مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۲۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 


در  طراحی اپلیکیشن صورتی‌که قصد دارید یک نرم افزار موبایل برای پلتفرم های متفاوت مانند اندروید و ios و یا یک وبسایت برای خود طراحی کنید باید، تاکید میکنیم حتما می بایست به طور کامل این کاغذ از وبسایت ما را مطالعه نمائید. دقت به نکاتی که درین نوشته‌ی‌علمی آورده شده است، برای مقدمه عمل شما حیاتی و و ضروری میباشد.

1- فقط یک ایده کلی و خام
بخش اعظمی از اشخاصی که برای مشورت کردن ایده کسب و فعالیت خودشون به راهکارپویا رجوع میکنند، ایده ای بسیار خوب و جالبی را دارند البته تنها یک ایده خامی میباشد و می پندارند همین برای آغاز کافی است، دقت داشته باشید که این ایده در ذهن بسیاری مثل شما وجود دارد پس نحوه مطالعه بازار و همچنین طریق اجرا و صد ها نکته ریز و درشت دیگه میتونه این ایده شما‌را تبدیل به یک کسب و عمل برنده بکنه.

2- جواب این سوال که ایده شما چه مشکلی رو حل میکنه
همیشه باید این سوال رو به صراحت پاسخ دهید که ایده شما چه مشکلی و مشکل چند نفر و به چه قیمتی میتونه حل کنه.

3- ایده شما به درد هیچ کسی نمیخوره
اکثری از افراد ایده ای که خود این ایده از روی یک آغاز آپ داخلی و یا خارجی با تغیرات کوچک کپی برداری شده را، در ذهن خود می پرورانند و آنگاه در‌پی یک فرشته نجات پولدار می گردند که تصوراتش را عملی کند که این مورد صد در صد غیر قابل اجرا بوده. خوب ولی در عمل همگی سرمایه گذاران کوچک و وسیع در‌پی فردی خوش فکر و توانمند می‌شوند که قدرت اجرای ایده های خلاقانه را داشته باشد پس در شرایطی که فکر میکنید که ایده ای خلاقانه دارید پس فوراً کار خود را شروع فرمایید و با نشان دادن روند رویش خود و نمایش نرخ تبدیل بازدید کنندگان به مشتری به راحتی می توانید سرمایه گذار و افراد حاذق رو جذب کنید و کسب و عمل خود را به‌سرعت پرورش دهید. بدانید که هیچ فردی برای تصورات و توهمات فرضی شما که حتی توان برداشتن کوچک ترین قدم ها را هم به تنهایی ندارید هیچ ارزشی قائل نخواهد بود.

3- در شرایطی‌که کسب و فعالیت مشابه ی وجود دارد چرا بایستی مشتری سراغ شما بیاید
همیشه این نکته رو در نظر داشته باشید که کسب و کار شما نیاز به دلایل بسیار قانع کننده ای برای این که مشتری، رقیب شما رو رها کند دارد. به عنوان مثال برای طراحی وب صنایع دستی تاءمل نکنید که چون فقط ارزان تر و یا باکیفیت تر خدمات می دهید برای مشتری کافی هست، خیر این دلایل، دلایلی می باشد که در دل امور فنی، طرز مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ شما، ساخت سایت و اپلیکیشن UI/UX شما و …. نهفته می باشد.

4- شما نیاز مند چه پلتفرم های میباشید
برای پاسخ به این سوال اول می بایست بدانید که جامعه مقصود مشتری های شما کجا قراردارند و چگونه شما‌را پیدا خواهند نمود؟ و یا چه گونه با شما درباره هستند؟ و برای این دسترسی ها چه ابزار هایی را در مشت دارند؟ و یا این ابزار چقدر میتونه کار مشتری شما رو بهبود ببخشه؟ و یا …. این که کسب و عمل شما آدم های باکلاسی داره پس iOS ابزار کارم میباشد ادله غیر منطقی میباشد و یا این که در‌صورتی‌که قراره مشتریان، شمارو در جست و جو های خود پیدا کنند تارنما و seo سایت seo, رو نمی توانید از خدمات خود حذف نمائید چون مشتری ها برای رفع نیاز های خود در کافه بازار سرچ نمی‌کنند در Google ایرادات خود را حل می کنند و هزاران عامل دیگر که نیاز مند یک مطالعه بازار دقیق فی مابین اهل حرفه های اون کسب و عمل بوده.

5-شما همیشه نیازمند مجموعه فنی می باشید
گروه فنی توسعه دهنده و برنامه نویسی مثل واحد پشتیبانی در جبهه پیکار هست یک روز صلح و دوستی گفت “خدارو شکر سایت و نرم افزار مون رو تست کردیم و تموم شد و گروه فنی رو فرستادیم خونه از فردا کارمون رو مقدمه می‌کنیم” این حرف برای یک کسب و کار کوچک خونگی قابل قبول بود نه برای مجموعه ای که محوریت مهم اش بر اساس کسب و فعالیت اینترنتی و انعطاف پذیر بوده و آنگاه در دفتری که هنوز شروع به کار نکرده یک‌سری منشی و آبدارچی داشت..! شما همیشه نیاز مند توسعه در اپ نویسی و طراحی وب سایت و برنامه های خود میباشید و عوض کردن گروه فنی برای یک کسب و عمل شک وتردید بسیار سنگینی در کار شما به وجود میآ ورد که ممکن می باشد کسب و کار شما رو از دربین غالب شود و این مورد رو از تاءمل بیرون فرمایید که در شرایطی‌که تخصص فنی بسیار بالایی ندارید تیم فنی استخدام نمایید، این فعالیت در وقتی قابل قبول بوده که میزان دارایی بسیار خیر و خوبی داشته باشید چون هزینه های شما را بسیار بالا برده و همچنین در صورت خروج یک اپلیکیشن نویس از شرکت ، همگی دانش عمل شما رو هم از گروه خارج می کند و آن روز دست شما به هیچ جا بند نیست. البته سعی فرمایید گروه شرکتی و حقوقی قابل قبول و مطمئنی رو پیدا فرمایید تا در صورت بروز هر گونه اشکال کسب و کار شما امن بماند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

چک اهمیت کیفیت نرم افزار

 

اهمیت تضمین کیفیت نرم‌افزار گوشی

قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه غالباً فاقد اقتدار اجرا روی رایانه یا طراحی اپلیکیشن  این که لپ تاپ فردی میباشند، به این ترتیب برای اطمینان از همت مطلوب آنها می بایست آزمایشات خاصی صورت بپذیرد. یک تجربه دسکتاپ زبده گوشی به شدت متعدد میباشد که اکثر زمان ها به جهت منابع محدود دستگاه گوشی در مقایسه با رایانه های رومیزی یا این که لپ تاپ است.

 

دستگاه های موبایل دارنده برگه اکران هایی می‌باشند که از لحاظ اندازه و خصوصیات رنگ مختلف میباشند. این تغییرات بدین مفهوم میباشد که شما می بایست اپلیکیشن خویش را روی یکسری دستگاه گوناگون تست فرمایید. در حالتی‌که چه ابزارهای بسیار خیر وجود داراست که به سهل وآسان خیس شدن این فرمان یاری می نماید، البته این عمل هنوز یک مرحله اصلی برای طرح ریزی فرایند آزمایش نرم‌افزار گوشی میباشد.

 

استراتژی های آزمایش کردن تضمین کیفیت یک اپ

این نکته قابل توجه میباشد که از استراتژی های تست تضمین کیفیت استعمال فرمائید، چون طرز طرح ریزی شما برای آن به اندازه انجام آن اصلی میباشد. اکثر زمان ها پیشنهاد میشود که تعدادی شیوه تست را اجرا نمائید، چون بعدها اپلیکیشن به عنوان مثال سیستم دلیل های متفاوت، هاستینگ، عملکردها و زخم پذیری های امنیتی مختلف اند.

 

همینطور اپ شما به آزمایش در سطح های گوناگون نیز نیاز دارااست؛ چون یک نرم‌افزار گوشی پیشرفته سفارشی که با 5 مخاطب فعال فعالیت می نماید، با یک اپلیکیشن دارنده 500 مخاطب فعال، قادر است بسیار مختلف باشد. درین قسمت لیستی از آزمایش ها و استراتژی های متعدد برای امداد به شمارا معرفی مینماییم.

 

 

رویه های آزمایش نرم‌افزار

 

1. آزمایش عملکردی

به صورت معمول تست سعی گوشی به شما این اطمینان را میدهد که اپ با ملزومات اول عمل می نماید. با این آزمایش، میتوانید هر کوشش را با ورودی مورد نیاز آماده کرده، خروجی را تأیید فرمائید و بعد از آن نتیجه ها را با نیازهای نخستین مقایسه نمایید. این برای اطمینان از کوشش بی عیب و نقص میباشد و همینطور وجود آن برای هر اپلیکیشن موبایلی حیاتی میباشد.

 

2. تست دوباره

آزمایش رگرسیون در تست QA اپلیکیشن گوشی، برای اطمینان از عدم فساد کدهای نخستین (به جهت seo، مرمت دوباره یا این که اجرای خصوصیت های نو اپلیکیشن) ضروری میباشد. غالباً، اصلاحات میتواند به صورت غیرمنتظره خصوصیت های غیرمرتبط را از در بین برنده شود. مثلا، شما می‌توانید یک خصوصیت شرایط جغرافیایی را پیاده سازی فرمائید که جواز اعتبار شما‌را فارغ از استدلال مشخص و معلوم وخیم می نماید. این نوع تأثیر، توضیح می‌دهد که چرا آزمایش رگرسیون ضروری میباشد و بایستی صورت بپذیرد.

 

یک سبک استراتژی رگرسیون خوب، می‌تواند یکسری آزمایش اتوماتیک به عنوان مثال مورد ها پایین را در خویش مکان دهد.

 

اتوماسیون یکسری سکویی

چک تأثیر سعی

تست مداوم متدولوژی QA

 

آزمایش رگرسیون برای اپلیکیشن های موبایل، بعد از نشر برای شناسایی مواقعی مانند اشکالات فیس می‌دهد.

3. آزمایش تلاش در پلتفرم های متعدد

همان گونه که تمامی ما می‌دانیم، دو سیستم برهان مهم برای دستگاه های موبایل وجود داراست: android و iOS.

 

این به آن معنا میباشد که شما بایستی مهیا تست اپلیکیشن خویش در سیستم کارداران و دستگاه های متفاوت باشید. هر سیستم استدلال قادر است از خصوصیت های مختلفی برخوردار باشد، براین اساس شما می بایست تست نمائید تا مشاهده کنید که چه‌طور نرم‌افزار شما ارائه میشود و کارایی کلی اپلیکیشن چه طور میباشد.

 

4. تست کارایی

این مرحله نیز، نصیب اصلی دیگری در فرایند عمل تضمین کیفیت موبایل برای نرم‌افزار شماست. اکثری از کارداران می‌توانند بر کارایی اپلیکیشن تأثیر بگذارند؛ مانند یوزرها فعالی که هم زمان نرم‌افزار را روی دستگاه بارگیری می نمایند. تست کوشش QA بسیار اصلی میباشد. چون شما نمیخواهید تحت عنوان طرحی شناخته گردید که باتری را خالی می نماید یا این که دیگر اپ ها را نماید می نماید.

 

5. آزمایش امنیت

داشتن اپلیکیشنی که فاقد امنیت مطلوب میباشد می‌تواند عواقب ناخواسته ای درپی داشته باشد. خطر امنیتی به‌این معنا میباشد که شما ممکن میباشد بدون چاره گردید برای احراز نام‌و‌نشان مطلوب و ذخیره امن داده های محرمانه، برنامه خویش را آزمایش نمایید.

 

همینطور به آن شکل میباشد که شما تنها به یوزرها اذن دسترسی به داده ها خویش را می دهید. این مرحله انتخاب می نماید که چه‌طور و از کجا داده ها را ذخیره نموده اید و از چه اینترنت خدمت هایی استعمال میکنید.

 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

10 روش برای بهبود اپلیکیشن 


سال 2014 سال پیشرفت های دیده گیر برای طراحی اپلیکیشن  گوشی بوده و قرار میباشد سال 2015 شاهد تغییرات بیشتری باشیم. شما تحت عنوان صاحب و مالک اپ های موبایلی بایستی دقیقا بدانید که استفاده کننده از نرم افزار چه استعمال ای می نماید آن‌گاه اطمینان نتیجه ها میکنید که یوزرها به‌دنبال چه قسمتی از نرم افزار میباشند و آیا می‌توانند به راحتی آن نصیب را پیدا نمایند؟

هنگامی سایت شما سازگار با موبایل میباشد به راحتی در دسترس کلیه ی کاربرانی قرار می‌گیرد که از دسکتاپ، موبایل هوشمند و یا این که تبلت به کارگیری می نمایند. همین قضیه یک کدام از مزایای مهم سایت سازگار _با تلفن همراه_ میباشد. بطوریکه محتوای کاغذ به راحتی در دست استفاده کننده قرار میگیرد البته وقتی که یک برنامه منحصربه‌فرد پباده سازی میکنید تمامی چیز عوض میشود.

زمانی شما درپی ایجاد نرم‌افزار می باشید می بایست مطمئن گردید که استفاده کننده برنامه شمارا می شناسد، و دانسته که می بایست چطور آن را اخذ و نصب نماید. بدین ترتیب وقتی که به صنعت تجارت الکترونیک گام میگذارید، خیر صرفا می بایست مدیر نرم افزار را بر عهده بگیرید بلکه بایستی آن را به کاربر متبوع بشناسانید.

برای معرفی نرم‌افزار و شناساندن آن به استفاده کننده متبوع، 10 طریق وجود داراست:

برنامه را روی تارنما اساسی اکران دهید
می‌توانید راجع‌به نرم افزار در بخش بالای سایت مقاله بنویسید و یا این که برای آن یک کاغذ ی جدا در حیث بگیرید. در غایت می بایست کاری فرمایید که کاربر اپلیکیشن شمارا بشناسد. می‌توانید درباره ی اپلیکیشن در هر بخشی از وب سایت که مطلوب میدانید تبلیغات نمائید.

نوشته‌علمی ی چک اپ را در وب سایت های عظیم و پر اسم و رسم آنالیز نرم افزار منتشر فرمایید
با اینکه این عمل به عملکرد اکثری نیاز دارااست، می‌توانید نوشته‌ی‌علمی ی نظارت اپلیکیشن متبوع را در سایت های دارای شهرت منتشر فرمایید و چشم به راه ورود یوزرها از آن وب سایت ها گردید.

از تاثیر روزنامه ها غافل نباشید
حتی پرمشغله ترین اشخاص هم قرائت پست الکرونیکی ها را جز الویت های خودشان میدانند. با صادر کردن مجله آن‌ها را با برنامه خودتان آشنا فرمائید. درین خبرنامه ها دکمه ای قرار دهید که یوزرها را مستقیما به اپلیکیشن می‌رساند. با این فعالیت ورود یوزرها به برنامه بسیار بی آلایش می‌گردد.

در شبکه‌های‌عمومی راجع به اپ جدیدتان مقاله بنویسید
در شرایطی که می‌خواهید در شبکه‌های‌اجتماعی تبلیغ فرمایید دو خط مش دارید: روش اولیه این میباشد که برای نرم افزار یک کاغذ ی قانونی غیر وابسته فعال‌سازی فرمائید. در طریق دوم میتوانید در زمینه‌ی نرم‌افزار در ورقه ی مهم کسب و کارتان در تارنما هایی مانند توییتر و گوگل پلاس مقاله قرار دهید. از اینستاگرام و پینترست برای ارسال تصویر قسمت هایی از برنامه استعمال فرمایید و به کاربر نشان دهید که فضای داخلی نرم افزار به چه شکل میباشد.

در شبکه‌های‌مردمی تبلیغ نمائید
با این فعالیت کاربر های مهم را شناسایی میکنید. چنین تبلیغاتی حقیقتا تاثیر گذار میباشند. در صورتیکه پرداخت هزینه ی تبلیغات برای شما زمینه ی مهمی وجود ندارد این شیوه حقیقتا برای شما مطلوب میباشد.

نرم‌افزار خودتان را در شایسته ترین نصیب وب سایت ها (مرتبط با فروش اپلیکیشن) اکران دهید
نرم افزار شما می بایست در دسته بندی صحیح قرار بگیرد زیرا فقط در این حالت یوزرها می‌توانند نرم افزار متبوع را پیدا نمایند. قرار به چنگ آوردن آن در دسته بندی بی ربط به حیف کردن استفاده کننده سبب می‌گردد.

در انجمن های آنلاین (forum) درباره ی اپ کلام فرمائید
با کلام کردن در امر نرم افزار در انجمن های آنلاین مثل یاهو، تیم های لینکدین، گوگل پلاس، توییتر و ... حالت بسیار خیر و خوبی برای تبلیغات پدید می‌آید.

یک مقاله برای وب لاگ بنویسید
در مطلبی از خصوصیت های مهم و کاربردی برنامه بنویسید. در شکل قابلیت تصاویری از نرم‌افزار به آن اضافه فرمایید. حتی میتوانید یک کلیپ دمو هم در مقاله قرار دهید.

لینک و پیوند نرم افزار را در دست کاربرانی که از تارنما خرید کردند قرار دهید
میتوانید لینک و پیوند برنامه را در نشانی اینترنتی های تایید پروسه خرید بگنجانید. بدین ترتیب برنامه شما در تلفن همراه مشتری های بامسئولیت نصب می گردد. به علاوه میتوانید یک کوپن تخفیف برای مشتری ها در حیث بگیرید و کاری نمایید که مشتری ها بتوانند تنها از روش داخل شدن به اپ از آن استعمال نمایند.

نظارت برنامه در سایت های فروش نرم افزار(وبسایت های نرم افزار ساز آنلاین)
وقتی که نرم افزار شما به دفعات بسیار زیاد دانلود میشود و ایده ها مثبتی درباره ی آن نوشته می‌گردد فعالیت شما بسیار معمولی می گردد. این استدلال‌ها برنامه شمارا در میان کاربرانی که ذوق و سلیقه ی شبیه دارا هستند پر اسم و رسم می نماید.

در انتها به خیال داشته باشید که مقصود شما اخلاق اپلیکیشنی ست که یوزرها درپی آن میباشند، به راحتی آن را پیدا می نمایند، دانلود و نصب می نمایند و به راحتی از آن به کار گیری می نمایند.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

برای طراحی اپلیکیشن  تبدیل پیکسل به نقاط به حافظه داشته باشید که‌این واحد واحدی استاتیک میباشد در واقع یک پیکسل مدام یک پیکسل میباشد و در واقع کوچکترین قطعه از یک شیت اکران میباشد که به وسیله آن میتوانید رنگ را اکران دهید.

 

1 نقطه یک تیتر انتزاعی میباشد که درباره با نقاط دیگر مضمون‌ پیدا می نماید.

 

پیکسل و نقطه در DPI بایکدیگر تفاوت دارا‌هستند:

 

در ایفون 1، یک نقطه میانگین 1 پیکسل که رزولوشن حقیقی و واقعی آن 163 DPIاست، می‌باشد.

 

در ایفون 4 و 5 یک نقطه هم اندازه 2 پیکسل میان ورقه اکران و 2 پیکسل در تحت شیت اکران که کلاً 4 پیکسل میباشد که رزولوشن آن 326 DPI میباشد

 

برای آیفون 6+ که DPI 401 دارااست یک نقطه متساوی 3 پیکسل بین و 3 پیکسل در ذیل که به طور کلی دربرگیرنده 9 پیکسل میشود.

 

در ادمه دو فرمول برای تبدیل پیکسل به نقطه برای iosو اندروید را بینید:

 

IOS pixel=(Points*DPI)/163

 

Android Pixel=(DP * DPI)/160

 

با استعمال از این دو فرمول می‌توانید به راحتی پیکسل را به نقطه تبدیل فرمائید.

 

ایده به کارگیری از ورقه اکران های گوناگون در تلفن همراه ها موجب ساخت اپ های موبایلی میباشد که با کل صفحه های اکران کاربردی باشند و به راحتی تطبیق یابند .در‌این نوشته‌ی علمی نرم‌افزار نویسی تلفن همراه کارایی کردم به خصوصیت های و تعاریف مرتبط با اجزای صفحه ها اکران بپردازیم.امیدارم این نوشته‌ی‌علمی بتواند راهنمای نیکی برای تایپ کردن اپلیکیشن های کاربردی گوشی باشد.

 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

چک رقبا، تعداد ایریتیشن‌­ ها را کاهش داده و  طراحی اپلیکیشن  به شما امداد می‌ نماید که آن برهان منحصربه‌فرد را، که شما‌را از سایر آیتم ‌­ها جداگانه کرده و سبب ساز می‌ گردد که به دیده کاربر غرض خویش بیایید، بشناسید.

 

«ولی چطور استفاده کننده مقصود خویش را بشناسیم؟» خوشحالم که پرسیدید.

 

مرحله 3: آشنایی استفاده کننده مقصود

فرض فرمائید که یک فروشنده کیم می‌باشید، مسلم میباشد که هیچ­وقت کنار دارای شهرت­ترین بستنی قیفی فروشی شهر فروشگاه نمی­زنید! نمی‌ توانید تنها تصور کنید که: «عموم برای کیم به اینجا می ‌آیند. ما بستنی قیفی می ‌فروشیم … بدین ترتیب این بایستی ایده خیر و خوبی باشد». خیر، این شیوه فعالیت وجود ندارد.

 

به شکلی شبیه، نمی­توانید صرفا نرم‌افزار خودتان را روی نرم افزار استور و در یک تیم خاص قرار دهید و آنگاه دعا نمائید که همگی ­‌چیز خوب پیش برود.

 

برای ساخت و ساز یک نرم‌افزار غالب، می بایست یک جمعیت غرض مشخصی را تعریف و تمجید فرمایید که قصد دارید خدمتی در اختیارش قرار دهید. بعضا معیارهای اثر گذار دراین مورد عبارتند از: سن، جنسیت، حالت، سرگرمی‌ ها و غیره.

 

یکی‌از دیگر از معیارهایی که اکثر زمان ها نادیده گرفته می ‌گردد، مارک موبایل گزینه به کارگیری کاربر غرض میباشد. می­پرسید چرا این قضیه اینقدر اصلی میباشد؟

 

زیرا تلفن‌ ها (صحیح مانند هر دستگاه دیگری) دارنده خصوصیات و محدودیت ‌هایی می‌باشند که شما‌را ناچار می‌ نمایند عواملی را در لحاظ بگیرید، مانند وضوح شیت، اشباع رنگی و دیگر دست اندرکاران فنی­خیس مانند کارایی دشوار ‌افزار، قدمت باتری و اسباب و اثاث جانبی ما یحتاج (از جمله نرم افزار­های وب شی ها).

 

مرحله 4: کسب درآمد از برنامه

آه مورد پول … درحال حاضر که تصمیم گرفتید که استفاده کننده مقصود شما چه کسی است، می بایست معین کنیم که چه‌طور کسب درآمد نمائید.

 

لطفا یکی‌از آن اشخاص نباشید که به آسانی این نصیب را رد می ‌نمایند و آن را با یک برهان مسخره و ریاکارانه توجیه می ‌نمایند که «اینجانب این عمل را برای پول انجام نمی‌ دهم». خبر اصلی: این فعالیت را برای پول انجام می­دهید.

 

شما صرفا دارید خودتان را فریب می­دهید و از این کلام تحت عنوان یک عذر محافظه­‌کارانه استعمال می ‌فرمائید تا در حالتی که نرم‌افزار شما هیچ درآمدی نداشت، بدون چاره نباشید با خودتان رو به رو گردید و بگویید “اپ اینجانب هیچ درآمدی برایم نداشت، پس به وضوح یک ناکامی بوده میباشد”. و صرفا با بیان کردن “خوب … اینجانب به خیال پول این عمل را نکردم” آن را توجیه فرمائید.

 

ولی، درصورتی که یک مقصود مالی انتخاب کرده و چهت نیل به آن اپ­­‌ ریزی فرمایید، چنین اتفاقی نخواهد زمین‌خورد.

 

ترجیح می­دهم این قدم را با تیتر «طرز متقاعد کردن نا آشنا‌ ها برای صادر کردن پول برای شما از روش وب» تعریف کنم. مقداری صریح میباشد، ولی دشواری عمل را به خیر نشان می­دهد.

 

این یک راهنمای کسب درآمد وجود ندارد، بدین ترتیب خیلی به آن نمی­پردازیم، البته به یک سری طریق اشاره می­کنم که برای درآمدزایی نرم افزار شما مطلوب خواهند بود: خریدهای داخل اپ­ای، حامی مالی دریافت کردن، درآمد تبلیغاتی، جذب سرمایه جمعی، سبک فریمیوم، و تبلیغات سنتی.

 

گشوده هم می­گویم این یک راهنمای کسب درآمد وجود ندارد، ولی تحت عنوان اشاره­ای کوچک، کوشش نمائید بفهمید که مخاطبین مقصود شما معمولا برای چه چیزهایی آنلاین پول پرداخت می ‌نمایند و از آن تحت عنوان نقطه استارت استعمال فرمائید.

 

مرحله 5: انتخاب MVP

آخری قدم از مرحله اکتشاف، تعریف‌و‌تمجید نقشه رویکرد برای پروژه میباشد، ولی خیر کلیه چیز آن، تنها دستکم متاع پذیرفتنی. هرچند این می ‌تواند معانی متعددی داشته باشد، البته معمولی‌ ترین رویه برای توضیح MVP یک کالا قابل تست میباشد که بدون نقص وجود ندارد.

 

چرا قابل تست؟ زیرا به شما امداد می‌ نماید در فرآیند اول داده ها و برخورد یوزرها را عده ‌آوری فرمائید. براساس این برخورد، پیشرفت­ های تدریجی را برای ویرایش­های بعدی در لحاظ خواهید گرفت.

 

پباده سازی UX ــ پباده سازی تجربه کاربری برای برنامه

مشتری: چه وقتی خواهیم توانست برخی از صفحه ها نرم‌افزار را ببینیم؟ ما تحت عنوان رنگ اساسی رنگ آبی رنگ را تعیین کرده ‌­ایم.

 

اینجانب: همم … پست وبلاگم را ملاحظه کنید، نصیب “پباده سازی UX، پباده سازی تجربه کاربری برای نرم‌افزار شما”

 

حتی یک نرم افزار با شایسته ترین پباده سازی ظاهری هم، در شکل نداشتن فهم شهودی و همت، ممکن میباشد به خیر و خوبی در نرم افزار استور چشم نشود.

 

تحت عنوان یک مخاطب، شما می‌ خواهید وقتی که یک نرم‌افزار را گشوده می­فرمایید، حس فرمائید که از قبلی کلیه چیز را به طور شهودی میدانید اینکه کجا می بایست کلیک فرمایید، چه اقداماتی برای انجام وجود داراست، چطور به مکان مشخصی از نرم افزار بروید و غیره.

 

لحظه ‌­ای که در مسیر شناخت با نرم‌افزار گیر فرمائید، آن را کنار گذارده و برنامه دیگری را آزمون می­فرمائید. به حیث جنبش شناخت میباشد؟

 

پس می بایست چه عمل کنیم تا مطمئن شویم این حادثه برای یوزرها احتمالی، که‌این تمامی وقت صرف تحقیق در رابطه ­شان کرده ‌­ایم، نمی‌ افتد؟ از UX به کار گیری می­کنیم.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

کوشش لایق تقدیر در حوزه رفت و آمد: متروباسشایسته ترین اپ های اهل ایران

هنوز باقی مانده که طراحی اپلیکیشن  فرهنگ وتمدن به کارگیری از حمل و نقل همگانی، برای مردمی که به رفت و آمد با خودروی تک سرنشین عادت کرده‌اند تماما جا بیفتد. ولی پایین همین وضعیت برنامه‌هایی مثل متروباس میتوانند در‌این فرهنگ و تمدن‌سازی نقش مؤثری ایفا نمایند و به عموم بگویند که به کارگیری از حمل و نقل همگانی قادر است چه اثرات مثبت اقتصادی و اطراف زیستی را برای مرزو بوم به ارمغان بیاورد. متروباس در سال ۹۸ به اکثری از اهل ایران‌ها یاری کرد که مجاورت‌ترین پایانه‌های مترو و اتوبوس و BRT به مقصد خویش را بشناسند و برای به کار گیری از سیستم حمل و نقل همگانی نرم‌افزار‌ریزی صحیح و دقیقی داشته باشند.

همت تحسین‌برانگیز در ایجاد محتوا برای خردسال ها: قطار شور شایسته ترین برنامه های اهل ایران

دنیای خردسال ها تا یکی‌از دو سال پیش حوزه ناشناخته و بکری برای گسترش‌دهندگان داخلی بود. البته به ندرت با اشباع بازار داخلی از نرم افزار‌های آموزشی، دلیوری طعام و دکان‌های اینترنتی، به‌تدریج اعتنا اشخاص به سوی حوزه نوپا و پتانسیل اقتصادی این نصیب جلب شد و کردار محصول ها باکیفیتی را به یاروهمدم داشت. قطار شعف جزو پیشگامان این حوزه بود که توانست با ارائه یادگرفتن‌های صحیح و اصولی در قالب بازی‌های کودکانه گزینه اعتنا پدر و مادر کودک ها خردسال قرار بگیرد و بیش تر از پانصد هزار کاربر را به خویش جلب نماید. نازکی در پباده سازی نرم افزار و انجام عمل کارشناسی در حوزه نوپا دو برهان مهمی می باشند که قطار شور را در فهرست برگزیدگان‌های سال ۹۸ دیجیاتو قرار میدهیم.

خلاقیت در گسترش اپلیکیشن مذهبی: العادیات شایسته ترین نرم افزار های اهل ایران

محافظت قرآن مهربان تحت عنوان یک فن در بین‌المللی، مدام در مرزو بوم ما دارای اهمیت بوده و بعداز دوران‌ها اپلیکیشنی روی عمل آمده که در فرایند نگهداری به یاری قاریان برنا بیاید. العادیات با طرز پاسخ پس‌داده باکس لایتنر عملکرد می‌نماید که حافظان قرآن را در وصال به اهدافشان یاری دهد و در ظاهر در‌این فعالیت بسیار چیره بوده. خلاقیتی که در پباده سازی نحوه‌های نگهداری به عمل رفته در کنار یاری به اپ‌ریزی و وصال هدف ها، رابط کاربری خوب و تلاش فنی مطلوب دلایلی میباشند که العادیات بتواند یکی‌از تولید ها شاخص و ممتاز مذهبی سال ۹۸ باشد.

کوشش شایان تحسین در بسط تولیدها مخصوص بانوان: مادرشو و ماه‌ بانوشایسته ترین اپ های اهل ایران

وقتی وضعیت به سیرتکامل‌ای بود که سخن در خصوص سالم زنان و مسائلی همانند بارداری، قاعدگی و ... یک تابو به شمار میرفت. ولی واقعیت این میباشد که برای داشتن جامعه‌ای سلامت در آینده بایستی دانایی‌بخشی و علم‌افزایی برای بانوان بسیار پهناور‌خیس و فراگیرتر از چیزی که اینک می باشد انجام بگیرد. خوشبختانه نرم‌افزار‌هایی مثل مادرشو و ماه بانو در‌این حوزه کارایی بسیار نیکی از خویش به اکران گذارده‌اند. ارتقاء دانش و دور اندیشی با ساخت و ساز محتوای تخصصی در حوزه سالم زنان، کیفیت بالای تولید نسبت به رقبا و ارائه ابزارهایی برای پایش سالم در روزگار بارداری و قاعدگی جزو سرویس ها نیکی می‌باشند که‌این دو نرم افزار ارائه می‌نمایند.

همت عالی در حوزه مدیا و سرگرمی: فیلیمو شایسته ترین اپ های اهل ایران

COVID-19 و اجباری که در منزل‌نشینی عموم به وجود آورد، سوای ایراد و بحران نبود. پدر و مادر، با فرزندانی مواجه شدند که به خیال گیر افتادن در منزل دیوار صاف را بالا می‌رفتند و بخش اعظمی از مجردها و اشخاص بزرگسال به‌دنبال محتوایی غیر تلویزیونی بودند که با تماشای آن درگیر شوند. در چنین قوانینی معلوم شد که فیلیمو طی سال‌هایی که از استارت فعالیتش قبل چه بایگانی قدرتمندی را در خویش جمع آوری کرده و چقدر میتواند جایگزین بهتری برای نرم‌افزار‌های تلویزیونی باشد. کیفیت پخش عالی، به کار گیری از وسعت وب ارزان داخلی، بایگانی بهتر و بزرگتر نسبت به رقبا، قیمت خوب و ارائه اثر ها دوبله گردیده از فیلم و سریال‌های روز جهان دلایلی میباشند که فیلیمو را جزو شایسته ترین نرم‌افزار‌های سال ۹۸ بدانیم.

نرم‌افزار برتر ورزشی: پا به پا شایسته ترین برنامه های اهل ایران

پا به پا شاید محصولی انقلابی نباشد، البته به خیال ساخت محتوای منحصربه‌فرد در حوزه ورزش و تناسب اندام قادر است به یکی ارزشمندترین نرم افزار‌های سال تبدیل گردد. با پا به پا میتوانید ورزش‌های 7 دقیقه‌ای را خاطر بگیرید و در منزل و دفتر کار تمرین نمائید. نکته خوب دیگر اپ هم دقت به تغذیه ورزشکاری میباشد. یادگرفتن تنظیم اشکال غذاهای رژیمی و معدود کالری برای نگهداری تناسب اندام در عین داشتن انرژی برای ورزش هم از سایر مزایایی میباشد که با نصب پا به پا بدست می آورید. الگوبرداری با کیفیت از مثال‌های مطرح در میان‌المللی و ساخت و ساز محتوای مستقر در حوزه ورزش و تناسب اندام برای مثال عارضه ها اصلی ما برای گزینش پا به پا نسبت به دیگر برنامه‌ها به شمار میایند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

- کارکرد و محتوا

طراحی اپلیکیشن  قابل قبولی برای ارائه محتوای متنوع و داده ها زیاد میباشد. البته نرم‌افزار گوشی بیشتر برای ارائه محتوا و داده ها مختصر و موءثر در قالب «بی آلایش و فوری» مطلوب میباشد. از این رو، نباید وسعت انبوهی از محتوا و داده ها را بر روی اپ تلفن همراه عرضه کرد. نرم‌افزار شما بایستی یک منش دسترسی معمولی و سریع به داده ها اساسی و اثرگذار باشد، و بتوان با یک اشاره به غرض متبوع رسید.

 

در حیث داشته باشید که همواره یک همبستگی بی واسطه و مثبت در میان «محتوای خوب» و «بازه مدت صرف گردیده در برنامه» وجود دارااست. و از آنجایی که محتوا فرمانروا میباشد، می بایست این نکات را برای ایجاد محتوای خوب رعایت نمائید:

 

محتوای خویش را دم دست قرار دهید. جنس و سرویس ها شما بایستی به راحتی در دسترس قرار گیرد. می‌توانید قسمت های اساسی آن را در ورقه خانگی قرار دهید تا برای یافتن داده ها نیاز نباشد یوزرها خیلی کاوش نمایند.

داده ها متبوع را فورا ارائه دهید. اعتنا و توجه استفاده کننده در مواردی که نیاز فوری به داده ها دارااست یا این که وقتی که در اکنون تکان میباشد کاهش پیدا میکند، و به همین عامل دوران کمتری را صرف قرائت مطالب طولانی میکند. بدین ترتیب، در به عبارتی جمله نخستین یا این که دوم به اصل مقاله اشاره نمایید و آن‌گاه در پی آن را شرح و توسعه دهید. استفاده کننده را بدون چاره نکنید برای یافتن جواب خویش تمام کاغذ را به اعتنا بخواند.

کوتاه و مختصر بنویسید. تلاوت یک متن طولانی در برگه کوچک تلفن همراه فعالیت معمولی ای وجود ندارد. پس مطالب تان را فشرده و توده و جورتر بنویسید و مراد خویش را در 2 یا این که 3 گزاره کوتاه برسانید.

از عکس بیشتر به کارگیری نمایید. بررسی‌ها نشان داده میباشد که یوزرها اعتنا بیشتری به عکس و ویدیو میکنند تا به متن! ولی، این به این مضمون‌ وجود ندارد که از محتوای نوشتاری استعمال نکنید، بلکه می بایست از عکس و محتوای بصری مربوط به متن نیز در دورنما یا این که دربین جمله ها به کار گیری فرمائید.

 

 

طرح و ساختار

طرح برنامه شما بایستی مربوط به طرح مارک تان باشد. به این ترتیب، از لوگو، رنگ، و موادسازنده گرافیکی برندتان در پباده سازی گرافیکی نرم‌افزار به کارگیری فرمائید. این نکات شما‌را در تولید طرح و ساختار مطلوب کمک خواهد کرد:

 

به قابلیت و امکان ها و محدودیت های دست آدم اعتنا فرمایید. می بایست پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS به نحوی باشد که بتوان با یکپارچه و انگشت شست به راحتی از آن بهره مند شد.

از «ضابطه 3 لمس» استعمال فرمایید. بعضی اپ ها محتوای خیلی زیاد و چندین لایه ای ارائه می‌دهند که استفاده کننده را سرگردان و خسته میکند. اما ما طرفدار ضابطه 3 لمس هستیم. طبق این ضابطه، هر قسمت یا این که محتوا بایستی حداکثر در 3 لایه بعداز برگه خانگی قرار گیرد به گونه ای که بتوان با 3 جایگاه لمس کردن برگه به نصیب یا این که محتوای متبوع رسید.

استعمال از دکمه های فراخوان مبادرت. نرم‌افزار شما می بایست دارنده دکمه و آیکون های هدایت کننده مطلوب جهت جنبش دربین صفحه ها باشد. این دکمه ها را میتوان بر روی نواری در زیر برگه قرار اعطا کرد به نحوی که جلب اعتنا نماید و به راحتی با انگشت شست قابل لمس باشد. علاوه بر دکمه های هدایت کننده، از دکمه های فراخوان مبادرت نیز به کار گیری فرمائید. چون بایستی در هر قسمت از استفاده کننده بخواهید اقدامی که گزینه نظرتان میباشد را انجام دهد.

نقشه کلیه چیز را بکشید. از نمودار و وایرفریم برای کشیدن ساختار برنامه استعمال نمایید. از این شیوه، بهتر می‌توانید متوجه احساس، تمایلات، و اخلاق و رفتار یوزرها نسبت به نرم‌افزار خویش گردید، و مبنی بر آن پباده سازی نرم افزار اندروید و iOS را انجام دهید.


 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

تعدادی ابزار ایجاد برنامه فارغ از کدنویسی

AppyPie

شعار این وبسایت این میباشد که «مثل آب میل کردن برنامه بسازید.» شاید طراحی اپلیکیشن تصور کنید این پاراگراف نا مربوط باشد البته چندان هم خطا وجود ندارد. حقیقتاً میتوانید با تعدادی کلیک و سوای نیاز به کدنویسی نرم افزار دلخواه خویش را درین سایت پباده سازی فرمایید. عمل خویش را درین سایت با گزینش دسته بندی کلی نرم افزار آغاز میکنید و آن گاه یک لایه کلی برای آن تعیین میکنید. بعد از آن با کلیک کردن روی شرایط دمو اپلیکیشن خویش روی یک ورقه نمایشگر شبیه تلفن همراه روی تارنما میتوانید متن درون اپ را تروتمیز فرمایید، صفحاتی را به اپلیکیشن اضافه فرمائید، رنگ بندی نمائید، تصاویر و رسانه را به اپلیکیشن خویش اضافه نمایید، لینک و پیوند قرار دهید و بخش اعظمی از شغل های دیگر. درین ابزار شما تماماً روی ساختار نرم‌افزار خویش احاطه دارید و تارنما تماماً ریسپانیسیو میباشد. ریسپانسیو بودن به‌این مضمون‌ میباشد که تارنما در هر ورقه نمایشگری به نیکی اکران داده گردیده و هیچ مشکلی در عمل کردن با آن نخواهد بود.

 

تعرفه این وبسایت بصورت بدون پول هم وجود داراست که تبلیغات AppyPie در اپ شما اکران داده شود. پلن های مبلغی این اپلیکیشن که ۱۵، ۳۰ و ۵۰ دلار بصورت ماهانه میباشند نیز تجهیزات فراوانی را در چنگ شما قرار می دهند. از جملهً در پلن ۱۵ دلار فقط می توانید برای اندروید برنامه صحیح نمایید ولی در پلن ۵۰ دلاری همه پلتفرم‌ها حتی اپل و مایکروسافت نیز پشتیبانی می گردند. این وبسایت برای ایجاد اپ سوای کدنویسی عالی میباشد.

 

AppMkr

رابط کاربری این ابزار ایجاد برنامه سوای کدنویسی پاره ای ضعیف‌خیس از AppyPie میباشد البته گشوده هم کارکردن با آن خیلی شل خواهد بود. برای تصحیح کردن برنامه های آیکن (دکمه) محور عالی میباشد. در‌این ابزار هم شما یک شیت مثال برگه گوشی دارید که میتوانید آیکن ها را روی آن انداخته و اپ خویش را صحیح نمائید. نرم‌افزار هایی که با این ابزار صحیح میگردند برای قراردادن محتوا در خویش اپلیکیشن چندان مطلوب نیستند و بیشتر عمل لینک و پیوند دهی به محتوای وبسایت یا این که مکان دیگر را خوب انجام می دهند. در حالتی‌که خودتان یک سایت خبری یا این که سایت عادی داشته باشید با این ابزار ایجاد نرم‌افزار می توانید خیلی ریلکس آن را وارد تلفن همراه‌ها فرمائید. همینطور میتوانید ظواهر آیکن ها را تغییر‌و تحول داده و تصویر دورنما را تهیه نمائید.

 

تغییرات در ساختار اپ برخلاف ابزار AppyPie چندان ریلکس و همگی جانبه وجود ندارد. با استعمال از پلن بدون‌پول این ابزار میتوانید وبسایت اپلیکیشنی خویش را فارغ از تبلیغات داشته باشید. با پرداخت دو دلار در ماه میتوانید یک اپ مختص اندروید با مارک Appmkr بسازید. با پرداخت ۳۹ دلار درماه میتوانید تا سقف ۱۰ اپ اندروید فارغ از مارک ابزار بسازید و همینطور می توانید هرجایی که خواستید اپ خویش را منتشر فرمائید زیرا کد سورس آن را اخذ خواهید کرد. با پرداخت ۹۹ دلار بصورت هر ساله می توانید نرم‌افزار اندرویدی خویش را در گوگل پلی و نرم افزار iOS خویش را در iTunes فارغ از هیچ برندی از طرف ابزار تولید اپلیکیشن گوشی منتشر نمائید.

 

AppInstitute

این ابزار ایجاد برنامه فارغ از کدنویسی هم بشدت کاربرپسند میباشد. یکی‌از فاکتورهایی که آن را با بقیه ابزار متعدد می‌نماید این میباشد که در اولِ اصلاح کردن برنامه از شما می خواهد تا قالب کلی برنامه را با دقت به غرض خویش از ساخت‌و‌ساز آن مانند «فروش محصول ها»، «جذب کاربر» و… گزینش فرمایید.

 

پس از اینکه قالب موردنظر خویش را گزینش کردید می توانید دسته بندی کلی اپلیکیشن خویش را تعیین فرمائید. یکی‌از دیگر از تجهیزات عالی این پلتفرم این میباشد که با وارد کردن شماره تلفن همراه خویش میتوانید پیوند قابل انعطاف افزاری که صحیح کرده‌اید را اخذ فرمایید. اینگونه میتوانید خیلی سریع اپلیکیشن خویش را نظارت و آزمون نمائید.

 

 

 

در آزمایش‌هایی که انجام شد این ابزار یه خرده نماید بود البته گشوده هم لایوچت و فیلم‌های آموزشی که در آن قرار داشت فعالیت کردن با آن را آسوده کرده بود.

 

 

 

این خدمت یک کدام از گرانترین خدمت‌های حاضر میباشد که پلن های ماهانه‌ی آن در میان ۴۰ تا ۱۱۵ دلار میباشد. برای اینکه بتوانید یک اپلیکیشن مطلوب اندروید درین وبسایت پباده سازی فرمائید می بایست ۷۰ دلار بصورت ماهانه پرداخت نمائید. در صورتی‌که بخواهید اپلیکیشن iOS داشته باشید هم بایستی هزینه‌ی ماهانه ۱۱۵ دلار را تقبل نمایید.

 

و البته برنامه ساز…

 

نرم‌افزار ساز هم یک کدام از ابزارهایی میباشد که می توانید در آن خودتان ساخت‌و‌ساز نرم افزار سوای کدنویسی را برای اشکال پلتفرم‌ها انجام دهید. برتری‌هایی که با استعمال از ابزار نرم افزار ساز بدست میاورید عبارت‌اند از:

 

صرفه جویی در هزینه

رابط کاربری بی آلایش و توانمند

پشتیبانی از لهجه فارسی

پشتیبانی مجموعه فنی

مطالب آموزشی در وبسایت

 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

گویش های منحصربه‌فرد طراحی اپلیکیشن مانند:

 

Python

Ruby on Rails

JavaScript ( البته این را در نظر بگیرید که قبل از کار با جاوا اسکریپت باید قاب ورک های AngularJS یا React را بیاموزید )

iOS Development

Android Development

 

 

همه نرم افزار ها هم نیاز به  طراحی اپلیکیشن یک پایگاه دارا‌هستند که امور نرم افزار در آن در دست گرفتن شود. پس می بایست شما یک زبان نرم‌افزار نویسی پایگاه مانند SQL را بلد باشید. البته این به طور کامل بستگی به اپلیکیشنی که می‌خواهید بسازید دارااست.

 

در‌صورتی‌که به دنبال یک فرانت اند دولوپر شدن میباشید. میتوانید بر روی گویش های نرم افزار نویسی CSS, HTML و جاوا اسکریپت در Codepen یا JSfiddle متمرکز شوید.

 

برای ساخت یک نرم افزار کامل ( Web Framework ) نیاز به فهمیدن دست‌کم یکی از این زبان های برنامه نویسی دارید:

 

Python

Ruby

PHP

Java

Go

#C

این را قطعا در لحاظ داشته باشید که یادگیری همگی این لهجه های اپ نویسی نیازمند عشق بسیار زیاد و بازه زمانی کافی است. قطعا اگر شما هدفتان طراحی یک نرم افزار برای خودتان باشد، بهتر است خیلی از این شاخه به آن شاخه نپرید و تمام تمرکزتان را بر روی همان دانسته های لازم نرم افزار مورد نظرتان بگذارید. در شرایطی که هم صاحب یک کسب و کار عظیم هستید و حسابی سرتان نامرتب است، می توانید برنامه خودتان را همین شرایط فعلی از تابان شهر توصیه دهید و یک مجموعه متخصص و حرفه ای، همه امور مربوط به اپلیکیشن شمارا انجام دهد.

 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

شایسته ترین تارنما های مجانی ساخت و ساز نرم افزار اندروید و آیفون آنلاین

 

برای طراحی اپلیکیشن  تولید نظرسنجی از خدمت های جان دار در پست شایسته ترین وبسایت های بدون‌پول تولید برنامه اندروید و آیفون آنلاین یاری بگیرید.

 

ساخت و ساز نرم افزار اندروید آنلاین بدون‌پول سوای نیاز به کدنویسی در AppMakr

رابط کاربری تارنما تولید اپلیکیشن اندروید بدون‌پول AppMakr نسبت به AppyPie کمتر جالب میباشد ولی با این وجود برای مخاطب بی آلایش میباشد. درین وب سایت شما میتوانید برنامه های بر طبق آیکن فوق العاده ای بسازید. مانند AppyPie این وب سایت هم یک سبک موبایل هوشمند به شما می‌دهد و شما می‌توانید آیکن ها را از منوی انتخابی در سمت و سوی راست به روی شیت بکشید. با این هم اکنون برخلاف AppyPie نرم افزار های تشکیل شده از روش این ابزار لینک و پیوند دهی بهتری به محتوا دارا هستند. مثلا زمانی شما آیکن Blog را درگ میکنید از شما مراد می‌گردد تا نشانی فید RSS را وارد فرمائید (همچنین برای آیکن News). همینطور شما میتوانید ظواهر هر آیکن را تغییر‌و تحول دهید و تصاویر دور نما را سفارشی سازی نمایید. با این حالا این وبسایت به اندازه AppyPie توانا وجود ندارد.

 

ورژن مجانی اپ ساز آنلاین AppMakr به شما اذن می‌دهد یک نرم‌افزار اندروید و آیفون سوای تبلیغات ساخت و ساز نمایید. ۲ دلار در ماه به شما اذن می‌دهد یک اپلیکیشن اندروید با علامت AppMakr ساخت نمائید. ۳۹ دلار در ماه به شما اذن می‌دهد ۱۰ اپ اندروید فارغ از علامت AppMakr ساخت نمایید و به شما اذن می‌دهد نرم‌افزار خویش را هر کجا که می‌خواهید منتشر فرمایید و همچنین کد سورس را اخذ نمائید. ۹۹ دلار در ماه به شما اذن می‌دهد یک اپ اندروید در گوگل پلی استور یا این که یک نرم افزار آیفون در iTunes و اما سوای علامت منتشر فرمایید.

 

شایسته ترین وب سایت های بدون‌پول ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن اندروید و آیفون آنلاین

 

در صورتیکه علاقمند به موسیقی می‌باشید از ۱۱ خدمت تولید نوا، نوازندگی با ویولون، ارگ، گیتار و.. آنلاین به کار گیری فرمایید.

 

تولید اپ اندرویدی و آیفون به طور آنلاین در AppInstitute

وب سایت اپ ساز آنلاین AppInstitute یک کدام از دیگر از تولیدکننده های آنلاین نرم‌افزار های اندروید بسیار مخاطب پسند میباشد. یکی‌از ادله هایی که سبب ساز تمایز این وبسایت شده‌است این میباشد که هنگامی مراحل ساخت‌و‌ساز نرم افزار در وبسایت آغاز میشود از شما میخواهد که براساس هدفی که دارید یک تمپلت گزینش نمائید به عنوان مثال ” فروش مواد” و آن گاه با کلیک روی سربرگ هایی که شایسته ترین ابزارهای لازم شما‌را اکران میدهد شما میتوانید یک دسته مطلوب (مانند کافی شاپ، کلیسا و…) برای خویش گزینش نمایید.

 

یکی‌از خصوصیت های مخصوص دیگر AppInstitute این میباشد که پس از تعیین تمپلت اساسی خویش می‌توانید شماره تلفن تان را وارد نمایید و فورا یک پیوند به نرم افزار هایی که تا قبل از این ساخته اید ارسال می نماید. البته متوجه شدیم که AppInstitute جواب دهی کندی داراست و خلاقیت مقداری در زمینه‌ی سفارشی سازی اپلیکیشن وجود داراست. با این اکنون کلیپ ها و خدمت چت زنده وجود داراست که به شما امداد می نماید تا سریع خیس کارهایتان را انجام دهید.

 

این خدمت برنامه میکر بسیار لوکس میباشد میباشد و هزینه آن ۴۰ تا ۱۱۵ دلار در ماه میباشد. برای نشر یک اپلیکیشن اندرویدی شما می بایست ۷۰ دلار در ماه بپردازید و با بها ۱۱۵ دلار شما می‌توانید یک اپلیکیشن آیفون برای خویش بسازید.

 

شایسته ترین تارنما های بدون پول ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار اندروید و آیفون آنلاین

 

برای ساخت و ساز پاورپوینت از پست شایسته ترین نرم افزار و خدمت های ایجاد پاورپوینت و اسلاید شو آنلاین و آفلاین یاری بگیرید.

 

ایجاد اپ آنلاین اندروید با یاری تارنما GoodBarber

با وجود اسم خیره کننده و غریب وب سایت برنامه ساز مجانی GoodBarber، یک تارنما خوب برای ساخت و ساز نرم افزار اندروید به طور آنلاین میباشد. در بخش انتهایی کاغذ وبسایت یک موبایل هوشمند قرار داده شده‌است که از روش آن میتوانید نرم افزار را به طور زنده ملاحظه کنید و با تولید تغییرات در نرم‌افزار بلافاصله در‌این موبایل اعمال گردد. این عمل سبب ساز میگردد که منطق اپ شما به طور کامل بی آلایش باشد و در پباده سازی ایراد معدود تری داشته باشید. برای ساخت و ساز تغییرات در اپلیکیشن شما می بایست از ابزارهایی که در سوی راست میباشد به کار گیری نمائید. ممکن میباشد سفارشی سازی منوها، آیکن ها و قسمت های دیگر پاره ای ارتفاع بکشد زیرا به تعداد کلیک بیشتری نیاز دارااست البته سطح سفارشی سازی این وبسایت بسیار شایان توجه میباشد.


 

  • دیزاین اپلیکیشن