مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


یادگیری جاوا اسکریپت امری واجب نبوده و بخش اعظمی از برنامه نویس ها فارغ از یادگیری این لهجه مبادرت به ایجاد کرد و طراحی اپلیکیشن در مشهد به کار گیری از آیتم‌های دیگر می‌نمایند؛ البته نکته اینجا میباشد که به کارگیری از این لهجه می تواند مسیرهای گوناگون را برای ما هموار کرده و معیار متعددی از وقت را برای ما ذخیره نماید. کاربردهای متنوع جاوا اسکریپت فقط یک کدام از دلایلی میباشد که ما می بایست درپی یادگیری این گویش برویم. دور اندیشی داشتن نسبت به‌این گویش منجر شود تا ما بتوانیم هرگونه مشکلی را در قضیه بک اند و در مجموع وب سایت‌ها و نرم‌افزار‌های پیاده سازی گردیده به وسیله این گویش حل کنیم. شما نیز میتوانید با آغاز کردن یادگیری گویش js، متوجه تفاوت سطح علم خویش قبلی و بعداز ورود به دنیای جاوا اسکریپت گردید.

فریمورک‌های جاوا اسکریپت
برای آن که بتوانیم به کلیه خصوصیت‌ها و امکان‌های جاوا اسکریپت مسلط شویم، خوب میباشد تا آغاز اطلاعاتی را درباره فریمورک‌ها به دست آوریم. فریمورک را می‌اقتدار به نوعی یک اپلیکیشن کمکی برای برنامه نویس ها در لحاظ گرفت که بوسیله آن میتوانند از کدهای مصرف شده قبل که همچنان قابل استعمال می‌باشند استعمال کرده و این کدها را در اپلیکیشن خویش قرار دهند.
مبتنی بر آن که اپلیکیشن یا این که تارنما شما در چه بخشی به بسط نیاز دارااست، خواهیم توانست به‌دنبال فریمورک مد لحاظ خویش رفته و از آن استعمال کنیم. خوبختانه جاوا اسکریپت یکی‌از گویش‌های بسیار عالی در قضیه فریمورک‌ها بوده و طرف داران میتوانند سوای نگرانی بابت این مورد، از این لهجه در ساخت وب سایت‌های گوناگون به کارگیری کنند.
پیرو نیز به معرفی بعضا از فریمورک‌های گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت می پردازیم:

Angular
React
jQuery
Vue.js
Ext.js
Ember.js
Node.js
Backbone.js
چه‌طور کد جاوا اسکریپت را به سایت اضافه نمائید؟
در صورتی وبسایت خویش را مطابق گویش‌های دیگری ساخته و در حال حاضر به‌دنبال آن می باشید تا بخشی را با به کارگیری از جاوا اسکریپت به آن بیافزایید، نیازی به نگرانی نخواهد بود. شما می توانید پلاگین مربوطه به‌این دستور را از روش وردپرس دانلود کرده و آن را فعال فرمایید. این پلاگین به ما اذن دستکاری و اضافه کردن پوشه‌های مربوط را به شما خواهد بخشید و شما می توانید به راحتی نصیب مدنظر خویش را تعیین کرده و آن را با به کارگیری از کدنویسی جاوا اسکریپت، ادیت فرمائید.
شیوه های دیگری نیز برای جاری ساختن این اصلی وجود دارا هستند که شایسته ترین و بی آلایش‌ترین آنان، به کار گیری از پلاگین‌های مربوطه هست.

چه گونه HTML،CSS  و جاوا اسکریپت با هم در شیت اینترنت عمل می‌نمایند؟
برای اکثری این پرسش یکی پرسش‌های اساسی و درگیرکننده به شمار می‌رود. نظارت این که چه‌گونه گویش‌های گوناگون میتوانند با یکدیگر عمل کرده و با یاری هم یک وبسایت را سازه نمایند، امری راحت و قابل توضیح خواهد بود.
برای داشتن یک تارنما مطلوب، شما میتوانید از گویش‌های مختلفی مانند اچ تی ام ال، سی اس اس و جاوا اسکریپت به طور هم‌زمان استعمال نمائید. سیستم کلی وبسایت‌ها به‌این سیرتکامل خواهد بود که اچ تی ام ال، نصیب هسته‌ای و مبنا‌های وب سایت شما‌را تشکیل خواهد اعطا کرد و جاوا اسکریپت میتواند در لایه آتی قرار گرفته و نیازهای شمارا فضا این مبنا، سازماندهی نماید.
 

  • ۰۲/۱۲/۲۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی