مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قاب وورکی که فیسبوک و اسکایپ با امداد آن طراحی اپلیکیشن تشکیل‌شده‌اند پاره ای وسوسه‌برانگیز میباشد. مخصوصاً هنگامی که کارفرماها از آن استقبال بیشتری هم می‌نمایند. به طبعً دلیلش هم منطقی میباشد: ارزان‌خیس تک تک شدن کارشان و تحویل فوری، آن هم با شایسته ترین کیفیت!

حتماً نرم‌افزار‌نویس‌ها هم به سراغ اینگونه کادر‌وورکی میروند تا شغل های خوب و با کیفیت‌تری تحویل دهند. ولی این تک تک آن دلایلی که یک اپلیکیشن‌نویس را به سمت ری اکت نیتیو می‌کشاند وجود ندارد. نرم افزار های تشکیل شده با React Native آن‌قدر قشنگ و جالب‌اند که کلیه را مجذوب خودشان می‌نمایند.

در‌این مقاله از باشگاه نرم افزار، در ارتباط انگیزه محبوبیت ری اکت نیتیو در بین برنامه نویس ها و تفاوت آن با فلاتر حرف می کنیم. در‌حالتی که این زمینه برایتان دیدنی میباشد، تا انتهای این مقاله با ما همدم باشید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

در‌صورتی‌که بیزنس خدماتی داشته باشید، خودتان طراحی اپلیکیشن به‌خیر می دانید که اهمیت پباده سازی نرم افزار خدماتی تا چه حد میباشد. در حالتی‌که هم نمی‌دانید مشکلی وجود ندارد. به دنبال مزیت پباده سازی نرم افزار خدماتی را برای شما میگوییم.

دسترسی اشخاص به سرویس ها مختلفی که ارائه می‌دهید، آسوده‌خیس و سریع‌خیس از قبلی میشود: هرچه که باشد، این تلفن همراه‌ها میباشند که یاروهمدم دائمی افرادند. با ایجاد کرد نرم افزار سرویس ها میتوانید دسترسی سادگی برای اکثر اوقات اشخاص آماده فرمائید.
خبر‌ها، تخفیف‌ها، فستیوال، مسابقه، سرویس ها نو و غیره را میتوانید از روش نرم افزار‌تان اگاهی‌رسانی نمایید: به این شکل دیگر یوزرها شما از حادثه‌های به‌روزی که در کسب و کارتان میفتد خبر دارا هستند. در واقع به‌نوعی آنها‌را تشویق به خرید خواهید کرد.
به‌راحتی و سادگی تصویب توصیه اعمال می گردد: یوزرها شما میتوانند به‌راحتی پیشنهاد خویش را تعیین و تصویب نمایند. در غایت، برای پیگیری آن هم می توانند به‌سادگی مبادرت نمایند و جواب مطلوب اخذ نمایند.
قابلیت نظردهی یوزرها راجع‌به سرویس ها‌تان وجود دارااست: به‌این آیتم به دیده تعامل با مشتری‌هایتان بنگرید. هربار که سرویس یا این که محصولی را از شما اخذ می‌نمایند، با نظردهی در زمینه‌ی آن شما‌را در جریان نقاط قوت و ضعف‌تان می گذارند و همچنین به کسب و کارتان مجاورت‌خیس هم میشوند.
به‌راحتی میتوانید با خدمت‌فعالیت هماهنگی داشته باشید: خودتان هم خیلی بهتر می دانید که با نرم افزار‌های تلفن همراه شل‌خیس میتوانید خدمت‌امور را پیدا نمائید و آن‌ها‌را از مجال پیش‌آمده با خبر سازید.
از فرآیند جاری ساختن فعالیت مطمئن می شوید
قابلیت و امکان پرداخت آنلاین و مشاهدۀ سابقه سفارشات را خواهید داشت: این مورد ها به آیندۀ بازاریابی هدفمندتر شما و در غایت ارتقاء فروش‌تان امداد خواهد کرد.
مزیت رقابتی نسبت به رقبایتان خواهید داشت: شما از رقبایی که نرم افزار ندارند خیلی جلوتر خواهید بود. زیرا این عموم و یوزرها شما می باشند که با تلفن همراه‌ها و نرم افزار‌های تلفن همراه، حس راحتی بیشتری می‌نمایند.
به‌گویش بی آلایش، زمانی که نرم افزار خدماتی می‌سازید و هزینه تشکیل داد نرم افزار را پرداخت می کنید، در عوض آن واقعه‌های تحت می‌ افتد:

برخورد مشتری‌هایتان چندبرابر میگردد. زیرا صرفا با لمس تعدادی بخش از صفحۀ تلفن همراه‌شان میتوانند سرویسی که میخواهند را با شایسته ترین کیفیت و در نادر‌ترین مجال اخذ نمایند.
فروش‌تان بهبود پیدا می‌نماید. زیرا اشخاص تعامل بیشتری با شما و کسب و کارتان خواهند داشت. از روش داده‌های این تعامل، میتوانید به‌خیر و خوبی نیازهای یوزرها خویش را ادراک نمائید.
سعی تجارت و سرویس‌تان بیشتر می‌گردد. با یاری نظردهی یوزرها متوجه نادر و کاستی‌ها کسب و کارتان میشوید و بر روی بهبود حالت‌تان، تمرکز می کنید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

اگرچه نرم افزار تلفن همراه و اینترنت تلفن طراحی اپلیکیشن همراه مشابه به یکدیگر نیستند البته رسالت هر دوی آن ها بطور کلی ارائه مشخصات و مختصات شبیه میباشد که می تواند به رونق بخشیدن به بیزنس شما یاری دهد و مشتریان بتوانند به راحتی به شما دسترسی داشته باشند. این مشخصات عبارتند از:
تماس با یک کلیک: مشتریان به آسانی با یک کلیک بر روی داده ها تماس، با شما رابطه برقرار نمایند.
نقشه و نشانی: مشتریان با به کارگیری از GPS تلفن همراه شان و نقشه به راحتی می‌توانند به نشانی و محل کسب فعالیت شما دسترسی داشته باشند. ( به مکان وارد کردن نشانی به طور دستی)
اشتراک گذاری در شبکه‌های‌اجتماعی: این قابلیت و امکان یوزرها را کارکشته می سازد که به راحتی محتوا را با دوستانشان در شبکه های مردمی به اشتراک بگذارند.
دکان موبایلی: مغازه موبایلی به سادگی میتواند خرید کردن سهل و آسان را میسر سازد. براین اساس مغازه موبایلی شما علاوه بر معرفی تجارت شما یک ابزار فوق العاده برای خرید و پرداخت نیز خواهد بود.
بازاریابی موبایلی: نرم افزار و اینترنت تلفن همراه ها پتانسیل بالایی برای جلب وفاداری مشتریان دارا‌هستند. بخصوص در نرم افزار های گوشی شما میتوانید با ارسال اطلاعیه ( نوتیفیکیشن) مشتریان خویش را از جدیدترین خبر ها و رویدادهای پیش رو آگاه سازید و از طرفی می‌توانید مطمئن باشید که بین انبوهی از پیامک ها و نشانی اینترنتی های تبلیغاتی پیام و نوتیفیکیشن شما گم نمیشود.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

جزو شایسته ترین تجهیزات جانور در باطن اسنپ طراحی اپلیکیشن گزینش دلخواه مشتری برای پرداخت هزینه میباشد. مسافر می‌تواند از روش پرداخت داخل سیستمی موجودی اکانت خویش را ارتقا دهد و با این موجودی هزینه مهاجرت فعلی را از این نحوه پرداخت کند و یا این که از روش گزینش مورد پرداخت نقدی قادر است هزینه را نقدا به راننده پرداخت نماید.

قابلیت و امکان گزارشگیری و جان دار بودن اطلاعات
نگه داشتن همه هجرت های صورت گرفته چه برای مسافران و رانندگان یکی از دیگر از تجهیزات مثبت اسنپ میباشد با این طریق اشخاص میتوانند به طور ظریف واحد سنجش هزینه کرد خویش و یا این که واحد سنجش درآمد زایی های خویش را بررسی نمایند. این تجهیزات به طور ظریف با درج تاریخ, هزینه به ریال, نشانی مبدا و مقصد و ساعت مسافرت قابل دسترسی میباشد.

معرفی نرم افزار اسنپ به دوستان و اخذ پاداش مهاجرت
اسنپ برای آنکه بتواند مسافران بیشتری را وارد نرم‌افزار خویش نماید بخشی به اسم معرفی نرم افزار تشکیل داد که اگر که شخصی با لینک و پیوند منحصربه‌فرد شما وارد نرم افزار خواهد شد و نام نویسی نماید به شما پاداش داده گردد.

در سال های نخستین درصورتی که که شما شخصی را تحت تیم خویش می کردید 1 هجرت بدون‌پول برای شما و 1 مسافرت بدون‌پول برای شخص دعوت گردیده می گرفتید. به گذر زمان فرصت دیگر این روال پابرجا نبود و به مکان آن 10.000 تومان به هر دو به طور مجانی داده میشد. در حالا حاظر در حالتی که که شخصی را با پیوند اختصاصی شما نام نویسی نماید 3 پاداش با حداکثر تخفیف 4.000 تومانی به شما داده شود.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

امروزه یافت کردن یک خریدار یا این که مشتری صرفا طراحی اپلیکیشن در بستر مراجعه حضوری و فیزیکی وجود ندارد؛ همینطور خروج یک مشتری فارغ از خرید از ماشین کرایه ای املاک، به معنای تلف کردن مشتری وجود ندارد. در بعد از ظهر حاضر رقابت علاوه بر رقابت فیزیکی جنبه مجازی هم پیدا نموده است.
با داشتن یک نرم افزار املاک برای تاکسی املاک می‌توانید از منش بدور با مشتری رابطه برقرار فرمایید و او‌را به سمت خویش بکشانید.
ولی یک نرم افزار بهتر نیازمند رعایت نکاتی در هنگام پباده سازی نرم افزار املاک میباشد در پی به ویژگی های پباده سازی نرم افزار املاک می پردازیم با ما باشید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

همانگونه که می‌دانید پباده سازی نرم افزار نیاز به طراحی اپلیکیشن پشتیبانی مداوم و بسط مداوم دارااست ( مثل نرم افزار اسنپ و دیجی متاع و….) این پشتیبانی و گسترش نیاز مند به حمایت های مالی از جانب شما و یا این که از جانب حامی مالی های گرامیست. شما می بایست تلاش نمایید در هنگامی که عمل گسترش نرم افزار خویش را جلو میبرید برای نرم افزار خویش حامی مالی پیدا فرمائید برای این شغل نیاز دارید تا رزومه ای از مهارت ها و خصوصیت های مخصوص نرم افزار خویش را داشته باشید.

پس از آنکه حامی مالی پیدا کردید (شاید هم نکردید) می بایست به‌این تصور کنید که به چه شکل می‌توانید از نرم‌افزار خویش درامد زایی داشته باشید. همانگونه که می‌دانید اصلی ترین مقصود در تشکیل داد نرم‌افزار یا این که اپ بدست آوردن درامد میباشد. پس شما می بایست برای این عمل نیز به طور بی نقص طرح ریزی کرده باشید و خویش را مکان یوزرها قرار دهید تا ملاحظه کنید یوزرها در چه قوانینی برای سرویس ها شما حاظر میباشند هزینه نمایند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

به جهت کمبود متکی بودن فی مابین یوزرها طراحی اپلیکیشن شما نیاز دارید تا قابلیت پرداخت در محل نیز داشته باشید تا کاربرانی که پشت گرمی کمتری نسبت به شما دارا‌هستند بتوانند در محل و بعد از اخذ متاع مبادرت به پرداخت نمایند.

نوشته ی علمی ای به اسم پباده سازی نرم افزار فروشگاهی تابلو وجود داراست که می‌توانید مطالعه فرمائید.

ارسال مرسوله به یوزرها
در غایت به حافظه داشته باشیم فقط ادله پیاده سازی و پباده سازی نرم افزار دکان پوشاک برای این میباشد که یوزرها بتوانند از منز و یا این که دفتر خویش خرید کنند پس مطلقا می بایست بتوانید در نرم‌افزار خویش این قابلیت را به یوزرها بدهید تا زمانبندی اخذ مال را خویش مشتری تعیین کند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

ایت و یا این که یک نرم افزار پباده سازی کرد. طراحی اپلیکیشن در‌این پست ما تک تک عملکرد خویش را خوا‌هیم کرد تا کارداران مفید برای ساخت‌و‌ساز یک نرم افزار و یا این که تارنما قادر را به شما گوشزد کنیم تا در حین پباده سازی و بسط عمل غالب خیس باشید. به خاطر داشته باشید هر سیرتکامل قابل انعطاف افزاری هنگامی برنده شود که یوزرها کاربر از آن به طور بی نقص راضی باشند. پس می بایست به طوری اصول پباده سازی نرم افزار گوشی را ایفا دهید که بیشترین برخورد مثبت را از جانب یوزرها خویش کسب نمائید.

در نصیب تحت می شود به تیتر هایی که ارزیابی خوا هیم کرد اشاره کنیم:

مقصود گذاری برای پباده سازی نرم افزار تلفن همراه
همه جزئیات مرتبط با پباده سازی و ساخت را بدانید
ایجاد کرد و پیاده سازی ذیل ایجاد کرد های نرم‌افزار
تنظیم UI مطلوب و ماهر
سئو UX مطلوب و حرفه‌ای
آزمایش و رفع باگ های نرم افزار
فیض گیری آخرین

  • دیزاین اپلیکیشن