مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مطمئنا تا کنون شنیده‌اید که دور‌وبری ها طراحی اپلیکیشن می گویند: «آن مورد را گوگل کن» یا این که «آن فولدر را تلگرام کن». کلیه این مورد ها علامت میدهند که گوگل یا این که تلگرام هم کاربردی می‌باشند و هم نامی دارا‌هستند که می‌اقتدار از آن ها به راحتی در مکالمه‌های روزمره بهره برد. همین فرمان محبوبیت و ماندگاری آن‌ها‌را ارتقا میدهد و سبب می گردد اسم این نرم افزار‌ها به گوش تمامی عموم یک جامعه رسد.

پس در گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار، این قضیه را مد لحاظ داشته باشید که چه‌طور میتوانید آن را جزئی از مکالمات روزمره اشخاص فرمائید و از این نحوه ماندگاری آن را ارتقاء دهید.

5. اسمی را برای نرم افزار تعیین نمایید که قابل سرچ باشد.
حدود 63 درصد از یوزرها تلفن‌های همدم، نرم افزار آیتم نظرشان را از روش سرچ پیدا می‌نمایند. آنان کلیدواژه‌هایی را سرچ می‌نمایند تا بتوانند نرم افزار موردنیازشان را پیدا نمایند. پس هنگام گزینش اسم برای نرم افزار، کارایی نمائید از آن کلیدواژه‌ها استعمال نمائید تا نرم افزار شما تخت گاز به وسیله موتورهای جست‌وجو یافت خواهد شد، در چنگ مخاطبان مقصود قرار بگیرد و آنها را به یکی مشتری‌های مستمر کسب‌وکارتان تبدیل نماید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

استعمال از فلاتر برای ایجاد کرد نرم افزار مجانی طراحی اپلیکیشن میباشد و اپ‌نویس‌ها به راحتی میتوانند در وب سایت  https://flutter.dev از آن استعمال نمایند. به همین خیال صاحبان کسب‌وکارها برای کاهش هزینه‌ ایجاد کرد نرم افزار و بسط سریع کسب‌وکارشان ترجیح می دهند نرم افزار‌ خویش را با فلاتر پباده سازی نمایند.

· متن‌گشوده بودن فلاتر
فلاتر یک اپلیکیشن متن گشوده میباشد و به کاربرانش اذن می دهد فارغ از هیچ محدودیتی از آن به کار گیری نمایند. حتی یوزرها میتوانند به راحتی کدها را تغییر تحول دهند و آن ها را فردی‌سازی نمایند.

معایب پباده سازی نرم افزار با فلاتر
· فلاتر به طور کامل رویش نکرده‌میباشد.
فلاتر (Flutter) قالبی نو میباشد و زمان مجال متعددی از منتشر شدن آن نگذشته. به همین خیال و خاطر امکان‌های حرفه ای متعددی ندارد و برای اجرای پروژه‌های بلندمرتبه نمی‌اقتدار از آن استفاده نمود.

· اپلیکیشن‌های ساخته‌گردیده با فلاتر وسعت متعددی دارا‌هستند.
نرم افزار‌هایی که با استعمال از فلاتر ساخته می شوند، وسعت متعددی دارا‌هستند و زمانی که در تلفن‌های یاروهمدم یوزرها نصب می گردند وسعت متعددی از تلفن همراه آن ها را اشغال می‌نمایند، در فیض مراحل دانلود و آپ دیت کردن این اپلیکیشن‌ها زمان بر میشود و رضایت یوزرها ذیل میاید.

· فلاتر آینده‌ای نامعلوم داراست.
پوسته فلاتر و همین طور گویش اپلیکیشن‌نویسی دارت پیوسته در حالا تغییر‌و تحول می‌باشند. این مورد می‎‌تواند حفظ کدها در بلند مقطع را به خطر بیاندازد. به همین خیال کسی از آینده این پوسته اعتقادوباور کافی ندارد.

  • دیزاین اپلیکیشن