مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از جمله  مالک یک فروشگاه سیسمونی فروشی کوچک که طراحی اپلیکیشن ویترین قابل قبولی هم ندارد و نمی تواند کلیه فرآورده های خویش را به اکران بگذارد مسلما بخش اعظمی از تولید ها در قفسه ها میماند و به اکران نهاده نمیشوند و به مشاهده کرد مشتری نمی آید البته هنگامی که شما یک نرم افزار داشته باشید اینگونه اتفاقی نمی افتد و شما این زمان را دارید تا تک تک کالاهای خویش را به هم پا ارزش، رنگ ها ، متاع و سایز های جانور در معرض رویت کرد همگان قرار دهید و براین اساس به طبع فروش شما تعدادی برابر می گردد.

یکی‌از اپشن هایی که میتوانید در پباده سازی نرم افزار اندروید خویش قرار دهید که مطمئنا سبب بازدید بیشتر اشخاص از نرم افزار شما می‌گردد قرار دادن قسمتی برای قرار دادن ایده های دکوراسیون سیسمونی میباشد که هواداران متعددی دارااست و با این قضیه میتوانید تولیدات خویش را در پوسته طرح ها به اکران بگذارید و فروش خویش را ارتقاء دهید.

به طبع در اپلیکیشن خویش قسمتی را برای ارائه مقاله ها علمی در سمت و سوی تاثیر فضای مطلوب بر ای پرورش و ارتقا خلاقیت طفل قرار دهید و پیشنهاد هایی را در سمت تنظیم وسایل مطلوب به اشتراک بگذارید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

پباده سازی نرم افزار های کلینیک زیبایی از گروه نرم افزار های طراحی اپلیکیشن پربیننده و پول ساز میباشد که قادر است کسب درآمد نیکی داشته باشد از خصوصیت های این نوع نرم افزار در ذیل توضیح داده گردیده‌است.

رابط کاربری دیدنی
رابط کاربری مهمترین خصوصیت در پباده سازی نرم افزار کلینیک زیبایی میباشد. شخص دوست دارااست قشنگ باشد پس عشق داراست زیبایی را هم ببینند. البته در کنار این زیبایی نرم افزار می بایست آسانی آن محافظت گردد تا یوزرها بتواند به راحتی فعالیت خویش را اعمال دهند.

قابلیت و امکان ورود و نام نویسی
قابلیت و امکان نام نویسی و ورود در پباده سازی نرم افزار باید پیاده سازی خواهد شد تا یوزرها بتوانند در نرم افزار نام نویسی نمایند و سرویس ها متنوع در مشت آن ها قرار گیرد. مثلا هنگامی که استفاده کننده نام نویسی کرد دیگر نیازی به ورود کد ملی مریض، اسم مریض، شماره دفترچه بیمه،  شماره تلفن و… برای رزرو نباشد و فقط با زدن دکمه رزرو نوبت در شکل خالی بودن نوبت ها به‌سرعت بتواند برای خویش نوبتی اتخاذ نماید. تاریخچه نوبت گیری ها، پرداخت ویزیت پزشک ها را بتواند به راحتی مشاهده نماید.

پرداخت آنلاین و اتصال به درگاه بانکی
اتصال به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین ویزیت خصوصیت دیگر پباده سازی نرم افزار کلینیک زیبایی میباشد. با بودن این قابلیت و امکان یوزرها می‌توانند به راحتی ویزیت خویش را پرداخت نمایند و دیگر نیازی به مراجعه و پرداخت پول عیب گیری نخواهد بود. مخاطب میتواند صرفا با چندین کلیک حق ویزیت را بپردازد و با ذهنی سهل و آسان به نزد دکتر معالج برود.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

تا یک‌سری سال پیش زمانی که با آژانس تلفنی تماس می گرفتیم و از آن‌ها طراحی اپلیکیشن ماشین درخواست می کردیم، شاید تصور نمی کردیم روزی رسد که با به کار گیری از یک نرم افزار بتوانیم مبدا و مقصد خویش را معلوم کنیم و هزینه را مشاهده کنیم و بتوانیم آن را به طور آنلاین پرداخت کنیم و با خاطر ریلکس هجرت خویش را به اعمال برسانیم.

نرم افزار های همانند تپسی توانستند این فعالیت را جاری ساختن دهند. این نرم افزار ها در یک‌سری سال اخیر به بازار آمدند و توانستند مخاطبان متعددی را به خویش جذب نمایند. البته این نرم افزار ها از کجا آغاز کردند و چه گونه توانستند به‌این جایی که می‌باشند، برسند. یار و همدم ما باشید تا با پباده سازی نرم افزار شبیه تپسی آشنا گردید.

خصوصیت های پباده سازی نرم افزار شبیه تپسی
از خصوصیت های تپسی را درین بخش میتوانید ملاحظه کنید که در پباده سازی نرم افزار مانند تپسی میتواند به شما یاری دهد.

جای یابی و نقشه بدون نقص
مهم‌ترین خصوصیت یک پباده سازی نرم افزار شبیه تپسی جای یابی و نقشه بی نقص میباشد. نرم افزار شبیه تپسی فارغ از داشتن این ها هیچ استقبالی از آن نخواهد شد و در هیچ موبایل نصب نخواهد شد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

از خصوصیت های فنی پباده سازی نرم افزار شبیه مدیسه می قدرت پشتیبانی و طراحی اپلیکیشن بروزرسانی را اسم پیروزی. احتمالا یک از بندهای قراداد شما و گروه طراح پشتیبانی تا زمان مجال مشخص میباشد. با وجود این بند تفاهم نامه، گروه طراح وظیفه دارا‌هستند در‌این بازه رقم خورده مشکلاتی که سبب ساز فساد اپلیکیشن گردیده‌است را رفع نمایند.اما این فرصت میتواند تمدید گردد. همینطور با وجود بروزرسانی های منظم می اقتدار امکان جدیدی بر نرم افزار خاطر نشان کرد و اشتباهات را رفع نمود.

پنل مدیریتی ویژه فروشندگان
هر کدام از فروشندگان می‌توانند پنل مدیریتی ویژه خویش را در نرم افزار داشته باشند. اشخاصی که در نرم افزار مسئول گذاشتن محصول ها نو می‌باشند، با استعمال از این پنل می‌توانند به راحتی تولیدات نو را به فروشگاه اینترنتی خویش اضافه نمایند و یا این که آنان را دستکاری نمایند.

همگام سازی نرم افزار با وب سایت
در حالتی که شما از پیشین یک تارنما فروشگاه اینترنتی دارید می بایست به همگام سازی نرم افزار با وبسایت توجه فرمایید تا مشکلی برای یوزرها و شما پیش نیاید و تداخلی در عمل این دو ساخت نشود همینطور عالی میباشد که رابط کاربری این نرم افزار با وب سایت مشابه هم باشد.
البته چه مقدار بایستی برای پباده سازی نرم افزار شبیه مدیسه هزینه کنیم؟ یاروهمدم ما باشید.

هزینه تشکیل داد نرم افزار مشابه مدیسه
اکثر اوقات اشخاصی که به تفکر پباده سازی نرم افزار برای بیزنس خویش می‌افتند، نخست به هزینه پباده سازی نرم افزار فکر‌می کنند. این شغل دردرست و به جایی میباشد؛ البته فقط تاءمل کردن به هزینه و خرج کردن برای یک نرم افزار نمی‌تواند یک نرم افزار کیفیت بالا را تحویل شما دهد. لذا در کنار این که به هزینه فکر میکنید، می بایست کیفیت را هم مدنظر قرار دهید.

به طبعً شما می‌توانید با یک هزینه صحیح و مطلوب یک نرم افزار کیفیت خوب قابل قبولی را برای خویش دست و پا نمائید. ممکن میباشد یک هزینه متعددی برای پباده سازی نرم افزار اجرا دهید البته در غایت نرم افزار بی کیفیت تحویل شما داده خواهد شد که یوزرها از آن استقبال نمیکنند.
بر روی هزینه هریک از امکاناتی که در نرم افزار میخواهید قرار دهید، تاثیر گذار میباشد. هم اینگونه این که نرم افزار شما برای کدام یک از سیستم عوامل پباده سازی گردیده‌است قادر است بر روی ارزش آخرین تاثیر گذار باشد. لذا پیش از هر کاری می‌توانید با مشاورین خبره دراین مورد مشورت کردن فرمایید تا  سرمایه خویش را هدر ندهید.

  • دیزاین اپلیکیشن