مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


گزینش اسم نرم افزار، او‌لین و مهم‌ترین قدم در نرم افزار مارکتینگ و جذب یوزرها میباشد. شما پس از پیاده سازی نرم افزار با گزینش نامی اصولی و صحیح می‌توانید بیشترین سود را از نرم افزار خویش ببرید.

تصویب پیشنهاد و مشورت کردن
مطلقا شما نیز مانند اکثرمشتریان ما، فکر میکنید که گزینش اسم اپ گوشی ، فعالیت سادگی میباشد ولی مبنی بر تجربیات مجموعه پیاده سازی نرم افزار کمپانی رایاپارس به شما این نکته را میگوییم که در‌حالتی که می‌خواهید نرم افزار شما، در پلتفرم های گوگل پلی و اپل استور با استقبال یوزرها مواجه گردد؛ از قانون ها طلایی که در‌پی به شما خوا‌هیم اعلام کرد و تجربیات چندین سال کار در عرصه دیجیتال مارکتینگ و پیاده سازی نرم افزار اندروید و ios میباشد؛ استعمال فرمایید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیشن

5 ضابطه تعیین اسم نرم افزار
قاعده کلی درباره نرم افزار مارکتینگ این میباشد که اسم برنامه شما می بایست سعی تجارتتان را نماد دهد. بدین ترتیب، می بایست پژوهش ها قابل قبولی برای تعیین مشخصات و سعی نرم‌افزار جاری ساختن پذیرد.

بعداز پایانی کردن مشخصات و امکان های نرم افزار، می‌توانید وقت خویش را در جستجوی نامی مطلوب که بر اساس با استراتژی استحصال و کارتان میباشد؛ قرار دهید. پیشنهاد ما به شما در‌این قسمت این میباشد که برای قرار دادن اسم و ارائه آن در پلتفرم های دانلود نرم افزار، شتاب نکنید!

چون، درصورتی که اپلیکیشن خویش را به صحت نامگذاری نمائید؛ مطمئناً سبب ساز ارتقا ترافیک و جذب یوزرها شود.

ما به دنبال 5 قدم طلایی برای اسم گذاری نرم افزار را به شما معرفی خوا هیم کرد.

قدم نخستین: از نظر استفاده کننده تصور کنید
پیش از نامگذاری نرم افزار، خویش را تحت عنوان استفاده کننده اپ در حیث بگیرید و در باب انتظاراتی که از یک نرم افزار تلفن همراه دارید به اپلیکیشن خویش تصور کنید. بدین طریق ، میتوانید بر طبق آنچه کاربراز اپلیکیشن شما می‌خواهد؛ نامی که منجر جذب مخاطبین می‌گردد را بفهمید.

قدم دوم: ایده های مختلفی را آزمون نمائید
پیش از پایانی کردن اسم گذاری نرم افزار، بایستی پنج نام گوناگون برای نرم‌افزار ها گزینش کرده تا بتوانید منظره همگی آنان را نظارت نمایید. در بالا، یک اسم اساسی را تعیین نمایید و آنگاه به پژوهش آن بپردازید که آیا این نام به وسیله نرم افزار های دیگر مستعمل میباشد؟ شما همینطور می بایست  پژوهش فرمایید که آیا این اسم با سعی نرم افزار و استراتژی کاری شما مناسبت دارااست؟

 از در میان پنج اسم انتخابی شما، نامی را گزینش فرمایید که بتواند دربین مخاطبان غرض دوستداشتنی خواهد شد.

قدم سوم: شما می بایست ضوابط و قانون ها پلتفرم ها را رعایت فرمائید
2 پلتفرم دوستداشتنی میان یوزرها تلفن همراه های اندروید و اپل، گوگل پلی و اپل استور میباشد. پس بایستی اسم انتخابی شما مبتنی بر ضوابط و قانون ها این 2 پلتفرم دوستداشتنی باشد. در مقاله ها قبلی درباره ضوابط این 2 بستر تکثیر نرم افزار و رویه های سئو اپ گوشی  کلام کرده ایم.

نوشته‌ی علمی مرتبط: 4 نکته طلایی برای سئو نرم افزار

یکی واپسین به روزرسانی های گوگل پلی درباره اسم گذاری نرم افزار این میباشد که تعداد کاراکترهای مرتبط با اسم یک اپ می بایست نهایتا 50 کاراکتر باشد.

پس برای نشر نرم افزار خویش آغاز مقررات مارکت هایی که می‌خواهید نرم افزار خویش را در آنجا منتشر فرمائید پژوهش و طبق قانون ها آنان فعالیت فرمائید تا از بالاترین بازدهی بهره مند گردید.

قدم چهارم: از عبارات کلیدی گوناگون به کار گیری فرمایید
لغت ها کلیدی ضمن کاوش سریع و سهل و آسان اپلیکیشن شما در سئو نرم افزار نیز نقش مهمی دارااست. شما به امداد لغت ها کلیدی میتوانید اپلیکیشن خویش را در ابتدا کاوش پلتفرم ها و موتورجستجو گوگل قرار دهید.

قدم پنجم: نامی به یادماندنی گزینش فرمایید
شما تحت عنوان یک توسعه و گسترش دهنده نرم افزار بایستی نامی به یادماندنی که مخاطبین آن را فراموش نکنند؛ گزینش نمائید. اسم یک اپ می بایست مختلف و منحصربه‌فرد باشد که سبب کلیک کردن مخاطب و بارگیری آن گردد.

نکته دیگر در گزینش اسم نرم افزار این میباشد که اسم انتخابی شما بایستی جالب باشد تا یوزرها را به سوی بیزینس شما سوق دهد.

 

نکات کنکوری گزینش اسم نرم افزار
برای اسم گذاری نرم افزار از نامی یونیک برای نرم‌افزار خویش به کارگیری فرمایید.
در معنای کلمه و واژه در گویش های دیگر اعتنا نمائید.
هرچه اسم انتخابی شما کوتاه خیس باشد برای توفیق در بازار رقابتی نشر نرم افزار پیروز خیس خواهید بود.
از اسم های منفی برای اسم گذاری نرم افزار خویش دوری کنید.
نامی برگزینید که کنجکاوی کاربر را برانگیزد.

 

صحبت آخری

اسم نرم افزار شما، او‌لین نامی میباشد که به وسیله یوزرها در دکان های گوگل پلی و اپل استور به چشم می‌خورد. درصورتی که میخواهید در ارائه برنامه مربوط به بیزنس خویش چیره فعالیت نمایید، از عنایت گزینش اسم درست اپ، دیده پوشی نکنید.

مقررات متعددی در ارتباط با تعیین اسم درست نرم افزار وجود دارااست که در‌این نوشته‌ی‌علمی ما به 5 نکته قابل توجه و دارای اهمیت آن اشاره کردیم.

کمپانی رایاپارس با منفعت گیری از مجموعه کارشناس در پیاده سازی نرم افزار و سئو آن برای نشر در گوگل پلی و اپل استور میتواند شما عزیزان را امداد رساند.
 

  • ۰۱/۱۰/۰۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی