مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اولی و مطرح ترین نقص‌ کتاب این میباشد که زیرا Android هر سال آپ دیت میشود، کتب نمی توانند این آپ تو دیت ها را اخذ نمایند و نسخه تازه یادگرفتن ها را در مشت شما قرار دهند زیرا کتاب چاپ شد‌ه‌است و شما نمی توانید از کتاب چاپ گردیده و خریداری گردیده این انتظار را داشته باشید؛ طراحی اپلیکیشن در مشهد مگر اینکه هر سال با اعتنا به هر آپ تو دیت گوگل، شما هم کتاب جدیدی خریداری فرمایید! یااینکه ورژن دیجیتال کتاب را داشته باشید و تالیف کننده به روز ها جاگذاری نماید که ممکن میباشد مدام هم اینطوری نباشد.

اما با خرید فیلم های آموزشی هیچ گاه بدین خلل بر نمیخورید زیرا فیلم های آموزشی هر سال بر اساس با آپ دیت گوگل بروزرسانی می‌شوند و آپ دیت آن می‌تواند سریع در دست شما قرار بگیرد. در سود شایسته ترین کتاب های کاتلین هم داشته باشید به پای عصر های اموزشی کاتلین انلاین نمی‌رسند مگر اینکه بخواهید تئوری اساس خاطر بگیرید خیر پروژه مبنا!

√ اپلیکیشن کاتلین چیست؟
مهم ترین برنامه کاتلین Android Studio میباشد که می بایست آن را برای آغاز نصب فرمایید. یادگرفتن نصب اندروید استودیو را می‌توانید از اینجا دنبال نمائید. هر یکسری در عصر کاتلین هم به‌این زمینه اشاره کردیم.

√ لهجه نرم افزار نویسی دارت فلاتر را خاطر بگیرم یا این که نرم‌افزار نویسی kotlin؟
این پرسش که اولیه اپ نویسی دارت فلاتر حافظه بگیرم یا این که نرم‌افزار نویسی kotlin هم سوالی میباشد که ذهن مخاطبان علاقمند به اپلیکیشن نویسی را موقع آغاز گزینش لهجه نرم‌افزار نویسی تلفن همراه به خودش درگیر می نماید. در پاسخ بایستی بیان کرد در صورتی هدفتان تنها مخصوص اصلاح کردن نرم افزار نویسی اندروید میباشد اپ نویسی kotlin سفارش میشود. در صورتی‌که می‌خواهید در یک مجال هم اندروید و هم ios بسازید لهجه اپلیکیشن نویسی دارت فریمورک فلاتر پیشنهاد میشود. 

√ جاوا بهتره یا این که کاتلین؟ 
لهجه اپ نویسی جاوا  یک لهجه دیرین و جا افتاده و استخوان داری میباشد که در دنیای فراگیری اپ نویسی حریف ندارد و بخاطر همین قدمتش منابع متعددی برای رفع انواع و یادگیری وجود دارااست و در واقع یک نرم افزار نویس اندروید میتواند با آن پروژه های بلندمرتبه بسازد. 

از طرفی کاتلین هم بتازگی در هم اکنون مالامال کردن مکان جاوا و در واقع رقابت با جاواست و قادر است همپای جاوا برای پروژه های تعالی کاربرد داشته باشد اما خیر از همگی جهات!! هر دوی آنان مزایا و معایب خودشان را دارا‌هستند. 

 از طرفی چنانچه کاتلین را مسلط باشید یادگیری اندرویدبرای شما آسونتر می‌شود و وسعت کدنویسی اندروید تحت خیس میاد اما تاکید می‌کنیم اگر مسلط باشید خیر اولیه روش! در‌صورتی‌که اولیه رویه میباشید خوب میباشد جاوا را تعیین نمائید تا اصولی یا این که بگیرید و بتوانید از جاوا برای پروژه های دیگر هم به کار گیری فرمائید.

عصر پیشنهادی برای نرم افزار نویی اندرید با جاوا:  زمان یادگرفتن اپلیکیشن نویسی اندروید با جاوا در اندروید استودیو

این زمان نیاز به پیش نیاز ندارد. همگی مفاهیم از صفر تا صد یعنی از سطح تازه کار تا توسعه یافته به شما یادگرفتن داده می‌شود.

در حالتی‌که پیش از کاتلین، جاوا بلد باشید یادگیری کاتلین برای شما آسانترمی گردد زیرا کاتلین به عبارتی جاوا اما گردآوری و جورتر میباشد. در هر شکل چه با جاوا و چخ با کاتلین نرم‌افزار نویسی نمایید میتوانید نرم افزار تشکیل شده خویش را در مارکت های اندرویدی منتشر نمائید.
 

  • ۰۳/۰۲/۱۸
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی