مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هم اکنون که جواب پرسش اساسی نوشته ی علمی یعنی وردپرس چیست؟ را دریافتیم بایستی به یک پرسش دیگر هم جواب بدهیم. طراحی اپلیکیشن اینکه چرا می بایست از سیستم‌های رئیس محتوا به کار گیری کنیم؟

در وضعیت کلی برای راه اندازی و مدیر اینترنت‌وب سایت می بایست یک سیستم رئیس ساخت‌و‌ساز گردد. رایا پارس به امداد این سیستم می‌قدرت ذیل طراحی وب سایت را تشکیل داد. برای مثالً یک پنل مدیر برای محتوای اینترنت‌وب سایت داشت.

اقدامی که سیستم رئیس محتوای وردپرس برای ما اعمال میدهد این میباشد که‌این تحت تشکیل داد را به طور بدون پول برای ما ساخت و ساز می‌نماید. ولی شما میتوانید برای فعال‌سازی یک اینترنت‌وب سایت از سیستم‌های منحصر هم به کار گیری فرمایید.

استعمال از سیستم‌های مخصوص مورد جذابی به لحاظ می رسد، ولی مشکلاتی را به یاور داراست:

بالا بردن هزینه‌ی ساخت سایت‌وب سایت
دشواری در پیشرفت و توسعه و گسترش وبسایت
تعلق به شرکتی که ساخت سایت را اعمال داده
شما برای اعمال هر نوع تغییری در اینترنت‌وب سایت، نیاز خواهید داشت به کمپانی ساخت وب سایت‌ رجوع‌کنید و این مورد سبب تعلق شما به طراح اینترنت‌وبسایت می شود. کوچکترین تغییر تحول و بسط‌ای نیاز به حضور اپلیکیشن‌نویس دارااست.

ولی هنگامی که از سیستم مدیر محتوای وردپرس استعمال میکنید برای توسعه و گسترش می توانید به امداد میلیون‌ها پلاگین‌ جان دار به مقصود خویش برسید. همینطور در این مورد طراحان بخش اعظمی در درحال حاضر کار میباشند که‌این قضیه منجر میگردد موقع نیاز به اپ‌نویس بتوانید با هزینه‌ی کمتری فعالیت خویش را پیش ببرید.


راه اندازی اینترنت‌تارنما به صورت بدون‌پول با وردپرس!
وقتی که به سراغ تعرفه ساخت سایت‌وب سایت می رویم، احتمالاً با دیدن مبالغ بالای فعال‌ساز‌ی وب سایت در برخی از کمپانی‌ها، از تصمیم خویش منصرف می‌شویم! البته موضوعی که در حال حاضر قصد دارم در زمینه ی آن کلام کنم، شیوه ساخت وب سایت سوای هزینه میباشد.

وردپرس تحت ساختی تولید کرده که می‌قدرت سوای هزینه یک اینترنت‌تارنما داشت! کافیست شما به امداد این زمان‌ی رایگانی که پیش روی شماست یا این که فراگیری ویدیویی وردپرس، کارکردن با این سیستم را بیاموزید. در این‌حالت با داشتن یک هاست و دامنه می توانید پایین ساخت وب سایت را به صورت بدون پول با وردپرس تولید نمائید. برای داشتن ظواهر خوشگل در اینترنت‌وب سایت از میلیون‌ها پوسته مجانی آن سود ببرید. همینطور برای توسعه و گسترش تجهیزات تارنما خویش از پلاگین‌ها به کار گیری نمائید.

دراین‌صورت هزینه‌ی بالایی بر عهده‌ی شما نخواهد بود و نسبتاً فعال‌سازی وب سایت بدون‌پول به حساب می‌آید. اکنون آنکه هر وقت بخواهید میتوانید با پیشنهاد پوسته‌های منحصر به فرد اینترنت‌وب سایت خویش را ماهر خیس نمایید.


آغاز فعالیت با وردپرس
درصورتی که بالاخره تصمیم گرفتید وردپرس را یادبگیرید و به امداد آن بیزنس اینترنتی خویش را فعال‌سازی نمائید می توانید به درس سپس رجوع کنید و یک سرور مجازی بسازید. آن گاه به به امداد درس سوم “نصب وردپرس در لوکال هاست” این cms را بصورت محلی (local) در سیستم خویش نصب کرده و فعالیت با آن را فرابگیرید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

سئوی داخلی (On-page بهینه سازی) مشمول سایتی با قابلیت و امکان خزش بیشتر (more crawlable) برای موتورهای کاوش میباشد. شما ممکن میباشد طراحی اپلیکیشن توانا به جاری ساختن سهل‌خیس این عمل با محتوای متن باشید ولی با تصاویر قصه متعدد میباشد. موتورهای کاوش نمی‌توانند تصاویر را بخوانند و نمی‌توانند آنان‌را بفهمند. بدین ترتیب کار کشته نخواهند بود محتوای تصویر شما‌را کراول نمایند مگر اینکه مشمول خصوصیت‌های ALT باشد. Alt مخفف Alternative Text میباشد و اینها تگ‌های متن alt میباشند رایا پارس جاییکه شما تعریف می کنید آنچه که تصویر میباشد و دربرگیرنده چه لغات کلیدی مرتبط میباشد. به عبارت دیگر به خزنده‌ها یاری می‌نماید تا تصاویری که برای موتورهای کاوش نا مفهوم می‌باشند را بفهمند.

برای سئوی محلی بایستی مشتمل بر شهر/محل/حیطه هدفی باشید که در طول خصوصیت‌های ALT ساخت‌و‌ساز کرده‌اید. این دستور به موتورهای کاوش امداد خواهد کرد که تصویر را با جای جغرافیایی مربوطه رابطه دهند. نمونه تصویر پایین مثال‌ای از تگ alt از سرویس ها استخر است

همان گونه که می بینید تگ alt هم مشتمل بر جای (Long Beach, CA) و هم دربرگیرنده واژه و کلمه کلیدی مرتبط (Pool Cleaning) هست. این می تواند به ارتقاء شانس در مشاهده شدن شما در موتورهای کاوش برای کلمه ها کلیدی محلی یاری دهد.

4- محتوای ورقه فرود خویش را با صرفه فرمایید
هنگام درجه‌دهی تارنما شما در کاوش، گوگل به تعداد عده ای که بر روی وبسایت شما رفته اند و بعد از آن با‌گاز آن را سوراخ کرده‌اند دقت می‌نماید. در صورتی اشخاص بیشتری که‌این عمل را اجرا دهند وب سایت شما مرتبه زیر‌تری خواهد گرفت. چرا؟ گوگل صرفا میخواهد حاصل جستجویی را نشانه دهد که آیتم عشق و علاقه برای جستجوی اشخاص میباشد. در‌حالتی که که اشخاص بر روی وب سایت شما کلیک نمایند و به مقطع زمان بر نمانند این نماد بدی میباشد.

در‌حالتی که وقتی که اشخاص بر روی پیوند شما کلیک می‌نمایند و روی وب سایت شما فرود میایند، عمل آتی شما ساخت‌و‌ساز باور میباشد تا اشخاص بر روی تارنما بمانند. این بدان معناست که وب سایت شما با محتوای گران بها بی نیاز گردد که با عبارت گزینه جستجوی بازدیدکنندگان که برای یافتن وب سایت شما به کار گیری می‌نمایند مرتبط باشد. در اینجا یک سری نکته برای باصرفه‌سازی محتوای ورقه فرود برای بازددیکنندگان آورده میباشد:

وب سایت خویش را با محتوای کیفیت خوب و اختصاصی با به کارگیری از املا و گرامر صحیح بی نیاز فرمائید.
نصیب‌های زمانبر متن را به گزاره‌های کوتاهتر تقسیم نمایید و یا این که از بولت برای قرائت سهل وآسان‌خیس آن به کارگیری نمائید.
از کلمه ها کلیدی با دفعات تکرار بالا (stuffing keywords) در محتوای خویش اجتناب فرمائید. به مکان آن از لغت ها کلیدی و عبارت‌ها به صورت معادل در سراسر متن به کار گیری نمائید در صورتی‌که آنان برای خواننده اسپم به حیث نرسند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

آحاد گونه های بک لینک و پیوند‌های مخرب که در قسمت گذشته به آن ها اشاره شد برای seo وب سایت مضر میباشند. طراحی اپلیکیشن اما گوگل طریق‌های دیگری نیز برای تشخیص بک لینک و پیوند مخرب داراست. از جمله در حالتی که یک بک لینک و پیوند با یک انکرتکست یا این که تصویر اثبات در کل صفحه ها سایتی تکرار گردیده باشد از حیث گوگل مشکوک میباشد. اینگونه بک پیوند‌هایی معمولاً بنرهایی می‌باشند که از سوی صاحب و مالک وب سایت مقصد خریداری گردیده‌اند. نوع دیگری از بک لینک و پیوند که قادر است برای seo وبسایت مضر تشخیص داده خواهد شد، این میباشد که کل بک پیوند‌های ورودی به یک ورقه فرود معین تنها از یک انکرتکست خاص (از جملهً کلیدواژه مهم شیت) به کار گیری نمایند. در‌این حالت احتمال اینکه تک تک این بک پیوند‌ها به وسیله رئیس تارنما تشکیل شده باشند بالاست.

به چه شکل بک پیوند ‌های مخرب را تشخیص دهیم؟
ممکن میباشد قوانینی پیش بیاید که شما خودتان مبادرت به تشکیل داد  رایا پارس بک لینک و پیوند تصنعی نکرده باشید ولی دیگر افراد به دلایلی مانند seo منفی این فعالیت را برای وبسایت شما ایفا داده باشند. ولی طرز تشخیص بک لینک و پیوند مخرب چیست؟ یکی‌از شایسته ترین شیوه‌ها این میباشد که با به کارگیری از ابزارهای تشخیص بک پیوند‌های تارنما (مانند MOZ Link Explorer)، فهرستی از تک تک بک لینک و پیوند‌های وبسایت خویش تنظیم کرده و آنگاه موردها تحت را در آنان رسیدگی فرمائید:

اسپم اسکور
به یاری نوار ابزار ماز، اسپم اسکور آن‌ها‌را پژوهش نمائید. وبسایت‌هایی با اسپم اسکور بالا جزء لینک و پیوند‌های مخرب به اکانت خواهند آمد.

مسئله تارنما
سایتی که به شما لینک و پیوند می دهد بایستی موضوعی مربوط به مسئله وب سایت خودتان داشته باشد. 

انکرتکست
برای لینک و پیوند دادن به یک کاغذ از انکرتکست‌های متنوعی به کار گیری فرمائید؛ برای مثالً از URL برگه، واژه کلیدی، مترادف و هم معنی واژه کلیدی، اسم مارک و ... .

PA / DA
موضوع این وجود ندارد که فقط از وبسایت‌های با DA بالا بک پیوند بگیرید ولی می بایست یک تناسب وجود داشته باشد. به عبارت دیگر هم از وب سایت‌های با DA بالا بک پیوند بگیرید و هم از وبسایت‌های با DA زیر تا همگی چیز طبیعی جلوه نماید.

آیا تا به اکنون هشدار برای لینک و پیوند های غیر طبیعی خویش اخذ نموده اید؟
آیا از طرف گوگل جریمه گردیده اید؟
چه‌گونه می‌اقتدار لینک و پیوند های بد و غیر طبیعی را از بینش گوگل تشخیص بخشید؟
جواب را با ترجمه‌ی وب۲۴ از مت کاتس بشنوید.

عده‌بندی

اخذ بک‌لینک و پیوند از خارج وبسایت برای بالارفتن سکو التفات متعددی دارااست و آیتم اعتنا گوگل قرار می گیرد. ولی هر چیزی که به طور مخرب، اسپم و غیرطبیعی باشد، گوگل به شدت با آن جنگ کرده و شما‌را پنالتی می‌نمایند. برای رهایی از بک‌لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم بایستی آن ها را disavow فرمایید. این شغل در واقع مشتمل بر یک پوشه متنی دربردارنده نشانی پیوند‌های اسپم میباشد که روی سرچ کنسول گوگل بار گذاری می گردد و می گوید کدام بک‌پیوند‌ها به سمت تارنما شما چگونگی مطلوب را ندارند. البته این شغل خیلی لبریز خطر میباشد و گاهی این احتمال وجود پیوند‌های تندرست را وارد این لیست کرده باشید و جایگاه شما مجددا کاهش پیدا نماید. به این ترتیب در صورتی خودتان نمی‌توانید پیوند‌های دارنده اختلال را تشخیص دهید از کمپانی‌ها و اشخاص حرفه ای یاری بگیرید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

بخشی از کارایی درست وبسایت‌های وردپرسی به لبریز یا این که خالی بودن فضای ذخیره آن‌ها گشوده می‌شود. در حالتی که فضای ذخیره یک تارنما مالامال باشد، طراحی اپلیکیشن سعی آن به صورت دورازشوخی مبتلا خلل میگردد. به همین خیال و خاطر یکی قسمت‌های اصلی در فرایند فعال‌سازی سایت، گزینش نوع هاست میباشد.

البته چنانچه به هر دلیلی در حین شغل وبسایت با ایراد فضای ذخیره مواجه گردید، راهکارهای کمکی‌ وجود دارااست که با به کارگیری از آن‌ها می‌اقتدار تا حدی ایراد را بر طرف کرد. کاهش وسعت عکس‌های سایت سوای جراحت رساندن به چگونگی آن ها،  بکاپ گیری از محتوای وردپرس از روش پلاگین‌های وردپرسی بکاپ راهکارهای بی آلایش‌ای برای رفع ایراد فضای ذخیره می باشند. خلال این طریق‌ها، به کار گیری از گوگل درایو و اتصال وردپرس به آن نیز میتواند فضای در دسترس تارنما شمارا ارتقاء دهد. بنابراین در شرایطی که مبتلا کمبود اطراف بر روی ‌هاست گردید میتوانید از این دور و بر نیز در کنار فضای‌ هاست خویش به کارگیری فرمایید و در هنگام نیاز آن را فراخوانی کرده و روی‌ هاست اینترنت سایتتان آپلود فرمائید.

به حافظه داشته باشید  رایا پارس که به کار گیری از فضای یک پارچه برای ذخیره داده ها بسیار خوب میباشد براین اساس در هنگام راه‌اندازی سایت باکیفیت ترین ‌هاست موردنیاز را تعیین فرمایید و به به کارگیری از این طریق‌ها دل نبندید.

در‌پی این مقاله نحوه اتصال وردپرس به گوگل درایو را به شما می آموزیم. با ما یار و همدم باشید.

مزایای اتصال گوگل درایو به کتابخانه یک سری رسانه‌ای وبسایت وردپرس
تمامی کسانی که به شکلی با داده ها آنلاین راز و فعالیت دارا‌هستند، گوگل درایو را میشناسند. گوگل درایو تحت عنوان یک فضای ذخیره ابری یک سری سالی میباشد که در دسترس همگی‌یوزرها گوگل قرار گرفته میباشد. گوگل به هر حساب ۱۵ گیگا بایت فضای مجانی تخصیص میدهد. این فضای، وسعت قابل توجهی را در دست وبسایت‌های وردپرسی میگذارد که برا آنان رویکرد گشا میباشد.

اتصال گوگل درایو به وردپرس،نگرانی ناشی از کمبود گوشه و کنار را کاهش می دهد. بنابراین شما با وقار خیال و خاطر بیشتری می توانید ویدئوها، تصاویر و فولدر‌های صوتی کیفیت خوب‌تری را منتشر نمایید. وجود فضای در دسترس بیشتر نگرانی شمارا برای کمبود گوشه و کنار بر روی‌ هاست کمتر می‌نماید.  این مزیت برای تمامی وبسایت‌های ورد پرسی، از یک وب لاگ معمولی تا دکان‌های توسعه یافته آنلاین گزینه دقت میباشد.

طرز اتصال گوگل درایو به وردپرس
برای اتصال گوگل درایو به وردپرس نحوه‌های مختلفی وجود داراست. که میتوانید متعلق به امکاناتی که دارید، یک کدام از آن‌ها‌را گزینش فرمائید. بی آلایش‌ترین طریق استعمال از افزونه مرتبط با اتصال وردپرس به گوگل درایو میباشد. از در بین طرز‌های متعدد، این طریق بسیار معمولی و پر استفاده میباشد. ما به‌دنبال این نوشته‌ی‌علمی به توضیح این نحوه میپردازیم.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


اولی گام برای از میان بردن ویروس تارنما طراحی اپلیکیشن درمیان گذاشتن رایا پارس این زمینه با web hosting میباشد. گاه مشهود است که خلل امنیتی از سمت سرور میباشد و می بایست تخت گاز درین خصوص مبادرت خواهد شد. طریق دیگر تغییر‌و تحول همگی راز های مرتبط با وبسایت میباشد. نصیب هایی از قبیل در اختیار گرفتن پنل ها، نشانی اینترنتی ها و سر های عبور ftp و ... از گروه نصیب هایی می باشند که اکثر وقت ها دارنده راز های مجزایی می‌باشند و می بایست در اسرع وقت تغییر و تحول کند. سر های بسیار غامض گزینش خیر و خوبی به حیث می‌رسد. شما بایستی همه فولدر های جان دار در سایت را آغاز back up بگیرید و بعد کلیه فولدر های جانور در سرور را حذف فرمایید. در صورتیکه فایلی بر روی سرور باقی بماند در تمیز کردن ویروس تارنما در گیر خلل خواهید شد و قابلیت حذف نشدن آن وجود داراست.

درحال حاضر باید فولدر های تن درستی را که پیش از این back up گرفته اید مجددا بارگزاری نموده و سایت را نیز دوباره بار گذاری نمائید. معمولا مقر اطلاعات بسیار مصون میباشند. در واقع نیاز به تمیز نمودن مقر داده نخواهید داشت. بعداز جاری ساختن فرآیند قبلی وب سایت شما از ویروس رهایی مییابد. درین مرحله بایستی سایت خویش را ایمن سازی نمائید. برای ایمن سازی در بالا بایستی به سراغ htaccess سایت بروید و بعد از ایمن سازی و به روزرسانی نصیب  htaccess سیستم رئیس محتوا را به واپسین ورژن افزایش دهید. این اسلوب اکثر وقت ها بایستی بوسیله نرم‌افزار نویس وبسایت انجام شود. ارائه فولدر های back up گرفته گردیده منجر می‌شود امنیت تارنما شما ضمانت گردد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

با شناسایی طراحی اپلیکیشن شایسته ترین رایا پارس گویش نرم افزار نویسی حتما می‌توانید به غرض خویش مجاورت خیس گردید. در رسیدگی های صورت گرفته چهار گویش نرم‌افزار نویسی بلندتر سال 2018 معلوم شد.


شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی کدام میباشد؟ با یک پژوهش بی آلایش مشخص و معلوم می‌گردد که اکثری از اپ های کامپیوتری که به آن نیاز داریم هنوز نوشته نشده میباشد و این قضیه شاید در نگاه نخستین مقداری نگران کننده به حیث رسد. هر شخص زمانی پشت سیستم خویش می نشیند به تامل می رود که کاش می توانست اپلیکیشن مایحتاج خویش را پیاده سازی کند. هم اکنون پرسش اینجاست که کدام گویش ها می‌توانند فیض بهتری ساخت‌و‌ساز کنند؟ امروز قصد داریم چهار لهجه اپلیکیشن نویسی که در سال نو به آن نیاز خوا‌هیم داشت را معرفی نماییم.

لهجه اپلیکیشن نویسی مطلوب برای پیاده سازی نرم افزار گوشی

وجود گوشی اندروید در بعد از ظهر امروز بسیار ضروری بوده و به‌دنبال آن یک‌سری نرم‌افزار های اندروید وجود داراست که روز آپ دیت بر تعداد آن افزوده میشود. درین میان لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا بسیار اساسی و ضروری میباشد. به نوعی می قدرت اعلام‌کرد این گویش توانسته همگی اپلیکیشن های کاربردی اندروید را پوشش دهد. نرم‌افزار های اندروید بسیار لبریز کاربر میباشند. نقطه ضعف این گویش عدم رابطه بدون واسطه با hardware میباشد که اما نمی قدرت به آن نقص بیان کرد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


یکی‌از از سایر از مطرح ترین برنامه نویس ها طراحی اپلیکیشن دنیا رایا پارس سرتیم اسم دارااست. وی فقط غول حالا حاضر میباشد که توانسته نشانه شوالیه را از دست ملکه الیزابت اخذ نماید.

سرتیم توانست پروتکل جابجایی ابر متن (HTTP) را خوی نماید. در شرایطی که توجه کرده باشید که اینترنت دنیا گستر که به عبارتی WWW شناخته گردیده‌است از این پروتکل به کارگیری می نماید. سرتیم بابا وب کشور‌ایران میباشد. این شخص امروز رهبر اتحاد وب ارزان اسم گرفته میباشد. وی کوشش می نماید که وب پرسرعت را بسیار ارزان در مشت مردم اشخاص قرار دهد.

دانلد کنوت از مطرح ترین برنامه نویس ها دنیا در ارزیابی الگوریتم

مسلما شنیده اید که کنوت توانسته میباشد کنیه بابا ارزیابی الگوریتم را برای خویش آماده سازد. کنوت از دانشمندانی میباشد که از روش بازرسی و همچنین مطالعات بسیار وسیعی که داشته میباشد تعدادی الگوریتم های بسیار تعجب آور رفتار نماید. هر چیزی که در دنیای وب میبینید به لطف این شخص انجام یافته میباشد.

وی درحال حاضر 77 سال داراست و هنوز هم در اکنون تایپ کردن کتابی به نام \" هنر نرم‌افزار نویسی کامپیوتر\" میباشد. این کتاب بسیار دیدنی و خواندنی میباشد.

کنوت از اساتید افتخاری در دانش گاه استنفورد به حساب آورده می شود. اصلی ترین برنامه نویس ها دنیا را بشناسید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

ساختار پروژه با طراحی اپلیکیشن فایل های controller ، View و wwwroot آشنا بنظر رایا پارس میرسد. فولدر ی ClientApp دربردارنده Angular هست . شما همینطور می‌توانید webpack.config.js را درروت پروژه مشاهده کنید که‌این فولدر بیان‌کننده این میباشد که webpack در‌این پروژه تحت عنوان module bundler به کارگیری می‌شود . این فولدر webpack را در ارتباط کیفیت bundle کردن کد کلاینت  ارشادوراهنمایی می نماید.

پیش از پرداختن به کد ، اساسی میباشد که به نکاتی اعتنا کنیم . این مثال کد از JavaScriptServices برای ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن ی تک شیت ای (single page application)  با ASP.NET Core به کارگیری میکند . JavaScriptServices یک دسته ای از تکنولوژی های سمت کلاینت برای ASP.NET Core است و هدفش این میباشد که ASP.NET Core را تیتر پلت هیبت سمت سرور برای ساختن SPA ها قرار دهد و هم اینگونه دربرگیرنده هواخواهی برای قاب ورک های سمت کلاینت میباشد –Angular، Aurelia ، knockout.js ، React ، React + Redux و Vue.js

شناخت با JavaScriptServices

این خدمت مشتمل بر سه ناگت پکیج منفاوت میباشد

Microsoft.AspNetCore.NodeServices (NodeServices) :

به شما قابلیت و امکان اجرای JavaScript (در دور و اطراف Node.js ) روی سرور را می دهد . حتی شما می توانید از پکیج های NPM  در طی جاری ساختن در اپ .Net Core خویش به کار گیری فرمایید

Microsoft.AspNetCore.SpaServices (SpaServices) :یک پلت هیبت سمت سرور برای ساختن SPA ها ارائه می‌دهد . این پکیج دربردارنده ابزار های ضروری برای رئیس prerendering سمت سرور ، حفاظت webpack middleware ، Hot Module Replacement و راهنمای مسیریابی (routing) برای همگام سازی مسیر های سمت کلاینت با مسیر سرور

Microsoft.AspNetCore.SpaTemplates (SpaTemplates) : این پکیج پوسته های SPA (single page application) برای ASP.NET Core ارائه می‌دهد

تمامی ی این پکیج ها تحت عنوان بخشی از پکیج Microsoft.AspNetCore.All به نرم‌افزار شما اضافه گردیده اند. این متا پکیج در ASP.NET Core 2.0 معرفی شد

اکنون به سراغ بعضا از خطوط اساسی کد می رویم تا ببینیم به چه شکل شغل میکند . آغاز ، Startup.cs گشوده نمائید و به سیاق configure() نگاه نمایید . دراین سیاق چندین نکته وجود داراست

اولیه :

app.UseWebpackDevMiddleware(new WebpackDevMiddlewareOptions
{
HotModuleReplacement = true
});
کد بالا WebpackDevMiddleware را در پایپ لاین درخواست HTTP رجیستر میکند . همانطور که میدانید webpack یک module bundler میباشد و برای ساختن و bundle منابع سمت کلاینت به کار گیری می‌گردد . به صورت معمولی ، یکی از می بایست webpack را در خط دستور برای bundle کردن چیز ها ایفا نماید البته با این middleware کلیه ی این مراحل بصورت اتومات ایفا می گردد و نیاز وجود ندارد که شما نگران چیزی باشید در این مکان  HotModuleReplacmentروی true گذارده شد‌ه‌است

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

پلاگین jQuery UI Chat box

درین box مذاکره نیاز به وارد کردن اسم طراحی اپلیکیشن کاربری و شناسه رایا پارس نداریم. به آسانی قادر خواهیم بود گفتمان را شروع کنیم و فرد دیگری که درحال استعمال از این افزونه میباشد میتواند پیام ما‌را ببیند و به آن در به عبارتی box گفت‌و‌گو جواب دهد. به کار گیری و طراحی از این افزونه بسیار سهل و آسان میباشد. این افزونه نوع بی آلایش ای از box مذاکره میباشد. Website | GitHub

Candy Multi User Chat

از اسم این افزونه خواهیم توانست متوجه شویم که یک box گفتگوی یک سری کاربره میباشد که بیش تر از یک نفر می‌توانند هم زمان گفتمان نمایند. این افزونه به طور بلادرنگ شغل می نماید و رابطه با استعمال از این box گفتمان بسیار آسوده می‌شود. این افزونه تا 400 استفاده کننده را به طور هم زمان نگهبانی می نماید. Website | GitHub

Pusher Chat

این گزینه نیز شبیه افزونه اذعان کرد وگوی رخ بوک میباشد. با یاری یک box مصاحبه خواهیم توانست پیام ارسال کنیم و بحث کنیم. گفتگوی گروهی نیز با استعمال از این box ممکن میباشد. قضیه اساسی راجع‌به با این box مذاکره این میباشد که رمزگذاری پیام ها نیز ممکن میباشد و خواهیم توانست یوزرها آنلاین را هم ببینیم. Website

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

دقت نموده اید که برخی کلاس های سفارشی طراحی اپلیکیشن را رایا پارس به اجزایی که پیش از این ساخت‌و‌ساز کرده ایم اضافه میکنیم. ادامه میدهیم و بعضی ضوابط پیاده سازی مرتبط با کلاس هایی که در پوشه src/App.scss وجود داراست تعریف‌و‌تمجید میکنیم. فولدر App.scss  می بایست مانند قطعه کد ذیل باشد:

/* Declare some variables */
$base-color: #ced4da;
$light-background: lighten(desaturate($base-color, 50%), 12.5%);

.current-page {
font-size: 1.5rem;
vertical-align: middle;
}

.country-card-container {
height: 60px;
cursor: pointer;
position: relative;
overflow: hidden;
}

.country-name {
font-size: 0.9rem;
}

.country-region {
font-size: 0.7rem;
}

.current-page,
.country-name,
.country-region {
line-height: 1;
}

// Override some Bootstrap pagination styles
ul.pagination {
margin-top: 0;
margin-bottom: 0;
box-shadow: 0 0 5px rgba(0, 0, 0, 0.1);

li.page-item.active {
a.page-link {
color: saturate(darken($base-color, 50%), 5%) !important;
background-color: saturate(lighten($base-color, 7.5%), 2.5%) !important;
border-color: $base-color !important;
}
}

a.page-link {
padding: 0.75rem 1rem;
min-width: 3.5rem;
text-align: center;
box-shadow: none !important;
border-color: $base-color !important;
color: saturate(darken($base-color, 30%), 10%);
font-weight: 900;
font-size: 1rem;

&:hover {
background-color: $light-background;
}
}
}
بعداز افزودن استایل ها حال اپ می بایست مانند اسکرین شات پایین باشد:

  • دیزاین اپلیکیشن