مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

۲۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ایده ایجاد کرد یک نرم افزار به ذهنتان بیاید ولی ندانید می بایست دقیقا چکار نمایید. طراحی اپلیکیشن امروز ما به طور مرحله به مرحله و در ۹ مرحله به شما اصول ایجاد کرد یک نرم افزار را حافظه میدهد. با ما یار و همدم باشید.
برای تشکیل داد نرم افزار چه عمل بایستی کرد؟
۱- ایده نرم افزار خودتان را رسم نمائید

ایجاد کرد هر اپلیکیشن و اپلیکیشنی با یک ایده شروع میشود. لزومی ندارد این ایده قطعا خیلی تعالی، خلاقانه و یا این که خیلی چشمگیر باشد. صرفا بایستی ایده تان به اندازه کافی خوب و مطلوب باشد.

اولی کاری که می بایست بکنید این میباشد که ایده گزینه نظرتان را روی ورقه رسم فرمایید. مقصود از این عمل، ملموس کردن این ایده میباشد. پیش از آغاز ایجاد کرد نرم افزار، شما می بایست این نرم افزار و مختصات آن را معلوم فرمایید؛ به همین آسانی!

برای رسم ایده تان به ابزار و وسایل خاصی نیاز ندارید. یک قلم و دفترچه یادداشت بردارید و آغاز فرمائید. شما می بایست نرم افزار آیتم نظرتان را روی برگه پباده سازی نمایید، لیستی از خصوصیت های آن تهیه و تنظیم فرمائید و مشاهده کنید این ایده روی شیت جان میگیرد یا این که خیر؟

به عکس های تحت نگاه فرمائید. اینها مثال هایی از طرح های نخستین ای می‌باشند که اینجانب پیش از ایجاد کرد نرم افزار روی برگه رسم کرده ام:


اینجانب دوست داشتم قابلیت و امکان ها و خصوصیت های اپلیکیشنم را به دو مجموعه “خصوصیت های ضروری” و “خصوصیت های خوب” تقسیم بندی کنم. خصوصیت های ضروری به عبارتی قابلیت و امکان هایی میباشند که نرم افزار شما قطعا بایستی آن‌ها را داشته باشد و در واقع سوای آنان کاری از پیش نمی موفقیت. خصوصیت های خوب هم قابلیت و امکان هایی می باشند که حیاتی و ضرروی نیستند؛ ولی وجودشان منجر ارتقا کارآمدی و بهبود کیفیت نرم افزار میشود.

موقع ایجاد کرد نرم افزار می بایست تک تک تلاشتان را بکنید که اپلیکیشن تان دست‌کم های ما یحتاج را داشته باشید. ورژن اول نرم افزار شما دست کم متاع قابل تایید (MVP) اسم دارااست و معمولی ترین نسخه نرم افزار شماست. زمانی روی مهمترین چیزها تمرکز می‌کنید، پروسه پیشرفت نرم افزار شما سرعت می‌گیرد و اپلیکیشنتان را در قبال عقب ماندگی ها مقاوم خیس میکنید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

امروزه تعداد متعددی نرم افزار گوشی و دسکتاپ یا این که آنلاین وجود دارااست که طراحی اپلیکیشن می اقتدار این نرم افزار ها را به چندین نوع اساسی پایین تقسیم کرد:

Productivity Softwares یا این که قابل انعطاف افزارهای سودمند
Collaborative Softwares یا این که قابل انعطاف افزارهای مشارکتی
Utility Softwares یا این که قابل انعطاف افزارهای کاربردی
Specialized Softwares یا این که قابل انعطاف افزارهای خاص

قابل انعطاف افزارهای سودمند

قابل انعطاف افزارهایی میباشند که برای وظایف خاص، سودمند و اثرگذار به وسیله یوزرها به فعالیت گرفته میشوند، مانند قابل انعطاف افزارهای نوشتاری، رئیس داده ها فردی، پرزنتیشن و ارائه ها، ذخیره سازی داده ها، پست کردن آدرس اینترنتی و … .
قابل انعطاف افزارهای مشارکتی

قابل انعطاف افزارهای مشارکتی به اشخاص امداد کرده تا با دیگر افراد در باب باشند و با یکدیگر عمل نمایند، همینطور برای به اشتراک گذاری داده ها مطلوب میباشند. از گونه های این قابل انعطاف افزارها می شود به برنامه های آفیس، گوگل درایو، همکار شیوه بدور ویندوز، مسنجرها، پیام رسان مایکروسافت و … از این دست اشاره نمود.
قابل انعطاف افزارهای کاربردی

قابل انعطاف افزارهای کاربردی، معمولا در مجموعه اپلیکیشن ها قرار نمی گیرند، چون به صورت بدون واسطه با کاربرانی که با کامپیوتر سروکار دارا‌هستند، مشغول نمی‌شوند. با این حالا، این نوع قابل انعطاف افزارها منجر می‌شوند که کامپیوترها ریلکس خیس عمل کرده و اذن میدهند که فولدر های کامپیوتر، مدیر گردیده و به تکثیر گذارده شوند. از این نوع نرم افزار می شود به آنتی ویروس هایی مانند نورتن، McAfee و فایروال ها، قابل انعطاف افزارهای ارزیابی کردن دیسک جهت در دست گرفتن و اصلاح خطاهای دیسک یا این که قابل انعطاف افزارهای فشرده سازی داده ها مثل winzip اشاره نمود.
Specialized Softwares یا این که قابل انعطاف افزارهای خاص

این نوع قابل انعطاف افزارها برای وظایف خاصی پباده سازی گردیده اند. قابل انعطاف افزارهای منحصربه‌فرد فن و بیزنس خاص مثل قابل انعطاف افزارهای CAD یا این که مواقعی که دربردارنده اطلاعاتی درباره‌ی داروها و بیماری ها می‌باشند یا این که قابل انعطاف افزارهای حسابداری و … از این قبیل می باشند. از گونه های دیگر این قابل انعطاف افزارها، می قدرت نرم افزار های سرگرمی و بازی را اسم موفقیت. AutoCAD، Adobe Photoshop، Spotify و غیره نیز از این دست نرم افزار ها می باشند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

می قدرت اعلام‌کرد پایتون یکی شایسته ترین گویش های اپ نویس اندروید میباشد که در کشور ایران، طرفداری متعددی ندارد. پایتون یک گویش طراحی اپلیکیشن نویسی سطح بالا میباشد که در توسعه و گسترش اینترنت، توسعه و گسترش نرم افزار ها، ساخت‌و‌ساز GUI های دسکتاپ، بسط قابل انعطاف افزارهای کاربردی و محاسبه داده های عددی و علمی بسیار استعمال میشود.
پایتون یکی گویش های اپ نویسی میباشد که بسیار در کالج ها درس دادن می گردد و در چارت درسی اکثری از دانش گاه های بلندمرتبه جهان مشاهده می شود. برهان آوازه و محبوبیت این لهجه اپ نویسی کاربردی بودن آن میباشد چون این لهجه برای پباده سازی قابل انعطاف افزارها مطلوب میباشد.

در حالتی‌که مشغول تعیین گویش نرم افزار نویسی اندروید میباشید و نمی دونید از کدام گویش نرم‌افزار نویسی به کارگیری نمائید به نظرم پایتونم آیتم جالبیه البته همانگونه که در صدر گفتیم در کشور ایران هنوز جا نیفتاده و کمتر کسی به سمت آن میرود. (ولی در 1 سال اخیر مشاهده کرد به پایتون بهتر شد‌ه‌است و در اکنون جا مفتوح کردن دربین نرم‌افزار نویس های اهل ایران است.)

فلسفه اساسی گویش نرم‌افزار نویسی پایتون را می قدرت در مورد ها ذیل خلاصه نمود:

مصرح بودن بهتر از غیر مصرح بودن میباشد
زیبایی بهتر از پلیدی میباشد
آسانی بهتر از عدم وضوح میباشد
ابهام بهتر از غیر قابل درک بودن میباشد
خوانایی یک فاکتور بسیار اصلی میباشد

تارنما ها و نرم‌افزار هایی که با گویش اپ نویسی پایتون مندرج اند:

Calibre
OpenStack
Ubuntu Software Center
World of Tanks (I’m sure you have played it)
BitTorrent
Quora
Reddit
Spotify
Instagram
YouTube

این لیست فقط تعداد محدودی از اپلیکیشن ها، نرم افزار ها، وبسایت ها و قابل انعطاف افزارهای ساخت گردیده با استعمال از پایتون را مذکور میباشد و در‌صورتی‌که بخواهیم همگی آنان را اسم ببریم می بایست تعدادی صد ورقه را با اسم های اپ ها و نرم افزار های متفاوت مالامال کنیم.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

رقابت کاری فی مابین کمپانی‌ها قادر است ادله فوق‌العاده نیکی برای تشویق شدن آنها به استعمال از طراحی اپلیکیشن باشد. هرچقدر تکنولوژی بیشتر پیشرفت نماید ترازو درخواست‌ها نیز از شما بیشتر می گردد. شاید بدیهی به حیث رسد؛ البته اکثر کارمندانی که در کمپانی‌های والا عمل می‌نمایند، معتقدند که ظهور نرم افزار‌های تلفن همراه منجر ارتقا رقابت دربین آنان گردیده است. پس درصورتی که عذر و بهانه‌ی شما برای ایجاد نرم افزار این میباشد که رقبایتان از آن به کارگیری می‌نمایند، عامل چندان بدی وجود ندارد. این ایام هیچ‌کس دوست ندارد از رقبای خویش عقب بماند. حقیقت این میباشد که بسط نرم افزار‌ مانند پیشین دشوار و فرصت‌بر وجود ندارد. براین اساس در حالتی که رقبای شما از نرم افزار به کار گیری می‌نمایند، شما نیز میتوانید از پلت‌فرم‌هایی که کمتر نیاز به کدنویسی دارا هستند استعمال فرمایید.

developing application
۶- به کار گیری از ایده‌ی سایرافراد و بسط آن

به عبارتی‌طور که در زمینه ی پیشین به آن اشاره شد، استعمال‌ی رقبا از تکنولوژی تازه قادر است یک استدلال قانع‌کننده برای توسعه و گسترش نرم افزار باشد. در حالتی‌که اکنون تاءمل جدیدی برای توسعه دادن ایده‌ی رقبای خویش دارید سریعا دست‌به‌عمل گردید. ایفا این فعالیت قادر است شما‌را سریعا به توفیق برساند.

update

فعلا به تحلیل معایب نرم افزار گوشی برای کسب‌و‌فعالیت می پردازیم.
۱- طاقت فرسا و مجال‌بر بودن به‌روزرسانی نرم افزار‌

شما ناچار میباشید پس از ارائه‌ی نرم افزار آن را به‌طور تروتمیز به‌روزرسانی فرمایید. در صورتیکه می خواهید توصیه تنظیم‌ی نرم افزار خویش را به کمپانی‌های ایجاد نرم افزار یا این که اپلیکیشن‌نویس‌های جداگانه بسپارید، بایستی در زمینه ی هزینه‌ی هربار به‌روز‌رسانی و اضافه شدن تجهیزات تازه از آنان بپرسید. و پیش از اینکه پیشنهاد خویش را عملی فرمائید، این مسائل را به‌اعتنا موردبررسی قرار دهید. استعمال از پلت‌فرم‌های گسترش نرم افزار، بازنویسی و به‌روزرسانی را برای شما شل‌خیس می‌نمایند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

آیا شما قصد اعمال ساخت سایت خویش را دارید؟ آیا درپی یک اپ طراحی اپلیکیشن برای اجرا این فعالیت می‌باشید؟درین قسمت از مقاله ها کمپانی نوپرداز اینجانب لیستی از شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای ساخت وب سایت را که میتوانید از آن‌ها استعمال نمائید، قرار داده ام.

طراحی وب امروزه به دو شکل اعمال می‌گردد :

ساخت وب سایت با به کارگیری از کدنویسی و ذیل اینترنت که بوسیله متخصصان و برنامه نویس ها اعمال میگردد و سوای علم نرم‌افزار نویسی نمی اقتدار اینترنت سایتی را تشکیل داد .

در ساخت سایت منحصر به فرد، صفحه ها اینترنت به طور استاتیک و داینامیک ساخت‌و‌ساز گردیده که با به کارگیری از برنامه های زیادی ایفا می گردد که درین نوشته‌ی‌علمی به آنها اشاره خوا‌هیم کرد.

طریق دوم طراحی وب سایت سوای علم نرم‌افزار نویسی با استعمال از قالب های مهیا میباشد که به این شکل شما میتوانید یک تارنما مجانی رو خودتون پباده سازی فرمایید. در‌این نوشته‌ی علمی به هردو آیتم اشاره خوا‌هیم کرد.

برنامه ساخت سایت Dreamweaver

Dreamweaver

Adobe Dreamweaver یک نرم‌افزار ساخت وب سایت دوست داستنی میباشد که به صورت بزرگ ای به وسیله گسترش دهندگان اینترنت و طراحان به کار گیری میشود.

این یک ویرایشگر WYSIWYG میباشد (آنچه شما میبینید چیزی میباشد که شما اخذ میکنید) که بدین مفهوم میباشد: وقتی که شما در حالا طراحی وب سایت در Dreamweaver می‌باشید، تک تک نرم‌افزار های جان دار در بگراند برای شما عمل می نمایند.

مزایای مهم Dreamweaver عبارتند از:

یک فضا دستی برای تایپ کردن و دستکاری HTML، جاوا اسکریپت و هرمورد از گونه های دیگر کد ها
اطراف پباده سازی برای طرح بندی صفحه های بصری، دستکاری تصویری و گسترش برنامه
اکران زنده از آنچه مدرک شما در مرورگر ظواهر میگردد اکران می‌دهد و به شما اذن میدهد با مدرک رابطه برقرار فرمایید
موادتشکیل دهنده HTML را میتوانید به صورت بی واسطه بازنویسی نمایید و پیش اکران آن را بلافاصله ملاحظه کنید.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

شناختن روند طراحی اپلیکیشن ماهر و ریز مفاد مرتبط با آن، به شما این امکان را میدهد که با علم کافی قدم در دنیا هوشمند این زمانه بگذارید و بدون‌شک از کوشش و مزایای فناوری نوین، فرایند پباده سازی نرم افزار ماهر خود را به گروه اپ نویسی نوژن بسپارید.

ما در‌این مقاله به تشریح روند پباده سازی نرم افزار ماهر از ایده تا تشکیل داد می‌پردازیم تا دیدگاه شما‌را در مقایسه با توفیق های علم نوین و ساخت اپ تلفن همراه توسعه دهیم.
خاطر پردازی خوب منتهی به نرم افزار خوب میشود

با دقت بدین که ارزش و وقت اکثری خرج طی کردن پروسه پباده سازی نرم افزار ماهر می‌شود، بایستی فرآیند تولیدش با ذیل ترین احتمال خطا و خطر حادثه بیفتد تا درصد برد برنامه فزونی یابد.

داشتن ایده و محاسبه نیاز، قسمت ابتدا در پروسه پباده سازی نرم افزار ماهر موفق میباشد.

با طرح سؤال و ارزیابی احتیاجات مخاطب،
ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار تلفن همراه آغاز می شود.

عموماً داشتن ایده به صورت تیمی نتایج خوب تری داراست؛ جهت مثال ما در اتاق اندیشه استودیو نوژن گردهمایی های متنوعی را با تیم ساخت‌و‌ساز و مشتری برگزار میکنیم تا به عالی ترین ایده‌پردازی برسیم.

جهت اینکه یک پباده سازی نرم افزار ماهر موفق داشته باشید، اولیه موردی که بایستی به خیال و خاطر داشته باشید این میباشد که:
– ایرادی را که نرم افزار شما بر طرف می نماید، بشناسید
– نسبت به تجهیزات نرم افزار خویش تصمیم گیری فرمایید

نرم افزار باید در نزد مخاطب بهره های متعددی داشته باشد، از جمله پایین آمدن بها‌ها از مسیر بیشتر شدن بازده، ورودی تازه و یا این که بهتر شدن UX.
شناسایی پتانسیل های نرم افزار

در نصیب بعدی از آشنایی روند پباده سازی نرم افزار ماهر ، با نظارت نیازها و آشنایی بازار متبوع، بضاعت های حاضر در شغل خود را بشناسید.

با این واقعه پروسه پباده سازی نرم افزار ماهر را با اطلاعات و اکانت صحیح، می اقتدار پباده سازی و اعمال کرد.

جهت پباده سازی نرم افزار ماهر غالب باید:
– کاربرهای متبوع اپلیکیشن خود را تماما شناخته باشید.

یک نرم افزار مدام باید با مدنظر قراردادن کاربرهای متبوع آن ساخته و پباده سازی گردد. داشتن نگرشی روشن از یوزرها مقصود، شیب نمودار پیشرفت نرم افزار را زیاد می نماید.
– سیستم های برهان موبایل هوشمند و موبایل هایی را که بایستی پشتیبانی خواهد شد شناسایی فرمائید.

سیستم های موبایل هوشمند و موبایل ها بایستی با مدنظر داشتن کوشش مشقت بار افزاری، قدمت باطری، تجهیزات و وسایل جانبی گزینه احتیاج، تعیین شوند.

مفاد ویژه ای که بایستی موقع انتخاب سیستم های تلفن همراه هوشمند مدنظر بگیرید، دربردارنده هم پوشانی، ساپورت تلفن همراه ها، تلاش و سایر تجهیزات میباشد.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

اندروید استودیو اسم دور و بر برای طراحی اپلیکیشن که بوسیله کمپانی کارکشته گوگل تاسیس شده است به همین خیال بوسیله گوگل بصورت قانونی شناخته می‌گردد و آن را بخوبی پشتیبانی می نماید زیرا بصورت تخصصی برای اندروید تشکیل شده و هر ابزاری که نرم‌افزار نویس نیاز دارااست را آماده می نماید تا شایسته ترین تجربه را داشته باشید.
مزایای به کار گیری از اندروید استودیو

اخذ سریع آپدیتهای نو اندروید: به محض اینکه ورژن جدیدی از اندروید وارد بازار گردد، اندروید استودیو طی چندین ساعت آن را اخذ می نماید و از این نحوه میتوانید سریع کتابخانه های تازه را اخذ فرمائید.
سرعت ایجاد نرم افزار زیاد میباشد.
دارنده سیستم خطایابی و دیباگینگ توسعه یافته برای رفع خطاهای نرم افزار میباشد.
قابلیت پباده سازی متریال طراحی صفحه را برای شما آماده می نماید.
براحتی میتوانید درآن بازی سازی نمایید.
از لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا (Java) پشتیبانی می نماید و نهایی ورژن را در اختیارتان قرار میدهد.
از لهجه نرم‌افزار نویسی کاتلین (Kotlin) بخوبی پشتیبانی می نماید و پایانی ورژن را در اختیارتان قرار میدهد.
دارنده Gradle میباشد. از گریدل می شود به تیتر build system در گونه های پروژه های php، java ،kotlin ، سی شارپ ، سی پلاس پلاس ، Groovy و حتی java-script بهره مند شد.
دارنده گروه ای از ابزارهای مانیتورینگ و پروفایلینگ سعی نرم افزار از لحاظ باصرفه بودن و قابل اجرابودن برای تشخیص سریع باگ های نرم‌افزار میباشد.
دارنده تجهیزات جانبی توسعه یافته ای میباشد (تشکیل داد عکس از نوع xml و vector)
میتواند کد نویسی را با فشرده کردن کدها تا یک سری برابر بخوبی seo نماید.
میتواند package را بخوبی با به کار گیری Project Structure رئیس نماید.
قابلیت و امکان استعمال از کد های C و C++ در اندروید استودیو وجود دارااست.
وقت گیر بودن مجال index و build در گریدل دربین ۳۰ تا ۴۰ ثانیه در‌حالتی که که پروژه پاره ای سنگین باشد.
برای نرم‌افزار نویسی در دور و اطراف اندروید استودیو بایستی از لهجه های جاوا و Android SDK به کارگیری نمائید. در حالتی که نمی دونید SDK چه است بایستی بیان کنم مخفف Software Development Kit یا این که کیت گسترش اپ است. این SDK عمل شما برای نرم‌افزار نویسی را راحتر می نمایند. برای فعالیت کردن با لهجه جاوا می بایست از قبلی این کیت یا این که به عبارتی SDK را روی کامپیوتر خویش نصب کرده باشید. این دور و اطراف اپ نویسی به شما اذن می‌دهد که به چیز هایی مانند دکمه ها و دیگر المان های رابط کاربری دسترسی داشته باشید و خیلی ریلکس بتوانید پیرایش این المان ها را در نرم افزار خودتان تغییر و تحول بدهید.
بازار فعالیت خیر داراست یعنی تقاضا برای اشخاصی که اندروید استودیو بلد می باشند زیاد میباشد و می‌توانید به طور های متفاوت (فریلنسری، حضوری، پروژه ای و …) وارد بازار عمل اندروید گردید و به استخدام کمپانی هایی که بدین تخصص نیاز دارا‌هستند درآیید.
چنانچه هم می‌خواهید تحت عنوان یک بسط دهنده استخدام بشوید، یکی شیوه های یادگیری، فعالیت کردن با اندروید استودیو است. همینطور چنانچه می خواهید در آینده نرم افزار خویش را به فروش برسانید، یک ایده خوب به کار گیری از این گوشه و کنار نرم افزار نویسی اندروید به یار گویش جاوا میباشد.

معایب به کار گیری از اندروید استودیو

زیرا اندروید استودیو وسعت بالایی دارااست بخاطر همین نیاز به یک سیستم خوب از لحاظ مشقت بار افزاری داشته باشید. برای اینکه بدونید چه سیستمی برای نصب اندروید استودیو نیاز میباشد مقاله “ به چه شکل یک لپ تاپ خوب برای اپلیکیشن نویسی اندروید پیدا کنیم؟ “میتواند راهنمای خیر و خوبی برای شما باشد.
نصب اندروید استودیو: نصب اندروید استودیو یه خرده فرآیند دارااست و به همین عامل شاید خیلی از اشخاص درین مرحله در گیر ایراد شوند. البته نگران باشید با این مقاله “ یادگرفتن نصب اندروید استودیو به طور تصویری ” می‌توانید ریلکس آن را نصب نمایید.
وسعت sdk در اندروید استودیو مقداری زیاد میباشد.
گیر کردن و کرش دادن اندروید استودیو (در صدر android studio با باگ کاغذ سیاه مشهور گردیده بود)
حل کردن غلط های اندروید استودیو در نصیب گریدل ناممکن بود (گشوده این عیب اندروید استودیو به نسخه های سابق برمی شود)

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

مزایای طراحی اپلیکیشن گوشی برای کسب و کارتان:
1. سبقت از رقبا:

دسترسی مشتریان را به خودتان سهل نمائید.با به کار گیری از قرار دادن کسب و کارتان بصورت نرم افزار از سایر رقبای خویش پیشی بگیرید.
2. کاهش هزینه تبلیغات:

هزینه چاپ کاتالوگ حذف گردیده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی تلفن همراه مشتری قرار می‌گیرد.
3. آپدیت رسانی:

مشتریان هر لحظه لیست آپدیت سرویس ها شما‌را میبینند و از خبر‌ها شما آگاه می گردند.این فعالیت شیوه معدود هزینه برای دور اندیشی و جذب مشتری است.

چرا بیزنس شما نیاز به نرم افزار گوشی منحصربه‌فرد داراست ؟

1- با به کار گیری از تلفن همراه نرم افزار در هر لحظه بوسیله مشتریان خویش چشم گردید. تولیدها و سرویس ها خویش را به اکران بگذارید:

با دقت به آمار هایی که گفته شد، شما هم با داشتن یک نرم افزار گوشی، این قابلیت و امکان را به همگی می دهید، تا بتوانند شمارا برسد نمایند. یک مغازه مجازی کوچک از کسب و کارتان کافی میباشد تا این مجال را برای خویش به وجود آورید. این نکته بسیار اهمیت دارااست که خلاقیت و ابداع در اکثری از امور، دست کم تا بازه ها شمارا منحصر به فرد بفرد می نماید و این در دانش بیزنس، اصطلاحا مزیت رقابتی خوانده می گردد.شما میتوانید از نرم افزار تحت عنوان ابزاری برای اکران محصول ها و سرویس ها خویش به کارگیری نمایید. کاربرانی که نرم افزار شمارا مشاهده می نمایند در آینده به نرم افزار شما دسترسی خواهند داشت.

2- ساخت و ساز یک بازار هدایت گردیده با به کار گیری از تلفن همراه نرم افزار:

شما با سرچ و کاوش در دنیای اینترنت میتوانید تک تک داده ها، درخصوص هر موضوعی را پیدا فرمایید. . یعنی معمولا آن چیزی که مدنظر استفاده کننده میباشد، نشان داده می شود و شما در اکران محتوا از اختیار نسبی مقداری برخوردار می‌باشید. این یک کدام از دیگر از مزایای اساسی نرم افزار های گوشی نسبت به رقبای اینترنتی میباشد. شما به طور اکانت گردیده و در بازه زمانی های وقتی مطلوب میتوانید استفاده کننده را با به کارگیری از ارسال پیام به ورقه ی مهم تلفن همراه ها، آنان را به موردها متبوع خویش هدایت فرمائید

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

مرحله 5: گزینش MVP

پایانی قدم از مرحله اکتشاف، تعریف و تمجید طراحی اپلیکیشن منش برای پروژه میباشد، البته خیر کلیه چیز آن، تنها دست‌کم کالا پذیرفتنی. هرچند این می ‌تواند معانی متعددی داشته باشد، البته معمولی‌ ترین رویه برای توضیح MVP یک فرآورده قابل تست میباشد که بی نقص وجود ندارد.

چرا قابل تست؟ زیرا به شما امداد می‌ نماید در فرآیند اول داده ها و برخورد یوزرها را توده ‌آوری نمائید. براساس این برخورد، پیشرفت­ های تدریجی را برای ویرایش­های بعدی در لحاظ خواهید گرفت.
پباده سازی UX ــ پباده سازی تجربه کاربری برای نرم افزار

مشتری: چه هنگامی میتوانیم بعضی از صفحه ها نرم افزار را ببینیم؟ ما تحت عنوان رنگ اساسی رنگ آبی رنگ را گزینش کرده ‌­ایم.

اینجانب: همم … پست وبلاگم را مشاهده کنید، نصیب “پباده سازی UX، پباده سازی تجربه کاربری برای نرم افزار شما”

حتی یک نرم افزار با شایسته ترین پباده سازی ظاهری هم، در شکل نداشتن فهم و شعور شهودی و همت، ممکن میباشد به خیر در اپلیکیشن استور چشم نشود.

تحت عنوان یک مخاطب، شما می‌ خواهید وقتی که یک نرم افزار را گشوده می­فرمائید، حس نمایید که از گذشته همگی چیز را به طور شهودی میدانید اینکه کجا می بایست کلیک نمایید، چه اقداماتی برای ایفا وجود داراست، چطور به مکان مشخصی از اپلیکیشن بروید و غیره.

لحظه ‌­ای که در مسیر شناخت با نرم افزار گیر فرمائید، آن را کنار گذارده و نرم افزار دیگری را آزمون می­فرمایید. به حیث جنبش شناخت میباشد؟

پس بایستی چه عمل کنیم تا مطمئن شویم این رخداد برای یوزرها احتمالی، که‌این کلیه وقت صرف تحقیق در رابطه ­شان کرده ‌­ایم، نمی‌ افتد؟ از UX به کارگیری می­کنیم.
پباده سازی UX چه می باشد؟

UX پروسه ساخت محصولاتی میباشد که تجارب معنا‌ دار و قابل قبولی را برای یوزرها مهیا می ‌نمایند. این مشتمل بر پباده سازی کل فرایند کسب و یک پارچه‌­ سازی متاع می­باشد، ازجمله جنبه‌ های برندسازی، پباده سازی، کوشش و سعی پایه پباده سازی تعاملی.
پباده سازی UX یک فرایند در هم اکنون پیشرفت میباشد. با هر به‌­روزرسانی، می بایست طرز به کارگیری یوزرها از نرم افزار ‌­تان را درنظر بگیرید. در شرایطی‌که یک به­‌روزرسانی، قابلیت و امکان دسترسی به نرم افزار شمارا غامض می­نماید، یا این که تعداد ضربه ‌ها را برای یوزرها ارتقاء می­دهد، در مسیر اشتباهی قرار گرفته ‌­اید و می بایست این خطاها را صحیح نمائید.

بیایید بعضی از فرآیندهای پباده سازی UX را محاسبه کنیم.
مرحله 1: معماری داده ها

به ذکر بی آلایش، معماری داده ها (یا این که IA) انتخاب می ‌نماید که برای به حداکثر رساندن امکان دسترسی و سهولت به کار گیری، چه طور کل محتوا بایستی سازماندهی خواهد شد. درواقع مهاجرت مخاطب را مدنظر قرار می­دهد، مسیری که کاربرها برای ایفا اقدامات متبوع خویش در نرم افزار طی می­نمایند.

در‌این مرحله میباشد که شما تصمیم می ‌گیرید علاوه­ بر قابلیت و امکان و کوشش کلی نرم افزار، چه خصوصیت‌ هایی را برای امداد به یوزرها درین مسافرت به فعالیت ببرید. همینطور تصمیم می ‌گیرید که چه‌گونه این داده ها را ارائه داده و سازماندهی فرمایید.

معمولا فرایند IA با تایپ کردن فهرستی از خصوصیت‌های متبوع و چندین طرح اول از طریق اکران و مکان هر کوشش در نرم افزار شروع می ‌خواهد شد. در سود این مرحله به جریان‌ و سفری که مخاطب پشت رمز می­گذارد می­رسیم که تحت عنوان بلوک ‌های تولید کننده وایرفریم فعالیت می ‌نمایند.

  • دیزاین اپلیکیشن
  • ۰
  • ۰

درخصوص اهمیت پباده سازی نرم افزار بیمه بایستی بدانید که دریک سمت شدن با دنیای دیجیتال و پیشرفت فناوری، نیاز نخستین همه کسب و شغل های مو جود میباشد. به کار گیری از تجهیزات روز جهان در ارائه سرویس ها و تولیدات به مشتریان نصیب جداناپذیر کسب و شغل های فعال در بعدازظهر دیجیتال گردیده است. به دلیل آنکه ترجیح مصرف کنندگان بر این میباشد که نیازهای اصلی و غیر اصلی خویش را در سریعترین فرصت ممکن و سوای اتلاف وقت و انرژی برطرف کنند. به این ترتیب به کار گیری از فضای نرم افزار های کاربردی برای رفع نیازهای روزانه اولی گزینش یوزرها و مشتریان شد‌ه‌است. بر همین پایه به‌دنبال به نظارت اهمیت به کارگیری از نرم افزار بیمه، روش پباده سازی و مزایای استعمال از این نوع نرم افزار ها برای یوزرها و کسب و شغل های خوا هیم پرداخت.
غرض و مزایایی پباده سازی نرم افزار بیمه برای یوزرها

دنیای مجازی به رده قدرتمندی تبدیل گردیده و یوزرها آن با رویش تصاعدی بدین اقیانوس بی نقطه نهایی می پیوندند و اهمیت به کارگیری از نرم افزار های آنلاین را بیشتراز پیش شعور خواهند کرد. فضای کاربردی نرم افزار های تلفن همراه به خیر قوی به رفع نیازهای همگانی و ضروری اشخاص در طی روز میباشد و با دقت به صرفه جویی هایی که در وقت یوزرها گوشی ساخت‌و‌ساز نموده است، شایسته ترین نحوه برای تشویق یوزرها به به کارگیری از سرویس ها آنلاین میباشد. همه نرم افزار های تلفن همراه همچون نرم افزار بیمه به مراد ارائه سرویس ها آنلاین در کوتاه ترین فرصت ممکن و به طور جامع و کاربردی به یوزرها پباده سازی میگردند. فضای ساختاری نرم افزار بیمه، به نحوی میباشد که یوزرها آن را جذابتر از تارنما می‌دانند، به دلیل آن که در بی آلایش ترین موقعیت ممکن، نیازهای بیشتری از یوزرها را رفع می نمایند. بر این مبنا در پباده سازی نرم افزار بیمه بایستی مفاد مهمی همچون سهولت به کارگیری در سریعترین فرصت ممکن، ارائه سرویس ها جامع آنلاین، خرید آسوده گونه های بیمه طومار ها، ارائه پیشنهادات مطلوب در سمت معرفی بیمه های لازم یوزرها، ارائه آنلاین همه خدماتی که تا قبل از این به طور حضوری اعمال میشد رعایت خواهد شد تا بتواند جامع ترین سرویس ها را به یوزرها کهن و یوزرها تازه خویش ارائه دهد.

پباده سازی نرم افزار گوشی بیمه
در پباده سازی نرم افزار بیمه که امکاناتی بایستی نظر خواهد شد؟

در طراحی اپلیکیشن بیمه همچون بقیه نرم افزار های فروش آنلاین بایستی بخشی را به نام نویسی و وارد کردن داده ها یوزرها تخصیص دهند که هر استفاده کننده داده ها فردی خویش را یک توشه در آن وارد نماید و در پروفایل کاربری خویش به همگی داده ها مرتبط با بیمه طومار های دریافتی دسترسی داشته باشد. در نصیب مهم نرم افزار بیمه می بایست قابلیت دسترسی به پوشش های بیمه ای، معرفی بیمه ها و مزایای هرمورد از آنها، نصیب پشتیبانی و بقیه تجهیزات موردنیاز حیث گردیده باشد. در نصیب خرید بیمه طومار بهتر میباشد قسمت هایی برای وارد کردن همگی داده ها ما یحتاج و قابل اهمیت یوزرها در حیث گرفته گردد و قسمتی از نرم افزار برای موقعیت بیمه طومار های خریداری گردیده از لحاظ تاریخ استارت و نقطه نهایی، تجهیزات بیمه و داده ها جزئی خیس تخصیص یابد.
مزایای پباده سازی این برنامه برای کسب و امور

مهم‌ترین مزیت پباده سازی نرم افزار بیمه برای بیمه گذاران، معرفی اسم تجاری آنها به یوزرها پهناور خیس و با سرعت بیشتری میباشد. این نرم افزار ها بر طبق نیازهای مشتریان و کسب و امور پباده سازی می‌گردد و تمامی خدمت های بیمه ای در قالب یک اپلیکیشن آنلاین قابل ارائه می شود. مزیت کاربردی برنامه های بیمه ای برای بیمه گذاران صرفه جویی در بازه هنگامی میباشد که برای معرفی وضعیت و گونه های گوناگون بیمه طومار ها به مشتریان صرف می‌شد و گاها با عدم استقبال استفاده کننده نسبت به توضیحات اضافه و بیرون از شکیبایی آن‌ها روبرو میگردید. با داشتن نرم افزار بیمه، کسب و شغل های بیمه ای با معرفی یک نرم افزار همگی جانبه و بی نقص به مشتریان، از توضیحات و معرفی های جزئی حضوری می کاهند و این مجال صرف پشتیبانی از نرم افزار می‌گردد. از سویی دیگر با در لحاظ تصاحب کردن یک پنل کاربری به مراد تبادل حیث می‌توانید ایده ها و تجربیات یوزرها بیمه طومار ها را در نرم افزار در معرض روءیت کرد مردم قرار دهید و به‌این وسیله مورد ترغیب دیگر یوزرها به به کارگیری از سرویس ها آنلاین بیمه ای را آماده کنید.و اما یک کدام از وسیع ترین مزایا ارتقا در آمد با پباده سازی و تکثیر نرم افزار برای تجارت می باشد که در مقاله‌ها ما می توانید در موردش مطالعه فرمایید.

  • دیزاین اپلیکیشن