مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نکات مرتبط با امنیت سایبری برای نگهداری حریم سری شما
امنیت سایبری در حصول و امور از التفات ویژه ای شامل است، چون تهاجم ها سایبری همواره با سرعت غافلگیرکننده ای در سراسر دنیا در هم اکنون فیس دادن میباشند. طبق داده های عددی، هر چه بیزنس بزرگتر باشد، احتمال تهاجم ها سایبری نیز بیشتر می گردد. با این هم اکنون، مشاغل و استحصال و شغل های خرد و میانگین نیز از این تهاجم ها مصون نیستند. تمامی دستیابی و کارهایی که ارتباطی با دنیای آنلاین و اینترنت دارا‌هستند از تهاجم ها سابری مصون نیستند و ممکن میباشد پیامد های مالی، فیزیکی و حقوقی بسیار مخربی را تجارب نمایند. امنیت سایبری به دسته اقداماتی گفته میگردد که شما برای نگهداری از بیزنس خویش در قبال دسترسی طراحی اپلیکیشن در مشهد غیرمجاز به سیستم های اطلاعاتی خویش اجرا میدهید. امنیت سایبری موسسات با ارتقاء به کارگیری از فناوری رایانه ای گزینه دقت بیشتری قرار گرفته میباشد. زمانی یک سیستم گزینه حمله قرار می‌گیرد، استعمال غیر مجاز آن سبب ساز به جراحت رساندن به مجموع کانال و گاهی میلیون ها استفاده کننده کانال می‌شود. این تهاجم ها خیر صرفا حریم سری و داده ها فردی مانند شماره تلفن ها و پست الکترونیک ها را گزینه انذار قرار میدهید، بلکه اکانت های بانکی، شماره های پشتیبانی اجتماعی و نشانی محل سکونت را نیز ترساندن می نماید. برای شرکتی که از سیستم اطلاعاتی برای استعمال و ذخیره سابقه استعمال می نماید، این موضوع بسیار دورازشوخی میباشد. وقوع تهاجم ها سایبری در جایی که احتمالا سابقه محرمانه به سرقت رفته میباشد، واپسین چیزی میباشد که مشتری می‌خواهد درباره آن بشنود. این حتی می‌تواند سبب ساز به حیف کردن مشتریان در تجارت خواهد شد. سهولت حصول به هک کردن دستگاه های تلفن هوشمند سبب شد‌ه‌است که حدودا کسی که بتواند ترفندهای هک کردن را شل خیس خاطر بگیرد و آن‌ها‌را اعمال نماید. پیرو اصول اساسی و مهم امنیت سایبری اورده شده اند که هرکدام از استحصال و امور می بایست آنان‌را ایفا کرده و بکار بگیرد:
محتوا  نهفته 
1 احراز نام و نشان دو دلیل
2 امنیت شماره تلفن
3 مدیر سر عبور
4 مرورگر اینترنت ایمن
5 اپلیکیشن پیام رسان رمزگذاری گردیده
احراز نام‌و‌نشان دو دلیل
معنی احراز نام‌و‌نشان دو ادله در صنعت فناوری نو وجود ندارد، البته عنایت آن در یک سری ده سال اخیر برجسته خیس گردیده است. اکثری از کارشناسان امنیت سایبری از این نوع احراز نام‌و‌نشان در شکل خلا گذرواژه حمایت کرده اند. سهولت به کارگیری از احراز نام و نشان دو عاملی، سبب تعیین رفیعتر آن می‌گردد. بعداز گذراندن پروسه ورود به سیستم، که در آن مخاطب بایستی اسم کاربری و راز عبور خویش را وارد نماید، با به کار گیری از احراز نام‌و‌نشان دو عاملی، یک کد به نشانی آدرس اینترنتی یا این که شماره تلفن استفاده کننده ارسال می گردد که باید در سیستم تصویب گردد. یک سری ثانیه مازاد ارتفاع می کشد تا همگی فرآیند طی گردد. وقتی که کمپانی هایی مثل اپل، GitHub، AdGurd و غیره آیتم تهاجم ها سایبری قرار گرفتند، نیاز به احراز نام و نشان دو عاملی برای پرهیز از اینگونه حملاتی بسیار اصلی شد. در حالیکه خصوصیت احراز نام‌و‌نشان دو عاملی در نرم افزار هایی مثلا اینستاگرام همواره وجود داشته میباشد. همینطور ساخت و ساز سریع کد عبور و امکان اعتقاد از احراز نام‌و‌نشان دو عاملی، آن را به یک زنجیر طاقت فرسا برای شکستن تبدیل نموده است.

امنیت شماره تلفن
برای اکثر شما عنایت شماره تلفن شاید آنقدرها هم اساسی نباشد، ولی عموم نمی دانند که هکرها می‌توانند با آن بخش اعظمی از دستیابی و امور را ویران نمایند. امروزه اتصال اکثری از حسابهای بانکی به شماره های گوشی، میتواند کلیدی برای دسترسی به داده ها حیاتی باشد. مخاطب هنگام ایفا کار هایی مانند نام نویسی، ورود به اپلیکیشن ها و بازی ها و شغل های شبیه، ناچار میباشد شماره موبایل خویش را وارد نماید. خلال این، می اقتدار از شماره تلفن برای تمیز کردن اطلاعات از گوشی به کار گرفت و کد احراز نام‌و‌نشان دو عاملی نیز به شماره تلفن ارسال می‌شود. در آمریکا ایالات متحده، بیشترین غرض هجوم ها بر کمپانی هایی همانند At&T، اسپرنیت و وریزون بوده میباشد. شماره تلفن را می اقتدار از هر مکان ای غرض قرار اعطا کرد و بعد از در اختیار گرفتن، آحاد جزئیات تماس و پیام را ردیابی کرد. هکرها همینطور میتوانند با به کار گیری از شماره تلفن، آحاد اکانت های مربوط به آن شماره را مثلا اکانت های بانکی، آدرس اینترنتی های کاربری و سندها اساسی را نیز سرقت نمایند. براین اساس، برای حفظ از شماره تلفن خویش در قبال اینگونه حملاتی، می‌توانید یک کد امنیتی ثانویه به اکانت گوشی خویش اضافه نمائید.

رئیس سر عبور
سر عبور او‌لین خط دفاعی میباشد و شکستن آن به وسیله هکرها قضیه مهمی میباشد. ولی در‌صورتی‌که از رهنمودهای مرتبط با سر عبور به صدق تقلید نمایید، احتمال هک کردن آن بسیار نادر میگردد. عموم معمولا گذرواژه هایی تهیه و تنظیم می نمایند که به راحتی به خیال و خاطر ودیعه شوند، البته همین حقیقت آنان‌را به آسانی در معرض خطر قرار میدهد. با این هم اکنون، فناوری ای مانند حسگر تاثیر انگشت و اسکنر شکل، بازار را تماما در چنگ گرفته میباشد ولی بدلیل عدم اعتقادوباور آن‌ها، سر عبور بوسیله اکثر موسسه ها امنیت سایبری هواخواهی میشود. این نگرانی وجود دارااست که شخص بدون چاره گردد یک‌سری سر عبور را تعیین نماید و در غایت نتواند آن‌ها‌را به خیال و خاطر بیاورد. چیزی به اسم رئیس سر عبور وجود داراست که نوعی قفل دیجیتال میباشد و از لیست رمزهای عبور حفظ می نماید. با در چنگ داشتن رئیس سر عبور، می‌توانید به مکان تذکر رمزهای عبور متعدد در طی نیاز، به درنگ یک سر عبور حاذق با ترکیبی از شخصیت های متفاوت باشید و آن را به خیال و خاطر بسپارید.

مرورگر اینترنت ایمن
جذاب میباشد که تنها هکرها و مجرمان اینترنتی نیستند که در وب به بازی درگیر می باشند، حتی جوامع و ماشین کرایه ای های امنیت سایبری نیز به به عبارتی اندازه مشغول می‌باشند. از سازمان داده ها مرکزی ایالات متحده گرفته تا GRU روسی، تمامی میخواهند داده ها بیشتر و بیشتری را گردآوری نمایند. زمانی که یک استفاده کننده سرگرم کانال تاکسی های جاسوسی شد، مجموع وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و غیره در یک مسیر اثبات قرار می گیرند. البته یک چیز قادر است ترافیک اینترنت شما‌را از روش یک شبکه سری هدایت نماید و آن او پی ان (VPN) میباشد. این تکنولوژی در مخفی کردن ترافیک وب از حیث ارائه دهندگان وب و بقیه ماشین کرایه ای ها به خیر فعالیت می نماید.

اپ پیام رسان رمزگذاری گردیده
هک موبایل معمول میباشد و هک پیام متنی نیز همین طور میباشد. پس از مورد تماس، خصوصیت های اصلی آتی تلفن های یار و همدم ارسال و اخذ پیام ها می باشند. این یک آیتم سهل و آسان برای جابجایی پیام سوای دردسر به یک فرد دیگر میباشد. ولی پیام های به اشتراک گذارده گردیده از روش خدمت پیام کوتاه ایمن نیستند و بوسیله هکرها قابل رهگیری میباشند. یوزرها آیفون از راهی ایمن در حریم سری برای جابجایی پیام های محرمانه به کار گیری می نمایند و آن iMessage میباشد. در‌حالتی که پیام در آیفون به اشتراک گذارده خواهد شد، پیام نوشتاری رمزگذاری گردیده باقی می‌ماند، ولی در‌صورتی‌که پیام با یک مخاطب اندروید به اشتراک نهاده خواهد شد، آن پیام رمزگذاری نمی‌شود.
 

  • ۰۲/۰۱/۰۷
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی