مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جذاب میباشد بدانید که روزمره هزاران توشه کلماتی مثلا: طراحی وب، کمپانی طراحی وب و ... در گوگل سرچ میشود طراحی اپلیکیشن
که‌این هم آرم دهنده ی تعداد عده ای میباشد که در جستجوی کمپانی یا این که شخص مطلوب برای فعال سازی تارنما خویش می‌باشند.

تمامی خواستار داشتن تارنما میباشند تا از این قافله عقب نمانند و بتوانند با یک شبکه ارتباطی، ماهر خیس و هوشمندانه خیس عمل نمایند و سهم خویش را از این بازار ارتقاء دهند.

اکنون متوجه شدیم که تقاضای بالایی برای این مورد وجود دارااست وحتی هر روز هم بیشتر می‌گردد پس شما هم می توانید از این بازار میلیاردی درآمد و سهم خویش را داشته باشید.

به این دلیل‌که خیر؟

ـ پرسش اصلی این میباشد که درآمد ساخت سایت چقدر میباشد؟

تعرفه های طراحی وب مشخص و معلوم و روشن وجود ندارد و هر تیم و شخصی ممکن میباشد بها متفاوتی را برای پباده سازی نظر نماید و در‌این در بین حتی گاها به تفاوت فاحش قیمتی هم برمی‌‌خوریم.

از جمله ممکن میباشد برای پباده سازی یک وبسایت یک فریلنسر ۴میلیون تومان بها بدهد و یک کمپانی طراحی وب ۳۸میلیون تومان !

(همینقدر نا مفهوم و بی اساس و پایه!)

نوع نرخ‌گذاری تماما بستگی به سوابق کاری و استراتژی آن شخص یا این که گروه داراست و بسیار گوناگون میباشد!

یک طراح تارنما برای اینکه وارد این حوزه کاری خواهد شد و تجربه کسب نماید بایستی نخست برای آغاز عمل خویش، در یک کمپانی طراحی وب سایت کار نماید تا با اجرا پروژه های گوناگون تجربه و مهارت مورد نیاز را به دست آورد تا بتواند غیروابسته هم عمل نماید.

-دستمزد یک طراح وب سایت در موسسات دربین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان میباشد.

البته در حالتی که شما مایل باشید که بصورت فریلنسری کار نمائید مطلقا موقعیت درآمدی بهتری خواهید داشت.

هرچند که نداشتن مثال عمل برای جذب مشتری در اولِ دستور از مطرح ترین مسائل شما خواهد بود ولی نگران نباشید(:

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

با دقت به رویش روز افزون فضای مجازی و تجارت های دیجیتالی و همان دیجیتال مارکتینگ ،اکثر اشخاص طراحی اپلیکیشن مبادرت به پباده سازی یک نرم افزار جهت ارائه سرویس ها مربوط به تجارت خویش میکنند ،با یقین این رقابت بسیار زیاد میباشد و شما نیاز به ساخت و ساز یک اپلیکیشن با سعی بالا دارید که راهکار های سریع و مداوم برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان تجارت شمارا ارائه میدهد. نرم‌افزار شما بایستی دارنده رابط کاربری تماشایی ( ui) و تجربه استفاده کننده چشمگیر ( ux)باشد. اصول پباده سازی نرم افزار اندروید آنقدر دارای اهمیت میباشد که یک رابط مخاطب زیرمجموع ممکن میباشد عامل رد کردن نرم افزار شما به وسیله مغازه های نرم افزار باشد و در این مورد استیو جابزمیگوید: یک رابط کاربری خوب کلید توفیق یک نرم‌افزار میباشد

اصول پباده سازی نرم افزار اندروید چه می باشد؟

پباده سازی صرفا آن چیزی وجود ندارد که به لحاظ می‌رسد ،پباده سازی این میباشد که چه طور عمل می نماید ،بلکه حقیقتاً طرحی میباشد که حاصل خویش را به شکلی سرازیر و یکپارچه ارائه می‌دهد و مخاطب را از یک قدم به قدم دیگر با سهولت و وصال به مقصد ارشادوراهنمایی می نماید. در صورتیکه قصد ساخت‌و‌ساز طرحی برای شغل خویش را دارید ، به مکان مطلوب آمده اید. ما یک پرونده ظریف از همگی اصول پباده سازی اپلیکیشن گوشی و شایسته ترین کارهایی را که میتوانید دنبال نمایید تنظیم کرده ایم تا نرم افزار شمارا برای ارائه قابل انعطاف ترین و کارآمدترین تجربه کاربری در نرم افزار خویش جاری ساختن دهد .

1.جمله ای از تلاش نرم افزار را مطرح نمایید

با یک نمونه آغاز می کنیم ،در اینجا مثالی از Lookout ، یک اپ امنیتی موبایل میباشد. این یک جریان روشن و معمولی در شبانه روزی میباشد. او‌لین شیت اکران که گشوده می توان به وضوح ذکر می نماید که‌این اپلیکیشن برای شما چه کاری اعمال خواهد بخشید و چهار برگه بعدی چهار نحوه مهم را که در آن جاری ساختن میشود نماد می‌دهد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

اولی مرحله برای اعمال فعالیت، داشتن ایده میباشد. زمانی که شما میخواهید یک اطراحی اپلیکیشن نمایید، می بایست در سکو نخستین یک ایده مطلوب داشته باشید. هر نرم افزار موبایلی به جهت وجود یک ایده مطلوب ایجاد شده است. امروزه نرم افزار های گوناگونی برای مویابل ها در بازار وجود دارااست. بدین ترتیب ایده ای که شما میدهید بایستی به طوری دیده نشده باشد و با ایده های مربوط به نرم افزار ها دیگر مختلف باشد. ایده شما بایستی به طوری فوق العاده و منحصربه‌فرد باشد و تا مکان ممکن به نحوی باشد که یوزرها آن را تأیید نمایند. در صورتی‌که که ایده شما برای ساخت کردن یک نرم افزار ایده ای فوق العاده باشد، شما در جاری ساختن سایر فرایند فعالیت مثلا پباده سازی و ساخت و جاری ساختن و غیره نیز مشکلی نخواهید داشت. کوشش نمائید اولیه از تمامی برای ساخت و ساز نرم افزار یک ایده خوب داشته باشد.
ایده را تمجید فرمایید!

فراموش نکنید که نرم افزار های بسیار دارای شهرت هم در اولِ تولیدشان حامیان خیلی پاره ای داشتند. اکثری از نرم افزار های ارتباطی همچون اسنپ چت (Snapchat) در صدر با اینگونه مشکلاتی مواجه بودند. دراین مورد نمونه های متعددی می اقتدار زد. براین اساس از اندیشه کردن به‌این که ممکن میباشد ایده شما حامیان چندانی نداشته باشد نترسید و ناامید نشوید. همت نمایید ایده را به شکلی مطلوب سازه فرمایید؛ و ابداً به‌این تفکر نکنید که ایده تان ممکن میباشد خنده دار باشد. امروزه نرم افزار های متعددی تشکیل‌شده که هر مورد از آنان یک ایده جدیدی را انجام کرده اند. بدین ترتیب ایده شما هم میتواند مانند این نظرات تبدیل به یک نرم افزار مطلوب گردد و باعث بدین گردد که نرم افزار موفقی داشته باشید. در صورتی‌که که شما پیش از تشکیل داد نرم افزار ایده ای نداشته باشید، بهتر میباشد تامل ساخت و ساز یک نرم افزار را از سرتان خارج فرمایید!
اهداف را انتخاب فرمائید!

مقصود شما از ساخت کردن یک نرم افزار، همچون هر کار تجاری دیگری، می بایست این باشد که گره ای از عمل یوزرها گشوده نماید. این نرم افزار می بایست کاربرپسند باشد و سبب گردد که یوزرها به آن عشق مند گردد. یک نرم افزار مطلوب می بایست به طوری باشد که یوزرها عشق و علاقه داشته باشند در همگی جا و در هر موقعیتی که می‌باشند از آن به کار گیری کنند. مثلا، ما از نرم افزار هایی مانند اینستاگرام، در هر جایی که باشیم به کار گیری می کنیم. براین اساس مقصود شما از تشکیل داد نرم افزار بایستی این باشد که آن را به نحوی پباده سازی فرمائید که در مجموع جای های متعدد بتوان از آن به کار گرفت. اگر که برای تشکیل داد اپلیکیشنتان هدفی نداشته باشید، قطعاً فیض مناسب را نمی گیرید. به‌دنبال یک‌سری سفارش دراین مورد به شما ارایه می‌کنیم:

از خویش بپرسید چرا عموم از این نرم افزار به کارگیری می نمایند؟
از خویش بپرسید این نرم افزار قرار میباشد چکار نماید؟
از خویش بپرسید این نرم افزار قرار میباشد چه مشکلی را حل نماید؟
از خویش بپرسید آیا این نرم افزار برای شما پول ساز خواهد بود؟
از خویش بپرسید چه عاملی می‌تواند سبب ساز به جذابیت آن خواهد شد؟

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

کاتلین Kotlin در ماه می سال 2017 به طور قانونی بوسیله گوگل معرفی شد طراحی اپلیکیشن و شرکت گوگل پشتیبانی خویش از لهجه اپ نویسی کاتلین برای توسعه و گسترش نرم افزار های اندروید را پذیرش کرد. پاره ای آنگاه کمپانی توسعه و گسترش قابل انعطاف افزاری جت برین (JetBrain) نیز پذیرش کرد که لهجه Kotlin برای نرم‌افزار نویسی در پلتفرم iOS نیز کاربردی میباشد. امروز در داناپ مروری به‌این لهجه بسیار برنا خوا هیم داشت و مزایا و معایب آن را نیز شرح خوا‌هیم اعطا کرد.


کاتلین چه می باشد؟

لهجه اپلیکیشن نویسی کاتلین یک گویش ایستا، منبع گشوده و تک ‌منظوره میباشد که قابلیت و امکان پیاده سازی در پلتفرم های متعدد را داراست. این لهجه برای شرکت کردن با لهجه نرم افزار نویسی جاوا و ماشین مجازی جاوا (Java Virtual Machine) گسترش داده گردیده است، اما از روش تکنولوژی LLVM حاذق به کامپایل کردن کدهای جاوا اسکریپت و مستقر نیز میباشد. هزینه توسعه و گسترش لهجه کاتلین بر عهده کمپانی JetBrain میباشد البته بنیاد Kotlin از این مارک حمایت می نماید.

کمپانی گسترش قابل انعطاف افزاری جت برین اذعان داشته که برنامه نویس ها با به کار گیری از گویش کاتلین توانمند خواهند بود که برای iOS، Android و مرورگرهای دیگر نرم افزار های متفاوت پباده سازی نمایند. در واقعیت با امکان پشتیبانی از دو پلتفرم دارای اسم و رسم تلفن همراه، محبوبیت کاتلین رفته رفته میان برنامه نویس ها iOS نیز ارتقا پیدا نموده است.

در واقعیت غرض اساسی گویش Kotlin ایجاد کدهایی میباشد که در ماشین مجازی جاوا قابل انجام می باشند، اسم کاتلین از جزیره ای در حدود سن پیترزبورگ روسیه الهام گرفته گردیده‌است. اگرچه سینتکس (Syntax) گویش کاتلین با Java سازگار وجود ندارد ولی برای گسترش نرم افزار های اندروید با جاوا شرکت کردن می نماید. به عبارت دیگر کدهایی که در لهجه کاتلین نوشته می گردند به طور مستقر با جاوا فعالیت می نمایند و نقصی در آن ها چشم نخواهد شد.

نرم‌افزار نویسی کاتلین

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

تصور شخصی که دوست ندارد آنلاین خرید نماید طاقت فرسا میباشد. در دنیای سریع ما، شانس صرفه جویی طراحی اپلیکیشن در وقت بسیار اساسی میباشد. به گونه ای که بیشتر عموم ترجیح می‌دهند از نرم افزار فروشگاهی برای خرید استعمال نمایند تا در مسیرهای وقتگیر رانندگی نمایند و یا این که از روش مترو یا این که اتوبوس خویش را به بازار ها برسانند و بدین ترتیب از هزینه مازاد دوری نمایند.
طبق آمار، دو نفر از سه مشتری از گوشی خویش هنگامی که به خرید میروند، استعمال می نمایند. آن‌ها از لیست های متعدد خرید، نرم افزار های با کوپن های تخفیف و نرم افزار های چک و مقایسه محصول ها به کارگیری می نمایند. تنوع این نرم افزار ها شگفت انگیز میباشد و میلیاردها مخاطب در سراسر عالم از مزایای اینگونه خدماتی منفعت می‌برند.
بازار نرم افزار های خرید آنلاین به‌سرعت در درحال حاضر پرورش میباشد و نسبت به سال قبلی دو برابر شد‌ه‌است. از یک طرف، این علامت از تقاضای بالا میباشد و درصورتی که شما یک ایده فعال سازی پروژه بیزنس الکترونیک داشته باشید، میتوانید به راحتی وارد بازار گردید. با این حالا، حضور غول های بازار مراحل را طاقت فرسا می نماید، به این ترتیب شما بایستی یک ایده بسیار دیدنی داشته باشید تا بتوانید منزلت قابل قبولی در بازار رقابتی نرم افزار های خرید آنلاین بیابید.
اصلی وجود ندارد که آیا می‌خواهید پباده سازی فروشگاه اینترنتی خویش را استارت فرمایید یا این که میخواهید ایده جدیدی تولید فرمایید. نوشته ی علمی ما به شما داده ها ظریف در زمینه‌ی توسعه و گسترش و پباده سازی نرم افزار های خرید آنلاین می دهد.

خصوصیت های پباده سازی یک نرم افزار فروشگاهی

زمانی که میخواهید اپلیکیشنی را برای مشتری ساخت نمائید، می بایست اعتنا دقیقی به نیازها و مراد های مشتریان داشته باشید. شایسته ترین راه و روش برای ایفا این فعالیت این میباشد که نظرها یوزرها در ارتباط نرم افزار های فروشگاهی جان دار را تحلیل فرمایید تا بتوانید از بروز مشکلات احتمالی شبیه دوری نمائید. در پایین لیستی از خصوصیت های پباده سازی نرم افزار های خرید و پباده سازی اپلیکیشین های فروشگاهی آورده گردیده است.

پباده سازی نرم افزار فروشگاهی

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

ما بشر‌ها برای رابطه با کامپیوتر از یک UI یا این که User Interface (رابط کاربری) به کار گیری می کنیم. از جمله طراحی اپلیکیشن برای عمل با ویندوز از دسکتاپ استعمال میکنیم. API به عبارتی رابط کاربری میباشد با این تفاوت که به مکان بشر، یک سیستم قرار میباشد از آن به کارگیری نماید. به لهجه معمولی‌خیس API چیزی مابین نرم افزار و اپلیکیشن میباشد. به همین استدلال به آن واسط قابل انعطاف‌افزاری هم می گویند.

هنگامی در واتس‌نرم افزار یک پیام ارسال میکنیم، در پشت صحنه این API میباشد که آن را مدیر می‌نماید. نمونه دیگر، زمانی با تلفن همراه به وب متصل میشوید و چیزی را کاوش می کنید، نرم افزار داده ها را اخذ و به سمت سرور می‌فرستد. سرور داده‌ها را اخذ و عملیات مورد نیاز را روی آن ایفا می دهد و در غایت جواب را به سمت استفاده کننده ارسال می‌نماید. نرم افزار این داده ها را تعبیروتفسیر می‌نماید و داده ها را به روشی که برای استفاده کننده قابل قرائت باشد به اکران در می آورند. تک تک این اتفاقات از روش API چهره میدهد. تامل کنم گشوده هم گنگ میباشد. بذارید یک نمونه از یک دنیای حقیقی بزنیم.

فرض فرمایید در یک رستوران نشسته‌اید. منو را ارزیابی میکنید و غذای خویش را گزینش می کنید و به گارسون تحویل می‌دهید. گارسون توصیه شما‌را به آشپزخانه می رساند و غذای شما فراهم میشود و از روش گارسون مجدد به دست شما میرسد. به هیچ عنوان برای شما اصلی وجود ندارد که طعام چطوری پخته و فراهم می گردد(مطلقا براتون مهمه اما این یک نمونه میباشد). در‌این نمونه گارسون نقش API و پیام‌رسان را جاری ساختن می کرد و آشپزخانه نقش سیستم را بازی می کرد. در غایت شما خوراک را اخذ و گرایش میکنید. یاور با این خوراک معنا API را هم متوجه شدید. نوش جان 🙂

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

رعایت ساختار

خواسته از رعایت ساختار این میباشد که رابط کاربری بایستی غرض، مضمون‌ و سمت و سو داشته باشد. نظم و ساختاری پر‌نور و معلوم، که یوزرها بتوانند آن را فهم نمایند و تشخیص بدهند. نباید چیزهای بی‌ربط را در کنار هم قرار بدهید. گروه‌بندی مشخص و معلوم داشته باشید. در یک نگاه به متاع، مخاطب بایستی بتواند قسمت‌های متفاوت را تشخیص بدهد. می بایست بداند برای رفع هریک از نیازهای خویش به کدام قسمت مراجعه نماید.

رعایت آسانی

تکنولوژی‌ها روز آپ دیت بغرنج‌خیس میشوند و در همین فرصت، رقابت طراحی اپلیکیشن بر رمز آسانی میباشد! از تلفن همراه‌های موبایل گرفته تا تارنما‌های فروشگاهی، مثال‌ای غالب‌خیس میباشد که در پباده سازی UI آن اصل آسانی بیشتر رعایت گردیده باشد.

بایستی متاع را به سیرتکامل‌ای پباده سازی نمایید که مخاطب به آسانی طریق استعمال از آن را بفهمد. شغل های پرتکرار و متداول بایستی به راحتی اجرا شوند. استفاده کننده نباید برای ایفا فرایندهای بغرنج، مسیر بغرنج‌ای در پیش رو داشته باشد. به عبارت دیگر، اصلی وجود ندارد تکنولوژی چقدر بغرنج میباشد، کاربری را سهل وآسان نگه دارید.

به طبع مثال‌های عالی فراوانی از این گزینه در ذهن دارید. مثال‌هایی که تکنولوژی‌های توسعه یافته را به آسانی تعدادی کلیک در اختیارتان قرار میدهند. از جمله سیستم استدلال ویندوز را در حیث بگیرید که هر ورژن از آن نسبت به ورژن گذشته رابط کاربری بی آلایش‌تری دارااست. به عبارت دیگر یوزر فرندلی‌خیس میباشد.

قابل روءیت کرد بودن

قابلیت و امکان چشم شدن یا این که اصل پدیداری یکی‌از دیگر از اصول اساسی UI میباشد. این که چه اطلاعاتی را در معرض رویت کرد استفاده کننده قرار می‌دهید، اهمیت اکثری داراست.

در لحاظ داشته باشید که مخاطب صرفا بایستی چیزهایی را ببیند که به آنها نیاز داراست. همه مورد‌های مایحتاج یوزرها را می بایست با ساختاری درست در دسترس وی قرار دهید. با داده ها نامربوط، غیر ضروری یا این که فرعی منجر سردرگمی مخاطب نشوید و برایش مزاحمت ساخت نکنید.

کلیه موردها اساسی و ما یحتاج استفاده کننده را در معرض روءیت کرد وی قرار دهید. مخاطب نباید بدون چاره گردد مطالب آیتم نظرش را از مال‌تان استخراج نماید!

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

نرم افزار چه میباشد؟

نرم افزار در دنیای دیجیتال به معنای برنامه یا این که ابزاری میباشد که ما قادر خواهیم بود طراحی اپلیکیشن آن را بر روی سیستم هوشمند خویش (کامپیوتر، موبایل، تبلت و …) نصب کرده و از آن برای جاری ساختن و یا این که سهولت در ایفا برخی امور و وظایف خویش به کار گیری میکنیم.
نرم افزار ها کلاً به یک سری گروه بسیار اساسی تقسیم می گردند:
اپلیکیشن های آب و هوا، آشپزی و رستوران، آموزشی، ارتباطی، کارها مالی، پزشکی، تناسب اندام، خرید، رفت و آمد، مدل معاش، مهاجرت، شبکه های مردمی، فردی سازی، عکاسی و ویدیو، کتب و مطبوعات، بچه، مذهبی، موسیقی و ورزشی و …


وظیفه اساسی نرم افزار ها چه می باشد؟

نرم افزار ها برای آنکه نیازهای ما‌را بتوانند رفع نمایند ساخته خواهند شد، در واقع وظیفه اساسی این نرم افزار ها به کار گیری از منابع دشوار افزاری برای پیشبرد و ارائه هدف ها قابل انعطاف افزاری در سمت سهولت اعمال یک عمل است.
به صورت خلاصه:
اپلیکیشن نویس های نرم افزار برای ساخت و ساز نیاز یا این که جواب به یک نیاز، با مخلوط منابع طاقت فرسا افزاری و قابل انعطاف افزاری، نرم افزار های متنوع و خلاقانه ای ساخت و آن را ارائه می‌نمایند و در عوض آن پولی شایان توجه به دست می آورند.


پباده سازی نرم افزار و فرآیند آن چه میباشد؟

روی هم رفته به مجموع قدم هایی که برای کدنویسی، پباده سازی گرافیکی، آزمایش و کپی از یک اپ ایفا می‌گردد، پباده سازی نرم افزار میگویند. این پباده سازی روی هم رفته کاری بسیار تخصصی و برخی اوقات دشوار میباشد مخصوصا در صورتیکه قرار باشد برای سیستم دلیل های گوناگون ارائه خواهد شد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

امروزه پباده سازی نرم افزار از یک سو نیازی اصلی برای آحاد بیزنس ها و از طرف دیگر یک شغل نو و پر بازدید برای شاغل ها صنعت کامپیوتر میباشد. ولی طراحی اپلیکیشن نیز مانند عمل های دیگر یک دستور اصولی بوده و مطلقا بایستی مرحله به مرحله به صحت صورت بپذیرد تا سود ی صحت بدهد. به‌دنبال با ما یاروهمدم باشید تا فرآیند پباده سازی نرم افزار را به طور مرحله به مرحله شرح دهیم.
چه گونه نرم افزار بسازیم؟

1ـ تمجید غرض و نیاز خویش

اولی گام در پباده سازی نرم افزار این میباشد که شما بدانید قرار میباشد برای چه هدفی و چه نیازی این اپ را بسازید و جامعه ی غرض پباده سازی شما چه عده ای میباشند. با آشنایی صحیح این موضوعات , دیگر فعالیت های زائدی در پروژه جاری ساختن نخواهد گرفت و برعکس دقت نکردن به‌این قضیه , ممکن میباشد سبب جاری ساختن عمل های مازاد و در غایت ناکامی پروژه گردد. مزیت این مرحله این میباشد که ارزش تشکیل داد نرم افزار را نیز می‌اقتدار در آن گزینش نمود.

2ـ استارت پباده سازی

پس از این که مقصود و نیاز و مخاطبان خویش را شناختید , بایستی یک پباده سازی کلی و گام به گام از جزئییات نرم افزار خویش را روی برگه آورده و دریابید که قرار میباشد در هریک از بخش های نرم‌افزار تان چه کاری صورت پذیرد. مطمئنا در درس مهندسی اپ با نمودار های متعددی برای این عمل آشنا گردیده اید که از مهمترین آن ها میتوان به DFD و USECASE اشاره کرد. همینطور خوب میباشد که راجع‌به پلتفرم های نرم افزار نیز داده ها داشته باشیم.
چه‌طور نرم افزار بسازیم؟

3ـ تحقیق و عده‌آوری داده ها

فعلا که دریافتید قرار میباشد در نرم افزار شما چه کاری صورت پذیرد می بایست پیش از شروعی به ایجاد کرد آن یک‌سری داده ها لازم را توده‌آوری نمائید. او‌لین مورد ای که بایستی سنجیده شود این میباشد که آیا طرحی مشابه شما وجود دارااست یا این که نه. محاسبه این زمینه سبب ساز می گردد که دیگر مبتلا موازی عمل نشده و از آن اساسی خیس این میباشد که درصورتی که به‌این آیتم دقت نکنید احتمال داراست تحت عنوان رعایت نکردن ضابطه نسخه برداری رایت در گیر اشتباهات رسمی و قضایی گردید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

فرایند پباده سازی نرم افزار گوشی اندروید و IOS که به وسیله وب24 پباده سازی میشوند طراحی اپلیکیشن درین قسمت تشریح میشود. پباده سازی نرم افزار گوشی اهمیت بسیار بالای از نگاه کیفی داراست، با اعتنا به اینکه موبایل گوشی نزدیکترین وسیله الکترونیک به یوزرها میباشد، کاربردپذیری و معمولی بودن نرم افزار تلفن همراه برای به کار گیری مخاطب از اهمیت بسیار بالایی شامل است و رنگبندی و طرح نرم افزار نیز از نگاه آسانی و سرعت اهمیت بالایی داراست.

گروه کارشناسان پباده سازی نرم افزار گوشی وب24 بعداز چک نیازهای شما و تهیه و تنظیم طرح نخستین wireframe با چک اخلاق و رفتار یوزرها و نظارت نیازهای آن ها و اولویتهای عملکردی نرم افزار را ارزیابی و پباده سازی می کنند و مبنی بر آن طرح گرافیکی و نهایتا طرح نخستین خروجی نرم افزار تولید می‌گردد. کلاً فرایند پباده سازی نرم افزار گوشی وب24 به طور پایین میباشد:

آنالیز وبررسی ذکر ایده پباده سازی نرم افزار:
آشنایی مقصود
آنالیز منابع موردنیاز
ساخت‌و‌ساز تناسب دربین هدف ها، منابع و یوزرها
توده بندی منابع موردنیاز و پذیرش مشتری
ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار فرصت بندی
معلوم کردن یوزرها مقصود نرم افزار
پباده سازی نرم افزار
نقشه Wireframe (نقشه اخلاق نرم افزار و تعامل با استفاده کننده)
اخذ لحاظ صاحب کار به وسیله گروه پباده سازی وب24
پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI و UX)
آخرین کردن طرح و اخذ تاییدیه از طرف صاحب کار
پیاده سازی و گسترش نرم افزار
ساخت‌و‌ساز منابع ما یحتاج
ساخت و ساز بسترهای مایحتاج (همچون API سرور و ساختار مقر داده)
استارت گسترش اپ
تحویل ورژن آزمایشی
اخذ نظرها مشتری
آزمایش نرم افزار از حیث کاربردپذیری و همت:
آزمایش ورژن پایانی به وسیله تیم آزمایش
تحویل ورژن آخری به مشتری
ملازمت و همراهی مشتری در تولید بستر مطلوب برای نشر نرم افزار
پشتیبانی نرم افزار:
رفع ایرادهای احتمالی بعداز تکثیر
ساخت‌و‌ساز تغییرات متناسب با بازخوردها
آشنایی هدف ها تازه و نظارت منابع ما یحتاج برای آنان

  • دیزاین اپلیکیشن