مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نرم‌افزار های Desktop طراحی اپلیکیشن مانند Acrobat Reader, Media Playert, Anit Virus نوشت.

نرم‌افزار های اپ های ذیل اینترنت مانند JavaTPoint.com نوشت.

برنامه های سازمانی، مدیریتی و حسابداری می اقتدار نوشت.

برنامه های تلفن همراه مانند Instagram، Telegram نوشت.

 

سرفصل های این عصر به چه شکل میباشد؟

 

1- یادگیری اپلیکیشن نویسی Java و شالوده آن 

  1-1 - نظارت متغییرها در Java

 2-1 - رسیدگی گونه های داده در Java

 3-1 - نظارت عملگرهای محاسباتی در Java

 4-1 - ساختار و طریق کتابت گویش Java

 1-5 - تحقیق سوژه Keyword (لغات کلیدی) در گویش Java

 6-1 - تحقیق Truthiness و Falsiness در گویش Java

 7-1 - رسیدگی پاراگراف شرطی (condition if) در گویش Java

 8-1 - تحقیق جمله شرطی (condition switch) در لهجه Java

 9-1 - رینگ ها در گویش Java

 10-1 - استارت نصیب شیءگرایی و پژوهش OOP در لهجه Java

 11-1 - تحقیق Object و Class در اپلیکیشن نویسی Java

 12-1 - نظارت Method و Lambda در گویش Java

 13-1 - پژوهش Constructor در گویش Java

 14-1 - پژوهش سوژه Static Keyword و This Keyword در لهجه Java

 15-1 - ارث بری یا این که وراثت در گویش Java

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

در‌این نصیب به رسیدگی فرایند نصب اپ AIDE بروی طراحی اپلیکیشن سیستم ادله اندروید و تحقیق نخستین ساختار یک نرم افزار اندروید خوا‌هیم پرداخت.


فراگیری اپلیکیشن نویسی اندروید - بخش دوم (نصب ابزار مورد نیاز)

درود پهنا میکنم سرویس شما دوستان عزیز محمد شعبانی هستم و افتخار آمیز عبد می‌باشد که در دو‌مین بخش از زمان اپ نویسی اندروید در سرویس شما دوستان باشم. امیدوارم که تا اینجا مشکلی نداشته باشید.

 


 

برای یادگیری هر گویش نرم افزار نویسی مستلزم یک IDE یا این که فضا توسعه و گسترش هستیم. در صدر AIDE IDE رو روی سیستم برهان اندروید خویش نصب میکنیم و بعد از آن ساختار و تنظیمات یک نرم افزار اندروید رو پژوهش می‌کنیم. اپلیکیشن AIDE یک نرم افزار اندرویدی می‌باشد که اذن نرم‌افزار نویسی اندروید رو داخل سیستم استدلال اندروید با می‌دهد. تعجب کردید؟ در قبلی اکثری از بسط دهندگان ناچار بودند از Android Studio برای توسعه و گسترش نرم افزار ها استعمال نمایند. ولی برنامه صرفا روی سیستم برهان ویندوز نصب می گردد. ولی با سپری شد مجال در سال 2005 این نرم‌افزار منتشر شد.

 

AIDE به قدری کارکشته میباشد که از آن خلال بسط اپلیکیشن های اندروید در اپ نویسی Web هم استعمال می نمایند. همینطور نگهبانی جامعی از گویش JavaScript در پیشرفت اینترنت دارااست.

این اپ همگی امکاناتی اعم از پباده سازی UI و UX اپلیکیشن های اندروید، نرم‌افزار نویسی Back-End اپلیکیشن های اندروید را پوشش میدهد. در واقعیت می قدرت خاطرنشان کرد که AIDE از کلیه تجهیزات Android Studio برخودار میباشد. Intellisense قدرتمندی برای گویش جاوا آماده نموده است تا از تایپ کردن بی نقص کدها خسته نشوید.

وبسایت آفریننده این اپ فعال میباشد و روز آپ تو دیت مفاد جدیدی که به Android Studio اضافه می‌شود را باطن Aide اضافه می نمایند. با استیناف اوراق این وبسایت در نصیب DOCS میتوانید داده ها متعددی در ارتباط با کیفیت کارکرد این اپ و طریق به کار گیری از آن بدست آورید.

برای دانلود AIDE IDE روی سیستم برهان اندروید خویش فقط کافی میباشد که آن را از گوگل پلی نصب نمایید. در‌حالتی که دوست دارید از ورژن بدون نقص و پرمیوم اپلیکیشن به کارگیری نمائید میتوانید از این پیوند برنامه را دانلود فرمائید.

این بخش از فراگیری نرم‌افزار نویسی اندروید هم تمام شد. برای ادراک عالی این بخش برای شما دوستان عزیز یک فولدر کلیپ مهیا کرده ام و همگی مورد ها اورده شده درین گردهمایی رو پوشش داده ام. برای مشاهده این بخش به قسمت فولدر های ضمینه در نقطه پایان نوشته ی علمی رجوع‌کنید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

به‌این مضمون‌ که با استعمال از این طریق میتوانند آموزش سئو در مشهد متوجه شوند که یوزرها به تلاوت چه نوع متونی علاقمند میباشند و یااینکه خواننده‌گان برای قرائت کدام مطالب وقت بیشتری می گذارند. همینطور در‌این نظارت می‌قدرت از ظواهر متن‌ها نیز یوزرها را شناسایی کرد. 
به‌این شکل که با بررسی خلق یوزرها متوجه میگردند که آنان از قرائت کدام فونت و یا این که سایز نوشتاری زودتر خسته می گردند. ضمن این، تعداد لغت ها و رنگی که در تایپ کردن متن ها به عمل می‌رود می بایست چه‌گونه باشد. این داده ها را می‌اقتدار برای سئوکاران بسیار کاربردی و ضروری به شمار آورد.

استعمال از BuzzSumo
یک کدام از اساسی‌ترین ابزارهایی که در سوژه چطور موضوعات ترند روز را پیدا کنیم به امداد ما می آید،  BuzzSumo میباشد. با استعمال از این ابزار میتوانید با اجرا فیلترهای زیاد، به کاوش بپردازید. قابل ذکر میباشد که‌این ابزار نیز به دو شکل بدون پول و غیر بدون‌پول کار می‌نماید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

5 مزیت کلیدی seo برای مشاغل خرد
ما در دنیای دیجیتال معاش می کنیم و عموم میتوانند طراحی اپلیکیشن مارا به طور آنلاین پیدا نمایند. طرق متعددی برای مشاغل وجود داراست تا خودشان را نماد دهند، ولی کلیه این‌راه‌ها پاسخ نمی‌دهند. برای ادراک دنیای دیجیتال و مزایای فراوان برای مشاغل خرد‌خیس که می خواهند بسترهای فعال ساخت و ساز نمایند و حضور ارگانیک خویش را نگهداری نمایند، می بایست در تکنولوژی داهیانه فعالیت کرد. زمانی هیچ یک از آنها ارگانیک نباشند، سرمایه‌گذاری در ترافیک دیجیتال هیچ معنایی ندارد.

پلت هیبت‌های رسانه های اجتماعی از دسته‌های خرید برای بهبود فالو کردن و تعامل در صفحه ها یوزرها به کارگیری می‌نمایند، ولی با سپری شد فرصت فالورها میروند و شیت ساکت و سکوت میگردد. هیچ تعاملی نیست، و شما در جوک‌ها، پیشنهاد‌ها، و تعاملات ارگانیگ افت میکنید. نقطه تمرکز می بایست اجزای فعال طبیعی باشد که دسته کارهایی که شما برای پلت هیبت آنلاین خویش اعمال می‌دهید را تحقیق کند و به طوری با شما سرگرم باشد که حضور دیجیتالی شمارا آرم دهد.

بیاید نگاهی بیاندازیم به بعضی از موادتشکیل دهنده حیاتی که سئو را برای مشاغل خرد سودمند می‌سازد.

1. مرحله کشف خویش، لبریز سود ترین مرحله

بهینه سازی پاسخی برای بهبود سکو بندی شما و خریدن کاربر نو میباشد، و هر چه جایگاه‌بندی شما خوب باشد، استفاده کننده بیشتری خواهید داشت. ممکن میباشد مجموع مسأله بحران‌برانگیز به لحاظ رسد، ولی به همین عامل مرحله کشف نخستین بسیار اساسی میباشد. هر چه بیشتر در ادامه اشخاص آنلاینی که در جستجوی داده ها میباشند باشید، این تصمین بیشتر وجود دارااست که مشتریانی داشته باشید که به جهت محبوبیت بر روی تارنما شما کلیک می‌نمایند.

چنانچه استخراج و کارتان از به عبارتی آغاز که شغل خویش را شروع می کنید seo صدق نداشته باشد، در میان منطقههای دیگر گم میگردد. احتمالا وبسایت‌های حریف آیتم اعتنا قرار میگیرند و این چیزی وجود ندارد که شما بخواهید. عنا وین درست، متاتگ‌ها، و تیم‌بندی‌ها به جذب کاربر متبوع شما در تارنما یاری می‌نمایند. هر چه در عنا وین و تعداد لغت ها ظریف‌خیس شغل نمائید، شانس شما برای جلب لحاظ مشتریان برای کلیک بر روی وب سایت شما به طور ارگانیک بیشتر می گردد.

2. ترافیک

ترافیک برای تبدیل (conversion) ضروری میباشد. سایت شما درین دستور بایستی بهتر کار نماید. حتی در صورتی‌که گوگل برای شما ترافیک ارسال نماید، مایحتاج میباشد تعامل در سطح ارگانیک وجود داشته باشد تا بتواند آن را اکانت نماید. هنگامی ترافیک ارگانیک آغاز به کلیک کردن روی بخش های گوناگون تارنما شما می‌نماید، مکالمه‌ای را می‌سازد که گوگل آن را تشخیص داده و افزایش می دهد، و سبب ساز ارتقاء جایگاه شما می‌گردد. در شرایطی که می خواهید ترافیک به تارنما شما بیاید، می بایست داده ها درست را پیدا فرمائید. برخی از مزایای seo برای مشاغل خرد شما عبارتند از:

·  شما مشتریانی را می خواهید که بیزنس خویش را بهبود داد. درصورتی که کمپانی شما سرویس ها خاصی را ارائه دهند، مشتریانی را پیدا خواهید کرد که پیرو به عبارتی خدمت میباشند. مشتریان حیران کمتری خواهید داشت که تنها محتوای شما‌را اسکرول می‌نمایند.

·  تجارت شما با ساخت‌و‌ساز فروش شما بهبود می یابد. شما میتوانید فروش کالاهایی را که می‌فروشید با گزینش اینکه چه کالایی می‌باشند یا این که برای چه افرادی مطلوب میباشند و جذب مخاطبانی که عشق دارا‌هستند بیشتر بدانند ارتقاء دهید چون غیر قابل درک بودن فروش کمتر می شود.

3. تمرکز روی نرخ تبدیل

هر چه اشخاص عشق و علاقه بیشتری به تارنما شما آرم دهند، تعامل بیشتری با وبسایت شما ساخت می‌نمایند و این دستور منجر میگردد که ربات مشتری به مشتری حقیقی وواقعی تبدیل گردد. مخاطبانی که به آسانی وب سایت را کپی می‌نمایند به طور ساکت مشاهده میشوند و منجر می گردند نرخ شما زیر بیاید. شما می خواهید به مشتریان دلیلی برای تعامل دهید، به این ترتیب شمارش تجارب آنلاین آنان برای این‌ها امری حیاتی میباشد. اینجا نکاتی وجود دارااست:

·  استدلال ها همینطور تعاملات با مخاطبان را بهبود میبخشند چون به آنان اذن می دهد تا بدانند اشخاص بیشتری به وبسایت شما عشق‌مند می‌باشند.

·  در شرایطی که در اینترنت‌وب سایت خویش چیزی می‌فروشید، از مخاطبان خویش بخواهید که درباره کالاهای خریداری گردیده خویش حیث صریحی بگذارند.

·  هیبت‌های تماس را بدون واسطه و کوتاه نگه دارید. هیچ چیزی مانند یک هیبت تماس زمانبر نمی‌تواند کسی را از مالامال کردن آن پشیمان نماید.


4. بازاریابی مقرون به صرفه

تبلیغات به ازای هر کلیک زمین بازی کمپانی‌های بزرگی میباشد که برای خرید تبلیغات هزینه می‌نمایند تا مشتریان را به وبسایت خویش بکشند. گوگل مجال‌های بدون پول کوچکی را نیز در لحاظ میگیرد. یکی رویه‌هایی که می‌توانید از آن منفعت‌مند گردید، بازدید و پژوهش بقیه مشاغل میباشد.

هر چه بیشتر رسیدگی و بازدید داشته باشید، گوگل بیشتر از شما سپاس می‌نماید تا تبلیغات بدون‌پول بیزنس خویش را به دست آورید. ممکن میباشد مایحتاج باشد هر از گاهی هزینه پاره ای بپردازید، البته معمولا این مبلغ 20% یا این که کمتر از هزینه تبلیغات حقیقی میباشد. تعامل شما با اینترنت به نشانی پست الکترونیک شما لینک و پیوند داده گردیده است و تحت عنوان سپاس برای گذراندن زمان در گوگل، با شما صمیمانه اخلاق و رفتار می نماید. هر چه تعداد بیشتری تبلیغ بدون‌پول گردآوری فرمایید، شانس بیشتری برای فراهم نمودن مشتری تازه خواهید داشت.

5. تارنما خویش را ارزشمند سازید

جواب بی آلایش به روش جاری ساختن این فعالیت راضی نگه داشتن گوگل میباشد. هنگامی تارنما شما اطلاعاتی در تحویل کوتاه و مختصر را در دست داشته باشد، هدایت از روش آن برای مشتریان سهل و آسان می گردد. تحویل سریع به معنای این وجود ندارد که علم را به صورت سطحی گزینه دقت قرار دهید، بلکه در ازای داده ها درست را در اسرع وقت و با عملکرد ممکن ارائه دهید. شما نمیخواهید وب سایت تان سه کاغذ را طی نماید تا به یک نقطه رسد.

شما میخواهید این استاندارد بر اساس با استانداردی باشد که گوگل کارایی می‌نماید از روش خدمت‌های خویش ارائه دهد. هنگامی وبسایت شما تک تک آیین نامه‌های اصلی را پوشش می دهد، seo شما بهبود مییابد و هر چه گوگل از وب سایت شما و کوشش آن راضی‌خیس باشد، درجه شما فراتر خواهد رفت.

بهبود متاتگ‌ها، مجموعه بندی‌هایی که تارنما شما در آن ها افت دارااست، و نظارت شما سبب ساز می شود گوگل اندیشه نماید شما عشق‌مند به تعامل با اینترنت‌وب سایت‌ها و مشتریانی میباشد که آنها دارا‌هستند. این فرمان سبب می‌گردد لغت ها کلیدی، بک پیوند‌ها، و محتوای شما برای خوب چشم شدن جلو بروند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

تایسون: قدردان از این که توضیحات جامعی درباره Streaming SSR در طراحی اپلیکیشن جاوا اسکریپت و Solid ارائه دادید. پرسش دیگری که از شما دارم این میباشد که در حالتی که قابلیت و امکان دارااست توضیحاتی درباره Suspense در جاوا اسکریپت و قاب ورک Solid ارائه دهید. اینجانب میدانم قاب ورک React اقدامات بسیار دورازشوخی را جاری ساختن داده میباشد تا بتواند Suspense را کاملا فعال نماید. آیا به حیث شما پیاده سازی آن فعالیت مشقت میباشد؟


جواب Carniato راجع‌به Suspense
آری آری اینجانب تعدادی ورژن متفاوت را مشاهده کرده ام. اینجانب پندار میکنم اکثر اشخاص متوجه نمیشوند که می‌گوییم یک قاب ورک مانند Vue یا این که Preact دارنده Suspense می‌باشند دقیقا به چه معناست. رندر کردن placeholder ها و محتواهای تازه فارغ کاغذ حدودا عمل بی آلایش ای میباشد. این جابجایی و رندر کردن هم‌زمان میباشد که آن را تبدیل به یک بحران دورازشوخی می نماید که هیچ یک از آن کادر ورک ها از این امکان حفاظت نمی‌کنند.

سبک نخستین ای که اینجانب ارائه دادم نسبتاً معمولی بود البته مستلزم این بود که اشخاص در هر جریان کنترلی کمپانی نمایند که‌این عمل نامناسب بود.

سبک دوم که به عبارتی سبک فعلی میباشد بر مبنای این بود که در طی معلوم شدن یک گذر هریک از اتم ها گردآوری می شدند و درپی همه خصوصیات تغییر تحول پیدا کرده و در شاخه جابجایی ایفا می‌شوند یا هر دو آن ها به طور منظم به روزرسانی میگردند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

Carniato همینطور درین خصوص ادامه میدهد: طراحی اپلیکیشن برای Solid اینجانب کل عملکرد خویش را ایفا دادم تا شایسته ترین تکنیک ها را برای SSR به فعالیت ببرم. این فعالیت مستلزم تجدید حیث در نوع تامل اینجانب داشت ولی اینجانب آن را پذیرفتم تا بتوانم شایسته ترین منش کامپایل برای رندر کردن بی واسطه و به طور باصرفه را پیدا کنم. اعمال دادن این عمل چندان دشوار خلا به این دلیل که اینجانب تا قبل از این تجارب Suspense را داشتم و به همین انگیزه نیز صرفا آن را روی سرور مجازی پیاده سازی کردم. در به عبارتی فرصت بود که برای اینجانب معین شد ری اکت در همین سال ها چه اقدامی ایفا داده میباشد و در طی 18 سال آجل چه اقداماتی اعمال خواهد بخشید. در فصل‌تابستان سال قبلی اینجانب چیره شدم که‌این خصوصیت را به Solid اضافه کنم و این شگفت انگیز میباشد.


نکاتی درباره Marko
تایسون: اینجانب می بایست یه خرده بیشتر درباره Marko سرچ و کاوش کنم.

Carniato: آری بیشتر اشخاص شناخت جامعی با Marko ندارند البته وقتی که‌این ابزار برای نرم افزار های یکسری شیت ای و رندر کردن سمت سرور منتشر شد تکنیک هایی را در سطح تولید ها eBay ارائه می بخشید که‌این فوق العاده بود. کادر ورک های دیگری جدیدا مبادرت به افزودن مشخصات کرده اند که Marko سال ها گذشته بخش اعظمی از آن‌ها را دارا بود که می اقتدار برای مثال این مشخصات به streaming SSR اشاره نمود.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

این ایام با گسترش دانش و تکنولوژی موتور کاوش های اینترنت طراحی اپلیکیشن دست به شغل گردیده اند و ابزاری به اسم خزشگر اینترنت را پژوهش تیتر و محتویات صفحه های اینترنت ابتکار عمل کردند. عملا خزشگر های اینترنت در یک موتور کاوش کار می نمایند. روی هم رفته کاری که یک خزشگر اینترنت اجرا می‌دهد، تحقیق محتوای صفحه ها و ایندکس کردن آن ها است.


خزشگر اینترنت چیست؟

این روزها با توسعه و گسترش دانش و تکنولوژی موتور کاوش های اینترنت دست به عمل گردیده اند و ابزاری به اسم خزشگر اینترنت را تحقیق تیتر و محتویات صفحه ها اینترنت اختراع کردند. عملا خزشگر های اینترنت در یک موتور کاوش شغل می نمایند. روی هم رفته کاری که یک خزشگر اینترنت اعمال میدهد، نظارت محتوای صفحه ها و ایندکس کردن آن ها میباشد.

خزشگر اینترنت دقیقا مثل یک بشر شغل می نماید. فرض نمایید این بشر مسئولیت مدیر یک کتابخانه را به عهده داراست و مسئول طبقه بندی کتاب است. این کتابخانه بسیار شلوغ میباشد و کتب هنوز طبقه بندی نشده اند. خزشگر اینترنت نیز به همین شکل صفحه های اینترنت را با استعمال از تگ ها (Tag) تیم بندی می نماید و با هر کاوش صفحه های مرتبط با متن کاوش را اکران میدهد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

یوزرها گویش نرم‌افزار نویسی پایتون که در ادامه یک کتابخانه سریع و حاذق طراحی اپلیکیشن ریاضی میباشند میتوانند از کتابخانه NumPy استعمال نمایند البته می بایست بدانید که کتابخانه NumPy به خودی خویش روی عملیات های خاصی تمرکز ندارد. ابزار SciPy که از شایسته ترین ابزارهای دانش داده پایتون میباشد از NumPy به کارگیری می نماید تا کتابخانه هایی برای عملیات های نرم‌افزار نویسی بر طبق ریاضی و دانش داده برای شما آماده نماید که دربرگیرنده عملیات های جبر خطی، داده های عددی و احتمال و پردازش سیگنال است.


SciPy به چه شکل به دانش داده امداد می نماید؟
SciPy از پیشین برای ارائه ابزارهای مطلوب داده های عددی و ریاضی یک کدام از شایسته ترین مورد ها بوده میباشد ولی برای زمان مجال وقت گیر دارنده ورژن 1.0 مطلوب برای نشر خلا اگرچه می بایست بدانید که سازش بسیار نیکی با ورژن های گوناگون داشت. به گفته توسعه و گسترش دهنده اساسی این ابزار یعنی Ralf Gommers جایزه اساسی برای به چاپ رساندن ورژن 1.0 این پروژه مدیر خوب آن بود. اما درین ورژن یک مراحل ترکیب مداوم برای سیستم ادله های ویندوز و مک نیز شکل گرفت و همینطور جانبداری جامعی نسبت به باینری های از پیش تشکیل‌شده ویندوز نیز در آن شکل گرفت. این خصوصیت بدین معناست که یوزرها ویندوز می‌توانند از SciPy سوای نیاز به  hoop های مازاد به کارگیری نمایند.

از مجال نشر ورژن 1.0 SciPy در سال 2017 این پروژه هفت ورژن اساسی را ارائه داده میباشد و توسعه ها و به روزرسانی های متعددی نیز روی آن انجام یافته میباشد که به عنوان مثال آن‌ها می شود به مفاد ذیل اشاره نمود:

-  منسوخ شدن پناه از ورژن 2.7 پایتون و متعاقبا امروزی سازی کدهای شالوده آن

-  به روزرسانی و بهبود مداوم ماژول های فرعی SciPy با سعی عالی، مستندات بیشتر و اکثری از الگوریتم های تازه که مشمول یک ماژول با الگوریتم تازه برای محرمانه فوریه با تلاش خوب و رابط کاربری امروزی میباشد.

-  امان از توابع در LAPACK و یک پکیج Fortran برای حل کردن معادلات خطی رایج.

-  سازش عالی با جایگزین ران تایم پایتون یعنی PyPy که مشمول یک کامپایلر JIT برای اجرای سریع خیس کدهای زمان بر است.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

ورژن 13 انگولار مشخصات و تجهیزات متنوعی را به طراحی اپلیکیشن شما ارائه خواهد بخشید، در‌این مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره ورژن 13 انگولار حرف کنیم.


ورژن 13 انگولار به شکلی seo گردیده است تا بتواند شایسته ترین کارایی را برای قاب ورک زیر اینترنت و بر پایه ی تایپ اسکریپت گوگل ارائه دهد. این ورژن از قاب ورک انگولار اینک در درحال حاضر تکوین میباشد و دو ورژن بتا از آن در تاریخ 4 آگوست و 11 آگوست منتشر گردیده است که شما میتوانید از روش گیت ها به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در‌این دو ورژن بتا تغییرات نیز تماما به شما توضیح داده گردیده اند که میتوانید غایت به کار گیری را از آنان ببرید.

برای هیبت ها ورژن 13 انگولار یک نوع تازه Form Control Status را اضافه نموده است که که ترکیبی از همه فن های ممکن که برای علامت دادن حالت گزینه به کار گیری قرار می‌گیرند میباشد و مزایای مختلفی را به شما ارائه میدهد. خلال این یک خصوصیت Abstract Control.status نیز ارائه گردیده است که از Observable به Observable
میباشد. اکثر نرم افزار ها می بایست به صورت کلان ای از این نوع تازه به کار گیری نمایند.

ما درین مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره ورژن 13 انگولار حرف کنیم و داده ها جامع و جامعی را درباره آن در دست شما در اختیار بگذاریم. بدین ترتیب مارا به‌دنبال این مقاله ملازمت و همراهی نمائید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

بارها این را شنیده ایم، سال 2020 بعد از ظهر اتومبیل‌های طراحی اپلیکیشن پرنده میباشد، ولی بخش اعظمی از گسترش‌دهندگان front-end هنوز با شرایط div ها نقص‌ دارا هستند. خنده دار به حیث میرسد ولی حقیقت میباشد. چاره مشکلاتی از این قبیل ضروری میباشد. براین اساس در اینجا لیستی از 10 آیتم از شایسته ترین کادر‌ورک‌های CSS را آورده‌ایم که می بایست دست کم یک توشه در پروژه‌های خویش از آنها به کارگیری فرمایید. این قاب‌ورک‌ ها تجربه کدنویسی و ساخت وب سایت‌وبسایت شمارا ارتقا داده و به شما در پر رنگ‌سازی رزومه تان امداد می‌نماید.

Materialize CSS


Materialize CSS یک کادر‌ورک front-end ریسپانسیو میباشد که به وسیله گوگل در سال 2014 تاسیس شده است. از یک گرید 12 ستونی دارای شهرت برای پباده سازی ریسپانسیو استعمال می‌نماید. این قاب‌ورک بسیار متداول میباشد. بسط‌دهندگان بیشتر از Material-UI بسیار دوست داستنی با ReactJS برای پباده سازی به کار گیری می‌نمایند.

  • دیزاین اپلیکیشن