مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


ضرورت استعمال از اپ های موبایل در حصول و کارتان چیست؟
در‌صورتی‌که معیار استفاده از گوشی خود را با لپ تاپ یا کامپیوتر مقایسه فرمائید؛ متوجه اهمیت داشتن نرم‌افزار خواهید شد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

ما در‌این نوشته‌ی‌علمی نه تنها به سوال چرا نرم افزار پاسخ خواهیم دا،د بلکه شما را با مزایای داشتن برنامه آشنا خوا هیم کرد. به این ترتیب می‌توانید با حدس کسب و کار خود، تصمیم بهتری راجع‌بهِ داشتن اپلیکیشن یا نداشتن آن، بگیرید.

پس در‌این نوشته ی علمی از هم پا ما باشید.

نرم‌افزار چیست؟
موبایل ها و تبلت ها هم مثل کامپیوترها، نرم افزارهایی دارا‌هستند که به آنها اپلیکیشن (Application) یا به اختصار اَپ (App) میگویند. حتما تا بحال در تلفن همراه هوشمند خود و با به کارگیری از نرم‌افزار مخصوصی که در گوشی می‌باشد، اقدام به پخش موسیقی کرده‌اید. یا همچنین برای نصب انواع نرم افزار نو وارد اپلیکیشن play store یا نرم افزار ایرانی کافه بازار  شده‌اید. همه این اپ‌ها، نرم افزار‌هایی می باشند که در گوشی همدم نصب شده و نیازهای شمارا ساده‌تر رفع می‌کنند.

نوشته‌ی علمی مرتبط دیگر: چه گونه با تجارت اینترنتی درآمد خود را ارتقا دهیم؟ 

 

تفاوت نرم‌افزار با سایت در چیست؟
مهم‌ترین تفاوت نرم افزار با سایت در آزادی عملی میباشد، که به کاربر می دهد. یک نرم‌افزار امکان این را دارااست که کاربر فارغ از انلاین بودن هم (یعنی به صورت آفلاین) از آن به کارگیری کند. همچنین تلفن همراه موبایل خیلی بیشتر از لپ تاپ و… در دسترس استفاده کننده میباشد. پس او بدون نیاز به روشن کردن لپ تاپ و سرچ در اینترنت، به راحتی با موبایل خود قادر است با اپلیکیشنِ کسب و کار مورد نظرش، ارتباط برقرار کند.

اما اختلال تعالی وب سایت‌ها این هست که صرفا و صرفا در پنجره‌ی مرورگر کار می‌کنند و نمی‌توانند از آن بیرون بیایند! یعنی در شرایطی‌که نرم‌افزار‌ی مرورگر را ببندید دیگر نمی‌توانید اثری از تارنما و اطلاعات موردنیاز خود ملاحظه کنید.

شما برای رشد استحصال و کارتان همیشه بایستی با تکنولوژی روز پیش بروید. امروزه درصد قابل توجهی از بازار را کسب و کارهای اینترنتی تشکیل داده‌اند و افراد زیادی با به کار گیری وبسایت و نرم افزار، ارتباط خود با بازار را توسعه داده‌اند.

 

آیا داشتن اپ برای هر دستیابی و کاری مناسب است؟
مزایای داشتن نرم افزار زیاد میباشد چون برنامه نوعی کانال ارتباطی با مخاطب محسوب میشود. البته باید بیزنس و مخاطب خود را بازرسی فرمائید تا بدانید آیا این کانال ارتباطی برای او مناسب است یا نه؟ برای این خواسته می توانید اخلاق مشتری را بازرسی کنید تا بدانید نحوه حضور او در اینترنت چه طور می باشد و بیشتر با کدام کانال‌های ارتباطی شل و ول‌تر میباشد.

برخی از افراد اطلاعات موردنیاز خود را با کامپیوتر و از طریق مرورگرهای اینترنت جستجو می کنند (به نوعی وب گردی می‌کنند) و در مقابل کسانی وجود دارا هستند که دوست دارند محتوای مورد نظر خود را در دسترس و به صورت یک نرم افزار در گوشی خود داشته باشند.

 

 

ولی روی هم رفته، کاربران ۸۶ ٪ فرصت خود را در برنامه های کاربردی گوشی  و فقط ۱۴درصد از زمانشان را در وبسایت‌ها صرف می‌کنند.

مزایای داشتن اپلیکشن گوشی برای بیزنس چیست؟
در حالتی‌که نمی‌دانید داشتن اپ به عنوان کانال ارتباطی با مخاطب برای شما مناسب می باشد یا نه، مزایای داشتن نرم افزار را بخوانید تا بهتر در این باره تصمیم بگیرید.

۱. داشتن اپلیکیشن فروش شما را ارتقا می‌دهد
با داشتن نرم افزار فروشگاهی، ارتباط شما با مشتری بسایر نزدیک‌تر میگردد چون به طور همیشگی در ازای چشمان او و در ورقه تلفن همراه ملازمت که همیشه یار و همدم او هست، قرار دارید.

اعلان‌های تبلیغاتی، تخفیف و مشوق
انواع نوتیفیکیشن مثل اطلاع سانی اجناس جدید
ارتباط بدون واسطه با کلیه کاربرانی که اپ شما را نصب کرده‌اند
قابلیت و امکان خرید و پرداخت از طریق تلفن همراه
ترغیب مشتریان برای خرید با تسهیل خرید بوسیله موبایل و عدم نیاز به خارج شدن از منزل
ارسال پیشنهادهای خاص خود به مشتریانی که در اطراف فروشگاه یا دفتر شما می باشند، به کمک فناوری‌های جغرافیایی و به صورت آفلاین
۲. داشتن برنامه مخاطبانتان را افزایش می‌دهد
از مزایای داشتن نرم افزار ، قابلیت عرضه برنامه خود در مارکت‌هایی مثل کافه بازار هست. چون سبب ساز میگردد که افراد بسیار زیادی با این نرم افزار و بیزنس شما آشنا شوند. به این ترتیب نه تنها مخاطبان شما ارتقا پیدا می‌کند و محدود به وبسایت نمیشود، بلکه با استفاده از گیمیفیکیشن (بازی وار سازی) و بخش معرفی به دوستان در برنامه، خیلی سریع تعداد نصب اپلیکیشن و مشتری ارتقا پیدا می‌کند.

برای اینکه خودتان هم این مراحل را تسریع نمایید می‌توانید برای معرفی به دوستان، پاداش یا تخفیف هم در حیث بگیرید.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


یک کدام از مهم ترین نیاز های کاربران بعداز فیلتر شدن اینستاگرام، طراحی برنامه مخصوص برای دکان هایشان بود. با این که داشتن یک اپلیکیشن منحصربه‌فرد قادر است به شما کمک کند تا فایده خود را یک‌سری برابر کند البته یکی مهمترین پیش نیاز های داشتن یک اپ قادر، انتقال کاربران از اینستاگرام به سمت سایت می‌باشد. این فرایند می‌تواند به شدت طولانی و در مواردی کم بازده باشد اما ما در این نوشته‌علمی از رایاپارس همت می‌کنیم تا بهترین شیوه های راضی کردن کاربران برای نصب نرم‌افزار و افزایش فایده از برنامه را با شما به اشتراک بگذاریم. هم پا با ما بمانید. طراحی اپلیکیشن در مشهد

ثبت سفارش و مشورت

 
راضی کردن کاربران اینستاگرام به راحتی آب خوردن!
با تمرکز به فیلتر شدن اینستاگرام، اکثری از دکان های اینترنتی با افت شدید فروش و بهره نهایی مواجه شده اند. بهترین راهکار برای این دکان های اینستاگرامی، طراحی نرم‌افزار منحصر به فرد می باشد تا بتوانند خریداران خود را همچنان داشته باشند. در این جا ما نمی خواهیم درباره طراحی نرم افزار سخن کنیم و هدف اساسی ما، کشف کردن طرز هایی برای سوق دادن کاربران از اینستاگرام به اپلیکیشن است.

او‌لین قدم داشتن مشتریانی دارای مسئولیت میباشد
مهمترین نکته برای داشتن یک اپلیکیشن پرکاربر، داشتن مشتریانی متعهد میباشد که قصد خرید دوباره از شما را دارا هستند. به صورت کلی اکثر کاربران عشق و علاقه ای به نصب یک اپلیکیشن جدید و سنگین تر کردن گوشی شان ندارند و راضی کردن آنها به نصب یک اپلیکیشن دیگر، نیاز به ساخت عشق و علاقه و شوق و اشتیاق در آن ها دارد.

هر تعدادی نمی‌شود یک روزه کاربران و مشتریان بی آلایش را به مشتریانی دائمی و با مسئولیت تبدیل کرد ولی می قدرت با ساختن بها هایی که کاربران به آنان نیاز دارا‌هستند، به قلب آنان نفوذ فرمائید تا آنها هم در هنگامی که شما به آن ها نیاز دارید، به کمک شما بیایند.

بها هایی جذاب خلق و خوی کنید!
در شرایطی که می‌خواهید کاربران به سادگی و با‌گاز راضی به نصب اپلیکیشن شما شوند، بایستی بها هایی کاربردی و جذاب برای کاربران اخلاق کنید. به‌دنبال عملکرد میکنیم برخی از این شیوه ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

تخفیف های ویژه خود را در اپلیکشن به کاربران بدهید
 یکی از بهترین طرق راضی کردن کاربران برای هجرت از اینستاگرام به اپ ارائه تخفیف هایی دیدنی است که تنها در نرم‌افزار قابلیت دسترسی به آنها وجود داراست. بسیاری از پلتفرم های بلندمرتبه داخلی و خارجی توانسته اند با به کار گیری از این شیوه آمار نصب نرم افزار خود را بسیار بالاتر ببرند. بهتر میباشد این تخفیف ها هنگامی محدود داشته باشند و روی کالاها و یا سرویس های پرطرفدار شما فعال شوند تا بتوانید بیشترین تعداد کاربر را به نرم افزار بکشانید.

یک اپ ماهر طراحی فرمائید!
بخش اعظمی از دکان های آنلاین با استعمال از برنامه های اندروید و ای او اس آماده فعالیت می کنند که از قالب هایی بی کیفیت که جذاب و کاربردی نیستند استعمال می کنند. شما بایستی در حین طراحی اپ اندروید و iOS، به طبع سراغ تیم‌هایی ماهر بروید که سابقه‌ای زمانبر در طراحی و گسترش برنامه های گوناگون دارا‌هستند.

اپ خود را در پلتفرم های متعدد منتشر فرمائید!
یک کدام از شیوه های مهمی که سبب جلب پشت گرمی کاربران می گردد، انتشار اپلیکشن در پلتفرم های متعدد است. مثلا در حالتی که برنامه اندرویدی شما در پلتفرم هایی مانند مایکت یا کافه بازار منتشر شوند، این امکان را دارید تا کاربران بیشتری جذب نمائید. آپلود برنامه در پلتفرم های معتبر در کنار جلب متکی بودن کاربران دکان اینستاگرامی شما، میتواند به شما کمک کند تا از پلتفرم های ذکر شده هم کاربران بیشماری دریافت کنید.

بعضا از تولیدات خود را تنها در اپ عرضه نمائید!
انتقال کاربران از اینستاگرام به نرم افزار یک روزه واقعه نمی افتد و باید به مرور و در چندین و تعدادی هفته،‌ این فرایند را نهایی کنید. یکی بهترین طریق ها ارائه بعضا از تولید ها یا خدمات به صورت انحصاری در اپ است. با این فعالیت کاربران شما ترغیب می گردند تا برای رفع نیازهایشان سراغ نصب نرم افزار فروشگاه اینترنتی شما بروند.

قرعه کشی و جوایز همچنان جزو بهترین طریق ها می باشند!
یکی از دیرین ترین طرق جذب مخاطب که عمرش از علم مارکتینگ هم بیشتر میباشد، استعمال از قرعه کشی و اهدای جوایز هست. شما میتوانید در اینستاگرام به کاربرانتان اعلام فرمائید که در صورت نصب برنامه تان، شانس پیروز شدن در یک قرعه کشی را دارند. یکی معمولی ترین طرز ها این میباشد که از دربین کاربرانی که نرم‌افزار شمارا نصب کرده اند، به تعدادی از آن‌ها یکی از کالاهایتان را به صورت هدیه ارسال نمایید.

از معضل ها استعمال فرمایید!
شما می توانید به کاربرانتان اعلام فرمایید که با نصب اپلیکیشن و استوری کردن یک کدام از بخش های اپلیکشن و تگ صفحه شما، می‌توانند یک کد تخفیف یا یک شانس در قرعه کشی دریافت کنند. انتخاب نوع چالش به شما و خلاقیتتان بستگی دارااست ولی نکته حائض اهمیت این هست که این‌راه به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا به سادگی کاربران خود را از اینستاگرام به نرم افزار منحصر به فرد منتقل فرمایید.

تبلیغات همچنان موءثر میباشد!
همیشه نیاز نیست کاربران اینستاگرام یا شبکه های مردمی خود را به نرم‌افزار خود برسانید و می‌توانید با استفاده از تبلیغات دقیق، کاربرانی نو دریافت کنید و پرقدرت به پیش بروید. اعتنا کنید که نحوه های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد و شما باید با تمرکز به نوع استخراج و کاری که دارید نوع تبلیغات را گزینش کنید. تبلیغات کلیکی، بنری، تبلیغات در کانال های تلگرامی و ... جزو طرز هایی میباشند که می‌توانید از آن ها به کار گیری فرمایید و کاربران جدیدی به دست بیاورید.

 

چه حصول و کارهایی به اپلیکشین نیاز دارا هستند؟

همین درحال حاضر نرم‌افزار خود را بسازید و کاربرانتان را از اینستاگرام به نرم افزار بیاورید!
شرایط فیلترینگ اینستاگرام ظاهرا پایانی ندارد و کسب و کار های متعدد باید به درنگ روشی دیگر برای جذب مشتریان و رویش فروش باشند. این یعنی بهتری رویه برای اکثری از استحصال و کارها و مخصوصا دکان های اینترنتی، استفاده از نرم‌افزار ها می‌باشد. شما می‌توانید با مشورت با رایاپارس، درباره ساخت نرم‌افزار مشاوره فرمائید و فروش خود را بیشتر از همیشه فرمائید.

در‌صورتی‌که که دغدغه هایی درباره انتقال کاربران از اینستاگرام و دیگر شبکه‌های‌اجتماعی به نرم افزار دارید، با به کار گیری از روش های اعلام شده می‌توانید تا حدی این دغدغه را از دربین ببرید و در نهایت با مشاوره با مجموعه متخصصان رایاپارس، مسیری مطمئن برای طراحی نرم‌افزار و ... داشته باشید
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


عبارت اپ، به طور تقریب عبارت شناخت برای ماست. با پیشرفت تکنولوژی، طبیعی میباشد که فناوری نیز به اشکال مختلف به جنبه‌های معاش و کاری ما رسوخ پیدا نماید. نرم افزار یا این که به اختصار نرم افزار (app) نتیجه ها اختراع و ابداع طراحان و گسترش دهندگانی است که در دنیای اینترنت شغل می‌نمایند. پیاده سازی اپلیکیشن دنیای بغرنج و هیجان‌انگیزی میباشد و عشق و علاقه‌مندان متعددی را به سمت خویش جذب می‌نماید. در حالتی‌که طراحی اپلیکیشن در مشهد شما هم یک کدام از عده ای میباشید که تمایل دارید در این مورد مشغول به عمل گردید، بهتر است قبل از هر اقدامی با نکات اساسی در برنامه ریزی آشنا گردید.

برنامه ریزی
این ایام کلیه ما به نوعی وصل به موبایل هم پا خویش هستیم و بخش اعظمی از کارها روزانه خویش را به کمک تلفن همراه موبایل اجرا میدهیم. به یاری اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌های کاربردی، می‌قدرت بخش اعظمی از کارها مهم مثلا سرویس ها پرداخت آنلاین، پیشنهاد آنلاین محصول، بازی، درخواست تاکسی اینترنتی، توصیه طعام و… را اعمال بخشید. پس می‌قدرت اعلام‌کرد اپلیکیشن‌ها نقش مهمی در عصر تکنولوژی و پیوندها دارا‌هستند و سوای آن ها اکثری از شغل‌های روزمره ما با نقص‌ و نقص‌ مواجه میشوند. 


البته داده ها شما درباره اپ چقدر میباشد؟ آیا از این نرم‌افزار‌ها صرفا یک اسم شنیده‌اید و یا این که بالاتر از این رفته و پاره ای جزئی‌خیس به آن ها پرداخته‌اید؟ اپلیکیشن‌ها این روز ها به اشکال مختلف دنیای پیرامون ما‌را اشراف کرده‌اند. در‌صورتی‌که بخواهیم یک تعریف کلی و ظریف از نرم افزار داشته باشیم، خواهیم توانست چنین بگوییم که اپلیکیشن (Application)، تحت عنوان یک اپلیکیشن یا این که نرم افزار کاربردی تلقی می‌گردد که می‌قدرت آن را با تمرکز به نوع ساختار و پیاده سازی که دارااست، بر روی انواع سیستم هوشمند از جمله تلفن همراه گوشی، تبلت، لپ تاپ و… نصب و فعال‌سازی کرد. 


این نرم افزار‌ها از نگاه مورد و کاربرد، انواع مختلف و گوناگونی دارا‌هستند و هر کدام برای شغل خاصی پیاده سازی گردیده‌اند. به کمک اپ‌ها می‌اقتدار بسیاری از کارها خویش را با سهولت و راحتی بیشتری انجام اعطا کرد. احتمالا در‌حالتی که از شما پرسش نمایند که تعدادی برنامه کاربردی معرفی کنید، می توانید لیستی بلند و بالا از این نرم‌افزار‌ها را اسم ببرید. یک سری مثال از نرم افزار‌های کاربردی عبارتند از: نرم افزار‌های آشپزی و رستوران، نرم افزار‌های پزشکی، اپلیکیشن‌های تناسب اندام، اپ‌های مرتبط با هجرت، نرم افزار‌های اجتماعی، نرم‌افزار‌های موسیقی، نرم افزار‌های ورزشی و…


مهمترین وظیفه اپ‌ها چیست؟ 
 

اپ‌ها از حیث زمینه و عملکرد، تنوع بسیار بالایی دارا هستند و هر یک به شکلی خاص بر روی چگونگی کارها روزانه ما اثر می گذارند. مهم‌ترین غرض از تشکیل داد نرم افزار، پاسخگویی سریع به نیاز یوزرها است. فکر کنید یک کار بانکی مهم دارید و اصلا صبر پوشیدن خرقه و صرف فرصت برای ماندن در ترافیک هنگفت شهری را ندارید. موقتا درصورتی که یک برنامه بانکی روی گوشی همدم خویش داشته باشید، میتوانید به راحتی از سرویس ها و تجهیزات آن استعمال کرده و کارها بانکی خویش را در کمترین زمان ممکن جاری ساختن دهید. 


برای مثال پرداخت قبوض، پرداخت وام ها بانکی، کارت به کارت و تراکنش‌های مالی دیگر. این فقط یک نمونه بی آلایش و روتین در خصوص به کارگیری از نرم افزار بود که مطلقا بسیاری از شما تجارب به کار گیری از آن را داشته‌اید. پس نرم افزار‌ها میتوانند در حین و هزینه شما صرفه جویی متعددی کرده و سرعت اعمال امور را ارتقاء دهند. این نرم افزار‌های کاربردی از منابع دشوار افزاری موثر به کار گیری می‌نمایند و طراحان از آنان برای پیشبرد هدف ها قابل انعطاف افزاری فایده می‌برند. 
برای پیاده سازی برنامه نیاز به علم تخصصی و عملی می باشد. معمولا مهندسین و برنامه نویس ها حرفه ای و پیش کسوت، از ادغام منابع قابل انعطاف افزاری و طاقت فرسا افزاری، برنامه‌های کاربردی ساخته و با یاری آن ها به رفع نیاز یوزرها یا این که ساخت نیاز در آن ها میپردازند. برای پیاده سازی، ایجاد کرد و فعال‌سازی این برنامه‌ها به ابتکار و ابداع متعددی نیاز میباشد. به همین جهت طرح ریزی تحت عنوان یک حرفه درآمدزا در مشاغل مدرن شناخته میگردد که برنامه نویس ها میتوانند به امداد آن به سودهای قابل توجهی برسند.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


لهجه های اپلیکیشن نویسی پر کاربرد برای پیاده سازی نرم افزار
 ر صورتیکه در هم اکنون استیناف این قسمت می‌باشید، احتمالا تصمیم گرفته اید خودتان به طور جداگانه مبادرت به ایجاد کرد و پیاده سازی نرم افزار نمایید. کد نویسی یکی‌از طرز های رایج برای تشکیل داد و پیاده سازی نرم افزار میباشد. اما لهجه های نرم افزار نویسی که برای این عمل به کارگیری میگردند متنوع می‌باشند و برای استعمال از آن‌ها، مایحتاج میباشد سعی و پشتکار متعددی داشته باشید و فرصت کافی برای یادگیری این مهارت در لحاظ بگیرید. از مزایای پیاده سازی نرم افزار با گویش های اپ نویسی می شود به موردها تحت اشاره نمود:


•    در صورتی خودتان مبادرت به فراگیری گویش های طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار نویسی نمایید، مسلما این مبادرت از حیث اقتصادی برای شما به صرفه خیس خواهد بود و در هزینه هایتان نیز صرفه جویی متعددی گردد.
•    با این شغل، مهارت و علم تخصصی خویش را در موضوع نرم‌افزار نویسی و کد نویسی ارتقاء می دهید و در آتی این مهارت میتواند به شما امداد متعددی نماید.
•    نرم‌افزار نویسی کردن برای آن مجموعه از اشخاصی که در‌پی بحران و تضارب با مسائل گوناگون میباشند، می‌تواند شادی بخش و هیجان آور باشد.
ولی گویش های نرم‌افزار نویسی بسیار متنوع میباشند و هریک نیز نحوه شغل منحصر به فرد به خویش را دارا‌هستند. اکنون می‌خواهیم ببینیم لهجه های نرم‌افزار نویسی پر استفاده برای پیاده سازی نرم افزار کدام گویش ها می‌باشند و به چه شکل می قدرت از آن‌ها در ایجاد کرد نرم افزار ما یحتاج خویش یاری گرفت. پیرو با یک سری مثال از این لهجه ها آشنا می شویم.


گویش اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت (Java Script) برای پیاده سازی نرم افزار
 

یکی شایع ترین، دوست داستنی ترین و پرکاربردترین گویش های اپلیکیشن نویسی در جهان، گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت میباشد که می قدرت از آن در مفاد مختلفی به کار گرفت. این گویش یکی‌از مهم‌ترین لهجه های اپ نویسی برای پیاده سازی نرم افزار کاربردی تلفن همراه گوشی میباشد. گویش جاوا اسکریپت، گویش قانونی سیستم ادله اندروید بوده و میتواند گزینش بسیار خیر برای شما باشد. اما می‌توانید با این گویش خلال سیستم ادله اندروید، برای دیگر سیستم عوامل همانند، IOS و Windows نیز نرم افزار بسازید. 


با پاره ای سرچ و بازرسی متوجه خواهید شد که برای این گویش نرم‌افزار نویسی، یادگرفتن های مختلفی ارائه گردیده و از این رو می اقتدار اعتقاد و باور داشت که برای سال ها همچنان مقام خویش را در دنیای رقابت مراقبت خواهد کرد و به زودی منسوخ نخواهد شد. شما می‌توانید برای فراگیری لهجه نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت به طریق های مختلفی مبادرت نمایید. کتاب های آموزشی، مقاله ها و ویدئوهای آموزشی بسیار متعددی دراین باره تهیه و تنظیم و ارائه گردیده اند. از مهمترین خصوصیت های لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت می شود به موردها تحت اشاره نمود:


•    یک لهجه داینامیک، سطح بالا، تفسیری و شی گرا
•    یادگرفتن آن نسبت به بخش اعظمی از لهجه های اپلیکیشن نویسی راحت خیس بوده و می اقتدار روی آن در دست گرفتن نیکی داشت.
•    تجهیزات متعددی دارااست. برای مثال انواعی از کتابخانه ها، قاب ورک ها و ابزارهای کاربردی دیگر
•    در مقایسه با دیگر اشکال لهجه نرم افزار نویسی سریع خیس و مدل خیس میباشد و ابهام چندانی ندارد.
•    زبانی انعطاف پذیر میباشد.
•    این گویش برای عده ای که می‌خواهند جدیدا مهارت نرم‌افزار نویسی را فرا بگیرند، شایسته ترین آیتم میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن