مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی، دکان ها به گوشی ها روش پیدا کردند و طراحی اپلیکیشن توانسته اند فروش خویش را یک سری برابر نمایند. هر فروشگاهی که رو به امروزی شدن می‌آورد، در اقدامات آن پباده سازی نرم افزار فروشگاهی به چشم میخورد. با داشتن یک نرم افزار فروشگاهی، دکان میتواند فروش خویش را چند برابر نماید و مالک دکان و مشتری از خرید خویش راضی باشند. با ما باشید تا با ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه فروشگاهی اندروید آشنا گردید.

مزیت داشتن یک نرم افزار فروشگاهی
امروزه کسب و شغل های متفاوت پیرو پباده سازی نرم افزار برای حوزه خاص خویش می‌باشند. ۷۰ درصد از  پول های به دست آمده از دنیای فناوری داده ها، از فروش اینترنتی است با وجود این که در‌این حوزه اشخاص بسیار متعددی فعال می‌باشند،  ولی اشخاص فایده متعددی را به دست می‌آورند. این یکی‌از دلایلی میباشد که بیشتر دکان ها رو به پباده سازی نرم افزار فروشگاهی آورده اند.


دنیای دیجیتال روز آپ تو دیت در اکنون گرانقدر شدن میباشد و برای عقب افتادن از این دنیای تکنولوژی و فایده بیشتر نباید این جهان را فراموش کرد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


کدام گویش نرم افزار‌نویسی برای شما مطلوب میباشد؟ هیچ کس نمی‌تواند طراحی اپلیکیشن به شما بگوید از چه چیزی به کار گیری فرمایید؛ بلکه تجربه‌ شما در اپلیکیشن‌نویسی (و یا این که نداشتن تجربه) اصلی میباشد و این که با چه زبانی بیشتر شم راحتی میکنید. خوشبختانه شما حق گزینش دارید. در این مکان لیستی از شایسته ترین گویش‌های اپ نویسی را معرفی میکنیم. همینطور، در مقاله «مقایسه زامارین و اندروید استودیو» به مقایسه این دو ابزار بسط ساکن اندروید پرداخته گردیده‌است.

۱. گویش Java (جاوا)
تعیین گویش Java گزینش خیر میباشد. این گویش، گویش قانونی اندروید میباشد. Java دو‌مین لهجه فعال در GitHub به حساب میآید و بیشتر از 20 سال سوابق داراست. تک تک این کلام‌ها بدین معناست که فراگیری‌های فراوانی برای این لهجه وجود داراست و به‌این زودی نگران از به دور بیرون شدن و منسوخ شدن این گویش نیستید. از آن جایی که Java در ده‌ها صنعت به شغل گرفته میگردد، ما به شما پیشنهاد میکنیم از کتاب‌های آموزشی Java برای اندروید آغاز فرمائید.

مشخصاً گویش Java در هر حالا به به عبارتی صورت میباشد ولی الگوها و اصطلاح‌هایی وجود دارا هستند که می توانند به داشتن درکی عالی از نرم افزار نویسی در اندروید امداد نمایند. این هدفی میباشد که اکثر کتاب‌های اصولی اندروید در حیث دارا‌هستند. به خاطر داشته باشید از آنجایی که Java سابق میباشد، بعضی از مختصات و نازکی‌های گویش‌های تازه را ندارد. در حالتی‌که شما یک نو‌فعالیت می باشید این قضیه بر شما تأثیر نمی‌گذارد ولی درصورتی که لهجه‌های دیگر مانند Swift را بلد باشید، ممکن میباشد در Java پاره ای حس محدودیت به شما دست بدهد.

۲. گویش Kotlin
Kotlin یک گویش نرم‌افزار‌نویسی میباشد که برای اعمال در ماشین مجازی Java پباده سازی گردیده است. این یعنی نرم‌افزار‌های Kotlin بر روی Bytecodeهای Java سوار می باشند و به اپلیکیشن‌ها اذن می دهد تا بر روی هر ماشینی که Java runtime Environment را پشتیبانی می‌نماید، جاری ساختن شوند. از آن جایی که اکثر ماشین‌ها این اطراف را پشتیبانی می‌نمایند، Kotlin یک روش به‌نسبت ریلکس برای رفتار قابل انعطاف‌افزارهای چندسکویی (Cross-platform) میباشد. با Kotlin شما شایسته ترین مختصات Java را فارغ از نقاط ضعف آن در چنگ دارید. هماهنگی نصیب‌های متفاوت و مختصات Kotlin مدرن، پاک و سریع میباشند و تجربه‌ نرم‌افزار‌نویسی راحتی را ارائه می‌نمایند. در حالی که Java به حیث سنگین و منسوخ به لحاظ می رسد، Kotlin احساس طراوت و هوشمندی دارااست. درواقع به‌سیرتکامل‌ای میتوانید به Kotlin تحت عنوان یک گویش پباده سازی‌گردیده برای تایپ کردن نرم افزار‌های اندروید تصور کنید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

در مشاجره پباده سازی رابط کاربری، طراحان با ذوق استانداردهای موردنیاز برای پیاده سازی یک طرح قابل طراحی اپلیکیشن ادراک و در عین حالا دیدنی را در حیث می گیرند. درین فی مابین برای ساخت سایت مستلزم ابزارهایی هستیم که‌این مراحل را برایمان تسهیل نمایند. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم ۱۴ ابزار پباده سازی UI و UX یا این که پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری را معرفی کنیم.

۱.اسکچ


اسکچ (sketch) به‌تیتر یک ابزار پباده سازی تجربه کاربری و رابط کاربری برای اکثر طراحان اینترنت جایگزین فتوشاپ گردیده‌است. ما با آنچه که به طور کامل اشکار میباشد مشاجره را استارت می کنیم. آری ما در جریانیم که تمامی از ابزار پباده سازی UI وکتور کدینگ بوهمین اسکچ چیزهایی شنیده اید البته به‌حیث می رسد که طراحان اینترنت متعددی هنوز برای پباده سازی UX و UI از فتوشاپ به کارگیری می‌نمایند و به آن اتکا دارا هستند ( و این علی‌رغم تکثیر ورژن Adobe XD میباشد که یک ابزار مثال‌سازی و فریم‌مانند می باشد، یکی‌از پلاگین‌های جدیدتری از Creative Cloud )

روری بری مدیریت سرور در سال 2017 قصد به استعمال از اسکچ گرفت و در حال حاضر به‌شدت آن را سفارش می‌نماید. به گفته وی ” اینجانب دهه به‌تیتر کاربری بودم که از فتوشاپ به کار گیری می کردم و لذا تغییر تحول و یادگیری یک چیز تازه برایم بسیار طاقت فرسا بود البته پس از او‌لین روز به کار گیری از اسکچ دیگر دوست نداشتم از فتوشاپ به کارگیری کنم و تماما کلیه چیز وارونه شد”.

وی عارضه ها متعددی را در این باره تیتر می‌نماید: “در مقایسه با فتوشاپ آحاد اسنادی که دارید و بایستی روی آنها بازبینی ایفا دهید خیلی ریلکس‌خیس تر و تمیز میگردند. اسکچ سندها کوچکی دارااست، درحالیکه فتوشاپ دارنده ورقه ها با وسعت زیاد میباشد. در اسکچ به جهت ساختار نرم‌افزارِ بُردار سیرتکامل‌ای که دارااست اندازه فولدر‌ها در مقایسه با فتوشاپ کوچکترند”.
۲.ادوب XD


adobe XD یک ابزار ساخت وب سایت میباشد که حریف اسکچ میباشد دارنده رابطی پر‌نور است که به شما این قابلیت و امکان را می دهد که به‌آسانی بتوانید معنا و یا این که مثال‌ای را پیاده‌سازی نمائید. ابزار پباده سازی برداری (وکتور) و کادر‌سیرتکامل ادوب، ادوب XD، همیشه در هم اکنون بهتر شدن میباشد. در سال پیش Adobe MAX را معرفی کردند که مشتمل بر مثال نخستین صوتی می باشد. XD دربرگیرنده ابزارهای نگارگری میباشد که‌این ابزارها به شما قابلیت تمجید تعاملات غیر‌ استاتیک و پیش‌اکران‌های موبایلی و دسکتاپی را میدهد و ابزارهای به اشتراک‌گذاری نیز به‌خواسته برخورد درمورد پباده سازی گزینه استعمال قرار میگیرند. این ابزار به شما قابلیت و امکان تعیین یک سایز هنری برای یک دستگاه خاص برای آغاز پروژه را می دهد و شما می توانید یک ابزار UI معروف مانند google material design را ایمپورت فرمائید.

اندری رابو مدیریت پباده سازی در استودیوی رابو در بارسلونا در میان طرفدارانش سخنرانی کرد و اذعان داشت: این ابزار برای ماکت‌های فوری بسیار عالی میباشد و یک رابط بسیار پر‌نور دارااست که عکس‌های متعددی در آن بار گذاری میگردند و برای مود بوردها بسیار عالی می باشد. مثال‌سازی نیز در آن بسیار اثرگذار میباشد تا به کد خدا برگشت‌ها علامت داده خواهد شد که آن ها چه عملکردی دارا هستند، به‌خصوص زمانیکه شما فورا محتوای آنلاین را فشار می‌دهید. همینطور اینجانب شیدا این خصوصیت هستم که میتوانم چیزهایی را از سایر نرم‌افزار‌های آدوب اسکن و پیست کنم.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

پباده سازی نرم افزار، متشکل از تجربه ی کاربری و ارتباط کاربری، به طبع اساس و شالوده طراحی اپلیکیشن خیر و خوبی برای روند بسط اپ ها و نرم افزار های بعدی است. فرض می‌کنیم که اکثری از یوزرها و طراحان نرم افزار عشق و علاقه مند به درک کردن هزینه پباده سازی بالقوه نرم افزار و اینکه چه طرز ها و خدماتی اساس و شالوده این نرخ‌گذاری را گزینش می نماید. مجموعاَ، کاهش هزینه پباده سازی نرم افزار به حیث نمیرسد که تصمیم صحت باشد چون پباده سازی نرم افزار شالوده و مبنا تمام سیستم دیجیتال را ساخت و ساز می نماید.

ارزش پباده سازی نرم افزار
هزینه ی پباده سازی نرم افزار: چرا بیزنس ها به‌این سرویس نیاز دارا‌هستند

برای خودداری از استعمال ی نادر و محصور از نرم افزار، پرداختن به پباده سازی اپ دقیقا در روند نخستین مراحل بسط نرم‌افزار بسیار اساسی است. هزینه ایجاد کرد یک نرم افزار چقدر میباشد و آیا گسترش ی نرم افزار مانند پباده سازی آن است؟ این پرسش رایج بین صاحبان مشاغل است که ایده گسترش نرم‌افزار را دنبال می نمایند. فهم این حقیقت که پباده سازی نرم افزار و بسط نرم افزار ها دو سرویس مجزا می باشند بسیار اصلی است.

توسعه و گسترش ی نرم افزار پایانی مرحله ساخت و ساز نرم افزار میباشد و جاری ساختن و پیاده سازی فنی خصوصیت هایی میباشد که بایستی به یک اپلیکیشن اضافه خواهد شد. با این درحال حاضر، بخش اعظمی از فرآیند های دیگر پیش از مرحله توسعه و گسترش جاری ساختن می‌گردد که یکی آن ها پباده سازی نرم افزار میباشد.

پباده سازی نرم افزار محور مهم حل موضوع میباشد. ایده اساسی پشت یک اپلیکیشن حل یک خلل میباشد که یوزرها با ان روبرو می باشند. نادرست اساسی که شما میتوانید ایفا دهید این میباشد که عملکرد فرمایید راه‌حل یک حریف را فارغ از مطالعه نیاز ها و اشتباهات مخاطبان مقصود خویش اسکن فرمایید. پروسه پباده سازی یک اپلیکیشن کاربردی تلفن همراه بسیار بغرنج میباشد.
آیا خودمان خواهیم توانست یک نرم افزار تلفن همراه پباده سازی کنیم؟

هزینه پباده سازی یک نرم افزار بوسیله خویش شخص چقدر خواهد بود؟ این پرسش یک کدام از سوالات محبوبی دربین افرادی است که در مورد پباده سازی نرم افزار تحقیق می نمایند. در حالی که ایفا همگی امور به وسیله خودتان قابلیت و امکان پذیر میباشد، بایستی اصول و مبانی UX تلفن همراه را ادراک کرده و علم عمیقی در امر ابزارهای پباده سازی نرم افزار تلفن همراه داشته باشید و در کل بدانید که چه گونه یک نرم‌افزار را پباده سازی نمائید. صرفا یک طراح و دارای تخصص UX/UI مجرب همگی مفاد داخلی و فرنگی فرایند پباده سازی نرم افزار، استانداردهای پباده سازی، راهبرد های پیگیری و نکاتی را که شایسته ترین نرم افزار را برای کنجی از بازار و همینطور برای محصولی خاص ساخت‌و‌ساز میکند، می داند.
مراحل ها و سرویس ها تاثیرگذار بر هزینه ی پباده سازی نرم افزار

هزینه پباده سازی یک نرم افزار چقدر میباشد؟ تقریب هزینه برای پباده سازی یک نرم افزار فارغ از پی بردن همگی جنبه های تشکیل دهنده این نحوه ناممکن است. روند پباده سازی یک اپ بسیار بغرنج است و ممکن میباشد سرویس ها ذیل را مشتمل بر خواهد شد: تحقیق و بسط، تجربه کاربری موبایل UX، رابط کاربری UI –ارتباط کاربری که به نصیب تصویری پباده سازی و مارک اشاره دارااست. فهمیدن مراحل های تاثیرگذار بر هزینه ی پباده سازی نرم افزار به اشخاص یاری میکند تا ادراک روشنی از چگونگی نرخ‌گذاری بر روی نرم افزار داشته باشند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

داشتن داده ها و دانایی بدون نقص از کاری که قرار میباشد اعمال دهید می تواند به توفیق شما در کارتان یاری دهد. داشتن طراحی اپلیکیشن دوراندیشی از پروسه تشکیل داد نرم افزار اندروید منجر میشود که فارغ از نگرانی ایجاد کرد قابل انعطاف افزارهای اندرویدی را شروع نمایید.
در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد داریم به شما بیاموزیم که برای اپلیکیشن نویسی سیستم دلیل های اندروید چه مراحلی را می بایست پشت رمز بگذارید، سوای اینکه حتی به یک کدام از سیستم های بر پایه ی اندروید نیاز داشته باشید و صرفا با داشتن یک کامپیوتر فردی و نصب یکسری اپ معمولی، تشکیل داد نرم افزار اندرویدی را استارت فرمایید.


اندروید و اپ نویسی اندروید
اندروید یک سیستم عاملی میباشد که برای تلفن های هوشمند به کار گیری می‌شود. وسایل هوشمندی در بازار وجود دارااست که با این سیستم دلیل پباده سازی و درست شده اند. عمل کردن با سیستم دلیل اندروید دشوار وجود ندارد به همین انگیزه بسیار گزینه استقبال یوزرها قرار گرفته میباشد. تعداد کاربرانی که از سیستم های اندرویدی به کار گیری میکنند روز آپ تو دیت در هم اکنون ارتقاء میباشد.

ارتقا تعداد افرادی که از سیستم دلیل اندروید استعمال میکنند منجر گردیده است جمع ­ای پیرو یادگیری نرم افزار نویسی اندروید و ایجاد کرد نرم افزار باشند. بعضی از موسسات نیز در‌پی سپرده گذاری بر روی این سیستم ادله میباشند. با وجود این حالت میتوان آینده روشنی درین گویش اپ نویسی مشاهده کرد.

سیستم ادله اندروید نسبت دیگر سیستم کارداران طرف داران متعددی داراست که به انگیزه مخاطب پسند بودن آن موسسات متعددی برپایه همین سیستم برهان نرم‌افزار های خویش را پیش میبرند. به کارگیری فراوان یوزرها از موبایل اندروید ،تبلت های اندرویدی و....همینطور سپرده گذاری شرکتهای بر روی سیستم استدلال اندروید، اهمیت یادگیری نرم افزار نویسی اندروید را برای برنامه نویس ها ذکر میکند. کد های این سیستم دلیل قابل دسترس میباشد به اصطلاح open source(منبع گشوده) میباشد که‌این سبب می ­گردد شرکت های و صنعت ها شالوده کار خویش را روی این سیستم استدلال قرار دهند.


فرآیند ایجاد کرد نرم افزار اندروید
پروسه ایجاد کرد نرم افزار اندروید

مرحله اولساخت نرم افزار اندرویدی میباشد که می­بایست , پیش از استارت نرم افزار نویسی اندروید یک گویش منحصر به فرد اندروید را حافظه بگیرید. گویش های نرم‌افزار نویسی مختلفی وجود داراست که برنامه نویس ها می‌توانند یک کدام از آن ها را گزینش نمایند و نرم افزار آیتم نظرشان را کردار نمایند. توصیه ما به شما یادگیری گویش جاوا میباشد خیر تحت عنوان مشاهده کرد تعصبی بلکه چرا که لهجه نرم افزار نویسی جاوا مامان و بیس سیستم برهان اندروید و نرم افزار های اندرویدی هست چون از تجهیزات مهم سیستم برهان اندروید فایده می‌گیرد.برای آغاز ایجاد کرد اپ های اندرویدی و هم برای توسعه و گسترش آنان گویش جاوا را ما یحتاج داریم. جاوا پیشنیاز یادگیری نرم‌افزار نویسی اندروید میباشد. یادگیری جاوا بسیار راحت میباشد ما یادگیری نخسه core java را به شما توصیه می‌کنیم.
مرحله دوم شناخت با اطراف های نرم‌افزار نویسی اندروید که به تصحیح (IDE) گفته می گردد.اشکال اطراف های نرم افزار نویسی اندروید عبارت میباشد از:

Android studio
Eclips
AIDE
NetBeans

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

به راحتی نمی قدرت اعلام‌کرد که کدام گویش طراحی اپلیکیشن  نویسی اهمیت و کاربرد بیشتری داراست . در مقاله‌ها پیشین کمپانی طراحی وب سایت اساس ، درباره ی لهجه های گوناگون اپلیکیشن نویسی و کاربرد آنان در ساخت وب سایت و نرم‌افزار مطالبی را ارائه کردیم. درین نصیب از ساخت وب سایت ، مقصود ما معرفی شایسته ترین گویش اپ نویسی برای پباده سازی و ایجاد کرد نرم‌افزار میباشد. اگرچه تعیین شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی فعالیت دشواری میباشد البته می قدرت معیار تقاضای بازار فعالیت ، با امکان های گویش اپ نویسی مقایسه و سفارش اعطا کرد.

اما برای معرفی یک گویش اپ نویسی ، ظهور یک پدیه تازه را نمی اقتدار نادیده گرفت. از جمله : با ظهور تلفن های هوشمند لهجه اپلیکیشن نویسی Java برای اندروید و Objective-C برای IOS گزینه تقاضای اکثری قرار گرفت.

برای اشخاصی که میخواهند پا به دنیای اپلیکیشن نویسی بگذارند ، لهجه نرم افزار نویسی که گزینش می‌کنید بایستی از کلیه نظر، تقاضای بازار داشته باشد. ما آمار نرم افزار نویسی که تقاضای بازار دارا‌هستند را برای شما بدست آوده ایم.

در‌این بخش از کمپانی طراحی وب شالوده ، 6 گویش نرم‌افزار نویسی که تقاضای بازار در سال 2015 و 2014 داشته اند را برای شما معرفی میکنیم .


1) لهجه اپ نویسی Java

در بعدازظهر تکنولوژی تلفن های یاروهمدم ، لهجه اپ نویسی جاوا به لطف سیستم برهان اندوید به رمز لهجه ها زمین‌خورد و برنامه نویس ها متعددی را به خویش جذب کرد.
چرا بایستی جاوا خاطر بگیریم؟

لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا بسیار پر استفاده گردیده‌است و در بیشتر مفاد آیتم استعمال قرار می‌گیرد به عنوان مثال : دستگاهای خویش پرداز، خزانه ها ، کنسول های بازی ، تلفن همراه ها و... استعمال می‌شود .
چه چیزی سبب کار کشته شدن جاوا گردیده است؟

لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا لهجه شی گرایی میباشد. در جاوا صرفا یک توشه نیاز به کامپایل دارید و میتوانید آن را در جاهای دیگر به کار گیری فرمایید. یک شعار پر اسم و رسم درباره ی لهجه نرم افزار نویسی جاوا : یک توشه بنویس و هر نقطه دلت میخواهد استعمال کن.
2) لهجه نرم‌افزار نویسی C

گویش اپلیکیشن نویسیC ، یک گویش نرم افزار نویسی سابق در عین هم اکنون عظیم میباشد. گویش اپ نویسی C او‌لین زبانی میباشد که بیشتر اشخاص آن را برای کاربرد آن یادمیگیرند .
چرا بایستی لهجه اپ نویسی C را حافظه بگیریم؟

گویش اپلیکیشن نویسی C بوسیله Dennis Ritchie در سال 1970 توسعه و گسترش یافت . گویش اپلیکیشن نویسیC ، زبانی میباشد که اشخاص آن را تا این مجال بصورت وسیع استعمال می نمایند. و بعداز لهجه اپ نویسیC ، لهجه های نرم افزار نویسی Java ، Java Script ،C++ ، Limbo ، C#، Objective-C، Perl، PHP و Pythonبه وجود آمدند. بدین ترتیب با یادگیری لهجه اپ نویسی Cمی توانید لهجه نرم‌افزار نویسی دیگر را به سادگی یادبگیرید. و از آن در طراحی وب سایت و همینطور ایجاد کرد برنامه به کار گیری فرمائید.
چه چیزی گویش اپ نویسی C را حاذق کرد

1. امکان حمل بودن .

2. بدون پول بودن این لهجه اپلیکیشن نویسی

3. محبوبیت و عمر بالای آن

4. یادگیری آسوده.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

طراحی وب مستلزم علم و زیرساخت خاص خویش میباشد. دامنه یا این که دامین و اینترنت سرور، دو موردی می باشند که فارغ از آن‌ها تارنما معنایی ندارد. دامنه به عبارتی اسم یا این که نشانی وب سایت میباشد که، در مرورگر وارد می‌کنید. اینترنت سرور نیز رایانه ای میباشد که، محتوای وب سایت بر روی آن ذخیره گردیده و در حین مراجعه یوزرها، اطلاعات را در مشت آن‌ها قرار می‌دهد. البته برای اینکه تارنما از نگاه بصری کاربردی و دیدنی باشد. نیاز به یک سیستم مدیر محتوا و یک قالب دیدنی دارااست. که طراحان وبسایت بنابه نیاز مشتری آنرا پباده سازی می نمایند.


دامنه: دامنه تارنما ها، گستردگی فراوانی داراست و اشخاص میتوانند، هر مورد از آنان را برای طراحی اپلیکیشن خویش یا این که کسب و کارشان تعیین نمایند. دارای شهرت ترین دامنه های جهانی سه دامنه: Com, net ,org میباشند که Com از کلمه و واژه Commerical که به معنای تجاری میباشد، گرفته گردیده. Net از کلمه و واژه Network در معنای کانال و org از واژه organization در معنای سازمان گرفته گردیده است. بهتر میباشد از هر دامنه در موضوع منحصر به خودش استعمال شود.
امروزه با توسعه و گسترش اینترنت، دامنه های اکثری معرفی و در دسترس قرار گرفته اند. بعضی از آنان عبارتند از: Biz٬ Info٬ Pro٬ Aero٬ Coop٬ GOV٬ EDU٬ WS٬ TV٬ BZ٬ ir و ...

ساخت وب سایت


اینترنت سرور: همان گونه که اشاره شد اینترنت سرور، رایانه ای میباشد که داده های وبسایت، در آنجا حفظ میگردند. از کامپیوتر های خانگی نیز می گردد، تحت عنوان اینترنت سرور بهره مند شد. ولی کمتر کسی این فعالیت را می نماید، چراکه هزینه محافظت بالا و ایمنی کمتری دارا هستند. اینترنت سرورها ابر رایانه هایی می‌باشند که، فضای ذخیره سازی بسیار بالایی دارا هستند و اقتدار پردازش آنان نسبتاً می گردد خاطرنشان کرد بی حد و مرز میباشد. اینترنت سروها به طور شبانه روزی پر‌نور می‌باشند و درگیر پردازش! در شکل خاموشی این ابر رایانه ها همگی وبسایت هایی که اطلاعاتشان در آنجا ذخیره میباشد، از دسترس بیرون می‌شوند.
طریق فعالیت اینترنت سرور بدین شکل میباشد که، هر توشه کاربری وارد سایتی میگردد و برگه ای را درخواست می‌دهد. این درخواست به اینترنت سرور منتقل میشود و در جواب به درخواست مخاطب، داده ها شیت متبوع بارگزاری می‌گردد. هر چه اینترنت سرور از لحاظ توان پردازش قویتر باشد، سرعت بارگزاری وبسایت بیشتر میشود.
همان طور که گفته شد، برای طراحی وب سایت به غیر از دامنه و اینترنت سرور، نیاز به پباده سازی و کد نویسی میباشد که در پی در این زمینه توضیحاتی ارائه می‌شود.A

  • دیزاین اپلیکیشن