مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


زبان برنامه نویسی کاتلین ( kotlin ) برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت جت برینز ( jetbrains ) معرفی شد. این گویش نرم‌افزار نویسی برای ایفا روی ماشین مجازی جاوا درست شده که دقیقا مثل جاوا به بایت کدهای جاوا کامپایل شده و بعد اجرا می‌شود. 

وقتی که شرکت گوگل در تاریخ ۲۰۱۹ این زبان را بعنوان گویش پیشنهادی گوگل معرفی کرد و حتی دو سال قبلتر یعنی در سال ۲۰۱۷ آنرا بعنوان گویش رسمی توسعه ی نرم افزار های اندرویدی معرفی کرده بود ، توسعه و گسترش دهندگان به سمت این لهجه هجوم آوردند و آنرا از لهجه نو وارد به چهارمین لهجه محبوب فقیه تبدیل کردند ( طبق آمار stackoverflow survey 2019 ) . 

طراحی اپلیکیشن در مشهد

به هر فعلا ، معرفی گوگل و ... در جهت توسعه و گسترش ی برنامه های اندرویدی بود اما خبر خوب این میباشد که گویش کاتلین برای توسعه ی وب نیز بهتر می‌باشد.

ما در آواسام مجال زیادی است که به پیشرفت ی اپ های موبایل با گویش کاتلین سرگرم هستیم و حتی یک مجال ی فراگیری کامل برای زبان کاتلین هم ساختیم که هوا داران کاتلین بتوانند این زبان را از صفر و از یک بعدازظهر ی آموزشی کیفیت عالی به گویش فارسی پیگیری کنند. ولی در این نوشته‌علمی قصد داریم ویژگی های گویش کاتلین برای توسعه ی وب را استیناف کنیم و آموزش بدهیم پس حتما نوشته‌ی‌علمی را تا نقطه پایان با دقت استیناف فرمائید.

 

مزیت های گسترش ی وب با کاتلین
کاتلین یک گویش اپلیکیشن نویسی کلیه منظوره هست و سعی دارااست مجموعاَ پلتفرم ها کاربرد داشته باشد همانگونه که در بحث توسعه و گسترش ی وب ، از کاتلین هم در back-end و هم در front-end می‌شود استفاده نمود که بجای جاوا و جاوااسکریپت قابل استفاده است.

از زبان کاتلین میتوان برای توسعه ی سمت سرور ، مرورگر وب یا موبایل به کار گرفت ، کاتلین در مقایسه با گویش جاوا قابل فهم و شعور تر میباشد و به خطوط کمتری برای فعال‌سازی پروژه ها نیاز دارااست ، بطور میانگین تعداد خطوط کدنویسی شده در گویش کاتلین نسبت به جاوا حدود ۴۰ درصد کمتر هست.

کدنویسی کمتر و سینتکس کوتاهتر در زبان اپلیکیشن نویسی منجر میشود که باگ های کمتری در نسخه ی نهایی پیدا گردد ، در حالتی که هم باگی وجود داشته باشد حل آن توسط کاتلین شل و ول تر است چون کاتلین محافظت پروژه ها و حل باگ های آنرا ساده تر میکند.

خب در پی مزیت های لهجه کاتلین برای توسعه ی وب را توضیح خواهیم بخشید.

 

هجران از خطاهای ناشی از Null reference در کاتلین
مشکلی که سالها برنامه نویسان زبان جاوا با آن دست و پنجه نرم میکردند خطای دارای شهرت NullPointerException بوده است که علت آن دسترسی به پاره ای بود که وجود نداشت و null بود و این واقعه مجال اجرای اپلیکیشن ها سبب خطاها  و کرش کردن آن ها میشد.

در گویش نرم افزار نویسی کاتلین ، توسعه دهنده اجازه ی این را ندارد که مقدار null را مستقیما برای یک متغیر در نظر بگیرد. لهجه کاتلین یک اپراتور برای بررسی کردن null بودن یک مقدار نیز دارد که به آن safe operator نیز گرفته می شود و وظیفه اش این است که به یک شی یا متغیر اجازه ی null شدن نمیدهد.

غربت از همین خلل باعث شده که بخش اعظمی از ایرادات در کدنویسی با kotlin بصورت خودکار حل گردد و کلی در حین یک توسعه و گسترش دهنده صرفه جویی خواهد شد.

 

حدث زدن نوع متغیرها در کاتلین
هنگامی که قصد دارید یک وب اپلیکیشن را با گویش اپ نویسی کاتلین توسعه و گسترش بدهید نیازی نیست که به طبع نوع متغیرها را یک به یک تعریف فرمائید. 

در هنگام به کارگیری از  زبان کاتلین برای پیشرفت ی وب نیازی نیست که شما نوع متغیرها را حتما تمجید فرمائید چون نوع داده ها بوسیله کامپایلر تشخیص داده می شوند. 

کامپایلر زبان برنامه نویسی کاتلین نوع داده ها را با اولی مقدار مشخص و معلوم میکند که برای مثال نوع یک متغیر از نوع عدد صراحت دارد یا فن یا چیز دیگر ! 

در‌صورتی‌که شما در خطی که یک متغیر را تعریف و تمجید می کنید به آن مقدار اولیه هم بدهید هیچ نگرانی وجود ندارد و نوع داده در همان استارت تشخیص داده میشود و سایز و نوع آن تمجید می گردد البته در صورتیکه برای یک متغیر مقدار اول قرار نیست بدهید و بعدا قرار میباشد که داخل آن پاره ای ریخته شود عالی هست صراحتا در ابتدا نوع آن متغیر را انتخاب نمایید که منجر اشتباهات آتی نشود.

 

امان از IDE های زیاد در کاتلین
گویش نرم افزار نویسی کاتلین از همگی IDE ( فضا اپلیکیشن نویسی ) ها که برای لهجه جاوا استفاده می گردد و بخش اعظمی از code editor ها تامین میکند. این اطراف ها شامل فضا Android Studio بعنوان اطراف رسمی اپ نویسی نرم افزار های اندرویدی ، دور و اطراف Intellij IDEA که بوسیله خود شرکت جت برینز ایجاد کرد شده ، ادیتور atom که متعلق به گیتهاب است ، ایکلیپس ( eclipse ) ، vscode و ....

چنین مدد از بیشتر IDE ها که برای جاوا به کارگیری میگردد کار مسافرت از لهجه جاوا به کاتلین را بسیار وارفته تر کرده است و توسعه و گسترش دهندگان سوای نگرانی درباره‌ی یادگیری یک فضا کدنویسی تازه ، می‌توانند برای کاتلین از همان گوشه و کنار قبلی به کارگیری کنند.

درحال حاضر در‌صورتی‌که قصد داشته باشید که زبان کاتلین برای توسعه و گسترش ی وب استفاده نمائید به احتمال خیلی زیاد محیط نرم‌افزار نویسی شما از لهجه کاتلین امان می کند یا با نصب کردن یک پکیج درون محیط پیشرفت ی شما ، برای نرم افزار نویسی با کاتلین آماده میگردد.

 

کلاس های Data class در کاتلین
یکی از چیزهایی که زمان گسترش دهندگان را در گویش جاوا تلف می‌کرد ساختن کلاس های نوع Data class بود ، عملیاتی که ریسک ارتقا باگ ها در پروژه را بیشتر می‌کرد و همینطور دوران وقتی هم برای رفع کردن آن باگ ها مورد نیاز بود. فعلا Data Class ها در گویش کاتلین بخاطر تشکیل داد کردن کدهای مهیا بوسیله خود کاتلین این عمل به سادگی ایفا می‌گیرد و کدهای اضافی و باگ های اضافی بوجود نمی آید.در نتیجه، کد خواناتر هست و خطاهای کمتری در زمان فرایند توسعه وجود داراست.

 

فریمورک های لهجه کاتلین برای پیشرفت ی وب و سمت سرور 
همانطور که می‌دانیم ، در بسط ی وب برای راحتی ، کاهش مجال زمان بسط و خیلی از مزایای دیگر بهتر می باشد از یک فریمورک به کارگیری کنیم. به لطف سازگاری بدون نقص زبان کاتلین با جاوا ، بخش اعظمی از فریمورک ها و کتابخانه های جاوایی با کاتلین سازگاری بدون نقص دارند و می‌توانید برای پیشرفت ی وب با لهجه کاتلین از آن ها به کارگیری نمایید.

در لیست پایین برخی از فریمورک هایی که برای بسط ی وب با لهجه کاتلین میتوانید به کارگیری نمائید را آورده ایم:

Spring MVC
KVision
Doodle
Javalin
KTor
که به دنبال به توضیح هر کدام از موردها بالا می‌پردازیم.

 

فریمورک Sprint MVC در لهجه کاتلین برای توسعه و گسترش ی وب
فریمورک spring یکی محبوب ترین فریمورک های زبان نرم افزار نویسی جاواست. از نسخه ی ۵ این فریمورک گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین امان می شود و فیچرهای زبان کاتلین به آن اضافه گردیده‌است. راه اندازی و شروع به کدنویسی با فریمورک spring وارفته است.

فریمورک spring ساختاری مونولیتیک ندارد بلکه یک فریمورک ماژولار هست و حدود ۲۰ ماژول متفاوت دارد که به گزینش توسعه و گسترش دهنده میتوان از آنان بهره مند شد و به همین خیال و خاطر این فریمورک یک مورد ی سبک برای توسعه و گسترش می باشد.

این فریمورک قابلیت و امکان تست هم دارد که با نسخه های قبل سازگار میباشد.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


نکات مرتبط با امنیت سایبری برای نگهداری حریم سری شما
امنیت سایبری در حصول و امور از التفات ویژه ای شامل است، چون تهاجم ها سایبری همواره با سرعت غافلگیرکننده ای در سراسر دنیا در هم اکنون فیس دادن میباشند. طبق داده های عددی، هر چه بیزنس بزرگتر باشد، احتمال تهاجم ها سایبری نیز بیشتر می گردد. با این هم اکنون، مشاغل و استحصال و شغل های خرد و میانگین نیز از این تهاجم ها مصون نیستند. تمامی دستیابی و کارهایی که ارتباطی با دنیای آنلاین و اینترنت دارا‌هستند از تهاجم ها سابری مصون نیستند و ممکن میباشد پیامد های مالی، فیزیکی و حقوقی بسیار مخربی را تجارب نمایند. امنیت سایبری به دسته اقداماتی گفته میگردد که شما برای نگهداری از بیزنس خویش در قبال دسترسی طراحی اپلیکیشن در مشهد غیرمجاز به سیستم های اطلاعاتی خویش اجرا میدهید. امنیت سایبری موسسات با ارتقاء به کارگیری از فناوری رایانه ای گزینه دقت بیشتری قرار گرفته میباشد. زمانی یک سیستم گزینه حمله قرار می‌گیرد، استعمال غیر مجاز آن سبب ساز به جراحت رساندن به مجموع کانال و گاهی میلیون ها استفاده کننده کانال می‌شود. این تهاجم ها خیر صرفا حریم سری و داده ها فردی مانند شماره تلفن ها و پست الکترونیک ها را گزینه انذار قرار میدهید، بلکه اکانت های بانکی، شماره های پشتیبانی اجتماعی و نشانی محل سکونت را نیز ترساندن می نماید. برای شرکتی که از سیستم اطلاعاتی برای استعمال و ذخیره سابقه استعمال می نماید، این موضوع بسیار دورازشوخی میباشد. وقوع تهاجم ها سایبری در جایی که احتمالا سابقه محرمانه به سرقت رفته میباشد، واپسین چیزی میباشد که مشتری می‌خواهد درباره آن بشنود. این حتی می‌تواند سبب ساز به حیف کردن مشتریان در تجارت خواهد شد. سهولت حصول به هک کردن دستگاه های تلفن هوشمند سبب شد‌ه‌است که حدودا کسی که بتواند ترفندهای هک کردن را شل خیس خاطر بگیرد و آن‌ها‌را اعمال نماید. پیرو اصول اساسی و مهم امنیت سایبری اورده شده اند که هرکدام از استحصال و امور می بایست آنان‌را ایفا کرده و بکار بگیرد:
محتوا  نهفته 
1 احراز نام و نشان دو دلیل
2 امنیت شماره تلفن
3 مدیر سر عبور
4 مرورگر اینترنت ایمن
5 اپلیکیشن پیام رسان رمزگذاری گردیده
احراز نام‌و‌نشان دو دلیل
معنی احراز نام‌و‌نشان دو ادله در صنعت فناوری نو وجود ندارد، البته عنایت آن در یک سری ده سال اخیر برجسته خیس گردیده است. اکثری از کارشناسان امنیت سایبری از این نوع احراز نام‌و‌نشان در شکل خلا گذرواژه حمایت کرده اند. سهولت به کارگیری از احراز نام و نشان دو عاملی، سبب تعیین رفیعتر آن می‌گردد. بعداز گذراندن پروسه ورود به سیستم، که در آن مخاطب بایستی اسم کاربری و راز عبور خویش را وارد نماید، با به کار گیری از احراز نام‌و‌نشان دو عاملی، یک کد به نشانی آدرس اینترنتی یا این که شماره تلفن استفاده کننده ارسال می گردد که باید در سیستم تصویب گردد. یک سری ثانیه مازاد ارتفاع می کشد تا همگی فرآیند طی گردد. وقتی که کمپانی هایی مثل اپل، GitHub، AdGurd و غیره آیتم تهاجم ها سایبری قرار گرفتند، نیاز به احراز نام و نشان دو عاملی برای پرهیز از اینگونه حملاتی بسیار اصلی شد. در حالیکه خصوصیت احراز نام‌و‌نشان دو عاملی در نرم افزار هایی مثلا اینستاگرام همواره وجود داشته میباشد. همینطور ساخت و ساز سریع کد عبور و امکان اعتقاد از احراز نام‌و‌نشان دو عاملی، آن را به یک زنجیر طاقت فرسا برای شکستن تبدیل نموده است.

امنیت شماره تلفن
برای اکثر شما عنایت شماره تلفن شاید آنقدرها هم اساسی نباشد، ولی عموم نمی دانند که هکرها می‌توانند با آن بخش اعظمی از دستیابی و امور را ویران نمایند. امروزه اتصال اکثری از حسابهای بانکی به شماره های گوشی، میتواند کلیدی برای دسترسی به داده ها حیاتی باشد. مخاطب هنگام ایفا کار هایی مانند نام نویسی، ورود به اپلیکیشن ها و بازی ها و شغل های شبیه، ناچار میباشد شماره موبایل خویش را وارد نماید. خلال این، می اقتدار از شماره تلفن برای تمیز کردن اطلاعات از گوشی به کار گرفت و کد احراز نام‌و‌نشان دو عاملی نیز به شماره تلفن ارسال می‌شود. در آمریکا ایالات متحده، بیشترین غرض هجوم ها بر کمپانی هایی همانند At&T، اسپرنیت و وریزون بوده میباشد. شماره تلفن را می اقتدار از هر مکان ای غرض قرار اعطا کرد و بعد از در اختیار گرفتن، آحاد جزئیات تماس و پیام را ردیابی کرد. هکرها همینطور میتوانند با به کار گیری از شماره تلفن، آحاد اکانت های مربوط به آن شماره را مثلا اکانت های بانکی، آدرس اینترنتی های کاربری و سندها اساسی را نیز سرقت نمایند. براین اساس، برای حفظ از شماره تلفن خویش در قبال اینگونه حملاتی، می‌توانید یک کد امنیتی ثانویه به اکانت گوشی خویش اضافه نمائید.

رئیس سر عبور
سر عبور او‌لین خط دفاعی میباشد و شکستن آن به وسیله هکرها قضیه مهمی میباشد. ولی در‌صورتی‌که از رهنمودهای مرتبط با سر عبور به صدق تقلید نمایید، احتمال هک کردن آن بسیار نادر میگردد. عموم معمولا گذرواژه هایی تهیه و تنظیم می نمایند که به راحتی به خیال و خاطر ودیعه شوند، البته همین حقیقت آنان‌را به آسانی در معرض خطر قرار میدهد. با این هم اکنون، فناوری ای مانند حسگر تاثیر انگشت و اسکنر شکل، بازار را تماما در چنگ گرفته میباشد ولی بدلیل عدم اعتقادوباور آن‌ها، سر عبور بوسیله اکثر موسسه ها امنیت سایبری هواخواهی میشود. این نگرانی وجود دارااست که شخص بدون چاره گردد یک‌سری سر عبور را تعیین نماید و در غایت نتواند آن‌ها‌را به خیال و خاطر بیاورد. چیزی به اسم رئیس سر عبور وجود داراست که نوعی قفل دیجیتال میباشد و از لیست رمزهای عبور حفظ می نماید. با در چنگ داشتن رئیس سر عبور، می‌توانید به مکان تذکر رمزهای عبور متعدد در طی نیاز، به درنگ یک سر عبور حاذق با ترکیبی از شخصیت های متفاوت باشید و آن را به خیال و خاطر بسپارید.

مرورگر اینترنت ایمن
جذاب میباشد که تنها هکرها و مجرمان اینترنتی نیستند که در وب به بازی درگیر می باشند، حتی جوامع و ماشین کرایه ای های امنیت سایبری نیز به به عبارتی اندازه مشغول می‌باشند. از سازمان داده ها مرکزی ایالات متحده گرفته تا GRU روسی، تمامی میخواهند داده ها بیشتر و بیشتری را گردآوری نمایند. زمانی که یک استفاده کننده سرگرم کانال تاکسی های جاسوسی شد، مجموع وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و غیره در یک مسیر اثبات قرار می گیرند. البته یک چیز قادر است ترافیک اینترنت شما‌را از روش یک شبکه سری هدایت نماید و آن او پی ان (VPN) میباشد. این تکنولوژی در مخفی کردن ترافیک وب از حیث ارائه دهندگان وب و بقیه ماشین کرایه ای ها به خیر فعالیت می نماید.

اپ پیام رسان رمزگذاری گردیده
هک موبایل معمول میباشد و هک پیام متنی نیز همین طور میباشد. پس از مورد تماس، خصوصیت های اصلی آتی تلفن های یار و همدم ارسال و اخذ پیام ها می باشند. این یک آیتم سهل و آسان برای جابجایی پیام سوای دردسر به یک فرد دیگر میباشد. ولی پیام های به اشتراک گذارده گردیده از روش خدمت پیام کوتاه ایمن نیستند و بوسیله هکرها قابل رهگیری میباشند. یوزرها آیفون از راهی ایمن در حریم سری برای جابجایی پیام های محرمانه به کار گیری می نمایند و آن iMessage میباشد. در‌حالتی که پیام در آیفون به اشتراک گذارده خواهد شد، پیام نوشتاری رمزگذاری گردیده باقی می‌ماند، ولی در‌صورتی‌که پیام با یک مخاطب اندروید به اشتراک نهاده خواهد شد، آن پیام رمزگذاری نمی‌شود.
 

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰


اینترنت نرم افزار پیشرو PWA چیست؟
اینترنت یک بستر بسیار بهتر و باورنکردنی میباشد. اینترنت بدلیل کارآمد بودن دربین کلیه دستگاه ها و سیستم های دلیل، سبک امنیتی مخاطب شالوده و اینکه خصوصیات و اجزای آن صرفا بوسیله یک کمپانی در اختیار گرفتن نمیشود، به یک بستر خوب برای پیشرفت قابل انعطاف افزارها تبدیل گردیده‌است. اینترنت نرم افزار ها می‌توانند به هر کسی، در هر نقطه ای و در هر دستگاهی از روش یک مقر اطلاعاتی دسترسی پیدا نمایند. زمانی که به یک تارنما وارد می‌شوید، اینترنت نرم افزار های پیشرو یا این که PWA با استعمال از رابط های نرم‌افزار نویسی نرم افزار امروزی تولید گردیده و پیشرفته اند تا امکان ها، روایی و قابلیت طراحی اپلیکیشن در مشهد و امکان نصب بیشتر را به هنگام دسترسی به کسی که، جای جای و در هر دستگاه صرفا با یک مقر اطلاعاتی رمز گذاری گردیده، مهیا نمایند.

سه خصوصیت که در پی به آنان میپردازیم، اینترنت نرم افزار های پیشرو را به تجربیات ای بی بدیل تبدیل کرده اند که یوزرها می‌توانند این اینترنت نرم افزار های پیشرو را همچون یک نرم افزار منحصر به فرد پلتفرم خویش دریابند و از تفاوت آنان با اینترنت های ساکن با خبر شوند:

محتوا  مخفی 
1 امکان
2 امکان اتکا
3 قابلیت و امکان نصب
4 خصوصیت های PWA برای اشکال تجارت
4.1 مخارج ذیل توسعه و گسترش
4.2 ظاهری همانند یک نرم افزار
4.3 نصب سریع
4.4 خلا اختلال آپ تو دیت رسانی
4.5 عملیات آفلاین یک دست
امکان
اینترنت امروزه در نوع خویش به طور کامل توسعه یافته و شایان توجه میباشد. برای مثال می‌توانید با به کارگیری از WebRTC، حالت یابی و اعلان های هشدار دهنده یک نرم افزار (نرم‌افزار) گفتگوی ویدیویی فرامحله ای ساخت نمایید. حتی می‌توانید این نرم‌افزار را با امکان نصب بوسیله یوزرها افزایش دهید و بیانات را به وسیله WebGL و WebVR به طور مجازی اعمال دهید. با معرفی Web Assembly، بسط دهندگان نرم افزار میتوانند از اکوسیستم های دیگر مانند C ,C++ ,Rust به کارگیری نمایند و در مسئله ساخت سایت نرم افزار های خودمانی، گسترش چشمگیری را برای خویش به ارمغان آوردند. از بین رابط های نرم افزار نویسی نرم افزار یا این که API های امروزی، Web assembly و رابط های اپلیکیشن نویسی تازه، اینترنت نرم افزار ها از هر فرصت دیگری توانگری و قابلیت و امکان بیشتری برای توسعه و گسترش دارا‌هستند.

امکان اتکا
یک نرم افزار گزینه پشت گرمی اینترنت پیشرو فارغ از پیش بینی کانال، بسیار سریع و قابل متکی بودن میباشد. سرعت یک کدام از شاخصه های اساسی برای ساخت تجربیات ی به یاد ماندنی بین یوزرها میباشد. در واقعیت، با ارتقاء فرصت بارگیری ورقه از یک ثانیه به ده ثانیه، احتمال تلف کردن یوزرها 123 درصد ارتقا مییابد. یوزرها هیچ وقت نباید از اینکه تعاملات آن ها تصویب می‌گردد تعجب نمایند و شگفت زده شوند. آن‌ها می بایست به هنگام پیمایش و استعمال از نرم افزار حس راحتی و متانت نمایند. طریق شعور یوزرها از نرم افزار شما تا کارایی حقیقی نرم افزار بر تک تک تجربیات شما اثر می‌گذارد.

قابلیت و امکان نصب
نرم افزار های اینترنت پیشرو نصب گردیده به مکان جاری ساختن شدن در یک شیت ی دیگر، در یک پنجره ی جدا دیگر در مرورگر انجام میگردند. از برگه ی مهم، نوار وظیفه، قفسه کاربری و غیره تمامی قابلیت و امکان تصویب مستقل دارا‌هستند. قابلیت و امکان کاوش بر روی دستگاه برای یوزرها مهیا گردیده است و آن‌ها میتوانند با استعمال از ردوبدل کننده نرم افزار یا این که Switcher به بخش های متعدد مراجعه نمایند. بعداز نصب نرم افزار اینترنت، قابلیت و امکان های جدیدی انجام میگردند. میانبرهای کیبورد رزرو گردیده، معمولا هنگام انجام در مرورگر در دسترس قرار می‌گیرند. نرم افزار های اینترنت پیشرو می‌توانند جهت تایید محتوا از نرم افزار های دیگر یا این که جهت تبدیل به نرم افزار پیش فرض برای رئیس اشکال متعدد پرونده ها کاندیدای بسیار خیر باشند.

خصوصیت های PWA برای اشکال تجارت
مخارج تحت توسعه و گسترش
نرم افزار های اینترنت پیشرو برای دستگاه های متعدد به ورژن های مختلفی نیاز ندارند. یک نرم افزار اینترنت پیشرو به تنهایی نیازهای آحاد یوزرها را که در آن به کار می پردازند، برآورده می نماید. به این ترتیب، واحد سنجش سعی هایی که بسط دهندگان اجرا میدهند به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد و در سود هزینه تولید آن ها نیز کاهش می‌یابد.

ظاهری همانند یک نرم افزار
امروزه یوزرها موبایل، نرم افزار ها را به مرورگرها ترجیح میدهند؛ چون نرم افزار ها در مقابل مرورگرها از مزیت های بیشتری منتفع می باشند و آنان میتوانند به طور آفلاین با نرم افزار ها فعالیت نمایند و همینطور نرم افزار ها از رابط کاربری جالب تری بهره مند می باشند. نرم افزار های اینترنت پیشرو با مخلوط ظواهر و شم نرم افزار های موبایل و شایسته ترین کارایی تارنما، تجربیات کاربری توسعه یافته ای را ارائه میدهند. آن‌ها پیاده سازی و تنظیماتی دارا‌هستند که بسیار مشابه به قابل انعطاف افزارهای گوشی مستقر میباشد. صرف حیث از حرفه آوری ها، ابزارها و چارچوب هایی که PWA بر پایه ی آن‌ها ساخت و ساز میشود، آن ها به عبارتی تجارب کاربری را که نرم افزار های گوشی ساکن دارا‌هستند، ارائه می‌دهند و این مزیت بزرگی در قیاس با تارنما ها میباشد.

نصب سریع
برخلاف نرم افزار های موبایل بی آلایش، نرم افزار های اینترنت پیشرو به روند نصب زمان بر و بغرنج ای نیاز ندارند که‌این خصوصیت به صورت قابل توجهی تجارب کاربری را بهبود می‌بخشد. یوزرها صرفا یک نرم افزار را سریع و بی واسطه بر روی دستگاه های خویش نصب می نمایند و نیازی به مراجعه به اپلیکیشن استور یا این که گوگل پلی ندارند.

عدم وجود خلل آپ تو دیت رسانی
نرم افزار های اینترنت پیشرو قابلیت و امکان خاصی دارا هستند که به آن ها این قابلیت را می‌دهد که سوای اگاهی یوزرها و آزردن آنان با درخواست های دسترسی، به طور خود کار آپ دیت رسانی شوند. این نرم افزار ها هر توشه که یوزرها از آن ها بازدید می نمایند خویش را به طور خودکار آپدیت می نمایند، براین اساس نیازی به بارگیری تغییرات گروه ای و نصب آنان وجود ندارد.

عملیات آفلاین یکدست
امکان کارکردن به طور آفلاین یا این که در کانال های چندجانبه، نرم افزار های اینترنت پیشرو را بسیار ریلکس خیس از وبسایت هایی می نماید که به اتصال اینترنتی مطلوب نیاز دارا‌هستند. خدمت داخلی نرم افزار اینترنت پیشرو خصوصیات و داده ها اصلی نرم افزار ها را به طور اتومات مخفی می نماید که‌این فرمان بارگیری آنان را از دربین میبرد و به یوزرها قابلیت می‌دهد تا فارغ از اتصال به وب به آنان دسترسی داشته باشند.
 

  • دیزاین اپلیکیشن