مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در سال‌های اخیر دنیای قابل انعطاف‌افزارها توسعه و گسترش‌ی بسیار چشمگیری داشته و شاهد هستیم که به گذر زمان فرصت یوزرها طراحی اپلیکیشن در مشهد قابل انعطاف‌افزارهای گوشی ارتقاء یافته‌اند و هم زمان بسط‌دهندگان قابل انعطاف‌افزارها وجود ندارد طرز‌های نوین‌تری را برای پیشرفت‌ی قابل انعطاف‌افزارهای تازه به شغل گرفته‌اند. یک کدام از این طریق‌های نوین، فلاتر میباشد.  آیا فلاتر تنها یک گویش نرم‌افزار‌نویسی بی آلایش میباشد یااینکه در پوسته یک کیت پیشرفت‌ی بی نقص، تجهیزات بیشتری را در مشت گسترش‌دهندگان قرار میدهد؟

گویش نرم افزار نویسی فلاتر چیست؟
فلاتر در بی آلایش‌ترین ذکر، یک کیت گسترش‌ی نرم افزار تلفن همراه میباشد که به طور متن گشوده در دست گسترش دهندگان قرار گرفته و تجهیزات بسیار مفیدی را در دسترس آنها نهاده میباشد.

فلاتر در پوسته یک کادر‌ورک رابط کاربری گوشی (Mobile UI Framework) در دسترس گسترش‌دهندگان قرار گرفته و با استعمال از کیت گسترش‌ی اپ آن، می توانید صرفا با به کارگیری از یک کد اساس یا این که به عبارتی Codebase نرم افزار مستقر خویش را روی سیستم‌دلیل گزینه نظرتان گسترش دهید.

البته از یک کد محور یا این که به عبارتی CodeBase، چه‌طور می‌اقتدار برای پیشرفت یک نرم افزار ساکن گوشی بهره برد؟

در بیانی معمولی‌خیس، قابلیت و امکان فایده‌گیری از یک کد اساس در فلاتر به توسعه و گسترش‌دهندگان اذن میدهد تا با به کارگیری از صرفا یک لهجه اپ‌نویسی، یک یا این که یکسری نرم افزار را برای تلفن همراه گسترش دهند. از جمله شما میتوانید با استعمال از لهجه جاوا اسکریپت تحت عنوان کد محور‌ی نرم افزار درحال گسترش‌ی خویش در کیت بسط‌ی اپلیکیشن فلاتر، صرفا با همین یک گویش و یک کد اساس، دو یا این که چندین نرم افزار را روی سیستم ادله‌های اندروید و iOS به توسعه و گسترش برسانید.

در واقع فلاتر نیاز شما به به کارگیری از یک‌سری گویش اپلیکیشن‌نویسی را از در میان میبرد و کادر‌ورکی را در مشت شما قرار میدهد که از روش آن صرفا با استعمال از یک لهجه نرم‌افزار‌نویسی، توسعه و گسترش‌ی نرم افزار خویش را به نقطه نهایی برسانید و حتی آن را روی دو سیستم استدلال اندروید و iOS به ایفا درآورید. در‌این مقاله از جمهوری اسلامی ایران هاست  ( شایسته ترین ارائه دهنده ی سرویس ها خرید هاست برای وردپرس ، هاست لینوکس و گونه های هاست های اشتراکی ) بیشتر راجع به این لهجه اپلیکیشن نویسی توضیح خوا هیم بخشید.

 

بیشتر بخوانید: ubuntu چیست
 

مزایای flutter چیست؟


با‌یقین اولی و مهمترین خصوصیت فلاتر این میباشد که با استعمال از آن به طور تقریب هر نوع اپلیکیشنی که می خواهید را میتوانید به توسعه و گسترش برسانید و اصلی‌خیس از کلیه این که فرایند بسط‌ی نرم افزار‌ها با استعمال از کیت بسط‌ی فلاتر با سهولت بسیار بیشتری یار خواهد بود.

در شرایطی که یک خرده‌فروشی آنلاین دارید و می خواهید که یک نرم افزار فروشگاه اینترنتی داشته باشید یا این که این‌که برای هر نوع‌ حصول‌و‌کاری که به تعامل با یوزرها و مشتریان احتیاج دارااست به یک اپلکیشن احتیاج پیدا کرده‌اید، پس می توانید از فلاتر به کارگیری فرمائید.

خوشبختانه امکاناتی که فلاتر در دست کاربرانش قرار می دهد، به خیر موقعیتی را آماده می‌نماید که در یک کیت پیشرفت نرم افزار، بتوانید هر نوع اپی که نیاز داشته باشید را پیاده سازی نمائید. موضوعی که تا پیش از فلاتر به رنج قابل اجرا بود.

کادر‌ورکی که فلاتر در پوسته یک رابط کاربری در چنگ بسط‌دهندگان قرار داده میباشد، مجهز به تعداد متعددی ویجت و ابزارهای پیشرفت‌ی نرم افزار میباشد که در واقع رابط کاربری شما با کیت گسترش‌ی فلاتر را مشمول میشود. فلاتر کلاً ویجت‌های بسیار متعددی را در چنگ پیشرفت‌دهندگان قرار می دهد.

در کل شاید بتوان آتی‌ی پر‌نور فلاتر را یکی مهمترین نقاط قوت فلاتر بدانیم که در قسمت 《مزایا فلاتر》 در‌این مقاله، می بایست اعتنا ویژه‌ای به آن داشته باشیم. همان گونه که به آن اشاره کردیم، فلاتر یک ابزار درحال پیشرفت و متن گشوده میباشد که به گذر زمان مجال پیشرفت می یابد و تجهیزات و ابزارهای جدیدی به آن اضافه میگردند. پس شاید بتوان آتی‌ی پر‌نور گسترش‌دهندگان فلاتر را یکی مهمترین نقاط قوت فلاتر در لحاظ بگیریم. هرچند همچنان یک‌سری نقطه ضعف کلیدی در‌این کیت گسترش‌ی برنامه تلفن همراه به دیده میخورند که در پی آن‌ها‌را مرور می کنیم.
 

  • ۰۳/۰۲/۰۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی