مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


واکنش واقعی استفاده کننده برای ساختن یک نرم افزار اساسی است. شما می توانید از بازخوردها و فیدبک های کاربرانی که از نرم‌افزار شما استفاده کرده اند برای توسعه و گسترش برنامه خودتان استفاده کنید. با نحوه های پایین می توانید این کار را انجام بدهید:
برای عده داده های کمّی، اپلیکیشن را تجزیه و ارزیابی نمایید
از نظرسنجی ها و رای زنی ها برای بدست آوردن داده های طراحی اپلیکیشن در مشهد کیفی استفاده نمایید
مرتباً با کاربران خود حرف کرده و ارتباط شخصی برقرار فرمائید
ساده ترین رویکرد جهت دریافت واکنش کاربران نسبت به اپ­تان، ارسال ساده یک ایمیل شخصی برای پرسیدن حالت آن‌ها و طریق استفاده از نرم افزار شماست.

شما به معنای حقیقی وواقعی کلمه باید بپرسید: “فعالیت با اپلیکیشن من برای شما چطور می باشد؟” نیازی به هیچ تجزیه و به حساب آوردن پیچیده ای نیست!

نکته مهم همین کلمه چطور می‌باشد. قرار نیست بپرسید چقدر اپ شمارا دوست دارا هستند یا دلشان می خواهد چه توسعه و گسترش هایی کند. می‌توانید چنین سوالاتی را از طریق پرسشنامه هایی که آماده می کنید بپرسید.

در روند آینده لیستی از توسعه های احتمالی را ساخت و ساز کرده و موردها موجود درین دو تیم را اصلاح فرمایید:

مواردی که اشتباه هویدا است را برطرف نمائید
مواردی که به راحتی حل میگردند را برطرف فرمائید
مساله را خیلی سخت و غامض نکنید. قرار نیست موشک هوا نمائید! مواردی که باید بهبود پیدا کنند را بهبود ببخشید و با گاز نسخه نو نرم‌افزار تان را منتشر فرمائید. کلید شغل با عکس العمل کاربر، آزمایش عملکردها و نتایج می باشد. تا هنگامی که فرضیاتتان را آزمایش نکنید هیچ کس نمی فهمد آیا اپ شما با این موارد بهتر شغل می کند یا نه.

می توانید نرم‌افزار خودتان را با TestFlight تست فرمایید. به سادگی افراد متعدد را برای به کارگیری آزمایشی از برنامه تان دعوت فرمایید و نسخه جدید اپلیکیشن خود را برای آنها ارسال فرمایید. شما می توانید حداکثر ۱۰٫۰۰۰ نفر را دعوت کنید و آنان می‌توانند در زمینه‌ی آخرین نسخه اپلیکیشن شما واکنش سریع بدهند.

چقدر زمان باید صرف نمائید؟ از تعدادی ساعت تا تعدادی روز برای برای آزمایش UI / UX وقت بگذارید. زیاده روی نکنید.
چقدر باید هزینه نمایید؟ برای خرید ابزار خوب بایستی با تمرکز به نیازتان هزینه نمائید.
گام‌بعدی چیست؟
او‌لین چیزی که باید یادتان باشد این می‌باشد که دانستن روند فعالیت مهم نیست؛ شما بایستی مسیر را طی نمایید. اجرای هر مورد از این مراحل در ایجاد کرد یک اپلیکیشن موفق بسیار اهمیت دارد. دوم اینکه شما باید به اپلیکیشنی که ساخته اید به چشم یک تجارت و تجارت نگاه فرمایید. این نرم‌افزار یک هدف تجاری برای ارائه چیزیست که شما در توانتان بوده و از طرف دیگر می بایست بتواند هزینه های شما را هم هواخواهی کند. درضمن شما می بایست خودتان را در بازار رقابت نگه دارید و عقب نشینی نکنید.

هر بار که نسخه جدیدی از نرم‌افزار خودتان ارائه می کنید، به بازخوردهای کاربران و نقاط ضعف و قوت اپلیکیشن اعتنا فرمایید و نسخه جدید آن را مطابق با نیاز آن‌ها ارائه کنید. از شکست ها درس بگیرید و اشتباهاتتان را تکرار نکنید.

توصیه ما به شما این هست در هر مرحله از عمل ایجاد کرد نرم‌افزار از خودتان بپرسید که در کجای مسیر قرار دارید و گام بعدی را به بهترین شکل ممکن بردارید. به پیشرفت، حرکت مداوم و استحصال بینش و دور اندیشی ادامه بدهید و متوقف نشوید. از گذشته تصمیم بگیرید که این نرم‌افزار را برای تاثیر گذاشتن می سازید یا فقط جنبه سرگرمی دارد. چیره باشید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


درآمد نرم‌افزار نویسی اندروید چقدر هست؟
استخدام به عنوان برنامه نویس در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و محرمانه انتخاب بسیاری از برنامه نویسان می‌باشد. با این انتخاب شما رسما و تحت قراردادی مشخص برای سازمان و یا اداره ای عمل میکنید و در روزگار‌های هنگامی مشخصی درآمد خود را دریافت می کنید. درین نحوه اپ نویس بایستی از سابقه بالا و نمونه کارهای خیر برخوردار باشد تا بتواند به استخدام تیم مربوطه درآید.

در کشور‌ایران به دلیل پتانسیل بالا در عرصه خدمات مبتنی بر گوشی‌های هوشمند و بازار بکر و دست نخورده، شرکت‌های زیادی به سمت ساخت‌و‌ساز نسخه‌های اندرویدی از خدمات خود و یا ساخت خدمات نو در این حوزه روی آورده اند. این برهان باعث شده است تا استخدام نرم افزار نویس اندروید نسبت به سال‌های قبلی بیش تر از پیش ارتقاء یابد.

درآمد اپ نویس اندروید در ایران چقدر هست؟
در حال حاضر در کشور‌ایران با تمرکز به نیاز سازمان ها، سیاست‌های درآمدی، تجربه و تخصص طراحی اپلیکیشن در مشهد برنامه نویسان، به صورت میانگین درآمد یک برنامه نویس اندروید از 3،000،000 تا 20،000،000 تومان متغیر است. البته مبنای حقوق و دستمزد در سازمان‌های متعدد متناسب با سیاست‌های آن سازمان می‌باشد و ممکن می‌باشد اشخاصی از این اعداد تحت‌تر و یا بالاتر دریافت کنند. بدین ترتیب مجموعاَ می‌توان ذکر کرد رقم تماما مشخصی برای درآمد نرم‌افزار نویس اندروید در شرکت‌ها و سازمان‌ها در درون جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و هر شرکت بنا به سیاست‌های خود مبلغ درآمد نرم‌افزار نویس اندروید را مشخص می‌کند.

درآمد برنامه نویس اندروید در آمریکا چقدر می باشد؟
معدل ​​درآمد نرم افزار نویس اندروید در آمریکا سالیانه 112،647 دلار است. این مبلغ معادل 2،166 دلار در هفته یا 9387 دلار در ماه می باشد. Android Architect, Principal Android Developer و Lead Android Developer پنج شغل مرتبط با نرم افزار نویسی اندروید میباشند که بالاترین درآمد در ایالات متحده را دارا‌هستند. نکته قابل توجه این می باشد که برای کلیه این مشاغل میان 19197 دلار (17.0٪) و 52،090 دلار (46.2٪) بیشتر از معدل حقوق نرم افزار نویس اندروید یعنی 112،647 دلار در سال پرداخت میشود.

درباره درآمد نرم افزار نویسی اندروید بنا شده در در میان باشیم!
در سطح اینترنت بسیار شاهد این مورد هستیم که با ارائه اطلاعات نادرست و یا ارائه اطلاعات درست به نحوه غلط تبلیغات بخش اعظمی در قضیه درآمد اپلیکیشن نویسی اندروید می‌گردد. این برهان سبب می‌گردد که افراد زیادی با آرزوی درآمدهای بسیار زیاد فریب بخورند و فارغ از درایت کامل درین مسیر قدم بگذارند. عموما این اطلاعات نادرست بوسیله اشخاصی که یادگرفتن‌های اندروید را به فروش می‌رسانند انجام میگردد، از جمله گفته میگردد که یک نرم افزار در یک مارکت اندروید 20،000 دانلود داشته و بها آن هم 2000 تومان است پس این نرم افزار 40،000،000 فروش داشته است!

این در حالی می‌باشد که تعداد بالای نصب به هیچ عنوان دلیلی بر خرید نرم افزار نیست. همچنین بسیاری از اپلیکیشن‌ها شروع به صورت بدون پول منتشر می شوند و بعد از مدتی پولی می گردند، پس در نظر داشته باشید که درآمد اپلیکیشن نویس اندروید چه در ایران و در کلیه نقاط دیگر جهان تنها مبتنی بر تخصص و بازار شغل این حرفه مشخص می شود و نه مبتنی بر آمارها.

یادگرفتن کسب درآمد میلیونی بوسیله نرم افزار نویسی اندروید
اپ نویسی اندروید هم مانند سایر فن‌های برنامه نویسی نیازمند توجه، صبر و پشتکار بسیار بالایی هست. ایجاد کرد نرم افزار‌های اندروید نیاز به مهارت‌های بالایی دارد. اکثر نرم افزار‌های اندروید پرطرفدار مسیر بسیار پر فراز و نشیب و طولانی را طی کرده اند تا به مکان فعلی رسیده اند، بر این مبنا کافی هست به نسخه‌های متعدد برنامه ای مانند اینستاگرام توجه کنید تا شاهد سیر تکامل آن در‌این مسیر باشید. بدین ترتیب بایستی بدانید یادگیری برنامه نویسی اندروید نسبت به نرم افزار نویسی برای سایر پلتفرم ها، فرصت بیشتری طول خواهد کشید.

درصورتی که قصد دارید به فراگیری کسب درآمد میلیونی بوسیله اپلیکیشن نویسی اندروید بپردازید، بعد از ظهر‌های متخصص تا پایان این یاور یار و همدم شما خواهند بود.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


درآمدزایی از اپ نویسی اندروید با فریلنسری و جاری ساختن پروژه
یکی‌از شیوه های تولید درآمد برای نرم‌افزار نویس اندروید، کارکردن به طور پروژه ای برای دیگر افراد میباشد. در‌این طریق پروژه‌ها به طور آزادکاری و یا این که دورکاری جاری ساختن می شوند. معمولا اکثر اشخاصی که به شغل شرکتی عشق ندارند، به‌این طرز از درآمدزایی روی میاورند. این طرز به طور تک نفره و یا این که گروهی اجرا میگردد. در‌حالتی که پروژه گرانقدر باشد و مهارت‌های بیشتری نیاز داشته باشد، چندین نرم‌افزار نویس به دور هم عده میشوند و فعالیت را اجرا می دهند. البته پروژه‌های خرد را یک اپ نویس به تنهایی هم می تواند جاری ساختن دهد. دراین مورد درآمد نرم‌افزار نویس اندروید بوسیله خویش او انتخاب میگردد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

در‌حالتی که که در اپ نویسی اندروید به اندازه کافی یادگرفتن دیدید و یک سری پروژه تستی طراحی کردید، می توانید به دریافت کردن پروژه‌های اپ نویسی آزاد بپردازید. بدین عمل فریلنسری یا این که دورکاری می‌گویند. طرز‌های متعددی برای فریلنسری وجود داراست. از جمله بی آلایش‌ترین روش برای اخذ پروژه‌های فریلنسری، به کارگیری از روابطتان میباشد.

طرز دیگر مراجعه به تارنما‌های فریلنسری و به عبارتی ارائه دهنده سرویس ها فریلنسری میباشد. با این طریق حتی می توانید از روش اخذ و اعمال پروژه‌های فرنگی به دستیابی درآمد دلاری از روش نرم افزار نویسی اندروید بپردازید! در کشور ایران وب سایت‌های فریلنسری متعددی مثل پونیشا، اعمال میدم و… شغل می‌نمایند. شما به آسانی می توانید در‌این وبسایت‌ها نام نویسی کرده و رزومه بسازید. آن‌گاه کافی میباشد برای اعمال پروژه‌های مختلفی که سایر افراد در وب سایت قرار میدهند اعلام شایستگی نمائید.

مزایای شغل فریلنسری
 معیار درآمد نرم افزار نویسی در نقطه نهایی هر ماه تماما بستگی به خویش اپلیکیشن نویس دارااست. چون وی میتوانید در یک ماه با ایفا پروژه‌های زیاد یکسری موازی درآمد اپ نویس اندروید در یک کمپانی را استحصال نماید.
مجال اعمال نرم افزار نویسی دست خویش نرم‌افزار نویس میباشد و قادر است هر هنگامی که خواست استراحت نماید و با اپ نویسی نماید.
اپ نویس می تواند وقتی را به یادگیری و توسعه و گسترش مهارت‌های نرم افزار نویسی خودش تخصیص دهد.
معایب شغل فریلنسری
در شغل فریلنسری مانند فعالیت شرکتی درآمد ثابتی برای نرم‌افزار نویس نیست، پس در شرایطی‌که برنده به یافتن پروژه نشد درآمدی نخواهد داشت.
درین طرز خبری از ضوابط فعالیت و بیمه وجود ندارد و اپ نویس زیر حفاظت هیچ سازمانی وجود ندارد.
رابطه کمتری با برنامه نویس ها دیگر خواهد داشت.
مسائل مالی در میان نرم‌افزار نویس و صاحب کار به عهده خویش نرم افزار نویس میباشد.
وظیفه کشف کردن پروژه برای شغل به عهده اپ نویس میباشد.
درآمدزایی از اپ نویسی اندروید با استخدام تحت عنوان یک اپ نویس اندروید


یکی شیوه های زود راندمان برای درآمدزایی از نرم افزار نویسی اندروید استخدام در کمپانی‌های اپ نویسی میباشد. چه مبتدی و تازه کار باشید و چه کهنه شغل، معمولا کمپانی‌های متعددی می باشند که شما‌را استخدام نمایند و یا این که تحت عنوان کارآموز بپذیرند. پس رزومه خویش را به حد مناسبی برسانید و آن را در یکی تارنما‌های شغل یابی مانند جابینجا، جمهوری اسلامی ایران استخدام و… آپلود نمائید. بعد اطلاع رسانی‌های استخدام اپ نویس اندروید را دنبال فرمائید و رزومه خویش را برای مواقعی که به نظرتان با شرایطتان سازگارتر میباشد، ارسال نمائید.

بیشتر بخوانید :
به چه شکل در کمپانی‌های نرم‌افزار نویسی استخدام شویم؟
همینطور می توانید به کمپانی‌های آیتم عشق و علاقه خویش که در موضوع اپ نویسی نرم افزار اندروید شغل دارا‌هستند رزومه ارسال فرمائید. شروع آپ‌ها هم مدام با آغوش گشوده از شما استقبال خواهند کرد. در آغاز آپ‌ها می توانید به ثروت تجربیاتتان اضافه نمائید و با بی نیاز کردن سوابق کاری خویش، به ندرت حقوق و دستمزد دریافتی خویش را ارتقا دهید
 

  • دیزاین اپلیکیشن