مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


تفاوت های مهم فی مابین گوگل پلی و اپلیکیشن استور از حیث کلی
هر دو مغازه مقصود یکسانی دارا هستند ؛ آن ها بستری را برای یوزرها آماده می نمایند تا در ادامه اپ ها یا این که بازی ها بگردند و آنان‌را دانلود نمایند.
ولی این به آن معنا وجود ندارد که آن‌ها یکسان فعالیت طراحی اپلیکیشن در مشهد  می نمایند.

یک کدام از تفاوت های مهم نرم افزار استور و گوگل پلی مرتبط با جنبه تکثیر میباشد.

هم اپل و هم گوگل فرایند رسیدگی نرم افزار را انجام کرده اند تا اعتقاد و باور نتیجه ها نمایند که نرم افزار های کیفیت بالا در مغازه های خویش دارا‌هستند.
با این اکنون ، فرایند رسیدگی اپل بیشتر از گوگل ارتفاع میکشد.
هنگام نشر یک اپ یا این که به‌روزرسانی تازه ، مدام بایستی یک بافر ۳ روزه در لحاظ بگیرید.
بعداز تأیید اپلیکیشن شما ، پیاله ۲۴ ساعت در اپلیکیشن استور و Google Play فعال می گردد.

اگرچه لغات کلیدی برای ASO در هر دو مغازه ضروری می باشند ، ولی به صورت متفاوتی بررسی میشوند.
پروسه ایندکسینگ برای Google Play مانند جستجوی Google شغل می نماید.
این بدان معناست که Google هنگام فهرست کردن لغات کلیدی برای اپلیکیشن شما ، کلیه عنصرها متنی را در حیث می‌گیرد.
همینطور میخواهید لغات کلیدی را 3 تا 5 توشه در تمامی مورد ها تکرار نمایید تا برای آنان جایگاه بندی فرمایید.

البته نرم افزار استور اپل مسئله خاصی را برای لغت ها کلیدی شما آماده می نماید.
برخی اوقات ، حتی آن‌ها را از اسم رقبا و مجموعه شما می‌گیرد.
برخلاف Google Play ، برای اپلیکیشن‌های iOS نباید عبارات کلیدی را در هیچ قضیه‌ای تکرار فرمایید.

در ذیل فاکتورهای سکو بندی شناخته گردیده برای هر دو دکان اورده شده میباشد.

فاکتورهای سکو بندی اپلیکیشن استور
App name (اسم نرم افزار)
App URL (نشانی)
App subtitle (زیرنویس)
Keyword field (لغات کلیدی)
In-app purchase (خرید داخل طرحی)
In-app events (رویدادهای داخل طرحی)
Ratings and reviews (امتیازها و ایده ها)
Updates (به روزرسانی ها)
Downloads and engagement (دانلود و تعامل)
Hidden factors (دست اندرکاران نهفته)
فاکتورهای مرتبه بندی گوگل پلی
App title
Short description (توضیحات کوتاه)
Long description (توضیحات بلند)
In-app purchase
Rating and reviews
Updates
Android vitals
Downloads and engagement
Hidden factors
App keywords and the fundamentals of app store algorithms (کلمه ها کلیدی و الگوریتم ها)
مهمترین دست اندرکاران seo در aso
اسم ، URL و زیرنویس
یقین نتیجه ها فرمایید که همه موردها اورده شده برای مثال : اسم ، URL و زیرنویس ، از لغت ها کلیدی مهم که نرم افزار شمارا تعریف می نمایند و همینطور قرار میباشد نرم افزار شمارا در حاصل کاوش بالا بیاورد ، به کار گیری فرمائید.
اصلی میباشد که‌این بخشها دارنده بالاترین قیمت عبارات کلیدی و اخلاق جستجوی مخاطب باشند.

همینطور بایستی اعتنا داشته باشید که محدودیت‌های کاراکتر برای نصیب هایی مانند تیتر نرم‌افزار (اسم) وجود داراست.
درین حین مراقب هرزنامه ها و شیوه های سیاه نیز باشید ؛ به عنوان مثال ، مالامال کردن عبارات کلیدی برای الگوریتم‌ها به راحتی قابل شناسایی ، تنزل یا این که جریمه کردن میباشد ، براین اساس می بایست از آن اجتناب گردد.

کلمه ها کلیدی
یافتن نرم افزار شما کفاف نمی دهد.
بایستی بوسیله یوزرها مطلوب پیدا خواهد شد ؛ کاربرانی که اپلیکیشن هایی مانند اپلیکیشن شمارا کاوش می نمایند.
سئو دکان ، اپلیکیشن شمارا به یوزرها مطلوب میرساند چون اپ شما‌را با کلمه ها کلیدی مرتبط منطبق می‌دهد.
اینها عباراتی می‌باشند که اشخاص برای یافتن اپ شما از آنان به کار گیری می نمایند.

عبارات کلیدی مهمترین جنبه سکو بندی در مغازه های نرم افزار میباشند.
زمانی که کلمه ها کلیدی خویش را در جای های مطلوب قرار دادید ، الگوریتم های برنامه استور گزینش می نمایند که :
آیا شما دارای شرایط جایگاه بندی برای یک واژه کلیدی می‌باشید یا این که نه ؟
یک واژه و کلمه کلیدی خاص چقدر به نرم افزار شما مرتبط میباشد ؟
چقدر توان یا این که اقتدار درجه بندی نرم‌افزار شما داراست؟
مایحتاج وجود ندارد همگی لغت ها کلیدی در توضیحات ، عنوان ها ، زیرنویس ها و … قرار بگیرند تا ایندکس شوند، ولی قرار دادن عبارات کلیدی در پررنگ‌ترین قسمت های اپ شما سبب می گردد حاصل بهتری اخذ نمائید.

ما در نوشته‌ی علمی ای به طور بدون نقص در ارتباط با چیستی و استانداردهای لغت ها کلیدی توضیحاتی را ارائه داده ایم.
به همین خیال و خاطر می بایست شایسته ترین عبارات کلیدی را برای نرم افزار خویش seo فرمائید.

درجه بندی و ایده ها یوزرها
ساخت و ساز قسمت های مطمئن برای ارائه ی نطرات یوزرها و جواب به نظرها آن‌ها بسیار اساسی میباشد.

سکو‌بندی‌ها و رسیدگی‌های نرم‌افزار‌ها میتوانند به معیار قابل توجهی بر نرخ تبدیل نصب شما تأثیر بگذارند و یکی‌از عامل ها ضروری ASO می‌باشند.
جایگاه‌بندی اپلیکیشن‌ها میزان مقداری از همت نرم افزار شما میباشند، در حالی که نظارت‌های اپلیکیشن برخورد کیفی میباشد که یوزرها به نرم افزار شما می دهند.

جایگاه‌بندی‌ها و رسیدگی‌های نرم افزار بر الگوریتم‌های Google Play و App Store تأثیر می گذارند.
با این حالا، جایگاه بندی نرم‌افزار ها بسیار اساسی میباشد.
تحت عنوان یک بازاریاب نرم افزار، یک کدام از هدف ها شما بایستی وصال به مرتبه بالای 4.4 ستاره باشد ، چون باصرفه ترین مرتبه در حیث گرفته میشود.

اکثر یوزرها حتی یک اپلیکیشن را در صورتیکه که دارنده سکو میانگین کمتر از چهار ستاره باشد ، در حیث نمی گیرند.
نرم‌افزار استورها میخواهند از روش حاصل کاوش یا این که نرم افزار های ویژه ، کیفیت خوب ترین نرم‌افزار ها را به یوزرها خویش ارائه دهند.

پژوهش ظریف و جواب دادن به ایده ها یوزرها نشانه می دهد که به یوزرها خویش التفات می‌دهید و به اشتباهات احتمالی به موقع استیناف می کنید.
برای کاربرانی که برای نخسین بار در فهرست مغازه شما قرار می‌گیرند ، ایده ها مثبت ثابت اجتماعی میباشد که نرم افزار شما چگونگی نیکی دارااست و عموم آن را دوست دارا هستند.

کارشناسان ASO و بازاریابان نرم افزار بایستی دائماً روی توده‌آوری جایگاه‌بندی‌ها و نظارت‌های بیشتر شغل نمایند.
شما می بایست سریعاً به ایده ها بد جواب دهند و رسیدگی نمایید که چه طور به‌روزرسانی‌های نرم افزار بر رضایت استفاده کننده تأثیر می گذارد.
درصورتی که ایرادات فنی با به‌روزرسانی‌های نرم افزار پیش بیاید، یوزرها به اپ شما امتیاز کمتری میدهند و نظرها بدی برای شما به جا میگذارند.
به خاطر داشته باشید که یوزرها میتوانند هر فرصت که بخواهند امتیاز خویش را از منفی به مثبت تغییر تحول دهند ، براین اساس به خصوص برای سکو بندی ها و نقدهای بد ، پیشنهاد می شود با این مقصود که مخاطب حیث خویش را تغییر‌و تحول دهد به آن ها جواب دهید.
به این ترتیب، به خیال و خاطر داشته باشید که مدیر نظرها یوزرها تأثیر متعددی بر ASO ، آوازه همگانی نرم‌افزار شما و ساخت و ساز یک جامعه دارای مسئولیت دارااست.

لغات کلیدی که یوزرها در رسیدگی‌های دکان Play میگذارند بر درجه‌بندی لغات کلیدی تأثیر می گذارند چون Google Play لغت ها کلیدی جانور در نظرها را فهرست می‌نماید.
البته نرم افزار استور عبارات کلیدی را در تحلیل‌ها فهرست نمی نماید.

در غایت، اساسی میباشد که دقت داشته باشید که نمی‌توانید جایگاه‌بندی‌ها را در Google Play تهیه دوباره فرمایید.
با این درحال حاضر، این قابلیت در نرم‌افزار استور با هر آپدیت رسانی نرم‌افزار تازه قابلیت پذیر میباشد.
بازنشانی سکو‌بندی نرم‌افزار‌ها ممکن میباشد بازبینی بدی را که اپلیکیشن شما اخذ نموده است تمیز نماید ، ولی در عین حالا ، این خطر وجود دارااست که الگوریتم نرم‌افزار استور به جهت نبود سکو‌بندی، درجه‌بندی تمام شمارا کم کند. به این ترتیب ، کوشش نمائید از روش شغل های سوا مغازه ، مرتبه های نو را به دست آورید.
برای مثال ، می توانید از روش پست الکترونیک به یوزرها خویش دسترسی پیدا نمایید و از آنان بخواهید که برای مشوق خرد به اپلیکیشن شما امتیاز دهند.
ولی ، به خیال داشته باشید که در مارکت هایی مانند گوگل پلی و اپلیکیشن استور اپل می‌توانید برای اینگونه کار هایی مجازات گردید.
 

  • ۰۲/۰۹/۱۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی