش و تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی اندروید بدون پول و iOS نیز مصرف شود.

PHP تحت عنوان یک گویش قادر است به شما در ساخت و ساز وبسایت‌های پویا، اپ‌های اینترنت و گونه های اپلیکیشن‌های موبایل یاری دهد. مثال نرم افزار‌های کاربردی در به کار گیری از این گویش اپلیکیشن نویسی، ساخت و ساز اپ‌های اینترنت، سیستم‌های مدیر محتوا، نرم افزار‌های بیزنس الکترونیکی میباشد. به عبارت دیگرPHP را می‌اقتدار برای اکثری مفاد دیگر و همینطور ایجادGUI‌، ساخت‌و‌ساز اپ‌های Facebook، پردازش تصویر، سیستم‌های رئیس محتوا، ساخت و ساز PDF، ابزار رئیس پروژه کد و غیره در لحاظ گرفت.

نرم‌افزار‌نویسی کاربردی و شی گرا را جاری ساختن می دهد و یک سیستم مطلوب تست و استقرار کدها میباشد. نکات منفی این اپلیکیشن این میباشد که PHP فاقد ابزار انواع زدایی میباشد و اینکه به نوعی می‌قدرت اعلام‌کرد که php امن وجود ندارد چون یکی گویش‌های منبع گشوده میباشد. همین طور گسترش تارنما با PHP Web Development نسبت به بقیه گویش‌های نرم افزار‌نویسی کندتر فعالیت می‌نماید.
آیا تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه با پایتون قابلیت پذیر میباشد؟
در سال‌های اخیر تحولات متعددی در قسمت پیشرفت نرم افزار‌های یکسری پلتفرمی (multi-platform) به وجود آمده میباشد. به گونه ای که می‌اقتدار با یکبار کد نویسی، آن را در سیستم دلیل‌های گوناگون مثل ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و IOS ایفا کرد. به لطف این قابلیت و امکان، برنامه نویس ها بدون چاره نیستند مجدد به عبارتی کد را در یک پلتفرم دیگر دستکاری نمایند.

در دنیای ایجاد کرد اپ برای تلفن همراه، پایتون جزو او‌لین مورد‌ها به اکانت نمی‌آید. چرا‌که لهجه‌هایی مثل کاتلین، جاوا، سوئیفت و React Native بسیار مرسوم می باشند. البته با این وجود، می‌قدرت با امداد فریمورک‌ها، نرم افزار‌های ماهر را با Python پیاده سازی کرد. تشکیل داد نرم افزار با پایتون برای اندروید یا این که بقیه سیستم برهان‌ها از این جهت هیجان آور میباشد که شما یک گویش نرم افزار نویسی حافظه می گیرید و از آن در ناحیههای مختلفی به عنوان مثال اینترنت، تلفن همراه، هوش تصنعی و مصنوعی و غیره به کار گیری میکنید.
شاید با این پرسش مواجه گردید که فریمورک‌ها چطور کدهای پایتون را در گوشی انجام می‌نمایند؟ در پاسخ بایستی اظهار کرد، فریمورک، کدهای مندرج به گویش پایتون را به گویش قابل در اعمال در گوشی تبدیل می‌نماید. به صورت نمونه، برای اجرای یک برنامه نوشته با پایتون در اندروید، می بایست کدهای پایتون به لهجه جاوا تبدیل شوند که اینکار را فریمورک اجرا می دهد.

دارای شهرت‌ترین فریمورک‌های Python برای توسعه و گسترش نرم افزار‌های گوشی
فریمورک‌های متعددی برای ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه با پایتون وجود داراست که از پر اسم و رسم‌ترین آن ها می‌اقتدار به موردها تحت اشاره نمود.
١. کتابخانه Kivy
کیوی یک فریمورک یک سری پلتفرمی میباشد که با یاری آن می‌قدرت نرم افزار‌های خلاقانه برای تلفن همراه پیاده سازی کرد. این فریمورک رابط کاربری توسعه یافته‌ای داراست. برخی از مهم ترین خصوصیت‌های آن عبارتند از:

به کارگیری از آن برای هدف ها تجاری بدون‌پول میباشد.
قابلیت و امکان پیشرفت برنامه اندروید، آی وی اس و… با ظواهر ساکن (Native)
جامعه کلان از توسعه و گسترش دهندگان
قابلیت و امکان گسترش سریع و ظریف نرم افزار‌ها
٢. کتابخانه BeeWare
یکی‌از دیگر از فریمورک‌های پر اسم و رسم پایتون، Beeware میباشد. نرم افزار‌های پیاده سازی گردیده با این فریمورک، تجارب‌ای مانند برنامه‌های ساکن را به یوزرها القا می‌نمایند. یعنی دکمه‌ها، فونت‌ها و بقیه ویجت‌ها به عبارتی چیزی می باشند که یوزرها به آن عادت دارا‌هستند.

٣. بقیه فریمورک‌های پایتون برای گسترش برنامه گوشی
خلال دو فریمورک بالا، فریمورک‌های دیگری نیز برای اینکار وجود دارا هستند که بعضا از آنان عبارتند از:

Bottle
Django
SL4A
Chaquopy
Qpython
Termux
چرا ایجاد کرد نرم افزار گوشی با پایتون را گزینش کنیم؟
هنگامی سخن از توسعه و گسترش نرم افزار به در بین می آید، اولی گرفتاری اشخاص تعیین لهجه مطلوب میباشد. از طرفی، در حالتی‌که مقصود شما از یادگیری اپلیکیشن نویسی، استخدام باشد، بازهم تعیین لهجه نرم‌افزار نویسی مداقه متعددی دارااست.

پایتون خصوصیت‌های دیدنی متعددی دارااست که آن را تبدیل به او‌لین تعیین می‌نماید. از مهم ترین خصوصیت‌های این لهجه می‌اقتدار به موردها ذیل اشاره نمود.

یادگیری شل: یکی خصوصیت‌های فوق‌العاده Python، سینتکس ریلکس آن میباشد. این مساله منجر میشود تا پیشرفت دهنده به خصوص اشخاص تازه کار، مفاهیم آن را سریع فهم و شعور نمایند.
بدون پول: این گویش به طور اپن سورس ارائه گردیده و از این جهت هیچ هزینه‌ای ندارد و به طور کامل بدون پول میباشد.
وجود طیف وسیعی از تجهیزات و فریمورک‌ها: با یادگیری پایتون می‌‌توانید در منطقههای مختلفی همانند ساخت سایت‌تارنما، پیاده سازی بازی، هوش تصنعی و محاسبه داده شغل فرمائید.
داشتن کتابخانه‌های قادر برای بسط اپلیکیشن‌های گوشی
جامعه کلان و فعال: صدها دسته و انجمن در عالم می‌باشند که می توانید پاسخ تمامی سوال های را به دست آورید.
زمان‌های شغلی زیاد: گستردگی ناحیههای عمل در پایتون سبب گردیده تا بازار فعالیت نیکی داشته باشد.
قابلیت گسترش نرم افزار‌های تبارک: در حالتی‌که با داده‌های متعددی سروکار دارید، یک کدام از شایسته ترین آیتم‌ها پایتون میباشد.
براین اساس در حالتی که به‌دنبال راهی برای اپلیکیشن نویسی آندروید، IOS، ویندوز و… می باشید، پایتون گزینش قابل قبولی خواهد بود.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

افزونه چیست؟


افزونه چیست؟
افزونه در اندروید استودیو به معنی پلاگین هایی برای پروژه ی اندروید شما میباشد که شما با به کارگیری آنها امکاناتی که برای کامل شدن پروژه تان نیاز دارید،  طراحی اپلیکیشن در مشهد در چنگ شما قرار خواهد گرفت.

همان دیگر، افزونه ها امکاناتی می‌باشند که تایپ کردن پروژه های اندروید را برای شما تسهیل خواهند کرد. به عنون نمونه افزونه GenyMotion. امروز درین نوشته ی علمی تلاش داریم به کیفیت نصب و افزودن این افزونه در اندروید استودیو اشاره کرده و فرایند آن را قدم به قدم باهم پژوهش کنیم.

افزونه ها عمدتا به دو گروه ی آنلاین و آفلاین به اندروید استودیو اضافه میگردند. آغاز نحوه آفلاین را باهم تحقیق می کنیم:

طرز آفلاین:
آغاز پلاگین متبوع خویش را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خویش ذخیره نمائید. از جمله ما افزونه GenyMotion را دانلود و آن را بصورت آفلاین به اندروید استودیو اضافه کنیم.
بعد از دانلود مراعات میکنید که پسوند فولدر، jar. بوده و اینک خواهیم توانست در اندروید استودیو از آن به کار گیری کنیم.

درحال حاضر اندروید استودیو را گشوده کرده و به بخش File و بعد Settingمی رویم:
آن گاه در ردیف سمت چپ، آیتم ی Plugins را گزینش کرده و در پنجره اکران گردیده، آیتم ی install pluginfrom disk را گزینش فرمایید.
در‌این مرحله بایستی پلاگینی را که از گذشته دانلود کرده را تعیین و برروی آن کلیک کنیم.

همانگونه که می‌بینید، پلاگین GenyMotion به افزونه های ما اضافه گردیده است. بعد از نصب پلاگین ی ما به نوار ابزار اضافه شود.

نکته: تمامی ی پلاگین هایی که ما در اندروید استودیو اضافه می‌کنیم، مانند GenyMotion مطلقا به باکس ابزار اضافه نخواهند شد اما هر یک بسته به نوع کاربردشان در مکان خویش قرار خواهند گرفت.

طرز آنلاین:
(نکته ی اصلی: پیش از اجرای اندروید استودیو و افزودن افزونه به آن، به طبع به یک نرم‌افزار ی تغییر تحول ip متصل گردید تا در مسیر نصب و اضافه افزونه مشکلی نتایج نشود.)

در طرز آنلاین، همچون نحوه آفلاین، آغاز بایستی به نصیب File و بعد از آن Setting رفته و Plugins را تعیین کنیم. در‌این بخش بایستی برروی مورد ی Brows repositories کلیک کنیم.
در پنجره ی اکران داده گردیده، در نوار کاوش اسم افزونه متبوع خویش را تایپ کرده کاوش کرده و آنگاه آن را تعیین نمایید و در نقطه نهایی، بر روی Install جهت نصب افزونه مبادرت فرمائید.
بعد از اینکه نصب افزونه به اتمام رسید، مشاهده می‌کنید که مورد Install به آیتم ی Restart Android Studio تغییر و تحول خواهد کرد. شما بایستی بر روی این آیتم کلیک فرمایید تا اندروید استودیو مجددا فعال سازی گردد و بعد از آن شما می‌توانید از این افزونه استعمال فرمائید.

امیدوارم از قرائت این فراگیری لذت برده باشید. جهت سوال سوالهای در امر این نوشته‌ی علمی، شادمان می شویم با جواب به آنان، به بسط شما دراین مورد امداد ناچیزی کرده باشیم ^.^

آیا عشق مند به یادگیری مباحث اندروید استودیو به طور حرفه‌ای و کاربردی میباشید؟ آیا برای تجارت آنلاین خویش مستلزم اپلیکشن برای آن می‌باشید؟
GenyMotion چیست:
GenyMotion یک اپلیکیشن ی منحصر و منحصربه شخص مشابه سازی اندروید میباشد. به انگیزه سرعت و انعطاف پذیری بالای آن به یکی‌از محبوبترین دستگاه های مشابه سازی برای اندروید بدل گردیده است.

برای هر نرم افزار نویس، آزمایش نرم افزار و رفع نادرست از آن پیش از خروجی پایانی دستور مهمی به حساب آورده می شود. برای این عمل GenyMotion یک ابزار موثر و کاربردی به حساب می‌آید. ما امروز درین نوشته‌علمی تلاش داریم کاربرد GenyMotion ، و همینطور کیفیت اتصال GenyMotion به اندروید استودیو را باهم تحقیق کنیم.

GenyMotion

دانلود GenyMotion:
GenyMotion، دارنده دو ورژن ایگان و صنعتی-تجاری میباشد. درین فراگیری به کیفیت نصب ورژن مجانی می‌پردازیم.

برای دانلود بایستی در وبسایت قانونی GenyMotion نام نویسی نمایید برای این عمل به تارنما www.genymotion.com رفته و طبق تصویر تحت، جهت نام نویسی روی آیتم ی sign in کلیک نمائید:
هنگامی برروی Sign in کلیک می‌کنید با تصویر روبه رو مواجه می‌شوید:
در صورتی‌که تا قبل از این در‌این تارنما نام نویسی نموده اید، برروی آیتم ی Sign in کلیک کنید. ولی در شرایطی که نیاز به ساخت‌و‌ساز اکانت کاربری در‌این تارنما دارید، خصوصیات مراد گردیده را وارد و بر روی مورد ی Create an account کلیک فرمائید.

بعد از آن که نام نویسی کردید، برروی سربرگ Download کلیک نمایید تا GenyMotion برای شما دانلود و فراهم ی نصب باشد.

برای فعال سازی GenyMotion باید اپ مجازی ساز Virtualbox بر روی سیستم شما نصب گردیده باشد. با دقت به‌این نکته ورژن ی متبوع خویش را گزینش فرمایید:

ورژن ی With VirtualBox:

در‌این ورژن همانگونه که از نامش نیز پیداست، به یاروهمدم VirtulBox، GenyMotion نیز نصب شود.

ورژن ی Without VirtualBox:

این ورژن فاقد VirtulBox بوده و صرفا GenyMotion دانلود و نصب شود.

نصب GenyMotion:
نصب GenyMotion شغل بی آلایش ای میباشد و تنها کافی میباشد بعد از اجرای فولدر نصبی در کل فرآیند بر روی مورد Next کلیک نمایید.

بعداز اینکه نصب با توفیق به اتمام رسید، با پیغامی مطابق تشکیل داد یک دستگاه مجازی اندروید رو به رو می شویم که آیتم ی Yes را تعیین میکنیم.

در مرحله آن گاه برای ایجاد کرد دستگاه مجازی، بایستی بر روی Sign in کلیک کرده و ویژگی ها اکانت کاربری خویش را وارد فرمائید.

بعداز ورود به حساب با کلیک بر روی مورد + دستگاه های اندروید متفاوت به همدم اسم و API اکران داده می‌شوند. یک مورد را به دلخواه و بسته به نیاز خویش گزینش کرده و درانتظار می‌مانیم تا دانلود Device به پایان برسد.

با کلیک بر روی دکمه ی Finish نصب دستگاه به نقطه نهایی می‌رسد. حالا به دور و اطراف اساسی برنامه رفته و همان گونه که مشاهده می کنید دستگاه متبوع ما به لیست اضافه گردیده و فراهم ی به کار گیری میباشد.
در حال حاضر عمل دانلود و نصب جنی موشن و دستگاه موردنظرمان به اتمام رسیده و از این آن گاه قادر خواهیم بود جهت اکران خروجی اندروید از آن به کار گیری کنیم. جهت به کار گیری از جنی موشن در اطراف اندروید استودیو، کافیست بر روی آیتم Run کلیک کرده و در آن نصیب بر روی دستگاهی که از روش جنی موشن آن را ساختیم کلیک کنیم و اپلیکیشن را در آن ایفا کنیم.

جهت سوال و همینطور داده ها بیشتر در‌این سوژه، با ما تماس نتایج فرمائید. امیدوارم از قرائت این فراگیری شم رضایت داشته باشید^.^
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


فرایند کلی ساختن یک بازی چه طور میباشد؟

1-برای تشکیل داد یک بازی، شما به یک ایده‌ی دیدنی نیاز دارید، که بتوانید آن را  طراحی اپلیکیشن در مشهد پیشرفت دهید.

2-پس از مطرح شدن ایده، می بایست آن را برای تمامی اعضای گروه به‌شکل یک گواهی قابل رجوع و برگشت درآورید؛ یعنی به سیرتکامل‌ای باشد که برای همگی توجیه خواهد شد و در هر مرحله از عمل که خواستند، بتوانند تحت عنوان مرجع از آن به کارگیری نمایند.

3-ایجاد کرد یک مثال اول از بازی، که معمولا یک مثال غیر دیجیتال میباشد، ضروری میباشد. این مثال، طرح و مسیر کلی بازی اندروید را به شما نشانه میدهد و شل‌خیس میتوانید برای توسعه و گسترش بیشتر آن تصمیم بگیرید.

4-با اعتنا به نوع بازی که می‌سازید، لهجه نرم‌افزار نویسی را گزینش میکنید. معمولا گویش اپلیکیشن نویسی جاوا، مهم‌ترین لهجه اپ نویسی برای پیشرفت بازی‌های اندروید میباشد.

5-برای بازی خویش، ضابطه، تک تک بحران‌هایی که مخاطب در بازی با آن مواجه میباشد، سطح بازی و تمامی رفتارهای شخصیت‌های بازی‌تان از خرد تا والا، را مشخص و معلوم نمایید.

**در انتها بازی خویش را چنددفعه تست نمایید تا بتوانید، مشکلات و مشکلهای آن را که ممکن میباشد در زمان فعالیت تولید گردیده و متوجه آن نشده‌اید، برطرف فرمایید.

چه چیزی بازی مرا اختصاصی می‌نماید؟

اینکه بازی شما به سیرتکامل‌ای باشد که مخاطب نتواند آن را زمین بگذارد و مشتاقانه در انتظار وصال به مرحله سپس باشد، در پیاده سازی بازی بسیار عنایت دارااست. شما می بایست کاری فرمائید که مخاطب به بازی شما اعتیاد پیدا نماید! هم اینگونه؛ گرافیک بازی و اینکه بازی اندروید شما سرشار از طرح و رنگ‌های جالب باشد، می تواند به جذب استفاده کننده، امداد شایانی نماید.

به چه مهارت‌های دیگری برای ساختن بازی نیاز دارم؟

در صورتیکه قرار میباشد به تنهایی یک بازی بسازید و برای هر قسمت از فعالیت یک کارشناس ندارید، هر یک از مهارت‌های موردنیاز برای تشکیل داد یک بازی اندروید را تا حدودی فرا بگیرید. برای مثال شما می بایست یه خرده با نگارگری و اصول رنگ‌ها و مخلوط آن ها آشنا باشید، یا این که تقویت گویش انگلیسی برای اینکه بتوانید، یک بازی در سطح فی مابین المللی بسازید، نکته مهمی میباشد، البته برای استارت فعالیت ما یحتاج وجود ندارد که مسلما به طور کامل به گویش انگلیسی مسلط باشید و یک شناخت مختصر، کفایت می‌نماید.

این نکته را در لحاظ داشته باشید که تمامی این‌ها برای اولِ عمل میباشد و حتما برای گسترش بازی خویش به مهارت‌های بیشتری نیاز خواهید داشت.

برای ایجاد کرد بازی به کلاس و فراگیری نیاز دارم؟

در هر کاری در حالتی‌که بوسیله شخص دارای تخصص فراگیری مشاهده کنید، از آغاز آن عمل را اصولی خاطر می گیرید و مایحتاج وجود ندارد یک منش را یکسری توشه بروید تا پیچ‌و‌خم آن را حافظه بگیرید.
خصوصیت های فلاتر (flutter)

1-سرعت بالای پیشرفت :

نرم افزار نویسی با استقاده از این کادر ورک این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد که کد خویش را سریعاً تغییر‌و تحول داده و این تغییرات را در کمتر از یک ثانیه و سوای تلف کردن وضعیت نرم‌افزار ببینید. بعلاوه کادر ورک فلاتر (flutter) به راحتی در هر ادیتوری قابل انجام است.

2-رابط کاربری منعطف:

قاب ورک فلاتر (flutter) قابلیت در دست گرفتن هر پیکسل از شیت را برای شما مهیا می نماید و می‌توانید پیاده سازی های فردی سازی گردیده ساخت و ساز نمایید.

3-اپلیکیشن های مستقر (Native) برای اندروید و آی وی اس :

با استعمال از این کادر ورک می‌توانید با یک کد شالوده نرم افزار های قابل انجام روی پلت هیبت اندروید و آی وی اس ساخت نمایید. در فیض در طول گسترش صرفه جویی کرده و یوزرها بیشتری را جذب میکنید و مخارج خویش را تا حدی متعددی کاهش می دهید.

قاب ورک فلاتر متن گشوده (Open Source) میباشد و بوسیله موسسات و شروع برنامه های بزرگی مانند علی پدر ، google ads ، enterprise و . … مستعمل میباشد .

فلاتر (flutter) چه شغل می نماید ؟

برای یوزرها : فلاتر (flutter) یک نرم افزار موبایل با یک ظواهر بسیار قشنگ به ارمغان می‌آورد.

برای بسط دهندگان : فلاتر (flutter) مانع ها ورود را برای ساختن اپ های موبایل کاهش می‌دهد . به عبارت دیگر سرعت گسترش نرم افزار را ارتقا و هزینه ها و عدم وضوح های طرح ریزی های گوشی را کاهش می‌دهد.

چه اپ هایی می‌توانیم با فلاتر (flutter) پیاده سازی کنیم ؟

فلاتر (flutter) برای اپلیکیشن های 2D گوشی که میخواهند در هر دو پلت هیبت Android و iOS انجام شوند، باصرفه گردیده است.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


پژوهش خصوصیت های اندروید9

1.باتری تطبیقی و نور
پلتفرم های اندرویدی اکثری از خصوصیت های اتومات را دارا‌هستند و بعضا از مهم‌ترین آن ها در پای بسیار مدبرانه و باذکاوت خیس میباشند.سعی Adaptive Battery یک خصوصیت افزودنی Doze میباشد که در Android 6 Marshmallow راه‌اندازی شد. Doze نرم‌افزار هایی را که شما از آن‌ها به کارگیری نمی کردید در “خواب عمیق” قرار میدهد تا از هدر رفتن آن ها در مصرف باتری پرهیز گردد. با این اکنون در حال حاضر ، خصوصیت Adaptive Battery با درایت از اپ ها و خدماتی که از آن‌ها بیشتر به کارگیری می‌کنید ، یک گام جلوتر می رود و آنچه را که از آن به کار گیری نمیکنید ، برای استعمال از باتری کمتری تهیه می نماید.این تحت عنوان یک خصوصیت پیش فرض تحسین میگردد ، با این وجود میتوانید به رفتن به( پیکربندی> باتری> باتری تطبیقی) ​​آن را فعال فرمائید. البته بایستی یک نکته را اعتنا داشته باشید که اپ هایی که اکثر زمان ها از آن ها به کار گیری نمیکنید ممکن میباشد به جهت این خصوصیت اعلان ها را به مکث بیاندازند.ترازو نور اتومات اندروید حتی‌در Pie ارتقاء مییابد. با این همت گوشی شما معیار فروغ متبوع خویش را در برخی از اپ ها و اطراف ها حافظه میگیرد و به صورت خود کار تهیه می نماید. میتوانید با گشودن پنل پیکربندی سریع ، از طراحی اپلیکیشن در مشهد  آن یاری بگیرید و پیکربندی آن را اوکی فرمائید.

2.ناوبری داخلی با Wi-Fi RTT
اینک Android P از پروتکل وای فای IEEE 802.11mc جانبداری می نماید که تحت عنوان Wi-Fi Round-Trip-Time (RTT) نیز شناخته می‌شود. این یکی‌از شایسته ترین خصوصیت هایی میباشد که هوا داران Android چشم به راه آن می باشند.این خصوصیت نو با انتخاب شرایط مکانی شما در باطن ساختمان و تسهیل مسیرهای وهله به نوبه خویش ، به شما یاری می نماید تا در منزل جنبش فرمائید ، به مدل GPS داخلی ردیابی نمائید. این بدان معناست که در حال حاضر میتوانید راه و روش خویش را در فاصله های کوتاه در مرکزها تجاری و ساختمان های والا پیدا نمائید.

3.داشبورد
در حالی که به تلفن اتوماتیک می‌کنید وبه تماشای فیلم های YouTube ، بازی کردن یا این که رسانه های اجتماعی را رسیدگی می‌کنید ، سهل وآسان وجود ندارد مجال را از دست دهید. به همین استدلال گوگل دسته ای از مشخصات را معرفی نموده است که به شما قابلیت میدهد شیوه استعمال از تلفن خویش را در اختیار گرفتن فرمائید. یکی‌از آن ها “داشبورد” میباشد که داده های به کار گیری از تلفن را تجزیه می نماید تا نشانه دهد که چه‌گونه وقت خویش را در دستگاه میگذرانید. اکران میدهد: نمودار پایینی که فرصت صرف گردیده در هر نرم‌افزار را در هر روز و همینطور به طور ساعت به شما نماد میدهد

تعداد تمام ساعتها روز در تلفن

تعداد دفعاتی که تلفن خویش را قفل نموده اید

تعداد مجموع اعلان هایی که اخذ نموده اید

4.بهزیستی دیجیتال(Digital Wellbeing)

بهزیستی دیجیتال(Digital Wellbeing) یکی‌از موردها شایان توجه میباشد که ین ابزاربا به کارگیری از خصوصیت هایی که گوگل برای امداد به شما در مشاهده و پیگیری به کارگیری از تلفن های همپا و همینطور نرم افزار هایی که بیشتر وقت خویش را در آن می‌گذرانید ، به شما یاری می نماید.

5.زمانسنج نرم افزار
یک گام دیگر به سمت بهزیستی دیجیتال ، خصوصیت نرم‌افزار تایمر میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد محدودیت هنگامی را در اپ هایی که برای بازه زمانی زمان بر تری به کار گیری می‌کنید تهیه فرمایید. با مجاورت شدن به محدودیت وقتی ، یک اعلان هشدار می‌دهد که به محدوده هنگامی خویش رسیده اید و نرم‌افزار متوقف میشود. بدین ترتیب با Android P میتوانید وقت خویش را خوب رئیس نمائید و فایده وری خویش را بهبود داد.
نکات و ویژگیهای اندروید 10

1.استعمال از تم دارک
یوزرها مدتها میباشد که موقعیت تم دارک یا این که همان تم بدون‌نور را برای دستگاه های خویش درخواست می نمایند و بالاخره گوگل نیز در یک کدام از ویژگیهای اندروید10 این گزینه را در دست یوزرها قرار بخشید. یوزرها توانا خواهند بود یک تم بدون‌نور را بر روی آحاد سیستم خویش جاری ساختن نمایند و این شغل باعث میگردد فشار بر روی چشمانتان کمتر گردد و همینطور منجر صرفه جویی در مصرف باتری ، به ویژه در تلفن های OLED می‌شود ، با عوض کردن تلفن همراه اندروید 10 به موقعیت صرفه جویی در باتری ، این وضعیت به صورت اتوماتیک فعال می گردد و به برخی اپ‌ها و یا این که نصیب‌های سیستم‌دلیل محصور نمیشود؛ بلکه تمام فضای سیستم‌ برهان بعداز فعال شدن این وضعیت تیره را خواهند داشت.

2.جواب هوشمند در کلیه نرم افزار های پیام رسانی
جواب هوشمند یکی ویژگیهای اندروید 10 و برتری ست که Google ارائه داده میباشد، این خصوصیت در نظر گرفتن می نماید که در جواب به یک پیام چه می‌خواهید بگویید که اینک برای نرم‌افزار های Google در دسترس میباشد ، ولی در حال حاضر برای تمامی ی نرم‌افزار های پیام رسانی در Android 10 قابل انجام میباشد.این بدان معناست که در حال حاضر می‌توانید پاسخهای پیشنهادی را در امثال WhatsApp و Facebook Messenger اخذ فرمایید . جواب هوشمند روشی اثر گذار برای صرفه جویی در وقت هنگام جواب کوتاه میباشد..

3.منوی اشتراک گذاری با کاربری سهل و آسان
اکثری از هواداران به سیستم برهان Android از سعی اشتراک گذاری این پلتفرم به جهت نماید بودن کارایی آن عیب گیری کرده اند. خوشبختانه ، گوگل این منو را در اندروید 10 بازنگری نموده است.منوی تازه اشتراک گذاری اندروید 10 بسیار سریع خیس از منوی پیشین میباشد . به محض لمس مورد اشتراک‌گذاری ، منوی متبوع ظواهر شود ،همینطور این مجموعه ابزار جدیدی را به عنوان «فی مابین‌برهای اشتراک‌گذاری» (Sharing Shortcuts) منتشر کرده تا گسترش‌دهندگان مورد‌های بیشتری را به‌این منو اضافه نمایند.

4.در دست گرفتن وضعیت مکانی
فعلا ، شما میتوانید به همگی نرم افزار ها و یا این که تمامی وقت به وضعیت مکانی خویش دسترسی داشته باشید. با Android 10 ، این قابلیت را خواهید داشت که به اپلیکیشن اذن دهید تنها در هنگام استعمال فعال از نرم‌افزار ، به داده ها حالت مکانی شما دسترسی پیدا نماید. این خیر فقط از التفات نگهداری حریم محرمانه میباشد بلکه مطلقا به صرفه جویی در مصرف باتری نیز امداد می نماید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


پیشرفت اینترنت که می باشد؟
یک گسترش دهنده وبسایت بایستی به لهجه‌‌های اپلیکیشن نویسی و استاندارهای اینترنت مسلط باشد. بتواند یک طرح نخستین را به یک اینترنت‌تارنما آحاد عیار تبدیل نماید. بسط اینترنت کاری میباشد که در بسط یک وبسایت برای وب (اینترنت جهانی) یا این که وب (کانال سری) جاری ساختن میگردد. گسترش اینترنت میتواند از گسترش یک ورقه معمولی متن بی آلایش تا نرم افزار‌های کاربردی اینترنت غامض، مشاغل الکترونیکی و سرویس ها کانال‌های اجتماعی طراحی اپلیکیشن در مشهد  متغیر باشد.

طریق تبدیل شدن به یک بسط دهنده اینترنت در پنج مرحله:
1.اصول توسعه و گسترش اینترنت را بیاموزید

2.یک تخصص پیشرفت را گزینش نمائید.

3.لهجه های نرم‌افزار نویسی کلیدی برای پیشرفت اینترنت را بیاموزید.

4.روی پروژه هایی عمل نمائید تا مهارت های بسط دهنده اینترنت خویش را پیشرفت دهید.

5.یک مثال شغل گسترش اینترنت بسازید.

اصول بسط اینترنت چیست؟
در شرایطی که در هم اکنون یادگیری توسعه و گسترش اینترنت می‌باشید، با اصطلاحاتی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت مواجه خواهید شد. اینها اکثر زمان ها بلوک های تولیدکننده اینترنت نامیده میشوند. این سه ابزار بر توسعه و گسترش اینترنت پیروز می باشند. به لحاظ میرسد هر کتابخانه یا این که ابزاری حول HTML، CSS و JS متمرکز شد‌ه‌است.

بسط اینترنت با نمونه چیست؟
بسط اینترنت به تشکیل داد، ساخت‌و‌ساز و مراقبت تارنما ها اشاره دارااست. گسترش اینترنت دربرگیرنده اشکال مختلفی از ساخت محتوای اینترنت میباشد. بعضا از مثال ها مشتمل بر کدنویسی دستی صفحه های اینترنت در یک ویرایشگر متن، ساختن یک تارنما در طرحی مانند Dreamweaver و آپ تو دیت رسانی بلاگ از روش وبسایت وب لاگ نویسی میباشد.

مزایای همیاری پیشرفت دهنده اینترنت و طراح اینترنت
وسیع ترین ادله همیاری طراحان و توسعه و گسترش دهندگان اینترنت، ساخت یک پروژه اینترنت بدون نقص و جامع می باشد. همانگونه که هر کمپانی ساخت وب سایت هر دوی این کارشناس ها را بایستی داشته باشد. از ظواهر گرفته تا کوشش و تا تجربیات، وقتی که طراح و گسترش دهنده اینترنت با هم همیاری میکنند پروژه از هر حیث خوب و کاملتر گردد.

و هنگامی که سخن از همیاری طراحان و بسط دهندگان اینترنت به فی مابین می‌آید نباید طراحان تعاملی را فراموش کنیم.

مزایای دیگری که‌این همیاری داراست عبارتند از:
• وجود دیده های دیگر برای پژوهش بر پروژه و جستن خطاها و مشکلات

• پیاده سازی و همفکری خلاقانه خیس

• تجربیات خوب و کامل تر، چون طراح متوجه می گردد که بسط دهنده قابلیت و امکان ساخت و ساز چه چیزهایی را داراست.

• متاع پایانی کامل تر که تک تک بخش های آن با هم هماهنگ میباشند و کارایی با ظواهر منطبق دارااست.

• طراح یا این که بسط دهنده چیزهای بیشتری در زمینه‌ی مراحل پیاده سازی یا این که توسعه و گسترش می‌آموزند.

• ترکیب نظرها برای داشتن دیده اندازی پهناور خیس از آنچه یک پروژه قرار میباشد باشد.

• ارتقا تمرکز بر روی منظره و هدف ها پروژه پیاده سازی

معایب همیاری طراح و بسط دهنده
جنبه های منفی چندانی دراین مورد نیست اما دو نکته را بایستی در حیث بگیریم:

1. در حالتی‌که بخواهیم همگی در یک فرصت در کنار هم شغل نمایند ممکن میباشد متحمل هزینه طراحی وب زیاد گردد. به خصوص در‌حالتی که اشخاص در جای های متعدد باشند. در‌این حالت در صورتی قابلیت گردآوری اشخاص در یک فرصت و جای را ندارید می توانید از روش کنفرانس آنلاین و اشتراک گذاری آنلاین با یکدیگر درباره ی باشید.

2. گه گاه ممکن میباشد اشخاص نتوانند با هم کنار بیایند یا این که به توافق برسند. البته همگی ما اشخاص بالغی هستیم، درسته؟ پس خواهیم توانست با این ایراد کنار آمده و آن را حل کنیم.

هم اکنون که می‌دانید چرا بایستی با یک طراح یا این که پیشرفت دهنده اینترنت همیاری نمائید، چه گونه بایستی آن را عملی نمایید؟ این شغل با تولید یک رابطه بدیهی و پر‌نور جاری ساختن می‌گردد.

طراحان و پیشرفت دهنده های اینترنت می بایست آغاز پروژه را روی هم رفته مدنظر قرار داده و راجع‌به کلیت پروژه در حین مراحل و تصمیم گیری ها، اندیشه نمایند. به حافظه داشته باشید که موفقیت و شکست هایی در این‌شیوه وجود داراست.

شایسته ترین عمل برای استارت همیاری، دعوت کردن همکارتان به نهار، صرف قهوه و یا این که پیاده روی است. پیش از اینکه فعالیت را آغاز نمایید کارایی نمائید همکارتان را و مدل کاریش را به خیر و خوبی بشناسید. درباره عمل تیمی خویش با یکدیگر کلام فرمائید و شرایطی را برای این همیاری انتخاب کنید.

هر هر که در پروژه همیاری داراست می بایست در حین های مشخص و معلوم شغل های خویش را با سایرافراد در پروژه به اشتراک بگذارد تا اعتقادوباور نتایج خواهد شد که تمامی در درحال حاضر جلو رفتن و جاری ساختن شغل های خویش میباشند. همواره خوش واکنش باشید و انتقادهای خالق ارائه فرمائید و پذیرای نقد ها سایرافراد هم باشید. و به حافظه داشته باشید که در این‌شیوه چیزهای متعددی خواهید آموخت و پذیرای آن‌ها باشید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


معایب پیاده سازی نرم افزار با اندروید
چگونگی در تشکیل داد نرم‌افزار
شاید بنظر رسد که به کارگیری از کدهای نرم افزار اندروید برای تعدادی پلتفرم همزمان اثر گذار باشد؛ ولی آزمایش نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد  را غامض می نماید.

هزینه پیاده سازی نرم افزار اندروید

هزینه‌ی پیاده سازی نرم افزار اندروید برای پیشرفت‌ی اپ ها نسبت به ios بیشتر میباشد. به همین ادله فرصت متعددی صرف پیاده سازی آن می‌گردد.

پرداخت هزینه‌ی نادر خیس یوزرها

یوزرها اندروید بیشتر مایلند از نرم افزار ‌های بدون پول استعمال نمایند و نسبت به یوزرها ios نادر خیس نرم افزار ها را خریداری می‌نمایند.

امنیت

برخلاف ios که سیستم بسته‌ای دارااست در اندروید این سیرتکامل وجود ندارد و همین دستور سبب می‌گردد اندروید بیشتر گزینه هجوم ها سایبری قرار بگیرد.
معرفی یکسری مثال از لهجه‌های نرم افزار نویسی بلندتر در پیاده سازی نرم افزار ios


سوئیفیت (swift ):این گویش به وسیله کمپانی تعالی اپل برای ساخت و ساز محصولاتش پیشرفت داده شد. از لهجه ‌های اپ‌نویسی همانند C+، پایتون، رابی و… الهام گرفته میباشد. اپل از لهجه swift برای گسترش iOS، macOS، watchOS و tvOS به کار گیری می‌نماید.

سی شارپ (C#): سی شارپ به لهجه های اپ نویسی چونC ،C++ و جاوا مجاورت میباشد و هم اینگونه در طراحی وب و پیاده سازی نرم افزار های iOS به کارگیری میشود.

دارت (dart): دارت به وسیله کمپانی گوگل گسترش داده گردیده و می‌اقتدار با کد های نادر اپلیکیشن هایی با رابط کاربری بسیار قشنگ پیاده سازی کرد.

مزایای پیاده سازی نرم افزار ios


وجود رابط کاربری دوست داستنی و مخاطب پسند

رابط کاربری آیفون به عبارتی سیستم برهان iOS میباشد و می‌قدرت فارغ از هیچ واسطه میانی از آن بهره برد و در هر سیستم استدلال یکی‌از عامل ها حیاتی و اساسی در گزینش مخاطب و جذب آنها می باشد. کمپانی اپل با سرعت بالا و امکان کاربردی این رابط کاربری آن را به مراتب زیباتر و دوست داستنی خیس نموده است.

امنیت بالا در IOS

بیشتر یوزرها برای رونق تجارت آنلاین خویش از موبایل های هوشمند برای برقراری رابطه به کار گیری می‌نمایند و بالا بودن امنیت خصوصیت مهمی میباشد که در ios وجود دارااست.

وجود مشتریان منحصر

یک کدام از مهمترین اقدامات برای تجارت تشکیل داد نرم افزار ios میباشد. با این نرم افزار شما مشتریان منحصر به فرد به شخصی را به تولید ها و سرویس ها خویش معرفی میکنید.
معضل های پیاده سازی نرم افزار ios
وجود تحریم

به جهت تحریم های جانور در حالا حاظر قابلیت نشر نرم افزار های اهل ایران نیست. البته با تعدادی ترفندها می‌اقتدار تکثیر اعطا کرد با تصویب او‌لین گزارش از سمت یوزرها که‌این نرم افزار اهل ایران میباشد با گاز نرم افزار حذف و اکانت شما مسدود می‌شود.

گران بودن

برای اپلیکیشن نویسی قطعا نیاز به مک بوک میباشد و برای آزمایش به دست آوردن بایستی همه آیفون هایی که هنوز ایجاد میشوند و برای آنها آپ تو دیت میاید را داشته باشید به همین برهان مخارج بالایی برای تهیه و تنظیم این مورد ها بایستی صورت پذیرد که بر روی بها پیاده سازی نرم افزار ios اثر میگذارد و نسبت به پیاده سازی نرم افزار اندروید گران خیس میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


پیاده سازی نرم افزار چیست
عموم امروز بیشتر از هر فرصت دیگری از تلفن همراه‌هایشان استعمال می‌نمایند. آمارها نماد میدهد که عموم ایالات متحده روزمره ۵ ساعت در تلفن همراه‌هایشان وقت می گذرانند. بیشتر این فرصت صرف گشت‌وگذار در نرم افزار‌ها و وب سایت‌های متفاوت می شود. به همین خیال میباشد که پول در گردش صنعت نرم افزار‌های موبایلی در سال‌های اخیر، جهش خیره‌کننده‌ای داشته میباشد. اکثری از استحصال‌وکارها برای ارتقا درآمد خویش پیرو پیاده سازی نرم افزار برای خویش می‌باشند. به همین خیال و خاطر میباشد که تقاضا برای پیشرفت‌دهنده و طراح نرم افزار، روز آپ دیت ارتقاء پیدا می‌نماید. خلال این که عده ای که بسط‌دهنده نرم افزار میشوند هم می توانند درآمد خیر طراحی اپلیکیشن در مشهد  استحصال نمایند.
درپی توضیحات بالا، بر آن شدیم تا در‌این نوشته‌ی علمی آموزشی مقداری بیشتر در زمینه‌ی پیاده سازی نرم افزار و طرز درآمدزایی از آن سخن کنیم.

یادگرفتن پیاده سازی نرم افزار

پیاده سازی نرم افزار به چه شکل میباشد؟

پیاده سازی نرم افزار به معنای مراحل‌ای میباشد که در آن یک نرم افزار گوشی ساخته می‌گردد. در‌این فرایند معمولاً یک پیشرفت‌دهنده شغل های فنی و نرم افزار نویسی تلفن همراه را اعمال میدهد و یک طراح شغل های مرتبط با پیاده سازی رابط کاربری (UI یا این که user interface) و تجارب کاربری (UX یا این که user experience) را ایفا می دهد. اما ممکن میباشد که هر دو نصیب این‌ها به وسیله یک نفر اعمال شاید یا تیمی متشکل از یک‌سری بسط‌دهنده و طراح، این وظایف را جاری ساختن دهند. شما برای این که بتوانید تحت عنوان یک طراح یا این که توسعه و گسترش‌دهنده نرم افزار وارد بازار گردید، آغاز می بایست با فرایند گوناگون آن آشنا گردید، بعد از آن تمرین فرمائید تا بتوانید شغل های اجرایی را نیز جاری ساختن دهید.

اندروید و iOS دو پلتفرم یا این که سیستم دلیل مهم‌اند که بیشتر نرم افزار‌های گوشی برای آنها پیاده سازی میگردند. در گسترش اپلیکیشن‌های اندروید و iOS تفاوت‌های متعددی دارااست. برای آغاز عمل خویش بایستی یکی این دو پلتفرم را گزینش فرمایید. معمولاً طراحان به خیال شل‌خیس بودن بسط اندروید (از دید بدون پول بودن نرم‌افزار‌های آن و مسائل دیگر) شغل خویش را با پیاده سازی نرم افزار اندروید استارت می‌نمایند. دراین مکان هم ما توضیحات خویش را بر این اساس سرویس شما ارائه میکنیم.

نرم افزار‌های تلفن همراه به دو تیم کلی نیتیو (native) و HTML5 تقسیم می شود. نرم افزار‌های نیتیو، نرم افزار‌هایی می‌باشند که به طور منحصر برای یک کدام از سیستم دلیل‌های جانور (اندروید یا این که iOS) پیاده سازی و ساخته میگردند. البته نرم افزار‌های HTML5 بر مبنا اینترنت نوشته میشوند. به سیرتکامل‌ای که در هر سیستم عاملی قابلیت و امکان جاری ساختن دارا هستند. از حیث همت و نادر‌هزینه بودن، نرم افزار‌های HTML5 به صرفه خیس به لحاظ می‌رسند. ولی حقیقت دیگر این میباشد که‌این نوع نرم افزار‌ها می توانند محدودیت‌های متعددی داشته باشند. در نرم افزار‌های نیتیو دست ما بازتر میباشد و شغل های بیشتری میتوانیم اعمال دهیم.

همینطور یک نوع دیگر از نرم‌افزار‌ها وجود دارااست که به آن نرم‌افزار‌های هیبرید یا این که Hybrid apps میگویند. برنامه‌های هیبرید به نوعی ترکیبی از نرم‌افزار‌های نیتیو و HTML5 محسوب میگردند. در واقع این برنامه‌ها هم بر اساس اینترنت مندرج‌اند و می‌قدرت از آنان در سیستم برهان‌های متفاوت بهره برد. ولی تفاوتش این میباشد که یک بستر نیتیو برای آن ساخت میگردد به گونه ای که ظاهرشان مشابه به نرم‌افزار‌های نیتیو و منحصربه‌فرد برای هر سیستم استدلال میشود. در‌این نوع پیاده سازی، نسبت به پیاده سازی HTML5، دست طراح بازتر میباشد و بیشتر می تواند از خصوصیت‌های آن سیستم برهان خاص بر روی نرم افزار خودش منفعت پیروز شود. البته گشوده هم محدودیت‌هایی برای این نوع نرم افزار نیز وجود دارااست.

معمولاً برای این که شایسته ترین پیاده سازی را داشته باشیم و بتوانیم از تک تک پتانسیل‌ها به طور بی نقص و صد درصدی به کار گیری کنیم، می بایست نرم افزار‌های گوشی را به طور نیتیو پیاده سازی کنیم. فقط انواع آن این میباشد که بایستی برای هر سیستم ادله به طور جدا شغل های نرم افزار‌نویسی و پیاده سازی را اجرا دهیم که خب به طور طبیعیً هزینه‌های ناشی از آن را ارتقاء می دهد. البته از طرف دیگر نرم افزار میتواند خصوصیت‌های بسیار مفیدتری داشته باشد و یوزرها نیز از آن راضی‌خیس باشند. گزینش نوع نرم افزار از این لحاظ (نیتیو یا این که هیبرید بودن) بیشتر به دارایی و هدف ها شما بستگی دارااست. همینطور این مسئله که می خواهید چه خصوصیت‌هایی در نرم افزار وجود داشته باشد.

پیاده سازی نرم افزار با اندروید

تلفن همراه‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم دلیل اندروید استعمال می‌نمایند، اکثریت دستگاه‌های دیجیتال را مشمول می شوند. خلال این که اپلیکیشن قانونی پیشرفت اندروید یعنی Android Studio تماماً بدون‌پول میباشد و استعمال از آن هیچ هزینه‌ای ندارد. در مقابل برای گسترش قابل انعطاف‌افزارهای iOS بایستی اپلیکیشن منحصر آن را خریداری فرمایید. به همین خیال میباشد که بیشتر طراحان شغل پیاده سازی نرم افزار خویش را از اندروید شروع می‌نمایند. ما نیز در اینجا کارایی می کنیم تا شما‌را با مراحل پیاده سازی نرم افزار با اندروید روی هم رفته آشنا نماییم.

همانطور که پیشتر نیز گفتیم، فعالیت پیاده سازی و بسط نرم افزار اندروید با نرم افزار Android Studio ایفا میگردد. برای آغاز شغل خویش بایستی این برنامه را از وب سایت قانونی اندروید دانلود نمائید و آن را بر روی کامپیوتر خویش نصب فرمائید. بعداز نصب و اجرای Android Studio، به آسانی می توانید پروژه نو برای خویش تمجید نمایید و از بی آلایش‌ترین تا غامض‌ترین نرم افزار‌ها را بسازید. برای این که بتوانید شغل اپلیکیشن نویسی نرم افزار‌های اندروید را نیز ایفا دهید، بایستی با گویش‌‌های اپ نویسی مانند جاوا که در اندروید از آن به کار گیری می شود، شناخت داشته باشید.

تعرفه پیاده سازی نرم افزار اندروید

اکنون، پیاده سازی نرم افزار اندروید میتواند درآمد بسیار خیر و خوبی را قسمت پیشرفت‌دهندگان و طراحان نماید. ولی معین میباشد که پیاده سازی نرم افزار اندروید به طور حرفه ای، به علم و تجربیات بالایی و همینطور فرصت متعددی احتیاج داراست که هر کسی از پس آن برنمی‌آید. براین اساس طبیعی میباشد که تعرفه‌های آن نسبتاً بالا باشد. اما بایستی بر روی این نکته هم تأکید کرد که با تمرین و ممارست، هر کسی قادر است به یک طراح نرم افزار بهتر تبدیل خواهد شد.

تعرفه پیاده سازی نرم افزار به ابهام و خصوصیت‌های متفاوت آن نرم افزار بستگی دارااست. از جملهً بستگی دارااست که شما بخواهید یک نرم افزار توصیه طعام پیاده سازی نمائید یا این که یک نرم افزار مغازه. و به‌این هم بستگی دارااست که صاحب کار چه خصوصیت‌های منحصر برای آن درخواست نماید. طبعاً هر چه خصوصیت‌های منحصر به فرد بیشتر باشد، تعرفه نیز ارتقاء پیدا می‌نماید. حال معدل تعرفه‌های پیاده سازی برای یک نرم افزار فروشگاهی بی آلایش، بیشتر از ۳۰ میلیون تومان میباشد. نرم افزار فروشگاهی شاید بی آلایش‌ترین و روتین‌ترین نرم افزار دربین اشکال گوناگون آن باشد. تعرفه پیاده سازی اشکال نرم افزار دیگر میتواند فراتر از این رقم باشد. علاوه بر این که هر چه ابهام نرم افزار بیشتر خواهد شد، بها آن نیز بیشتر ارتقاء پیدا می‌نماید و می تواند تا چندین صد میلیون هم بالا رود.

اما به طور طبیعیً نمی‌قدرت یک تعرفه یکسان برای پیاده سازی نرم افزار پیدا کرد. افراد و کمپانی‌های متعدد ممکن میباشد تا ارقام متفاوتی درخواست نمایند. ارقامی که در اینجا درج کردیم، به نوعی معدل تعرفه‌های کمپانی‌ها و طراحان متعدد بود. مقصود بیشتر این بود که آرم دهیم درآمد نتایج از پیاده سازی و اپ نویسی نرم افزار، چقدر می تواند مطلوب باشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


نرم افزار و اشکال آن
همانگونه که می دانید اَپلیکیشن گوشی یک نرم‌افزار رایانه‌ای یا این که برنامه کاربردی میباشد که پیاده سازی گردیده تا روی تلفن هوشمند، تبلت و ساعت هوشمند و دیگر دستگاه های یار و همدم  طراحی اپلیکیشن در مشهد  اعمال گردد.

در قبلی، ساختار مهم تلفن های یاور محصور به تماس و ارسال پیام به شخص دیگر بود و فقط قابلیت و امکان های اضافه خیس آنها دربرگیرنده ماشین اکانت، رادیو، ساعت و … بودند، به‌تدریج با رسیدگی نیاز های همگانی عموم مانند طعام میل کردن، خرید کردن، نیاز به ورزش کردن و غیره به‌این سود رسیدند که میتوانند با تشکیل داد نرم افزار های هدفمند بدین نیاز ها جواب اثر گذار بدهند.

همین خط متد سبب ساز شد تا نرم افزار ها وضعیت بی آلایش ی خویش را از دست بدهند و ماهیتی غامض و حرفه ای پیدا نمایند. اشکال توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار گوشی به گستردن ذیل میباشد:

گسترش دهنده ios؛ بسط دهندگان ios نرم افزار هایی را برای دستگاه های مطابق ios تولید و تست می نمایند. آن ها معمولاً از Xcode تحت عنوان اطراف گسترش دهنده و از گویش Swift تحت عنوان لهجه مهم اپلیکیشن نویسی iOS خویش به کارگیری می نمایند.
توسعه و گسترش دهنده android؛ بسط دهندگان اندروید مسئول توسعه و گسترش نرم افزار ها برای دستگاه های اندرویدی می باشند. آن‌ها نرم افزار ها را پیاده سازی و بسط میدهند، آن‌گاه کد را برای به کار گیری از قابلیت و امکان همگانی تست می نمایند.


سه نحوه‌ برای ایجاد کرد نرم افزار اندروید و iOS وجود دارااست


استعمال از نرم افزار سازها
طرز‌های مختلفی برای تشکیل داد نرم افزار وجود داراست که یک‌خط مش مطلوب و مقرون‌ به ‌صرفه به کارگیری از نرم‌افزار تشکیل داد نرم افزار میباشد. این قابل انعطاف‌افزارها گونه های مختلفی دارا‌هستند: اپ پایین اینترنت، برنامه گوشی و دسکتاپ.

مزایای پیاده سازی نرم افزار با استعمال از نرم افزار سازها:

پیاده سازی نرم افزار به سریعترین صورت ممکن
قابلیت و امکان تعریف و تمجید محتوا ، ایکن ، رنگ بندی و پوسته (شاید در همگی نرم‌افزار سازها به‌این شکل نباشد)
هزینه کمتر و گاها بدون‌پول
تشکیل داد نرم افزار فارغ از علم فنی و سوای نیاز به کدنویسی


معایب پیاده سازی نرم افزار با به کارگیری از نرم افزار سازها:

به کار گیری از پوسته یکسان و اپلیکیشن شبیه برای صدها نفر
عدم آپ دیت بودن ظواهر و پوسته نرم افزار ها
نبود ابتکار عمل و ابتکار
عدم قابلیت و امکان توسعه و گسترش و فردی سازی
پذیرفته نشدن اکثری از نرم افزار های تشکیل شده با این خدمات به وسیله نرم‌افزار استور ها
عدم آپدیت بودن پیاده سازی و کدنویسی
خلا پشتوانه


اختیار فعالیت به یک دولوپر
شرکت ها مختلفی صورت گرفتند که تمامی این فعالیتها را برای شما ایفا می‌دهند. و شما با اختیار عمل بدین موسسه ها زبده در وقت و سرمایه خویش صرفه جویی خواهید کرد. و از مزیت جانبداری و مشورت نیز بهره مند می شوید.

مبادرت به یادگیری گویش نرم افزار در کمپانی‌های طراح نرم افزار
اولی گام برای یادگرفتن پیاده سازی نرم‌افزار گوشی این میباشد که شما آغاز پلتفرم خویش را مشخص و معلوم فرمایید. پلتفرم های متعددی همانند windows, Android, blackberry, ios و … وجود داراست که می توانید برای تلفن همراه ها پیدا نمایید خوب میباشد با اعتنا به مقصود و سیستم ادله خویش یکی آن‌ها را گزینش فرمائید ولی دربین آنان Android و iOS میباشد که به بازار گوشی های هوشمند اشراف دارا‌هستند.

شایسته ترین گویش برای یادگرفتن نرم افزار تلفن همراه
بزرگترین لهجه برای ایجاد کرد نرم افزار گویش جاوا و سوئیفت میباشد البته گویش های نرم‌افزار نویسی دیگری هم میباشند که میتوان از آن‌ها برای ایجاد کرد نرم افزار بهره مند شد. از جمله با ری اکت نیتیو می قدرت اپیکیشن موبایلی را به گویش جاوا اسکریپت نوشت که هم بر روی سیستم دلیل اندروید و هم بر روی سیستم ادله iOS قابل انجام باشد.

همین خصوصیت و حفاظت قدرتمند کمپانی رخ بوک منجر گردیده‌است که روز آپدیت شاهد بسط این گویش باشیم. برای التفات این فریمورک صرفا کافی میباشد به‌این نکته اشاره کنیم که لبریز استفاده کننده ترین نرم افزار عالم یعنی اینستاگرام (Instagram) توسط همین کادر ورک درج شده میباشد.

ماجرا ری اکت نیتیو از این قرار میباشد که آغاز کمپانی چهره بوک (Facebook) بر روی HTML متمرکز بود، تا اینکه مدیران ارشد آن درپی نرم‌افزار‌ای نو بودند تا بتواند برای پیاده سازی نرم افزار iOS، مورد هایی از رابط کاربری (UI) ایجاد نماید.

این نرم‌افزار React Native نامگذاری شد که اصولا براساس JavaScript مندرج ولی با به کارگیری از HTML عمل نمی نماید. همان، می‌اقتدار اعلام کرد که React Native از شایسته ترین اپ هایی مانند Native و جاوا اسکریپت تشکیل و مخلوط گردیده تا شایسته ترین رابط کاربری را ارائه دهد.

امروزه، کم و زیاد می اقتدار از React Native در iOS و Android استفاده نمود و نرم افزار‌های جدیدی ساخت‌و‌ساز نمود. به طور بدوی، React با پلتفرم UI مو جود در Native، متصل و رابطه داده میگردد. به‌این مفهوم که، نرم افزار شما همچون API مو جود در دیگر نرم افزار ها، از پلتفرم‌های یکسان Native استعمال می نماید.

با به کار گیری از React Native، مجموعه بسط دهنده قادر است دو پلتفرم را محافظت کرده و یک فناوری مشترک را بوسیله React به اشتراک بگذارد. به عبارت دیگر، می اقتدار با به کارگیری از React Native، با HTML خداحافظی کرد، زیرا رابط کاربری عالی و بی آلایش تری را ارائه می‌دهد. دقیقا به همین برهان میباشد که‌این گویش در درحال حاضر تبدیل شدن به شایسته ترین لهجه اپلیکیشن نویسی نرم افزار میباشد.

فرآیند یادگرفتن ایجاد کرد نرم افزار
انتخاب نظرها و هدف ها نرم افزار
پژوهش ها درباره کاربراناپلیکیشن
ایجادwireframes برای نرم افزار؛ وایر کادر برای درک کردن جزئیات بیشتر درمورد هر دکمه، پنجره بازشو و فیلدهای متن بسیار اصلی میباشد. وایر قاب یک الگویی میباشد که میتوانید در فرایند نخستین آن را دستکاری و تصحیح فرمایید.
زیرساخت نرم افزار
پیاده سازی بصری نرم افزار
بسط نرم افزار
آزمایش نرم افزار
تکثیر ورژن اساسی نرم افزار


بازه فرصت یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید چقدر میباشد؟
سرعت ماهر شدن در هرکاری تماما به شما و موقعیت شما بستگی داراست. شما می توانید در ۳ ماه در یک لهجه اپ نویسی حرفه ای گردید و یا این که میتوانید همین عمل را در ۳ سال اجرا دهید. سرعت طی کردن این مسیر تماما دست شماست! ممکن میباشد فردی فرصت آزاد متعددی داشته باشد و بتواند روزمره ۸ ساعت اثرگذار برای یادگیری و تمرین نرم‌افزار نویسی وقت بگذارد.

از آن طرف فرد دیگری باشد که دانشجو یا این که شاغل میباشد و روزمره ۴ ساعت می تواند یادگیری و تمرین موثر داشته باشد. طبیعی میباشد که نفر اولیه، زودتر به هدفی که داراست میرسد و زودتر قادر است مسیر تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس حرفه ای را طی نماید.

آیا یکبار یادگیری نرم‌افزار نویسی نرم افزار گوشی، کافیست؟
اندروید و نرم افزار نویسی آن روز آپدیت درحال توسعه و گسترش و تغییر و تحول میباشد. سرعت این تغییرات بیشتراز پیش در درحال حاضر ارتقاء میباشد، به این ترتیب در صورتی‌که میخواهید مدام یک نرم‌افزار نویس ماهر باشید،‌ یادگیری بایستی جزو عادت‌های اساسی شما باشد. در شرایطی که تنها درپی یک علم اول باشید و دیگر به سراغ به روز و بروز کردن خودتان نروید، پس از مدتی علم شما سابق و سوای کاربرد می گردد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

جاوا


جاوا
بان نرم‌افزار نویسی جاوا یکی دوست داستنی ترین لهجه های تلفن همراه میباشد چون بر روی تک تک سیستم کارداران برای مثال آندروید جاری ساختن

میشود . جاوا یک گویش اپ نویسی شی گرا میباشد که شما می‌توانید به دو نحوه  طراحی اپلیکیشن در مشهد  متفاوت اجراش نمائید :

۱-در پنجره مرورگر

۲-در یک ماشین مجازی که می‌تواند سوای مرورگر صورت پذیرد

به این ترتیب در صورتی‌که شما جاوا را حافظه بگیرید ، می‌توانید هم نوع نرم افزار اندروید را ساخت نمائید و این سبب ساز می‌شود که شما درصندلی رانندگی قرار بگیرید چون شما در آتی از تکنولوژی نرم‌افزار در اختیار گرفتن خواهید شد .

PHP
پی اچ پی یک لهجه منبع گشوده اپلیکیشن نویسی سرور میباشد . این نرم‌افزار بوسیله Zend Technologies در سال 1995برای ساخت وب سایت ها طراجی شد‌ه‌است البته امروزه برای گسترش همگانی آیتم به کار گیری قرار میگیرد وشما میتوانید با به کار گیری از این گویش

اپ های خودتان را پیاده سازی فرمایید .

با PHP میتوانید اپلیکیشن های اندروید ، ios وویندوز بدون نقص صحیح نمائید . PHP مجبوب ترین گویش نرم افزار نویسی میباشد که به وسیله Jobs Tractor گزارش گردیده‌است.

فکر کنید که در صورتیکه PHP خاطر بگیرید شما میتوانید در تولید تارنما های پویا ، اپ های کاربردی اینترنت و اشکال اپلیکیشن های تلفن همراه باشید .

C++
C++ یک لهجه نرم افزار نویسی شی گرا در مجموع با امکان ویرایش یاد نادر میباشد . با اعتنا به نرم افزار های گوشی ، c++ به صورت غیر معمولی به خیر و خوبی شغل می نماید .: چون به راحتی با به کارگیری از تجربیات انواع زدایی و گوشه و کنار کار کشته خویش ، نرم افزار های تلفن همراه متقارن را راحت می نماید . شما میتوانید با c++ نرم افزار های شگفت انگیزی برای آندروید و ios پیاده سازی نمائید همینطور به شما اذن میدهد به راحتی بازی ها ونرم افزارهای را کد نمائید.

جاوا اسکریپت
یک لهجه نرم افزار نویسی سطح بالا میباشد . این یک گویش چندین پارادایم میباشد که اپلیکیشن نویسی شی گرا و کاربردی را مدد می نماید

جاوا اسکریبت عمدتا یک گویش برای بسط نرم افزار وجود ندارد بلکه لهجه میباشد که به وسیله مرورگرها اعمال می‌شود که برای بسط و در دست گرفتن صفحه ها ذیل اینترنت گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد . ساخت نرم افزار های گوشی با جاوا اسکریپت قابلیت و امکان پذیر میباشد البته بایستی با HTML

CSS و AJAX آیتم استعمال قرار گیرد . ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار ها در جاوا اسکریپت راحت میباشد چون شما بایستی یک توشه نرم افزار را رمزنگاری فرمائید و آن را در تک تک سیستم کارداران ( IOS Android Window) منتشر فرمایید . جاوا اسکریپت سریع و کارامد میباشد و شما میتوانید آن را در یکسری ماه به آسانی خاطر بگیرید .

پایتون
یک گویش نرم افزار نویسی سطح بالا میباشد که به صورت پهناور ای در بسط اینترنت ، بسط اپلیکیشن ها ، تجزیه وتحلیل و احتساب داده های علمی و عددی ، ساخت GUI های دسکتاپ و گسترش نرم‌افزار گزینه استعمال قرار می‌گیرد .

فلسفه مهم گویش پایتون قشنگ ، مصرح ، بی آلایش و شمارش پذیر میباشد . پایتون دارنده پتانسیل بالایی میباشد و شما میتوانید هر نوع نرم افزار موبایل را با پایتون پیاده سازی فرمائید . یادگیری آن بسیار معامله بزرگی وجود ندارد چون یکی معمولی ترین گویش های عالم میباشد .

در حالا حاظر از پایتون برای ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن های والا و کاربردی به کارگیری میگردد . وب به جهت تعلق به پایتون سبب گردیده که پایتون مجبوبیت بیشتری در بین یوزرها پیدا نماید . سیستم معاملاتی اینترنت گمرکی نیویورک ، موتورهای جست وجو گر گوگل یوتیوب و … این همگی اپلیکیشن ها وسیستم عوامل ی اینترنت به پایتون بستگی دارا هستند .

فیض گیری
شما می بایست بدانید که اکثر مصرف کنندگان تجربه جست وجوی خویش را بر روی دستگاه های موبایل خویش ، و خیر بر روی کامپیوتر خویش استارت می نمایند براین اساس شما نیاز به تشکیل داد نرم افزار های تلفن ملازمت دارید که بدین مصرف کنندگان امداد می نماید . همانطور که گفتم هیچ رویکرد خاصی نیست و هرمورد از این لهجه های اپ نویسی نقاط ضعف و قوت خویش را دارا‌هستند . تعیین رویکرد مطلوب برای پیش بردن هدفتان ، در واقع یکسری تصمیمات خرد میباشد و به شدت وضعیت ، محدودیت ها و ولی نیازهای ظریف مصرف کنندگان شما بستگی دارااست . امیدوارم این نوشته‌علمی شما چهت نیل به هدفتان امداد کرده‌با‌شد .
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


آیا هزینه ایجاد کرد نرم افزار اندروید قادر است با تغییر و تحول گویش اپ‌نویسی تغییر تحول نماید؟
آری، هزینه ایجاد کرد نرم افزار اندروید می تواند با تغییر‌و تحول گویش اپلیکیشن‌نویسی تغییر و تحول نماید. گزینش گویش نرم‌افزار‌نویسی مطلوب برای پروژه قادر است در کاهش هزینه و فرصت پیشرفت یاری دهد. به صورت کلی، گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی Java و Kotlin معمولاً برای تشکیل داد نرم افزار‌های اندروید استعمال می گردند که در مقایسه با لهجه‌های دیگر مانند React Native و Flutter هزینه کمتری دارا هستند. با این حالا، به کارگیری از لهجه‌های دیگر ممکن میباشد برای بعضا پروژه‌ها مطلوب‌خیس باشد و به کاهش طراحی اپلیکیشن در مشهد  هزینه یاری دهد.

آیا استعمال از ابزارهایی مانند Android Studio و Emulator هزینه پیاده سازی نرم افزار اندروید را ارتقاء می دهد؟
به کارگیری از ابزارهایی مانند Android Studio و Emulator برای پیاده سازی و بسط نرم افزار اندروید، هزینه اپلیکیشن نویسی نرم افزار اندروید را به صورت بی واسطه ارتقا نمی‌دهد، چون این ابزارها به طور بدون پول در دسترس می‌باشند. با این هم اکنون، استعمال از این ابزارها به بسط‌دهندگان امداد می‌نماید تا شایسته ترین چگونگی و همت را برای نرم افزار خویش به دست آورند.

کلاً، به کارگیری از ابزارهایی مانند Android Studio و Emulator میتواند به کاهش هزینه ایجاد کرد نرم افزار اندروید یاری دهد، چون این ابزارها به توسعه و گسترش‌دهندگان اذن می دهند تا نرم‌افزار‌های خویش را با با کیفیت و تخت‌گاز پیشرفت دهند. همینطور، به کارگیری از این ابزارها قادر است بهبود عملکرد و سرعت توسعه و گسترش نرم‌افزار و همینطور کاهش خطاهای نرم افزار یاری دهد که در سود، ممکن میباشد به کاهش هزینه ایجاد کرد نرم افزار سبب ساز خواهد شد.

آیا استعمال از خصوصیت‌های بغرنج در نرم افزار، هزینه ایجاد کرد آن را بیشتر می‌نماید؟
آری، استعمال از خصوصیت‌های غامض در نرم افزار معمولاً هزینه تشکیل داد آن را بیشتر می‌نماید. خصوصیت‌های بغرنج میتوانند مشتمل بر خصوصیت‌هایی مانند پرداخت اینترنتی، کلیپ پلیر، سیستم کاوش، نقشه برداری و … باشند. به کارگیری از این خصوصیت‌ها مستلزم بسط‌دهندگان زبده و تخصص بالا میباشد که معمولاً هزینه بیشتری دارا هستند.

همینطور، سفارشی سازی بیشتر در پیاده سازی خصوصیت‌های بغرنج نیز تعرفه پیاده سازی نرم افزار را ارتقاء می دهد. چون این فعالیت مستلزم مجال و همت بیشتری از طرف پیشرفت‌دهندگان میباشد.

به این ترتیب، به کارگیری از خصوصیت‌های بغرنج در نرم افزار میتواند به ارتقا بها تشکیل داد یک نرم افزار آن سبب خواهد شد. به همین استدلال، در گزینش خصوصیت‌های نرم افزار، بایستی به توجه نیازهای یوزرها و مقصود اساسی نرم افزار دقت نمائید و برای تعیین خصوصیت‌ها توجه کافی را به کنار بگذارید.

آیا تشکیل داد نرم افزار با استعمال از لهجه اپلیکیشن‌نویسی React Native یا این که Flutter هزینه بیشتری داراست؟
به کار گیری از لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی React Native و Flutter برای ایجاد کرد نرم افزار، معمولاً هزینه کمتری نسبت به تشکیل داد نرم افزار با استعمال از لهجه نرم افزار‌نویسی‌های native دارااست. انگیزه این مسئله این میباشد که React Native و Flutter به بسط‌دهندگان اذن می دهند تا با استعمال از یک کد شالوده، اپ‌هایی را برای سیستم‌برهان‌های متفاوت مانند iOS و Android توسعه و گسترش دهند.

با این اکنون، بها پیاده سازی یک نرم افزار با استعمال از React Native یا این که Flutter نیز به عامل ها مختلفی مانند ابهام خصوصیت‌های نرم افزار، تعداد پلتفرم‌های قابل تامین و تجارب و تخصص پیشرفت‌دهندگان بستگی دارااست. همینطور، استعمال از ابزارهای مازاد مانند کتابخانه‌ها و ابزارهای بسط نیز ممکن میباشد هزینه تشکیل داد را ارتقاء دهد.

به این ترتیب، مجموعاَ می‌قدرت اعلام‌کرد که ایجاد کرد نرم افزار با به کار گیری از React Native یا این که Flutter معمولاً هزینه کمتری نسبت به ایجاد کرد نرم افزار با به کارگیری از لهجه اپلیکیشن‌نویسی native داراست، البته ارزش پیاده سازی یک نرم افزار به وضعیت خاص آن متعلق میباشد.

سود گیری کلی : ایجاد کرد نرم افزار اندروید چقدر هزینه داراست؟
هزینه تشکیل داد یک نرم افزار اندرویدی به شدت متغیر میباشد و بستگی به مواقعی مانند ابهام نرم افزار، اندازه اپ، تعداد پلتفرم‌های تامین گردیده، محل گسترش نرم‌افزار و تعداد ساعتها عمل بسط‌دهندگان داراست. مثلا، یک نرم افزار بی آلایش با کمترین قابلیت و امکان‌ها ممکن میباشد برای شما تا یک‌سری هزار دلار هزینه داشته باشد، در حالی که یک اپلیکیشن توسعه یافته‌خیس با قابلیت و امکان‌های بیشتر ممکن میباشد به شما صدها هزار دلار هزینه نماید.

در کل، برای تشکیل داد یک نرم افزار اندرویدی دست کم سرمایه موردنیاز برای پرداخت به گسترش‌دهندگان و پوشش هزینه‌های اول مانند خرید امکانات و قابل انعطاف‌افزارهای ما یحتاج حدود چندین هزار دلار تا تعدادی ده هزار دلار میباشد. ولی برای نرم افزار‌های توسعه یافته‌خیس با قابلیت و امکان‌های بیشتر، هزینه قادر است به صد هزار دلار یا این که بیشتر هم رسد.

همینطور، در لحاظ داشته باشید که بعداز تشکیل داد نرم افزار، هزینه‌های دیگری مانند تامین، به‌روزرسانی و پیشرفت آتی نیز برای شما پیش خواهد آمد. بدین ترتیب، پیش از آغاز به ایجاد کرد نرم افزار، عالی میباشد یک نرم افزار تجارت ظریف داشته باشید و برای انتخاب سرمایه موردنیاز، با بسط‌دهندگان و مشاوران مالی کلام نمائید.

در شرایطی که نرم‌افزار نویس اندروید میباشید و میخواهید پروژه دریافت کردن از این تخصص درآمدزا را آغاز نمایید و نرم افزار بسازید، بسته به موقعیت ما یحتاج برای هر پروژه خاص خوب میباشد موردها بالا را در نرخ‌گذاری پیاده سازی نرم افزار در حیث بگیرید و پس از تجزیه و نظارت ظریف به مشتری بها بدهید.

با دقت به عدم وضوح پروژه شما، ساختار پروزه و امکاناتی که میتواند یک نرم افزار داشته باشد نیز میتواند گوناگون باشد. با این درحال حاضر، یک مدیریت پروژه برای هماهنگ کردن گردش عمل و جاری ساختن پیوندها ضروری میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن