مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اینترنت نرم افزار پیشرو PWA چیست؟
اینترنت یک بستر بسیار بهتر و باورنکردنی میباشد. اینترنت بدلیل کارآمد بودن دربین کلیه دستگاه ها و سیستم های دلیل، سبک امنیتی مخاطب شالوده و اینکه خصوصیات و اجزای آن صرفا بوسیله یک کمپانی در اختیار گرفتن نمیشود، به یک بستر خوب برای پیشرفت قابل انعطاف افزارها تبدیل گردیده‌است. اینترنت نرم افزار ها می‌توانند به هر کسی، در هر نقطه ای و در هر دستگاهی از روش یک مقر اطلاعاتی دسترسی پیدا نمایند. زمانی که به یک تارنما وارد می‌شوید، اینترنت نرم افزار های پیشرو یا این که PWA با استعمال از رابط های نرم‌افزار نویسی نرم افزار امروزی تولید گردیده و پیشرفته اند تا امکان ها، روایی و قابلیت طراحی اپلیکیشن در مشهد و امکان نصب بیشتر را به هنگام دسترسی به کسی که، جای جای و در هر دستگاه صرفا با یک مقر اطلاعاتی رمز گذاری گردیده، مهیا نمایند.

سه خصوصیت که در پی به آنان میپردازیم، اینترنت نرم افزار های پیشرو را به تجربیات ای بی بدیل تبدیل کرده اند که یوزرها می‌توانند این اینترنت نرم افزار های پیشرو را همچون یک نرم افزار منحصر به فرد پلتفرم خویش دریابند و از تفاوت آنان با اینترنت های ساکن با خبر شوند:

محتوا  مخفی 
1 امکان
2 امکان اتکا
3 قابلیت و امکان نصب
4 خصوصیت های PWA برای اشکال تجارت
4.1 مخارج ذیل توسعه و گسترش
4.2 ظاهری همانند یک نرم افزار
4.3 نصب سریع
4.4 خلا اختلال آپ تو دیت رسانی
4.5 عملیات آفلاین یک دست
امکان
اینترنت امروزه در نوع خویش به طور کامل توسعه یافته و شایان توجه میباشد. برای مثال می‌توانید با به کارگیری از WebRTC، حالت یابی و اعلان های هشدار دهنده یک نرم افزار (نرم‌افزار) گفتگوی ویدیویی فرامحله ای ساخت نمایید. حتی می‌توانید این نرم‌افزار را با امکان نصب بوسیله یوزرها افزایش دهید و بیانات را به وسیله WebGL و WebVR به طور مجازی اعمال دهید. با معرفی Web Assembly، بسط دهندگان نرم افزار میتوانند از اکوسیستم های دیگر مانند C ,C++ ,Rust به کارگیری نمایند و در مسئله ساخت سایت نرم افزار های خودمانی، گسترش چشمگیری را برای خویش به ارمغان آوردند. از بین رابط های نرم افزار نویسی نرم افزار یا این که API های امروزی، Web assembly و رابط های اپلیکیشن نویسی تازه، اینترنت نرم افزار ها از هر فرصت دیگری توانگری و قابلیت و امکان بیشتری برای توسعه و گسترش دارا‌هستند.

امکان اتکا
یک نرم افزار گزینه پشت گرمی اینترنت پیشرو فارغ از پیش بینی کانال، بسیار سریع و قابل متکی بودن میباشد. سرعت یک کدام از شاخصه های اساسی برای ساخت تجربیات ی به یاد ماندنی بین یوزرها میباشد. در واقعیت، با ارتقاء فرصت بارگیری ورقه از یک ثانیه به ده ثانیه، احتمال تلف کردن یوزرها 123 درصد ارتقا مییابد. یوزرها هیچ وقت نباید از اینکه تعاملات آن ها تصویب می‌گردد تعجب نمایند و شگفت زده شوند. آن‌ها می بایست به هنگام پیمایش و استعمال از نرم افزار حس راحتی و متانت نمایند. طریق شعور یوزرها از نرم افزار شما تا کارایی حقیقی نرم افزار بر تک تک تجربیات شما اثر می‌گذارد.

قابلیت و امکان نصب
نرم افزار های اینترنت پیشرو نصب گردیده به مکان جاری ساختن شدن در یک شیت ی دیگر، در یک پنجره ی جدا دیگر در مرورگر انجام میگردند. از برگه ی مهم، نوار وظیفه، قفسه کاربری و غیره تمامی قابلیت و امکان تصویب مستقل دارا‌هستند. قابلیت و امکان کاوش بر روی دستگاه برای یوزرها مهیا گردیده است و آن‌ها میتوانند با استعمال از ردوبدل کننده نرم افزار یا این که Switcher به بخش های متعدد مراجعه نمایند. بعداز نصب نرم افزار اینترنت، قابلیت و امکان های جدیدی انجام میگردند. میانبرهای کیبورد رزرو گردیده، معمولا هنگام انجام در مرورگر در دسترس قرار می‌گیرند. نرم افزار های اینترنت پیشرو می‌توانند جهت تایید محتوا از نرم افزار های دیگر یا این که جهت تبدیل به نرم افزار پیش فرض برای رئیس اشکال متعدد پرونده ها کاندیدای بسیار خیر باشند.

خصوصیت های PWA برای اشکال تجارت
مخارج تحت توسعه و گسترش
نرم افزار های اینترنت پیشرو برای دستگاه های متعدد به ورژن های مختلفی نیاز ندارند. یک نرم افزار اینترنت پیشرو به تنهایی نیازهای آحاد یوزرها را که در آن به کار می پردازند، برآورده می نماید. به این ترتیب، واحد سنجش سعی هایی که بسط دهندگان اجرا میدهند به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد و در سود هزینه تولید آن ها نیز کاهش می‌یابد.

ظاهری همانند یک نرم افزار
امروزه یوزرها موبایل، نرم افزار ها را به مرورگرها ترجیح میدهند؛ چون نرم افزار ها در مقابل مرورگرها از مزیت های بیشتری منتفع می باشند و آنان میتوانند به طور آفلاین با نرم افزار ها فعالیت نمایند و همینطور نرم افزار ها از رابط کاربری جالب تری بهره مند می باشند. نرم افزار های اینترنت پیشرو با مخلوط ظواهر و شم نرم افزار های موبایل و شایسته ترین کارایی تارنما، تجربیات کاربری توسعه یافته ای را ارائه میدهند. آن‌ها پیاده سازی و تنظیماتی دارا‌هستند که بسیار مشابه به قابل انعطاف افزارهای گوشی مستقر میباشد. صرف حیث از حرفه آوری ها، ابزارها و چارچوب هایی که PWA بر پایه ی آن‌ها ساخت و ساز میشود، آن ها به عبارتی تجارب کاربری را که نرم افزار های گوشی ساکن دارا‌هستند، ارائه می‌دهند و این مزیت بزرگی در قیاس با تارنما ها میباشد.

نصب سریع
برخلاف نرم افزار های موبایل بی آلایش، نرم افزار های اینترنت پیشرو به روند نصب زمان بر و بغرنج ای نیاز ندارند که‌این خصوصیت به صورت قابل توجهی تجارب کاربری را بهبود می‌بخشد. یوزرها صرفا یک نرم افزار را سریع و بی واسطه بر روی دستگاه های خویش نصب می نمایند و نیازی به مراجعه به اپلیکیشن استور یا این که گوگل پلی ندارند.

عدم وجود خلل آپ تو دیت رسانی
نرم افزار های اینترنت پیشرو قابلیت و امکان خاصی دارا هستند که به آن ها این قابلیت را می‌دهد که سوای اگاهی یوزرها و آزردن آنان با درخواست های دسترسی، به طور خود کار آپ دیت رسانی شوند. این نرم افزار ها هر توشه که یوزرها از آن ها بازدید می نمایند خویش را به طور خودکار آپدیت می نمایند، براین اساس نیازی به بارگیری تغییرات گروه ای و نصب آنان وجود ندارد.

عملیات آفلاین یکدست
امکان کارکردن به طور آفلاین یا این که در کانال های چندجانبه، نرم افزار های اینترنت پیشرو را بسیار ریلکس خیس از وبسایت هایی می نماید که به اتصال اینترنتی مطلوب نیاز دارا‌هستند. خدمت داخلی نرم افزار اینترنت پیشرو خصوصیات و داده ها اصلی نرم افزار ها را به طور اتومات مخفی می نماید که‌این فرمان بارگیری آنان را از دربین میبرد و به یوزرها قابلیت می‌دهد تا فارغ از اتصال به وب به آنان دسترسی داشته باشند.
 

  • ۰۲/۰۱/۰۷
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی