مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


تبلیغات ویدیویی
تبلیغات ویدیویی معمولاً یک کدام از کاربردی ترین و اثرگذارترین نحوه‌های بازاریابی میباشند. این موضوع در ارتباط با تبلیغات داخل اپ‌ای نیز صحت می‌نماید و ساخت محتوای ویدئویی یک کدام از قدرتمندترین طرز‌ها برای جلب اعتنا یوزرها میباشد. امروزه محتوای ویدئویی یکی‌از مبنا‌های اساسی دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهد. همینطور توانسته سبب به گسترش چشمگیر تبلیغات در‌این عرصه خواهد شد. طراحی اپلیکیشن در مشهد

به خصوص در سال‌های اخیر و با فراگیرشدن تلفن‌های همپا هوشمند اکران ویدئو به طور بسیار کلان‌تری در دسترس مردم قرار گرفته میباشد. به گونه ای که آمارها نماد می دهد تبلیغات ویدیویی در تلفن‌های یار بسیار تأثیرگذارتر از دیگر دستگاه‌ها میباشد. برای اینکه تحت عنوان یک گسترش دهنده برنامه، در نرم افزار متبوع خویش از تبلیغات ویدیویی برای درآمدزایی به کار گیری فرمائید شیوه‌های اکثری وجود دارااست. نوع درآمدزایی شما بسته به توافق شما و طرف مقابل میباشد.

گونه های طرز‌های درآمدزایی از این نحوه را می‌اقتدار به تعدادی مجموعه تقسیم کرد: درآمد به ازای هر بازدید ویدئو به طور بی نقص، یا این که همان درآمد به ازای هر اکران، درآمد به ازای هر نصب نرم افزار و درآمد به ازای هر کار خاص دیگری که قادر است به طور توافقی باشد، به عنوان مثال درآمد به ازای هر کلیک کاربر بر روی پیوند متبوع. طبق داده های عددی منتشر گردیده در سال ۲۰۱۷ در همین سال کمپانی‌های تبلیغاتی چیزی نزدیک به ۴ میلیارد دلار از منابع بازاریابی خویش را صرف تبلیغات ویدیویی نرم افزار‌های موبایلی کرده‌اند. در سال‌های اخیر این عدد به رقمی بسیار بالا رسیده میباشد.

تبلیغات ویدیویی داخل برنامه شما می توانند به طرز‌های مختلفی پخش شوند. پیش پخش باشند، در میان پخش باشند و دربین اپلیکیشن در اکنون انجام پخش شوند و یا این که در انتهای پخش از آنها استعمال شود. همینطور شما میتوانید از این ویدیوها تحت عنوان تبلیغات پاداش دار استعمال نمایید.

تبلیغات بنری
تبلیغات بنری یکی‌از کهن‌ترین گونه های تبلیغات میباشد که اثرگذاری خویش را در طی سال جاری‌ها ثابت نموده است. این نوع از تبلیغات سال‌هاست که در اشکال نرم‌افزار‌ها و اینترنت‌تارنما‌ها گزینه استعمال قرار می گیرد. تداوم استعمال از آن نماد از اثربخشی بالای این مجموعه از تبلیغات داراست. ولی گرافیک عالی و کیفیت بالا و جذابیت بصری بالا یکی کارداران توفیق این مجموعه از تبلیغات می باشند. تبلیغات بنری در واقع بنرهای تصویری می باشند که غرض آن ها رساندن پیام تبلیغاتی متبوع در پوسته تصاویر جالب میباشد. تبلیغات بنری نسبت به نوع ویدیویی آن بسیار بی آلایش‌خیس می باشند و همینطور هزینه کمتری برای پیاده سازی آنها نیاز میباشد.

شما میتوانید این بنر تبلیغاتی را تحت عنوان یک قاب خرد در کناره‌ای از برنامه خویش در لحاظ بگیرید. این بنرهای تبلیغاتی از دید فنی می توانند به طور تصاویر اثبات و یا این که متحرک پیاده سازی شوند. همینطور برای اکران آن ها در ورقه نرم افزار طریق‌های متنوعی وجود دارااست که با اعتنا به توافقات طرفین و نوع نرم افزار در ارتباط با آن تصمیم گیری میگردد. بنرها می توانند به طور نواری، نیم برگه و یا این که آحاد برگه اکران داده شوند. از جمله تبلیغات آحاد کاغذ معمولاً بعد از نقطه پایان عمل مخاطب و یا این که پیش از آن اکران داده می گردد.

بها زیر این گروه از تبلیغات در عین اثربخشی بالا و آسانی پیاده سازی آنها اکثری از صاحبان مشاغل را به سمت این نوع از تبلیغ در نرم افزار‌ها سوق می دهند. تبلیغات بنری جز تبلیغات پرطرفدار در دیجیتال مارکتینگ می باشند.

تبلیغات همسان یا این که Native
این نوع تبلیغات به عبارتی‌طور که از نامشان نیز معین میباشد با متن و یا این که فضای نمایشی نرم افزار‌ها همسو میباشند. این تبلیغات از گونه های تبلیغات خوشایندتر می باشند و یوزرها گارد کمتری نسبت بدین نوع از بازاریابی دارا هستند. همسان و یا این که نیتیو در نگاه نخستین به وسیله کاربر به دیده تبلیغات چشم نمی شود. همین مورد قادر است تأثیرگذاری این نوع از تبلیغات را ارتقا دهد. به گونه ای که استفاده کننده این تبلیغات را مشاهده می‌نماید و می خواند؛ البته در نگاه نخستین متوجه تبلیغ نمیشود و بعداز قرائت آن متوجه ماهیت تبلیغی میگردد. در این‌حالت تبلیغ میتواند تاثیر خویش را بر استفاده کننده بگذارد فارغ از اینکه کاربر را زده نماید.

معمولاً وجود تبلیغات بین یک اپ و یا این که برنامه‌های متعدد برای کاربر آزار دهنده میباشد. در شرایطی که خودمان را به مکان کاربر بگذاریم متوجه می‌شویم که در اواسط یک محتوای آموزشی، سرگرمی و یا این که خدماتی عشق‌ای به دیدن محتوای تبلیغاتی اعم از ویدئو، بنر و یا این که متن‌ها تبلیغی نداریم.

البته تبلیغاتی که به طور همسان با محتوای اینترنت‌وب سایت، نرم افزار یا این که صفحه ها کانال‌های اجتماعی ترکیب گردیده‌اند می توانند مفیدتر واقع شوند و کمتر استفاده کننده را پس بزنند. این نوع از تبلغات میتوانند از نوع متن، تصویر، ترکیبی از متن و عکس و یا این که به کار گیری از آیکون‌های متعدد دستیابی و امور در نرم افزار و یا این که اینترنت‌وبسایت متبوع شماست.
 

  • دیزاین اپلیکیشن