مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حال در   طراحی اپلیکیشن   صورتیکه یک ایده ای در رابطه ساخت‌و‌ساز نرم افزار در ذهنم داشته باشم، بایستی از کجا آغاز کنم؟

 

جواب این میباشد که هنگامی که در رابطه مضمون‌ و پباده سازی اپلیکیشنتان تصمیم گرفتید، بایستی روش پباده سازی نرم افزار را مدنظر قرار دهید. برای ایجاد کردن یک نرم افزار دو شیوه عمده وجود دارااست:

 

چاره نخستین: به کار گیری از ابزارهای سازنده نرم افزار

راهکار دوم: امداد به دست آوردن از یک کمپانی سازنده اپ

استعمال از ابزارهای تولیدکننده نرم افزار

پیش از هر چیز بایستی این پرسش را از خودمان بپرسیم که:

 

ابزار تولیدکننده نرم افزار (app builder) چه است؟

 

ابزار سازنده نرم افزار، در واقعیت یک ابزار آنلاینی میباشد که به شما یاری میکند تا روند ساخت و ساز نرم افزار را به سادگی اعمال دهید و در کوتاه ترین مجال بتوانید نرم افزار گزینه نظرتان را بسازید. ابزارهای خالق نرم افزار ابزارهایی می باشند که به کار گیری از آن‌ها برای همگی اشخاص خیلی سهل میباشد. حتی به هنگام به کارگیری از آن ها نیازی به تجربه در کدنویسی هم ندارید. شما می توانید با استعمال از خصوصیت هایی که‌این ابزارها در اختیارتان قرار می دهند، فعالیت ایجاد نرم افزار را اعمال دهید. به همین راحتی! اشکال مختلفی از ابزارهای خالق نرم افزار در دسترس قرار دارا هستند که شما می توانید با به کار گیری از آنان نرم افزار‌های لازم خودتان را ساخت و ساز فرمائید. شما می‌توانید از در بین ابزارهای مو جود برای ساخت و ساز نرم افزار، ابزاری را که برایتان از تمامی مطلوب خیس میباشد تعیین فرمائید اما پیش از این که بخواهید از در بین این ابزارها گزینش نمائید، بهتر میباشد تصمیم بگیرید که‌این نرم افزار را بر روی کدام پلتفرم میخواهید ساخت و ساز فرمائید. آنگاه یک لیستی از مجموع خصوصیت هایی که میخواهید نرم افزار شما داشته باشد تولید فرمائید و مجدد ارزیابی کنید و ملاحظه کنید که آیا این ابزار تولیدکننده نرم افزار می‌تواند این خصوصیات را برای شما مهیا آورد یا این که نه. همینطور بایستی تحلیل فرمائید که آیا ابزاری که برای ایجاد نرم افزار میخواهید از آن استعمال فرمائید می تواند به شما یاری دهد تا این الگوها و رنگ‌ها و دیگر جزئیاتی را که در ذهنتان میباشد، برای اپلیکیشنتان ایفا فرمایید یا این که نه.

 

چه طور یک نرم افزار تلفن همراه بسازیم و روش درآمدزایی از نرم افزار گوشی

اما به کار گیری از ابزارهای خالق نرم افزار هم خالی از عیب و نقص وجود ندارد و دارنده معایبی نیز هست. به‌دنبال به توضیح مزیتها و معایب به کار گیری از این ابزارها می‌پردازیم:


 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

قدم 1: اصول  طراحی اپلیکیشن  ضروری Java برای اپلیکیشن‌نویسی اندروید را خاطر بگیریدگویش مهم اپ‌نویسی اندروید لهجه Java (جاوا) میباشد. پس برای استارت بایستی مفاهیم شی‌ء‌گرای این لهجه را خاطر بگیرید و بدانید چطور از آنان به کارگیری فرمائید: کلاس‌ها، رابط‌ها (Interfaces)، وراثت (Inheritance)، بسته‌ها (Packages) و مواقعی از این دست جزو ضروریاتی می‌باشند که می بایست مطلقاً آن‌ها‌را فرا بگیرید. علاوه بر این، بایستی حافظه بگیرید که چطور از رایج‌ترین APIهای Java به کار گیری نمایید؛ شیوه فایده‌گیری از Android Studio و کیت توسعه و گسترش قابل انعطاف‌افزاری اندروید را نیز به خیر بیاموزید. گفتنی میباشد که برای آغاز یادگیری جاوا می توانید از این لینک و پیوند(+) استعمال فرمائید.

قدم 2: با مقدمات اپلیکیشن‌نویسی اندروید آشنا گردیدبعداز این که Java را آموختید رفته رفته می توانید با اندروید استودیو نرم افزار‌های اندرویدی بسازید. درین راستا معدود‌معدود ما یحتاج میباشد معماری اندروید و موادسازنده پباده سازی متریال (Material Design) را حافظه بگیرید، اصول آزمودن رابط کاربری را بیاموزید، طریق‌های رفع باگ (Debugging) را بدانید و همین‌طور با Firebase و Google Play آشنا گردید؛ یعنی بایستی آحاد مورد ها مایحتاج درخصوص روند اپ‌نویسی اندروید را فرا بگیرید. شما میتوانید برای آغاز و با غرض حافظه دریافت کردن اصول مقدماتی اپ‌نویسی اندروید از این لینک و پیوند(+) استعمال فرمائید.

قدم 3: در نرم افزار‌نویسی اندروید پیشرفت نماییدآن گاه می بایست در زمینه ی کیت بسط قابل انعطاف‌افزاری اندروید – یا این که به عبارتی Android SDK – بیشتر خاطر بگیرید، ورژن‌های گوناگون اندروید را بشناسید، با APIهای RESTful آشنا گردید و با مشابه‌ساز Genymotion تمرین نمائید. می بایست بیاموزید چطور شایسته ترین همت را در نرم افزار‌های اندروید خویش داشته باشید و چطور از کتابخانه‌های مختلف استعمال نمایید. آنگاه می توانید برای داشتن رزومه قدرتمند، یک‌سری نرم افزار آزمایشی بنویسید؛ همانند نرم افزار ماشین اکانت، یک نرم‌افزار ذخیره یادداشت (Note) یا این که مفاد دیگری از این دست. درین راستا شاید این دو فراگیری (+)، (+) نیز بتوانند به شما یاری نمایند.

قدم 4: خاطر بگیرید که چطور از نرم افزار‌های اندروید درآمد کسب نماییددرین نصیب حیاتی از مراحل بدل شدن به یک اپ‌نویس اندروید، بایستی خاطر بگیرید که چطور با نرم افزار‌نویسی برای این پلتفرم، درآمد کسب نمایید. مایحتاج میباشد بیاموزید که سوای جراحت وارد کردن به تجربه مخاطب در هنگام استعمال از نرم افزار شما در آن تبلیغ نمائید و درآمد داشته باشید. می بایست شایسته ترین شیوه های اکران بنر تبلیغاتی، بررسی بر تبلیغات و تکثیر اپ‌ها را فرا بگیرید. از استراتژی‌های نرم افزار‌نویسی تجاری، ارزش‌گذاری و … با خبر گردید و راجع‌به AdMob، بستر تبلیغاتی تلفن همراه گوگل، بازار و دیگر مغازه‌ها استحضار کسب نمایید تا بتوانید نرم افزار‌هایی سودمند بنویسید و به تکثیر برسانید.
قدم 5: خویش را با کمپانی در یک پروژه حقیقی وواقعی و هدفمند بیازماییددر غایت برای تحلیل آخری بضاعت‌هایی که به دست آورده‌اید، می بایست خویش را در یک پروژه حقیقی و هدفمند بیازمایید. اجزای اساس‌ای روند توسعه و گسترش یک نرم افزار اندروید عبارت‌اند از: پیاده‌سازی UI و UX، ذخیره‌سازی داده‌ها (Data Storage)، یکدست‌سازی سیستمی (System Integration)، تست نرم افزار و رفع خطاهای (Debugging) آن.

شما با این فعالیت، معیار فهم و شعور خویش را از معماری اندروید، تشکیل داد مثال اول (Prototyping)، مفاهیم پباده سازی متریال (Material Design)، فایربیس (Firebase)، یک پارچه‌سازی APIهای فرد ثالث، تست متاع ، اکران اطلاع رسانی در نرم‌افزار و نشر متاع پایانی نماد می‌دهید. به طور خلاصه بایستی آنچه مانده میباشد را طی پروژه‌های حقیقی وواقعی حافظه بگیرید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

استفاده از اپلیکیشن های موبایل برای متفاوت سازی بازاریابی دیجیتال

چه چیزی منجر می گردد تا  طراحی اپلیکیشن  نرم افزار‌های تلفن همراه به انتخابی هوشمند برای کسب و کار تبدیل شوند؟ تمامی چیز به آن ابزار داخل جیب استفاده کننده پایانی مربوط می‌گردد که شرکت کردن و نگهداری مشتریان را برای کسب و امور بی آلایش‌خیس می‌سازد.

درحالی‌که رقبای شما برای بهبود تجربه تارنما، تقویت زیرساختهای فناوری و کامل شدن سرویس ها با یاری فناوری‌های امروزی کارایی می‌نمایند، شما میتوانید بخش اعظمی از این امور را صرفا با یک نرم افزار تلفن همراه اعمال دهید. امروزه اکثری از همه تراکنش‌های بیزنس الکترونیک از روش گوشی شکل می گیرد. ۸۵ درصد از مشتریان ترجیح می دهند تا از نرم افزار تلفن همراه به مکان تارنما به کارگیری نمایند. نرم افزار‌های تلفن همراه سبب ساز آشنایی بیشتر از مارک میشوند. امروزه تعداد بسیار بیشتری از سرمایه گذارها از نرم افزار موبایلی هیبرید (با امداد ابزارهایی مانند RFID) برای کمپین های بازاریابی به کار گیری می‌نمایند.

نرم افزار‌های تلفن همراه می بایست به راحتی در معاش روزانه یوزرها وارد شوند و خصوصیت‌های منحصربه‌فرد و یگانه‌ای داشته باشد به طوریکه خرید شل‌خیس و کامل‌خیس ایفا گیرد. مطمئن گردید که نرم افزار گوشی شما دارنده خصوصیت‌هایی میباشد که سبب ساز تشویق خرید گردیده و درآمد را ارتقا می دهد. مورد مهمی که بایستی به خیال سپرده گردد این میباشد که شبیه با همه تصمیمات تجاری، مزیت داشتن یک نرم افزار بایستی از هزینه پباده سازی و مراقبت آن بیشتر باشد. همگی چیز در‌این مراحل به وضعیت خاص و ویژه شما بستگی دارااست.

امروزه ابزارهای قابل حمل به بخشی اساسی از معاش آدم‌ها تبدیل گردیده در فیض نرم افزار‌ها در آن‌ها مخلوط میشوند. بازاریابی دیجیتال دیگر تنها به برخورد صرف معطوف نمی شود. به عبارت دیگر، بازاریابی با یاری نرم افزار تلفن همراه می بایست فرای عرف‌های معمول و قراردادی باشد. کلیه این حقایق به ما در گزینش آینده بازار دیجیتال یاری می‌نمایند. فعلا تمامی چیز وارد گوشی گردیده و وقت آن رسیده تا کسب و امور به سمت آن جنبش نمایند.

همه این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته‌اند؛ نرم افزار تلفن همراه یا این که اپلیکیشن تلفن همراه اسم دارا‌هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم دلیل یک موبایل یار و همدم، برای انجام مستلزم بستر و سیستم برهان ما یحتاج خویش باشند. یک نرم افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر شالوده سیستم استدلال اندروید باشد که در این‌حالت به‌این اپلیکیشن اصطلاحاً نرم افزار گوشی اندروید میگویند، یا این که ممکن میباشد سیستم عاملی که‌این برنامه را مدیر میکند برپایه IOS باشد که دراین‌صورت به آن نرم افزار IOS می گویند. امروزه برای دیگر سیستم ادله‌ها همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار‌هایی بسته به نوع بستر سیستم استدلال پباده سازی گردیده‌است.

اقتدار نرم افزار های تلفن همراه در گوناگون سازی بازاریابی دیجیتال
بسط دهندگان نرم افزار گوشی، همانگونه که کوشش کرده اند براساس دستگاه‌های متعدد نسخه‌های متفاوتی از برنامه را ارائه دهند، برای سیستم برهان‌های مختلفی که ممکن میباشد بر روی گوشی به عمل رود نیز تلاش می‌کنند به ایجاد کرد و پباده سازی نسخه‌های مختلفی از یک نرم افزار گوشی بپردازند.

عارضه ها اصلی بودن نرم افزار‌های گوشی برای کسب و کارتان
مدام در دیده بودن
امروزه یوزرها ساعتها متعددی از شبانه روز را به استعمال از تلفن همراه تخصیص می دهند. تعداد نرم افزار هایی که مدام بوسیله یوزرها به کارگیری شوند چندان زیاد وجود ندارد. در شرایطی‌که نرم افزار شما جذابیت متعددی داشته باشد و برای کمپانی هم سودآور باشد، احتمال دانلود آن خیلی زیاد خواهد بود. برای این مراد می بایست حواستان باشد که ساختار و جلوه اول نرم افزار بسیار جالب باشد. ذهن بشر مدام دنبال دیدنی ترین‌هاست و داشتن اپلیکیشنی با اقتدار روئت کرد فراوان به شما یاری می نماید تا دیده مخاطب را در هر توشه جستجوی داده ها در تلفن همراه به خودتان جذب نمایید.

  • دیزاین اپلیکیشن