مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


مقایسه گویش های اپلیکیشن نویسی اندروید
سیستم ادله اندروید با در چنگ داشتن سهم 97 درصدی از بازار نرم افزار‌های گوشی به نوعی منزلت خویش را در‌این صنعت طراحی اپلیکیشن در مشهد کاملا ثبت نموده است. در سود، تشکیل داد نرم افزار اندروید رکن مهم در صنعت اپلیکیشن نویسی نرم افزار‌های تلفن همراه محسوب می‌شود. برای ورود بدین شاخه در اکنون پرورش و مالامال فایده اپ نویسی، در اولی قدم، آشنایی شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی اندروید بسیار اصلی میباشد. برای اینکه بتوان شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی اندروید را مطابق عشق و علاقه، توانمندی‌های فردی، نیاز فعلی و تجربیات‎‌های گذشته نرم‌افزار نویسی تعیین کرد، بایستی آشنایی نیکی را نسبت گویش‌های نرم‌افزار نویسی اندروید بدست آورد.

در مجموع می‌قدرت اعلام کرد با دقت به اینکه کاتلین به وسیله کمپانی گوگل تحت عنوان گویش مستقر بسط اندروید معرفی گردیده و لهجه جاوا هم پیش از کاتلین این رده را در مشت داشته، کاتلین و جاوا شایسته ترین لهجه‌های اپ نویسی اندروید به اکانت میایند. البته در هر شکل، برای پیشرفت نرم افزار اندروید به جهت تنوع بالای لهجه‌های نرم افزار نویسی، دست نرم افزار‌نویس برای تعیین نسبتاًً گشوده میباشد. ولی در شکل نداشتن آشنایی موردنیاز از گویش‌های اپلیکیشن نویسی ممکن میباشد در اولِ عمل همگی چیز مقداری بغرنج به لحاظ رسد. در سود، بایستی تلاش کرد تا پیش از آغاز مراحل یادگیری، نظارت جامعی درباره‌ی شایسته ترین گویش‌ اپ نویسی اندروید داشت و بعد از آن با استخراج آشنایی بی نقص این حوزه، فعالیت را آغاز کرد. پیرو این قسمت، آیتم‌‌های جانور و قابل گزینش تحت عنوان شایسته ترین گویش برای نرم‌افزار نویسی اندروید فهرست گردیده‌اند.


فیلم یادگرفتن اپ نویسی اندروید Android – مقدماتی
کلیک فرمایید
جاوا
کاتلین
لهجه ++C
سی شارپ
پایتون
دارت
بیسیک
لهجه Dark
لهجه LUA
CSS ،Html و جاوا اسکریپت
گویش‌های اشاره گردیده در ابتدا، تحت عنوان دوست داستنی‌ترین و شایسته ترین گویش‌های نرم افزار نویسی اندروید بین بسط‌دهندگان اندروید شناخته گردیده‌اند. در‌پی، به خواسته دستیابی داده ها بیشتر برای گزینش شایسته ترین لهجه برای اپ نویسی اندروید از در بین این لهجه‌ها عملکرد گردیده‌است تا راجع‌به هر لهجه داده ها کاملی ارائه گردد.

لهجه جاوا برای اپ نویسی اندروید
بی‌شک، نظارت شایسته ترین گویش برای نرم‌افزار نویسی اندروید بایستی با گویش اپ نویسی جاوا (Java) آغاز گردد. جاوا او‌لین زبانی بود که برای اپلیکیشن نویسی اندروید به طور قانونی ارائه شد و اولی نرم‌افزار‌های اندرویدی نیز با این گویش نوشته می‌شدند. در فیض، این گویش تحت عنوان پر استفاده‌ترین و دیرین‌ترین لهجه برای اپلیکیشن نویسی اندروید شناخته میشود.

لهجه نرم افزار نویسی جاوا به وسیله کمپانی «Sun Microsystems» در سال 1995 میلادی (1374 خورشیدی) منتشر شد و از آن مجال تا کنون برای طیف وسیع‌ای از نرم‌افزار‌های کاربردی آیتم به کار گیری قرار گرفته میباشد. در سال‌های اخیر، گوگل لهجه کاتلین را نیز تحت عنوان دو‌مین گویش قانونی برای نرم افزار نویسی اندروید معرفی کرده و به نوعی کاتلین را به جاوا ترجیح داده میباشد. با این وجود، جاوا به قدری مقام خویش را ثبت کرده و فی مابین دسته‌های بسط شناخته شد‌ه‌است که بخش اعظمی از این گروه‌های اپ نویسی هنوز جاوا را برای بسط نرم افزار اندروید گزینش می‌نمایند.
 

  • ۰۳/۰۲/۱۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی