مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۲۰ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اهمیت صفحه فرود در طراحی اپلیکیشن


پباده سازی نرم‌افزار و طراحی اپلیکیشن  شایسته ترین ایده برای تولید یک رابطه خوب و سلامت با مشتریان میباشد. صفحه های فرود قابلیت و امکان قرارگیری کال تو اکشن بر روی اپ‌های کاربردی تلفن همراه را دارا‌هستند که مزایای نامحدودی را برای کسب و امور تولید کرده و به رویش آن‌ها یاری فراوانی خواهند کرد.

برای یک شخص غیر فن‌ای، نرم افزار های موبایل صرفا یک اپلیکیشن محسوب می‌شود البته در واقعیت، یک طراح و توسعه و گسترش دهنده نرم افزار دانسته که چه همت‌هایی برای فعال سازی و گسترش یک برنامه گوشی شکل می‌گیرد. این دستور مستلزم عمل طاقت فرسا برای هدایت کردن مخاطب به سمت اپلیکیشن تلفن همراه میباشد که در‌این روند صفحه ها فرود نقش مهمی ایفا می‌نمایند. درپی در رابطه اهمیت برگه فرود اپ و چندین عامل حرف می‌کنیم که چرا همگی سازندگان و توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشن می بایست بر روی آنان تمرکز نمایند. ( پباده سازی برنامه در مشهد )

عارضه ها اهمیت ورقه فرود برای برنامه های تلفن همراه
پباده سازی نرم‌افزار اندروید بیشتر از سایر سیستم دلیل های گوشی با استقبال یوزرها مواجه شده‌است. چون دستگاه های موبایل اندرویدی که قابلیت و امکان پشتیبانی از این اپلیکیشن را دارا‌هستند؛ روز آپ دیت در حالا ایجاد و بسط می باشند، به این ترتیب اعتنا به ساخت صفحه ها فرود برای نرم افزار هایی که از این سیستم ادله پشتیبانی می نمایند، بسیار اهمیت دارااست.

از هدف ها کسب ‌و عمل خویش پشتیبانی نمایید
صفحه های فرود به صاحبان کسب و امور در افزایش سطح تولیدات خویش امداد می‌نماید تا مشتریان نو را جذب و با تولید رابطه آنلاین با یوزرها در دستیابی به یک بازار تجاری مالامال رونق منجر ارتقاء فروش بیزنس ها گردد. همینطور، لندینگ یا این که کاغذ فرود به اندازه‌گیری واحد سنجش پیروزی استراتژی‌های کسب ‌و امور از روش عده‌آوری داده ها ظریف در بازار امداد کننده میباشد.
تقویت بیانات
متخصصان بازاریابی میگویند که صفحه ها فرود به ارتقاء مکالمات در کانال امداد می‌نمایند. این دستور صرفا به‌این عامل واقعه میفتد که صفحه ها ورودی یک کال تو اکشن به بازدید کنندگان در کاغذ ارائه میدهند که‌این فعالیت را برای استفاده کننده سهل و آسان می نماید و مشتریان می‌توانند به راحتی روی آن کلیک کرده و مبادرت مطلوب را انجام دهند. این فرمان سبب ساز ساخت‌و‌ساز رابطه بیشتر بین مشتریان و کسب ‌و عمل گردیده و باعث به فروش فراتر می شود.
بهبود تدبیر از مارک
کمپانی‌ها در گفت و گو بازاریابی نرم افزار برای برندسازی خویش، یک کاغذ فرود برای اپلیکیشن شان پباده سازی می‌نمایند. طراحان نرم افزار های گوشی میتوانند این صفحه ها را با یک لحن، مدل و ظواهر مخصوص پباده سازی کرده تا دیده‌انداز و رسالت مارک را منعکس نماید. این فعالیت به صورت طبیعی به ارتقا قیمت مارک در بازار امداد می‌نماید و شما تحت عنوان مالک کسب و فعالیت می توانید جلوتر از رقبای خویش قرار بگیرید.
پشتیبانی آنلاین از مخاطبین
پشتیبانی انلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان از APP به استفاده کننده و بعد از آن به خریداران بالقوه ضروری میباشد. می ‌اقتدار از صفحه ها لندینگ برای هدایت بدون واسطه کاربر به مجموعه سرویس ها فروش استفاده نمود و آنها می توانند درخواست‌های خریداران را با سهولت حل نمایند. گسترش دهندگان نرم افزار کاربردی همینطور می توانند قسمت FAQ را به صفحه های فرود اضافه نمایند که اشخاص به راحتی جواب رایج‌ترین سوال‌های مربوط به برنامه را در آنجا پیدا نمایند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

تعرفه پباده سازی برنامه اندروید :

اندروید که در طراحی اپلیکیشن نوشته ی علمی نرم‌افزار اندروید چه می‌باشد در زمینه ی آن توضیحات مفصلی داده شده‌است را میتوان یکی‌از پرکاربردترین سیستم استدلال های تلفن های هوشمند دانست که بیشتر از ۷۰٪ موبایل های هوشمند را تشکیل می‌دهد و از این رو یک کدام از وسیع ترین بازارهای غرض برای پباده سازی برنامه گوشی خواهد بود اما دیدنی میباشد بدانید تعرفه پباده سازی نرم‌افزار اندروید به مراتب ارزانتر از برنامه های IOS خواهد بود.

 

از این رو ، این سیستم برهان ( اندروید ) نیز واحد سنجش های خاص خویش برای نرخ‌گذاری را دارااست که با در حیث به دست آوردن تجهیزات آیتم درخواست شما و امکان های مو جود در سیستم ادله اندروید ، برآورد می شود . بطور نمونه در شرایطی‌که به تامل پباده سازی برنامه گوشی می باشید که با نقشه ، مسیریابی ، تقریب فاصله و … را در خویش مکان داده باشد ،‌ مبنی بر همین قابلیت و امکان های ، هزینه پباده سازی نرم‌افزار اندروید شما گوناگون شود ، پس ارائه یک پروپزال ظریف از منظور های شما ، شایسته ترین نحوه برای ارائه ارزش ظریف برای توصیه پباده سازی نرم‌افزار با قیمت ارزان خواهد بود تا با کلیه جزئیات نرم‌افزار شما آشنا شویم و شایسته ترین بها را برای پباده سازی اپ شما ارائه نماییم .

 

عامل ها تاثیرگذار بر هزینه ساخت و ساز برنامه

کارداران متعددی بر روی ارزش های نرم‌افزار تاثیرگذارند. در اینجا به مهمترین عامل ها انتخاب کننده هزینه تولید نرم‌افزار می‌پردازیم.

 

دست اندرکاران فنی و پیچیدگی آن

تعداد سیستم عوامل و دستگاه هایی که نرم‌افزار می بایست روی آن اجرا خواهد شد

UI و UX و گرافیک و برنامه کودکان های پباده سازی گردیده

روش اتصال نرم‌افزار به سرور

سبک کسب و فعالیت

سعی و قابلیت و امکان های اپ

بازه زمانی انجام پروژه

پلتفرم و استعمال از قالب های فراهم یا این که پباده سازی مخصوص آن

تکنولوژی Native و Multiplatform

 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

زبان های برنامه نویسی موبایل


گویش اپ نویسی مطلوب برای سیستم دلیل های گوشی
نرم‌افزار نویسی تلفن همراه امروزه یکی‌از پرکاربردترین حوزه های مربوط به  طراحی اپلیکیشن علم ها کامپیوتر و اپ نویسی گردیده ولی برای اشخاص مبتدی و تازه کار اولی سوالی که پیش میاید این میباشد که کدامیک از گویش های اپلیکیشن نویسی گوشی مزیت های بیشتری دارااست؟ در جواب بدین پرسش دیگری پیش میاید اینکه غرض شما از اپ نویسی گوشی استعمال در چه پلت فُرمی میباشد؟ آیا می‌خواهید بر روی سیستم برهان اندروید قادر باشد و یا این که می‌خواهید بر روی iOS به خیر و خوبی عمل نماید و یااینکه نیاز دارید طرحی نوشته گردد که بر روی هر دو سیستم استدلال فعالیت نماید؟ جواب به هریک از این سوال ها ما‌را به سمت یک نوع از لهجه های نرم افزار نویسی هدایت میکند.

به‌دنبال ی این نوشته‌علمی به نظارت لهجه های اصلی اپلیکیشن نویسی تلفن همراه به یار موردها استعمال ی آن ها خوا‌هیم پرداخت.

HTML5 و CSS3
HTML5 به نوعی جهش یافته و بی نقص گردیده ی لهجه HTML میباشد. شما به آسانی و در پهنا یکسری ماه میتوانید با داشتن داده ها نسبی از گویش HTML5 و قالب بندی CSS3 مبادرت به تایپ کردن طرحی فرمایید که به آسانی بر روی مجموع دستگاه ها و در هر سایزی قابل دسترسی باشد. برای این مراد و برای اینکه بتوانید اپلیکیشن بی نقص تری داشته باشید نیاز میباشد تا حدودی به لهجه نرم افزار نویسی PHP و JavaScript مسلط باشید. ولی گشوده هم تاکید می کنم این نوع نرم افزار نویسی در حالتی میباشد که اپلیکیشن شما زیر اینترنت باشد و با گشوده شدن کاغذ ی مرورگر به آن دسترسی داشته باشید.


JAVA
قبل از اینکه به معرفی این گویش بپردازم بایستی اشاره کنم که فی مابین لهجه جاوا و جاوااسکریپت تفاوت عمده ای میباشد و صرفا شباهت اساسی این دو گویش در نام آنهاست. جاوا اسکریپت یک گویش اسکریپت نویسی میباشد. ولی جاوا یک لهجه اپ نویسی میباشد. اگرچه جاوااسکریپت در اینترنت به کار گیری های متفاوت و مهمی دارااست ولی در اپلیکیشن نویسی گوشی آنچنان کاربرد ندارد اما جاوا یک لهجه بسیار قدرتمند برای اپلیکیشن نویسی تلفن همراه میباشد و در صورتی‌که کسی بخواهد بطور تخصصی بر روی سیستم استدلال اندروید عمل نماید شایسته ترین زبانی که می قدرت توصیه کرد گویش جاوا میباشد.


Swift
پایانی API اپل coca و coca touch اسم داراست. کمپانی اپل لهجه اپلیکیشن نویسی swift را تحت عنوان شایسته ترین و مطلوب ترین گویش برای اپ نویسی سیستم های iOS معرفی کرده و دسترسی به API های این موسسه از روش این اپلیکیشن قابلیت پذیر میباشد. قابل ذکر میباشد که Swift تا آخر سال به یک اپلیکیشن open source تبدیل می شود و در فیض یوزرها بیشتری برای اپلیکیشن نویسی به سمت این لهجه میایند.


C++
در‌حالتی که می خواهید به سمت اپلیکیشن نویسی برای سیستم استدلال های ذیل ویندوز بروید بهتر میباشد که به گویش های C++ /C# مسلط باشید. ولی قابل ذکر میباشد که درحال حاضر نرم‌افزار های پایین ویندوز دوستداران چندانی روی تلفن های هوشمند ندارد البته با معرفی ویندوز تلفن همراه ۱۰ احتمالا یوزرها این سیستم استدلال بیشتر می‌گردد و در سود نیاز به اپ نویسی بر روی این سیستم دلیل نیز بیشتر شم گردد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

لهجه های اپ نویسی تلفن همراه برای دو سیستم ادله اندروید و IOS:

سی شارپ(C#):

c#-نرم افزار نویسی گوشی

 

سی شارپ! این گویش اپلیکیشن نویسی برای طراحی اپلیکیشن  یک لهجه یک‌سری الگویی می‌باشد که علاوه بر شی گرا بودن جز گرا نیز میباشد که به وسیله مایکرو سافت ساخته شده است و دارنده هدف ها همگانی میباشد. به همین خیال خواهیم توانست این لهجه را مشابه آچار فرانسه بدانیم زیرا این لهجه در هر مورد ای که بخواهید وارد گردید کاربرد داراست، از طراحی وب گرفته تا اپ های موبایلی و ... .

مراد از هدف ها همگانی داشتن چه می باشد؟

 

یعنی این که محدوده بزرگ ای از اپ های متعدد را می اقتدار با به کار گیری از C# تولید نمود. حتی با آن گونه های مختلفی از اپلیکیشن ها مثلا اپ های سرور، بازی هایی برای دسکتاپ و تلفن همراه، خدمت های اینترنت و … را تولید نمایید.

در حالتی‌که شما می‌خواهید یک برنامه بازی ساخت‌و‌ساز فرمائید:

 

توصیه ما تعیین سی شارپ میباشد به دلیل آن که این گویش بوسیله Unity3D پشتیبانی می‌شود. سی شارپ یک ورژن معمولی خیس و شی گرا از C و ++C میباشد و دارنده اقتدار ++C و سهل بودن ویژوال بیسیک میباشد. همینطور تحت عنوان یک ورژن معمولی از جاوا نیز مذکور می‌شود و همچون جاوا، امکان بازیافت یاد (آشغال‌روبی ) را دارااست. این یعنی نیازی به نگرانی در مواقعی مانند کمبود خاطر و ول کردن حافظه موقت نیست. در عین اکنون سی شارپ جدیدتر از جاوا میباشد.

ابزار ایجاد برای برنامه های موبایلی در سی شارپ چه اسم داراست؟

 

Xamarin ابرازیست برای افرادی که در مورد سی شارپ کار می نمایند تا بتوانند نرم‌افزار های خویش را برای اندروید و iOS ساخت کنند.

برای آنکه متوجه گردید که ساخت و ساز یک اپ گوشی با استعمال از C# تا چه حد می‌تواند فعالیت دیدنی و معمولی ای باشد کافیست که به نوشته‌ی علمی زامارین چه است ؟ ما محرمانه بزنید و با خصوصیات و اسرار این گویش آشنا گردید.

 

همینطور با Xamarin میتوان اپلیکیشنی که ایجاد آن با به کار گیری از سایر گویش های اپ نویسی بیش تر از یک هفته دوران میبرد را در دوران یک روز تشکیل داد. به همین خیال و خاطر ما یه سفارش عالی برای شما دوستان داریم و آن یادگرفتن سی شارپ مقدماتی تا میانگین این لهجه میباشد. پس مفاهیم نخستین این لهجه را به خیر و خوبی برای آغاز ماهر شدن و داشتن شغلی در آینده برای درآمدتان با این عصر بیاموزید.

پی اچ پی(php):

php-اپلیکیشن نویسی تلفن همراه

 

کلمه PHP برگرفته از عبارت Hypertext Preprocessor میباشد و یک گویش نرم افزار نویسی سمت سرور به طور کدباز میباشد. این لهجه به وسیله Zend Technologies در سال 1995 تولید شد و در بالا برای ساخت سایت گزینه به کارگیری قرار می گرفت و مقصود از ساخت آن نیز طراحی وب ها با استعمال از آن بود. البته امروزه کاربردهای این لهجه ارتقاء یافته میباشد که به عنوان مثال آن ها می شود به پباده سازی نرم افزار های اندروید اشاره کرد.

 

این لهجه علاوه بر اسکریپت نویسی سمت سرور برای اسکریپت نویسی در خط امر نیز به کار گیری می‌گردد. با وجود آنکه PHP در اولِ ظهور یک لهجه اپلیکیشن نویسی کاربردی برای ساخت سایت های دینامیک بود ولی امروزه این گویش به حدی پیشرفت داشته میباشد که می اقتدار از آن برای ساخت‌و‌ساز اپ های اندروید و برنامه های ios نیز بهره برد. با به کار گیری از PHAP توسعه و گسترش دهندگان میتوانند به آسانی اپ های اندروید، برنامه های iOS و نرم‌افزار های ویندوز پباده سازی کنند.

 

 

 

سی پلاس پلاس(C++):

c++-اپلیکیشن نویسی گوشی

 

شاید تعجب نمائید مگر میگردد با این گویش هم برنامه های موبایلی ایجاد ؟ می بایست بیان کنم آری می‌شود زیرا از قدیم اعلام کردن دود از کنده بلند میشه.

 

سی پلاس پلاس یک لهجه اپلیکیشن نویسی شی گرا میباشد که تک بعدی نبوده و برای کاربرد های متنوعی می‌تواند آیتم به کارگیری قرار می گیرد. گویش اپ نویسی سی پلاس پلاس سینتکس های خویش را از لهجه سی به ارث برده میباشد و می قدرت اعلام‌کرد که از لهجه سی منشا گرفته میباشد. در حالتی‌که شما لهجه سی را آموخته باشید یادگیری سی پلاس پلاس عمل مشکلی نخواهد بود. این دو لهجه تا حد بسیار متعددی شبیه یکدیگر می باشند البته می اقتدار اظهار‌کرد که سی پلاس پلاس اندکی پیچیده خیس و همینطور کامل تر از گویش سی هست.

در صورتی بخواهیم از نظر پباده سازی نرم افزار های گوشی به سی پلاس پلاس نگاه کنیم:

 

بایستی بیان‌کنم که‌این لهجه اپلیکیشن نویسی کوشش فوق العاده ای در پباده سازی برنامه ها داراست. چون گویش سی پلاس پلاس به جهت داشتن اطراف بسیار کارکشته و قابلیت و امکان دیباگینگ یکدست، کار کشته به ساخت و ساز نرم افزار های تلفن همراه است. از سی پلاس پلاس می قدرت برای ساخت و ساز نرم‌افزار های اندروید، ویندوز و iOS بهره مند شد. یادگیری لهجه نرم افزار نویسی سی پلاس پلاس به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که بتوانید علاوه بر برنامه های تلفن همراه، بازی های گوناگون رایانه ای و ابزارهای تجاری و قابل انعطاف افزارهای بازرگانی نیز ساخت نمائید.

روبی(Ruby):

ruby-نرم‌افزار نویسی تلفن همراه

 

روبی یک گویش نرم افزار نویسی پویا، شی گرا و انعطاف پذیر میباشد که بوسیله یک نرم‌افزار نویس ژاپنی به اسم یوکیهیرو ماتسوموتو در سال 1990 ابداع گردیده و خصوصیت های متعدد لهجه های پرل، آیفل، لیسپ و اسمال تاک الهام قسمت یوکیهیرو ماتسوموتو در ساخت‌و‌ساز روبی بودند که از الگوهای چندگانه پشتیبانی میکند. شما سوای به کارگیری از قاب ورک هایی مثل RubyMotion و Rhodes قدرتمند به ساخت‌و‌ساز هیچ اپلیکیشنی با به کارگیری از روبی نخواهید بود. با استعمال از هر مورد از کادر ورک های ذکر شده شما قوی خواهید بود نرم‌افزار هایی را برای اندروید، iOS، ویندوز ساخت کنید. در‌حالتی که فقط یک لهجه وجود داشته باشد که بتوان اعلام‌کرد سهل وآسان ترین لهجه نرم‌افزار نویسی جان دار در عالم میباشد، آن گویش بدون‌شک روبی خواهد بود. شما میتوانید با به کار گیری از روبی در 10 دقیقه یک نرم افزار ساخت‌و‌ساز نمائید. این لهجه ، هم در یادگیری و هم در به کار گیری بسیار معمولی است.


 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

یادگرفتن ری اکت نیتیو برای نرم افزار نویسی نرم افزار iOS با جاوا اسکریپت

 

 

 

بهتر وجود ندارد که از  طراحی اپلیکیشن  و  ری‌اکت نیتیو (React Native) یا این که فلاتر (Flutter) به کار گیری کنیم؟

به خیال و خاطر وجود چنین مشکلاتی، نرم‌افزار‌های نیتیو مدام برای تایپ کردن عملکردی نسبتاً پیچیده تعیین برتر بوده‌اند.

 

گوگل، فریمورک کراس‌پلتفرم دیگری را به اسم فلاتر (Flutter) عرضه نموده است.

به‌حیث می رسد که فلاتر نرم افزار‌هایی با سرعت و ظاهری خوب می‌سازد و نسبت به راهکارهای پیشین فرآیند نرم‌افزار نویسی سریع‌خیس و سهل و آسان‌تری دارااست و سندها آن نیز مناسبند.

فلاتر نو به نسخه استیبل (stable(1.0 رسیده میباشد و گوگل بسیار از آن حمایت می‌نماید، ولی به لحاظ نمیرسد که انجمن اندروید موقتیً اپ‌ای برای آن داشته باشد.

برخی معتقند فلاتر آینده‌ای پر‌نور داراست، بعضا می گویند به احتمال زیاد گوگل یکسری سال آن‌گاه آن را متوقف می‌نماید و بعضا نیز نظرشان این میباشد که آوازه آن نسبت به الان تغییری نخواهد کرد.

به‌علاوه، فلاتر هنوز نمی‌تواند مثل یک برنامه نیتیو، از کلیه خصوصیت‌ها و کتابخانه‌ها استعمال نماید.

 

 

عصر‌های دارای ربط در فرانش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گفت و گو را کوتاه کنیم.

 

در‌صورتی‌که میخواهید نرم افزار نویسی گوشی را تنها برای سرگرمی خاطر بگیرید، یا این که شروع‌آپی دارید که صرفا محتوایی بی آلایش را اکران می دهد و به خصوصیت‌هایی پیچیده نیاز ندارد، می توانید

فورا یادگیری یکی‌از فریمورک‌های کراس‌پلتفرم را آغاز فرمایید (و دیگر مایحتاج وجود ندارد این پست را بخوانید).

درصورتی که میخواهید تحت عنوان یک نرم‌افزار نویس فعالیت فرمایید، و اقبال خویش را برای جستن یک شغل بالا ببرید، می بایست مبنا‌ای قدرتمند بسازید و نخستین نرم افزار نویسی نیتیو اندروید را حافظه بگیرید.

حتی در صورتی‌که می خواهید نرم‌افزار‌ای به لهجه اندروید بنویسید و iOS برایتان اهمیت ندارد، می بایست در‌پی نیتیو بروید.

 

هم‌چنین خوب میباشد بدانید که اکنون یافت کردن فراگیری‌هایی خوب، نمونه‌های کد و جواب‌هایی مطلوب برای سؤالات اپ نویسی در فلاتر بسیار دشوار‌خیس میباشد.

تحت عنوان یک تازه کار، این قضیه مراحل یادگیری را بسیار خسته‌کننده‌خیس و طولانی‌خیس می‌نماید.

 

 

 

اپلیکیشن نویسی Fuchsia خیلی زود مکان اندروید را می گیرد، مگر خیر؟

در شرایطی که خبرها دارای ارتباط به گوگل را دنبال میکنید، مطلقا اسم فیوشا (Fuchsia) را شنیده‌اید.

فیوشا سیستم‌برهان جدیدی میباشد که گوگل درحال توسعه و گسترش‌ی آن میباشد و می تواند در آینده جایگزین اندروید خواهد شد، ولی هنوز کسی مطمئن وجود ندارد.

البته حتی در صورتی‌که این مسئله صحیح باشد، یکسری سالی ارتفاع می کشد تا این حادثه بیفتد.

حتی آن موقع نیز، نرم افزار‌های اندروید روی فیوشا اجرا خواهند شد (خبرهایی این مورد را تأیید کرده‌اند)، زیرا ول کردن میلیون‌ها اپ اندرویدی برای گوگل بسیار پرهزینه میباشد و گوگل نمی‌تواند همه نرم افزار‌نویسان اندروید را رها نماید.

 

اکنون، خیلی نگران این فریمورک‌های تازه نباشید.

اپ نویسی نیتیو اندروید به‌این زودی‌ها از جایگاه بیرون نخواهد شد و هنگامی در آن تجربه کسب کردید، یادگیری لهجه یا این که فریمورکی دیگر بسیار معمولی‌خیس می‌گردد.

این طور وجود ندارد که بعداز یادگیری، تنها چرا که به نادرست گویش یا این که پلفترمی غلط را تعیین کرده‌اید، مجدد بدون چاره گردید از صفر استارت فرمائید.

با ادراک منطق اپلیکیشن، ساختمان‌داده‌ها و الگوهای پباده سازی کدهای خویش و سایرافراد، دارید مهارت مهندسی نرم افزار را در خویش می‌سازید که از یادگیری لهجه یا این که فریمورک بالاتر می‌رود.

چیزی را گزینش نمائید و تا‌زمانی‌که مبتدی و تازه کار میباشید، رهایش نکنید.

 

 

 

خُب، می خواهم نرم افزار نویسی نیتیو اندروید را حافظه بگیرم! بایستی با جاوا آغاز کنم یا این که کاتلین (Kotlin)؟

درحال حاضر که مسیر نرم افزار نویسی نیتیو را گزینش کرده‌ایم (دست کم این‌طور فرض می کنیم، زیرا هنوز دارید این نوشته ی علمی را می خوانید)، بایستی فی مابین این دو گویش یکی‌از را تعیین کنیم، زیرا برنامه‌های نیتیو اندروید تنها به لهجه جاوا نوشته نمیشوند.

 

احتمالاً شنیده‌اید که گوگل کاتلین را در سال 2017 و در کنفرانس Goole I/O تحت عنوان گویش قانونی first-class نرم افزار نویسی نیتیو اندروید معرفی کرد.

کاتلین یک لهجه نرم افزار نویسی امروزی میباشد که مزایای بسیار بیشتری نسبت به جاوا دارااست. به عنوان مثالً سینتکس ظریف‌تری دارااست، null-safe ااست (یعنی خطاهای کمتری صورت می دهد) و خصوصیت‌های اکثری دارااست که کدنویسی را بی آلایش‌خیس می‌نماید. درین مرحله، می توانید فارغ از یادگیری جاوا، حقیقتاً نرم افزار نیتیو اندروید بسازید.

پس آیا تحت عنوان یک مبتدی و تازه کار، می بایست از جاوا بگذرید و بدون واسطه به سراغ کاتلین بروید؟ یا این که می بایست اولیه جاوای پر اسم و رسم را حافظه بگیرید؟

یا این که شاید بایستی یادگیری هر دو را به طور همزمان با هم استارت نمایید؟

 

فراگیری React Native: اپلیکیشن نویسی اندروید با جاوا اسکریپت

 

خلاصه‌ی مقاله: با جاوا استارت فرمائید.

منابع یادگیری جاوا بسیار بیشترند و اپ‌نویسان نیز نسبت به کاتلین، از آن بیشتر به کارگیری می‌نمایند.

اینک، یادگیری کاتلین سوای یادگیری به طور همزمان جاوا قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد، پس بایستی هردو را به طور همزمان با هم حافظه بگیرید که بیشتر سردرگم میشوید.

کاتلین را موقتاً رها فرمائید و اساس‌تان را کار کشته فرمایید. مخصوصاً در‌حالتی که می خواهید در آینده اپ‌نویس اندروید نباشید.

شالوده‌ی کدهای بخش اعظمی از کمپانی‌ها به گویش جاوا مندرج میباشد و زمان‌های شغلی جاوا بسیار بیشتر از کاتلین میباشد.

بیشتر شغل ها امروز نیز داشتن مهارت در کدنویسی جاوا را الزامی می دانند، ولی اپلیکیشن نویسی کاتلین صرفا یک مزیت به حساب میآید.

و با اینکه گوگل بسیار از کاتلین حمایت می‌نماید، اپلیکیشن‌ای برای حذف پشتیبانیِ جاوا ندارد.

یعنی هر دو به طور یکسان لهجه first-class معتبری میباشند که بضاعت و توان‌هایی شبیه در اپلیکیشن نویسی اندروید دارا‌هستند (اگرچه کاتلین انجام برخی امور را بی آلایش‌خیس می‌نماید).

 

مقایسه تفاوت‌های Angular و React

سفارش فرانش به شما

 

تفاوت Angular و React

 

هنگامی مقداری پیش رفتید و جاوا را تا حدی مطلوب حافظه گرفتید، هنوز میتوانید کاتلین را حافظه بگیرید.

ابداً مشکلی ندارد. به عبارتی‌طور که تا قبل از این هم گفتیم، حافظه دریافت کردن نرم افزار نویسی در معنای محافظت یک لهجه مشخص و معلوم وجود ندارد، زیرا یک گویش فقط یک ابزار میباشد.

پس از اینکه به جاوا مسلط شدید، یادگیری کاتلین صرفا تعدادی هفته‌ای ارتفاع میکشد و میتوانید از هر دو لهجه به طور تعاملی در یک پروژه به کارگیری فرمائید.

پس رفتن از جاوا به کاتلین کاری نقص‌ نخواهد بود.

 

 

 

ولی نمی‌دانم از کجا آغاز کنم! بایستی کتاب یا این که زمان‌های آموزشی بخرم؟

در مجموع، شایسته ترین نحوه برای یادگیری نرم افزار نویسی ایجاد پروژه‌ی خودتان میباشد. اینکه هر مشکلی که پیش می آید یا این که مرحله‌ی بعدی را جست‌وجو فرمایید.

برای این عمل نیازی به کتاب یا این که زمان‌های آموزشی ندارید. در ادمه‌ی این نوشته ی علمی بیشتر در زمینه‌ی این قضیه حرف خوا هیم کرد.

 

با این وجود، درصورتی که نو آغاز به فعالیت کرده‌اید، احتمالاً به هیچ عنوانً نمی‌دانید از کجا آغاز فرمایید.

 

یادگرفتن نرم افزار نویسی اندروید با اندروید استدیو

شاید حتی نمی‌دانید که چه طور یک IDE (“دور و بر یکدست‌ی گسترش‌ی نرم افزار”، اپ‌ای که در آن کد می‌نویسید) را، مثل اندروید استودیو، (Android Studio) نصب نمائید.

درین مرحله، درصورتی که بخواهید خودتان همگی‌چیز را با سرچ گوگل بفهمید، یادگیری بسیار پیچیده و سرگردان‌کننده شود.

به همین استدلال، سفارش می گردد که برای یادگیری مسائل مبنا از یک کتاب یا این که زمان‌ی آموزشی بسیار خوب به کار گیری نمایید.

 

موضوع‌ی اساسی این میباشد که تنها زمان‌های آموزشی را نگاه نکنید یا این که کتاب را نخوانید، بلکه خودتان نمونه‌ها یا این که تمرین‌های آنها را انجام دهید.

حتی در‌صورتی‌که فکر‌میکنید که در طی دیدن تمامی‌چیز را میفهمید، زمانی برای اولی توشه سوای امداد آغاز به کد نویسی میکنید، جدید متوجه میشوید که کلیه‌چیز را به خیال ندارید.

این زمینه تماماً معمولی میباشد و تمامی‌ی ما در نقطه‌ای از یادگیری به‌این خلل برخورده‌ایم. فقط وقتی کد نویسی را خاطر میگیرید، که به طور مداوم کدهای متعددی بنویسید.


 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

ایده ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار

. ایده ساخت‌و‌ساز اپ خویش را بفروشید

با  طراحی اپلیکیشن گذراندن فرآیند طرح‌ها یا این که یک مثال اول قابل‌کلیک و داشتن تجربه غیرمقیاس‌پذیر برای ارائه چاره بر طبق گفتگو‌های مشتری، درحال حاضر به مرحله اجرا می‌رسیم. این فرآیند را دنبال فرمایید.

 

از مرحله ۳.۱ در ابتدا به فهرست مذاکره‌شوندگان مراجعه‌نمایید تا گرد هم آیی دیگری را درخواست کرده و پیشرفت خویش را با آنها به‌اشتراک بگذارید. در حین گردهمایی، ۳ غرض را در حیث داشته باشید.

 

با آمادگی با بودجه‌هایی مانند طرح‌ها و مثال اول، اثبات می کنید که درباره‌ی رسالت خویش برای امداد به مجموعه برای حل ایراد شناسایی‌گردیده دور از شوخی می‌باشید. این فعالیت منجر تولید اعتماد در میان شما و گفتگو‌کنندگان می گردد.

با به‌اشتراک‌گذاشتن اکران ملموس و بصری ایده ساخت و ساز نرم‌افزار، می توانید بازخوردها را با اطمینان بیشتری عده‌آوری نمائید، چون عموم اینک می توانند آنچه را که آیتم گفت و گو قرار داده‌اند، مشاهده کرده و آزمون نمایند.

با معرفی کالا و یادگیری کارهایی که می بایست پیش از ایجاد آن صورت پذیرد، وقت آن رسیده که چاره قابل‌فروش خویش را مطرح نمایید. احتمالا درصد پاره ای از مذاکره‌شوندگان شما قبول خواهند کرد که به‌این راه و روش پایبند باشند، ولی درصورتی که مشکلی که میخواهید حل کنی، به‌اندازه کافی وسیع بوده و نیاز به چاره فوری داشته باشد، یک سری نفر می بایست دارای تعهد شوند. در انتها روز، بهتر میباشد به‌مکان شرط‌‌بندی برای داشتن چاره، روی حل اشتباهات پهناور تمرکز فرمایید.

با اعتنا به تامین دارایی، به عبارتی‌طور که از ۳ نمونه به‌اشتراک‌نهاده‌گردیده در صدر مشاهده کردید، این بازه زمانی عالی برای توده‌آوری سرمایه مرحله کشت ایده میباشد. در واقع، عده‌آوری پول برای یک ایده، نسبت به یک کالا عرضه‌گردیده آسوده‌خیس به حیث میرسد. هنگامی فرآورده شما زنده میباشد، سرمایه‌گذاران به معیارهای کلیدی مانند هزینه به‌دست‌آوردن مشتری، قیمت ارتفاع قدمت مشتری و نرخ ریزش نگاه می‌نمایند. این معیارها، شالوده تصمیم سرمایه‌گذاران خواهد بود.

 

با این وجود، در حالتی که با پیروی از روند فوق این عمل را انجام دهید، موردی را تولید خواهید کرد که پتانسیل ایده نرم افزار را حتی پیش از عرضه آن برنامه نشان می دهد. دراین مورد، معیارهای سرمایه‌گذاران تغییر‌و تحول می‌نماید. آنان بیشتر بر بضاعت شما به‌دنبال مسیر با به عبارتی تعهدی که در او‌لین فرایند نشان داده‌اید، تمرکز خواهند کرد. براین اساس، فروش بینش بسیار سهل‌خیس می شود.

 

دقت نمائید که عده‌آوری پول، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت میباشد. این عمل با ساخت و ساز رابطه با سرمایه‌گذاران بالقوه، حتی پیش از انجام اولی فرایند اجرای ایده نرم‌افزار استارت می گردد. بدین ترتیب که تا این بازه، شما گروهی از سرمایه‌گذاران را دارید که با پیشرفت شما آشنا می‌باشند و احتمال بیشتری وجود دارااست که بخواهند وفادار شوند.

 

۳.۳. یک هیئت مشورت مشتری بسازید

ورژن قابل‌فروش ایده ساخت و ساز اپ شما، فقط یک مرحله میباشد. این مرحله دوام نخواهد داشت، چون مقصود، ایجاد یک سبک کسب‌وکار مقیاس‌پذیر از روش یک اپ اینترنت یا این که گوشی یا این که طاقت فرسا‌افزار میباشد.

 

اعتنا داشته باشید که در کل روند پیشنهادی در‌این راهنما تا اینجا، چه‌طور ما در هر مرحله سعی بر جذب مشتری داریم.

 

از‌آنجا‌که به مشتریان با یک مراحل غیرمقیاس‌پذیر، سرویس ارائه می‌دهید، می بایست روی ورژن بتای ایده ساخت‌و‌ساز نرم افزار خودکار فرمائید. یکی‌از شایسته ترین منش‌ها برای ساخت‌و‌ساز محصولاتی که مشتری را جذب می‌نمایند، درگیرشدن قانونی گروهی از مشتریان به‌وسیله یک هیئت مشورت کردن مشتری میباشد.

 

یک هیئت مشورت کردن مشتری دربرگیرنده ۵ تا ۱۰ نفر از مشتریان شما از مرحله گذشته میباشد که از عمل شما هیجان‌زده می‌باشند و مایل‌اند یک یا این که دو توشه در ماه، ۱۵ یا این که ۳۰ دقیقه از وقت خویش را صرف چک پیشرفت و خصوصیت‌های تست‌گردیده نمایند و بازخوردها را ارائه دهند.

 

این تیم حتی برای سبک‌های کسب‌وکاری اهمیت بیشتری دارا هستند که از روش آنها، عرضه یک مراحل قابل‌فروش، برد‌آمیز وجود ندارد. به‌تیتر نمونه، در صورتی‌که جمله بها ایده تولید برنامه شما، یک اختراع فناورانه میباشد که نیاز به بسط مال توسعه یافته داراست، یک هیئت مشورت کردن مشتری بایستی در هرجا از چرخه تحول بسط کمپانی داشته باشد. در قبال آن، می توانید اشکال مزایا مثلا تخفیف‌ها یا این که هرگونه جایزه را در دست آن ها قرار دهید.

 

یک هیئت مشورت کردن مشتری برای ایده تولید برنامه خویش بسازید

۴. خصوصیت‌های مهم ایده نرم‌افزار خویش را بسازید

فعال سازی آغاز‌آپ نو، عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد. به‌تیتر نمونه، زمانی نوبت توسعه و گسترش ایده ساخت‌و‌ساز اپ میگردد، به حیث می رسد که مجموع خصوصیت‌های ذکرشده از گفت‌و‌گو‌ها گرفته تا عصر تحویل راه حل قابل‌فروش ضروری میباشند. این عمل بنیان‌گذار میباشد تا خصوصیت‌های آیتم نیازی را پیدا نماید و بسازد که به یوزرها قابلیت و امکان میدهند اختلال شناسایی‌گردیده را با یک راه حل برتر حل نمایند.

 

یکی استراتژی‌هایی که قادر است علاوه بر گفتمان‌ها و دیده‌انداز از پروسه دیگر، به شما در شناسایی خصوصیت‌های اساسی یاری دهد، ساخت و ساز آن چیزی میباشد که یوزرها به‌تیتر یک خصوصیت‌(های) عالی در لحاظ می گیرند. این خصوصیت برای حل زمینه به‌طور مخصوص، بایستی اساسی و مهم باشد. به عبارت دیگر، یک خصوصیت فوق‌العاده نمی‌تواند راهی نو برای جنبش دربین نصیب‌های نرم افزار باشد، بایستی مستقیما خلل را برطرف نماید.

 

نکته قابل‌اعتنا این میباشد که در حالتی که پاراگراف بها معرفی‌گردیده، چه از روش اختراع در فناوری و چه از روش یک روند منحصر باشد، به استفاده کننده یاری نمی‌نماید تا اختلال را بهتر از رقبا حل نماید، خوب میباشد که خصوصیت‌هایی داشته باشیم که تغییر و تحول بزرگی تولید نکنند. براین اساس، عاقلانه‌خیس میباشد که تنها با هسته مهم ایده ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار آغاز نمائید. این هسته می بایست برای مشتریان جالب باشد.

 

در شرایطی که میخواهید ایده شما متعدد باشد، مورد نیاز وجود ندارد چرخ را مجدد ابداع فرمائید، از ضابطه ۲۰/۸۰ به کارگیری نمایید. در خصوص شناسایی یک مزیت رقابتی، ۸۰ درصد درین ضابطه بیان کنده چیزی میباشد که هر شخص دیگری در بازار ارائه می دهد. آن ها خصوصیت‌های مهم یا این که قابلیت و امکان‌های اصلی می باشند که هر کاربری توقع دارد.

 

قسمت ۲۰ درصد، آن چیزی میباشد که شمارا گوناگون می‌نماید. این قسمت مدام نباید یک ابداع فنارانه باشد، شما می توانید با دقت روی یک قسمت زیر چک، ارائه بها‌های بهتر، توکل کمتر به فناوری و تمرکز بیشتر روی تعامل آدم و … متعدد باشید.

 

بعضا از سبک‌های کسب‌وکار که می توانید برای یک قسمت خاص تنظیم نمایید دربرگیرنده تقاضا، بازار، فهرست‌کردن، اپلیکیشن به‌تیتر یک خدمت و خرید گروهی مانند گروپون میباشد. به‌تیتر نمونه، میتوانید شایسته ترین نرم افزار برای توصیه پیتزا باشید یا این که میتوانید یک اپ مانند گروپون ساخت‌و‌ساز نمایید که یک مجموعه انتخابی را با نیازهای شبیه، مقصود قرار میدهد.

 

نکته قابل‌دقت این میباشد که فناوری‌ بیشتر مدام پاسخ صحیح وجود ندارد. امروزه بنیان‌گذاران میتوانند با سرگرم‌کردن یک جنبه انسانی در پروسه تحویل چاره، ضمن استعمال از فناوری به‌تیتر تسهیل‌کننده از روش اتوماسیون، آغاز‌آپ‌های موفقی ساخت‌و‌ساز نمایند.

 

در انتها بایستی یادتان باشد که بیشتر یوزرها لزوما ایده برنده‌تری به شما نمی‌دهند. به‌تیتر نمونه از ProfitWell به کار گیری فرمایید؛ پلتفرمی که برنامه را به‌تیتر یک خدمت آغاز‌آپ با نقاط داده‌های کلیدی در اختیارتان قرار می دهد تا به شما یاری دهد تصمیم‌گیری عاقلانه‌تری داشته باشید که می تواند سبب ساز کاهش ریزش، با صرفه‌سازی ارزش‌گذاری و رویش کسب‌وکار گردد. این آغاز‌آپ ابزارهای پر رنگ اکثری را برای بازار غرض آن ها، بنیان‌گذاران SaaS آماده می‌نماید، البته برای استعمال از مال هزینه‌ای ندارد.

 

با این هم اکنون، زمانی‌ که یوزرها آنان (عمدتا کمپانی‌های پهناور‌خیس) نیاز به امداد برای فهم داده‌های خویش دارا‌هستند، به یک ارزش هوشمندانه اشاره می‌نمایند؛ یک کمپانی تابعه از ProfitWell، برای یک خدمت فردی‌سازی‌گردیده میتواند بیش تر از یکی ۶ رقمی در سال بها داشته باشد. ProfitWell یک شروع‌آپ یک‌سری میلیون دلاری را در‌این سبک کسب‌وکار ساخته میباشد.

 

۵. ایده نرم افزار خویش را تبلیغ فرمایید

عده‌آوری سرمایه و بازاریابی، دو حوزه کسب‌وکار می‌باشند که می توانید حتی در حالتی که هنوز هیچ سرنخی برای ساخت و ساز ایده نرم‌افزار ندارید، از آن ها استارت نمایید. بازاریابی برای آغاز‌آپ‌ها، فقط تبلیغات و کمپین وجود ندارد. اشکال مختلفی از شبکه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی وجود داراست که می توانید در فرایند راه اندازی ایده برنامه در نقاط متعدد به کار گیری نمایید تا به شما در جذب، رشد و مهیا‌سازی خریداران ایده‌آل برای پذیرش فرآورده یاری دهد.

 

ایده ساخت و ساز برنامه خویش را تبلیغ فرمائید

یک خریدار معمولا پیش از تعهد به یک فرآورده، تعدادی مرحله را طی می‌نماید. این فعالیت با تدبیر و بعداز عشق و علاقه‌مند‌شدن انجام می گردد که باعث به تست، خرید و آن گاه ارجاع به آن می گردد. فارغ از مال، فرایند نخستین بازاریابی یک آغاز‌آپ می بایست روی ساخت‌و‌ساز دانایی و عشق و علاقه متمرکز گردد که در هر شکل، اولیه مشتریان پرداخت‌کننده بایستی بعدا از روش آن مبادرت نمایند. استارت کار‌های بازاریابی در اوایل فعالیت، سبب ساز صرفه‌جویی متعددی در وقت می شود، چون مراجعه‌کنندگان که به پرورش قابل‌اعتنا شروع‌آپ یاری می‌نمایند، زودتر به شما مراجعه خواهند کرد.

 

علاوه بر این، استخر مشتری بالقوه ساخته‌گردیده پیش از عرضه جنس میتواند به‌تیتر تست‌کننده بتا یا این که به‌تیتر بخشی از هیئت مشورت مشتری شرکت کردن نماید. دیده‌انداز آنان به شما در ایجاد ایده برنامه یاری می‌نماید. عاقبت، اکثری از این مشتریان بالقوه، دوستان خویش را دعوت می‌نمایند تا ورژن بتای شما‌را آزمون کرده و همین فرمان سبب ارتقاء استخر کسانی می‌گردد که مشتاق دیدن جنس شما می‌باشند.

 

به این ترتیب، بایستی روی چه عمل‌های بازاریابی تمرکز فرمایید؟

قبلی و در حین گسترش اپ: علاوه بر شبکه‌های فهرست‌گردیده در مرحله ۳.۱ که به شما در تولید یک استخر از گفت‌و‌گو‌شوندگان امداد می‌نماید، از شبکه‌های منفعل برای ایجاد مجموعه خویش به کار گیری نمائید. شبکه‌های منفعل که به‌تیتر شبکه‌های بازاریابی ورودی هم شناخته میشوند، نیازمند تولید محتوای ارزشمند برای مخاطبین شما می باشند که آنها را ترغیب می‌نمایند تا در رابطه شما و محصولاتتان داده ها بیشتری کسب کنند.

 

به‌تیتر نمونه، بنیان‌گذاران بافر (Buffer)، ابزار اپ‌ریزی کانال‌های اجتماعی، حدود یکسال را صرف تایپ کردن مقاله ها و پست‌های مهمان کردند که صدها هزار خواننده را به بلاگ آنان جلب کرد. آنان پیش از تولید ایده نرم‌افزار خویش، ساخت محتوا را ابتدا کردند. مخاطبین به آن ها یاری کردند تا محصولی را که از آن هیجان‌زده بودند، عرضه و تبلیغ نمایند.

 

تایپ کردن نوشته‌علمی، یک نوع بازاریابی ورودی میباشد. میزبانی رویدادهای کانال‌ای و آموزشی، ساخت‌و‌ساز پادکست، عرضه ابزارهای بدون‌پول و ساخت و ساز یادگرفتن‌های ویدئویی و زمان‌ها از سایر شبکه‌هایی می‌باشند که می توانید بر پایه ی ایده برنامه، عشق و ارجحیت مشتری از آنان سود بگیرید.

 

در طول و پس از عرضه ایده اپ: بازاریابی ورودی از موثرترین گونه های بازاریابی میباشد. هرچه محتوای بیشتری ساخت‌و‌ساز نمائید، تاثیر آن کارکشته‌خیس میشود. هرچند ممکن میباشد ارتفاع بکشد، ولی در آینده سود مطلوبی خواهد داشت.

 

علاوه بر بازاریابی ورودی، شبکه‌های بازاریابی خروجی می توانند بسته به سبک کسب‌وکار، برای تقویت کسب‌وکار ضروری باشند. برخلاف بازاریابی ورودی، شبکه‌های خروجی نیازمند نشان‌دادن متاع به مشتری از روش کانال‌های مبلغی می باشند. این فرمان قادر است دربرگیرنده ارتباط ها همگانی، تبلیغات وسیع، کانال‌های اجتماعی و اطلاع رسانی‌های موتورهای کاوش باشد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

راهنمای ۱۲ مرحله‌ای برای ساخت اپلیکیشن موبایل


آیا طراحی اپلیکیشن   امروز صبح با داشتن یک ایده‌ی خلاقانه برای ساختن یک اپ تلفن همراه از خواب بیدار شدید؟ ایده‌ای که هیچ شخص دیگری تا به هم اکنون به آن اندیشه نکرده میباشد و شما اطمینان دارید که از محبوبیت متعددی برخوردار میشود؟
اختلال اینجاست که حتی نمی‌دانید چه طور پباده سازی و ایجاد یک اپ برای تلفن همراه را ابتدا نمایید! هیچگاه نترسید، راهنمای مختصر ذیل که دربرگیرنده ۱۲ مرحله‌ی کلیدی میباشد میتواند در‌این مسیر به شما یاری دهد.

۱- مرحله‌ی اولیه: مقصود خویش را تعریف و تمجید فرمائید.
داشتن یک ایده‌ی تازه، نقطه‌ی استارت برای هر پروژه‌ی جدیدی به حساب میآید. پیش از این که وارد جزئیات گردید، می بایست به وضوح هدف ها و ماموریت مهم اپ متبوع خویش را تمجید نمایید. این نرم‌افزار قرار میباشد چه کاری انجام دهد؟ هسته‌ی کاربردی آن چه چیزی است؟ به حل چه مشکلاتی امداد می‌نماید و یا این که قرار میباشد چه بخش هایی از معاش اشخاص را بهبود ببخشد؟
تعریف و تمجید یک غرض مشخص و معلوم برای یک اپ، میتواند به وصال شما بدین غرض، سرعت ببخشد.

۲- مرحله‌ی دوم: استارت به پباده سازی نمائید.
بوسیله پباده سازی‌ ترسیمی، شما می توانید اساس‌های عمل خویش را طرح‌ریزی فرمایید. درین مرحله، شما به طور بصری خصوصیت‌های مهم برنامه خویش رامشخص می کنید و ساختار و دکوراسیون برنامه خویش را تقریب می‌زنید. ساخت طرح ابتدایی برای برنامه شما، به همگی‌ی اشخاص در مجموعه امداد می‌نماید تا غرض مهم ماموریت شما‌را شعور نمایند. این طرح‌ها بایستی تحت عنوان یک منبع برای مرحله‌ی بعدی این پروژه محسوب شوند.

۳- مرحله‌ی سوم: تحقیق
این تحقیق از ۴ مقصود اساسی شامل است:

۱- کشف این موضوع که آیا اپ‌های دیگری نیز دراین مورد وجود دارا‌هستند که همین فعالیت را انجام دهند.
۲- یافت کردن طرح‌های الهام‌نصیب برای اپ متبوع شما.
۳- یافت کردن داده ها درباره ی نیازهای فنی نرم‌افزار متبوع شما.
۴- کشف کردن راهی برای چگونگی بازاریابی و درآمدزایی برای نرم افزار متبوع شما.

ممکن میباشد با خویش تصور کنید که یک ایده‌ی انقلابی دارید، البته ممکن میباشد امیدهای شما به‌سرعت نقش برآب شوند. بیش تر از یک میلیون اپ برای اندروید و iOS وجود دارا هستند، براین اساس انجام کاری که پیش از این شکل نگرفته باشد به طور تقریب غیر ممکن میباشد. با این اکنون شما نباید به جهت وجود کسانی که در همین موضوع کار می‌نمایند دلسرد گردید. موردنیاز میباشد که شما بر روی پروژه‌ی خویش و متاع به دست آمده از آن متمرکز گردید. از خصوصیت‌های کلیدی و خطاها رقبای خویش درس بگیرید و کلیه‌ی اذهان دیگری که در زمینه ی آنها دارید را کنار بگذارید.

این مرحله، دوران قابل قبولی میباشد تا جنبه‌های فنی در رابطه با برنامه خویش را گزینه تحلیل قرار دهید. همت فرمایید نیازمندی‌های خویش را کشف فرمایید و تصویر واضحی نسبت بدین زمینه کسب فرمائید که آیا ایده‌ی شما از نقطه حیث فنی قابلیت و امکان پذیر میباشد یا این که نه. در بیشتر مورد ها یک راه‌حل جایگزین نیز وجود داراست تا در یک مسیر پاره ای گوناگون از آن استعمال فرمایید. این تحقیق تا ارزیابی محدودیت‌های رسمی مانند ضابطه نسخه برداری رایت و سوال های سری گسترش می یابد و به شما فهم و شعور جامعی از موقعیت جانور را ارائه میدهد.

در شرایطی که شما درین صنعت از ارتباط ها قابل قبولی برخوردار می باشید، لحاظ یک کارشناس را درباره ی ایده‌ی خویش، از به عبارتی نخست جویا گردید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

معیارهای نرخ‌گذاری نرم‌افزار

 

همینطور:

در طراحی اپلیکیشن حالتی که نرم‌افزار متبوع شما، بازی با گرافیک بالا و چندمرحله ای میباشد، به نرخ‌گذاری غیروابسته نسبت به اپلیکیشن های مرسوم بازار، نیاز داراست.هزینه ساخت و ساز اپ دراین مورد ممکن میباشد متعدد باشد.

اپ های بازی هایی نظیر آموزشی، اکشن، تفننی، رانندگی، لغت ها و دانستنی ها، معمایی، راهبُرد، امتیازی، خانوادگی، مشابه سازی، ماجراجویی و ورزشی، به مقطع بندی، گرافیک و ساختار خاصی برای پباده سازی نیاز دارا هستند که تمامی در حین و ارزش آخرین، تأثیرگذار میباشد. لذا می بایست صفر تا ۱۰۰ ایده برنامه بازی را به طور مکتوب در مشت کمپانی پباده سازی برنامه قرار دهید.

افزون بر آن:

اپلیکیشن های کاربردی مثل آب و هوا، فراگیری، کارها مالی، اخبار، دارو و معالجه، مدل معاش، سیر و مسافرت، آشپزی، پیام رسان ها، سرگرمی و شبکه‌های‌مردمی، بسته به کارکرد، گنجایش سرویس ها دهی، عضوگیری، پرداخت داخل طرحی، محتوا و رابط های کاربرد و غیره، بها ها متفاوتی دارا‌هستند و طراحان نرم‌افزار تا بازه اخذ ایده مکتوب و منظره عمل، کارکشته به نرخ‌گذاری ظریف نیستند.

درصورتی که نرم‌افزار متبوع شما، قابلیت زوم کردن روی مطالب و تصاویر داشته باشد، قابلیت تهیه و تنظیم رنگ و فوت داشته باشد، قابلیت و امکان روئت کرد در شب داشته باشد و بتوانید از امکان های تلفن همراه هوشمند خویش در داخل نرم‌افزار متبوع خویش به کار گیری فرمایید، تمامی در نرخ‌گذاری آخرین نرم‌افزار تأثیرگذار میباشند.

 

 

هزینه پباده سازی نرم افزار خویش را با چک ارزش ایجاد نرم‌افزار رقبای خویش، تقریب بزنید. اگرچه طریق قابل قبولی وجود ندارد ولی شمارا با کلیات هزینه ها آشنا می نماید.

شرکت ها پباده سازی برنامه، فرصتی برای تایپ صدها برگه کتاب یا این که نشریه و ویراستاری محتوا ندارند. برای کاهش هزینه ها، این نصیب از فرایند پباده سازی نرم افزار را به شرکت های و مؤسسات فعال درین حوزه ها بسپارید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

انواع اپلیکیشن موبایلی از نطر فنی و کاربردی


یکی کاربرد های معلوم سازی اشکال و دسته بندی های نرم افزار گوشی، وصال به طراحی اپلیکیشن  شعور مشترک برای دست یابی به نرم‌افزار متبوع از جانب توسعه و گسترش دهندگان و یوزرها می‌باشد.

مشخص و معلوم شدن نوع برنامه گوشی به یوزرها یاری می نماید تا بتوانند به نرم افزار تلفن همراه متبوع خویش، بهتر و سریعتر دسترسی داشته باشند و پیش از دانلود و استعمال از آن بدانند که کارکرد این نرم‌افزار گوشی در چه حوزه ای است.

از طرفی برای مسائل فنی و تجاری از سمت بسط دهندگان، در مشاجره نرخ‌گذاری ها و وصال به نقطه مشترک برای بسط، کاربرد های فراوانی دارااست.

در نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا بدین تنوع روءیت کرد یوزرها و از نگاه بسط دهندگان و کارشناسان ایجاد نرم افزار بپردازیم که به دو دسته بندی تقسیم می شود.

۱-اشکال نرم افزار از حیث فنی

۲- اشکال نرم‌افزار از نگاه کاربرد

از نظر یوزرها دو مرجع اصلی برای این دسته بندی وجود دارااست.

سایتهای appstore و playstore برای دو سیستم برهان اندروید و ios مهم ترین و بزرکترین مرجع دسترسی به برنامه های گوشی می‌باشند. نکته ای که وجود داراست این میباشد که برخی از این دسته بندی ها با یکدیگر همپوشانی دارا هستند و به طور قطعی کار نمیکنند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

 

یادگرفتن ری اکت نیتیو برای اپلیکیشن نویسی اپ iOS با جاوا اسکریپت

یک اینترنت سرور (Web Server) برای آزمایشِ نرم افزار‌های پایین اینترنت

برنامه نویس ها تارنما‌ها و برنامه‌های زیر اینترنت به اینترنت سرور نیاز دارا هستند. فولدر‌هایی که طراحی اپلیکیشن  استفاده کنندهِ غرض میتواند از روش وب به آن ها دسترسی داشته باشد، درین اینترنت سرورها ذخیره میشوند.

زمانی کاربری از وبسایت شما بازدید یا این که از برنامه آنلاین‌تان به کار گیری می‌نماید، مرورگر آن‌ها با اینترنت سرور شما رابطه برقرار می‌نماید.

در‌این رابطه آن‌ها با هم تبادل داده ها و محتوایی از تارنما را، که می بایست در برگه‌ اکران مخاطب اکران داده خواهد شد، انتخاب می‌نمایند.

 

می توانید برای هدف ها آزمایش و Staging از XAMPP و WAMP برای ساخت‌و‌ساز اینترنت سرورهای محلی (Local Web Server) به کار گیری نمائید، که از دارای اسم و رسم‌ترین پکیج‌های اینترنت سرور برای PC می باشند.

میتوانید همین سرویس ها را در اندروید هم داشته باشید. شایسته ترین برنامه برای انجام این عمل Palapa Web Server میباشد.

این نرم افزار پکیجی بدون پول دربرگیرنده MySQL، PHP و Lighttpd میباشد که از قبلی کانفیگر (configure) نیز گردیده‌اند.

ولی مراقب باشید که سرور محلی را روی تلفن همراه‌های ارزان‌ارزش‌خیس، که ممکن میباشد بضاعت مایحتاج برای رئیس این سرورها را نداشته باشند، فعال سازی نکنید.

مستقیماً در خویش نرم افزار Palapa میتوانید config سرور را بازنویسی نمایید.

 

یادگرفتن نرم افزار نویسی اندروید با تلفن همراه-Palapa Web Server

یادگیری php

توصیه فرانش به شما

 

10 نکته کلیدی برای یادگیری PHP

 

 

 

موردها مازاد که می توانید داشته باشید

مورد‌های بالا ابزارهای اساسی و موردنیاز برای نرم افزار نویسی ذیل اینترنت در یک گوشی میباشند.

ولی ابزارهای دیگری هم می‌باشند که میتوانید با استعمال از آن‌ها از گوشی‌تان به کارگیری‌ی بیشتری ببرید؛ مخصوصاً در حالتی‌که دستگاه‌تان را روت (Root) کرده باشید.

 

از جملهً وقتی را در لحاظ بگیرید که میخواهید اپلیکیشن‌ نویسی در گوشی را به طور مداوم انجام دهید.

دراین‌صورت احتمالاً می خواهید به طور دستی مجوزهای دسترسی روت را به بعضا برنامه‌ها اعطاء فرمایید (grant) یا این که مجوزهای قبل را از آن ها پس بگیرید (revoke).

در چنین قوانینی SuperSU شایسته ترین مورد برای در اختیار گرفتن یک تلفن همراه روت شده‌است.

 

فراگیری نرم‌افزار نویسی اندروید با موبایل-SuperSU

به‌علاوه، موبایل هوشمندتان برای تبدیل شدن به یک کامپیوتر به یک خط دستور (Command Line) نیاز داراست.

اگرچه Android Terminal Emulator خدماتی را عرضه می‌نماید، البته برای داشتن خصوصیت‌های GNU/Linux بیشتر در Terminal Emulator خویش BusyBox Free را نصب نمائید.

 

فراگیری اپلیکیشن نویسی اندروید با تلفن همراه-BusyBox Free

در انتها نیز در صورتی محرمانگی و امنیت برایتان از حق تقدم بالایی برخوردارند، Orbot و ChatSecure از آن دسته اپ‌هایی میباشند که مطمئناً دوست ندارید از دست بدهید.

Orbot در واقع مثل Tor اندرویدی میباشد و ChatSecure نیز قابلیت استعمال از یک شبکه رمز گذاری گردیده را برای داشتنِ یک چتِ سری (off-the-record (OTR) برایتان آماده می‌نماید.

  • دیزاین اپلیکیشن