مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


خدمت یک کدام از کامپوننت‌های پر کاربرد در سیستم ادله اندروید به حساب میآید. از کامپوننت خدمت برای  اجرای عملیات و پردازش‌های طراحی اپلیکیشن در مشهد وقت گیر برهه زمانی و تکرار شونده در دورنما (Background) به کارگیری می‌گردد. پردازش‌هایی که ارتباطی با رابط کاربری (UI) نداشته و می بایست دور از دیده استفاده کننده صورت بپذیرد. در‌این نوشته ی علمی درباره ی مضمون‌ خدمت در اندروید، اشکال و کاربرد آن توضیح خوا هیم اعطا کرد.

خدمت چیست؟

Service یک کامپوننت قابل انعطاف افزاری میباشد که در دور‌نما جاری ساختن گردیده و مستقیما با مخاطب تعامل ندارد. از آنجایی که خدمت فاقد رابط کاربری میباشد، به طور طبیعی به چرخه ی حیات یک activity نیز متصل نمیباشد.

خدمات اکثر وقت ها برای اجرا عملیات تکراری و وقت گیر گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند. برای مثال ی این عملیات می شود به دانلود از وب، تحقیق و کاوش برای داده های تازه، پردازش داده ها، بروز آوری content provider ها و موردها شبیه اشاره نمود.

خدمات دارنده حق تقدم سطح بالاتری نسبت به activity های غیرفعال/غیر قابل مشاهده در UI می‌باشند و از این رو احتمال اینکه اندروید آن‌ها‌را به طور اتوماتیک خاتمه دهد بسیار تحت میباشد.

اندروید به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا خدمات را طوری تهیه فرمایید که در شرایطی که به هر دلیلی بدون چاره به حذف این خدمات از خاطر شد، به مجرد قرار به چنگ آوردن منابع کافی در چنگ سیستم، کار کشته باشد آنها‌را مجددا فعال سازی نماید.

می شود به خدمات حق تقدم یکسان و موازی با ACTIVITY های حاضر در پیش مسئله (FORGROUND) تخصیص اعطا کرد. در‌این نمایش مایحتاج میباشد یک notification قابل مشاهده و فعال در UI برای خدمت های مربوطه حیث نمائید. این نحوه بیشتر برای خدمت هایی بکار می رود که یک فولدر ویدیویی یا این که موسیقی را پخش می نماید.

خدمات و پردازش بگراند ای (background processing)
به طور پیش فرض، خدمت در به عبارتی فرایندی ایفا میگردد که thread مهم نرم افزار در آن درحال حاضر ایفا میباشد. به همین جهت توسعه و گسترش دهنده می بایست از پردازش ناهمزمان در خدمت به کار گیری نموده و task هایی که هزینه بر و هنگفت می‌باشند را در دور نما فعال‌سازی نماید. یکی الگوهایی که مکررا برای طراحی خدمت بکار می رود، اجرای یک Thread تازه در خدمت جهت اعمال پردازش در دورنما و خاتمه دادن خدمت به هنگام اتمام پردازش است. 

خدمت های خویش فضا اندروید (platform) و خدمت های منحصربه‌فرد
دور و اطراف اندروید خدمت های فراهم و از پیش تعریف و تمجید گردیده ای را درنظر گرفته و فعال‌ساز‌ی می نماید که کلیه نرم افزار های اندرویدی، در شکل بهره مند بودن از مجوزهای ما یحتاج توانمند به استعمال از آنان به کار گیری میباشند. خدمت های سیستم را کلاسی به اسم Manager در چنگ نرم افزار ها قرار می‌دهد.کافی میباشد برای دسترسی به آن سیاق getSystemService() را فراخوانی کنید.

کلاس Context چند اثبات آماده می نماید که شما با استعمال از آنها میتوانید خدمت های مذکور را فراخوانی نمائید.

نرم افزار اندروید قادر است ضمن خدمت های پیش فرض سیستم اندروید، خدمت های منحصر تعریف و تمجید نموده و از آن‌ها در کنار خدمت های سیستم به کار گیری کند.

پیشرفت دهنده می‌تواند با طراحی خدمت های منحصربه‌فرد خویش نرم افزار های پاسخگو و تعاملی (responsive) پیاده سازی کند. شما میتوانید داده های نرم افزار را توسط های خدمت واکشی نموده و هنگامی که نرم افزار راه‌اندازی شد، داده های تازه در دست مخاطب قرار دهید.
 

  • ۰۳/۰۲/۰۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی