مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۷ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گویش اپلیکیشن نویسی Go حقیقتا لهجه اپ نویسی جالبی میباشد، برخی طراحی اپلیکیشن از نرم افزار های بسیار تعالی ماند Docker و Dropbox به وسیله این لهجه نرم‌افزار نویسی تشکیل‌شده اند که در آن ها شغل های برابر و همزمانی بسیار متعددی صورت گرفته میباشد.

Golang دارنده یک طریق خاص و فوق العاده برای اپ نویسی به طور همزمان دارااست که به وسیله لهجه های مختلفی درج شده میباشد، این نحوه این چنین میباشد که تردها بوسیله مواقعی به اسم goroutines پایین تحقیق قرار میگیرند و به طور برابر و به طور همزمان عمل می نمایند. این بدان معنا میباشد که همزمانی به طور معمولی عمل مشقت میباشد البته با به کار گیری از این گویش اپلیکیشن نویسی میتوانید این فعالیت را به راحتی اعمال دهید. مقیاس پذیری و پایداری NodeJs کمتر میباشد البته با این هم اکنون بخش اعظمی از اشخاص ماهر اعتقاددارند که با به کار گیری از این کادر ورک و لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت به طور تقریب همگی امور را می اقتدار اجرا اعطا کرد و بخش اعظمی از وبسایت ها و نرم افزار های زیر وبی که به وسیله این قاب ورک پیاده سازی گردیده اند نیز شاهدی بر این مورد میباشند، با این هم اکنون بایستی رقابت این دو را در آتی به طور با جزییات بیشتر رسیدگی کرد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


فریلنسر به کسی گفته می‌گردد که به طور پروژه‌ای عمل طراحی اپلیکیشن می‌نماید. فریلنسر شخصی میباشد که یک رشته و تخصص مثل طراحی وب، نرم‌افزار نویسی و … دارااست و به طور پروژه ای و آزاد برای سایرافراد عمل می‌نماید.چندین تارنما هم وجود دارا هستند که واسط دربین مشتری و فریلنسر می باشند ، که اما بر طبق خدماتی که ارائه می‌دهند ؛ هزینه هایی هم از فریلنسر اخذ می نمایند .

فریلنسر یا این که آزاد شغل به کسی گفته می‌گردد که تحت عنوان کارشناس و پرسنل جامعه میتواند پروژه هایی را به طور دورکاری جاری ساختن میدهد این اشخاص فارغ از این که به طور مجموع وقت در شرکتی یا این که کارگاه ای استخدام شوند میتوانند به طور دورکاری یا این که از راه و روش بدور پروژه هایی را برای شرکتهای یا این که کسانی دیگر به ایفا برسانند.ولی این نوع عمل که در اکثر وقت ها مرز و بوم های عالم جا افتاده میباشد تحت عنوان یک عمل برای اشخاص دارای تخصص در حیث گرفته می‌گردد و مزایای متعددی را هم برای این اشخاص و هم برای کارفرمایان داراست.

درآمد

یک کارشناس که به طور دورکاری عمل می نماید میتواند درآمد خیلی بالایی نسبت به شخصی که به طور تک تک وقت شغل می نماید داشته باشد،به این دلیل‌که این اشخاص می‌توانند تعدادی پروژه را باهم بگیرند و برروی آن پروژه ها شغل نمایند یااینکه پروژه هایی با درآمد های قابل توجهی را گرفته و برروی این پروژه ها عمل نمایند،البته شخصی که به طور آحاد وقت فعالیت دارد تمرکزش صرفا برای شغل در به عبارتی کمپانی یا این که دفتر کار میباشد و شاید به هیچ عنوان نتواند وب سایت های فریلنسر را دنبال نمایند و در‌این تارنما ها به خیال و خاطر مشغله شغل داشته باشند.

استحصال تجربیات بیشتر

شما تحت عنوان یک دارای تخصص که به طور فریلنسری شغل می‌کنید ممکن میباشد بخاطر پروژه های زیادی که شغل میکنید ، با معضل های متعددی روبرو گردید که در توسعه و گسترش شما نقش متعددی داشته باشد ، شاید هم تحت عنوان هر که به طور مجموع وقت فعالیت دارد نظرتان چیز دیگری باشد البته تمامی ی این ها بستگی به خودتان دارااست.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

در گذر مجال اینجانب به لهجه اپلیکیشن نویسی R روی آوردم طراحی اپلیکیشن ولی هیچ گاه به طور بدون نقص به آن سوییچ نکردم، اینجانب حقیقتا گویش نرم‌افزار نویسی go را دوست دارم ولی منابع یه خرده برای آن وجود داراست و این برای اینجانب یک خطا تعالی میباشد. روی هم رفته اینجانب پیش از ایفا دادن یک پروژه اسم متغیرها را تعریف‌و‌تمجید میکنم به همین انگیزه معمولا نمی توانم به خیر و خوبی با گویش نرم‌افزار نویسی go رابطه برقرار کنم.

جواب Kevin Cole به پرسش گویش اپ نویسی مطلوب برای شغل( نصیب اولیه)
از آنجایی که در زمان متوسطه از لهجه های اپ نویسی کاربردی کمتر به کار گیری می‌شود بدین ترتیب اینجانب نرم‌افزار نویسی را با لهجه های Fortran  و بیسیک استارت کردم، بعضا از لهجه های اسمبلی نیز لهجه های نرم افزار نویسی دیگری بودند که خاطر گرفتم که برای مثال آن‌ها می شود به Beastie اشاره نمود. بعد یک اپلیکیشن خرد با APL نوشتم که دارنده کیبورد مشخصی بود، از آنجایی که اینجانب باور ویژه ای با‌گاز لهجه اپ نویسی داشتم از فرترن برای اعمال کلیه شغل های خویش استعمال می‌کردم، اینجانب حتی برنده شدم که یک تابع نو به یکی کتابخانه های این لهجه نرم‌افزار نویسی اضافه کنم. البته بیشتر از این پیش نرفتم. اما در حین این بازه با گویش TECO نیز آشنا شدم و در مسابقاتی که در آن اشخاص مبادرت به ارسال کدهای تعجب آور و غریب با این لهجه نرم‌افزار نویسی می کردند کمپانی کردم.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

دنیای آجل دنیای دیجیتال میباشد و در واقع قابل انعطاف افزارها حکم غذای طراحی اپلیکیشن جهان را خواهند داشت، برای این که متوجه گردید جهان چه طور فعالیت می نماید نیاز دارید که درکی از الگوریتم هایی که منجر فعالیت کردن قابل انعطاف افزارها میشوند داشته باشید، الگوریتم هایی که در واقع به مکان بشر فکر‌می‌کنند، براین اساس اپلیکیشن نویسی صرفا درباره ساختن اپلیکیشن ها وجود ندارد بلکه درباره فهم اتفاقاتی میباشد که راجع به کارها گوناگون می افتد.

جهان در بعدی نیاز به برنامه نویس ها بیشتری خواهد داشت، در آتی نیاز به کدهای بسیار متعددی میباشد که بایستی نوشته شوند و همچنین مدیر شوند، در آتی AI ممکن میباشد آجل اپلیکیشن نویسی را گزینه تغییرات کلان ای قرار دهد و دیگر نیازی به برنامه نویس ها متعدد نباشد.

البته دست‌کم فهم اصول اپ نویسی موردنیاز میباشد و اصلی میباشد که شما بتوانید منابع متفاوت را رسیدگی نمائید، بازبینی کدها، بازنویسی آن ها و همچنین به اشتراک گذاشتن آنها مستلزم پی بردن اصول نخستین اپلیکیشن نویسی میباشد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

وقتی که از تکنولوژی ها و لهجه های نرم افزار نویسی زیادی طراحی اپلیکیشن به کارگیری می گردد معمولا عدم وضوح بسیار متعددی نیز وجود دارااست، گروه های نرم‌افزار نویسی بدون چاره میباشند که مجال بیشتری را صرف طراحی های موردنیاز و همچنین تهیه کردن امنیت بدون نقص در هر قسمت صرف نمایند. در عین اکنون مدیران قسمت های متفاوت بایستی مجال بیشتری را صرف تحقیق بر شغل ها نمایند و به جهت ابهام بیشتر حتی ممکن میباشد خطرها به کارگیری از آنان نیز ارتقا پیدا نماید که کلیه این مفاد می‌تواند هزینه بردار باشد.

چرا به کارگیری از لهجه های نرم افزار نویسی متفاوت
چه اتفاقی می افتد که موسسات گوناگون مبادرت به به کار گیری از لهجه های نرم افزار نویسی متفاوت می نمایند؟ اتفاقی که می افتد این میباشد که شرکت های معمولا چگونگی های مختلفی از یک گویش نرم افزار نویسی را دارا هستند و سطح بالایی از پناه ابزارهای خویش را نیاز دارا هستند. این شغل رنج میباشد که شما هنگامی که با هزاران گویش اپلیکیشن نویسی گوناگون عمل میکنید در یکی آن‌ها تبدیل به یک دارای تخصص حرفه‌ای گردید. حتما فی مابین چگونگی شخصی که صرفا به لهجه فرانسوی و ایتالیایی در سطح خیر و خوبی سخن می نماید و شخصی که به 8 لهجه جهان حرف می نماید که‌این حرف کردن فقط خلاصه گردیده در یادگیری یک سری گزاره میباشد وجود دارااست، این مورد دقیقا برای برنامه نویس ها به گویش های اپ نویسی گوناگون و پیشرفت دهندگان نیز وجود دارااست.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت یک لهجه برای گسترش اینترنت میباشد، در‌این طراحی اپلیکیشن مقاله منابعی برای یادگیری لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت را معرفی می‌کنیم.


گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت مانند لهجه فرانسه در دنیای وب است، این گویش در تمامی جا گزینه به کار گیری قرار میگیرد، همان طور که Anders Hejlsberg درباره این لهجه گفته میباشد: \" گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت فقط بازی حقیقی و واقعی کراس پلتفرم در دنیای حقیقی میباشد.\"

این گویش اپلیکیشن نویسی فقط در 10 روز به وسیله Brendan Eich در سال 1993 میلادی درج شده میباشد، گویش نرم افزار نویسی برای کامل شدن محاسبات تکامل یافته توسعه پیدا نموده است، شما می‌توانید کدهای لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت را هم در سمت سرور و هم در دسکتاپ کامپیوتر خویش اعمال نمائید. شما میتوانید از جاوا اسکریپت به کار گیری نمایید تا نرم افزار های سمت سرور را با به کارگیری از قاب ورک Node.js ساخت و ساز فرمائید. شما می‌توانید از آن استعمال فرمائید تا نرم افزار های گوشی را با استعمال از lonic و نرم افزار های دسکتاپ را با استعمال از Electron ساخت فرمائید. در صورتیکه شما می‌خواهید یک شغل تعالی را ایفا دهید شما می‌توانید از آن برای اپ نویسی نرم افزار های تلفن همراه به کارگیری فرمایید.

آیا مهیا اپ نویسی با استعمال از گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت میباشید؟ در این مکان 9 منبع که میتوانید از آن ها برای یادگیری جاوا اسکریپت به کار گیری فرمائید را آورده ایم.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

دارا بودن سپرده گذاری های کبیر به وسیله JVM و همچنین عدم قصد به تغییر طراحی اپلیکیشن تحول موتور ران تایم خویش می‌تواند ادله کافی برای شرکت ها گوناگون برای به کارگیری از این ابزار باشد، البته به کار گیری از این ابزار مزایای بسیار زیاد دیگری را نیز برای موسسات داراست که از جمله این ابزار قادر است با هر طرحی که به لهجه جاوا درج شده میباشد رابطه برقرار نماید و این مورد یک کدام از مهمترین و شایسته ترین عملکردهای Eclipse Vert.x میباشد.

برای خوب متوجه شدن این مسئله بیاید به‌این مسئله توجه کنیم که‌این ابزار چه طور با به کارگیری از قانون ها تجاری جانور شغل می نماید، برای یک لحظه فکر کنید که شما صاحب و مالک یک کمپانی تخیلی می‌باشید و این مجموعه دارنده یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و اصلی میباشد که در JBoss Drools جای‌دارد، در حال حاضر ما بایستی بتوانیم یک نرم افزار زیر اینترنت ساخت کنیم که بتواند به خیر و خوبی با این اپ رابطه برقرار نماید.


کدهای مرتبط با مباحث بالا
برای معمولی خیس شدن مورد فرض فرمایید قانون ها جانور ما صرفا یک Hello World است:

package drools

//لیست ایمپورت کلاس های این پکیج

//متغیرهای کلی پکیج دراین جا تعریف‌و‌تمجید می گردند:

rule \"Greetings\"

when

greetingsReferenceObject: Greeting( message == \"Hello World!\" )

then

greetingsReferenceObject.greet();

end
وقتی که‌این موتور ایفا می گردد ما \"Drools Hello World!\" را اخذ میکنیم که‌این حادثه خارق العاده ای وجود ندارد ولی فرض نمائید که‌این در واقع یک پروسه حقیقتا غامض بود و درحال حاضر میتوانید اقتدار آن را عالی متوجه گردید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

شناخت با ابزارهای ارائه و سخنرانی قادر است یاری متعددی به شما در طراحی اپلیکیشن سخنرانی نماید، درین مقاله قصد داریم با ابزارهای ارائه و سخنرانی آشنا شویم.


در سال های اخیر شاهد توسعه و گسترش به کار گیری از قاب ورک های ارائه و سخنرانی جاوا اسکریپت بوده ایم، این ابزارهای ارائه و سخنرانی از HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت به وجود آمده اند تا با استعمال از آنان بتوان اسلاید های بی نظیری را در مرورگر تشکیل داد، به همین انگیزه میباشد که‌این ابزارهای ارائه و سخنرانی امروزه تبدیل به یک کدام از مهم ترین موادسازنده در ارائه های متفاوت گردیده اند. روزهایی که سا‌عتها ناچار بودید از پاورپوینت استعمال نمایید به نقطه نهایی رسیده میباشد به این دلیل‌که اکنون ابزارهای ارائه و سخنرانی زیادی در عالم وجود دارا‌هستند که میتوانید از آنان استعمال فرمائید. قاب ورک های متعددی وجود دارا‌هستند که میتوانید از آنان تحت عنوان ابزارهای ارائه و سخنرانی به کار گیری نمایید که میتوانید از بین آن ها شایسته ترین را گزینش فرمایید، هر مورد از این ابزارهای ارائه و سخنرانی دارنده مزایا و معایبی میباشند.
نکاتی درباره ابزار reveal.js

در سال اخیر مدیریت انجمن Opensource.com فردی به اسم Luis Ibáñez یکی‌از ابزارهای ارائه و سخنرانی به اسم reveal.js را پوشش بخشید. این قاب ورک که یکی شایسته ترین ابزارهای ارائه و سخنرانی به حساب می آید یک قاب ورک بی سابقه میباشد که با استعمال از آن می‌توانید ارائه های بی نظیری را با طرز های سنتی ایفا دهید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

با این وجود شغل کردن بسط دهندگان بر روی افزایش عملکرد برنامه کودکان های طراحی اپلیکیشن ری اکت نیتیو غیر معمولی وجود ندارد مخصوصا هنگامی که برای کارتون های غامض تری فعالیت می نمایند. همان گونه که در صدر گفتیم ایرادات عملکردی به جهت این میباشد که برنامه کودک های ری اکت نیتیو بر روی thread مرتبط با جاوا اسکریپت بسیار هنگفت میباشند که به همین انگیزه سرعت قاب را کاهش میدهند و منجر تولید یک تجربه سخت در مخاطب می‌شوند. برای غلبه بر این نقص‌ شما می بایست سرعت قاب خویش را بر روی 60 کادر بر ثانیه نگه دارید.

به کار گیری از Animated API شایسته ترین شغل برای حل این ایراد است، ایده اساسی پشت این کتابخانه این میباشد که مجموع برنامه کودکان ها پیش از این یک توشه تعریف و تمجید میگردند و به همین استدلال تمجید آنان در جاوا اسکریپت قادر است با گاز نظم دهی گردد و به متغیر پل ارسال خواهد شد. اکنون یک رئیس کننده می‌تواند به راحتی این کارتن را قاب به کادر انجام نماید. طریق های متعددی برای طراحی کارتن های ری اکت نیتیو وجود دارااست که در‌پی برخی از مهم‌ترین آن‌ها را برای شما ذکر خوا‌هیم کرد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

چه زمان میباشد که عشق و علاقه مند به به کار گیری از ابزارهای متن گشوده گردیده اید؟ در‌این مقاله جواب های این پرسش درباره ابزارهای متن گشوده را پژوهش می‌کنیم.


چه دوران میباشد که به به کار گیری از ابزارهای متن گشوده عشق و علاقه مند طراحی اپلیکیشن گردیده اید؟ آیا این عشق به ابزارهای متن گشوده در سال پیشین در شما به وجود آمده میباشد؟ آیا از هنگامی که متن گشوده بودن به عالم معرفی شد شما جزو جامعه به کارگیری کنندگان آن بودید؟ درین مقاله قصد داریم 8 ماجرا از آغاز استعمال از این ابزارها را برای شما ذکر کنیم.


قصه نخستین از Ethan Dicks
از به عبارتی روزهایی که comp.sources.unix و comp.sources.games در Usenet  قرار داشتند یعنی از میانه ده سال هشتاد میلادی اینجانب خاطر گرفتم که کارایی متعددی کنم تا بازی هایی که به هر طریقی مندرج بودند را به Ultrix در VAX خودمان ببرم.


قصه دوم از Erik O\'Shaughnessy
او‌لین خاطره اینجانب از قرار دریافت کردن در دسته به کار گیری کنندگان از ابزارهای متن گشوده به هنگامی گشوده می شود که اینجانب خاطر گرفتم که چه گونه از GNU Emacs به کارگیری کنم که‌این رخداد در ده سال هشتاد به‌زمین‌خورد. معلم سیستم ادله اینجانب در آن سال پردازش Minix را اصلاح کرد به دلیل آنکه یک کدام از یکسری ابزاری که توزیع متن بازی سیستم ادله بود که می توانست بر روی مشقت بار افزاری که نزد ما بود جاری ساختن خواهد شد، این عشق و علاقه در اینجانب به وجود نیامد تا اینکه اینجانب مکتب را رخنه‌ کردم و استارت به شغل کردن کردن تا اینکه به لینوکس عشق و علاقه مند شدم. اینجانب غالب شدم یک کامپیوتر کلاس 586 بسازم و توزیع Yggdrasil را نصب کردم و حافظه گرفتم که چه طور لینوکس را دانلود، build و نصب کنم و همچنین به چه شکل با به کارگیری از آن ویکی پدیا را آنالیز کنم. اما دقت داشته باشید که Yggdrasil از سال 1995 تا به درحال حاضر آپ دیت رسانی نشده میباشد:)

  • دیزاین اپلیکیشن