مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۱۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بخش اعظمی از اشخاص طراحی اپلیکیشن معتقد رایا پارس میباشند که شایسته ترین طرز برای یادگیری نرم افزار نویسی، فعالیت بر روی پروژه‌های حقیقی هر چقدر خرد میباشد. این شیوه بسیار عالی و استاندارد میباشد. در واقع زمانی بر روی پروژه‌های حقیقی و واقعی شغل می کنید، در حین جاری ساختن پروژه و همین‌طور برطرف کردن اشتباهات میتوانید به آسانی نرم‌افزار نویسی را خاطر بگیرید. از شایسته ترین مورد‌هایی که در‌این مسیر وجود دارااست، ورود به موسسات و آغاز آپ های کودک میباشد.

در واقع زمانی یک مجموعه دانشجویی بر روی یکسری پروژه‌های خرد کار می‌نمایند، تجارب‌های متعددی حصول میشود. در لحاظ داشته باشید که مجموعه‌های اپلیکیشن نویسی بیشترین کارایی چهت نیل به اهدافشان را دارا‌هستند. نقص‌ این طریق به‌این شکل میباشد که در صورتیکه شرکتی که تعیین نموده اید به کنجکاوی‌های شما بی محلی نماید، مطلقاً دلسرد خواهید شد و این زمینه منجر رهاکردن یادگیری اپلیکیشن نویسی میشود.

خوب میباشد برای پیدا شدن یک دسته نرم افزار نویسی بهتر و دلسوز غایت توجه را داشته باشید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


استایل Tables در CSS بخشی اصلی طراحی اپلیکیشن و کاربردی میباشد. استایل Tables در CSS از لحاظ ارتفاع و پهنا و رنگ و ضخامت نصیب بندی گردیده و مورد مطلوب تعیین میگردد.


با یک یادگرفتن شگفت انگیز در سرویس شما هستیم. دنیای css بسیار قشنگ و دیدنی میباشد. کسانی که علاقمند به نصیب ظواهر طراحی وب می باشند مطلقا میدانند که استایلTablesدر CSS یکی‌از ابزارهای نو و کارکشته به حساب آورده می شود که می‌تواند بخش اعظمی از ایرادات را حل نماید. اکنون به حیث شما نکات طلایی درباره ی استایلTablesدر CSS به چه شکل میباشد؟ این توشه می‌خواهیم مقررات استایلTablesدر CSS را به زبانی معمولی مرور کنیم.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

Gitmoji

Gitmoji به شما اذن میدهد طراحی اپلیکیشن تا emoji ها رایا پارس را در پیام های خویش اضافه فرمائید.

شما با به کار گیری از emoji ها در پیام ها ظواهر آن‌ها‌را زیباتر میسازید و خواننده فارغ از تلاوت تمام متن پیام قادر است مقصود پیام شمارا متوجه گردد .

SimpleBar

این یک کتابخانه vanilla javascript برای ساخت‌و‌ساز scrollbars (صفحه های اینترنت)  مرسوم میباشد. این برگه فوق العاده مدل و حقیقتا معمولی برای به کارگیری میباشد. این ورقه ی اینترنت ،اسکرول های عمودی و افقی را هواخواهی کرده که به راحتی می‌توانند تغییر‌و تحول نمایند و فارغ از هیچ سیرتکامل مشکلی در کروم، فایرفاکس، سافاری، EdgeوIE11، ورژن های کهن ترIEکه نیاز به پیکربندی مازاد دارا هستند شغل می نماید .

 

Apex Charts

این یک کتابخانه ی امروزی و open source، JavaScript میباشد برای تولید نمودارهای زیبای svgمورد استعمال قرار می گیرد. در اینجا تنوع بالایی از نمودارها وجود دارااست که می‌توانید نوار چارت، نمودار خط، نقشه حرارتی، نمودار مختلط و اکثری مفاد دیگر را تعیین نمائید. مجموع نمودارهاResponisve و به راحتی قابل تهیه میباشند.

sanitize.css

یک کتابخانهCSSکه همگی سبک های شکسته یا این که گمشده در کل مرورگرها را تصحیح می نماید. این طریق نرمال سازی برای تنی چند از موادتشکیل دهنده و اصلاح اشکالات میباشد و ناهماهنگی های معمول مرورگر را برطرف می نماید. به کارگیری از این کتابخانه حقیقتا سهل میباشد و درChrome، Edge، Firefox، Opera، SafariوIE 9+مدد می گردد.

Framework7


Framework7یک چارچوب بدون نقص HTMLبرای ساخت و ساز نرم‌افزار هایiOSو اندروید میباشد.
این یک JavaScript API سهل و آسان برای به کار گیری و تنی چند از اجزای مهیا برای به کارگیری از UI components مانند modal ها،popup  ها، لیست ها، زبانه ها، کانال ها و مفاد دیگر میباشد.آحاد سبک ها به فولدر های خرد تقسیم گردیده  که منجر میگردد تغییرات موادتشکیل دهنده در پیاده سازی شما بسیار سهل وآسان باشد .چه چیزی عالی از اینکه Framework7 بسیار مدل و سوای تعلق و سوای نیاز به فرد ثالث و کتابخانه های  دیگر  میباشد .

Howler.js

 Howler.jsیک کتابخانه JavaScript  برای وارد کردن صدا در اینترنت میباشد. این یکAPIبسیار معمولی و راحت برای استعمال میباشد  که تمامی چیزهایی که شما برای اجرای صدا و در دست گرفتن آن نیازدارید را آماده میکند . این از آحاد پوشه های مرورگر مانندMP3، MPEG، MP4و پوشه های بیشتری جانبداری می نماید .
و به طور کامل ماژولار (گویش اپلیکیشن نویسی ) میباشد، تعلق ندارد و در تک تک مرورگرها خوب شغل می نماید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

دریافت کردن خزش از عنصرها اصلی طراحی اپلیکیشن تکنیک رایا پارس بهینه سازی به حساب آورده می شود که باعث می‌شود تجارت شما بسیار با جزییات بیشتر پیش برود. در بالا نیاز میباشد که در لیست برگه تجارت های گوگل فهرست گردید و این فرایند از حضور فعال شما خبر می‌دهد.

آیتم آینده بدین شکل میباشد که شما مدام قرار میباشد روبروی گوگل قرار داشته باشید، در واقع هر توشه که صفحه ها شما به وسیله گوگل آیتم خزش قرار بگیرد ، سبب ساز فراتر رفتن سکو شانس می گردد و این فرآیند در صورتی به طور متوالی شکل بگیرد قادر است بر روی موتورهای کاوش تأثیر بگذارد و موجب خزش بیشتر صفحه های وبسایت خواهد شد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

سوئیفت یک طراحی اپلیکیشن لهجه اپ نویسی رایا پارس برای ios به حساب آورده می شود. این لهجه روز آپ دیت در اکنون گسترش میباشد و در لیست مهمترین گویش اپ نویسی درآمدزا نیز جای دارد. در مجموع برای درآمدزایی از خط مش نرم‌افزار نویسی بایستی عملکرد نمایید کادر ورک ها و همچنین سیستم های مدیر محتوای پر اسم و رسم را به صورت ظریف دنبال فرمائید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

ازائه دهنده پیشوندهای داخلی خود کار و با استعمال از caniuse.com
تهیه و تنظیم نقشه های منبع که طراحی اپلیکیشن در رایا پارس آن شما میتوانید کد اساسی را ملاحظه کنید
قابلیت و امکان به کار گیری این پیش پردازنده با پیش پردازنده های CSS یا این که خویش کدهای CSS
هواخواهی برای به کار گیری از مرورگرهای سابق
معایب به کار گیری از پیش پردازنده Pleeease
از آنجایی که‌این ابزار در بین دیگر پیش پردازنده های CSS به خیر شناخته نشده میباشد، لذا جستن منابع آموزشی و هواخواهی برایش بسیار خلل میباشد.
خصوصیت هایی که اذن میدهد تا این پیش پردازنده را مانند دیگر پیش پردازنده های CSS در حیث بگیرید در‌این مرحله به طور کاملً آزمایشی می باشند.
 

معرفی CSS-Crush تحت عنوان ششمی پیش پردازنده های CSS
CSS-Crush الهام گرفته از استانداردهای مو جود میباشد و برای ساخت و ساز یکی امروزی ترین و توسعه یافته ترین پیش پردازنده های CSS پیاده سازی گردیده‌است. این پیش پردازنده در PHP درج شده میباشد و ترکیبی از خصوصیت های استانداردی را که شما از آن انتظار دارید و در پیش پردازنده های CSS دوستداشتنی وجود داراست، تولید کرده است. ضمن این CSS-Crush با برخی از رویکردهای بر پایه ی پیش پردازنده های دیگر مانند Pleeease یار میباشد. دور‌نما پی اچ پی CSS-Crushبه این معنا میباشد که می قدرت آن را به صورت منظم در زمینه‌ی با سیستم های رئیس محتوا PHP مانند وردپرس و دروپال بهره مند شد. احتمالاً این فرمان را می اقتدار مطرح ترین مزیت به کار گیری از CSS-Crush دانست، چون درصورتی که شما به آنچه که میتوانید در باطن یک سیستم رئیس محتوا جاری ساختن دهید، محصور گردید، در واقع می‌توانید آن را تحت عنوان یک پلاگین (افزونه) نصب فرمائید و از بعضا مزایای یک پیش پردازنده برخوردار گردید. یک امتیاز دیگری که‌این نوع از پیش پردازنده های CSS دارااست این میباشد که پیشوندها برای properties ، functions و @-rules به صورت اتوماتیک ساخت و ساز می‌شوند. این به‌این مضمون‌ میباشد که شما میتوانید نگهبانی متقابل مرورگر را محافظت فرمائید حتی‌در حالی که کد سورس خویش را تمیز نمائید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

1- ارتقا نرخ کلیک با به کارگیری طراحی اپلیکیشن از توضیحات (Description) جالب
قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که پیش از کلیک روی لینک و پیوند تارنما توضیحات مختصری را که در ورقه‌ی حاصل درخصوص وبسایت درج شده، بخوانید. هر چه این توضیحات دیدنی‌خیس و ترغیب‌کننده‌خیس باشد احتمال کلیک کردن شما بیشتر می‌گردد. بدین ترتیب خوب میباشد برای تایپ کردن این توضیحات، احساسات کاربر را آرم بگیرید و هم‌اینگونه از لغات اثرگذار و لبریز توان استعمال فرمائید.
2- ارتقاء نرخ کلیک با استعمال از برندسازی قدرتمند
 نکته حائض اهمیت دیگر، تاکید بر برندسازی‌ست. در صورتی بتوانید در ذهن و قلب کاربر جایگاهتان را پیدا فرمایید، منجر میشوید اسم برندتان در شیت حاصل جست و جو جوری بدرخشد که استفاده کننده ناخودآگاه به سمت وبسایت شما کشیده گردد و به راحتی روی لینک و پیوند شما کلیک نماید.
3- ارتقاء مقطع فرصت ماندگاری در وب سایت و کاهش بانس‌ریت
همان گونه که می بینید این دو فاکتور با هم نسبت عکس دارا هستند و بالا رفتن یکی‌از سبب کم شدن دیگری می شود. به این ترتیب بگذارید در زمینه‌ی نگه‌داشت استفاده کننده روی وبسایت سخن کنیم.
4 -ساخت و ساز محتوای دیدنی و وقتگیر
تایپ کردن یک متن وقتگیر که تا واپسین پاراگراف دیدنی باقی بماند و استفاده کننده را خسته نکند، آسوده وجود ندارد؛ البته شما میتوانید با جالب تایپ کردن گزاره‌های ابتدایی استفاده کننده را کنجکاو و عشق‌مند فرمایید. متن را به صورت گزاره بندی گردیده بنویسید و با رعایت فضاهای خالی به دیده‌های مخاطب مجال استراحت بدهید. هم‌اینگونه عملکرد فرمایید از تیترهای جالب در لا به لای متن به کارگیری نمایید تا مخاطب یار و همدم شما تا نقطه نهایی متن بیاید.
5- لینک و پیوند دادن به صفحاتی با محتوای شبیه
 با تیتر‌های جالب به شیت‌هایی با محتوای شبیه پیوند بدهید به نحوی که کاربر همیشه در صفحه های وب سایت شما رفت و آمد نماید. با به هم وصل کردن محتواهای جالب و ترغیب‌کننده میتوانید از سایتتان یک هزارتوی هیجان‌انگیز بسازید که استفاده کننده سوای این که متوجه‌ی سپری شد فرصت خواهد شد، ساعت‌های متعددی را در وبسایت شما سپری نماید.
6- ویدیوهای غیرقابل دانلود
 استعمال از ویدیوهای جذاب که قابل دانلود وجود ندارد امداد می‌نماید استفاده کننده برای تماشای بدون نقص کلیپ دوران مجال بیشتری روی وب سایت شما بماند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

این عمل می‌تواند سعی وب سایت طراحی اپلیکیشن شمارا به واحد سنجش بسیار متعددی ارتقاء دهد که‌این فعالیت از روش بهبود Boot-up وبسایت و یا این که نرم افزار ذیل اینترنت شما شکل می‌گیرد.

مجموعه بندی درختی

از ابزارهای tree-shaking استعمال های نمایید تا کدهای بی منفعت خویش را از دربین ببرید. خلال این یک فعالیت عالی دیگر این میباشد که کتابخانه هایی را که گزینه به کارگیری شما قرار نمی گیرند را از نرم افزار زیر اینترنت و یا این که تارنما خویش تمیز فرمایید.

seo تصاویر

از اولِ نوشته‌علمی ذکر کردیم که تصاویر قسمت بسیار بزرگی از شیت تارنما شما‌را تشکیل می‌ دهند و شما می بایست برای افزایش عملکرد وب سایت خویش از تکنیک های seo تصاویر استعمال نمائید. نکته‌ ای که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که از اندازه مطلوب تصویر استعمال فرمایید، هیچ لزومی ندارد که شما از تصاویر با وسعت 4k  برای مرورگرهای تلفن های یاور هوشمند به کارگیری نمایید به دلیل آنکه استعمال از این تصاویر ممکن میباشد فرصت بار گذاری سایت شما‌را به ترازو بسیار متعددی ارتقاء دهد و در سود سبب ساز کاهش سعی تارنما شما خواهد شد.

با استعمال از ابزارهای سئو تصاویر مانند ابزارهای imagemin  و یا این که libvips میتوانید وسعت تصاویر خویش را کاهش دهید و یا این که می ‌توانید از پلاگین Webpack نیز برای این فعالیت استعمال فرمایید.

شما همینطور می‌توانید از راه CDN برای سئو تصاویر به کار گیری فرمایید.

به کارگیری از فرمت های نو تصاویر مانند JPEG 2000، JPEG XR، WebP که تلاش مطلوب ‌تری را نسبت به فرمت هایی مانند PNG و یا این که JPEG دارا‌هستند قادر است یک طرز بسیار بهتر برای پیشرفت در عملکرد تارنما شما باشد، شما میتوانید با استعمال از این فرمت های نو مبادرت به فشرده سازی خوب تصاویر فرمائید و در سود منجر گردید که سایت شما سریعتر بارگزاری گردد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

همان گونه که احتمالا می‌دانید هنگامی که طراحی اپلیکیشن شما یک تابع coroutine را فراخوانی می‌کنید آن به شما یک شی coroutine را گشوده می گرداند:

async def my_coroutine():

pass

print(my_coroutine())


کد شما می بایست معطل بمانید تا این شی coroutine جاری ساختن گردد، شما ممکن میباشد به راحتی این نکته را فراموش فرمایید، به همین انگیزه میباشد که بسط دهندگان syncios تصمیم گرفتند که یک موقعیت انواع زدایی را به وجود بیاورند تا به راحتی این اشتباه را رئیس نمایید. هر مجال که یک شی coroutine سوای در انتظار ماندن ازبین رفت وضعیت انواع زدایی یک غلط را یاور با یک traceback که اشاره دارااست به خطی که‌این غلط در آن پیش آمده میباشد چاپ می نماید.

هنگامی که Yury Selivanov شرایط خطایابی را طراحی کرد وی اساس و پایه فعالیت خویش را براساس یک خصوصیت \"coroutine wrapper\" تشکیل داد.

Wrapper یک تابع میباشد که یک شی coroutine را اخذ می نماید و هر آن چه که در آن جای‌دارد را گشوده می گرداند، یوری از آن بهره مند شد تا منطق خطایابی خویش را طراحی نماید، البته فرد دیگری میتواند از آن استعمال نماید تا شی coroutine را در پوسته یک استرینگ یا این که حرفه با مقدار “hi” گشوده گرداند.

import sys

def my_wrapper(coro):

return \'hi!\'

sys.set_coroutine_wrapper(my_wrapper)

async def my_coroutine():

pass

print(my_coroutine())
این صرفا بخشی از دنیای فردی سازی میباشد، این مسئله معنای async را به طور بی نقص تغییر‌و تحول می‌دهد، فراخوانی set coroutine wrapper برای یک توشه میتواند روی هم رفته همگی توابع coroutine را تغییر تحول دهد. ناتانیل اسمیت درباره این مورد نوشته میباشد که: \" یک api ایراد ساز\" میباشد که مستعد سوء استعمال باشد و نیاز به حذف آن شم خواهد شد. توسعه و گسترش دهندگان asyncio میتوانند از ایرادات مرتبط با حذف خصوصیات رها شوند در حالتی‌که بتوانند غرض خویش را به صورت بهتری تعیین و پیاده سازی نمایند. در واقع سازندگان بایستی نکاتی که در پی مقاله ذکر می‌کنیم را همواره در ذهن خویش داشته باشند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

نکته پنجم از نکات کلیدی ساخت وب سایت داشتن یک رابطه مطلوب با مشتری است. طراحی اپلیکیشن در شرایطی که شما یک رابطه مطلوب با مشتری برقرار نمائید میتوانید از تولید اشتباهات احتمالی پرهیز نمایید. بدین شکل که در صورتی‌که شک و یا این که ابهامی از پروژه و طراحی وب سایت در ذهنتان تاسیس شده است می‌توانید آن را با مشتری دربین بگذارید تا آن قضیه بر طرف خواهد شد. در صورتیکه رابطه قابل قبولی فی مابین شما و مشتری تولید نشده باشد نمی توانید رضایت مشتری را در فعالیت جلب فرمائید. نکته ششم در نکات کلیدی ساخت وب سایت این میباشد که در هر مرحله از جاری ساختن پروژه و ساخت وب سایت آن را با مشتری دربین بگذارید. به‌این شکل که هر بخش خرد از پروژه را که اعمال دادید به مشتری منتقل فرمائید تا نظرش را متوجه گردید.

اضافه نکردن مقاله اضافه

هفتمی نکته از نکات کلیدی ساخت وب سایت این میباشد که در صورتیکه فکر‌می‌کنید‌ مطلبی را می بایست به مطالبی که مشتری می‌خواهد اضافه فرمایید عالی میباشد آن را در صدر با مشتری بیان کنید؛ چون ممکن میباشد که مشتری تان با افزودن آن مقاله موافق نباشد و به‌این شکل سبب نارضایتی می‌گردد که قادر است بر روی مراحل کاری تان اثر منفی بگذارد. بدین ترتیب درصورتی که میپندارید که بایستی مطلبی را اضافه نمایید در صدر آن را با مشتری مطرح نمایید.

هشتمین نکته از نکات کلیدی طراحی وب سایت داشتن صداقت در فعالیت است. داشتن صداقت و همیاری شما در شغل سبب ساز ساخت و ساز ارتباط ای مطلوب با مشتری میشود.

  • دیزاین اپلیکیشن