مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

سیستم عامل های موبایل


سیستم دلیل Windows Phone
یک کدام از دیگر از سیستم ادله تلفن همراه Windows Phone میباشد که در سال 2010 به وسیله طراحی اپلیکیشن در مشهد کمپانی مایکروسافت برای گوشی های هوشمند پیاده سازی گردیده‌است، رابط کاربری این سیستم دلیل مترو اسم دارااست و از سرعت و اعتنا بالایی شامل است. ویندوزفون از یک کیبورد مجازی به کار گیری می نماید و همینطور امکال اتصال صفحه کلید فیزیکی به تلفن همراه آماده نموده است.

خصوصیت های Windows Phone به تفصیل ذیل میباشد:
مهمترین خصوصیت این سیستم استدلال جابجایی پوشه های رسانه از کامپیوتر به تلفن همراه از روش اپ Zunefor Windows Phone میباشد.
Windows Phone7 از مرورگر Edge که  بر محور مایکروسافت Edge ویندوز 10 میباشد، استعمال می نماید.
یوزرها میتوانند از روش مارکت place جدیدترین بازی ها، ترانه ها و نرم افزار ها را اخذ نمایند ونکته ای که وجود داراست بازی های طراحی برنامه گردیده برای این   سیستم برهان به نوع خویش تازه و کیفیت خوب هستند.
معایب سیستم استدلال Windows Phone:
به کارگیری کرده از مرورگر هایی با پیاده سازی واسط کاربری ضعیف
خلل داشتن در  حفاظت  از کانال بلوتوث
پناه نکردن از یاد جانبی
به جهت کد گشوده نبودن منبع سیستم برهان مشکلاتی به وجود می‌آید
 سیستم عاملsymbian       
سیستم دلیل گوشی سیمبین به وسیله موسسات مشهور عالم مثل سامسونگ و سونی اریکسون آیتم به کارگیری قرار می گرفت و در سال 2008 کمپانی نوکیا سهام آن را تماما خریداری کرد و این سیستم برهان سپس ازاین بوسیله تلفن همراه های نوکیا به شغل دریافت شد.

Symbian به جهت داشتن انعطاف پذیری زیاد امکان این را داراست که بالاترین قابلیت و امکان را با کمترین تجهیزات دشوار افزاری را ارائه دهد و به همین برهان تلفن هایی که ازاین سیستم برهان به کارگیری می نماید کمبود خاطر نخواهند داشت و پس از وارد شدن سیستم استدلال اندروید و IOS این سیستم دلیل گوشی کنار رفت.

خصوصیت های سیستم استدلال Symbian:
یکی‌از مهمترین گویش های نرم‌افزار نویسی سیمبین c++  میباشد.
سیمبین تا به اکنون با دو رابط کاربری S60 و UIQ ارائه گردیده‌است.
هستهٔ اولٔ سیمبین راMicro Kernel Architecture تشکیل می دهد.
اپ های Symbian با گویش های مختلفی مانند پایتون و جاوا نوشته میشود.
معایب سیستم استدلال سیمبین:
عمل کردن با این سیستم دلیل گوشی مشقت بار است.
اتصال Symbian به کانال های جهانی مشقت بار میباشد.
برای بهینگی در سیستم استدلال به hardware های کارا مستلزم میباشد.
سیستم استدلال BlackBerry     
سیستم دلیل BlackBerry کمپانی بلک بری برای اسمارت فون های خویش ارائه نموده است و در صدر در ایمیل بی حریف بوده میباشد و به همین ادله گزینه اعتنا بخش اعظمی قرار گرفت. بعد قابلیت و امکان های جهان مجازی به آن اضافه شد و اعتنا کارران حرفه‌ای گوشی را به خویش جلب کرد.

سیستم برهان bada
بادا یک سیستم برهان تلفن همراه میباشد و به وسیله کمپانی سامسونگ الکترونیک پیاده سازی گردیده است. Bada در زباه  کره ای  در معنای دریا و اشاره داراست به گستردگی به اپ ها و اپلیکیشن های به فعالیت گرفته گردیده که اولی ورژن این سیستم ادله در سال 2010 و دو‌مین ورژن آن در سال 2011 منتشر شد‌ه‌است.

با اینکه بادا از دید فناوری قابل قیاس با سیستم برهان اندروید و سیستم استدلال IOS  وجود ندارد اما به جهت اینکه تلفن همراه های عرضه گردیده با این سیستم دلیل در بازار بها مناسی داراست آیتم دقت بخش اعظمی قرار گرفت.

سیستم برهان Ubuntu    
یکی از دیگر از سیستم برهان تلفن همراه اوبونتو میباشد و به وسیله کمپانی کانونیکال پیاده سازی گردیده‌است.این مجموعه از این سیستم برهان برای رایانه های فردی بر اساس لینوکس به کارگیری نموده است. سیستم استدلال Ubuntu از دید هسته نرم افزار نویسی و پیاده سازی شباهتی به سیستم استدلال اندروید دارااست که اولی ورژن آن در سال 2014 رسما ارائه شد‌ه‌است. اوبونتو اپ های کاربردی متعددی دارااست و از مزایایی که می شود به آن اشاره نمود متن بازو بدون‌پول بودن میباشد.
 

  • ۰۳/۰۲/۱۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی