مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۷ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


مزایای پیاده سازی نرم افزار آموزشی چیست؟
پس از دوراندیشی از اینکه پیاده سازی نرم افزار آموزشی به چه شکل می‌تواند موجب ساخت‌و‌ساز دگرگونی در سیستم یادگرفتن شما گردد بد وجود ندارد تا به‌دنبال به بقیه مزیت هایی که نرم افزار آموزشی برای شما تحت عنوان استاد و علم پژوهانتان ساخت‌و‌ساز طراحی اپلیکیشن در مشهد  می نماید، اشاره کنیم.

دسترسی سریع و سهل به منابع آموزشی
مبنی بر یک نظرسنجی، عموم به صورت میانگین ​​30 ساعت در ماه از نرم افزار های تلفن همراه استعمال می نمایند. آن‌ها به جهت انعطاف پذیری و سهولت جستجوی داده ها، تبدیل به بخشی از معاش عموم گردیده اند. مطرح ترین مزیت استعمال از نرم افزار های آموزشی، سهولت به کار گیری و دسترسی به موردها آموزشی حتی‌د‌ر شکل عدم دسترسی به وب میباشد.
قابلیت استعمال از منابع آموزشی در موبایل
امروزه دانشجو یان معمولا عشق و علاقه مند به استیناف آنلاین میباشند و از کتابخانه های آنلاین به کار گیری می کنند به دلیل آنکه در صورتیکه منابع آموزشی آنان در تلفن همراهشان باشد در هر کجا و هر هنگامی می‌توانند رسیدگی نمایند و دیگر محصور به مجال و جای خاصی نیستند خلال اینکه به آسانی میتوانند با معایبی به عنوان مثال آلزامیر جزوات و سنگینی حمل آن ها خداحافظی نمایند.
پیاده سازی نرم افزار های آموزشی به دانشجو یان و علم آموزان این قابلیت و امکان را می‌دهد که مورد ها مایحتاج آموزشی خویش را به سادگی بیابند و در کنار عصر های درسی از آنان به کار گیری کنند.
قابلیت رابطه ریلکس در بین معلم و علم پژوهان
نرم افزار های آموزشی با دارا بودن امکان چت می‌توانند این مجال را در مشت کاربرانشان قرار دهند تا در هر لحظه و هر جا به راحتی ارسال یک پیام متنی یا این که صوتی با یکدیگر رابطه برقرار نمایند.

قابلیت بررسی و رسیدگی فرآیند یادگرفتن علم پژوهان
نرم افزار های آموزشی این امکان را در چنگ کاربرانشان قرار میدهند تا نتیجه ها امتحان ها را به طور نمودار های قابل محاسبه مشاهده کرده و از درصد رویش یا این که افت خویش مطلع شوند.

ساخت سرگرمی در کنار فراگیری
یادگیری و فراگیری دیگر فعالیتی منفعل و یکطرفه وجود ندارد. ارائه یادگرفتن در پوسته بازی، بسیار سود نصیب و اثرگذار می باشد و سبب ساخت‌و‌ساز شوق و عشق به یادگیری در کودک ها میگردد. پیاده سازی نرم افزار های آموزشی برای علم آموزان امداد میکند تا فراگیری در ذهن آنان ماندگارتر گردد.

قابلیت و امکان های نرم افزار آموزشی
امکان درج و فروش بی غایت فولدر کلیپ، صوت و PDF در هر سرفصل
بایگانی مطالب بصورت کتابخانه ای
ارسال پیام انفرادی و نوتیفیکیشن
Player مخصوص برای پوشه صوتی و تصویری
کدگذاری پوشه های صوتی و تصویری
امکان اتصال به درگاه پرداخت
قابلیت و امکان اتصال به پنل sms
نصیب اکران خبر ها علمی بصورت شبکه تلگرامی
معرفی کانال های مجازی
پیاده سازی نرم افزار منحصر به فرد یا این که خرید نرم افزار مهیا؟ کدامیک مطلوب بیزنس اینجانب میباشد؟
طریق های متفاوت پیاده سازی نرم افزار اندروید
با دقت به اینکه تعداد یوزرها سیستم دلیل اندروید در کشور ایران بیشتر از یوزرها سیستم دلیل آی وی اس میباشد ما نیز درین نوشته‌ی‌علمی بیشتر در ارتباط با نرم افزار اندروید کلام میکنیم .

در صورتی قصد پیاده سازی نرم افزار اندروید دارید تعدادی روش پیش روی شماست:

روش1: به کارگیری از اندروید سازها
اندروید ساز ها که‌این ایام تعدادشان هم معدود وجود ندارد نرم افزار هایی میباشند که با در دست داشتن پوسته های مهیا این قابلیت و امکان را به شما می‌دهند تا متناسب با نیاز خویش به راحتی و فارغ از عدم وضوح های کد نویسی برای خویش نرم افزار پیاده سازی فرمایید. مهم‌ترین خصوصیت این قابل انعطاف افزارها در دفعه اولیه این است که در‌این نوع اطراف شغل، شما به‌تدریج اپ نویسی می‌کنید و بیشتر امور بصورت گرافیکی اعمال می شود و به طور طبیعی می قدرت اعلام‌کرد عمل بی آلایش تری پیش روی شما میباشد.

البته این راحتی دردسرهایی نیز دارااست . در واقع عیب تعالی این اندروید سازها این که خصوصیت های آن‌ها محصور میباشد و در شکل نیاز به توسعه سرویس ها نرم افزار شما در گیر محدودیت های اکثری خواهید شد.

طرز 2: استعمال از اپ اندروید استودیو
برنامه اندروید استودیو یک اپلیکیشن ساز منحصربه‌فرد برای ساخت نرم افزار اندروید به حساب آورده می شود و کاربرد عمده آن اپلیکیشن نویسی میباشد، این نرم‌افزار خصوصیت های متعددتر و حتما بیشتر از اپ سازهای مهیا داراست و به طور طبیعی شغل با آن دشوارتر از نرم افزار های اندروید ساز بی آلایش میباشد.

نحوه 3: استعمال از پوسته های فراهم ای
در‌این شیوه می‌توانید از کمپانی هایی که بوسیله اندروید استدیو پوسته های همگانی پیاده سازی می نمایند ، یک پوسته همگانی خریداری کرده و بر اساس با نیاز مارک خویش رنگ و لعاب آن را تفییر دهید. در واقع به صرفه ترین نوع پیاده سازی نرم افزار برای شما میتواند نحوه شماره 3 باشد.

چرا استعمال از نرم افزار های مهیا را توصیه میکنیم؟
در نصیب پیشین اشاره کردیم که از فی مابین سه شیوه معرفی گردیده برای حصول و کارهایی که هنوز در دستورالعمل خویش جایی برای هزینه کردن روی پیاده سازی نرم افزار اندروید مخصوص ندارند ، به کارگیری از پوسته های فراهم به صرفه خیس میباشد. خواسته چیست؟ آیا نرم افزار سازهای فراهم برای ساخت و ساز نرم‌افزار های کاربردی مطلوب نیستند؟

قبلا نیز توضیح دادیم که زیرا در نرم‌افزار سازهای فراهم از اپ نویسی خیلی نادر مستعمل و به نوعی همگی ی کارهایی که درین نوع اطراف ها انجا می‌شوند،صرفا با زدن یک‌سری کلیک قابل پیاده سازی میباشد!خب هویدا میباشد که نمی قدرت خیلی روی کاربردی بودن خروجی ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله این فضا ها اکانت کرد. در شرایطی‌که که نرم افزار نویسی با پوسته منحصربه‌فرد و با اپلیکیشن هایی مثل اندروید استودیو که تماما دارنده نرم‌افزار نویسی می‌باشند یک تصمیم سنجیده برای ساخت و ساز یک نرم افزار ی کاربردی در راستای نقط ی اوج تصاحب کردن حصول وکار شما میباشد.

حالا خرید نرم افزار مهیا ای که با برنامه اندروید استودیو کد نویسی شد‌ه‌است قادر است با دقت به هزینه کمت آن نسبت به پیاده سازی منحصربه‌فرد نرم افزار سفارش معقولانه ای باشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

اندروید یا IOS


دلایلی که سبب ساز عدم توفیق نرم افزار تلفن همراه می شوند
وقتی که نرم افزار حاذق به حل خلل استفاده کننده وجود ندارد
اختراع در بازار امروز بسیار اصلی میباشد. چنانچه یک ایده ابتکاری داشته باشید که با آحاد ایده‌های دیگری که در بازار وجود داراست مختلف باشد توفیق شما حتمی میباشد. می بایست یک ایده تازه به یار داشته باشید که یوزرها را اغوا نماید و ایرادات جانور آنها را حل کند. ایده شما بایستی اتکا یوزرها را جلب کند. بازاریابان درین نرم افزار خیلی اصلی می‌باشند زیرا نظرسنجی‌های آنان نکات موردنیاز برای کارتان را مهیا می‌نماید تا شما بتوانید مشکلاتی را که یوزرها از آن مشقت میبرند را حل نمائید. با این تفاسیر بایستی اذعان کرد ایده ای که عالی نباشد سبب به طراحی اپلیکیشن در مشهد  باخت می شود.
ابهام نرم افزار
اکثر وقت ها بسط دهندگان نرم‌افزار به خواسته تولید یک اپلیکیشن قشنگ, محصولی ساخت و ساز می‌نمایند که برای به کارگیری بسیار غامض میباشد. یوزرها می بایست کار کشته باشند هر محتوایی را که به‌دنبال آن میباشند پیدا نمایند و این یک موفقیت اول برای شما خواهد بود, به دلیل آن که عموم عالم امروز زمان یادگیری چیزهای غیر ضروری را ندارند. آنان به سمت استعمال از اپلیکیشن‌ای می‌روند که آسایش را برایشان آماده می‌نماید و به کارگیری از آن شل میباشد. پیشنهاد می گردد با نیازهای یوزرها آشنا گردید و کاربر مقصود خویش را نسبت به ترازو شناخت با دنیای دیجیتال بسنجید و خصوصیت‌هایی که موردنیاز میباشد که App را کاربردی البته معمولی فرمایید به نرم‌افزار اضافه فرمائید.
زمانی که نرم‌افزار توانمند به یافتن و ادراک استفاده کننده مقصود خویش وجود ندارد
کاربر جنبه اساسی و واقعی برای یک نرم افزار کاربردی تلفن همراه میباشد که تصمیم‌ گیرنده توفیق یا این که ناکامی در نرم‌افزار میباشد. وقتی که می خواهید ایده خویش را جهت ساخت برنامه برای مجموعه خاصی از یوزرها عملی نمایید, شما می بایست خویش را تحت عنوان رابط در لحاظ بگیرید. شما بایستی خودر را به مکان یوزرها تیم غرض قرار دهید و تصور کنید که می‌خواهید یکی آنان باشید در اینصورت میباشد که می‌توانید ایده نخستین را به شایسته ترین نحو اعمال نمائید و به توفیق برسید. استفاده کننده بایستی بتواند با app شما رابطه برقرار نماید و نرم افزار بایستی دارنده خصوصیت‌هایی باشد و هر دسته سنی بتوانند ریلکس و آسوده از آن به کار گیری نمایند.

در صورتیکه پلت هیبت قابل قبولی برای نرم افزار در لحاظ نگیرید
تعیین یک پلت هیبت مطلوب برای موبایل تلفن همراه از هر جنبه دیگری مهمتر میباشد. بیشتر تایم ها اشخاص درخصوص پلت هیبت انتخابی برای نرم افزار مطمئن می‌باشند البته استثنا مدام وجود دارااست. شما بایستی علم جامعی درخصوص مجموع سیستم‌دلیل های گوشی داشته باشید و آنگاه تصمیم بگیرید کدام پلتفرم برای اپ تان مطلوب میباشد. چنانچه میخواهید به مخاطبان بیشتری برسید, سفارش میگردد که نرم افزار خویش را بر روی پلتفرم مهم فعال‌ساز‌ی نمائید که عبارتند از آیفون ، ویندوز و اندروید. این فعالیت به App در استحصال به یک مقر عظیم‌تری از یوزرها یاری میکند که در بازار امروز بسیار اصلی میباشد.

اهمال در جانبداری
درصورتی که دنبال application می‌باشید که استوار باشد, نیاز به تامین کارکشته دارید. اپلیکیشن‌های کاربردی گوشی که برای بازار کسب و کار الکترونیک و یا این که حتی برای بازار بازی های موبایلی پیاده سازی گردیده اند, بایستی جانبداری توانا داشته باشند. این اپ می بایست بتواند ترافیک باطن ریز را در اختیار گرفتن نماید وگرنه بها دستیابی‌وکار شما برای بازه خیلی وقتگیر زیر‌اثر قرار خواهد گرفت. با ورود تکنولوژی موقعیت ابری, می توانید به راحتی ذخیره و جانبداری عالی و سریعتری اجرا دهید. مقیاس پذیری یک جنبه دیگر میباشد که بایستی در حیث گرفته خواهد شد. سرویس ها مرمت‌گردیده مقیاس پذیر قادرند تا خویش را با ترافیک ورودی تطبیق دهند.

تجارب کاربری ضعیف
وقتی که یک app را ساخت می کنید، بایستی اعتنا خویش را به یوزرها و برخورد آن‌ها نسبت به مشکلاتی که در به کارگیری از اپلیکیشن شما دارا‌هستند، معطوف فرمایید. طرحی که تجربیات کاربری مثبت را در برنداشته باشد استفاده کننده را جذب نمیکند. تمرکز مهم بایستی بروی کشف ایرادات App و حل آن باشد. یوزرها و پیشرفت دهندگان نرم افزار می بایست مدام در تعامل با یکدیگر باشند تا توفیق نتیجه ها خواهد شد در غیر این شکل باخت اپلیکیشن حتمی میباشد.
آیا حقیقتاً به طرحی نیاز دارید؟
ممکن میباشد همگی بگویند شما به یک نرم افزار نیاز دارید، ولی آیا اینک این قابل انعطاف ­افزار به کسب و کار شما مرتبط میباشد؟ آیا سبب ساز ارتقا درآمد شما شود؟ چه گونه سبب ساز سهولت در وصال به هدف ها بلند مقطع کسب و کار شما می­ گردد؟ پیش از شروع روند پیاده سازی و صرف هزینه، آغاز سوال ها بالا را نظارت فرمائید تا مطمئن گردید که پیاده سازی نرم افزار برای حصول و کارتان نیاز میباشد یا این که نه!
اندروید یا این که IOS
شما می بایست چک و بررسی صدق از مخاطبان خویش داشته باشید تا بتوانید برای گزینش نوع سیستم ادله صحیح کار فرمایید. بسته به جامعه کاربرانتان بایستی پیاده سازی نرم افزار اندروید و یا این که پیاده سازی اپلیکیشن ios را گزینش نمائید. آنگاه با تکثیر نرم افزار در گوگل پلی، اپلیکیشن استور و حتی نشر نرم افزار در کافه بازار، یوزرها بزرگ خویش را جذب قابل انعطاف ­افزار تجارتتان نمائید که لازمه این فعالیت آشنایی صحیح از مخاطبتان میباشد.
فرصت موردنیاز پیاده سازی قابل انعطاف ­افزار گوشی
پیاده سازی قابل انعطاف ­افزار فرآیند ­ای وقت گیر میباشد که برهه زمانی مجال موردنیاز برای پیاده سازی نرم افزار بستگی به کمپانی طراح و مقیاس پروژه شما داراست. پس در‌صورتی‌که فرصت کافی برای پیاده سازی و تست قابل انعطاف ­افزار را دارید مبادرت به اجرا آن فرمائید.
تکثیر نرم افزار
برای عرضه قابل انعطاف ­افزار خویش، 3 پلتفرم در دسترس میباشد.

شما بعداز فرایند پیاده سازی می بایست قانون ها و نکات اساسی برای نشر نرم افزار در گوگل­ پلی، نرم افزار استور و بازار را رسیدگی نمائید؛ چون درصورتی که اشتباه و نقض شرایطی از سمت صاحبان حصول و امور رخداد بیفتد مبتلا اشتباهات زیادی برای تکثیر و عرضه قابل انعطاف­ افزار می­ گردید. همینطور این نکته را نیز مد لحاظ داشته باشید که برای ارائه اپلیکیشن خویش درین پلتفرم­ ها شکیبا باشید؛ چون عرضه برنامه بعداز نظارت های مختلف از سوی مغازه­های ارائه برنامه شکل می­ گیرد.
نظارت رقبا
می بایست در همگی پروسه پیاده سازی قابل انعطاف­ افزار تلفن همراه، رقبا خویش را آیتم محاسبه و پژوهش قرار دهید تا بتوانید با پیاده ­سازی نقاط قوت انها و رفع باگ ­ها و مشکلاتشان نرم افزار اثر گذار خیس و کارآمد­ تری را ارائه دهید. سفارش می­ کنیم برای پیاده سازی نرم‌افزار از ایده ­های تازه و نو ­ای به کار گیری کنید تا وجه متمایزی نسبت به رقبا خویش به دست آورید.
گزینش کمپانی طراح برنامه
برای پیاده سازی نرم افزار تعدادی خط مش وجود داراست ولی شایسته ترین و سریعترین نحوه تعیین کمپانی پیاده سازی نرم افزار میباشد. تنها می بایست اعتنا نمائید که شرکتی را گزینش کنید که از گروه با تجربه و رشته­ ای منتفع باشد تا خلال سرعت بخشی به پروسه پیاده سازی قابل انعطاف­ افزار شما بتواند طبق علم ها روز و به طور ماهر و اصولی برنامه کسب و کار شمارا پیاده سازی کند.
طریق درآمدزایی از نرم افزار
برای درآمدزایی از نرم‌افزار تجارتتان چند شیوه وجود دارااست مانند پرداخت باطن طرحی در گوگل پلی و یا این که اپلیکیشن استور، فریمیوم و غیره...

تعیین نمایید که کدام نوع از طریق ­های پرداختی برای تجارت شما مطلوب میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


راهنمای توسعه و گسترش نرم افزار در سال 2021 (قسمت نخستین)
چک ایده
این مرحله برای ترقیب کردن دسته و یکسان سازی آن ها با ایده پروژه مایحتاج میباشد. نظارت بحران های اساسی و طریق عبور از آنان جزء مسائلی میباشد که می بایست در هنگام گردهمایی ایده پردازی به انها تفکر کرد. وظیفه گروه گسترش دهنده تجزیه و محاسبه ایده و گردآوری داده ها طراحی اپلیکیشن در مشهد  در زمینه‌ی منظره مشتری از پروژه میباشد. ( پیاده سازی نرم افزار در مشهد )

یکی‌از اصلی ترین بحران ها درین مرحله این میباشد که اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید بینش گروه بسط دهنده پروژه با منظره مشتری همسو میباشد. این مرحله همینطور به بسط دهندگان این قابلیت را می‌دهد تا پیش از آغاز بسط برنامه، مقدمات را تهیه و تنظیم نمایند. این بخشها عبارت اند از:

موضوع
این نصیب مرتبط با شیوه کارکرد نرم افزار میباشد برای این مراد عالی میباشد لیستی از رقبا خویش به دست آورید.
بخش مشتریان
اصلی میباشد که بدانید چه کسی از اپ شما در روند نخستین پیشرفت استعمال می نماید. برای یافتن نیازهای یوزرها و تعیین شبکه های درست بازاریابی، استفاده کننده متبوع خویش را با معیارهای گوناگون تقسیم بندی نمائید.

خصوصیت منحصربه‌فرد
معضل مهم این نصیب یافتن خصوصیت منحصر به فرد به شخصی میباشد که به نرم‌افزار شما قابلیت می‌دهد دربین بقیه نرم افزار ها پر رنگ خواهد شد.

راه‌حل ها
در اینجا ما با پیش گویی قسمت های مشتری و قیمت پیشنهادی مخصوص خویش، طریق های حل مورد ای را که تعریف‌و‌تمجید کرده ایم گستردن می‌دهیم.

شبکه ها
این نصیب به شما یاری می نماید شبکه های درست بازاریابی را برای تبلیغ نرم افزار در جای هایی که مخاطبان مقصود شما گردآوری می گردند، تعیین نمایید.

جریان های درآمد
معمولاً مقصود مهم گسترش نرم افزار گوشی کسب درآمد میباشد. وظیفه این نصیب گزینش سبک تجاری میباشد. شما بایستی شیوه کسب درآمد نرم‌افزار خویش را گزینش نمائید:

اخذ هزینه برای بارگیری اپ
از روش اشتراک یا این که تبلیغات
به کار گیری از سبک freemium
ارائه خریدهای باطن طرحی

ساختار هزینه پیاده سازی
این قسمت به شما قابلیت می‌دهد منابع موردنیاز را مطابق مقیاس پروژه خویش تقریب بزنید. این گزینه برای چک منطقی موقعیت و مخارج پیشرفت لازم میباشد.

وجه تمایز شما
یکی رکن های اصلی در توفیق هر حصول و کاری تولید وجه تمایز حصول و کارتان با بقیه رقبا میباشد.
مطالعه در باب بازار و روندها
در مرحله آینده پیاده سازی، شما بایستی درباره رهبران بازار و شرایط بازار رسیدگی نمائید تا روندهای مربوطه را بیاموزید. در اینجا برخی از روندهای مهم پیاده سازی گفته شده میباشد:

بی آلایش سازی هجرت مخاطب
معمولاً ما چهت نیل به یک غرض خاص از نرم افزار های کاربردی استعمال میکنیم. ولی نکته قابل توجه برای توفیق برنامه گوشی داشتن تجربیات کاربری شل و سهل و آسان میباشد تا یوزرها بتوانند به راحتی با رابطه برقرار نمایند.

کل ورقه
از سال 2018 بعد از ظهر دستگاه های فارغ از قاب استارت شد و سال 2021 این فرایند را ادامه می‌دهد. در پیاده سازی نرم افزار ، بایستی به خاطر داشته باشید که اشخاص می‌خواهند از تک تک امکان های کاغذ اکران دستگاه های خویش به کار گیری نمایند. به آن‌ها اذن دهید از تصاویر و فیلم های با کیفیت خوب لذت ببرند و یک رابط کاربری ظریف ارائه دهید.

رنگ های زنده
امروز خیر صرفا بعد از ظهر تجربیات مجموع کاغذ بلکه سن صفحه ها OLED و شبکیه دیده میباشد. به همین برهان میباشد که گسترش دهندگان و طراحان از رنگ های زنده استعمال می نمایند. رنگ یکی قدرتمندترین ابزارهای طراحان میباشد، چون میتواند احساسات خویش را از این روش نماد دهند.
پیاده سازی مکالمه
طبق داده های عددی Statista، در سال 2018 بیش تر از 12 میلیون پیام در هر دقیقه ارسال میگردد. پیام رسانی امروزه یک شبکه ارتباطی اصلی میباشد، براین اساس ما یحتاج میباشد که پیشرفت دهندگان نرم‌افزار امکان چت با کیفیت خوب و مخاطب پسند را ارائه دهند.

توده بندی

درین نوشته‌علمی عملکرد کردیم مفاد اصلی و اثر گذار در پیاده سازی نرم افزار و نکات مرتبط با بسط آن را نظارت نماییم. امید‌واریم با ایفا این نکات بر روی برنامه دستیابی و کارتان بتوانید تاثیرات شگرف ان را مشاهده کنید. برای استخراج داده ها بیشتر می‌توانید با شماره های تحت تماس حاصل نمایید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


تمایز لیست کشویی نسبت به لیست رادیویی
برای اینکه استفاده کننده بتواند از لیست ایجاده گردیده در پیاده سازی نرم افزار شما تعیین بهتری داشته باشد دو مورد جلوی رویتان میباشد. منوی کشویی و لیست رادیویی، هر دوی آن‌ها تعیین خیر و خوبی برای استعمال میباشند اما تا هنگامی که مورد ها زیاد نشود، هنگامی که‌این حادثه بیفتد لیست کشویی زیرا در فضایی خرد خیس این تعیین ها را مهیا میکند آیتم بهتری نسبت به لیست رادیویی محسوب طراحی اپلیکیشن در مشهد  میشود.

ادغام لیست کشویی با Combo box
این مخلوط سبب میگردد قابل بازنویسی تک خطی باشد، همینطور می قدرت استفاده کننده یه خرده دلخواه را در آن بنویسد یا این که از دربین مورد های جانور یکی‌از را گزینش نماید.

شرایط های تعیین و تغییر و تحول منوی کشویی
آغاز روی لیست را لمس کرده یا این که کلیک فرمائید تا گشوده گردیده و مقادیر آن اکران داده خواهد شد، بعد از آن از بین گزینش های جان دار یکی از را برگزینید و لیست کشویی دوباره بسته گردیده و صرفا گزینه آیتم گزینش به استفاده کننده نشان داده می شود.
موقعیت دیگر لیست کشویی دارنده فوکوس و بسته جای‌دارد، می‌توانید با فشار دادن کلید هایی که نشان فلش در کنار آن میباشد میان لیست جا به جا گردیده، تا به آیتم متبوع خویش دسترسی یابید.
ظواهر لیست کشویی و منش تعامل با آن
زمانی این لیست بسته باشد پیکان کوچکی در کنار آن می‌بینید و هم اینگونه کنار آن یک مقدار وجود دارااست که نشانه می‌دهد کدام مورد آیتم تعیین شما قرار گرفته میباشد. هنگامی استفاده کننده روی این لیست ضربه بزند کل مورد های موچود در آن نمایش داده می شود.
مقدار پیش فرض منوی کشویی
زمانیکه فعالیت پیاده سازی و ایجاد کرد منوی کشویی را استارت می کنید می بایست کمی را تحت عنوان مقدار پیش فرض برای آن در حیث بگیرید. شاید در نگاه نخستین فعالیت معمولی و پیش پا افتاده ای به حیث رسد اما در غایت موجب تجربیات کاربری خوب می‌گردد. برای اینکه بتوانید شایسته ترین مقدار را برای آن بگذارید می بایست از نظارت داده های تصویب گردیده امداد بگیرید. برای بدست آوردن آن این‌راه به شما توصیه میشود، فرض فرمائید وسعت متعددی از یوزرها برای مثال 70 درصد آنها یک آیتم خاصی را تعیین کرده اند. می توانید این مقدار را برای اکثر مخاطبانتان به طور پیش فرض در حیث بگیرید، با این فعالیت دیگر نیازی وجود ندارد که آنان لیست کشویی را تغییر تحول دهند. مثلا در شرایطی که در هنگام نام نویسی می‌خواهید شماره استفاده کننده را اخذ فرمائید، عدد +98 که پیش شماره کشور‌ایران میباشد را می‌توانید تحت عنوان مقدار پیش فرض در لحاظ بگیرید که مورد منطقی محسوب میشود.

معمولی سازی کردن لیست
منوی کشویی مزیت هایی برای طراحان و یوزرها دارااست اما در شرایطی‌که در لیست تعیین های بیشتراز حد بگذارید وسیع ترین خطا را مرتکب گردیده اید. خطایی که اکثر طراحان آن را تجربیات کرده و بایستی از آن غربت نمایند نا مرتب نکردن منوی کشویی میباشد. خلوت خیس بودن آن سبب ساز تجربیات کاربری عالی بوسیله استفاده کننده گردیده و به بهنیه ترین صورت ممکن صورت بپذیرد. زمانی که لیست وقت گیر و تعداد گزینش ها زیاد باشد عمل برای استفاده کننده طاقت فرسا میگردد برای اینکه بتوانید رابط کاربری خویش را بهبود ببخشید بایستی با استعمال از تجزیه و نظارت داده های قبل گزینه هایی که میپندارید نیازی وجود ندارد را حذف فرمایید.

الگوی استعمال شخصی
پیش خیس در باب مسئله Dropdown و تعیین مقدار از پیش رقم خورده برایتان نوشتیم. راهکاری که برنامه نویسان می‌توانند به خیر از آن فایده ببرند به کار بستن از اطلاعات دردسترس یوزرها میباشد. با اینکار مخاطبان تجربیات رابط کاربری باصرفه و لذت بخشی را از نرم افزار شما در ذهن خویش به خیال میسپارند و شم خیر و خوبی به آن ها می‌دهد. برای مثال هنگام تعیین کردن مبدا و مقصد می‌توانید مسیر های پرتکراری که مخاطبان گزینش کرده اند را تحت عنوان پیش فرض حدس فرمایید تا ما یحتاج نباشد یوزرها آن را مجدد تعیین نمایند.

گزینش مقدار پیش فرض مبنی بر حالت جغرافیایی
نکته دیگری که کاربرد فراوانی درخصوص پیاده سازی به حساب میآید، گزینش هوشمند مطابق حالت جغرافیایی استفاده کننده میباشد. با به کارگیری از داده های تصویب گردیده شرایط جغرافیایی استفاده کننده می‌توانید مورد ی باصرفه تری را توصیه دهید. برای اینکه خوب متوجه گردید، فرض فرمائید مخاطب می خواهد به جایی هجرت نماید از دربین لیست مجاورت ترین شهر به مخاطب را سفارش دهید تا بتواند سریع خیس گزینش خویش را ایفا دهد.
استعمال از آرم بصری در منوی کشویی
گاهی اوقات می‌گردد از تصاویر در لیست به کار گرفت که منجر سریع خیس و خوب شدن سرعت میگردد. شایسته ترین مثالی که درین حوزه وجود داراست گزینش رنگ بوسیله استفاده کننده در مغازه هایی اینترنتی میباشد. اکران دادن رنگ متاع به مکان به کارگیری از لیست اسم رنگ ها، سبب می‌گردد استفاده کننده از باصرفه بودن و سریع بودن بیشتر لذت می‌برد.

کاوش و غربال در لیست کشویی انتخابی با صرفه خیس
بعضی اوقات پیش میاید که به مجبور مورد های لیست زیاد می شود، در‌این مواقع به کار گیری از آیتم کاوش و غربال کردن موردها می‌تواند حسابی به کمکتان بیاید. مثلا استفاده کننده می خواهد از میان شهرهای انتخابی در لیست، شهر متبوع را گزینش نماید با وارد نمون یکسری سخن می‌توانید نام هایی که با آنان آغاز می شود یا این که در آن‌ها از این حروف مستعمل را توصیه دهید تا استفاده کننده سریع خیس به مورد متبوع دسترسی پیدا نماید.
گردآوری بندی

منوی کشویی یک کدام از ابزارهای دوست داستنی در حوزه پیاده سازی نرم افزار میباشد. هوشمند خیس کردن این لیست به کاربرانی که از نرم افزار شما به کار گیری میکنند تجارب عالی، یهینه خیس و شادی بخش تری ساخت‌و‌ساز میکند. این عامل ها به امداد شما می‌آیند تا کاربرانی که می خواهند از قابل انعطاف افزارتان استعمال نمایند بیشتر گردد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


جدیدترین طریق یادگیری لهجه نرم افزار نویسی جاوا اندروید (سال ۲۰۲۰)
قدم نخستین: یادگیری و شناخت با گویش اپ نویسی (جاوا)
در شرایطی‌که تصمیم دارید به طور تخصصی به بسط و پیاده سازی نرم افزار‌های اندروید بپردازید، به شما سفارش می کنم در صدر با گویش جاوا تماما آشنا گردید چراکه سنگ بنای طی کردن پروسه آجل مطلقا یادگیری و اشراف به جاوا تحت عنوان شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد  میباشد. چرا جاوا؟
یک کدام از پیش نیاز های یادگیری نرم افزار نویسی اندروید شناخت با مفاهیم شی گرایی (که پیرو به آن خوا‌هیم پرداخت) میباشد. جاوا ذاتا یک گویش شی گرا بوده و شما در آن به مکان مشغول شدن با توابع و متغیرهای خیر چندان سهل و آسان به طور بدون واسطه با OBJECTها در زمینه‌ی خواهید بود.

مزیت کدنویسی به طریق شی گرا چیست؟
درین طرز مدیر و محافظت کدها برای شما بسیار ریلکس خیس بوده و مجال کدنویسی نیز به طریق دیده گیری کاهش پیدا می نماید. همینطور شما میتوانید از کدهای خویش در پروژه های دیگر نیز به کارگیری کرده و وسعت عمل خویش را به صورت قابل توجهی گشوده کاهش دهید.
درین بخش شما همینطور می بایست با مفاهیم مشترک در کل لهجه های اپلیکیشن نویسی که مشتمل بر مورد ها پایین میباشد آشنا گردید:

آرایه ها
متغیر ها
توابع
شی ءها و کلاس ها
رینگ ها
متدها و …

نکته: در‌صورتی‌که شما از گذشته علم نرم افزار نویسی نداشته باشید شاید این مفاهیم در بالا پاره ای شمارا سرگردان نماید البته این یه هیچ وجه نقص‌ بزرگی وجود ندارد به این دلیل که در قدم های آجل شما به نیکی روش عمل و طراحی این مفاهیم کاربرد هر کدام رادر قابل انعطاف افزارهای حقیقی و واقعی یاد خواهید گرفت.

قدم دوم: شناخت با شئ گرایی و ادراک عمیق نسبت به آن
در حالتی‌که بخواهم به صورت خلاصه و بی آلایش به تعریف‌و‌تمجید نرم افزار نویسی شئ گرا بپردازم بایستی به شما بیان‌کنم که درین لهجه ها، اپ ما به شیء میل پیدا می‌نماید.

یعنی چه؟

این به آن معنا میباشد که اطلاعات و توابعی که برای این اطلاعات مندرج میباشد در قالبی به نام شئ در کنار یک دیگر قرار می‌گیرند و نسبت به فضای فارغ نرم افزار کلاس بندی می‌شوند، این آیتم خیر صرفا کدنویسی شمارا کاهش میدهد بلکه سبب ساز می گردد توابع بیرونی بر کلاس های شما و داده های باطن شئ شما هیچ تاثیری نداشته باشند.
در‌این مرحله شما همینطور بایستی به تحقیق کلاس ها، مختصات و اخلاق، پکیج ها، مدیر فولدر ها در یک اپ جاوا، خوی نرم افزار در طول اعمال پرداخته و به آحاد این مفاهیم مسلط گردید.

قدم سوم: کامل شدن علم جاوا با دقت بر ضوابط شی گرایی
درین نصیب شما بایستی با مهمترین خصوصیت های شئ گرایی که مشمول موردها پایین میباشد آشنا گردید:

وراثت (Inheritance)
چندریختی (Polymorphism)
انتزاع یا این که تجرید (Abstraction)
کپسوله سازی (Encapsulation)
Java Statics
Java Interface
InnerClass and NestedClass
Java Generics

قدم چهارم: پیاده سازی رابط کاربری و material design component
در قبل سوژه UI خیلی در نرم‌افزار نویسی اندروید مطرح عدم وجود البته با توسعه و گسترش تکنولوژی و بسط نرم‌افزار ها در همگی موضوع ها و در سود بالارفتن رقابت در حوزه نرم افزار های اندروید این قضیه منزلت خودش را در حوزه نرم‌افزار نویسی نرم افزار ها نیز پیدا کرد.

ممکن میباشد که‌این پرسش برای شما پیش بیاید که UI چیست؟
رابط کاربری یا این که UI مخفف User Interface میباشد. در واقع UI موجب بهبود تعامل سیستم با مخاطب می گردد، UI در آحاد بعدها معاش دیجیتال و غیردیجیتال از وبسایت ها تا برنامه، نرم افزار ها و… وجود دارااست.
می قدرت ذکر کرد هر ابزاری که ما با آن عمل میکنیم یک بعد از آن UI در آن مخفی میباشد. امروزه بهبود رابط کاربری یکی مهم ترین مباحث در دنیای دیجیتال هست و موسسات والا معمولا در‌پی استخدام متخصصان درین حوزه میباشند.
درین نصیب شما می بایست مورد ها تحت را به اعتنا استیناف کرده و کاربرد هر مورد را به نیکی متوجه گردید:

عمل با Contained, Outline , Text Button
شغل با Floating Action Button
عمل با نوار ابزار (Toolbar)
اضافه کردن منو به نوار ابزار (Popup menu items)
سفارشی سازی نوار ابزار
آیکن ها در نوار ابزار
افزودن Click and Action Listener به نوار ابزار
به چنگ آوردن ورودی از استفاده کننده TextInputLayout
استعمال از کلیه خصوصیت های ویو ها
تشکیل داد شمارش گر کاراکتر
شناخت با Navigation Drawer
ایجاد کرد و افزودن گزینه
کامل شدن و اکران
سفارشی سازی Navigation Drawer
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


Handler و ResultReceiver یا این که Messenger
در صورتی‌که خدمت با activity تعامل دو طرفه داشته باشد (اطلاعاتی را به activity برگرداند)، در آن شکل قادر است از روش داده های کپسوله گردیده در intent که از activity اخذ می نماید، آبجکتی از کالا Messenger اخذ کند. در‌حالتی که که Messenger به Handler در activity متصل باشد، آن گاه service حاذق خواهد بود آبجکت هایی از مال Message را به activity طراحی اپلیکیشن در مشهد  ارسال کند.

Messenger در واقع اینترفیس parcelable را طراحی می نماید، به این معنا که می اقتدار آن را به مراحل دیگر ارسال کرده و با به کار گیری از این آبجکت Message هایی را به Handler در activity ارسال نمود.

Messenger همینطور متدی به اسم getBinder را ارائه میدهد. این مشی قابلیت و امکان ارسال آبجکتی از متاع Messenger به activity را آماده می کند. activity نیز متعاقبا قوی خواهد بود Message های (مثال هایی از کلاس Message که دربردارنده تعریف و آبجکت های داده ای دلخواه است) زیادی را به خدمت متبوع ارسال نماید.

این نحوه برای خدمت های محلی که در روند خویش اعمال می‌شوند، قابل به کار گیری میباشد.

اتصال به خدمت در فرآیند دیگر با به کار گیری از AIDL
به مراد تبادل داده و اتصال (bind) به سرویسی که در فرآیند دیگری در هم اکنون ایفا میباشد، اپ نویس باید از IPC (رابطه در بین پردازشی) امداد بگیرد. برای نیل بدین غرض، آغاز ما یحتاج میباشد یک فولدر AIDL تولید نماید که نسبتاً شبیه interface های جاوا است با این تفاوت که پسوند آن .aidl بوده و صرفا اذن ی ارث بری و توسعه و گسترش دیگر فولدر های AIDL را داراست.

توصیه میشود از این نحوه هنگامی استعمال فرمایید که مایحتاج باشد به سرویسی که در پروسه دیگری در هم اکنون انجام میباشد متصل گردید. به عنوان مثال هنگامی که نرم افزار های دیگر درخواست به کارگیری از خدمت متبوع را داشته باشند می بایست از این خط مش به کار گرفت.
دیتابیس در اندروید چیست؟
دسته ای از اطلاعات و داده ها میباشد که در سیستم رایانه ای ذخیره میگردد که‌این اطلاعات در دسترس میباشند و قابلیت و امکان رئیس،اصلاح، به روزرسانی،در دست گرفتن و سازمانی دارا‌هستند و بر طبق با یک Data model مشخص و معلوم مرتب سازی گردیده اند، بیشتر دیتابیس ها از گویش SQL استعمال می نمایند. یک کدام از کاربردهای دیتا بیس میریت داده ها در نرم افزار و نرم‌افزار میباشد. دیتابیس می‌تواند یک‌سری جدول داشته باشد که هر جدول داده ها مرتبط با یک مورد را ذخیره می نماید.

دیتابیس SQLite در اندروید
SQLite طرحی برای مدیر داده ها میباشد که بر مبنا گویش sql میباشد SQLite پرکاربردترین موتور مقر داده در عالم میباشد. SQLite در تک تک تلفن های همپا و اکثر رایانه ها درنظرگرفته شده میباشد و در باطن تعداد بیشماری از نرم افزار های دیگر میباشد که عموم هر روز از آن استعمال می نمایند. داده ها را برای یک فولدر متن روی دستگاه ذخیره می نماید یک کتابخانه توده و جور میباشد.


با فعال کردن تمامی خصوصیات ، بسته به سیستم ادله غرض و پیکربندی سئو کامپایلر ، اندازه کتابخانه قادر است کمتر از 600KiB باشد یک کتابخانه مندرج به گویش c میباشد که در سیستم ادله های ios و Android وجود دارااست windows نیز از آن نگهبانی می نماید نسبت به sql مدل خیس میباشد.

SQLite از کل خصوصیت های مقر داده ارتباط ای حفاظت می نماید. برای دسترسی بدین مقر داده ، نیازی به ساخت‌و‌ساز هیچ نوع ارتباطی مانند JDBC ، ODBC e.t.c برای آن ندارید.SQLite امکان ذخیره شدن در دیسک و یاد را دارااست و سرعت بسیار خیر دارااست پوشه خزانه اطلاعاتی SQLite امکان به کار گیری به طور کراس پلتفرم را دارااست SQLite برای رابطه با سیستم دلیل از SQLite و SQLite open helper استعمال می نماید کدنویسی در دور و اطراف SQLite بسیار معمولی میباشد SQLite نیاز به نصب و تنظیمات ندارد همینطور مجانی میباشد.
مهمترین تجهیزات SQLite
معاملاتی(Transactional)
خزانه اطلاعاتی معاملاتی به مقر داده ای گفته می گردد که در آن آحاد تغییرات و اکران اطلاعات اتمی Atomic ، سازگار Consistent ، Isolatedمنزوی و Durableبا دوام (ACID) باشد. حتی چنانچه معامله در تاثیر فساد نرم‌افزار ، فساد سیستم دلیل یا این که انقطاع برق در رایانه جدا گردد. تمامی تغییرات در یک تراکنش در SQLite یا این که به طور کاملً حادثه می افتد یا این که ابداً رخداد نمی افتد ، حتی در‌صورتی‌که شغل تایپ کردن تغییر تحول روی دیسک انقطاع گردد مقر داده به وضعیتی که پیش از تراکنش داشته بر‌میگردد و به این ترتیب، تغییرات بر روی مقر داده ناقص اجرا نمی‌شود.

تنظیمات صفر (zero configuration)
نیازی به تهیه و تنظیم و مدیر وجود ندارد، SQLite پیش از به کار گیری نیازی به “نصب” ندارد. اسلوب “فعال سازی” نیست. هیچ فرایند سروری نیست که بایستی آغاز ، متوقف یا این که تنظیمات خواهد شد. دیگر نیازی به سرپرست وجود ندارد که یک مثال مقر داده تازه تولید نماید یا این که مجوزهای دسترسی را به یوزرها تخصیص دهد. SQLite از هیچ پرونده تنظیمات استعمال نمی نماید. برای بیان کردن سیستم که SQLite در اکنون جاری ساختن میباشد ، هیچ کاری نباید صورت بپذیرد. بعداز فساد سیستم یا این که جدا برق ، هیچ اقدامی برای بازیابی ما یحتاج وجود ندارد. هیچ چیزی برای عیب یابی نیست.SQLite صرفا فعالیت می نماید.ممکن میباشد موتورهای مقر داده دیگر کوشش نیکی داشته باشند. ولی جاری ساختن نصب و تنظیمات نخستین اکثر اوقات می‌تواند ترسناک باشد.

فارغ از سرور(Serverless)
اکثر موتورهای مقر داده SQL تحت عنوان یک مراحل مستقل از سرور جاری ساختن میشوند. اپ هایی که می‌خواهند به مقر داده دسترسی پیدا نمایند با به کار گیری از نوعی رابطه فی مابین پردازشی (معمولاً TCP / IP) برای ارسال درخواست به سرور و اخذ حاصل برگشتی، با سرور رابطه برقرار می نمایند. SQLite بدین طرز فعالیت نمی نماید. با SQLite ، فرایندی که می‌خواهد به مقر داده دسترسی پیدا نماید مستقیماً از روی پرونده های مقر داده بر روی دیسک خوانده و می نویسد، هیچ مراحل سرور واسطه ای نیست.
اکثر موتورهای مقر داده SQL بر اساس کلاینت / سرور میباشند. از در بین آنهایی که فارغ از سرور می باشند ، SQLite صرفا دیتابیسی میباشد که به یکسری نرم‌افزار قابلیت و امکان دسترسی به طور همزمان به یک مقر داده را میدهد.

خودمختار(Self-Contained)
هیچ تعلق فرنگی ندارد. SQLite از این حیث غیر وابسته میباشد که تعلق بسیار یه خرده داراست. SQLite از هیچ کتابخانه یا این که رابط فرنگی (به غیر از چندین تماس استاندارد کتابخانه C که در ذیل توضیح داده شد‌ه‌است) به کارگیری نمی نماید. آحاد کتابخانه SQLite در یک پرونده کد منبع واحد جای‌دارد که برای تشکیل داد آن نیازی به هیچگونه وام ها یا این که ابزار خاصی وجود ندارد.

ایجاد کرد SQLite صرفا بدین سیاق ها از کتابخانه استاندارد C احتیاج دارااست:
()memcmp ()،memcpy ()،memmove ()،memset ()،strcmp()، strlen()،strncmp

در بیشتر ساختها نیز از روالهای منحصربه‌فرد یاد سیستم استعمال میگردد:()malloc()، realloc()، free

ولی این اسلوب ها ازروی اختیار میباشند که می قدرت با استعمال از مورد مجال کامپایل حذف کرد.

ساختارهای پیش فرض SQLite دربرگیرنده اشیاء VFS مطلوب برای مکالمه با سیستم استدلال اساسی می باشند و این شی ءها VFS مشمول تماس های سیستم برهان مانند ()open(), read(), write(), fsync و غیره می‌شوند. تمامی این رابط ها در اکثر سیستم عوامل به راحتی در دسترس می باشند و VFS های سفارشی را می اقتدار برای اجرای SQLite حتی‌در دشوارترین دستگاه های درنظرگرفته شده نیز پیاده سازی کرد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

معرفی cross-platform


۳. ایجاد کرد نرم افزار از روش اینترنت ویو:
ایجاد کرد نرم افزار اینترنت ویو واپسین و مرسوم‌ترین راه و روش تشکیل داد نرم افزار متصل به تارنما میباشد که آسوده‌ترین شیوه نیز هست. تشکیل داد نرم افزار از روش اینترنت ویو مانند یک مرورگر منحصر به فرد شغل می‌نماید و تارنما شمارا به به عبارتی صورت و شمایل در مرورگر اکران طراحی اپلیکیشن در مشهد  میدهد.

این شیوه در کنار آسانی، هزینه کمتری را نیز به هم پا داراست و به راحتی میتوانید از روش نرم افزار یوزرها عشق و علاقه‌مند را جذب فرمایید و دور اندیشی از مارک و فروش خویش را متحول نمایید.

ولی نکته قابل توجه درباره ایجاد کرد نرم افزار متصل به تارنما از روش اینترنت ویو این میباشد که زیرا تارنما شما به به عبارتی صورت در مرورگر مخصوص نشان داده میشود پس می بایست از لحاظ ریسپانسیو بودن، تماما با دستگاه‌های گوناگون سازگار باشد.
معرفی cross-platform
نرم افزار های که با کراس پلتفرم نوشته می‌شوند با یک سورس کد ایجاد می‌شوند و در آتی در‌صورتی‌که بخواهند گزینه به کار گیری قرار گیرند تغییراتی بر روی سورس کد مهم آن جاری ساختن می گردند ، تییراتی بر روی سورس کد مهم انجام می گردد که بتواند به طور بدون نقص برای پلتفرم مقصود با صرفه گردد. نرم افزار های کراس پلتفرم یک چاره کلیه جانبه برای جاری ساختن شدن یک نرم افزار بر روی پلتفرم های متفاوت میباشد و این راه‌حل برای برنامه نویس ها و صاحبان تجارت بشدت از محبوبیت بالایی برخوردار‌است و با عث صرفه جویی درزمان و هزینه ها میگردد.

آیا MsBuild ها سبب توسعه cross-platform میشود
کمپانی مایکروسافت آغاز فعالیت را در ماه مارس زده برای ایجاد کرد موتور هایی همانند open source و cross platform

که اینها را تحت عنوان پورت در لحاظ گرفته بود همینطور بایستی بگوییم .net core در درحال حاضر فراهم شدن میباشد گرچه در نوسان میباشد البته در ماه های بعدی گسترش آن بدون نقص می‌گردد.

اکنون این پروژه در نوسان بدون نقص میباشد، البته این مراحل ها به cross platform های قابل حمل سوییچ می نمایند.

ما می‌خواهیم یک open source تک بسازیم که محور و محور آن ذیل cross platform بوده میباشد، و هم اینگونه یک بسته ی MSBuild که درون visual studio باشد را بسازیم. net core. ورژن ی انشعاب گردیده ی netframework. میباشد و یا این که تحت عنوان سرآیند netframework. میباشد.

در تعریف کلی net core. می قدرت نوشت که طراحی آن به طور یک ماژول میباشد و در یک طیف کلان ای از آن می اقتدار بهره مند شد، و open source می‌باشند و افزون بر آن بوسیله مایکروسافت بر روی مک، لینوکس و ویندوز هواخواهی شود.

پس از داخل شدن MSBuild ها:
نظرها و پست هایی که بر نگرانی اشخاص و در باب msbuild ویک محرمانه استراتژی هایی در زمینه‌ی منشعب بودن MSBuild ها مطرح گردیده‌است. زیرا msbuild ها یکسری شاخه ای بودن و منشعب بودن، یکی‌از مهندسان ارشد کمپانی مایکروسافت گفت:

غرض پایانی و بلند دوران اینکه msbuild را تک شاخه ای کنند که دربرگیرنده لینوکس و ویندوز هم میباشد ، و آن را با visual مخلوط کنند که‌این ترکیب هدفمند و به خیر آزمایش شد‌ه‌است.

نظارت مزایای اپ‌نویسی Cross-platform
صرفه‌جویی در طول:
برخلاف نرم‌افزار‌نویسی نیتیو، نرم افزار‌نویسی کراس‌پلتفرم یا این که هیبریدی با یک سورس‌کد بر روی یکسری پلتفرم جاری ساختن میگردد، که همین منجر میگردد تا کمپانی‌های اپ‌نویسی ناچار به تغییرات و یا این که حتی از اولیه تایپ کردن کد برای یک پلتفرم خاص نشوند.

مقرون به صرفه بودن:
دستیابی‌وکارها میتوانند هزینه‌ها را کاهش دهند و اپ‌نویسان کمتری را به ازای هر پروژه به سرویس گیرند؛ همینطور می توانند کد را یک‌توشه بنویسند و بر روی تعدادی پلتفرم اجرایش نمایند. این‌شیوه‌فعالیت میتواند باعث به ارتقاء سرعت فرایندٔ توسعه و گسترش و همینطور کارآمدتر شدن فرایندٔ توسعه و گسترش نرم افزار گردد.

بی آلایش‌خیس بودن به‌روزرسانی و آغاز به اجرای پروژه:
شروع نخستین، همینطور به‌روزرسانی‌های آتی و تغییراتی که در نرم افزار ساخت میشوند، میتواند به طور هم‌وقت گیر روی یک‌سری پلتفرم انجام خواهد شد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


ابزارهای ایجاد کرد نرم افزار حقیقت افزوده:
برای فراگیری تشکیل داد نرم افزار حقیقت افزوده بایستی با امداد تصاحب کردن از ابزارهای پایین آغاز فرمایید و نرم افزار مدنظر خویش را پیاده سازی و پیاده‌سازی کنید. این 4 برنامه تحت به شما در فعال‌ساز‌ی نرم افزار زیر AR یاری کرده و رویایی تصور اجسام مجازی در فضا حقیقی و واقعی محیط فرد ملموس‌ طراحی اپلیکیشن در مشهد  خیس می‌نمایند!

هرکدام اصول و طریق کدنویسی یا این که پیاده سازی خاص خویش را داراست که برای یادگرفتن ایجاد کرد نرم افزار حقیقت افزوده کافیست از منابع آموزشی متعدد یاری بگیرید.

۱. Unity (محبوبترین و شایسته ترین ابزار)
2. Vuforia
3. Arcore
4. Arkit
تاریخچه نرم افزار:
تا به هم اکنون به‌این درنگ کرده‌اید که نرم افزار‌هایی که امروزه با آنان راز و فعالیت دارید، از چه وقتی و چه‌طور وارد معاش آدم شدند؟!

اپلیکشن‌ یا این که به اختصار app لغتی میباشد که بسیار آن را شنیده‌اید و با تعداد متعددی از آن‌ها عمل کرده‌اید. این برنامه یا این که اپلیکیشن‌های کاربردی برای استعمال در تلفن‌های همدم هوشمند پیاده سازی و عرضه گردیده و کارکشته می باشند تا یک پروسه و فعالیت اثرگذار را برای استفاده کننده به اعمال برسانند.

به کارگیری از این نرم افزار‌های کاربری در سال ۲۰۰۸ و با ظهور پلتفرم‌های توزیع نرم افزار رونق بیشتری پیدا نموده است. این پلتفرم‌ها که امروزه با اسم “گوگل پلی” و” نرم افزار استور” میشناسید، به وسیله تولیدکننده سیستم برهان تلفن همراه پیاده سازی و معرفی شد.

نرم افزار‌ها در صدر فرآیندهای بی آلایش و کمکی را به اعمال می رسانند البته در درحال حاضر حاظر قادرند تا رویکردهای بغرنج‌خیس و کاربردی‌تری را شکل دهند.
مزایا ایجاد کرد نرم افزار متصل به وب سایت:
درحال حاضر که تمجید مرسوم نرم افزار را یاداوری کردیم قصد داریم تا شما‌را با یک قضیه ترند و جالب پیرامون این قابل انعطاف‌افزارهای کاربرپسند و اثر گذار آشنا کنیم. تشکیل داد نرم افزار متصل به وبسایت اتفاقی میباشد که هوا داران بخش اعظمی را به خویش جذب کرده و صاحبان استحصال و شغل های آنلاین و وبمسترها را به پندار جاری ساختن آن انداخته میباشد.

به نترسی می‌اقتدار ذکر کرد که یوزرها تلفن‌های هم پا هوشمند در قرن ۲۱ روزمره دستکم از یک نرم افزار استعمال می‌نمایند. این فرض با ورود نرم افزار‌های پیام رسان به دنیای آنلاین، بیشتر اقتدار گرفت و به قطعیت رسید.

وجود شمار متعددی از اشخاص که نصب و به کار گیری از گونه های اپلیکشن‌های موبایلی را به نحوه‌های دیگر ترجیح میدهند، ادله محکمی میباشد که تشکیل داد نرم افزار متصل به وبسایت یک مبادرت موثر و خردمندانه میباشد!

با ایجاد کرد نرم افزار متصل به وب سایت:

یوزرها با نادر‌ترین زحمت به سرویس ها و تولید ها شما دسترسی دارا هستند.
شمار مشتریان دارای مسئولیت را ارتقاء می دهد.
سرویس ها شما در هر مجال و جای جای در دست درخواست کننده قرار می گیرد.
بعضی از سرویس ها به طور آفلاین قابل ارائه خواهند بود.
تعامل با مشتریان از روش ارسال نوتیفیکیشن‌های تبلیغاتی و دور اندیشی‌دهنده تقویت می شود.
و دیگر امکاناتی که در نرم افزار‌ها در دسترس استفاده کننده قرار می گیرد البته در وب سایت مقدور نمی باشد.


طریق‌های گوناگون ایجاد کرد نرم افزار متصل به وبسایت:
پس چنانچه صاحب و مالک یک وب سایت می باشید ولی بازدید کافی اخذ نمی کنید و از فروش خویش ناراضی میباشید به توصیه تشکیل داد نرم افزار متصل به تارنما بیشتر تصور کنید!

ولی برای ایجاد کرد نرم افزار متصل به وبسایت چه شیوه‌هایی وجود دارااست؟! و چطور این مبادرت را شکل دهیم؟!

مجموعاَ برای پیاده سازی یک نرم افزار که با وب سایت شما هم پا و هم‌راستا باشد، ۳ خط مش پیش رو دارید:
۱. ایجاد کرد نرم افزار از روش اپلیکیشن نویسی:
او‌لین و جامع‌ترین راه و روش برای ایجاد کرد نرم افزار متصل به وبسایت، استعمال از کدنویسی میباشد. درین طرز یک نرم افزار تماما منحصربه‌فرد از محور برای تجارت شما پیاده سازی و عرضه می‌گردد که مجموع نصیب‌ها و تجهیزات ما یحتاج شمارا پوشش خواهد بخشید.

درین نحوه مجال و هزینه در مقایسه با بقیه طرز‌ها فراتر خواهد بود چون پیاده سازی بی‌نقص نرم افزار شغل هر شخصی وجود ندارد و نیاز به علم اپ‌نویسی بسیار بالایی داراست.

برای ایجاد کرد نرم افزار متصل به وب سایت موردنیاز میباشد تا آغاز تجهیزات و صفحه های ما یحتاج را برای اپلیکیشن‌نویس تشریح فرمائید و آنگاه فعالیت را او بسپارید تا با تخصص خویش نرم افزار آخری را بعد از آزمایش و بررسی در مارکت‌های مرسوم منتشر کند.

خروجی این طرز یک نرم افزار همگی چیز کل و ماهر خواهد بود که می تواند مارک شمارا در دسترس میلیون‌ها مخاطب آنلاین قرار دهد!

۲. ایجاد کرد نرم افزار از روش نرم افزار‌سازها:
طرز آجل برای تشکیل داد نرم افزار متصل به وب سایت به کار گیری از نرم افزار‌سازهاست. این ابزارها برای سیستم‌های رئیس محتوا که ساختار یکسان و مشخصی دارا هستند، مانند؛ وردپرس گزینه به کارگیری قرار میگیرند.

برای ایجاد کرد نرم افزار متصل به وبسایت وردپرسی خویش کافیست پلاگین‌های نرم افزار‌ساز را نصب و یک ورژن apk از وب سایت خویش را تنظیم کنید. بدون‌شک این طریق فرصت و هزینه معدود‌تری را می‌طلبد چون به طور عمومی رخداد می‌ افتد و در فیض محدودیت‌هایی را نیز به همدم خواهد داشت.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


به کارگیری از ابزار پیاده سازی نرم افزار پیشرو برای شایسته ترین فیض
پژوهش ها علامت می‌دهد که بیشتراز ۳ میلیارد مخاطب تلفن هوشمند در سراسر دنیا وجود دارااست و این تعداد همچنان در حالا ارتقا میباشد.
هنگامی تعداد یوزرها بقیه دستگاه های موبایل (مانند فناوری های پوشیدنی یا این که بیشتراز ۱ میلیارد استفاده کننده تبلت در سراسر دنیا) را در حیث بگیرید، قیمت یک اپ گوشی ماهر به صورت تصاعدی طراحی اپلیکیشن در مشهد  ارتقاء مییابد.

پیاده سازی نرم افزار

چه بخواهید اپلیکیشنی برای کامل شدن وبسایت خویش بسازید، چه بخواهید به مخاطبان جدیدی برای تجارت خویش دست پیدا فرمائید یا این که میپندارید ایده جذاب و نابی برای یک اپ نو دارید، این نوشته ی علمی میتواند نکاتی را متذکر گردد تا بتوانید به سود دلخواهتان دست یابید.

طبق داده های عددی در سال 2020، 218 میلیارد اپلیکیشن موبایل دانلود شد‌ه‌است که‌این تعداد تا سال 2022 به 258 میلیارد می‌رسد. این اعداد بدین معنا میباشد که تقاضای متعددی برای نرم افزار های گوشی وجود دارااست که‌این بازار را بسیار رقابتی می نماید. براین اساس، وقتی که تصمیم می‌گیرید طرحی برای دستیابی وکارتان تولید فرمایید، ایده نرم افزار، مفهومی که پشت اپ شما وجود دارااست، بسیار مداقه داراست.

ایده هر چه که باشد، بایستی مطمئن گردید که اپ شما حقیقتاً مشکلی را حل می نماید. بعد بایستی مطمئن گردید که فرد دیگری پیش از اینً کاری را که شما می‌خواهید اعمال دهید را طراحی نکرده میباشد. در شرایطی که اینگونه می باشند، می بایست نکات متمایز کننده ای بیابید که ایده شمارا از رقبا غیر وابسته نماید.

مایحتاج وجود ندارد هر ایده یک ابتکار عمل یا این که معنی نو باشد. اکثری از نرم افزار ها صرفا توسعه و گسترش یک استحصال وکار مو جود می‌باشند. در صورتیکه یک تارنما کسب و کار الکترونیک دارید، میتوانید طرحی ساخت‌و‌ساز فرمایید که شیوه خرید مشتریان از دستگاه های موبایل را بهبود می‌بخشد.

شایسته ترین خط مش برای پیاده سازی نرم افزار چیست؟

کلاً، هیچ شیوه پیشرفت نرم افزار واحدی نیست که برای تمامی شایسته ترین باشد. همگی چیز به نیاز، میزان دارایی، نوع نرم افزار، صنعت و اکثری از عامل ها دیگر بستگی داراست. ولی نکاتی را می بایست در لحاظ داشته باشید. مخاطبان خویش را بشناسید: ادراک استفاده کننده مقصود شما کلیدی میباشد. برای آشنایی مشتری، نیازها، آرزوها و مشکلاتی که در ادامه حل آنان می باشند، وقتی را صرف فرمائید. در شرایطی که استفاده کننده مشخصی ندارید، ممکن میباشد در غایت مجال و منابع گرانبهای خویش را هدر دهید و طرحی بسازید که مشتری شما از آن به کار گیری نکند.

به راه‌حل تصور کنید: بعداز ایفا پژوهش ها و مشخص و معلوم کردن مخاطبان غرض، متوجه خواهید شد که در کجا قرار دارید و مشکلاتی که متاع شما میتواند حل نماید. بدین تصور کنید که چه کاری میتوانید اجرا دهید که رقبای شما نمی توانند اجرا دهند. چه‌طور بها اضافه میکنید؟ چه چیزی کالا شمارا اختصاصی می نماید؟ نرم‌افزار شما قصد دارااست چه چیزی ارائه دهد: در بازار تفحص فرمایید و مضمون‌ خویش را تمجید نمایید. کاربر مقصود شما که می باشد؟ نرم افزار شما می بایست به صورت خاص پیاده سازی گردد تا به مخاطبان غرض شما ارزش دهد.

کدام مشخصات مناسب خیس میباشند و به شما امداد می نمایند تا کاربرانتان را درخصوص نگه دارید. دریابید که آیا بقیه اپلیکیشن های موبایل مو جود در بازار به عبارتی کسب و کار یا این که مضمون‌ را اعمال می‌دهند یا این که نه. انتخاب نمائید که نرم افزار شما چه گونه کسب درآمد خواهد کرد. در واقع می بایست بدین تصور کنید که نرم افزار گوشی شما به چه شکل کسب درآمد می نماید، چون این فرمان بر پیاده سازی رابط کاربری تأثیر میگذارد. یک معنا برای نرم‌افزار تلفن همراه خویش تولید فرمایید. اولی گام در روش توسعه و گسترش یک اپ، گزینش معنا کلی نرم‌افزار شما میباشد. از خویش بپرسید که به چه اهدافی می‌خواهید برسید و چه‌گونه نرم افزار تلفن همراه به شما در اعمال این شغل یاری می نماید. این فرآیند یک منظره برای پروژه تولید می نماید و کارایی ها و پیاده سازی ما یحتاج برای استخراج به هدف ها تجاری شما‌را پر‌نور می نماید.

ایجاد کرد نرم افزار حرفه‌ای گوشی چقدر ارتفاع میکشد؟

بازه هنگامی که ارتفاع میکشد تا یک نرم افزار ساخته خواهد شد مبتنی بر طیف وسیعی از عامل ها میباشد. نوع طرحی که می سازید، ابهام خصوصیت های آن و طرز بسط، سه آیتم از مهم‌ترین موادتشکیل دهنده در تقریب جدول هنگامی شما میباشند. برخی از نرم افزار ها را می قدرت در چندین ماه تشکیل داد، در حالی که برخی دیگر ممکن میباشد سال ها ارتفاع بکشد. در کل، اکثر نرم‌افزار های گوشی را می تو��ن نزدیک به 6 تا 12 ماه گسترش بخشید.

نرم‌افزار های موبایل با تلاش غامض مجال بیشتری می‌برد. درصورتی که چیزی بی آلایش برای استعمال فردی می سازید، مانند اپ لامپ قوه یا این که اپ ماشین اکانت، مجموع روند قادر است در کمتر از یک هفته کامل شدن خواهد شد. ولی چنانچه می‌خواهید رخ بوک، اوبر یا این که اسنپ آتی را بسازید، انتظار می رود سال ها ارتفاع بکشد.
هزینه پیاده سازی نرم افزار چقدر میباشد؟

هزینه تشکیل داد نرم افزار ماهر تلفن همراه مطابق کارداران زیادی تعین می‌گردد. نوع طرحی که می سازید، خصوصیت هایی که طراحی میکنید و شیوه پیشرفت بیشترین تأثیر را روی بها خواهند داشت. با اضافه کردن مشخصات، کوشش و عدم وضوح به اپلیکیشن، هزینه نیز ارتقا مییابد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


شایسته ترین نرم‌افزار تشکیل داد نرم افزار فرنگی بدون پول و مبلغی
آشنایی شایسته ترین نرم‌افزار تشکیل داد نرم افزار فرنگی به شما امداد می‌نماید که با اعتنا به نیاز خویش شایسته ترین تعیین را داشته باشید و به سود مناسب خویش برسید.
در‌پی به معرفی برخی از آنان می پردازیم تا بتوانید برای دانلود شایسته ترین نرم افزار ساز بدون پول یا این که طراحی اپلیکیشن در مشهد  مبلغی مبادرت فرمایید.

Appy pie :
این اپلیکیشن یکی اپ‌هایی میباشد که در کد نویسی و تشکیل داد نرم افزار به شما یاری می‌نماید و شما با استعمال از آن می توانید به طور مقرون به صرفه، سریع و با کمترین دردسر، پیاده سازی نرم افزار متبوع خویش را جاری ساختن داده و آن را به بازدهی برسانید.
با استعمال از سود‌گیری از این نرم‌افزار و پیاده سازی نرم افزار به‌یاری آن، شما میتوانید بسط سریع‌تری نسبت به رقبایتان داشته باشید.
به کار گیری از نرم افزار‌ Appy pie نیاز به کدنویسی ندارد و این جای را به یوزرها خویش میدهد که سوای نیاز به کدنویسی نسبت به ایجاد کرد نرم افزار مدنظر خویش مبادرت نمایند.

Build fire:
دانلود شایسته ترین نرم افزار ساز بدون‌پول مستلزم آشنایی اشکال نرم‌افزار‌های تشکیل داد نرم افزار میباشد که ما همچنان به معرفی مختصر این نرم افزار‌ها می پردازیم.
این نرم‌افزار یک کدام از دیگر از ابزارهایی میباشد که به شما برای تشکیل داد نرم افزار دلخواه خودتان امداد می‌نماید و خصوصیت اساسی آن سیستم افزونه آن میباشد. هر نرم افزار، یا این که نرم افزار فروشگاهی که با این اپلیکیشن یا این که پلتفرم ساخته خواهد شد، با گروه‌ای از افزونه‌ها و ویجت‌ها فعالیت می‌نماید. افزونه‌ها درواقع قابل انعطاف افزارهایی می‌باشند که به شما قابلیت افزودن قابلیت و امکان‌ها و آپشن‌های متعدد را به نرم افزار درحال ساختتان میدهند.
Build fire در واقع به هیچگونه مهارت کدنویسی و یا این که دانش فنی و سوابق‌ اپ نویسی احتیاج نداشته و این قضیه یک کدام از خصوصیت‌های اساسی این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

App machine:
این نرم‌افزار درواقع ابزاری مطلوب برای تشکیل داد و پیاده سازی نرم افزار گوشی آن هم فارغ از نیاز به کدنویسی و علم اپلیکیشن نویسی هست. با وجود اینکه این نرم افزار اولی سرویسی وجود ندارد که‌این قابلیت و امکان را برای یوزرها خویش مهیا می‌نماید، هیچ‌گاه در رقابت با پلتفرم‌های شبیه خویش باخت نخورده میباشد.
از مزیت‌های به کارگیری از این نرم‌افزار این میباشد که‌این پلتفرم میتواند داده‌های مایحتاج را از سایر ابزارهای جی‌آپارتمان، گوگل مپ و غیره به فعالیت گرفته و از آن ها به کارگیری نماید و افزون بر آن، برای تشکیل داد و پیاده سازی نرم افزار قادر است از متریال طراحی صفحه گوگل نیز سود چیره شود.

Shoutem:
در صورتیکه در‌پی دانلود شایسته ترین نرم افزار ساز بدون پول می‌باشید عالی میباشد محرمانه هم به ورژن‌های این از یکی از دیگر از پلتفرم‌های مطلوب تشکیل داد نرم افزار بزنید، نرم‌افزار‌ای به اسم Shoutem میباشد.
این پلتفرم نیز مانند بقیه ابزارهای معرفی گردیده، این قابلیت را به شما میدهد تا فارغ از داشتن سوابق اپلیکیشن نویسی و همینطور سوای نیاز به کدنویسی و تخصص‌های ما یحتاج برای تشکیل داد نرم افزار، شانس خودتان را برای تشکیل داد و پیاده سازی نرم افزار آیتم عشق و علاقه‌تان آزمون فرمایید و اپلیکیشن نویسی را فارغ از نیاز به علم کدنویسی استارت نمایید.
اینکه این نرم افزار شایسته ترین نرم‌افزار ایجاد کرد نرم افزار برای شماست یا این که نه، قضیه‌ای میباشد که با دقت به خصوصیت‌های شما و انتظاراتی که از اینگونه پلتفرمی دارید برای شما با سایرافراد مختلف میباشد.

Appery:
یک کدام از بی آلایش‌ترین و سریع‌ترین قابل انعطاف‌افزارها برای ایجاد کرد و پیاده سازی نرم افزار‌های اندروید فارغ از نیاز به کدنویسی، این اپ میباشد.
آپشن‌های این اپ، ابری میباشند و این دستور به به کارگیری آسانتر شما از این اپلیکیشن یاری کرده و سبب میگردد برای به کارگیری از آن، نیازی به دانلود و نصب وجود نداشته باشد.
از مزایای این اپلیکیشن می‌اقتدار به امکان افزودن توابع به کتابخانه نرم افزار اشاره نمود. این امکان درواقع به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید پلاگین‌های دلخواه و منحصربه‌فرد خویش را ساخت‌و‌ساز فرمائید و یا این که نرم افزار را با دیگر یوزرها به اشتراک بگذارید.
شایسته ترین نرم افزار‌سازهای اهل ایران بدون‌پول و مبلغی
همان گونه که پیش‌خیس یکسری نرم‌افزار پر کاربرد فرنگی را برای تشکیل داد نرم افزار تلفن‌یار سوای نیاز به کدنویسی به شما معرفی کردیم. درین قسمت نیز به معرفی یکسری مثال‌ی اهل ایران می پردازیم تا شما‌را در یافتن و دانلود شایسته ترین نرم افزار ساز بدون پول و آشنایی شایسته ترین اپلیکیشن تشکیل داد نرم افزار امداد کنیم.
پازلی:

صرفا چیزی که برای به کار گیری از اپلیکیشن پازلی و ایجاد کرد نرم افزار گزینه نظرتان از روش آن احتیاج دارید، فقط یک سری کلیک بی آلایش میباشد. این نرم‌افزار سوای نیاز به هیچ‌سیرتکامل علم پیاده سازی نرم افزار شما‌را تا ساختن نرم افزار دلخواهتان ملازمت کرده و شما‌را به داشتن یک اپلیکیشن مخصوص در تلفن همراهتان مجاورت و مجاورت‌خیس می‌نماید.
از خصوصیت‌های بسیار بهتر این نرم افزار، یاری به صرفه‌جویی در هزینه‌های ایجاد کرد نرم افزار میباشد که در اولِ عمل برای شما مزیت بسیار بزرگی به‌اکانت خواهد آمد. همینطور تشکیل داد اپ از روش این اپلیکیشن از حیث هنگامی نیز به طور کامل به صرفه میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن